Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02202 Тарих в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлемдік және отандық тарих саласындағы кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі бар, тарихи және пәнаралық зерттеулердің әдіснамасы мен практикалық дағдыларын біле отырып, оларды аналитикалық, ғылыми-зерттеу қызметінде іске асыруға, мемлекет пен нарықтың қажеттіліктеріне негізделген оқытуға қабілетті мамандардың сапалы теориялық және практикалық даярлығын қамтамасыз ету
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D053 Тарих
  • Дайындық бағыты 8D022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

  • Орталық Азиядағы көшпелілер мемлекеттілігінің қалыптасуының өзекті мәселелері

    Курс мемлекеттілік мәселелерін, мемлекеттердің түрлерін, Қазақстан аумағындағы мемлекеттілік тарихының дереккөздерін, көшпелі қоғамдардағы мемлекеттіліктің жалпы теориялық мәселелерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу процесінде Ф.Ратцель, Л.Гумилевич, Ф.Оппенгеймер еңбектерінде келтірілген мемлекеттің пайда болуының теорияларына басты назар аударылады. Көшпенділік феномені өркениеттік көзқарас немесе еуразиялық парадигма позициясынан зерттелуде.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-демографиялық зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы

    Пән негізгі теорияларды, әдіснамалық құралдарды, демографиялық және әлеуметтік саясаттың әртүрлі тұжырымдамаларын, сонымен бірге қазіргі заманғы әлеуметтік-демографиялық процестердің өзекті мәселелерін зерттеудің негізгі проблемалары мен тәсілдеріне қатысты мәселелерді зерттеуге бағытталған. Пән демография, әлеуметтану, саясаттану, этнология, урбанистика және т.б. салаларындағы заманауи және өзекті пәнаралық зерттеулерді біріктіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Отандық тарихнама мен деректанудың теориялық-әдіснамалық мәселелері

    Курс отандық деректану мен тарихнаманың теориясы мен әдіснамасын; отандық және шет елдік тарих ғылымының қазіргі тұжырымдамасы мен мектептерін терең зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар, курстың мазмұны әлемдік ғылыми ойдың дамуындағы отандық тарихнама ғылымының мәнін анықтайды. Пән тарихнама мен деректанудың жаңа мәселелерін, әдістері мен тәсілдерін ашып көрсетеді. Пәнді оқу барысында кәсіби қызмет пен зерттеу жұмысында деректанушылық және тарихнамалық талдау мен синтезді қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдістері

    Пәннің мақсаты-докторанттарды ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдіснамалық тәсілдер мен әдістерді жүйелі және терең зерттеуге үйрету. Оқу барысында докторанттар әдістемелік негіздерді меңгереді, деректерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерімен, статистикалық әдістермен, сапалық және сандық зерттеулермен танысады, аналитикалық дағдыларды дамытады, ғылыми жұмысты орындауға дайындалады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы көші-қон үдерістері

    Пән тарихи ретроспективадағы Қазақстан халқының ішкі және сыртқы көші-қонының негізгі тенденцияларын, көші-қон процестерін зерттеуде қолданылатын көші-қон трендтері мен заманауи тәсілдерін, Қазақстан Республикасындағы көші-қон тенденцияларын талдаудың негізгі принциптері мен соңғы әдістерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар демографиялық талдау әдістерін меңгереді, халық санағының материалдарын, статистикалық талдаудың заманауи технологияларын, Қазақстан халқының клиометриясы мен клиодинамикасын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пәннің мақсаты ғылыми ақпаратты жазу және баяндау әдіснамасы, ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау, академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді жасау бойынша практикалық дағдыларды игеру, сондай-ақ зерттеу қызметін ұйымдастыру және оның нәтижелерін ғылыми мақалалар, монографиялар және диссертациялық жұмыстар түрінде ресімдеу кезінде логикалық заңдарды, халықаралық ережелер мен стандарттарды қолдану саласындағы құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пән академиялық жазу стилінің тұжырымдамалары, критерийлері, ережелері, ерекшеліктері және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде білім алушылардың зерттеу құзыреттілігі мен академиялық сауаттылығын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарих ғылымының теориясы және әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-тарих әдіснамасының дамуының негізгі кезеңдерін, олардың сипаттамаларын, тарихтың негізгі тұжырымдамалық модельдерін, қазіргі әдіснамадағы бағыттарды, пәнаралық тәсілдер мен жаңа зерттеу парадигмаларын қалыптастыру процесін зерттеу; әдістемелік тұрғыдан әр түрлі көзқарастар мен олардың түсіндірмелерін анықтау, тарихи процесс теориясының әртүрлі деңгейлерін олардың өзара байланысында, тарихи зерттеудің дәстүрлі және заманауи әдістерін қарастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-жобалық қызметтегі цифрлық әдістер

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы тарих ғылымы саласындағы ғылыми-жобалық қызметте қолданылатын цифрлық технологияларды тереңдетіп зерттеу болып табылады. Пән эксперименттерді жобалау мен оңтайландыруда, деректерді визуализациялауда және зерттеу нәтижелерін болжауда, электрондық кестелер, графиктер, диаграммалар және карталармен қосымшалар жасауда жасанды интеллектті қолдану дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Пәнді игеру барысында білім алушылар цифрлық технологияларды қолдана отырып, қазіргі заманғы тарих ғылымы саласындағы ғылыми жобаларды дайындау мен іске асырудың жаңа шетелдік және отандық кейстерімен және әдістемелерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Орталық Азия халықтарының көшпелі өркениеті мен мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының негізгі процестерін жүйелі түрде түсінуді көрсету
  • Ғылыми мақалалар мен докторлық диссертацияны жазу үшін ақпаратты таңдау, синтездеу және талдау бойынша академиялық жазу саласындағы теориялық және әдістемелік білімді қолдану
  • Ғылыми зерттеулер жүргізудің, тарих ғылымының өзекті мәселелері саласындағы ғылыми жобаларды әзірлеудің, олардың нәтижелерін ғылыми және академиялық қоғамдастыққа таратудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдану
  • Әлеуметтік-демографиялық процестердің ретроспективалық және динамикадағы өзекті мәселелерін талдаудың теориялық және әдістемелік құралдары мен тәсілдерімен, жалпы ғылыми және арнайы әдістерімен жұмыс істеу
  • Қазіргі отандық және шетелдік тарихнамалық мектептердің әртүрлі теориялық және әдістемелік тәсілдерін синтездей отырып, ұлттық тарихтың, деректану мен тарихнаманың негізгі мәселелерін талдау
  • Статистикалық деректерді өңдеу мен интерпретациялаудың заманауи технологияларын қолдану дағдыларын көрсете отырып, ұзақ тарихи ретроспективада Қазақстанның көші-қон процестері мен тенденцияларына талдау
  • Тарихтың дамуын түсіну үшін заманауи теориялық және тарихи-әдістемелік тәсілдерді пайдалана отырып, тарихи процестерді, дереккөздерді, фактілер мен ақпаратты сыни тұрғыдан талдау
  • Жасанды интеллектті пайдалана отырып, қазіргі тарих ғылымының өзекті мәселелері бойынша ғылыми жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру
Top