8D10102 Медицина в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Докторантураның мақсаты философия докторы (PhD) (бейіні бойынша доктор) дәрежесін бере отырып, ғылыми, педагогикалық және (немесе) кәсіби қызмет үшін кадрлар даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Медицинадағы қолданбалы эпидемиология
Бұл курс ғылыми гипотезаны қалыптастырудың практикалық қолданылуын, Зерттеудің мақсаты мен міндеттеріне, зерттеуге қатысушыларды іріктеуге және қатысушылар тобын іріктеуді қалыптастыруға, жүйелі қателіктерді азайтуға және этикалық нормаларды сақтауға байланысты клиникалық бағыттағы ғылыми зерттеулердің дизайнын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Бұл курс ғылыми зерттеуді табысты жүргізу үшін қажетті практикалық эпидемиологияның негіздерімен және STROBE, CONSORT, PRISMA, CARE және т.б. негізгі халықаралық стандарттарға сәйкес зерттеу хаттамасын жазу ережелерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми жарияланымның сыни талдауы
Докторанттардың ғылыми мақалаларды оқу, ғылыми ақпаратты сыни талдау және бағалау дағдыларын дамыту. Сәйкестікті жән етолықтығын, жарияланымның тереңдігі мен сенімділік деңгейін бағалау. Заманауи шетелдік және отандық ғылыми әдебиеттер мен жұмыс істей білу және өз бағасын беру. Сенімді ғылыми ақпарат көздерін іздеу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қолданбалы биостатистика
Бұл курс биостатистиканың негіздерін, оның ішінде іргелі ұғымдарды, әсер ету өлшемдерін, негізгі статистикалық әдістердің түрлерін, күрделірек әдістерін, соның ішінде әртүрлі типтегі регрессиялардың үлгілерін құруды және олардың клиникалық медицинада және жалпы денсаулық сақтау жүйесінде практикалық қолданылуын енгізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми хаттама
Бұл курс академиялық медициналық жазу негіздерімен, диссертация мәтіні мен ғылыми басылымның қолжазбасын дайындау ережелерімен, ғылыми жарияланымдар этикасының халықаралық стандарттарымен және ғылыми медициналық рецензияланатын журналда рецензиялау процесімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жобалау менеджменті
Пәннің шеңберінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын қаржыландыру түрлерін зерттейді, зерттеудің мақсатын, міндеттерін, жаңалығы мен практикалық маңыздылығын тұжырымдайды, зерттеу тобын анықтайды, жауапкершілікті бөледі, тапсырмаларды орындау үшін іс-әрекеттер ретін жоспарлауды, құжаттаманы ресімдеуді, т.б. Курс практикалық: докторанттар ғылыми жобалар конкурсына қатысуға өтінімді толтырады, бюджеттік өтінімді, MS Project бағдарламасында Гант диаграммасын жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дәлелді медицина: жүйелі шолуды жазу тәжірибесі
Жүйелі шолулардың құрылымы мен дизайнын зерттеңіз. Жүйелі шолуларды рәсімдеу үшін ғылыми әдебиеттерді іздеңіз. Жүйелі шолуларды ресімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес жүйелі шолуды ресімдеу. Жарияланымдарды сыни бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
-
Оқыту мен оқытуға кіріспе
Пән білім алушыларды оқытудың қағидаттары мен қазіргі заманғы теорияларымен, оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологияларымен, білім беру нәтижелері мен бағалау рәсімдеріне қойылатын жаңа талаптармен, Блум таксономиясына сәйкес студенттердің білімін бағалау критерийлерімен, білім беру жүйесін цифрландыру жағдайында ЖОО оқытушысына қойылатын талаптармен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау
Тест тапсырмасы туралы түсінік. Тест тапсырмасының түрін анықтайды. Техникалық қатесіз А және R типті тест тапсырмаларын құрастыру. Блум таксономиясына сәйкес оқу міндеттерін тұжырымдау және сәйкесінше танымдық, психомоторлық және аффективті домендерде Киссаларды дамыту. Тест нәтижелерін психометриялық бағалау және оның тест тапсырмасының сапасын бағалау үшін қолданылуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Клиникалық зерттеулердің негіздері
Бұл курс эксперименттік типтегі клиникалық зерттеулердің практикалық қолданылуын, ғылыми гипотезаны қалыптастыруды, зерттеуге қатысушыларды іріктеу ерекшеліктері мен іріктеуді қалыптастыру әдістерін, рандомизация әдістерін және қатысушыларды рандомизацияланбаған іріктеумен дизайнды басым таңдауды, зерттеуге қатысуды анонимизациялау шарттары мен түрлерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Ауызша коммуникация
"Ауызша коммуникация" пәні білім алушыларды коммуникация теориясының негіздерімен, ауызша коммуникацияның функционалдық стилдерімен, дәстүрлі және заманауи риториканың ерекшеліктерімен, кәсіби қызметтегі ауызша іскерлік коммуникациялардың стратегиясымен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Өз құзыреті саласындағы тақырып бойынша мәртебесі бойынша тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен қарым-қатынас жасай алады
- Кәсіби пікірталастарға ауызша немесе жазбаша түрде қатысады, зерттеу нәтижелерін халықаралық академиялық басылымдарда жариялайды.
- Денсаулық сақтаудың ең алдыңғы шебінде тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді пайдаланады
- Идеяларды қалыптастырады инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілеуге ықпал етеді.
- Көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты мәселелерді шешуді талап ететін жаңа контексттерде Еңбек және оқу қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, инновациялықты және дербестікті көрсетеді.
- Тәуелсіз зерттеулер жүргізеді және ғылыми нәтижеге жұмыс істейді, Денсаулық сақтау саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге тұрақты қызығушылық танытады;
- Интроспекция дағдыларын, өмір бойы оқуға деген ұмтылысты және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып пәннің оқу міндеттерін жобалайды
- Денсаулық сақтау саласының өз біліктілігі саласында жүйелі түсінігін көрсетеді, осы салада пайдаланылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген
- Статистикалық бағдарламалар пакетін қолдана отырып, өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін талдайды және жарияланған ғылыми зерттеулердің нәтижелерін түсіндіреді.