Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D04209 Сот сараптамасы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – сот сараптамасын жүргізуге және талдауға және нақты деректерді анықтау үшін қылмыстық және азаматтық істер бойынша процесіне қатыса алатын сондай-ақ өз бетінше ғылыми-зерттеу қызметіне, ғылыми мектептерді дамытуға және сот сараптамасы саласындағы инновацияларды енгізуге қажетті терең теориялық білімі мен кәсіби құзыреттілігі бар PhD докторларын дайындау. Бағдарлама зерттеу жүргізу, дәлелдемелерді талдау және қорытынды жасауға қабілеті сот сараптамасы саласындағы қызметті жүргізу үшін қажетті кәсіби құзыреттерді дамытуға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D079 Сот сараптамасы
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D042 Құқық
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық хат
Сот экологиялық сараптамасын жүргізудің өзекті мәселелері
Сот психологиялық сараптама жүргізудің өзекті мәселелері
Сот дінтану сараптамасы
Сот - медициналық сараптама
Сот технологиялық сараптамасы
Сот құрылыс сараптамасын жүргізудің өзекті мәселелері
Ғылыми зерттеу әдістері
Сот-экономикалық сараптама
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пәнаралық және халықаралық зерттеулерді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жобаларын талдау, әзірлеу және іске асыра білу; рецензияланған басылымдардағы ғылыми мақалаларды ретке келтіру және сыни тұрғыдан бағалау; ұлттық және халықаралық ғылыми дерекқорларды пайдалана отырып, ақпаратты жіктеу, жүйелеу және түсіндіру; зерттеулерді жоспарлау мен іске асыруда қазіргі ғылымның философиялық және әдіснамалық тәсілдерін қолдана білу; ғылыми зерттеулер жүргізуді реттейтін этикалық нормаларды үйрену.
- Білім алушыға бағдарланған тәсілді ескере отырып практикалық сабақтарды ұйымдастырады және жүргізеді, ғылым, білім және инновация интеграциясы негізінде оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге оқытуда цифрлық технологияларды дағдыларын қолдана білу. Оқу үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру, андрагогика және оқытылатын пәндер бойынша білімге ие болу. Табиғи ресурстардың экологиялық жай-күйіне сараптамалық-бағалау жүргізеді, сот және соттан тыс, дінтану сараптамаларын, мемлекеттік дінтану сараптамасын дайындау дағдыларына ие болу, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін есептеу, талдау, бағалау және өңдеу жазбаларын жүргізу тәртібін толық меңгеру.
- Сараптамалық қорытындылардың сенімділігі мен объективтілігін бағалаудың ғылыми негізделген тәсілдері мен критерийлерін, сот сараптамасын жүргізу әдістемесін қолдана білу. Академиялық білімді жариялау және оқыту қызметі арқылы әдістемелік рефлексияны көрсете білу. Инновациялық тәсілдер мен цифрлық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми-әдістемелік материалдарды әзірлеуге және енгізуге қабілетке ие болу. Білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, бағдарламаларды жаңарту тетіктері және заманауи зерттеу әдістері туралы білімді қолдана білу.
- Білім беру ұйымының саясаты мен рәсімдеріне сәйкес сот сараптамасы саласындағы білім беру ортасын және кәсіби мәдениетті бейнелеу; білім алушылардың құқықтық санасын, азаматтық жауапкершілігін және сот сарапшысының кәсіби этикасын қалыптастырады, академиялық адалдық пен сарапшылық адалдық принциптерін қолдану және насихаттай білу. Сындарлы кәсіби коммуникацияны құру арқылы заманауи теориялық тәсілдер, цифрлық технологияларды және қазіргі трендтерді ескере отырып, сот сараптамасы саласында мүдделі тараптармен тиімді өзара іс-қимыл жасай алу. Іс жүргізу шешімдерін негіздеу кезінде жасанды интеллект технологияларын қолдануды қоса алғанда, сот-психологиялық және сот-медициналық сараптама нәтижелерінің сенімділігі мен объективтілігін бағалау үшін ғылыми негізделген тәсілдер мен критерийлерді қолдана білу. Жетекшілік ететін пәндер саласындағы жаңа білімнің педагогикалық (тәрбиелік) әлеуетін ойлау мәдениетін меңгеру.