Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01519 Биология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа ие, кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейіне ие, биологиялық білім беру саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті, биология саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектептің педагогикасы
Биоэтика және биологиялық эксперименттерді ұйымдастыру
ЖОО биологияны оқыту әдістемесі
Биологияны зерттеудің әдіснамалық негізі
STEAM-білім
Жаратылыстану білімін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету
Шетел тілі (кәсіби)
Әлеуметтік гуманитарлық қауіпсіздіктің табиғи қауіп факторлары
Арал өңірінің өсімдіктер және жануарлар дүниесінің биоалуантүрлілігі
Жаратылыстану-ғылыми функционалдық сауаттылық
Жалпы орта және жоғары білім беру мекемелеріндегі жаратылыстану білімі
Инновациялық білім беру технологиялары
Ғылым тарихы мен философиясы
Педагогтің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Ғылым мен білім беруде жасанды интеллектті қолдану
Ғылым әдістемесі және ғылыми зерттеу әдістері
Оқытуда метапәндік құзыреттіліктерді қалыптастырудың технологиялық негіздері
Тұрақты даму үшін жаратылыстану білімі
Басқару психологиясы
Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілік
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Магистрант ғылым мен ғылыми мектептердің дамуының негізгі тарихи кезеңдерін қайталайды, ғылыми танымның эмпирикалық және теориялық деңгейлері арасындағы айырмашылықтарды түсіндіреді. Ғылыми мәтіндерді бағалауда ғылыми ұтымдылық категорияларын қолданады. Ғылыми білімнің философиясы мен құрылымын және ғылыми жаңалықтардың логикасын талдайды. Белгілі бір зерттеу жағдайында ғылыми тәсілді таңдауды дәлелдейді. Қазіргі қоғамдағы ғылымның мәртебесі туралы пікірталаста өзінің ұстанымын тұжырымдайды.
- Кәсіби салада жиі қолданылатын терминологияны шет тілінде қолданады. Ауызша және жазбаша кәсіби ақпаратты (нұсқаулықтар, сипаттамалар, іскерлік хат-хабарлар) түсінеді. Әдеттегі кәсіби жағдайларда шет тілін қолданады.Кәсіби мәтіндердің мазмұнын талдайды және синтездейді, құрылымы мен дәлелін анықтайды.Кәсіби контексте тілдік құралдарды қолданудың барабарлығын бағалайды.
- Педагогикалық және психологиялық жағдайларды талдауға, себептері мен салдарын анықтауға қабілетті. Кәсіби міндеттерді шешудің педагогикалық және психологиялық тәсілдерін дамыта алады. Педагогикалық және психологиялық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалауға және жақсартуларды ұсынуға қабілетті.
- Нақты мысалдарда ғылыми іздеу әдістерін (бақылау, эксперимент, модельдеу) қолданады. Мақсат, міндеттер, гипотеза, әдістерді бөліп көрсете отырып, ғылыми мәтіннің құрылымын талдайды.Өзінің ғылыми мәселесін тұжырымдайды және оның өзектілігін негіздейді. Ғылыми жарияланымдарды логика, негізділік және жаңалық тұрғысынан сыни тұрғыдан бағалайды.
- Тәжірибелік әдістерді оқу немесе зертханалық ортада тәжірибеде қолданады. Эксперименттердің әртүрлі түрлерін және деректерді жинау әдістерін салыстырады. Ғылыми талаптарды ескере отырып, эксперименттік жоспар әзірлейді. Алынған мәліметтердің дұрыстығын және жүргізілген эксперименттің дұрыстығын бағалайды. Биология бойынша оқу сабақтарын әзірлеу кезінде әдістемелік әдістерді қолданады. Оқу тәжірибесінде АКТ, интерактивті әдістер мен заманауи педагогикалық технологияларды қолданады. Авторлық әдістемелік әзірлемелер мен оқу материалдарын әзірлейді. Мета-пәндік құзыреттілікті қалыптастырудағы әртүрлі педагогикалық тәсілдердің тиімділігін салыстырады.
- Жаратылыстану пәндерін оқытудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерінің тиімділігін талдайды. Оқу сабақтарының өзіндік фрагменттерін, әдістемелік әзірлемелер мен дидактикалық материалдарды әзірлейді. Өзінің пәнаралық STEAM жобасын әзірлейді және жүзеге асырады. STEAM барлық салаларындағы білімді біріктіру арқылы нақты мәселенің инновациялық шешімін жасайды Инновациялық сезімталдықты және инновациялық қызметке қабілеттілікті дамыта алады
- Жануардың белгілі бір таксономиялық топқа жататындығын анықтауда анатомия туралы білімді қолданады,. Омыртқалы жануарлардың әртүрлі кластарындағы анатомиялық ерекшеліктерді салыстырады. Практикалық мәселелерді шешу үшін анатомиялық және физиологиялық зерттеу әдістерін қолданады. Анатомия, физиология және биологиялық әртүрлілікті зерттеу әдістерін жетілдіру бойынша өз ұсыныстарын тұжырымдайды. Қоғамның қауіпсіздігін сақтауға бағытталған тұлғаның әлеуметтік жауапты мінез-құлқын қалыптастырады
- Магистрант жаратылыстану сауаттылығымен және тұрақты дамумен байланысты негізгі ұғымдар мен терминдерді (мысалы, ғылыми әдіс, гипотеза, эксперимент, деректер) тізімдей алады. Жаратылыстану-ғылыми білімді насихаттауға және әртүрлі мақсатты аудиторияларда ғылыми сауаттылықты қалыптастыруға бағытталған шағын жобаларды немесе оқу материалдарын әзірлей алады. Қоғамның тұрақты даму тұжырымдамасының ережелеріне сәйкес білім алушылардың жеке басының мәдениетін дамытуға бағытталған білім беру процесін жобалайды.
- Типтік ғылыми немесе білім беру мәселелерін шешу үшін құралдар мен платформаларды (мысалы, Jupiter, Google Co lab, ChatGPT) пайдаланады. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану негізінде ғылыми-зерттеу және инновациялық міндеттерді шешеді; Өзінің кәсіби саласындағы міндеттерді шешу үшін ЖИ және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде өз жобаларын жобалайды және іске асырады