Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01909 Эргопедагогика (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Даму кемістігі бар балалар үшін мақсатты және маңызды қызметті дамыту, сондай-ақ олардың қозғалыс, эмоционалдық, когнитивтік және ақыл-ой функционалдық қабілеттерін жақсарту жөніндегі бағдарламаларды әзірлеу және жүргізу саласында құзыретті маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қозғалыс биомеханикасы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Неврология негіздері және патофизиология
Адам ағзасы құрылымының морфофункционалдық ерекшеліктері
Психопатология негіздері
-
2 Оқу жылы
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Эргономика және өмірлік дағдылар
Педагогикалық зерттеулер
Эргопедагогика мамандығына кіріспе
Ғылыми зерттеу негіздері
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Іс-қимыл және мінез-құлық теориясы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Денсаулық пен амандықты бағалаудың халықаралық стандарттары
Оқыту әдістері мен технологиялары
Эрготерапия негіздері
Даму психологиясы
Амандық пен өмірлік дағдылардың дамуын қамтамасыз ету
Арнайы педагогика мен психология
-
3 Оқу жылы
Бейімделген дене тәрбиесінің заманауи әдістемелері
Бейімделген дене тәрбиесінің жеке әдістемелері
Бағалау және дамыту
Эргопедагог жұмысындағы кешенді баға/
Бейімделген дене тәрбиесі және инклюзия
Инклюзивті білім беру ортасы
Іс-қимыл белсенділігінің негізгі түрлеріне оқытудың технологиялары мен әдістемелері
Бейімделген спорт теориясы мен әдістемесі
Сауықтыру жаттығуларының үлгілері
Даму мен оқуға жәрдемдесетін ойындар мен жаттығулар
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Эрготерапиялық араласу, олардың түрлері мен жоспарлау
Бейімделген дене тәрбиесі практикасы
Әлеуметтік-психологиялық бейімдеу және оңалту
Зерттеулер, даму және инновация
-
4 Оқу жылы
Емдік дене тәрбиесі және уқалау
Оңалту және бейімдеудің техникалық құралдары
Іс-әрекетке негізделген топтық жұмыс
Аппараттық түзету әдістері мен технологиялары
Сенсорлық кіріктірудің дәлелдік практикасы
Нейропсихологиялық диагностика және түзету
Бейімдеуді сүйемелдеу және бақылау технологиялары
Қолданбалы кинезиология
Балалар мен жасөспірімдер өмірі мен денсаулығының қызмет етуі, шектеулерінің халықаралық жіктелімі негізінде ерте қолдаудағы бейімдеу
Экологиялық бағалау және бейімдеу
Кәсіби тиімділік анықтамасы мен ұғымы
Болжам ретіндегі зерттеу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін біліп әрі түсініп, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту.
- Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет ресурстары, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану.
- Дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу.
- Жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру.
- Сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әртүрлі интерактивті көпмәдениетті кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлы қарым-қатынас жасау.
- Білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, сонымен бірге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы.
- Халықаралық және ұлттық құжаттарда, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарында, мекеменің қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің принциптерінде, заңнамаларында және ережелерінде бағдарлану, өз қызметін өз ұйымының қызметімен өзара байланыста қарастыру және мектептен тыс өздері мен серіктестер арасында оң қатынастар мен көпсалалы ынтымақтастықты құру бойынша мағыналы жұмыс жасау.
- Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін, сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуы, ұйымы мен кәсіби әл-ауқатын дамыту үшін жаңа мақсаттар қою қабілетін сыни тұрғыдан бағалау.
- Күнделікті өмірдегі іс-әрекеттерді және мүмкін болатын ең жоғары қозғалыс белсенділігі мен біртұтас әрекетті орындау үшін қажет баланың функционалдық мүмкіндіктерін қалпына келтіру немесе дамыту қажеттілігі туралы шешім қабылдау кезінде бұзылулардың сипатын бағалау
- Қоршаған ортаны талдай отырып, мүмкіндігі шектеулі баланың өмір сүру сапасын жақсарту мақсатында өмір сүрудің әртүрлі салаларындағы қозғалыстар мен жұмыспен қамту арқылы өзін-өзі дамыту және жүзеге асыру, әлеуметтік қосу және инклюзия үшін оңтайлы жағдайларды ұйымдастыруды ұсыну және қамтамасыз ету
- Баланың денсаулығы мен белсенділігіне байланысты қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін кешенді командалық бағалау негізінде олар іске асырылатын бағдарламалардың тиімділігін бақылай отырып, мүмкіндігі шектеулі баланың күнделікті өмірінде максималды тәуелсіздікке қол жеткізу үшін психологиялық-педагогикалық араласуды жүзеге асыра алады