6B11110 Туризм саласындағы цифрлық маркетинг в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты тұрақты туризм және цифрлық маркетинг саласында білімі мен дағдылары бар, туристік қызметтер мен өнімдерді дамытуға және танымал етуге бағытталған маркетингтік стратегиялар мен цифрлық мазмұнды тиімді әзірлеуге, басқаруға және ілгерілетуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Туристік өлкетану
Пәннің мақсаты-студенттерді рельефпен, климатпен, флорамен, фаунамен, су объектілерімен, тарихпен, экономикамен, мәдениетпен және өнермен, сондай-ақ Жамбыл өңірінің мәдени ескерткіштерімен таныстыру, студенттерді өлкенің ғылыми және жан-жақты білімімен таныстыру. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде аймақтың табиғи және туристік ресурстары туралы Білім, олардың туризм үшін маңыздылығын талдау және өлкетану деректері негізінде маршруттарды қалыптастыру мүмкіндігі қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмология негіздер
Пәннің мақсаты-студенттерде күрделі әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде туризм туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән шеңберінде Туризмдегі негізгі ұғымдар, туристік объектілер мен субъектілер, туристік өнім теориясы, туристік аймақ ұғымы, рекреациялық қызметтің ресурстық әлеуеті, ҚР туризм саласындағы заңдары мен өзге де нормативтік құқықтық актілері, қоғамдағы туризм функциялары, Туризмдегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттерде туристік қызметтің теориялық негіздері, практикалық аспектілері туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм тарихы
Пәннің мақсаты-туристік қызметтің эволюциясын, оның мәдени, экономикалық және әлеуметтік аспектілерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттерде әлемдік туризм мен қонақжайлылықтың пайда болуының негізгі кезеңдерін, аймақтың тарихы мен мәдениетін білу, туризмнің қалыптасуының әртүрлі кезеңдерінде дамуына ықпал ететін негізгі факторларды бөліп көрсету, туризм тарихы бойынша дереккөздерді талдау, тарихи әдебиеттерді пайдалану мүмкіндігі қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм түрлері және негізгі трендтер
Пәннің мақсаты туризмнің әртүрлі түрлерін және олардың экономикаға, мәдениетке және қоғамға әсерін, сондай-ақ туристік нарықты терең түсінуді қалыптастырудың қазіргі тенденцияларын зерттеу болып табылады. Оқыту нәтижесінде студенттер туризм түрлерінің халықаралық жіктелуін білетін болады және алған білімдерін қазіргі тенденцияларға, өзгермелі нарықтық жағдайларға және тұтынушылардың қалауына сәйкес келетін туристік өнімдер мен қызметтерді әзірлеу үшін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өңірдің рекреациялық және туристік әлеуеті
Пәннің мақсаты-студенттерде Жамбыл өңірінің туристік-рекреациялық әлеуеті туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ туристік сұраныс пен Тұрақты даму тұрғысынан дестинациялардың тартымдылығын бағалауды үйрету. Оқыту нәтижесінде студенттер объектілердің туристік тартымдылығын бағалаудың, мақсатты аудиторияларды талдаудың, нарықтық үрдістер мен стратегиялық жоспарлауды ескере отырып, өңірдің туристік дестинацияларын ілгерілету және дамыту бойынша ұсыныстар әзірлеудің практикалық дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның туристік объектілері
Пәннің мақсаты-студенттерде Республикалық маңызы бар туристік объектілер, олардың жіктелуі және туристік маршруттарды дамыту әлеуеті туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттерде Қазақстан туризмінің объектілері туралы білім, сондай-ақ туристік объектілерді түрлері бойынша жіктеу, олардың ел деңгейіндегі туристік тартымдылығын талдау, ішкі және келу туризмінің басымдықтарын ескере отырып тақырыптық маршруттарды әзірлеу, сондай-ақ алған білімдерін Қазақстанның туристік брендін сыртқы нарықтарда ілгерілету үшін пайдалану қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтың тарихи-мәдени және геомұрасының туристік әлеуеті
Пәннің мақсаты - студенттерге аймақтың тарихи-мәдени және гео мұрасы, олардың шығу тегі, тарихи құндылығы және қазіргі сипаттамалары туралы терең білім беру. Оларды осы нысандарды экскурсиялық және ағартушылық қызметте кәсіби түрде көрсетуге үйрету. Оқыту нәтижесінде студенттер өңірдің негізгі туристік геонұрағат объектілерінің ерекшеліктері мен тарихын білетін, туристік маршруттарды анықтай алатын және тұрақты және танымдық туризм шеңберінде мәдени және геонұрағатты танымал етуді сақтау бойынша шешімдер ұсына алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық туризм
Пәннің мақсаты - экологиялық туризм қағидаттарын, экологиялық туризм модельдерін және олардың ерекшеліктерін, әлемдік экологиялық-туристік ресурстарды, экологиялық туризмді ұйымдастырудағы ерекше қорғалатын рекреациялық аумақтарды, экологиялық жолдарды ұйымдастырудың құқықтық негіздерін, табиғи жүйелерге рекреациялық жүктемені бағалау әдістерін, қауіпсіздік тұрғысынан Экологиялық турларды ұйымдастыру қағидаттарын зерделеу болып табылады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер экологиялық турлар мен соқпақтардың жобаларын әзірлеуге, экологиялық соқпақ маршруттарының карта-схемаларын жасауға, экологиялық соқпақ паспортын ресімдеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ат туризмі
Пәннің мақсаты-ат туризмі маршруттарының жіктелуі мен түрлерін, атқа міну негіздерін, ат жорықтарына арналған жабдықтар мен жабдықтарды, маршруттарды ұйымдастыруды, ат туризміндегі қауіпсіздік пен алғашқы көмекті, жылқыларды ұстаудың экологиялық және этикалық аспектілерін, ат туризмінің құқықтық және сақтандыру нормаларын зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер ат туризмінің маршруттарын әзірлеуге, туристердің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, ат базаларымен өзара әрекеттесуге және ат турларын ұсынуға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік индустриядағы мәдени мұра
Пәннің мақсаты-студенттердің Қазақстанның мәдени мұрасы туралы білімдерін туризмді тұрақты дамытудың маңызды ресурсы және оны туристік қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттер Қазақстанның мәдени мұра объектілері бойынша маршруттарды әзірлеуге, олардың әртүрлі мақсатты аудиториялар үшін тартымдылығын бағалауға, цифрлық маркетингтің қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, мәдени құндылықтарды ілгерілету, түсіндіру бойынша шешімдер ұсынуға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web-дизайн
Пәннің мақсаты-HTML, CSS, JavaScript, Pyhton сияқты бағдарламалау технологиялары мен тілдерін, сондай-ақ туристік қызметтер мен өнімдерді ілгерілетуге бағытталған эстетикалық тартымды және функционалды веб-беттерді құруға арналған құрылымдар мен құралдарды зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік қызметтерді танымал етуге бағытталған цифрлық мазмұнды жобалау үшін интуитивті интерфейстерді, веб-сайттарды және визуалды элементтерді жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Пәннің мақсаты – жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдарды, бағыттарды және білімді ұсыну модельдерін зерделеу, сондай-ақ арнайы құралдарды қолдана отырып бейінді интеллектуалды жүйелерді жобалау дағдыларын қалыптастыру. Оқу нәтижелері бойынша студенттер жасанды интеллект негіздері мен білімді ұсыну модельдерін меңгереді, базалық интеллектуалды жүйелерде ЖИ әдістерін қолдана алады, сондай-ақ ЖИ технологияларын енгізудің әлеуметтік салдарын талдай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туристік бизнесті ұйымдастыру
Пәннің мақсаты-студенттердің туристік қызметті ұйымдастыру туралы негізгі білімдері мен түсініктерін қалыптастыру. Пән шеңберінде ҚР туризм саласындағы нормативтік актілер мен заңнамалар, ұйымдастырушылық және өндірістік құрылым, туризм индустриясының қызметтері, туристік өнімді қалыптастыру, туристік фирманың құжаттамасы зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік қызметте бизнес-процестерді әзірлеуге және тиімді іске асыруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм инфрақұрылымы
Пәннің мақсаты-туризм инфрақұрылымының құрылымын, компоненттері мен жұмыс істеу принциптерін зерттеу. Пән шеңберінде инфрақұрылымның жіктелуі, көлік инфрақұрылымы, орналастыру және тамақтану, Әлеуметтік және мәдени инфрақұрылым зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік инфрақұрылымның жай-күйін талдай алады, проблемалық аймақтарды анықтай алады және нарық талаптары мен орнықты дамуды ескере отырып, оны жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлей алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Демалыс және туризм саласындағы анимация
Пәннің мақсаты - студенттерде туристік қызметтің маңызды құрамдас бөлігі ретінде анимация туралы түсінік қалыптастыру. Пән аясында анимациялық қызметтің тарихи аспектілері, Туризмдегі анимация түрлері, анимациялық бағдарламалардың технологиялық процесі мен мазмұны, дәстүрлі қазақ ойындары, мәдени-этнографиялық салт-дәстүрлер зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер жасын, туристердің қызығушылығын және аймақтың мәдени ерекшелігін ескере отырып, анимациялық бағдарламаларды әзірлеуге, жоспарлауға және жүзеге асыруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Белсенді туризмді өткізуді ұйымдастыру
Пәннің мақсаты - студенттерде туризмнің белсенді түрлерін ұйымдастыру және қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән шеңберінде жаяу жүргіншілерге дейінгі тактика мен туристік саяхаттардың белсенді түрлерінің техникасын ұйымдастыру, жаяу жүру жабдықтары, маршруттардан өту ережесі, алғашқы көмек көрсету ережесі зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер белсенді туризм бағыттарын әзірлеуге, табиғи жағдайларды, қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, туристік жорықтарды ұйымдастыруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы менеджмент
Пәннің мақсаты - қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының менеджмент негіздерімен, компания стратегиясын қалыптастыру әдістемесімен және туризм саласының ерекшелігін ескере отырып, оны іске асыру алгоритмімен танысу. Оқыту нәтижесінде студенттер қонақжайлылық кәсіпорнын дамытудың міндеттері мен мақсаттарын айқындауға, бәсекеге қабілетті даму стратегиясын қалыптастыруға және іске асыруға, дамудың стратегиялық проблемаларын анықтауға және оларды жою жөніндегі шараларды әзірлеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Event туризм
Пәннің мақсаты-оқиғалар туризмінің теориялық және құқықтық негіздерін, оқиғалар туризмінің тақырыптық түрлерін, оқиғалар туризміндегі қауіпсіздік мәселелерін, оқиғалар турын әзірлеу технологияларын, турды әзірлеу кезеңдерін, оқиғалар турының ресурстарын сипаттауды, оқиғалар турын жобалау ерекшеліктерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер фестивальдар, іскерлік, спорттық, мәдени іс-шараларды өткізуге байланысты туристік өнімдерді ұйымдастыруға, іс-шаралардың инфрақұрылымы мен логистикасын жоспарлауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризм саласындағы басқарушылық есеп
Пәннің мақсаты бухгалтерлік есеп негіздерін, бухгалтерлік құжаттарды және оларды жасауға қойылатын талаптарды, есептеулерді, қаржылық салымдарды зерделеу; өндірістік шығындарды есепке алу, туризмдегі баға белгілеу, бухгалтерлік есептілік және бухгалтерлік балланстың түрлері. Оқыту нәтижесінде студентте қаржылық есептілікті жасау, ұйымдардың кірістері мен шығыстарының жоспарларын әзірлеу, турдың калькуляциясын есептеу білімі, іскерлігі мен дағдылары қалыптастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аумақтық туристік ресурстар
Пәннің мақсаты-студенттерді туристік ресурстанумен, аумақтық рекреациялық және туристік ресурстармен, табиғи объектілердің географиялық ерекшеліктерімен, рекреациялық жүктемемен және сыйымдылықпен, туристік мекемелердің рекреациялық желісімен, туризмді дамыту перспективаларын түсіну үшін өңірлердің ресурстық әлеуетін бағалау тәсілдерімен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттер қабілетті болады аумақтардың туристік ресурстарын бағалау, олардың әлеуеті мен шектеулерін талдау, туристік маршруттарды әзірлеу кезінде осы деректерді пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Этнотуризмді ұйымдастыру және экскурсияларды өткізу технологиясы
Пәннің мақсаты-этнотуризмді ұйымдастыру негіздерін және этникалық және мәдени мұраны, қазақ халқының дәстүрлерін ескере отырып, бірегей туристік өнімді қалыптастыру үшін мәдени-танымдық технологияларды қолдану әдістерін зерделеу. Курсты игеру нәтижесінде студенттер этнотур тұжырымдамаларын әзірлеуге, этномәдени турларды ұйымдастыруға, этникалық ерекшеліктер мен мақсатты топтардың мүдделерін ескере отырып, қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық туризм географиясы
Пәнді зерделеудің мақсаты халықаралық туризмді дамытудың негізгі факторлары мен шарттарын, туристік сұраныстың қазіргі заманғы ерекшеліктерін, сондай-ақ халықаралық туризмнің негізгі түрлерінің географиясын зерттеу болып табылады. Пән қалалық Туризм, рекреациялық туризм, Іскерлік туризм, емдік туризм, экологиялық туризм, экстремалды және діни туризм географиясын қамтиды. Оқыту нәтижесінде студенттер халықаралық туристік нарықтарды талдай алады және география мен халықаралық туризмнің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін ескере отырып, бәсекеге қабілетті туристік өнімдер жасай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан туризмінің географиясы
Пәннің мақсаты-туризмнің дамуына әсер ететін географиялық аспектілер мен факторларды, Қазақстанның климаттық ерекшеліктерін, республиканың негізгі табиғи аймақтарының табиғи рекреациялық ресурстарын, әлеуметтік-экономикалық рекреациялық ресурстарды және Қазақстанның негізгі туристік бағыттарын зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік өнімдердің түрлерін, жіктелуін, сипаттамаларын білетін болады, Қазақстан өңірлерінің туристік тартымдылығын талдай алады, туристік аудандарды жіктей алады және маршруттар мен туристік өнімдерді әзірлеу кезінде географиялық білімді қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес жоспарды әзірлеу және жобаларды басқару
Пәннің мақсаты-бизнес-жоспардың құрылымын зерделеу, туризм нарығын талдау, тәуекелдер мен қаржылық көрсеткіштерді бағалау, жоба кезеңдерін басқару, инвестицияларды іздеу және өңірлік деңгейде туристік бастамаларды іске асыру. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік жобалардың негізделген бизнес-жоспарларын әзірлей алады, Жамбыл өңірінің ерекшелігін ескереді және өңірлік ресурстар мен қажеттіліктерді ескере отырып, жобаларды идеядан бастап енгізуге дейін тиімді басқара алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі мультимедиялық технологиялар
Пәннің мақсаты-студенттердің туристік өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуде, таныстыруда және сүйемелдеуде мультимедиялық технологияларды пайдалану бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде аппараттық және бағдарламалық құралдар, мультимедиялық өнімдерді дайындау және жасау технологиясы, Туризмдегі виртуалды және толықтырылған технологиялар, мультимедиялық контент түрлері зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуде мультимедиялық құралдарды тиімді қолдана отырып, көрнекі және интерактивті мазмұн жасай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсиятану
Пәннің мақсаты-студенттердің туристік қызмет пен мәдени ағартудың маңызды құрамдас бөлігі ретінде экскурсиялық қызмет саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттер экскурсиялық маршруттарды, экскурсиялық бағдарламаларды әзірлеуге, авторлық экскурсияларды дайындауға, экскурсиялар үшін объектілерді іріктеуді жүзеге асыруға, экскурсиялар жүргізу әдістемесін меңгеруге, жергілікті көрікті жерлерге, мұражайларға, қала маңындағы маршруттарға экскурсиялар жоспарлауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық туризмдегі тәуекелдерді басқару
Пәннің мақсаты студенттердің экологиялық туризмдегі тәуекелдерді басқару бойынша білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға мұмкіндік береді. Пән шеңберінде экологиялық туризм тәуекелін басқарудың теориялық аспектілерін, тәуекелдердің жіктелуі, туристік индустрия тәуекелін басқару әдістері, қызметкерлерді, клиенттерді және халықты авариялардан, апаттар мен табиғи апаттардың ықтимал зардаптарынан қорғау әдістері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар экологиялық туризм тәуекелдерін талдауға және бағалауға, ақпарат жинауға және тәуекелдерді анықтауға, тәуекелдерді басқару бағдарламасын жасауға қабілетті болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм және қонақжайлылық экономикасы
Пәннің мақсаты-негізгі экономикалық ұғымдарды зерттеу бюджеттеу, шығындар мен кірістерді басқару, баға белгілеу, туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының өндірістік және қаржылық жоспары, тәуекелдерді басқару әдістері. Оқыту нәтижесінде студенттер кіріс, пайда, кірістілік сияқты негізгі қаржылық көрсеткіштерді есептей алады. шығындар, шығындар сметасы, шығындарды талдау және оңтайландыру, сыртқы және ішкі факторлардың әсерін бағалау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі цифрлық инновациялар
Пәннің мақсаты - туризмнің цифрлық технологиялары мен инновацияларын, соның ішінде мобильді қосымшаларды, жасанды интеллектті, виртуалды және жетілдірілген шындықты зерттеу, экскурсиялық турлар үшін дрондарды пайдалану, туристік қызметтердің тиімділігін арттыру үшін Автоматтандыру және онлайн платформалар. Оқыту нәтижесінде студенттер жаңа туристік қызметтерді әзірлеу, туристерге қызмет көрсетуді жақсарту үшін мобильді қосымшаларды, жасанды интеллектті, виртуалды шындықты қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Пән мақсаты — туризмнің цифрлық маркетингінде графикалық модельдер мен алгоритмдерді құру және қолдану негіздерін зерттеу. Студенттер графикалық құрылғылармен, деректер құрылымдарымен, визуализация алгоритмдерімен және графикалық пакеттермен жұмысты меңгереді. Оқыту нәтижесінде олар туристік өнімдерді ілгерілету үшін көрнекі материалдарды әзірлеп, қолдана алады, туризм саласындағы маркетинг міндеттеріне бейімделген тиімді графикалық шешімдер жасай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туристік қызметтегі кәсіби этика және инклюзивті білім
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді кәсіби этика мен этикеттің, инклюзивті білім берудің әдіснамасымен және әдістемелік қамтамасыз етуімен, кәсіби этикеттің негізгі нормаларымен, жанжалдардың түрлерімен және оларды шешу тәсілдерімен, экскурсиялар мен туристік жорықтар кезіндегі мінез-құлық ережелерімен, қарым-қатынас психологиясымен таныстыру болып табылады. Курстан өту нәтижесінде студенттер клиенттермен қарым-қатынас жасау дағдылары мен этикалық дағдыларға ие болады, туристердің әртүрлі топтарымен, соның ішінде мүгедектермен, қарт адамдармен және балалары бар отбасылармен өзара әрекеттесу кезінде инклюзивтілік принциптерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм саласындағы іскерлік этикет
Пәннің мақсаты іскерлік этикеттің негіздерін, оның ішінде құқықтық және адамгершілік аспектілерді, іскерлік іс-шаралар түрлерінің халықаралық жіктелуін, келушілерді туристік кеңседе қабылдау ерекшеліктерін, телефон және жазбаша этикетті, үстел этикетін, сыртқы келбеті мен гардеробының этикеттік безендірілуін, кеңсенің этикеттік безендірілуін зерделеу болып табылады. Оқыту нәтижесінде студенттер Іскерлік туризм саласында іскерлік Этикет нормаларын қолдануға, туристік практикада серіктестермен және бизнес-орта өкілдерімен кәсіби өзара іс-қимыл жасауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі және қонақжайлылықтағы электронды сатылым
Пәннің мақсаты-бизнес процестерді, туризм және қонақжайлылық саласындағы электрондық коммерция қызметтерін дамыту перспективаларын, электрондық бизнесте жұмыс істеуге арналған жаңа технологиялар мен құралдарды, электрондық бизнестің құқықтық аспектілерін зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер цифрлық платформалар мен туристік өнімдер мен қонақ үй қызметтерін брондау жүйелерін қолдана алады, клиенттермен тиімді қарым-қатынас жасау үшін электрондық төлем құралдарын қолдана алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм кәсіпорындарының қызметін бағдарламалық қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты-студенттердің процестерді автоматтандыру, туристік Қызметтерді басқару және цифрлық маркетинг құралдарын іске асыру үшін туроператорлық және турагенттік қызметте қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курсты игеру нәтижесінде студенттер турларды жоспарлау, клиенттік базаны жүргізу, онлайн брондау және туристік қызметтерді талдау үшін CRM жүйелері мен арнайы бағдарламаларды пайдалана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Туристік дестинациялар брендингі
Пәннің мақсаты белгілі бір туристік дестинация шеңберінде туристік кәсіпорындардың брендін қалыптастыру қабілетін қалыптастыру Пән шеңберінде туристік өнімдер мен кәсіпорындардың имиджі мен брендін қалыптастыру негіздері, туристік қызметтер мен дестинацияларды орналастыру стратегиялары мен ілгерілету тұжырымдамалары, туристік дестинациялар брендін қалыптастыруға әсер ететін факторлар зерделенетін болады Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар туристік дестинация брендін, портретті, позициялау стратегиясын және жарнама агенттіктері үшін туристік қызметтер мен дестинацияларды жылжыту тұжырымдамасын құруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі туристік картографиялау және ГИС технологиялары
Пәннің мақсаты - туристік картографиялау негіздерін, туристік маршруттарды құру және визуализациялау, тақырыптық картаға түсіру, туристік карталарды мультимедиялық сүйемелдеу жасау, Google My Maps, StoryMap, Leaflet көмегімен онлайн-карталар мен туристік қосымшаларды әзірлеу үшін туризмде қолдануды қоса алғанда, ГИС негіздерін игеру. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік карталарды жасау, маршрутты жоспарлау үшін картографиялық және ГИС технологияларын қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг
Пәннің мақсаты-студенттерді қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтің теориялық негіздерімен, маркетингтік зерттеулердің принциптері мен әдістерімен, туристік қызметтердің жіктелуі мен сегментациясымен, нарықты талдау әдістерімен, мақсатты аудиториямен және бәсекелестік ортамен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттер мақсатты аудиторияларға, бәсекелестік ортаға, нарық тенденцияларына талдау жасай алады, тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлейді және енгізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік елтану
Пәннің мақсаты- Еуропа, Азия, Америка және Африка шет елдерінің туристік-рекреациялық әлеуетін зерделеу, сондай-ақ туристік мінез-құлық пен бағыттарды маркетингтік ілгерілету стратегиясын айқындайтын нарықтық конъюнктураны, бәсекелестік артықшылықтар мен елтану сипаттамаларын талдау. Оқыту нәтижесінде студенттер елтану параметрлері бойынша елдер мен өңірлерге салыстырмалы талдау жүргізуге, елдер бойынша туризм түрлерін жүйелеуге, табиғи және экономикалық жағдайларды сипаттауға, әлемдік нарықтық конъюнктураны ескере отырып туристік ұсыныстар әзірлеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гастрономиялық туризм
Пәннің мақсаты-студенттерде гастрономиялық туризм туралы түсінік қалыптастыру, оның мәнін, түрлерін, ресурстарын және гастрономиялық турларды ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттеу. Пән шеңберінде гастрономиялық туризмнің тарихы мен дамуы, Қазақстан өңірлерінің гастрономиялық мұрасы, тамақтану мәдениеті, гастрономиялық маршруттарды ұйымдастыру, санитариялық-гигиеналық нормаларға сәйкес тамақ өнімдерін сақтау, тасымалдау және дайындау жөніндегі талаптар зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер аймақтық аспаздық ерекшеліктері мен мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін ескере отырып, гастрономиялық турларды әзірлеу бойынша практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм саласындағы аймақтық саясат және жоспарлау
Пәннің мақсаты-Жамбыл облысының туристік-рекреациялық әлеуетін, өңірдің дамуын стратегиялық жоспарлауды, туризм, инвестициялар және инфрақұрылым саласындағы мемлекеттік саясатты, туристік бағыт ретінде өңірді брендтеу мен ілгерілетуді зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер Жамбыл өңірінің туристік әлеуетін бағалауға, өңірлік туристік саясатты жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеуге және жергілікті деңгейде туризмнің тұрақты дамуын жоспарлауға қатысуға қабілетті болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі мәдениетаралық коммуникациялар
Пәннің мақсаты-тілдік, этикеттік және мінез-құлық нормаларын меңгеру арқылы туризмдегі мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін зерделеу, әртүрлі мәдениеттерден келген қонақтардың үміттерін түсіну, сондай-ақ жанжалдардың алдын алу әдістерін меңгеру. Оқыту нәтижесінде студенттер қонақтардың мәдени ерекшеліктерін анықтап, талдай алады, тиісті тілдік және этикеттік нормаларды қолдана алады, көпұлтты туристік ортада сервистің жоғары деңгейін қамтамасыз ете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмде тамақтануды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты – студенттерде туристік қызмет көрсетудің ажырамас бөлігі ретінде тамақтану туралы түсінік қалыптастыру, ұлттық, мәдени ерекшеліктерін, санитарлық-гигиеналық нормаларға сәйкес тамақ өнімдерін сақтау, тасымалдау және дайындау талаптарын ескере отырып, туризмнің әртүрлі түрлерінде тамақтануды ұйымдастыру негіздерін игеру. Оқыту нәтижесінде тамақтану бағдарламаларын әзірлеуге, тиісті тамақтану объектілерін таңдауға, сондай-ақ туристік өнімдерді қалыптастыру кезінде қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарымен өзара іс-қимыл жасауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызмет
Пәннің мақсаты-студенттерді туризмде қолданылатын жарнамалық құралдармен, жарнамалық өтініштердің ерекшеліктерімен, туризмдегі жарнамалық қызметті реттеудің құқықтық негіздерімен, PR технологияларымен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студент туризмде жарнамалық қызметті ұйымдастырудың негізгі принциптері, ақпаратпен жұмыс істеу білімі, дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі персоналды басқару
Пәннің мақсаты-студенттерді туризмдегі персоналды басқарудың теориялық және практикалық негіздерімен, персоналды іріктеу әдістерімен, персоналды ынталандыру және ынталандыру жүйесімен таныстыру. Қызметкерлерді жоспарлауға, қызметкерлердің еңбек өнімділігін бағалауға, іскерлік мансапты басқаруға, қызметкерлердің дамуын жоспарлауға үйрету. Оқыту нәтижесінде студенттер персоналдың қажеттіліктерін жоспарлауға және есептеуге, ұжымдағы қақтығыстарды басқаруға, персоналды басқаруға талдау жасауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік қызметтерді жылжыту және сату технологиясы
Пәннің мақсаты-студенттерді туристік қызметтерді сату әдістерімен, заманауи технологиялармен және жылжыту мен сату стратегиясымен таныстыру. Жеке сату әдістерін, белсенді сату технологияларын, сатып алушыны іздеу және бағалау әдістерін үйрету. Оқыту нәтижесінде студенттерде мейрамхана және қонақ үй қызметтерін ілгерілету және сату стратегияларын әзірлеу мен іске асыруды сауатты ұйымдастыру білімі, іскерлігі мен дағдылары қалыптастырылатын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдеу-сауықтыру туризмі
Пәннің мақсаты - санаторий-курорттық емдеу объектілерін, санитариялық – гигиеналық бағыттағы аппаратураларды дайындау және сату объектілерін, табиғатта сауықтыру және демалыс турларын біріктіруді өткізу тәсілдерін, санаторий-курорттық қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Оқыту нәтижесінде студенттер ресурстарды талдауға және пациенттердің медициналық көрсеткіштеріне сәйкес емдеу мекемесін іздеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мейманхана ісі
Пәннің мақсаты – туристердің дестинацияда болуының жайлылығын, қауіпсіздігін және сапасын қамтамасыз ететін туристік индустрияның негізгі элементі ретінде студенттерде қонақ үй деле туралы түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттер қонақ үй сервисінің деңгейін талдап, бағалай алады, заманауи брондау жүйелерін қолдана алады, қызмет көрсету сапасы мен қауіпсіздігін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлей алады және туристік өнімдерді құру және сату кезінде қонақ үй кәсіпорындарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм және қонақжайлылық саласындағы жоспарлау
Пәннің мақсаты-туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың қызметін жоспарлаудың экономикалық және әдіснамалық негіздерін, жоспарлы нормативтер мен көрсеткіштер жүйелерін, жоспарлау түрлерін, бастапқы деректерді жинау, талдау және жүйелеу әдістемелерін және экономикалық ақпараттың маңыздылығын зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер нарықтық жағдайды, мақсатты аудиторияларды және ресурстық мүмкіндіктерді ескере отырып, туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарын дамыту жоспарларын әзірлеуге қабілетті болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік туристік дестинациялар
Пәннің мақсаты-туризм географиясын, туристік дестинациялар мен ресурстардың типологиясын, әлем елдерінде туристік дестинацияларды қалыптастыру ерекшеліктерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік дестинацияларды жіктеуге, елдер мен өңірлердің туристік - рекреациялық әлеуетін талдауға, аумақ ресурстарына сәйкес туризм түрлерін таңдауға және туристік - елтану презентацияларын жасауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік- рекреациялық жобалау
Пәннің мақсаты - рекреациялық жобалау принциптері мен кезеңдерін, аумақтарды аймақтарға бөлуді, туристік-рекреациялық инфрақұрылымды әзірлеу әдістерін, жобалаудың экологиялық және әлеуметтік аспектілерін, туристік-рекреациялық жобалаудың нормативтік-техникалық негізін, туристік-рекреациялық объектілердің қызметін жоспарлауды зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер аумақтық ерекшеліктері мен орнықты даму қағидаттарын ескере отырып, туристік-рекреациялық мақсаттағы жобаларды әзірлеуге қабілетті болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық қызметтерінің сапасын басқару
Пәннің мақсаты студенттердің қонақжайлылықтағы қызмет сапасын басқару саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл сапаны қамтамасыз ету жүйелерінің әртүрлі түрлерін, қызмет көрсету саласында сапаны бақылау мен талдауды жүзеге асыру әдістерін, ИСО 9001 сапа менеджменті жүйелерінің талаптарын, сапаны басқару әдістемесі мен терминологиясын зерттеуді қамтиды. Оқыту нәтижесінде студенттер қызмет көрсету сапасына талдау жүргізуге, қызмет көрсету сапасын арттыру әдістерін қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік фирманың қызметін талдау
Пәннің мақсаты-студенттерде туристік қызметті жоспарлау мен дамытудың негізі ретінде туристік ресурстарды сәйкестендіру, жіктеу және кешенді бағалау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән шеңберінде туристік ресурстардың түрлері, туристік әлеуетті бағалау әдістемелері, аумақтардың бәсекеге қабілеттілігін талдау зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік ресурстарға жүйелі талдау жүргізе алады және алынған деректерді туристік жобалар мен маршруттарды негіздеу үшін пайдалана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туроперейтинг
Пәннің мақсаты - студенттердің туроператорлық қызметті ұйымдастыру бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде туроператорлық қызметтің теориялық негіздері, туристік пакетті құру және қалыптастыру, турпакеттердің түрлері, туроператингтегі баға белгілеу, қызмет көрсетушілермен өзара іс-қимыл, турларды тарату арналары, құқықтық реттеу зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік пакеттерді әзірлеуге, елдер мен аймақтар бойынша турларды жүйелеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туроператорлық және турагенттік қызмет технологиясы
Пәннің мақсаты - студенттердің туроператорлық және турагенттік қызметті ұйымдастыру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Пән шеңберінде туроператорлық және турагенттік қызметтің нормативтік-құқықтық базасы, турфирма - агент пен турфирма-оператордың өзара іс-қимылын ұйымдастыру, турларды өткізу арналары, офистің техникалық жабдығы, турпакетті қалыптастыру технологиясы, қызмет көрсетушілермен өзара іс-қимыл, турларға баға белгілеу зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік өнімдерді қалыптастыруға және жинақтауға, қызмет көрсету процесінің құжаттамасын рәсімдеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік маршруттарды жобалау
Пәннің мақсаты-студенттердің аумақтардың табиғи, мәдени, тарихи және инфрақұрылымдық ресурстарын ескере отырып, туристік маршруттарды жобалау бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде маршруттардың жіктелуі мен типологиясы, жобалау әдістемесі, туристік әлеуетті бағалау, маршруттардың қауіпсіздігі зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін, аймақтың ерекшеліктерін және қызмет көрсету қауіпсіздігіне қойылатын талаптарды ескере отырып, негізделген туристік маршруттарды әзірлеуге қабілетті болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Өнеркәсіптік және экологиялық қауіпсіздік саласындағы ықтимал тәуекелдерді азайту жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру, сондай-ақ заңнамалық және нормативтік талаптарға сәйкес кәсіби қызметте экологиялық қауіпсіз және тұрақты тәжірибені енгізу.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
- Кәсіби мәселелерді визуализациялау, жобалау және шешу, сондай-ақ алынған нәтижелерді практикалық қызметке енжіру үшін қолданбалы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, графикалық материалдарды жасайды және өңдейді.
- Туризмнің әлеуметтік, мәдени, экономикалық құбылыс ретіндегі теориялық және практикалық аспектілерін, туризмнің жіктелуін, туристік индустрияның құрылымын, туризмнің әртүрлі түрлері мен олардың негізгі трендтерін, туризмнің даму тарихын, аймақтың тарихы мен мәдениетін, аймақтың табиғи, сәулет - тарихи, мәдени объектілерін, жергілікті инфрақұрылымның ерекшеліктерін және туризмді дамытудың әлеуетті бағыттарын білу.
- Өңірдің туристік туристік дестинацияларының ерекшеліктері мен жіктелуін, Қазақстанның туристік объектілерінің сипаттамаларын және олардың маңыздылығын, ішкі және келу туризмін дамыту үшін құндылығын, туризмді дамыту үшін өңірдің тарихи-мәдени және геон мұрасының туристік әлеуетін, сондай-ақ Қазақстанның туристік дестинациялары бойынша бірегей және тартымды турларды ұйымдастыру үшін туристік индустриядағы мәдени мұраның рөлі мен маңыздылығын білу.
- Туристік ағымдар мен үрдістерді талдау үшін Қазақстан туризмінің географиясы, халықаралық туризм географиясы туралы білімдерін қолдану, елдер мен өңірлердің мәдени, тарихи және табиғи ерекшеліктерін бағалау үшін туристік елтану қағидаттарын пайдалану, елдер мен өңірлер бойынша турларды жүйелеу, әлемдік нарықтық конъюнктураны ескере отырып, туристік ұсыныстарды әзірлеу, туристік дестинацияларды жіктеу, елдер мен өңірлердің туристік - рекреациялық әлеуетін талдау, инфрақұрылымдарды, тарихи-мәдени мұраларды, геонесиелерді және қазіргі заманғы туристердің қажеттіліктерін ескере отырып, туристік өнімдер мен маршруттар құру мақсатында өңір аумағының ресурстарына сәйкес туризм түрлерін іріктеу.
- Туризмде персоналды басқару дағдыларын, соның ішінде қызметкерлерді іріктеу, ынталандыру және дамыту, әртүрлі елдер мен мәдениеттердің туристерімен өзара іс-қимыл жасау үшін мәдениетаралық коммуникацияларды қолдану, кәсіби қарым-қатынастарды құру және корпоративтік стандарттарды сақтау үшін туризм саласындағы іскерлік этикетті пайдалану, туристік-экскурсиялық қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттарын, әртүрлі топтармен өзара іс-қимыл кезінде инклюзия қағидаттарын қолдану туристер, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдар, туристер үшін жайлы және қауіпсіз атмосфераны құруға және компанияның туристік қызметтер нарығындағы беделін дамытуға ықпал ету.
- Мақсатты аудиторияны, бәсекелестік ортаны, нарық үрдістерін талдау, тиімді маркетингтік стратегияларды, туристік қызметтер мен дестинацияларды ілгерілету және сату әдістерін әзірлеу және енгізу, туристік дестинация брендін, позициялау стратегияларын құру, заманауи маркетингтік құралдарды пайдалана отырып, туристік өнімдерді ілгерілету үшін жарнамалық-ақпараттық материалдарды әзірлеу, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын басқарудағы проблемалық аймақтарды анықтау.
- Саланың құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық аспектілерін ескере отырып, туристік қызметті ұйымдастыру әдістерін қолдану, туристік инфрақұрылымның жай-күйін талдау, проблемалық аймақтарды анықтау және нарық талаптары мен тұрақты дамуды ескере отырып, оны жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу, санитарлық нормаларды, туристердің қалауы мен туристік өнім форматын ескере отырып, туристік салада тамақтануды ұйымдастыру принциптерін қолдану, белгіленген стандарттар негізінде қонақ үй сервисінің деңгейін бағалау, туристердің қызығушылығы және аймақтың мәдени ерекшелігі, жасын ескере отырып анимациялық бағдарламалар әзірлеу.
- Мақсатты топтардың мүдделерін, өңірдің мәдени және табиғи ерекшеліктерін, сондай-ақ туристік қызметтердің қауіпсіздігін ескере отырып, туристік маршруттар мен бағдарламаларды әзірлеу, жоспарлау және іске асыру үшін белсенді туризмді, этнотуризмді, экскурсиялық қызметті ұйымдастырудың заманауи технологиялары мен әдістерін қолдану, туристік өнімдерді қалыптастыру үшін туроператорлық және турагенттік қызметті ұйымдастыру технологияларын қолдану, экскурсиялар үшін объектілерді іріктеуді жүзеге асыру, елдер мен аймақтар бойынша турларды жүйелеу.
- Көрнекі мазмұнды әзірлеу, туристік дестинацияларды тиімді визуализациялау үшін интерактивті элементтерді пайдалану, мұражай экспонаттары мен көрмелерінің виртуалды туризмі мен цифрлық тұсаукесері үшін қосымшалар жасау, жаңа туристік қызметтерді әзірлеу, туристерге қызмет көрсетуді жақсарту үшін мобильді қосымшаларды, жасанды интеллектті, виртуалды шындықты қолдану, туристік карталарды құру үшін картографиялық және ГИС- технологияларын қолдану, маршрутты жоспарлау, цифрлық платформалар мен туристік өнімдер мен қонақ үй қызметтерін брондау жүйелерін қолдану, клиенттермен тиімді қарым-қатынас жасау үшін электрондық төлем құралдарын пайдалану.
- Қоршаған ортаға әсерді барынша азайтатын және табиғи мұраны сақтауға ықпал ететін тұрақты саяхат үлгісін жасау, фестивальдар, іскерлік, спорттық, мәдени іс-шараларды өткізуге байланысты туристік өнімдерді ұйымдастыру, іс-шаралардың инфрақұрылымы мен логистикасын жоспарлау, ат туризмінің маршруттарын әзірлеу, туристердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, өңірлік аспаздық ерекшеліктер мен мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін ескере отырып, гастрономиялық турларды әзірлеу, табиғатта сауықтыру және демалыс турларын біріктіруді жүзеге асыру, пациенттердің медициналық көрсеткіштеріне сәйкес ресурстарды талдау және емдеу мекемесін іздеу.
- Туризмді дамыту үшін ағымдағы трендтерді, бәсекелестікті және нарық қажеттіліктерін ескере отырып, туристік қызмет жоспарларын, туристік жобалардың бизнес-жоспарларын әзірлеу, өңірдің ерекшелігін және өңірлік ресурстар мен қажеттіліктерді, туристік маршруттарды ескере отырып, мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін, өңірдің ерекшеліктерін және қызмет көрсету қауіпсіздігіне қойылатын талаптарды ескеру, аумақтық жобаларды ескере отырып, туристік-рекреациялық мақсаттағы жобаларды жасау тұрақты дамудың ерекшеліктері мен принциптері, негізгі қаржылық көрсеткіштерді есептеу, шығындарды талдау және оңтайландыру, қаржылық есептілікті жасау, ұйымдардың кірістері мен шығыстарының жоспарлары, турфирма жұмысының тиімділігін, турлардың бәсекеге қабілеттілігін бағалау, қызмет көрсету сапасына талдау жүргізу, қызмет көрсету сапасын арттыру әдістерін қолдану.