Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01510 Информатика, робототехника және жобалау в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пәндік салада сапалы білімді, аналитикалық, зерттеу және тілдік дағдыларға ие, үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеуге және кәсіби білімін, іскерлік пен дағдыларын жетілдіруге қабілетті, көшбасшылық қасиеттерді меңгерген, инновациялық ойлай алатын информатика, работотехника және жобалау мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
3D - модельдеу
Олимпиадалық информатика
Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі білім робототехникасын оқыту әдістемесі
Өлкетану
Иформатикадан есептерді шығару практикумы
Компьютерлік графика элементтері
-
1 Оқу жылы
Информатиканың теориялық негіздері
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Сызу
Python-да бағдарламалау
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Бағдарламалау және алгоритмдік тілдер
Білім робототехникасы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Мектептегі білім берудегі ақпараттық технологиялар бойынша ғылыми-зерттеу іс-әрекеті
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мектеп оқушыларының зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
Таратылған IoT жүйелері және Big Data
Көшбасшылық негіздері
Схемотехника
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мобильді роботтарды шығармашылық жобалау және басқару негіздері
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Визуалды бағдарламалау
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
3 Оқу жылы
Информатиканы оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру ортасы
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
ЭЕМ архитектурасы және компьютерлік желілер
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Web бағдарламалау
Білім беру интернет ресурстарын құрастыру технологиясы
Роботтарды жасау практикумы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- АКТ, робототехника, ұлттық саясат, тарих және әлеуметтік басымдықтар саласындағы білімге сәйкес информатика мұғалімі мамандығының маңыздылығын түсінеді;
- Кәсіби терминологияны және академиялық жазу дағдыларын тиімді қолданады, адалдық пен академиялық шыншылдық қағидаттарын қатаң сақтайды. Кәсіби және қоғамдық қарым-қатынас үшін, сондай-ақ информатика және білім беру саласындағы ақпаратты іздеу мен талдау үшін шетел тілін қолданады.
- білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда, оның ішінде көптілді ортаны құруда информатика саласындағы білімін көрсетеді және оларды іске асыруға дайындығын көрсетеді;
- типтік, эксперименттік, зерттеу, олимпиадалық есептер мен startup-жобаларын бағдарламалауды, ұйымдастыруды, қоюды және шешуді білу, математикалық сауаттылық, АКТ және қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының талаптарына сәйкес, информатика пәнінен оқытуды ұйымдастырады; мектеп оқушыларының жеке қажеттіліктерін, толеранттылығын, адамгершілік құндылықтарын ескере отырып, оқу процесін түрлендіреді және дамытады; нәтижелерді талдай алады;
- психологиялық-педагогикалық зерттеулер мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи жетістіктер негізінде ақпараттық білім беруді дамыту мәселелерін шешеді және дәлелдерді тұжырымдайды;
- жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, инклюзивті, көптілді, мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде информатиканы оқытудың және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді стратегияларына ие;
- Инновациялық білім беру технологияларын, информатиканың пәндік мазмұнын және жасанды интеллект құралдарын білім беру процесіне тиімді біріктіреді. Оқытудың тиімділігін арттыру және білім алушыларда сыни ойлауды қалыптастыру үшін жаратылыстану-математикалық және лингвистикалық тұжырымдамаларды біріктіре отырып, пәнаралық тәсілдерді әзірлейді.
- педагогикалық шындықты ұлттық білім беру жүйесінің міндеттерінің, мемлекет дамуының басым бағыттарының және қоғамның әлеуметтік қажеттіліктерінің өзектілігі тұрғысынан талдайды және бағалайды;
- мәдениеттану, әлеуметтану, жаратылыстану, экология, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсіну және пайдалану; волонтерлік қызметке қатысу;
- қазіргі ғылымның тұжырымдамалық философиялық идеяларын меңгерген, сыни және шығармашылық ойлауға қабілетті, өзінің оқу қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыруға қабілетті, көшбасшылық қасиеттерге ие, өмір бойы оқуға дайын.