6B03130 Психология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты тиімді инновациялық білім беру ортасын құру үшін психология мамандығы бойынша бәсекеге қабілетті бакалаврларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Мұхтартану
Мақсаты: М. Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Пән мазмұны: М. Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы. «Абай Құнанбаев» монографиясы, «Абай жолы» роман-эпопеясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, жеке тұлғаның берік моральдық негіздерін, азаматтықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизнің алдын алу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында студенттердің құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда ЖИ қолдану. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы қабылдауды, көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас мінез-құлықтан моральдық бас тарту, бұзылған мораль, этика. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін қажетті дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектептегі психологиялық қызмет
Мақсаты: Білім беру мекемелеріндегі психолог қызметінің мазмұнын, білім беру мекемелерінің құрылымын, оларды басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздерін, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің ұйымдастырылуы мен қызмет нысандарын біледі; әріптестерімен өзара қарым-қатынас орната алады, өзінің кәсіби қызметінде басқарушылық шешімдерді таба алады, қабылдай және іске асыра алады; Білім берудегі практикалық міндеттерді шешумен байланысты проблемаларды шешу жолдарын таба алады және психологиялық мазмұнын аша алады; Білім беру процесінің заңдылықтары мен принциптері туралы білім жүйесін меңгерген және оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдалана білу; профилактикалық, терапиялық, диагностикалық, консультациялық және түзету жұмыстары дағдыларын меңгерген
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Мақсаты: психикалық құбылыстар туралы білімдерді меңгеру мен зерттеу негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияның жалпы психологиялық заңдылықтарын, теориялық принциптері мен әдістерін, оның негізгі ұғымдары мен категориялық құрылымын олардың қазіргі жағдайы мен тарихи дамуын зерттейтін психологиялық білім. Құзыреттілігі: негізгі психологиялық ұғымдарды, психика құрылымы мен функцияларын біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы психология
Мақсаты: Студенттерді мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық және тұлғалық дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы біліммен қаруландыру (МШБ). Мазмұны: ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиясы, психикалық дамуы тежелудің себептері. Балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау. Құзыреттіліктер: мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуын диагностикалау және динамикалық бақылау дағдыларына ие.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Позитивті психология
Мақсаты: позитивті психология негіздері жөніндегі біртұтас ұғым-түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: позитивті психологияның социомәдени және теоретикалық-методологиялық негіздері, өзін өзектілендіру, шығармашылық, креативтілік. Позитивті психологияның қазіргі теориясы мен практикасының проблемалары мен перспективалары. Құзыреттілігі: пән, әдістері, позитивті психология құрылымы жөніндегі ұғым-түсініктерді игерген; тұлға мен топтың креативті мүмкіндіктерін өзектілендіру практикасы әдістерін игерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тұлға психологиясына кіріспе
Мақсаты: тұлға теориясы мен негізгі бағыттары, қазіргі ғылымдағы тұлғаның өзекті мәселелері жөніндегі ұғым-түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: тұлғаны және әртүрлі жеке процестерді, психикалық өмірдің динамикалық аспектілерін, жеке айырмашылықтарды зерттеу. Құзыреттілігі: психика мен тұлғаны зерттеу әдістерін қолдана алады, зерттеу нәтижелерін талдап, жинақтап, баяндай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік психологияға кіріспе
Мақсаты: әлеуметтік психологиядағы қазіргі заманғы тенденциялар, өзекті мәселелер мен жұмыс әдістері туралы білімді қалыптастыру Мазмұны: адамның әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара әрекеттесу ерекшеліктері, топтық мінез-құлық және қарым-қатынас үлгілері туралы түсініктер. Құзыреттері: әртүрлі әлеуметтік топтардағы адамдардың өзара әрекеттесу процесінде туындайтын психикалық құбылыстарды талдау, бейнелеу дағдылары мен дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Күйзеліс және денсаулық психологиясы
Мақсаты: Стресс пен психологиялық стресті анықтауды, стресс дамуының заңдылықтары мен кезеңдерін білуі; коппинг-мінез-құлықтан қорғау мінез-құлқын саралай білуі ; психологиялық қорғаныстардың типтерін, копинг-мінез-құлықтың ерекшеліктерін және антиципацияға қарсы жағдайларды диагностикалаудың негізгі әдістерін меңгеруі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік психология
Мақсаты: әлеуметтік психологиядағы қазіргі заманғы тенденциялар, өзекті мәселелер мен жұмыс әдістері туралы білімді қалыптастыру Мазмұны: адамның әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара әрекеттесу ерекшеліктері, топтық мінез-құлық және қарым-қатынас үлгілері туралы түсініктер. Құзыреттері: әртүрлі әлеуметтік топтардағы адамдардың өзара әрекеттесу процесінде туындайтын психикалық құбылыстарды талдау, бейнелеу дағдылары мен дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Студенттер ауызша және жазбаша қарым-қатынастың шет тіліндегі сөйлеу дағдыларын дамытады және жетілдіреді, мысалы, әртүрлі функционалды стильдер мен жанрлардың түпнұсқа әдебиеттерін оқу және аудару, кәсіби сипаттағы әңгімеге қатысу, коммуникативті ниеттердің кең тізілімін білдіру, монологиялық мәлімдеменің негізгі түрлерін білу, сөйлеу этикетінің ережелерін сақтау, іскери хаттың негізгі түрлерін білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: ғылыми баяндау стилінің дағдыларын меңгеру, академиялық мәдениет пен адалдықты қалыптастыру. Мазмұны: мәтіннің құрылымына және оның безендірілуіне қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және сөз тіркестері; сілтемелерді дұрыс кірістіру, әдебиеттер тізімін құрастыру мүмкіндігі. Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды ықшам және қолжетімді формада баяндау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: психологтың кәсіби қызметі жөніндегі ұғым-түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: белгілі сала шеңберінде професионал қызметінің құрылымы (профессионалдың психологиялық портреті), психологиялық бағыттар, әдістер, кәсіби қызмет жағдайлары. Психолог қызметінің әдеп нормалары. Құзыреттіліктер: өз мамандығының әлеуметтік мәнділігін, психолог қызметінің мақсаты мен мағынасын ұғынуға қабілетті, азаматтық және қызметтік парызын орындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Девиандты және суицидті мінез құлық психологиясы
Мақсаты: Девиантты мінез-құлық проблемасы шеңберіндегі психодиагностикалық әдістер мен заманауи тәсілдердің жіктелуін біледі. Жас кезеңдерінің ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, адамның гендерлік, этникалық, кәсіби және басқа да әлеуметтік топтарға қатыстылығын ескере отырып, психодиагностикалық рәсімдерді барабар жүргізу үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын меңгерген
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Танымдық үрдістер психологиясы/
Мақсаты: Психологиялық құбылыстарды, категорияларды, психиканың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын зерттеу және сипаттау әдістерін, отандық және шетелдік ғылымдардағы көзқарастарды білу және психологиялық қасиеттер мен жағдайларды, психикалық процестердің сипаттамаларын, жеке тұлғалардың әртүрлі іс-әрекеттерін талдаудың негізгі әдістерін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этнопсихология
Мақсаты – этнопсихология саласындағы білімдерді игеруі есебінен психолог құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: этно- және кросс-мәдени психологияға кіріспе. Қазіргі уақыттағы этнопсихологиялық зерттеулердің қолданбалы мәні мен міндеттері. Ұлттық сипаты мен оның қасиеттері. Ұлттық сипатының мәні, оның ерекшеліктері. Ұлттық ділдің тарихи және мәдени тамырлары. Құзыреттілігі: этносаралық қатынастар мен ұлтаралық қабылдауды зерттеу әдістеріне ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Мақсаты: студенттердегі әлемдік және қазақстандық тарихтағы психологиялық білімдердің туындауы мен даму динамикасы жөніндегі ғылыми ұғым-түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық ғылымның, негізгі мектептер мен бағыттардың қалыптасу және даму тарихы, заманауи психологиялық теория мен практиканың туындауы мен даму динамикасы жөніндегі ұғым-түсініктерді қалыптастыру, Қазақстандағы психологиялық ғылымды дамыту. Құзыреттілігі: көпмәдениетті ортада кәсіби іс-әрекетті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар психологиясы
Мақсаты: балалар психологиясының негіздері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: адам психикасының онтогенезінің жағдайлары мен қозғаушы себептерін, психикалық процестердің дамуын, іс-әрекеттің әртүрлі түрлерін, тұлғаның қалыптасуын, балалардың жас және жеке психологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Құзыреттері: балалардың және мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық саласының дамуы туралы білімдерін қолданады, балалардың психикалық саласының даму ерекшеліктерін зерттеу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық психология
Мақсаты: психикалық құбылыстарды аурулармен байланысы тұрғысынан зерттеу. Мазмұны: психикалық денсаулықты диагностикалау, психофизиологиялық мәселелерді түсіну үшін ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу және психологиялық түзетуді әзірлеу, енгізу және бағалау. Құзыреттері: психикалық және физикалық денсаулығының бұзылуымен байланысты психологиялық проблемалары бар адамдарға кеңес беру және қолдау көрсетудің әртүрлі нысандары дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арттерапия
Мақсаты: студенттерді арт-терапияның бағыттары, әдістері, түрлері, тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: клиенттермен жұмыс жасауда арт-терапиялық технологиялар мен әдістерді қолдануға негізделген психотерапия және психологиялық коррекция. Құзыреттері: әр түрлі клиент топтарындағы арт-терапиялық жұмыс туралы түсініктері бар, клиенттің психоэмоционалдық жағдайына әсер ету мақсатында арт-терапия әдістерін қолдану дағдылары бар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психоанализ теориясы және тәжірибесі
Мақсаты: студенттердің психоанализ саласындағы ғылыми-практикалық білімдері мен дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: бейсаналық заңдылықтары, күнделікті өмірдегі психопатологияның көріністері, армандардың табиғаты, психикалық аурудың себептері, өмірлік қиындықтарды, проблемаларды және қақтығыстарды қалыпты шешудің жолдары мен тәсілдері. Құзыреттіліктер: Психо-түзету құралы ретінде психоанализ әдістерін меңгеру, адамның санасыздығына тиімді әсер ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Мақсаты: жеке тұлғаның ерекшеліктерін және оларды диагностикалау әдістерін зерттеу Мазмұны: әралуан типтегі конституциялардың психологиялық ерекшеліктерін, ер және әйел жынысы тұлғасының психикалық қызметінің ерекшеліктерін, ғылыми зерттеулерді сауатты жүргізу мен практикалық сұраныстарды тиімді шешу үшін дербестіктің ғылыми концепцияларын қолдану. Құзыреттілігі: практикалық міндеттерді шешудегі кәсіби білімдер мен тәсілдерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы
Мақсаты: Кәсіби қызмет этикасы ұғымын талдау және психологтың кәсіби этикасының нормаларын оқу; алынған теориялық білімдерді кәсіби қызметте пайдалану; өзара іс-қимылды құрудың оңтайлы жолдарын, дағдарыстық жағдайларды шешу тәсілдерін анықтау; маман-психологтың мінсіз моделін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Мақсаты: психологиялық кеңес беру процесінде тұлғааралық қиындықтар мен ішкі әралуандық сәйкестігінде дені сау адамдарға психологиялық көмек пен қолдау көрсету технологияларын меңгеру. Мазмұны: психологиялық кеңес беру жүйесінің қалыптасуы, міндеттері, тарихы, қағидалары, формалары мен мазмұны; тұлғаны психологиялық зерттеу мен кеңес беру әдебі мен технологиясы. Құзыреттілігі: ақпараттарды алу, сақтау, қайта өңдеу, алынған мәліметтер құпиялылығын қамтамасыз ете отырып, клиенттердің мәліметтер базасын жүргізу әдістерін игерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғалық даму тренингтері
Мақсаты: Психикалық шындықты талдай білу, оқиғалар мен құбылыстардың байланысын көру және ғылыми негіздеу; өмірді семантикалық толтырудың нақты аспектісінде психологиялық түзету әдістерін қолдана білу, жеке тұлғаның резервтік әлеуетін ашу. Өзін-өзі тану дағдыларын меңгеру, тұлғаның ішкі әлеуетін ашуға мүмкіндік беретін психокоррекциялық әдістерді өз бетінше қолдану; жеке өсу тренингтерін өткізу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы психологиялық оқыту технологиялары
Мақсаты: Болон контекстіндегі қазақстандық жоғары білім процесс. Қазіргі таңдағы Классикалық университеттің инновациялық дамуы жағдайында. Технологиялық тәсіл білім. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. технологиясы психологиялық және педагогикалық психотерапиялық қызмет. Коммуникативтік технологиялар. Сыни ойлау технологиясы. Жағдайда өзара оқыту технологиясы жоғары мектеп. Жобалау шеберханасының технологиясы. Әдістеме және технологиялар ғылыми-психологиялық зерттеу. Электронды білім берудің рөлі мен орны х ресурстар. Қашықтықтан білім беру технологиялары. Жаңа технологияларды жобалау және игеру технологиялары. Іске асырудың заманауи технологиялары жоғары білім беру бағдарламаларын білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психологиялық тренинг: Тэмбилдинг
Мақсаты: Психикалық шындықты талдай білу, оқиғалар мен құбылыстардың байланысын көру және ғылыми негіздеу; өмірді семантикалық толтырудың нақты аспектісінде психологиялық түзету әдістерін қолдана білу, жеке тұлғаның резервтік әлеуетін ашу. Өзін-өзі тану дағдыларын меңгеру, тұлғаның ішкі әлеуетін ашуға мүмкіндік беретін психокоррекциялық әдістерді өз бетінше қолдану; жеке өсу тренингтерін өткізу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Отбасы және неке психологиясы
Мақсаты – отбасы және неке психологиясы саласындағы психологтың құзыреттілігін дамыту. Мазмұны: отбасы психологиясы және отбасылық кеңес беру негіздерін оқу. Неке мен отбасының мәні. Отбасы функциялары. Отбасының әл-ауқатының факторлары. Құзыреттері: отбасылық қарым-қатынастарды диагностикалау, тәрбие мәселелері бойынша отбасына кеңес беру әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Трансперсоналды психология
Мақсаты: Трансперсональды психология адамды бүкіл ғаламмен, ғарышпен, адамзатпен тығыз байланысты, ғаламдық ақпараттық ғарыш алаңына қол жеткізе алатын рухани ғарыштық тіршілік иесі ретінде қарастырады. Бейсаналық психика арқылы адам басқа адамдардың бейсаналық психикасымен, "адамзаттың ұжымдық бейсанасымен", ғарыштық ақпаратпен, "әлемдік ақылмен"байланысты. ХХ ғасырдың 60-жылдарының соңына дейін трансперсональды психология жеке пән ретінде қалыптаспаса да, психологиядағы трансперсональды тенденциялар бірнеше ондаған жылдар бұрын болған. Трансперсональды үрдістердің негізін қалаушылар к. Юнг, Р. Ассагиоли, А. Маслоу болды, өйткені олардың ұжымдық бейсаналық, "жоғары өзін-өзі", адамдардың бір-біріне бейсаналық өзара әсері, жеке тұлғаның дамуындағы "шыңдық тәжірибенің" рөлі туралы идеялары трансперсональды психологияның қалыптасуына негіз болды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименттік психология
Мақсаты: эксперименталды психология негіздері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық зерттеу әдістерінің әдіснамасы, ұйымдастырылуы, концептуалды аппараты, сипаттамасы. Психологиялық эксперимент. Нәтижелерді интерпретациялау және ұсыну. Эмпирикалық нәтижелерді өңдеу әдістері. Құзыреттері: эксперименттік зерттеулердің ғылыми негіздерін түсінеді, танымдық процестерді, жасөспірімдердің жеке ерекшеліктерін, ұжымды зерттеудің психологиялық әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кикілжің психологиясы және медиация
Мақсаты: қақтығыстарды зерттеу теориясы мен тәжірибесі туралы түсініктерді қалыптастыру; медиатордың қатысуымен жанжалдарды реттеу. Мазмұны: басқа сипаттағы қақтығыстардың туындау себептері, шешу механизмдері. Қақтығыстарды шешудегі психотехнологиялар. Медиация қақтығыстарды шешу тәсілі ретінде. Құзыреттері: жанжалдарды объективті талдау принциптерін меңгереді, жанжалдарды шешу технологияларын қолданады, медиацияның практикалық дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-психологиялық зерттеу әдістері
Мақсаты: психологиялық зерттеуді ұйымдастыру және реттеу әдістерінің реттелген жиынтығы туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: ғылыми психологиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері және ізденіс-зерттеу әрекетінің практикалық дағдылары.Психологиялық зерттеуде жасанды интеллектті қолдану. Психологиялық кеңес беруде чатботтарды қолдану. Психологияда жасанды интеллектті қолдану этикасы. Құзыреттері: психологтың практикалық жұмысындағы практикалық мәселелерді шешудің зерттеу әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес және басқару психологиясы
Мақсаты: студенттерді бизнестегі менеджмент психологиясының теориялық негіздерімен таныстыру. Мазмұны: психологиялық негіздері, принциптері, ережелері, ұжымды дамыту процестерін басқару механизмдері, бизнестегі ұйымдастыру. Басқарудың психологиялық аспектілерін зерттеудегі әдістемелік тәсілдер. Психологиялық басқарудағы өзгерту және модельдеу әдістемесі. Құзыреттері: басқару психологиясының ерекшеліктері туралы түсініктері бар, басқарушылық қызмет дағдылары бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық қызмет ұйымдастыру
Мақсаты: Студенттер өздерінің кәсіби қызметін жоспарлауды жүзеге асыра алады; практикалық қызметті жүзеге асыру процесінде уақытша, кеңістіктік және мазмұнды ресурстарды тиімді пайдалана алады; эмпирикалық психологиялық зерттеулерді жоспарлап, жүргізе алады; Психопрофилактиканы іске асыру, білім беру процесі субъектілерінің дамуын психологиялық қолдау және сүйемелдеу құралдары мен тәсілдерін меңгерген
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы заң психологиясы
Мақсаты: Заң қызметін психологиялық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдары мен бағыттары туралы білім алады. Студенттерді заң қызметін психологиялық қамтамасыз етудің әртүрлі бағыттарымен таныстыру; студенттерге заңгердің кәсіби қызметі саласында психологиялық ғылымның жетістіктерін тиімді қолданудың алғашқы дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек психологиясы
Мақсаты: Теориялық мәселелерді зерттеу барысында бұл пән олардың психолог қызметіндегі практикалық және қолданбалы зерттеу мәселелерін шешудегі маңыздылығын көрсетеді. Бұл әлеуметтік психология саласында мамандандырылған болашақ психологтар немесе еңбек психологиясы және инженерлік психология салалары, даму тарихы мен үрдістері саласындағы қолданбалы психология, кәсіби еңбек салаларына арналған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдастыру психологиясы
Мақсаты: Диагностика жүргізудің жалпы схемасын дайындау-ұйым қызметкерлерімен оңтайландыру жұмысы және психолог жұмысының кәсіби құзыреттілігін ескере отырып, ұйымдастырушылық проблемалардың ерекшеліктеріне сәйкес келетін оны жүзеге асырудың нақты әдістемелік процедураларын таңдау. Белгілі бір ұйымдардың қызметкерлеріне тән проблемалардың ерекшелігін анықтауға қол жеткізе отырып, ұйымдастырушылық өзара әрекеттесудің әртүрлі нысандарын психологиялық талдау құралдарын біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасерекшелік психологиясы
Мақсаты: адам психикасы дамуының жасқа байланысты ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: даму психологиясының әдістемелік негіздері. Жас кезеңдері олардың механизмдері; адамның жалпы даму процесіндегі психикалық дамудың тенденциялары, заңдылықтары, қарқыны мен бағыты. Құзыреттіліктер: әр түрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның оң дамуының факторларын, жағдайларын және перспективаларын талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Зоопсихология және салыстырмалы психология
Мақсаты: Студенттерге салыстырмалы психология саласындағы филогенездегі психиканың пайда болуы мен дамуының негіздері туралы білім беру, адам санасының пайда болу мәселесіне қазіргі теориялық көзқарас жануарлардың психикалық белсенділігінің негізгі сипаттамаларын бөліп көрсету, оларды психиканың қандай да бір даму кезеңіне жатқызуға, жекелеген психикалық процестердің дамуы бойынша психиканың даму сатысын сипаттауға мүмкіндік беретін фактологиялық материалды меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Зоопсихология
Мақсаты: Студенттерге салыстырмалы психология саласындағы филогенездегі психиканың пайда болуы мен дамуының негіздері туралы білім беру, адам санасының пайда болу мәселесіне қазіргі теориялық көзқарас жануарлардың психикалық белсенділігінің негізгі сипаттамаларын бөліп көрсету, оларды психиканың қандай да бір даму кезеңіне жатқызуға, жекелеген психикалық процестердің дамуы бойынша психиканың даму сатысын сипаттауға мүмкіндік беретін фактологиялық материалды меңгеруге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Даму психологиясы
Мақсаты: әралуан жас ерекшелігі кезеңдерінде психикалық даму заңдылықтары, ерекшеліктері мен факторлары жөніндегі студенттердің ғылыми ұғым-түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: адам өмірінің кезеңдері. Балалар психологиясы. Кіші мектеп дасындағы бала мен жасөспірімдік кезең. Жастық шақ пен есейген шақтағы психологиялық даму. Қарттық. Құзыреттілігі: психикалық дамудың негізгі түсініктерін, психикалық дамудың периодизациясын құру тәсілдерін біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шығармашылық психологиясы
Мақсаты: Студенттер креативтілік пен дарындылық көріністерін бақылай және өлшей алады;- білім алушылардың креативтілігі мен дарындылығын дамытуға бағытталған түзету-дамыту бағдарламаларын құру; Меңгеруі тиіс: - психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасы; - өз қызметінің рефлексиясы негізінде Өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психодиагностика
Мақсаты: психодиагностиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын меңгеру, оларды практикалық қызметте қолдану. Мазмұны: психологиялық диагноз қою әдістері мен тәсілдерінің ғылыми жүйесі ретіндегі психодиагностика ұғымы; психодиагностиканың психометриялық негіздері. Тестілік нормалар; Интеллект диагностикасының психометриялық негіздері. Құзыреттілігі: ақпаратты алу, сақтау, қайта өңдеу, клиенттерден алынған мәліметтердің құпиялылығының сақталуын қамтамасыз ете отырып, клиенттердің мәліметтер базасын жүргізу әдістерін игерген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық психология
Мақсаты: Мектепке дейінгі және ерте жастағы балалардың жас және жеке-психологиялық ерекшеліктерін зерттеу; отбасына психологиялық көмек көрсету. Клиенттің проблемасын талдау дағдысы, клиент пен кеңесші арасындағы өзара қарым-қатынас жасай білу, әсер ету әдістерін қолдану
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коррекцииялық психология
Мақсаты: Түзету психологиясының мәселелерін білу; ауытқушылық дамуының әртүрлі нысандарын анықтайтын факторлар; дамуында ауытқушылықтар мен бұзылулардың түрлері; физикалық және психикалық денсаулығы шектеулі балаларды қоғамға бейімдеу және түзету қажеттілігі туралы; біледі: баланың дамуындағы проблемалар мен ауытқушылықтарды диагностикалауды; жеке түзету-дамыту бағдарламаларын құрастыруды. Үлгермейтін оқушыларды оқыту және оқыту; жалпы психологиялық-педагогикалық түзету дағдыларын
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы математикалық статистика
Психологиялық параметрлер арасындағы статистикалық байланыстарды анықтау үшін коэффициенттер мен критерийлерді біледі; корреляция, регрессия, дисперсия, факторлық салмақ коэффициенттерін есептей алады; типтік есептерді шешу үшін математикалық статистиканың негізгі әдістерін қолданады; Деректерді талдаудың математикалық әдістерін таңдап алады және респонденттерге барабар мақсаттар мен контингентке қолданады; статистикалық есептердің компьютерлік технологияларын меңгерген; пәндік саладағы типтік есептерді шешу; Математикалық талдау мен модельдеудің негізгі әдістерін біледі; математикалық статистика әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивті психология
Мақсаты: Студенттер когнитивтік қызметтің психологиялық және психофизиологиялық механизмдері, адамның ақпаратты қабылдауы, талдауы, есте сақтауы, берілуі және пайдалануы, когнитивтік психология саласындағы теориялық және эмпирикалық білім негіздері туралы жалпы түсініктерді білуі тиіс. Кәсіби коммуникацияда пайда болатын психологиялық мәселелерді шеше білу. Когнитивті психологияның негізгі әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Діни сана психологиясы
Мақсаты – діни сана психологиясы бойынша білімді меңгеру. Мазмұны: дін психологиясының пәні, қалыптасуы, зерттеу әдістері. Психоанализдегі діннің психологиялық концепциясы және гуманистік психология, бихевиоризм, гештальтпсихология, когнитивтік психология, мәдени-тарихи теория. Қазақстандағы дін психологиясының дамуы. Құзыреттілігі: қазіргі дін психологиясы бағыттары, діншілдіктің психологиялық алғышарттары жөніндегі ұғым-түсініктерге ие.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акмеология,жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері
Акмеологиялық фактілерді механизмдермен, заңдылықтармен зерттейді. Өзін-өзі басқару және өзін-өзі реттеу дағдыларын өзіндік жұмыстың психологиялық негізі ретінде біледі. Акмеологиялық талдаудың негізгі әдістерін меңгерген, студенттердің кәсіби қызметіндегі өз шектеулерін және жеке шығармашылық әлеуетін оңтайлы іске асыру жолдарын түсінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке және топтық психотерапия
Мақсаты: жеке және топтық психотерапия әдістерін тәжірибеде қолдану білімі мен қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: әртүрлі психотерапиялық дәстүрлердегі психологиялық жұмыстың топтық нормалары. Топтық процестің үлгілері: топтық жұмысты ұйымдастыру және терапевтік топтардың даму кезеңдері. Топтық динамика. Құзыреттері: жетекші топ идеясы бар, әртүрлі санаттағы клиенттермен терапевтік әрекеттесу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы психология
Мақсаты: Психологиялық құбылыстарды, категорияларды, психиканың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын зерттеу және сипаттау әдістерін, отандық және шетелдік ғылымдардағы көзқарастарды білу және психологиялық қасиеттер мен жағдайларды, психикалық процестердің сипаттамаларын, жеке тұлғалардың әртүрлі іс-әрекеттерін талдаудың негізгі әдістерін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психокоррекция мен психотерапия бойынша практика
Мақсаты: психотерапия және психокоррекция әдістері мен технологияларын қолдану дағдыларын меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: Психотерапияның анықтамасы. Топтық психотерапия психотехникалық жүйе ретінде. Топтық терапияның стратегиялары. Психотерапевт тұлғасы. Құзыреттері: психологиялық көмек көрсету әдістерін қолдана отырып, психотерапия және психокоррекция негіздері туралы түсінікке ие.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психофизиология негіздері
Мақсаты: Студенттерді жаратылыстану деректерін іргелі және қолданбалы психология мәселелерін шешу үшін қолдануға үйрету; психикалық процестер мен мидың тығыз диалектикалық байланысы, құрылым мен функциялардың ажырамас бірлігі туралы хабардар болуды қалыптастыру. әр түрлі дәуірлерде құрылған бастапқы көздерді сыни тұрғыдан талдаңыз; адам өмірінің негізгі биологиялық параметрлерін оның психикалық жұмыс істеу ерекшелігін анықтаған кезде қолданыңыз
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы әскери психология
Мақсаты: Қарулы Күштердегі психологиялық жұмыстың жалпы сипаттамасы Психологиялық жұмысты және оның дамуының негізгі кезеңдерін анықтау. Психологиялық жұмыстың құрылымы және оны ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі принциптері. Құқықтық және ұйымдастыру-әдістемелік аспектілері. Психолог мамандығын игерудің теориялық және әдістемелік алғышарттары кәсіби субъективтілік әскери психологтың өзін-өзі дамыту факторы ретінде Әскери қызметшілерді кәсіби оқытудың мазмұны мен технологиясының ерекшеліктері Психолог. Психологтың кәсіби қызметі контекстіндегі психологиялық білім және психологиялық тәжірибе. Әскери бөлімде психологиялық жұмысты ұйымдастыру және ұстау. Әскери бөлімнің лауазымды адамдарының психологиялық жұмысты ұйымдастыру мен жүргізудің жалпы міндеттері. Әскери бөлім психологының кәсіби қызметінің мазмұны мен ерекшеліктері Әскери бөлімде психологиялық жұмысты жоспарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психолог жұмысындағы нейролингвистикалық бағдарлама
Мақсаты: нейролингвистикалық бағдарламалауды меңгеру дағдылары мен білімдерін игреуі есебінен психолог құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: НЛБ жеке психотерапия және практикалық психология үлгісі ретінде. Нейролингвистикалық бағдарламалаудың ғылыми мәселелері. Әдістің тиімділігі мәселесі. Арнайы НЛБ техникалары. Құзыреттері: НЛБ-дағы негізгі модельдер мен мета-бағдарламалар туралы түсінігі бар. НЛБ түзету әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гендерлік психология
Мақсаты: студенттерді гендерлік психология негіздерімен таныстыру. Мазмұны: гендерлік әлеуметтену процесіндегі әртүрлі вариациялар мен ауытқулар туралы білімді меңгеру. Балалардағы гендерлік өкілдіктердің қалыптасуын диагностикалау әдістері және гендерлік сәйкестік сипаттамалары. Гендерлік қатынастар мен белгілерді зерттеудің сапалық әдістері. Құзіреттіліктер: адамның гендерлік ерекшеліктерін анықтай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психогенетика
Мақсаты: Психогенетика ғылым саласы ретінде. Психогенетика пәні мен әдістері. Қарапайым Жалпы генетика негіздері. 21 ғасырдағы генетика жетістіктері. Психогенетика пәні, оның міндеттері мен әдіснамалық принциптері Әлеуметтік және биологиялық адамның психикалық дамуында Тұқымқуалаушылық теориясының негізгі ұғымдары, заңдылықтары, механизмдері Психогенетика әдістері. Психологиялық белгілердің генетикалық табиғатының негіздері . Сенсомоториканың генетикалық және экологиялық детерминанттары. Интеллекттің генетикалық алғышарттары дарындылық пен дарындылықты Психогенетикалық талдау. Популяциялық генетика. Психогенетикалық аспектілер қоғамға қарсы мінез-құлық . Психогенетикалық кеңес беру
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық принциптерін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу;
- Кең дүниетанымы мен ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық және экономикалық пәндер саласындағы базалық білімге ие болу;
- Күнделікті кәсіби ортада және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білімдерді алу дағдыларын меңгеру;
- Әлеуметтік топтар мен жеке тұлғалардың психологиялық мәселелерінің мазмұнына және психологиялық кеңес берудің мақсаттарына сәйкес психологиялық сараптама жүргізу үшін диагностикалық әдістер кешенін таңдау және қолдану;
- Ахуалды экспресс талдау және психолог жұмысының бағыттарын анықтау үшін бақылау, сұхбат, жазбаша сауалнамалар, пікір жинау, тестілеу, құжаттарды зерттеу әдістерін қолдану;
- Қиын өмірлік жағдайдың, өмір мен денсаулыққа қауіп, психологиялық дағдарыс пен күйзеліс белгілерін анықтау және түзету;
- Өзара әрекеттесу және ақпарат алу тиімділігін арттыру үшін қажетті компьютерлік бағдарламаларды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллект технологияларын біріктіру арқылы онлайн-кеңес беру жүйелерін пайдалану;
- Инклюзивті білім беру жағдайында дамытушылық-түзету жұмыстарының әдістері мен тәсілдерін білу;
- Психологияны оқыту әдістемесінде психологиялық қолдауды модельдеу және енгізу;
- Кәсіби тұлғаның іс-әрекетін жеке-мотивациялық, құзыреттілік-мақсатты, ақпараттық, құрылымдық-функционалдық және тұлғалық деңгейлерде талдау әдістерін қолдану;
- Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін білу, дүние жүзіндегі басқа халықтардың салт-дәстүрлері мен мәдениетіне толеранттылық таныту;
- Белгісіздік жағдайында жұмыс істеу дағдылары мен зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдыларды пайдалану.