Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02212 Түркітану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи ғылыми парадигмалар және автордың концептуалды идеялары тұрғысынан ғылыми мақалаларға, монографиялар мен диссертацияларға талдау жүргізе білу және қазіргі ғылымның философиясы мен әдіснамасын игеру; Scopus, Web of Science дерекқорларына кіретін ғылыми-метрикалық көрсеткіштегі журналдарда білім алушылардың жариялау белсенділігі үшін академиялық құзыреттілік дағдыларын меңгеру; білім берудегі инновация салаларын біріктіретін инновациялық технологияларды (цифрлық, гипермәтіндік және т.б.) оқу үдерісіне енгізе білу; кәсіби құзіреттілікті арттыру үшін тәжірибеге бағытталған оқыту дағдыларын қалыптастыру.
  • Қолданыстағы ғылыми әдістер мен тәсілдерді олардың зерттелетін объектіге сәйкестігі тұрғысынан бағалай білу; түркітану саласындағы негізгі қағидалар мен ғылыми тұжырымдамаларды, лингвистикалық талдаудың принциптері мен әдістерін білу; зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру үшін жалпы ғылыми және түркітану әдіснамасын меңгеру; оқытылатын ғылым аясындағы зерттеу талдауларын жүргізе білу; Қазақстандағы, таяу және алыс шетелдердегі түркітану ғылымының дамуының қазіргі тенденцияларын талдай білу; түркі халықтарының тарихы мен тілін, мәдениетін зерттеуде жасанды интеллект модельдері мен әдістерін, заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын қолдану.
  • Түркі әдебиетінің негізгі даму тенденцияларын, әдеби шығармалар жанрларының типологиясын, жалпы сюжеттер мен мотивтерді, сондай-ақ түркі халықтарының әдебиетіндегі көркем бейнелеу құралдарының ерекшеліктерін меңгеру; түркі халықтарының дінінің алуан түрлі формаларын талдай білу; түркі халықтарының рухани құндылықтарына талдау жүргізу барысында академиялық және кәсіби ортадағы коммуникация стратегиялары мен тетіктерін пайдалану; түркі әлемі бойынша жастар ортасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету тұжырымдамаларын, стратегияларын, тетіктерін білу.
  • Руника, ұйғыр, араб, армян-қыпшақ, шағатай графикаларымен жазылған түркі жазба ескерткіштері мәтіндеріне филологиялық, тарихи және мәдени талдай жасай білу; түркі нарративті баяндау мәтіндерін сараптау және тәжірибелі-бағдарлы әдіс пен оқыту технологиялары үшін түрлі графиканы, білім берудегі инновацияларды пайдалану.
  • Жазба ескерткіштердің құрылымдық байланысы мен тілдік жүйесін: графема белгілерінің мағыналарын, олардың дыбыстық және әріптік белгілерін, фонетикалық және фонологиялық заңдылықтарын, көне түрк сөзінің компоненттік құрамының көздерін, жазба ескерткіштер тілінің туынды потенциалын және ішкі грамматикалық заңдылықтарын білу.
Top