8D10102 Медицина в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Медицина» докторантура білім беру бағдарламасының мақсаты - ғылым мен медициналық білімді жетілдіру және өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізуге дайын жаңа технологияларды дамыту мәселелерін тиімді шешуге қабілетті және жақсы ғылыми практика қағидаларына сәйкес зерттеу және педагогикалық қызметті жүзеге асыру алатын, Дәлелді медицина тәсіл негізінде нақты саласында жоғары медициналық білім беру жүйесінде , қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеу әдістері
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу принциптері. Зерттеу түрлері. Сипаттамалық зерттеулер. Аналитикалық зерттеулер. Эксперименттік зерттеулер. Сапалы зерттеулер .Денсаулық сақтау саласында сауалнама жүргізу әдістері, іріктеме қалыптастыру. Зерттеудің әдіснамалық сапасын бағалау. Ғылыми зерттеулердегі қателіктердің негізгі түрлері. Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерді этикалық реттеудің тәртібі мен принциптері. Ғылыми зерттеулер жүргізу кезіндегі халықаралық стандарттар.(GCP/GLP/GCP/GMP).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика менеджменті
Негіздер басқару білім беру. Талдау құрылымы, жағдайы және даму перспективалары Қазақстан Республикасындағы білім. Білім беруді ұйымдастырудағы миссия. Дизайн басқару жүйелері тәрбиелік мекемелер. Педагогикалық мониторинг. Педагогикалық мониторингтің мақсаты, міндеттері, технологиялары, түрлері, формалары. Білім беру маркетингі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім бағдарламасын әзірлеу және бағалау
Пән жоғары білім берудегі құзыреттілікке негізделген бағдарламаларды әзірлеуді зерттеуге арналған. Заманауи тәсілдер, модульдік оқыту, Болон процесі, Еуропалық біліктілік шеңбері және академиялық ұтқырлық, ұлттық басымдықтар, білім беру бағдарламаларының принциптері мен құрылысы, негізгі құзыреттер, Блум таксономиясы, жоспарлау стратегиялары, бағалау әдістері, оқыту әдістері және бағдарламаларды бағалау сияқты халықаралық тенденциялар қарастырылады. критерийлер
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Статистикалық талдау және ғылыми-зерттеу жұмысында мәліметтерді ұсыну
Пән статистикалық талдаудың әдістері мен тәсілдерін қамтиды, оларды биомедициналық зерттеулерде қолдануға және түсіндіруге баса назар аударады. Өлшеу шкалалары, өлшеу сенімділігі, іріктеу әдістері, статистикалық гипотезалар, графикалық бейнелеу, Сандық сипаттамалар, t критерийлері, сенімділік аралықтары, параметрлік емес критерийлер, корреляциялық талдау, сызықтық регрессия, дисперсиялық талдау, өмір сүру талдауы және гипотезалар зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Академиялық хат
Пән бағдарламасы ғылыми жарияланымдармен байланысты әртүрлі аспектілерді қамтиды және мыналарды қамтиды: ғылыми жарияланымдардың түрлері. Халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі библиометриялық (ғылымометриялық) көрсеткіштер. Ғылыми жұмыс жазу бойынша жақсы тәжірибенің принциптері. Халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесі. Дәйексөз түрлері. Жариялау этикасы. Журналды таңдау және қолжазбаны ұсыну. Табылған ақпараттың сенімділік дәрежесін анықтау. Ғылыми жарияланымдардың әдіснамалық сапасын бағалау, ғылыми жұмысты рецензиялау принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы ғылыми зерттеулер (диссертация тақырыбы бойынша)
Қолданбалы ғылыми зерттеулер (диссертация тақырыбы бойынша) - пәндер практикалық мақсаттарға қол жеткізу және диссертациялық зерттеу жүргізу кезінде нақты міндеттерді шешу үшін жаңа білім алуға және қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Іргелі ғылыми зерттеулер (диссертация тақырыбы бойынша)
Іргелі ғылыми зерттеулер (диссертация тақырыбы бойынша) – пәндер теориялық және (немесе) эксперименттік зерттеу жүргізу кезінде табиғаттың, қоғамның, адамның дамуының негізгі заңдылықтары және олардың өзара байланысы туралы жаңа ғылыми білім алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 15
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу саласын жүйелі түсінуді көрсету, осы салада қолданылатын арнайы дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеру, олардың нәтижелерін тәжірибеде қолдану.
- Технологияларды трансферттеуді жүзеге асыру үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратты дербес талдау және өңдеу, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілеуге жәрдемдесу.
- Денсаулық сақтаудың алдыңғы қатарында тұрған жаңа ғылыми идеяларды құра білу және денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулерді сыни талдау, бағалау үшін арнайы білімді пайдалану.
- Ғылыми деректерді ауызша және жазбаша түрде таныстыру, мәртебесі бойынша тең дәрежеде, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен өз құзыреті саласындағы тақырып бойынша ғылыми пікірталас жүргізу дағдыларын көрсету.
- Биомедициналық зерттеулерде сандық және сапалық талдаудың озық әдістерін қолдана отырып, тиісті тәжірибе принциптеріне сәйкес тәуелсіз зерттеуді дербес жоспарлау және жүргізу.
- Халықаралық зерттеулердің нәтижелері мен үздік оқытушылық тәжірибелерге негізделген заманауи технологияларды, педагогикалық әдістер мен оқу орталарын пайдалану.
- Халықаралық рецензияланған басылымға лайық деңгейде академиялық тұтастығы бар түпнұсқа зерттеуді құру, жобалау, жүзеге асыру және бейімдеу.
- Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде оқыту үшін интроспекция, өмір бойы оқыту дағдыларын және тәжірибесін көрсету.