8D04209 Сот сараптамасы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – сот сараптамасын жүргізуге және талдауға және нақты деректерді анықтау үшін қылмыстық және азаматтық істер бойынша процесіне қатыса алатын сондай-ақ өз бетінше ғылыми-зерттеу қызметіне, ғылыми мектептерді дамытуға және сот сараптамасы саласындағы инновацияларды енгізуге қажетті терең теориялық білімі мен кәсіби құзыреттілігі бар PhD докторларын дайындау. Бағдарлама зерттеу жүргізу, дәлелдемелерді талдау және қорытынды жасауға қабілеті сот сараптамасы саласындағы қызметті жүргізу үшін қажетті кәсіби құзыреттерді дамытуға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D079 Сот сараптамасы
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D042 Құқық
Пәндер
-
Академиялық хат
Курс құқықтық зерттеулер контекстінде академиялық жазу дағдыларын жоғары деңгейде қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында докторанттар зерттеу мәселелерін қою, ғылыми нәтижелерді қисынды және дәйекті түрде баяндау, халықаралық журналдарда жариялауға арналған ғылыми мәтіндерді дайындау қағидаттарын меңгереді. Ғылыми мақаланың құрылымын жасау, ғылыми жаңалықты тұжырымдау, дереккөздерді дұрыс пайдалану, академиялық дискурс стилін және әдістемелік рефлексияға ерекше назар аударылады. Оқыту барысында нақты кейстерді талдау, сот және ғылыми тәжірибені зерттеу, халықаралық академиялық стандарттарға сай мәтіндерді әзірлеу жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сот экологиялық сараптамасын жүргізудің өзекті мәселелері
Курс сот экологиялық сараптамасы саласындағы теориялық және тәжірибелік мәселелерді терең зерделеуге арналған. Пән шеңберінде сараптамалық қызметтің құқықтық негіздері, экологиялық залалды анықтау және субъектілердің әрекеттері мен туындаған салдарлар арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды белгілеу мәселелері қарастырылады. Докторанттар сот істерін, нормативтік-құқықтық актілерді және сараптамалық қорытындыларды талдай отырып, экологиялық сараптамада қолданылатын сандық, сапалық және доктриналық зерттеу әдістерін меңгереді. Сонымен қатар, ғылыми және сараптамалық қызметте экологиялық деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру құралы ретінде цифрлық технологияларды қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Пән докторанттардың ғылыми тұрғыдан негізделген және заңды маңызы бар сараптамалық ұстанымдарды қалыптастыруға қажетті зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сот психологиялық сараптама жүргізудің өзекті мәселелері
Курс психология мен құқық саласындағы сараптамалық қызметтің теориялық-әдіснамалық негіздері мен қолданбалы аспектілерін терең меңгеруге бағытталған. Пән ясында докторанттар сот ісін жүргізуде арнайы психологиялық білімді қолданудың құқықтық және ғылыми негіздерін, сондай-ақ сот-психологиялық сараптаманы тағайындау, жүргізу және рәсімдеу бойынша процессуалдық талаптарды зерттейді. Өзекті жағдайларды талдауға, зерттеу міндеттерін қоюға, сараптамалық қорытындылардың шынайылығын бағалауға және объективтілік пен процессуалдық рәсім ережелерін сақтауға ерекше назар аударылады. Курс сараптамалық рәсімдерді оңтайландыру, қорытындылардың дәлдігін, қайта жаңғыртылуын және бейтараптығын арттыру мақсатында заманауи цифрлық шешімдер мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдануға қатысты әдіснамалық рефлексияны қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сот дінтану сараптамасы
Курс сот-дінтанулық сараптаманың теориялық және құқықтық негіздерін жүйелі түрде түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар діни ағымдардың типологиясын, діни материалдардағы экстремистік және кемсітушілік белгілерін анықтау әдістемесін, сондай-ақ діни қызметті құқықтық саралау ерекшеліктерін зерделейді. Сонымен қатар, курс отандық және халықаралық сот тәжірибесін талдауды, нақты жағдайлармен жұмыс істеуді және процессуалдық талаптарға сай сараптамалық қорытындыларды дайындауды қамтиды. Зерттеудің цифрлық әдістерін қолдануға аса назар аударылады -соның ішінде мәтіндерді лингвосемантикалық талдау, діни рәміздерді тану және діни дереккөздерді автоматтандырылған өңдеу. Бұл үдерістер сапалық және доктриналық тәсілдермен жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сот - медициналық сараптама
Курс сот-медициналық сараптама дәлелдемелер жүйесінде ерекше орын алады және медициналық білім мен құқықтық реттеуді біріктіруді талап етеді. Бұл курс докторанттарға сот-медициналық сараптаманың түрлерін терең меңгеруге мүмкіндік береді, соның ішінде дене жарақаттарын, өлім себептерін, биологиялық материалдар мен іздерді зерттеу. Бағдарлама заманауи әдістерді – токсикологиялық талдау, гистологиялық зерттеу, ДНҚ-идентификация, сондай-ақ деректерді визуализациялау және өңдеуге арналған цифрлық технологияларды – тәжірибеде қолдануға бағытталған. Курс нақты кейстерді талдауды, сот тәжірибесіне сыни баға беруді және жүргізілген зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми материалдар дайындауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сот технологиялық сараптамасы
Курс сот-технологиялық сараптама өндірістік үдерістерді, техникалық шешімдерді және технологиялық операцияларды сот талқылауы контекстінде талдаудың мамандандырылған түрі ретінде қарастырылады. Курс докторанттарды технологиялардың нормативтік талаптарға, техникалық регламенттерге және шарттық міндеттемелерге сәйкестігін сараптамалық бағалау әдістерімен таныстырады. Технологиялық ақаулардың, апаттардың, өнімдегі кемшіліктердің және технологиялық тәртіптің бұзылу себептері зерттеледі. Сонымен қатар, технологиялық үдерістерді модельдеу, себеп-салдарлық байланыстарды талдау және сараптама нәтижелерін визуализациялау үшін цифрлық технологияларды қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сот құрылыс сараптамасын жүргізудің өзекті мәселелері
Курс сот-құрылыс сараптамасының негізгі құқықтық және әдістемелік аспектілерін зерттеуге арналған. Докторанттар сараптаманы тағайындау, жүргізу және рәсімдеу рәсімдерін меңгеріп, бағалау нысандары ретінде құрылыс құны, жұмыстардың сапасы, жобалық құжаттамаға сәйкестігі және құрылыс ақаулары сияқты типтік жағдайларды талдайды. Пән аясында сот практикасы қарастырылады, сандық, сапалық және доктриналық зерттеу әдістері қолданылады. Сонымен қатар, зерттеу барысында арнайы цифрлық құралдар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдануға назар аударылады. Оқыту кейс-талдау мен сараптамалық қызмет нәтижелері бойынша ғылыми жарияланымдар әзірлеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Курс докторанттарға құқықтық, әлеуметтік және пәнаралық салаларда қолданылатын заманауи ғылыми зерттеу әдістері туралы кешенді түсінік береді. Ғылыми танымның негізгі қағидаттары қарастырылады: зерттеу сұрақтарын қалыптастыру, гипотезаларды ұсыну, тиісті әдістемені таңдау және академиялық ортадағы этикалық нормаларды сақтау. Курс сапалық және сандық әдістерді қамтиды, соның ішінде кейс-талдау, доктриналық құқықтық зерттеулер, салыстырмалы әдіс, статистикалық деректерді өңдеу және аралас әдіснамалық тәсілдер. Ерекше назар деректерді жинау, құқықтық мәтіндерді талдау және гипотезаларды эмпирикалық тексеру үшін арнайы бағдарламалық құралдарды қолдануға аударылады. Курс аясында докторанттар әдіснамалық әдебиеттерді талдап, ғылыми жобалар әзірлейді және өз бетінше зерттеу жүргізуге, ғылыми жарияланымдар жазуға және диссертациялық жұмысты орындауға қажетті дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сот-экономикалық сараптама
Курс докторанттардың сот процесінде экономикалық деректерді талдау саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында сараптамалық қызметтің құқықтық және әдістемелік негіздері, сараптаманы тағайындау, жүргізу және рәсімдеу тәртібі қарастырылады. Бухгалтерлік, салықтық және қаржылық құжаттаманы талдауға, шығындарды есептеуге және экономикалық құқықбұзушылық белгілерін анықтауға баса назар аударылады. Курста сандық әдістер, цифрлық құралдар мен арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету қолданылады. Оқыту нақты кейстермен жұмыс істеуді, сот практикасын зерделеуді және сараптамалық зерттеулер нәтижелері бойынша ғылыми жарияланымдар дайындауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пәнаралық және халықаралық зерттеулерді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жобаларын талдау, әзірлеу және іске асыра білу; рецензияланған басылымдардағы ғылыми мақалаларды ретке келтіру және сыни тұрғыдан бағалау; ұлттық және халықаралық ғылыми дерекқорларды пайдалана отырып, ақпаратты жіктеу, жүйелеу және түсіндіру; зерттеулерді жоспарлау мен іске асыруда қазіргі ғылымның философиялық және әдіснамалық тәсілдерін қолдана білу; ғылыми зерттеулер жүргізуді реттейтін этикалық нормаларды үйрену.
- Білім алушыға бағдарланған тәсілді ескере отырып практикалық сабақтарды ұйымдастырады және жүргізеді, ғылым, білім және инновация интеграциясы негізінде оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге оқытуда цифрлық технологияларды дағдыларын қолдана білу. Оқу үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру, андрагогика және оқытылатын пәндер бойынша білімге ие болу. Табиғи ресурстардың экологиялық жай-күйіне сараптамалық-бағалау жүргізеді, сот және соттан тыс, дінтану сараптамаларын, мемлекеттік дінтану сараптамасын дайындау дағдыларына ие болу, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін есептеу, талдау, бағалау және өңдеу жазбаларын жүргізу тәртібін толық меңгеру.
- Сараптамалық қорытындылардың сенімділігі мен объективтілігін бағалаудың ғылыми негізделген тәсілдері мен критерийлерін, сот сараптамасын жүргізу әдістемесін қолдана білу. Академиялық білімді жариялау және оқыту қызметі арқылы әдістемелік рефлексияны көрсете білу. Инновациялық тәсілдер мен цифрлық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми-әдістемелік материалдарды әзірлеуге және енгізуге қабілетке ие болу. Білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, бағдарламаларды жаңарту тетіктері және заманауи зерттеу әдістері туралы білімді қолдана білу.
- Білім беру ұйымының саясаты мен рәсімдеріне сәйкес сот сараптамасы саласындағы білім беру ортасын және кәсіби мәдениетті бейнелеу; білім алушылардың құқықтық санасын, азаматтық жауапкершілігін және сот сарапшысының кәсіби этикасын қалыптастырады, академиялық адалдық пен сарапшылық адалдық принциптерін қолдану және насихаттай білу. Сындарлы кәсіби коммуникацияны құру арқылы заманауи теориялық тәсілдер, цифрлық технологияларды және қазіргі трендтерді ескере отырып, сот сараптамасы саласында мүдделі тараптармен тиімді өзара іс-қимыл жасай алу. Іс жүргізу шешімдерін негіздеу кезінде жасанды интеллект технологияларын қолдануды қоса алғанда, сот-психологиялық және сот-медициналық сараптама нәтижелерінің сенімділігі мен объективтілігін бағалау үшін ғылыми негізделген тәсілдер мен критерийлерді қолдана білу. Жетекшілік ететін пәндер саласындағы жаңа білімнің педагогикалық (тәрбиелік) әлеуетін ойлау мәдениетін меңгеру.