Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01519 Биология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Магистрант ғылым мен ғылыми мектептердің дамуының негізгі тарихи кезеңдерін қайталайды, ғылыми танымның эмпирикалық және теориялық деңгейлері арасындағы айырмашылықтарды түсіндіреді. Ғылыми мәтіндерді бағалауда ғылыми ұтымдылық категорияларын қолданады. Ғылыми білімнің философиясы мен құрылымын және ғылыми жаңалықтардың логикасын талдайды. Белгілі бір зерттеу жағдайында ғылыми тәсілді таңдауды дәлелдейді. Қазіргі қоғамдағы ғылымның мәртебесі туралы пікірталаста өзінің ұстанымын тұжырымдайды.
  • Кәсіби салада жиі қолданылатын терминологияны шет тілінде қолданады. Ауызша және жазбаша кәсіби ақпаратты (нұсқаулықтар, сипаттамалар, іскерлік хат-хабарлар) түсінеді. Әдеттегі кәсіби жағдайларда шет тілін қолданады.Кәсіби мәтіндердің мазмұнын талдайды және синтездейді, құрылымы мен дәлелін анықтайды.Кәсіби контексте тілдік құралдарды қолданудың барабарлығын бағалайды.
  • Педагогикалық және психологиялық жағдайларды талдауға, себептері мен салдарын анықтауға қабілетті. Кәсіби міндеттерді шешудің педагогикалық және психологиялық тәсілдерін дамыта алады. Педагогикалық және психологиялық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалауға және жақсартуларды ұсынуға қабілетті.
  • Нақты мысалдарда ғылыми іздеу әдістерін (бақылау, эксперимент, модельдеу) қолданады. Мақсат, міндеттер, гипотеза, әдістерді бөліп көрсете отырып, ғылыми мәтіннің құрылымын талдайды.Өзінің ғылыми мәселесін тұжырымдайды және оның өзектілігін негіздейді. Ғылыми жарияланымдарды логика, негізділік және жаңалық тұрғысынан сыни тұрғыдан бағалайды.
  • Тәжірибелік әдістерді оқу немесе зертханалық ортада тәжірибеде қолданады. Эксперименттердің әртүрлі түрлерін және деректерді жинау әдістерін салыстырады. Ғылыми талаптарды ескере отырып, эксперименттік жоспар әзірлейді. Алынған мәліметтердің дұрыстығын және жүргізілген эксперименттің дұрыстығын бағалайды. Биология бойынша оқу сабақтарын әзірлеу кезінде әдістемелік әдістерді қолданады. Оқу тәжірибесінде АКТ, интерактивті әдістер мен заманауи педагогикалық технологияларды қолданады. Авторлық әдістемелік әзірлемелер мен оқу материалдарын әзірлейді. Мета-пәндік құзыреттілікті қалыптастырудағы әртүрлі педагогикалық тәсілдердің тиімділігін салыстырады.
  • Жаратылыстану пәндерін оқытудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерінің тиімділігін талдайды. Оқу сабақтарының өзіндік фрагменттерін, әдістемелік әзірлемелер мен дидактикалық материалдарды әзірлейді. Өзінің пәнаралық STEAM жобасын әзірлейді және жүзеге асырады. STEAM барлық салаларындағы білімді біріктіру арқылы нақты мәселенің инновациялық шешімін жасайды Инновациялық сезімталдықты және инновациялық қызметке қабілеттілікті дамыта алады
  • Жануардың белгілі бір таксономиялық топқа жататындығын анықтауда анатомия туралы білімді қолданады,. Омыртқалы жануарлардың әртүрлі кластарындағы анатомиялық ерекшеліктерді салыстырады. Практикалық мәселелерді шешу үшін анатомиялық және физиологиялық зерттеу әдістерін қолданады. Анатомия, физиология және биологиялық әртүрлілікті зерттеу әдістерін жетілдіру бойынша өз ұсыныстарын тұжырымдайды. Қоғамның қауіпсіздігін сақтауға бағытталған тұлғаның әлеуметтік жауапты мінез-құлқын қалыптастырады
  • Магистрант жаратылыстану сауаттылығымен және тұрақты дамумен байланысты негізгі ұғымдар мен терминдерді (мысалы, ғылыми әдіс, гипотеза, эксперимент, деректер) тізімдей алады. Жаратылыстану-ғылыми білімді насихаттауға және әртүрлі мақсатты аудиторияларда ғылыми сауаттылықты қалыптастыруға бағытталған шағын жобаларды немесе оқу материалдарын әзірлей алады. Қоғамның тұрақты даму тұжырымдамасының ережелеріне сәйкес білім алушылардың жеке басының мәдениетін дамытуға бағытталған білім беру процесін жобалайды.
  • Типтік ғылыми немесе білім беру мәселелерін шешу үшін құралдар мен платформаларды (мысалы, Jupiter, Google Co lab, ChatGPT) пайдаланады. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану негізінде ғылыми-зерттеу және инновациялық міндеттерді шешеді; Өзінің кәсіби саласындағы міндеттерді шешу үшін ЖИ және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде өз жобаларын жобалайды және іске асырады
Top