Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02202 Тарих в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Империялардың жаһандық тарихы: отарлық экспансия және постколониялық процестер динамикасы

    Пән империялар, отаршылдық, постколониализм эволюциясының эмпирикалық және теориялық аспектілерін, сондай-ақ олардың дүниежүзілік тарихқа әсерін зерттейді. Империялар, ұлттар, отарсыздандыру, идеялардың трансұлттық тарихы сияқты дүниежүзілік тарихтың кең ауқымды тақырыптарын енгізу; империялар эволюциясы процесі мен отарлардағы ұлт-азаттық қозғалыс арасындағы байланыс туралы шетел ғалымдарының негізгі теориялық ой-пікірлерімен таныстыру. Британ империясы мен Ресей империянысының трансұлттық талдауына, отаршылдық экспансиясының салдары мен отарлаудан кейінгі ұлттардың дамуына басты назар аударылады. Жаһандық тарихқа әртүрлі көзқарастар арасындағы байланыстар туралы кеңірек пайымдау және Орталық Азия, Посткеңестік кеңістік сияқты нақты аймақтарға арнайы зерттеу жүргізу ұсынылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық және аймақтық тарихқа қатысты заманауи әдіснамалық тәсілдер

    Курс жаһандық және аймақтық тарих саласында қолданылатын заманауи әдіснамалар мен теорияларды зерттеу болып табылады. Пән трансұлттық зерттеулер, постколониалдық талдау, әлеуметтік желілер тарихы, гендерлік зерттеулер және т.б. сияқты заманауи әдістемелік тәсілдерді сыни талдауға және қолдануға бағытталған. Докторанттар әртүрлі әдістемелік тәсілдерді зерттейді және сыни тұрғыдан талдайды, сондай-ақ оларды жаһандық және аймақтық тарихты түсінуді кеңейтуге бағытталған өзіндік өзіндік зерттеулерінде қолданады. Пән аясында докторанттар дербес зерттеулер жүргізеді, әлемдік және аймақтық ауқымды ескере отырып тарихты зерттеудің әдістері мен тәсілдерін қолданады, сондай-ақ ғылыми журналдарда өз зерттеулерінің нәтижелерін жариялайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдістері

    Пәннің мақсаты - докторанттардың заманауи ғылыми әдістемелер мен теориялық тұжырымдамалардың мәні туралы теориялық білімдерін қалыптастыру; олардың ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыруда тәжірибе жинақтау, ізденушілік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде ғылыми таным әдістерін қолдануға құзіреттілік көзқарасын дамыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия тарихының теориясы мен әдіснамасының мәселелері

    Орталық Азия тарихын жаһандық (трансұлттық), аймақтық тарих парадигмасы арқылы зерттейтін өзекті және көп қырлы пән. Курс трансұлттық өзара байланыстар мен процестерге баса назар аудара отырып, Орталық Азияға қатысты тарихи мәселелерді терең зерттеу болып табылады. Пән ұзаққа созылған Орталық Азия халықтары мен мемлекеттері арасындағы шекарадан өту, көші-қон, сауда, мәдени және саяси байланыстарды зерттейді. Тарих ғылымының теориясы мен әдістемесі бойынша нақты қолданылған заманауи ғылыми тенденциялар ескеріле отырып, Орталық Азияның қазіргі заман тарихынан алынған материалдар негізіндегі зерттеулерден тұрады. Орталық Азия аймақтық және жаһандық процестердің өзара байланысы жүйесінде қарастырылады. Курс барысында докторанттар өздерінің теориялық көзқарастарын байытып, жаһандық, трансұлттық әдіснаманы қолданады және аймақтың тарихы мен динамикасын жақсырақ түсіну үшін өз бетінше зерттеулер жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазба (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: докторанттардың академиялық мәтіндерді құру дағдыларын игеру. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді безендіру түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары, функциялары және жанрлары. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және пішімдеу және эмпирикалық зерттеулердің деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • - тарих ғылымдары саласындағы зерттеу парадигмаларының алуан түрлілігіне бағдарлану және өз зерттеу тақырыбы бойынша жұмыстар жазу барысында; заманауи білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу-әдістемелік материалдарды, жаттығуларды, тестілерді және басқа да тапсырмаларды әзірлейді;
  • - Тарихи деректер мен дереккөздерді талдау үшін әдіснамалық тәсілдерді; Орталық Азия тарихын зерттеудің теориялары мен әдістерін; жаһандық империялар контекстіндегі Тарихи аналитикалық зерттеулерді қолданады;
  • - мақалаларды тиімді жазуға ықпал ететін элементтерді тұжырымдау, SMART-мақсаттар қою және жазбаша жобаларыңызды жоспарлау, басқа мақалалар туралы шолуларды қарау және құрастыру, идеяларды дамыту үшін жазуды пайдалану, мақалаларды тиімді жазу үшін технологияларды пайдаланады;
  • -жаһандық және аймақтық тарихи процестер арасындағы байланысты, Орталық Азия тарихына қатысты негізгі мәселелер мен мәселелерді, отарлық экспансия мен постколониялық процестерді анықтайтын факторларды түсінеді;
  • -жаһандық және өңірлік тарихтағы заманауи әдіснамалық тәсілдерге негізделген зерттеу жобаларын, Орталық Азия тарихы проблемаларына өзіндік зерттеу тәсілдерін, жаһандық империялар мен постколониалдық процестер саласындағы жаңа түсіндірмелерді құрады;
  • - жаһандық және аймақтық тарихтағы әртүрлі әдіснамалық тәсілдерді, Орталық Азияның тарихи зерттеулерінде қолданылатын теориялар мен әдістемелерді, отарлық экспансиялар мен постколониялық процестердің жаһандық саясат пен мәдениетке әсерін сыни тұрғыдан бағалайды.
  • - диссертацияға материалдар дайындау, ғылыми метрикалық деректер базасында индекстелетін шетелдік журналдарда жариялау үшін ағылшын тілінде мақалалар жазу, зерттеудің заманауи әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асырады;
  • - жаһандық және өңірлік тарихтағы тарихи процестер мен өзара іс-қимылдарды, Орталық Азия тарихындағы проблемалар мен күрделіліктерді,отарлық экспансияларды және олардың империялар мен постколониялық мемлекеттер үшін салдарын талдайды;
  • - жаһандық және өңірлік тарихтағы негізгі әдіснамалық тәсілдерді,Орталық Азия тарихының негізгі теориялары мен әдіснамаларын, отаршылдық экспансиялар мен постколониалдық процестер динамикасындағы басты сәттерді біледі;
  • -- оқу-тәрбие мақсаттарын қою, оларға қол жеткізу үшін сабақтардың түрін (түрін), білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыру нысандарын таңдау, білім беру қызметінің тиімділігін бақылау мен бағалауды жүзеге асырады;
Top