Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04172 Маркетинг және бизнес аналитика в ALT University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық технологияларды, деректерді өңдеу және интерпретациялау әдістерін қолдануға, сондай-ақ динамикалық цифрлық экономика және жаһандық бәсекелестік жағдайында нарықтық ақпаратты, мінез-құлық және қаржылық көрсеткіштерді талдау негізінде тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы ALT University
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Сандық маркетингтегі аналитика

    Пән цифрлық маркетинг саласындағы деректерді жинау, өңдеу, түсіндіру және визуализациялаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Веб-аналитика құралдарын зерттейді (Google Analytics, Яндекс.Метрика), пайдаланушылардың мінез-құлқын талдау әдістері, маркетингтік науқанның тиімділігін бағалау, метрикамен жұмыс істеу және аналитиканы құру, шешім қабылдау үшін деректерді пайдалану, цифрлық стратегияларды оңтайландыру және инвестициялардың қайтарымын арттыру (ROI).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Пән әртүрлі қызмет салаларында жобаларды басқару принциптері, әдістері мен құралдары туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Жобаның өмірлік циклінің кезеңдері, жоспарлау әдістері, мерзімдерді, бюджет пен тәуекелдерді бақылау, команда мен мүдделі тараптарды басқару зерттеледі. Жобалық ойлауға, икемді және классикалық әдістемелерді (PMBOK, Agile, Scrum) қолдануға және сандық құралдарды қолдануға баса назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингті басқару

    Пән маркетингтің ерекшелігін және оның ұйымды басқару жүйесіндегі рөлін зерттейді. Нарықтық жағдайды, тұтынушылардың мінез-құлқын және бәсекелестік ортаны талдау әдістерін, сондай-ақ маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бақылау және бағалау тетіктерін қамтиды. Курс маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды құру, тиімді маркетингтік құралдарды, соның ішінде брендтерді, өнімдерді, баға белгілеуді және жылжытуды басқарудың әртүрлі әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Ұйымды басқару объектісі ретінде қарастыра отырып, магистранттарға осы саладағы білім береді, жағдайлық және үдерістік тәсілдермен, сондай-ақ бизнес-үдерістерді инжинирингтеудің заманауи әдістерімен таныстырады. Менеджмент теориясы мен практикасы, менеджердің рөлдік функциялары, стратегиялық жоспарлау негіздері, персоналды ынталандыру және бақылауды ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Басқарушылық стиль қалыптастыру және тиімді басқарушылық шешімдер қабылдау бойынша практикалық дағдылар дамытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Нарықты маркетингтік зерттеу

    Маркетологтар нарықты талдау және тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын түсіну үшін қолданатын әдістерді, құралдарды және процестерді зерттейді. Нарықтың көлемін, оның құрылымын, динамикасын және бәсекелестік ортасын анықтау, мақсатты аудиторияның күтулеріне сәйкес келетін өнімдер мен қызметтерді өндіру, олардың өнімдері мен қызметтеріне сұранысты болжау үшін деректерді пайдалану, сондай-ақ мақсатты аудиторияны таңдау, баға белгілеу және т. б. сияқты стратегиялық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық экономикадағы Big Data

    Пән цифрлық экономика жағдайында үлкен деректерді өңдеу технологияларын қолданудың практикалық аспектілерін қарастырады. Басқарушылық шешімдер қабылдау, бизнес-процестерді оңтайландыру, бәсекелестік артықшылықтар жасау үшін деректердің үлкен көлемін жинау, сақтау, талдау және түсіндіру саласында құзыреттерді қалыптастырады. Үлкен деректермен жұмыс істеудің негізгі ұғымдары мен принциптерін олардың көздерін, архитектурасын және деректерді сақтау және өңдеу платформаларын зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби ағылшын тілін тереңдетілген деңгейде меңгеру (тілді емес салалар үшін), ғылыми стильдің ауызша және жазбаша түрлеріндегі грамматикалық сипаттамаларын, білім беру бағдарламасына сәйкес монологтық және диалогтық формада кәсіби ауызша сөйлеуді, сондай-ақ зерттеу жұмысын көрсете білуді баяндамалар, тезистер, жарияланымдар және қоғамдық талқылаулар түріндегі нәтижелер; ғылыми зерттеу нәтижелерін шет тілінде түсіндіру және ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Yнемдi өндіріс

    Пән өндірістегі шығындарды азайту және тиімділікті арттыру әдістерін меңгеруге бағытталған. Процестерді оңтайландыру, ресурстарды ұтымды пайдалану және бережливый тәсілдерді енгізу бойынша басқарушылық құзыреттер қалыптастырылады. Пән тұрақты даму мен өндірістік және басқарушылық жүйелерді жетілдіруге бағытталған бережливый ойлау қағидаттарын зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаһандық маркетингтік стратегия

    Пән жаһандық бәсекелестік жағдайында және ТДМ іске асыру контекстінде халықаралық іскерлік ортада маркетингтік стратегияларды талдау, әзірлеу және іске асыру бойынша жаһандық маркетинг және құзыреттерді дамыту саласында стратегиялық ойлауды қалыптастырады. Мәдениеттердің алуан түрлілігін, экономикалық жүйелер мен мақсатты нарықтардың ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді маркетингтік стратегиялардың принциптері, құралдары мен құрылыстары, маркетингтік қоспаның элементтерін әртүрлі елдердің жағдайына бейімдеу зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, басқарушылық қызметтегі негізгі әлеуметтік-психологиялық аспектілерді және оларды оңтайландыру тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Тұлғалық және топтық сипаттамаларды зерттеу әдістері, сондай-ақ басқару психологиясының құралдарын қолдана отырып, кәсіби, тұлғааралық және ішкі тұлғалық мәселелерді шешу тәсілдері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Бизнесті стратегиялық модельдеу

    Пән цифрлық трансформация жағдайында бизнес-модельдерді құру, талдау және оңтайландыру дағдыларын дамытуға бағытталған. Стратегиялық талдау тұжырымдамалары, модельдеудің цифрлық құралдары, бизнес-гипотезаларды визуализациялау және тестілеу әдістері, орнықты даму мақсатында әртараптандыру, техникалық жаңғырту және инновациялық шешімдерді енгізу есебінен экономика өнімділігін арттыру тәсілдері, атап айтқанда кәсіпорындардың экономикалық тиімділігі мен тұрақтылығын арттыру міндеті қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қызметкерлермен тиімді жұмыс істеуге және цифрлық экономика жағдайында басқару шешімдерін қабылдауға психологиялық тәсілдерді қолдана отырып басқарудың мінез құлық аспектілерін талдау
  • Менеджмент және маркетинг саласындағы кәсіби ұсыныстар мен шешімдерді шет тілінде жазбаша және ауызша түрде, мәдениетаралық іскерлік ортада негіздеу
  • Маркетингтік зерттеулердің нәтижелері мен халықаралық нарықтық үрдістерді талдауға негізделген стратегиялық бизнес-модельдер мен адаптивті маркетингтік стратегияларды жобалау
  • Маркетингтік қызмет саласындағы бизнес-процестерді оңтайландыру жобаларын жүзеге асыру кезінде үнемді өндіріс тұжырымдамаларын қолдану
  • Клиенттердің мінез-құлқын, нарық динамикасын және цифрлық маркетинг арналарын ескере отырып, сатуды басқару стратегияларының тиімділігін бағалау
  • Бизнестің цифрлық трансформациясы жағдайында Big Data және цифрлық құралдарды талдау негізінде басқару шешімдерін әзірлеу үшін деректерді түсіндіру
  • Бизнес-процестерді оңтайландыру және жаһандық нарықтарда тұрақты бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін стратегиялық басқару және цифрлық талдау әдістерін синтездеу
Top