8D10102 Медицина в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тереңдетілген ғылыми-педагогикалық және зерттеу даярлығы бар жоғары оқу орындары мен ғылыми-зерттеу ұйымдары үшін жаңа буынның жоғары мамандандырылған, бәсекеге қабілетті ғылыми кадрларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Өмірге қауіп төндіретін аритмия: диагностика, емдеу және алдын алудың заманауи тәсілдері
Курс өмірге қауіп төндіретін аритмияларды, соның ішінде кенеттен жүрек өлімінің және ауыр асқынулардың негізгі себептері болып табылатын қарыншалық тахикардия мен атриальды фибрилляцияны зерттеуге арналған. Қатысушылар электроанатомиялық картаға түсіруді және инновациялық технологияларды пайдалануды қоса алғанда, заманауи диагностикалық әдістермен, сондай-ақ катетерлік абляция, электродтық кардиостимуляторсыз имплантация және электродтарды алу сияқты озық емдеу әдістерімен танысады. Бағдарлама практикалық дағдыларды дамытуға және алған білімдерін клиникалық практикаға біріктіруге бағытталған.
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі теориялық қағидалары, технологиялары,операциялары, практикалық әдістері мен әдістері бойынша білім алуға және ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып негізделген тиімді шешімдер алу тақырыбын таңдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу мақалаларын жазу
Бұл пән ғылыми-зерттеу мақалаларын жазу және сәтті жариялау үшін қажетті практикалық білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Пән курсы жарияланымды дайындаудың барлық кезеңдерін қамтиды, соның ішінде өзекті тақырыпты таңдау, зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, әдеби шолу жүргізу, библиографиялық талдаудың заманауи құралдарын пайдалану, Академиялық адалдық пен этикалық нормаларды сақтау. Халықаралық рецензияланатын журналдардың талаптарына сәйкес ғылыми мақалаларды құрылымдау, оларды таңдау және редакциялармен тиімді өзара іс-қимыл жасау қабілетіне ерекше назар аударылады.
Несиелер - 5
-
Жаңа клиникалық нұсқауларды ескере отырып, атриальды фибрилляцияны емдеудің өзекті мәселелері
Пән Жаңа клиникалық ұсыныстарды ескере отырып, атриальды фибрилляцияны (АФ) диагностикалау мен емдеудің заманауи тәсілдерін қамтиды. Эпидемиология, патофизиология және АФ қауіп факторлары қарастырылады. ЭКГ, Холтер мониторингі және ЭФИ сияқты заманауи диагностикалық әдістер зерттелуде. Пациенттерді басқару стратегиялары талданады: антикоагулянттық терапия, ритақ пен жиілікті бақылау, катетерді абляцияға көрсеткіштер және хирургиялық емдеу. Коморбидті патологиясы бар емделушілерде АФ терапиясындағы жекелендірілген тәсілге ерекше назар аударылады. Докторанттар халықаралық және Ұлттық клиникалық ұсыныстарды (ESC, AHA/ACC/HRS, ҚР хаттамалары) және олардың практикалық қолданылуын зерттейді. Оқыту дәрістерді, семинарларды, клиникалық жағдайларды талдауды және ғылыми зерттеулерді талқылауды қамтиды.
Несиелер - 5
-
PhD зерттеуіне кіріспе
Докторлық диссертация бойынша ғылыми зерттеулерді орындау кезінде және алынған нәтижелерді ғылыми интерпретациялау үшін қажетті базалық білімді игеру.
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістерінің жетілдірілген курсы
Пән ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін терең зерттеуге арналған және ғылыми зерттеу әдіснамасы курсының жалғасы болып табылады. Пән барысында таңдалған әдістердің арелеванттылығына, сондай-ақ ғылыми гипотезаны тексеру және тексеру критерийлеріне талдау жүргізіледі. Докторанттар ғылыми зерттеулер жүргізудің этикалық аспектілерін және зерттеу нәтижелерін жариялауды зерттейді. Курс барысында сыни ойлау, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және ғылыми мақалалар, диссертациялар дайындау дағдылары дамитын болады.
Несиелер - 5
-
Метаболикалық аурулары бар науқастардағы нейрохирургиялық патология
Білім алушы қант диабеті мен метаболикалық синдромды емдеуде жаңа бағытты меңгереді. Қазіргі халықаралық стандарттарға енгізілген негізгі хирургиялық емдеу дағдыларын алады. Емханада және стационарда операцияға науқастарды алғашқы іріктеуді жүргізе алады.
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пәнді оқу докторанттарға ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Несиелер - 3
-
Бактериялық инфекциялардың микробиологиясы
Осы пән шеңберінде ҚР ауруларын диагностикалау және емдеу хаттамаларына сәйкес микроскопиялық, бактериологиялық, серологиялық, молекулалық-генетикалық, аллергиялық, биологиялық сияқты бактериялық инфекцияларды микробиологиялық диагностикалау әдістері терең қарастырылады
Несиелер - 5
-
Қолданбалы статистика
Докторант пән бойынша статистикалық талдаудың теориясы мен қолданылуын, оның ішінде басқару шешімдерін қабылдау, объективті қорытындыларды тұжырымдау және негізделген іс-шараларды әзірлеу, ғылыми және практикалық зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, педагогикалық жұмыстың қызметін талдау үшін зерттейді.
Несиелер - 4
-
Медициналық диагностикадағы жасанды интеллект негізінде деректерді талдау және шешімдерді әзірлеу
Курс жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, медициналық деректерді талдаудың заманауи тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Деректерді өңдеу, Машиналық оқыту модельдерін құру және оларды клиникалық практикаға біріктіру мәселелері қарастырылады. Деректер қауіпсіздігінің этикалық аспектілері мен мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ОН1 - авторлық құқық принциптері мен этика ережелерін сақтай отырып, ғылыми мақалалар жазу және жариялау саласында терең білімге ие;
- ОН2 - теорияны, заманауи зерттеулерді және тәжірибе талаптарын білу негізінде менеджменттің әртүрлі функционалдық аспектілерін біріктіруге қабілетті;
- ОН3 - дәлелді медицина туралы терең білімге ие, сыни ойлауды, зерттеу процесін дұрыс ұйымдастыра білуді көрсетеді және осы дағдыларды дәйекті түрде көрсетеді;
- ОН4 - ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, кәсіби қызметте әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды еркін меңгереді және тиімді пайдаланады;
- ОН5 - биостатистика саласында терең білімге ие, зерттеу нәтижесінде алынған материалдарды статистикалық өңдеуге қажетті критерийлерді анықтай алады;
- ОН6 - жетілдірілген ойлау дағдыларына ие, жаңа идеялар мен шығармашылық шешімдерді іздейді және жұмысқа байланысты идеялардың маңыздылығы мен маңыздылығын анықтай алады, кәсіби қызметке байланысты өзінің сенімдері мен құндылықтарын көрсете алады, Денсаулық сақтау саласына бейтарап көзқарасты көрсетеді және қажет болған жағдайда оның өзгеруіне ықпал етеді;
- ОН7 - оқу іс-әрекетінде табысқа жетуді қамтамасыз ететін жағдайларды, білім алушылар мен бағыныштыларды оң уәждеу үшін жағдайлар жасауды, өзін-өзі ынталандыру үшін жағдай жасауды, өзін-өзі талдау және өзін-өзі барабар бағалау қабілеттеріне ие болуды біледі.
- ОН8 - халықтың денсаулығын қанағаттандыру үшін денсаулық сақтау стратегиясын әзірлеу үшін тиісті құжаттама мен дереккөз қажеттіліктерін анықтай алады.