Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01518 Информатика және робототехника в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Математика

    Математикалық ұғымдар мен әдістердің мысалдарын пайдалана отырып, студенттерге математикалық формалды есептерді зерттеу және шешу жолдарын үйрету, алынған нәтижелерді талдау қабілетін дамыту. Алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау элементтері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python бағдарламалау тілі

    Бұл пән студенттерді Python бағдарламалау тілінің негіздерімен таныстыруға бағытталған. Курста айнымалылар мен деректер типтері, шартты және циклдік операторлар, тізімдер, кортеждер, жиындар мен сөздіктер сияқты негізгі деректер құрылымдары қарастырылады. Сонымен қатар, функциялар құру, модульдермен жұмыс істеу, қателерді өңдеу және файлдармен жұмыс істеу тақырыптары қамтылады. Студенттер нақты есептерді шешуге арналған бағдарламаларды жазып үйренеді, сонымен бірге алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамытады. Пән Python тілін қолдана отырып, шағын жобаларды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Бағдарламалау және алгоритмдік тілдер

    Пәннің мақсаты-студенттерде алгоритмдеу және бағдарламалау саласында базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту, сондай-ақ информатика және робототехника саласындағы қолданбалы және оқу міндеттерін шешу үшін Заманауи бағдарламалау тілдерін меңгеру. Пәнді оқи отырып, студент бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын, визуалды бағдарламалау ортасын пайдалана отырып, жоғары деңгейдегі тілде бағдарламаларды әзірлеу құрылымы мен принциптерін, бағдарламалау технологиясының негіздерін және бағдарламаларды жөндеу әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика

    Студенттерді физиканың негізгі заңдарымен және олардың кейінгі кәсіби қызметінде пайда болатын есептерді шешу кезінде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Пәнді оқыту мақсаты бакалавр дәрежесіндегі мамандарды даярлаудағы іргелі ғылымның дамымен байланыстыра меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; • инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тілдер және бағдарламалау технологиялар

    Бұл пән C++ бағдарламалау тілінің негіздерін, синтаксисі мен семантикасын, сондай-ақ бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудегі қолданылуын зерттеуге бағытталған. Пән аясында тілдің синтаксисі, айнымалылар, операторлар, массивтер, циклдер мен функциялар қарастырылады. Студенттер құрылымдық бағдарламалаудың негізгі принциптерін меңгеріп, қарапайым алгоритмдер мен бағдарламалар құрастырады. Сондай-ақ файлдармен жұмыс істеу және кодты жөндеу негіздері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Информатиканың іргелі тұжырымдамаларын оқып үйрену: ақпарат теориясының негіздері, сандық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігін талдау, математикалық модельдеу және информатиканың мағыналық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау

    Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи технологиялары туралы білім алады және бағдарламалаудың негізгі әдістерін игереді, заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бағдарланған жобалау принциптері, объектіге бағытталған талдау әдістері және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау туралы білім алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2)- 2

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру робототехникасының негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерде білім беру робототехникасы саласында базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, роботтарды жобалау және бағдарламалау негізінде инженерлік ойлауды, жобалау және зерттеу құзыреттіліктерін дамыту. Студенттер робототехникалық жүйелердің архитектурасын, датчиктер мен жетектердің жұмыс принциптерін, схема мен бағдарламалау негіздерін үйренеді. Танымал платформалар (Arduino, LEGO, Micro:bit және т.б.) игеріліп, қарапайым Роботтар жасалып, бағдарламаланады. Инженерлік және алгоритмдік ойлауды, командалық жұмысты және жобалық қызметті дамытуға ерекше назар аударылады. Пән робототехника бойынша конкурстар мен олимпиадаларға қатысу үшін негіз қалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • С# және .NET платформасына кіріспе

    Пәннің мазмұны: С# тілінің негізгі ережелері, массивтер (бір өлшемді, екі өлшемді, динамикалық), жол деректерімен жұмыс істеу ерекшеліктері, кіші бағдарламалармен жұмыс, қарапайым, графикалық кескіндерді құру, сонымен қатар С# тілінде файлдарды құру және қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі • оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды • әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады • үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді • жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады • оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті) • қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехникадағы мехатроникалық жүйелер

    Осы курс барысында студенттер манипулятордың математикалық моделі, манипулятордың қозғалысын басқару, циклдік, дискретті позициялық, үздіксіз басқару жүйелері, электр жетегін басқаратын электромеханикалық жүйе, электр қозғалтқышын басқару арналары, ашық және жабық электр жетектерін басқару жүйелері, тұрақты электр қозғалтқышын позициялар бойынша басқару жүйелерінің синтезі туралы білімдерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) жақсы біледі • білім алушылардың білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін анықтау мен тануда педагогикалық принциптерді қолданады • білім алушылардың және әріптестерінің өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйесін мойындайды және қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректер қорының қосымшаларын және АЖ жасау

    Мәліметтер базасының негізгі түсініктері, оларды жіктеу әдістері, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптері және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің тиісті түрлері (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдері, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттары. Студенттер ДБ жобалау, әзірлеу және басқару саласында іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады; ДБ құрудың негізгі қағидаттары, ДБ әзірлеудің заманауи аспаптық және әдіснамалық құралдарын пайдалану туралы тұжырымдамалық түсінік; SQL дерекқорына құрылымдалған сұрау салу тілі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы

    Курстың мақсаты-қазіргі заманғы компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің архитектуралық ерекшеліктерін; компьютерлердің функционалды тораптары мен құрылғыларын жобалау негіздерін; есептеу кешендерін ұйымдастыру негіздерін игеру. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: компьютерлік жүйе, ақпаратты өңдеудің және басқарудың күрделі жүйелерін зерттеуге және жобалауға арналған компьютерлік архитектураның әдістері мен технологиялары; аппараттық және бағдарламалық жасақтаманың үйлесімділігін анықтай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Деректер базасын басқарудың заманауи әдістері

    Бұл курс барысында студенттер ДҚБЖ-нің дамуы, ДҚБЖ-нің негізгі компоненттері, функциялары, деректерді тәуелсіз құру, мәліметтер базасын сұрау, деректер үлгілері, тұжырымдамалық байланыс модельдері, модельдеу тізбегі тілі (UML), объектіге бағытталған модельдеу негіздері, реляциялық модельдеу, заманауи ақпараттық жүйелерді құру, жүйелерде қолданылатын құралдардың сипаттамалары және әрекет ету принциптері туралы білімді меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Роботтарды басқару

    Курста мыналар қарастырылады: мехатроника және робототехниканың негізгі ұғымдары, роботтардың құрылысы, робототехникалық жүйелерді жобалау, құрастыру және басқару принциптері, мехатрондық модульдердің, роботтар мен манипуляторлардың жіктелуі, олардың негізгі техникалық сипаттамалары. Манипуляторлар мен мобильді роботтарды құрастыру, манипуляторлар мен мобильді роботтарды бағдарламалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; • білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады. • ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; • қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • білім беру бағдарламасының негізгі қағидалары мен талаптарын өзінің оқыту саласында түсінеді және оларды оқу іс-әрекетін жоспарлау және өткізу кезінде қолданады; • білім алушылардың оқуына әсер ететін факторлар мен жағдайларды анықтайды • білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып және олардың тұлғалық және өзін-өзі құрметтеуді дамытуды қолдау, оның ішінде кәсіптік бағдар беруді ескере отырып, инклюзивтік, оқытуды және көшбасшылықты даралау (оқу бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу) қағидаттарын тәжірибеге енгізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік анимация

    Пәнді игерудің мақсаты-компьютерлік анимация саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің бөлімдері: компьютерлік анимацияның негізгі түсініктері компьютерлік анимацияның аппараттық және бағдарламалық құралдары анимация жасау. Екі өлшемді анимацияның мақсаты мен мүмкіндіктері графиканы құру және өңдеу. Анимация тұжырымдамалары. Мәтін және пішіндер сүзгілер мен маскаларды қолдану. "Компьютерлік анимация" пәнінің мазмұны диплом алдындағы практика аясында және бітіру біліктілік жұмысын дайындауда педагогикалық процесте қолданылатын білім беру материалдарын жасауға тірек болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: екі өлшемді және үш өлшемді анимациямен жұмыс істеуге арналған бағдарламалардың мақсаты, мүмкіндіктері мен қолдану саласын; меңгеруі керек: Web – беттер үшін графика және интерактивті анимация жасау; қарапайым объектілер жиынтығынан көріністер жасау, трансляциялау, құрастыру.; үш өлшемді объектілерді модельдеу мен редакциялаудың әртүрлі тәсілдерін меңгеру, материалдардың проекциялық карталарымен және олардың модификаторларымен жұмыс істеу; камералардың жарық, көлеңке және орналастыру мүмкіндіктерін пайдалану, сахнаны қабылдаудың әртүрлі әсеріне қол жеткізу; қарапайым және күрделі беті бар материалдарды жобалау және тондауды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұлтты технологиялар

    Бұлтты технологияларға кіріспе. Бұлтты архитектураларға шолу. Бұлтты қызметтердің желілік модельдері. Бұлтты архитектураны бағдарламалаудың ерекшеліктері мен негізгі аспектілері. Amazon EC2 платформасына шолу. GoogleApps платформасына шолу. WindowsAzure платформасына шолу. Белгілі бір платформаның негізгі компоненттері. Даму ортасы. Әзірлеушілерге арналған құралдар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Web қосымшаларын әзірлеу

    Бұл пәннің мақсаты студенттерге веб-қосымшаларды әзірлеудің заманауи әдістері мен құралдарын үйрету болып табылады. Ол функционалды, қауіпсіз және тиімді веб-қосымшаларды құру дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ веб-технологиялардың негіздерімен және олардың практикалық қолданылуымен танысуға бағытталған. Студенттер статикалық беттерді жасаудан бастап динамикалық, интерактивті және функционалды веб-қосымшаларды құруға дейінгі веб-қосымшаларды дамытудың практикалық дағдыларын алады. Бұл пәнді меңгеру студенттерге білікті веб-әзірлеуші болуға және заманауи веб-жобаларды әзірлеуге тиімді үлес қосуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Желілік операциялық жүйелер

    Студенттерді операциялық жүйелердің мүмкіндіктерімен, операциялық жүйелердің негізгі типтері мен ерекшеліктерімен, операциялық жүйелердің негізгі модульдерімен, операциялық жүйелердің архитектурасымен, операциялық жүйелерді басқару тұжырымдамасымен таныстырады. Студенттер желілік ОЖ, олардың құрылымы, ОЖ ресурстарын басқару алгоритмдерінің ерекшеліктері, аппараттық платформалар, пайдалану бағыттары, ОЖ құру әдістері, жергілікті ресурстар мен процестерді басқару туралы түсінік алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильді роботтарды креативті жобалау және басқару негіздері

    Пән шығармашылықтың техникалық түрлеріне қызығушылық тудырады, робототехника арқылы конструктивті ойлауды дамытады. оқушылардың қоршаған орта, техника әлемі туралы білімдерін кеңейту, студенттер механизмдер мен машиналарды, соның ішінде өздігінен қозғалатындарды құруды және құрастыруды үйрену; қарапайым әрекеттер мен механизмдердің реакцияларын бағдарламалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік желілер

    Пәннің мақсаты-компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, компьютерлік желілердегі жұмыс ерекшеліктерін игеру, заманауи желілік технологиялармен танысу, жергілікті желілерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу. Пәннің міндеттері – студенттерді компьютерлік желілердің топологиялары мен құрылымдарын жобалауға және есептеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Мақсаты: Студенттерге компьютерлік графиканың негізгі ұғымдары мен құралдарын, графикалық кескіндерді құру және өңдеу әдістерін үйрету. Бұл курс екі және үш өлшемді графика, растрлық және векторлық кескіндер, графикалық редакторлармен жұмыс, анимация және графика негіздері туралы мәліметтерді қамтиды. Студенттер қарапайым визуалды жобалар жасап, графикадағы негізгі алгоритмдерді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехникадағы жобалау

    Курс студенттерді автоматтандырылған жобалаудың заманауи компьютерлік жүйелерін қолдана отырып, робототехниканы жобалау саласындағы өндірістік қызметке дайындауға бағытталған. Курс студенттерді робототехниканы жобалау саласындағы мәселелерді шешуге бағытталған компьютерлік жобалаудың заманауи құралдарының мақсаты мен мүмкіндігімен таныстырады. Пәнді оқу барысында студенттер AutoCAD графикалық пакетін қолдана отырып, дизайн негіздерін үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру экожүйелері

    "Білім беру экожүйелері" пәні барлық деңгейлер мен бағыттардағы бүкіл білім беру жүйесін түбегейлі реформалау жағдайында қазіргі заманғы білім беру және болашақ білім беру саласында жұмыс істеу үшін мамандар даярлауға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты студенттердің білім беруді дамытудың қазіргі тенденциялары мен бағыттары туралы түсініктерін қалыптастыру, білім беру бағдарламаларының әртүрлі түрлерінің дизайнымен танысу; цифрлық технологияларды тиімді пайдалану, білім беру экожүйелері туралы түсінікке ие болу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру студенттерге кәсіпкерлікке, төзімділікке, шығармашылыққа, білім беру экожүйелерінің мәнін түсінуге үйретеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпаратты қорғау негіздері

    Студенттер ақпараттық қауіпсіздік, криптография және деректерді шифрлау, алгоритмдер, шифрлау стандарттары және оларды практикада тиімді пайдалану туралы негізгі түсініктерді қарастырады. Криптографиямен таныстыру, криптографиялық жүйелерге шолу, деректерді криптографиялық қорғау, криптографияның негізгі схемалары, криптологияның математикалық мәселелері, симметриялы жүйелер, криптанализ әдістері, асимметриялық криптография жүйелері, ашық кілт алгоритмдері, RSA алгоритмі, цифрлық қолтаңбалар, цифрлық қолтаңбалардың алгоритмдері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді пәнаралық білімді ескере отырып, цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу үшін заманауи технологияларды пайдалану құзыреттілігімен қаруландыру. Студенттер мүмкін: оқу процесінде қолданылатын әзірленген цифрлық білім беру ресурстарын талдау және бағалау; ЦОР құру бойынша практикалық қызметтегі кәсіби мәселелерді шешу (оқу материалын іздеу, таңдау, технологиялық компонентті таңдау, композициялық шешім, интерфейсті жобалау, редакциялау).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқытуға кіріспе

    Курс машиналық оқытудың негізгі әдістерін, кестелік деректермен жұмыс істеу және визуализация үшін Python тіл кітапханасын, сондай-ақ деректерді өңдеу, категориялық және мәтіндік деректерді дайындау әдістерін үйренуге бағытталған. Студенттер мүмкін: машиналық оқытуды қолданудың негізгі ұғымдарын, мақсаттары мен міндеттерін білу; практикалық есептерді шешу үшін машиналық оқыту алгоритмдерін қолданыңыз; Машиналық оқыту алгоритмдерінің нәтижелерін визуализациялау; модельдерді құру және сапасын бағалау әдістерін қолдана отырып, машиналық оқытуды бағдарламалау дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелерді жөндеу және техникалық қызмет көрсету

    Бұл пән компьютерлік жүйелер мен перифериялық құрылғылардың қазіргі проблемаларымен, оларды жою әдістемесімен, құрылғыларды компьютерге қосу кезіндегі мәселелермен, ДК мен ОЖ-нің дискілік ішкі жүйесін орнату, жөндеу, техникалық қызмет көрсету және аппараттық қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды орындаумен байланысты кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік жабдықты кешенді жаңарту

    Осы пәнді игеру нәтижесінде студент: компьютерлік жабдықты пайдалану процесінде туындайтын техникалық проблемаларды анықтай білуі, дербес компьютерлер мен серверлердің архитектурасын, дербес компьютер мен серверлердің құрылымын, олардың негізгі блоктарын, функциялары мен техникалық сипаттамаларын білуі; аппараттық құралдардың ақаулары мен ақауларын жою тәсілдерін, аппараттық құралдардың жұмыс істемейтін компоненттерін ауыстыру әдістерін білуі тиіс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Информатиканың мектеп курсындағы жобалық қызмет негіздері

    Жоба және оның түрлері. Мәселе мен қарама-қайшылықты тұжырымдау. Мәселені әртүрлі көзқарастардан талдау. Мақсатты қалыптастыруға қойылатын талаптар. Қызметті жоспарлау. Информатика сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру. Мәселені, қайшылықтарды, мақсаттар мен міндеттерді, мәселені шешу жолдарын тұжырымдау. Шағын жобаны рәсімдеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақылды құрылғылардың кибернетикасы

    Курстың мақсаты – студенттердің интернет заттар технологиялары саласындағы құзыреттілігін дамыту. Бұл курста сыртқы факторларға жауап беретін және интернет арқылы басқарылатын техниканы, роботтарды және жүйелерді құру қарастырылады. Студент сенсорлардан деректерді өздігінен жинай алатын және кез келген электрондық құрылғыны қосуға немесе өшіруге болатын жүйелерді құрастырумен, бағдарламалаумен және сынаумен айналысады. Сонымен қатар C тілін, микроконтроллерді жөндеу және бағдарламалау механизмдерін (STM32, Arduino) үйренеді.Заманауи ендірілген жүйелерді құру үшін Wi-Fi, Bluetooth және LoRa технологияларымен тәжірибе жасайды. Алынған дағдылар көмегімен студенттер ғимараттағы электрондық құрылғыларды желіге қосуға (кондиционер, ауа тазартқыш, колонкалар, айырып-қосшықтар), өндірістегі интернет заттардың жұмыс принциптерін білуге (жинақтауыш-робот, кәсіпорынның қауіпсіздік датчиктері), smart қалаға ендірілетін IoT-технологияларын(интерактивті карталар, ақылды светофорлар т.с.с.) тануға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика пәнінен мектеп және олимпиада есептерін шешу практикумы

    Курста қарастырылады: бағдарламалау тілдері (С / С++, Python, Lazarus). Бағдарламалау жүйелері. Деректер түрлері. Жоба интерфейсі. Күрделі жағдайлары бар тапсырмаларды бағдарламалау. Параметрі бар, кейінгі және алғышарттары бар циклдар. Массивтер. Негізгі сұрыптау және іздеу алгоритмдері. Массивтегі элементті іздеу. Рекурсивті Алгоритмдер

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект жүйесі және тілдер

    Студенттер тілдер, жасанды интеллект жүйелері мен технологиялары, жасанды интеллектті дамытудың дәстүрлі мәселелерін шешудің жаңа әдістері мен тәсілдері туралы жүйелі білім алады. Мыналар қаралатын болады: жасанды интеллект жүйелерінің жіктелуі, сараптама жүйесінің қағидаттары мен құрылымы, сараптама жүйесін әзірлеуге арналған аспаптық құралдар. Оқытудың презентациялық моделі. Шешім қабылдау моделі. Сараптамалық бағалау әдістері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Киберқауіпсіздік негіздері

    Студенттер компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістерін қарастырады. Корпоративті желілер туралы түсінік, көп деңгейлі қауіпсіздік Компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау. Ақпараттық қауіпсіздік туралы жалпы түсініктер. Компьютерлік жүйелердің осалдығын бағалау. Бағдарламаларды рұқсатсыз кіруден қорғау. Сақталған парольмен парольден қорғау. Желілік парольден қорғау. Рұқсат етілмеген қол жетімділікті анықтау әдістері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дрондар: автономды ұшқышсыз ұшу аппараты

    Курстың мақсаты: ұшатын робототехниканың бағдарламалау ерекшеліктерін зерттеу,дрон құрылғысымен танысып, осы саладағы даму перспективалары туралы білу. Курста ұшатын робототехника құрылғысымен танысады. Студенттер дрондарды бағдарламалауды және әртүрлі жағдайларда дрондардың ұшуын модельдеуді үйренеді. Дрондарға арналған бағдарламалық жасақтама жасаушылар кеңістіктің карталарын жасайды, қозғалыс траекторияларын жасайды және әртүрлі жүйелерді дамытады: басқару, навигация, кедергілерді анықтау және ұшу. Курста ұшатын робототехниканы дамытудың негізгі теориялық негіздері, ұшқышсыз ұшу аппаратыныңсимуляторын әзірлеу, ұшатын робототехникаға арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу негіздері, соқтығысудың алдын алу жүйелерін дамыту негіздері және картаны құру сияқты тақырыптар қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметке математика және жаратылыстану пәндері саласындағы базалық білімді біріктіруге қабілетті
  • Информатика мен poбототехниканың теориялық және практикалық негіздерібойынша білімдерін кәсіби және күнделікті өмірде қолдануға қабілетті
  • Оқушылардың пәндік біліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, информатика және робототехника саласындағы ең озық білімді қолдана отырып, информатика мен робототехникаға қызығушылықты қалыптастыру әдістерін қолдануға қабілетті
  • Өзінің кәсіби қызметінде Қазақстанның тарихын, экономика негіздерін, құқықтық жүйесі мен заңнамаларын білуге қабілетті
  • Кәсіби қызметте туындайтын мәселелерді шешу үшін ғылыми әдістерді қолдана алады.
  • АKT-ны қолдану арқылы оқушыларға информатикадан білім бере отырып, педагогикалық қызметті, оның ішінде ағылшын тілінде жүзеге асыруға қабілетті
  • Цифрлық технологиялар мен poбототехникалық жүйелерді пайдаланаотырып, poбототехника саласындағы заманауи бағдарламалау тілдерінде бағдарламалар, жобалар әзірлеуге қабілетті
  • Академиялық адалдық принциптерін қолдана отырып,, зерттеу жұмыстары мен болжау дағдыларын және ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, кәсіби күнделікті іс-әрекетке қажетті жаңа білімді игеруге қабілетті
  • Қарым–қатынастехнологиясын, ауызша және жазбаша коммуникация, педагогикалық риторика, академиялық жазу, коммуникация стратегиясын, соның ішінде кәсіби қарым–қатынас дағдыларын қолдана білу; тілдік әр алуандықты түсінумен құрметтеу негізінде білім беру ұйымында электpoндық құжаттаманы жүргізу негіздерін білу және дәлелдерді тұжырымдай білу
  • Оқытумен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандарымен технологияларын, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, оның ішінде инклюзивті білім берудің құндылықтары мен негіздерін ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұны тұрғысынан өнімді инновациялық білім беру қызметін жүзеге асыруға қабілетті
Top