Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02203 Археология және этнология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті маман, археолог зерттеуші, музей-өлкетану жұмысын ұйымдастырушы, ғылыми-зерттеу ұйымдарындағы ғылыми қызметкер, тарих пәнінің мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B134 Археология және этнология
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Археологияға кіріспе
Тарихилыққа дейінгі адамзат эволюциясы
Қазақстанның тас ғасыры
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Этнологияға кіріспе
-
2 Оқу жылы
Орталық Азия археологиясы
Дүниежүзі тарихы
Геоморфология
Көшпелілердің әскери тарихы
Ежелгі және ортағасырлардағы Қазақстан тарихы
Қазақстанның ерте темір дәуірі
Биоархеология
Геодезия және картография негіздері
Әлем халықтарының этнографиясы
Теориялық этнология
Қазақстанның қола дәуірі
Қазақстанның архив мекемелерінің тарихы
Архивтану
Қазақстанның көне металлургиясы және тау-кен ісі
Тарихи өлкетану
Қазақ халқының этногенезі және этникалық тарихы
-
3 Оқу жылы
Шет елдердің жаңа және қазіргі заман тарихы
Қазақтардың көшпелі өркениеті
Қазақстанның орта ғасырдағы археологиясы
Этноархеология
Тарихты оқыту әдістемесі
Қазақстанның орта ғасырдағы қалалар мәдениеті
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Орталық Азия және Қазақстан мәдениеті
XVII-XXI ғғ. Батыс және Шығыс
Демография және халық статистикасы
Археологиядағы цифрлық технологиялар
Археологиялық және этнологиялық зерттеу әдістері
Әлемдік музейлер тарихы
Теориялық деректану
Музейтану
Қазақстан археологиясы
Шетел археологиясы
Психология және адам дамуы
-
4 Оқу жылы
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект
Қазақтар этнографиясы
Қазақстан тарихының Отандық тарихнамасы
Қосалқы тарих пәндері
Музей педагогикасы
Этнопедагогика
Тарих методологиясы
Қазақ халқының рухани мәдениеті
Тарихи ономастика
Қазақтардың сәндік-қолданбалы өнері
Тарихи антропология
Тарихнама
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Архивтік құжаттардың, музей экспонаттарының түрлерін, мерзімін және мәдени құндылығын, функционалдық мақсатын анықтау бойынша типтік міндеттерді шешудің негізгі әдістерін біледі және оларды практикалық қызметінде қолданады. Қазақстанның архив ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді басшылыққа алады.
- Мемлекет, жазу-сызу қалыптасқанға дейінгі дәуірдегі адамзат қоғамының қалыптасу үдерісін талдайды. Әлеуметтік-мәдени процестерге адами биологиялық эволюция процесін жобалайды.
- Тарихи және тарихи-мәдени ақпаратты беру және сақтаудың заттай және құжаттық құралдарын сақтау әдістерін қолданады. Олардың сақталуын және оларға жұртшылық тарапынан қол жеткізуді қамтамасыз етеді.
- Жасанды интеллект арқылы қарым-қатынас пен кәсіби қызметтің белгілі бір жағдайларында нақты коммуникативті мәселелерді шешеді.
- Археология ғылымының әдістерін қолданады, материалдық дереккөздерді зерттеуге негізделген тарихи оқиғалардың барысын қайта қалпына келтіреді.
- Тарих, деректану, тарихнама, тарихи демография әдіснамасына сүйене отырып, ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады.
- Ғылыми ізденіс барысында әлем мен Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы туралы заманауи білімдерге сүйенеді. Индустриялық қоғамдардың қалыптасуы мен даму процесінің заңдылықтарын және онымен байланысты қоғамдық қатынастардың өзгеруін талдайды.
- Қоғам туралы тұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары, қаржылық сауаттылық, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері туралы білімді қолданады.
- Ғылыми ізденістер барысында ежелгі және ортағасырлық әлем мен Қазақстанның тарихы туралы заманауи білімдерге сүйенеді. Индустрияға дейінгі қоғамдардың даму заңдылықтарын және оларда болған қоғамдық қатынастардың нысандарын талдайды.
- Білім беру ұйымдарының, музейдің педагогикалық процесін ұйымдастыру, жоспарлау және басқару қызметіндегі іс-әрекеттерге, тұлғалық-бағытталған және технологиялық тәсілдерді басшылыққа алады; теориялық білімдерін практикалық қолдану деңгейіне барабар аудару үшін педагогикалық ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін қолдану дағдысына ие; білім беру мекемелерінде педагогикалық процесті жүзеге асырудағы заңдарды, принциптерді, білім беру тетіктерін, формаларын, әдістерін және құралдарын біледі.
- Этнографиялық ғылым әдістерін қолданады, далалық және камералдық жағдайларда Қазақстан мен әлем халықтарының рухани және материалдық мәдениеті туралы мәліметтерді жинайды және интерпретациялайды.
- Ғылымның әдіснамасы мен философиясының принциптерін меңгерген, білімнің жалпы ғылыми әдістерін, биоархеология, этноархеология әдістерін қолданады.