6B03128 Балалар және жасөспірімдер практикалық психологиясы в Орталық Қазақстан академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалар практикалық психологиясы саласында кеңес беру, диагностикалық, психокоррекциялық және психопрофилактикалық іс-әрекеттермен қатар кәсіби психологиялық іс-әрекетті жүзеге асыруға қабілетті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Қазақстан академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Жалпы психология
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы жалпы психологияның негіздерін, оның құрылымдық және негізгі компоненттерін тізімдейді, психологиялық ғылымның қазіргі жағдайын, әдістері мен мәселелерін талдайды, психика, сана және олардың дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары туралы заманауи идеяны сипаттайды. Психикалық процестердің, психикалық күйлердің және тұлғаның психикалық қасиеттерінің арасындағы айырмашылықтарды анықтайды, психикалық процестердің қалыптасу деңгейін бағалайды. Қолданбалы психологиялық зерттеулерде теориялық білімді қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мамандыққа кіріспе
Пәнді меңгерудің мақсаты - студенттердің әлеуметтік жұмыс туралы кәсіби қызмет ретіндегі тұтас идеясын, оның қоғам өміріндегі маңызын қалыптастыру. Негізгі теориялық және әдістемелік білімдерді, қазіргі тенденцияларды және әлеуметтік жұмысты ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ОЖЖ анатомиясы және ЖЖӘ физиологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы жүйке тінінің микроқұрылымын, ОЖЖ бөлімдерін, өткізгіш жолдардың, бас сүйек нервтерінің, вегетативті жүйке жүйесінің құрылымының негізгі қағидаттарын сипаттайды. Психологияның нақты мәселелерін шешу үшін анатомия туралы білімді қолданады. Орталық жүйке жүйесінің дамуы мен жұмыс істеуінің негізгі принциптерін түсіндіреді. Анатомиялық терминологияны меңгерген. Мидың анатомиялық препараттарымен жұмыс істеуге дайындығын көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ата - ана мен бала қарым-қатынасының психологиясы мен психотерапиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы қазіргі заманғы отбасындағы балалар мен ата-аналар қарым-қатынасының негізгі проблемаларын айқындайды. Ата-аналардың әртүрлі жастағы балалармен қарым-қатынасының ерекшеліктерін талдайды. Балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынас мәселесін салыстырады. Отбасының проблемалары мен ерекшеліктерін ескере отырып, отбасымен жұмыс формаларын жасайды және жоспарлайды. Ата-аналардың балалармен қарым-қатынасының анықталған мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлейді. Ата-аналармен және балалармен жеке және топтық жұмыстың психодиагностикалық және түзету рәсімдерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психофизиология
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы адамның психикалық функцияларының негізгі нейрофизиологиялық механизмдерін анықтайды. Адамның мінез-құлқын реттеудегі, оқу процестеріндегі, функционалдық күйлердегі, мінез-құлықтың жеке ерекшеліктеріндегі мидың құрылымдық ұйымдарының рөлі туралы теориялық білімі бар. Шетелдік психофизиологияда әзірленген негізгі әдіснамалық тәсілдерге бағдарланған. Адамды зерттеудің және эксперимент нәтижелерін талдаудың негізгі заманауи әдістерін қолданады. Психофизиологиялық диагностикалық ақпаратты топтастыру және өңдеу дағдыларын меңгерген. Алған білімдерін іс жүзінде көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дифференциалды психология
Бұл пән жеке айырмашылықтар, олардың қалыптасу көздері, құрылымы мен көріну әдістері туралы білімді зерттеуге және жүйелеуге бағытталған. Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы жүйелі жеке айырмашылықтарды сипаттау мен түсіндірудің теориялық және әдіснамалық негіздерін тізімдейді. Тұлғаның генезі мен интеллектінің зерттеулерін, адамның жеке психологиялық ерекшеліктерінің құрылымын талдайды. Тұлға теорияларын сыни талдау үшін білімді қолданады. Ақпаратты талдау және жүйелеу үшін дифференциалды психологияның тұжырымдамалық аппаратын меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән мемлекет және құқық ұғымдарын игеруге бағытталған, Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының, құқық қорғау органдары мен соттың негіздері зерделенеді, әкімшілік, азаматтық, еңбек және отбасы құқығының ерекшелігі анықталады, әлеуметтік қамсыздандыру нормаларымен танысу жүзеге асырылады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Бұл пән адамзат эволюциясының барлық белгілі кезеңдеріндегі психологиялық білімнің мазмұнын зерттеуге бағытталған. Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологияның негізгі категорияларын және психологияның ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі дамуының негізгі кезеңдерін психологиялық танымның пәнін, әдістерін және негізгі мәселелерін өзгерту процесі ретінде біледі. Қазіргі психологияның негізгі теориялық және әдіснамалық принциптерін түсіндіреді. Психологиялық ой дамуының психологиялық мәселелерін талдайды және анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пәннің мақсаты-студенттерді табиғи жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтары, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен, практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экологияның қорытындыларымен таныстыру, сондай-ақ табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамға бейімделу жағдайында балаларға психологиялық қолдау көрсету
Бұл пән балаларға әлеуметтік қоғамның жағдайына бейімделуге көмектесу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы балалардың бейімделуін психологиялық сүйемелдеу мәселесін тұжырымдайды. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу құралдарын таңдауға әсер ететін факторлар туралы ақпаратты анықтайды. Кешенді іс-қимыл жоспарын жасайды және мақсат қоюмен жұмыс кезеңдерін анықтайды. Міндеттерді шешуге, мақсаттарға жетуге қолайлы бейімделу технологиялары мен әдістерін таңдайды — белгілі бір кезеңде, белгілі бір балаға немесе балалар тобына. Бұрын таңдалған әдістерді жүзеге асырады және нәтижелерді талдайды. Психологиялық сүйемелдеу кезеңдерін түзетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар нейропсихологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы нейропсихологияның теориялық негіздерін және ми құрылымының негізгі принциптерін жүйелейді. Мидың жергілікті зақымдануындағы негізгі нейропсихологиялық белгілерді анықтайды. Нейропсихологиямен байланысты мәселелерге бағдарланған. Нейропсихологиялық зерттеулерде қолданылатын заманауи әдістерді және алынған эксперименттік нейропсихологиялық деректерді өңдеу әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясына кіріспе
Бұл пән тұлға ұғымын, жеке айырмашылықтарды, психологияның бағыттары мен теориялары контекстіндегі тұлғаның әртүрлі анықтамаларын зерттейді. Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы шетелдік тұлға психологиясының даму тарихын, тұлға психологиясының негізгі тәсілдері мен ғылыми мектептерін біледі. Тұлға психологиясының категориялық аппаратына ие. Тұлға теорияларын талдайды және бағалайды. Тұлға психологиясының әдіснамалық, жалпы психологиялық, тарихи - психологиялық және нақты ғылыми негіздерін жіктейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психологияға кіріспе
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы әлеуметтік психологиядағы негізгі бағыттарды, тәсілдерді, теорияларды және әлеуметтік-психологиялық білімді дамытудың қазіргі тенденцияларын түсіндіреді. Әлеуметтік психологияның негізгі категориялары мен ұғымдарын анықтайды. Әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды талдауда өзіндік ұстанымын қалыптастырады. Қарым-қатынас заңдылықтары мен жеке және топты басқару тәсілдері туралы білім жүйесін талдайды. Әр түрлі әлеуметтік-мәдени ортада тұлғаны зерттеу әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы онтогенездегі психикалық дамудың негізгі заңдылықтарын және онтогенездегі психикалық дамудың негізгі кезеңдерін біледі. Когнитивті, жеке, әлеуметтік даму шеңберіндегі әр жас кезеңінің типтік міндеттерін сипаттайды. Психикалық даму теорияларын ғылыми талдау әдістерін, онтогенездегі адамның психикалық дамуын әртүрлі жас кезеңдерінде зерттеу әдістерін меңгерген. Жастың психологиялық портретін құрастыру және әр түрлі жас кезеңдерінде адамның танымдық және жеке дамуының алдын-алу бойынша ұсыныстар жасау әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері
Курстың мақсаты - студенттерді нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің негізгі принциптері мен заңдарымен таныстыру, жеке экономикалық субъектілер-фирмалар, кәсіпорындар, кәсіпкерлер деңгейінде болып жатқан нарықтық процестерді зерттеуге көмектесу, экономикалық мәнін, негізгі терминдер мен ұғымдардың мазмұнын ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы математикалық әдістер
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологияда математикалық әдістерді қолданудың теориялық негіздерін жинақтайды. Өлшеу шкалалары туралы білімі бар; белгінің таралуы және таралу параметрлері, статистикалық гипотезаларды тексеру туралы. Психологиялық эксперимент нәтижелерін объективті бағалауда психологиялық деректерді статистикалық өңдеудің рөлін анықтайды. Гипотезаларды тұжырымдайды және статистикалық өңдеу нәтижелерін түсіндіреді. Эксперименттік деректерді талдау үшін компьютерді пайдаланады. Алған білімдерін тәжірибеде қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар психологиясы бойынша практикум
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы ерте және мектеп жасына дейінгі балалармен психологиялық жұмысты жоспарлайды және ұйымдастырады. Балалық шақтағы диагностиканың негізгі теориялық принциптерін анықтайды. Балаларды зерттеудің психологиялық әдістерін қолданады. Зерттеу нәтижелері бойынша психологиялық қорытынды жазу дағдыларын меңгерген. Баламен психологиялық жұмыс үшін ұсыныстар әзірлейді. Балалардың психологиялық зерттеу дағдыларын практикалық іс-әрекетте қолдану қабілеті мен дайындығын көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалар мен жасөспірімдердің аномальды даму психологиясы
Пән студенттер арасында балалар мен жасөспірімдердің қалыптан тыс психикалық дамуының проблемалары мен ерекшеліктері туралы жүйелі, тұтас және тұрақты идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы баланың қалыптан тыс психикалық онтогенезінің заңдылықтарын және балалардағы психикалық аурулардың заңдылықтарын анықтайды. Дисонтогенездің клиникалық және психологиялық типологияларын салыстырады. Аномальды даму психологиясындағы зерттеулердің ерекшеліктерін анықтайды. Дисонтогенездің әртүрлі түрлері мен нұсқаларындағы бұзылулардың психологиялық құрылымын талдайды және сипаттайды. Психикалық дизонтогенездің әртүрлі түрлері мен нұсқаларында диагностикалық және түзету жұмыстарының негізгі стратегиялары мен тактикасын болжайды. Балалардағы психикалық дисонтогенездің негізгі түрлеріне диагностика жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалар және жасөспірімдік кезең психопатологиясы
Пән психопатологияның іргелі және қолданбалы аспектілерін зерттеуге, психикалық ауытқулары бар балалар мен олардың отбасыларына кешенді мамандандырылған көмек ұйымдастыруға бағытталған. Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психикалық бұзылулардың этиологиясын, патогенезін, балалар мен жасөспірімдер этиологиясындағы дамудың сыни кезеңдерінің рөлін анықтайды. Психикалық бұзылулардың клиникалық көріністерін және оларды өтеу механизмдерін анықтайды. Психикалық даму деңгейін, жас нормаларына сәйкестігін анықтау мақсатында психологиялық-педагогикалық зерттеу жүргізеді. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулық жағдайын кешенді клиникалық-психологиялық бағалау әдістерін қолданады. Түзету-психологиялық қызметті жүзеге асыру қабілетін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға қабылдау ұтымды қаржылық шешімдер, қаржылық мәселелерді шешу және қаржылық алаяқтықты уақтылы тану. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы білім алуға және басқару саласындағы дағдылар жеке қаржы. Курстың мақсаты-ұтымды қаржылық мінез-құлықты, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру соның ішінде Цифрлық технологиялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері және эксперименталды психология
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологиялық мектептерде қалыптасқан психологиялық экспериментті ұйымдастыру тәсілдерін айқындайды. Зерттеуді ұйымдастыру деңгейлерін ажыратады. Эксперименттік (және эмпирикалық) психологиялық зерттеулерге шолу жасайды. Ғылыми ойлау нормативтерін, жалпы және эксперименттік психологияның категориялары мен ұғымдар жүйесін меңгерген. Психологиялық зерттеу деректерін өңдеу және түсіндіру әдістерін қолданады. Ғылыми мақалалар мен есептерді ресімдейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке психологиялық-педагогикалық дайындық
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы ерте және мектеп жасына дейінгі балалармен психологиялық-педагогикалық жұмысты жоспарлауға және ұйымдастыруға қабілетті. Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін және олардың жеке даму ерекшеліктері мен ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың сындарлы өзара әрекеттесуін ұйымдастырады. Мектепке дейінгі мекеменің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттаманы меңгерген. Әр баланың мүдделері мен мүмкіндіктеріне бағытталған және оның дамуының психологиялық ерекшеліктерін ескеретін балалармен қарым-қатынас дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы мүмкіндігі шектеулі адамдардың психикалық даму заңдылықтарын анықтауы керек. Мүмкіндігі шектеулі жандарды оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін қолданады. Арнайы білім беру технологияларын меңгерген. Онтогенетикалық даму принципін ескере отырып, мүмкіндігі шектеулі адамдарды психологиялық тексерудің әдістері мен әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзия негіздері
Курстың мақсаты студенттерге жеке тұлғаларға қатысты кез келген кемсітушілікті болдырмайтын идеологияға негізделген шетелдік және отандық тәжірибелер туралы түсінік беру; барлық адамдарға тең қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды әзірлеу және жүзеге асыру және ерекше қажеттіліктері бар адамдар үшін ерекше жағдайлардың қажеттілігі туралы; инклюзивті білім беруді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психогигиена және психопрофилактика негіздері
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологияның негізгі бағыттарын, психосоматика негіздерін, дені сау және науқас адамның психикалық процестерінің ерекшеліктерін анықтайды. Аурудың пайда болуы мен дамуының алдын алудағы психологиялық факторларды салыстырады. Алдын алуды, ерте анықтауды және стресс кезінде тиімді көмек көрсетуді жүргізеді. Науқасқа және оның айналасына психологиялық қолдау көрсетеді. Психотерапиялық мақсатта ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдарын қолданады. Өзін-өзі реттеудің қарапайым әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы басқару психологиясының ғылым ретіндегі негізгі теориялық ережелері мен негізгі ұғымдарын жүйелейді. Басқарушылық еңбек шеңберіндегі ұжымдағы қатынастарды реттеудің психологиялық әдістерін анықтайды. Ұйымдардың адами ресурстарын басқару стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлайды және жүзеге асырады. Басқарушылық міндеттерді шешу үшін мотивацияның, көшбасшылықтың негізгі теорияларын қолданады. Ұжымда жұмыс істеуге дайындық дағдыларын меңгерген. Тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топтық психологиялық кеңес беру негіздері
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психотерапиядан ерекшеленетін психологиялық кеңес берудің өзіндік ерекшеліктерін анықтайды. Психолог-кеңесші қызметінің үйренген кәсіби стереотиптерін пайдаланады. Кеңес беру процесін кәсіби түрде ұйымдастырады. Кәсіби құралдарға ие, сонымен қатар клиенттердің сұраныстарына талдау жасайды, жалпы, ерекше, жеке бөлектейді. Психологиялық кеңес беру процесінің нәтижелерін дұрыс рәсімдейді және ұсынады. Клиентті тексеру әдісін қолданудың барабарлығын және тексеру барысында алынған деректердің оларды алу әдісімен байланысын анықтайды. Клиентпен өзара әрекеттесу кезінде психологиялық кеңес берудің негізгі құрылымында қолданылатын психологиялық әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психодиагностика негіздері
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психодиагностиканың даму тарихын, Психодиагностика әдістерінің жіктелуі мен негізгі сипаттамаларын біледі. Психодиагностикалық батареяны кәсіби түрде қалыптастырады. Психологиялық зерттеуді ұйымдастырады және жүргізеді, зерттеу нәтижелерін дұрыс рәсімдейді және ұсынады. Зерттеу деректерін өңдеудің қарапайым математикалық процедураларын жүргізеді. Психодиагностиканың тұжырымдамалық аппаратын және психодиагностикалық процедураларды барабар жүргізу үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдердің когнитивті-мінез-құлықтық терапиясы негіздері
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы когнитивті-мінез-құлық тәсілінің теориясы мен принциптерін жинақтайды. Балалардың жағдайын мақсатты когнитивті-мінез-құлық бағалауын жүргізеді. Тиімді емдеуді жоспарлауға әкелетін мақсатты когнитивті мінез-құлық жағдайларын әзірлейді. Когнитивті мінез-құлық терапиясы арқылы емдеу барысын бағалау әдістерін қолданады. Терапия процесінде туындайтын қиындықтарды анықтайды және жеңе алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Делинквентті мінез-құлқы бар жасөспірімдерді психологиялық қолдау
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқын психологиялық қолдауды зерттеудің қазіргі жағдайын талдайды. Девиантты жасөспірімдерді зерттеудің әдіснамалық және тұжырымдамалық-тұжырымдамалық аппаратын жүйелейді. Жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының жеке сипаттамалары мен көріністерінің жиынтығын анықтайды. Жасөспірімдермен жұмыс жасауда психологиялық әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар практикалық психологының кәсіби іс-әрекеті
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы балалар практикалық психологы жұмысының нормативтік-құқықтық базасын жүйелейді. Практикалық психологқа қойылатын кәсіби талаптарды анықтайды. Психодиагностика, психокоррекция, психологиялық кеңес беру, Психологиялық ағарту сияқты психолог қызметінің негізгі бағыттарын анықтайды. Балалармен белсенді психологиялық жұмыстың ойындарын, тренингтерін және басқа да түрлерін өткізеді, соның ішінде нәтижелерді дайындау, өткізу және рәсімдеу. Нәтижелерді түсіндіреді және қорытынды мен ұсыныстарды рәсімдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коррекциялық психология
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы дене және психикалық кемістігі бар балалардың психикалық дамуының негізгі ерекшеліктерін айқындайды. Балалардың жеке ісімен және медициналық картасымен жұмыс істей алады. Оқушылардың оқу жұмысындағы қиындықтар мен қиындықтарды анықтайды, оларды жеңу жолдарын белгілейді. Оқушылардың оқу қиындықтарын талдаумен және жеке түзету жұмыстарының нәтижелерімен сипаттама жасайды. Физикалық және психикалық денсаулығы шектеулі балалардың ерекшеліктерін психологиялық талдау дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойын іс-әрекеті психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыру саласындағы негізгі психологиялық ұғымдарды бөліп көрсетеді. Ойын құрылысының тәсілдерін анықтайды. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыруда теориялық білімді қолданады. Ойын қызметінің заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін жобалау және ұйымдастыру дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы кеңес беру психологиясы негіздерін және кеңес берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін біледі. Кеңес беру процесінің кезеңдері мен модельдерін анықтайды. Кеңесші психологтың өзін-өзі дамыту жолдарын және қазіргі клиенттердің типтік мәселелерін анықтайды. Клиенттердің жеке басындағы қиындықтардың көздерін анықтайды. Клиентке интроспекция мен өзін-өзі дамытуда психологиялық көмек көрсетеді. Кеңес берудің негізгі үлгілерін меңгерген (гештальт-терапия, логотерапия, клиент-орталықтандырылған психотерапия және т.б.). Алған білімдерін іс жүзінде қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы дарынды балаларды сүйемелдеуді ұйымдастыру үшін нормативтік-құқықтық базаны жүйелейді. Дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың өзекті міндеттері мен мазмұнын бөліп көрсетеді. Дарынды балалармен жұмыс жасауда түзету-дамыту бағдарламаларын қолданады. Балалардың әртүрлі дарындылығын психологиялық диагностикалау әдістерін қолданады. Дарынды балалардың эмоционалды-жеке проблемаларының алдын-алуды сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық кеңес беру
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы ерекше қажеттіліктері бар балаларға психологиялық кеңес берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін жүйелейді. Мүмкіндігі шектеулі балаларға кеңес берудің заманауи технологияларын қолданады. Диагностика нәтижелері негізінде ерекше қажеттіліктері бар балалармен жеке және топтық түзету-дамыту жұмысының стратегиясын әзірлейді. Мүмкіндігі шектеулі баланың жеке және жас ерекшеліктеріне сәйкес кеңес беру әдістері мен технологияларын таңдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ӘПТ және топтық психокоррекция
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламаларын әзірлейді. Бірлескен қызметтің әртүрлі міндеттерін шешуде топта өзара әрекеттеседі. Топпен психологиялық жұмыс істеу және тренингтік топты ұйымдастыру дағдыларын меңгерген. Адамға психологиялық әсер етудің негізгі механизмдері мен әдістерін салыстырады. Әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламаларын өз бетінше әзірлеуге қабілеттілігі мен дайындығын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психотерапия негіздері
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологиялық кеңес берудің, психокоррекция мен психотерапияның негізгі ережелерін сипаттайды. Білім беру психологиясының кәсіби қызметінде негізгі психотехникалық әдістерді қолданады. Кәсіби қызметте әртүрлі психотерапиялық әдістерді қолданады. Психологиялық жағдайды игеру мақсатында кеңес беру заңдылықтарын зерттеу үшін психотерапияның теориялық және практикалық дағдыларын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғааралық қатынастар психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы тұлғааралық қарым-қатынас негіздерін, тұлғааралық қарым-қатынас кедергілерін және оларды еңсеру тәсілдерін; әртүрлі топтар мен жағдайларда іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерін; тиімді коммуникацияның ережелері мен заманауи технологияларын біледі. Қарым-қатынастың тиімділігін талдайды, әртүрлі қарым-қатынас жағдайларында барабар тұлғааралық қатынастарды орнатады. Ұлттық, мәдени және діни айырмашылықтарға төзімділікті көрсетеді. Қазіргі қоғам жағдайында тиімді кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Төтенше жағдайлар психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы төтенше жағдайларда кәсіби шұғыл психологиялық көмектің ерекшеліктерін айқындайды. Төтенше жағдайларда адамның мінез-құлқының негізгі стратегиялары мен әдістерін жүйелейді. Адамдардың стресске төзімділігін арттыруға ықпал ететін профилактикалық іс-шараларды жүзеге асырады. Шұғыл психологиялық көмектің негізгі әдістерін қолданады. Қысқа мерзімді және мінез-құлық психотерапиясының әдістерін, эмоционалды-физикалық және функционалдық өзін-өзі реттеу әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру тәсілдерін қолданады. Білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын жандандыру үшін консультациялар, кәсіби әңгімелесулер, тренингтер өткізу әдістемелерін пайдаланады. Білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлерімен және балаларды дамыту мәселелері бойынша басқа да мамандармен тиімді өзара іс-қимыл жасау қабілетіне ие.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп психологиялық қызметінің өзекті мәселелері
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы білім беру жүйесіндегі психологтың қызметін реттейтін Негізгі заңнамалық-құқықтық және нормативтік актілерді біледі. Практикалық білім беру психологының кәсіби қызметінің бағыттары мен түрлерін анықтайды. Кәсіби қызметті жоспарлайды. Психопрофилактиканы іске асырудың құралдары мен тәсілдерін, білім беру үдерісі субъектілерінің дамуын психологиялық қолдау мен сүйемелдеуді меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдерде дағдарыстық күй психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы интервенцияның мазмұны мен әдістерін бөліп көрсетеді. Психологиялық дағдарыстың ерекшеліктері мен көрсеткіштерін сипаттайды. Төтенше жағдайда психологтың жұмысын және дағдарыс клиенттерімен жұмысты ұйымдастырады. Жедел стресстік реакция мен травматикалық стрессті анықтайды. Шұғыл психологиялық көмек әдістері мен әдістерін қолданады. Төтенше жағдайда жұмысты ұйымдастыру дағдыларын меңгерген. Шұғыл психологиялық көмектің әдістері мен әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы арттерапиялық бағыт
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы арт-терапияның мәні мен ерекшелігін анықтайды. Арт-терапияның формалары мен әдістерін анықтайды. Практикалық жұмыста арт-терапевтік әдістерді қолданады. Клиенттердің әртүрлі санаттарымен арт-терапиялық жұмыс әдістерін қолданады. Психотерапиялық теорияның талаптарына сәйкес авторлық арт-терапиялық сабақтарды өткізу қабілеті мен дайындығын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы сындарлы өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті санаттар мен әдістердің негізгі жүйесін жинақтайды. Қарым-қатынас жағдайына бағдарланған. Байланыс процестерін талдайды. Әр түрлі коммуникативті технологияларды қолданады. Сындарлы қарым-қатынас құру дағдыларын және коммуникация саласында өзін-өзі дамыту қабілетін меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопсихология
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы қазіргі этнопсихология мен кросс-мәдени психологияның негізгі ережелері мен теориялық идеяларын жинақтайды. Этномәдени топтардың жұмыс істеу заңдылықтарын, ондағы психологиялық процестердің пайда болуы мен дамуын, жеке тұлғаның олармен өзара әрекеттесуін жүйелейді. Әртүрлі этномәдени топтардағы психологиялық құбылыстар мен процестерді талдайды, оларды бір-бірімен салыстырады және салыстырады. Белгілі бір адамның осы этномәдени топқа жатуына байланысты психологиялық проблемаларын анықтайды. Этнопсихологиялық және мәдениетаралық зерттеу әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар психологиясы
Бұл пән балалардың психикалық дамуының жетекші заңдылықтарын ашуға, студенттердің психикалық даму кезеңдері, баланың жас ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы балалар психологиясының әдістерін және психикалық даму заңдылықтарын сипаттайды. Балалар психологиясы саласындағы зерттеулер, шетелдік психологтардың практикалық және эксперименттік тәжірибесі туралы деректерді талдайды. Балалар психикасының көрінісін анықтайды. Балалармен тәрбие және білім беру жұмысындағы жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін ескереді. Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиясы саласындағы қызметті жоспарлайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулық психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы денсаулық психологиясының заманауи мәселелерін анықтайды. Денсаулықты зерттеудің негізгі принциптері мен сау тұлғаның модельдерін анықтайды. Денсаулықтың оң дамуының психологиялық факторларын сипаттайды. Тұлғаның психологиялық портретін құрайды. Әл-ауқаттың психологиялық кедергілерін анықтайды. Тұлғаның тұтас денсаулығын дамытудағы психологиялық кедергілерді анықтау әдістерін қолданады. Адамдардың денсаулығының теріс дамуының алдын алу процесінде алған білімдерін қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы шетелдік психологтардың отбасы мәселелерін шешудегі негізгі тұжырымдамаларын негіздейді. Отбасылық психологияның негізгі ұғымдарын анықтайды. Отбасылық қатынастар психологиясының негізгі мәселелерін анықтайды. Болашақ психологтарға отбасылық қатынастар мәселелерінде психологиялық жұмысты жүзеге асыру үшін қажетті отбасылық психологияның кәсіби маңызды дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар психологының жұмысындағы денсаулық сақтау технологиялары
Бұл пән денсаулық сақтау мәселелерінде кәсіби білім беруді арттыруға, денсаулық сақтау технологияларының ерекшеліктерін ашуға бағытталған. Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы балалардың денсаулығының жоғары деңгейін анықтайды. Салауатты өмір салты мен балалардың қауіпсіз мінез-құлқы мәселелерін тиімді шешеді. Қарапайым медициналық, психологиялық өзіне-өзі көмек көрсету және көмек көрсетуге байланысты міндеттерді анықтайды. Балалармен жұмыс жасауда денсаулық сақтау технологияларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық кеңес берудегі отбасы психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы отбасылық ортадағы қарым-қатынас заңдылықтары туралы білім жүйесін талдайды. Отбасын психодиагностикалық зерттеу процедурасын жүргізеді. Отбасы мен отбасылық қатынастарды зерттеу үшін проективті әдістерді таңдайды. Қақтығыстарды шешудің және ымыраны сақтаудың қажетті технологияларын анықтайды. Отбасылық психологияның негізгі бөлімдері бойынша теориялық білім жүйесін меңгерген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық кеңес беру
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы отбасылық кеңес беру негіздерін сипаттайды. Отбасылық кеңес берудің стандартты емес жағдайларында психодиагностикалық және түзету мәселелерін шешеді. Этикалық ережелерді сақтайды, отбасымен жұмыс кезінде әлеуметтік жауапкершілікке ие. Жеке тұлғаның жеке психологиялық және физиологиялық параметрлерін ескере отырып, ерлі-зайыптылық және бала-ата-аналық қатынастардың жұмыс істеуінің негізгі механизмдерін талдау әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы педагогикалық психологияның пәнін, міндеттерін, әдістерін, құрылымын бөліп көрсетеді. Табысты оқытудың факторлары мен психологиялық компоненттерін, оқу мотивтерінің түрлері мен деңгейлерін анықтайды. Педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасын сипаттайды. Психологиялық білімнің негізгі категорияларымен жұмыс істейді. Оқу процесін ұйымдастырудың жай-күйі мен тиімділігін талдайды. Педагогикалық психологияның тұжырымдамалық аппаратын жүйелейді. Оқушының жеке басына және сынып ұжымына психологиялық-педагогикалық сипаттамаларды жазу кезінде педагогикалық практикада психологиялық білімді қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты – кәсіби қызметте және күнделікті өмірде жасанды интеллектті пайдалану құзыреттерін меңгеру. Курсты оқу барысында интеллектуалды жүйелердің теориялық негіздері мен алгоритмдері, жасанды интеллект жүйелерінде ақпаратты ұсыну және өңдеу әдістері игеріледі. Курс ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану құзыреттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психолог қызметінің ақпараттық-коммуникациялық технологиялары
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологтың білім беру қызметінің халықтың санасына әсер ету факторларын, психологиялық ағартуды ұйымдастырудың мүмкіндіктері мен маңыздылығын, осы жұмыстың құралдары мен нысандарын анықтайды. Түрлі коммуникациялық нысандар мен ақпараттық құралдарды пайдалана отырып, халық арасында ағарту жұмыстарын ұйымдастырады. Танымал психологиялық ақпаратты әзірлеу дағдыларын және оны ұсынудың әртүрлі құралдарын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық психология
Пән дәрігер мен пациенттің қарым-қатынас психологиясының аспектілері, мінез-құлық және қарым-қатынас дағдылары туралы білім алушылардың білімін игеруге бағытталған. Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы қарым-қатынас пен қызметтің өзара байланысын, дәрігердің пациентпен өзара іс-қимыл әдістерін айқындайды. Науқастың психологиялық типтерін, жас ерекшеліктерін талдайды. Ауруларға психикалық реакцияның ерекшеліктерін түсіндіреді. Адамның ауруға бейімделуінің психологиялық механизмдерін бағалайды. Өзінің кәсіби қызметінде психологиялық білімді қолданады. Науқасты психологиялық тексерудің нәтижелерін қолданады. Науқастың шағымымен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген. Алған білімдерін іс жүзінде көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқудағы қиындықтары бар балаларға психологиялық көмек көрсету негіздері
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы оқушылардың психологиялық жас және жеке-жеке мүмкіндіктерін іске асыру шарттарын жинақтайды. Оқуда және дамуда қиындықтарға тап болған оқушыларға психологиялық көмек көрсету механизмдерін талдайды. Білім беру процесінің барлық қатысушыларының психологиялық құзыреттілігін арттыру үшін әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту және тәрбие психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады. Балалардың әртүрлі қызмет түрлеріне мотивациясын қалыптастыру, балаларды мақсат қою процесіне, жоспарларды жоспарлау мен іске асыруға, өзін-өзі бақылау, интроспекция және қызмет нәтижелерін өзін-өзі бағалау процесіне қосу қабілетін көрсетеді. Тұлғаның әлеуметтену теориясы, білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау процесін психологиялық қолдау теориясын жалпылайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психолог іс-әрекетінің құқықтық және этикалық аспектілері
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы этикалық кәсіби нормаларды ажырата алады. Кәсіптік қызмет саласына қатысты негізгі нормативтік құқықтық актілерді негіздейді. Психолог жұмысының негізгі этикалық принциптерін талдайды. Бала құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды жүйелейді. Нормативтік құжаттарды және психология саласындағы білімді меңгерген. Кәсіби этиканы қолдану дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандану практикумы
Курсты меңгеру нәтижелері бойынша студент әлеуметтік-психологиялық оқытудың тұжырымдамалық-категориялық аппаратын жүйелейді. Адамдар арасындағы қарым-қатынас пен қарым-қатынас стильдерін диагностикалау дағдыларын қолданады. Әлеуметтік-психологиялық тренингте негізгі әдістер мен жұмыс әдістерін қолданады. Психикалық күйлерді диагностикалаудың кешенді тәсілін көрсетеді Оқыту бағдарламаларын құрудың негізгі схемаларын анықтайды. Стресстің дамуына ықпал ететін ұйымдық жағдайлар мен әлеуметтік факторларды талдайды. Психопрофилактикалық және психокоррекциялық әдістер мен құралдарды тиімді қолданады. Психикалық өзін-өзі реттеу және стресс-менеджмент әдістерін әртүрлі жағдайларда қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Девиантты мінез-құлық психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы девиантологияның негізгі ұғымдарын жинақтайды. Девиантты мінез-құлықты түзету мен алдын-алудың негізгі принциптері мен тәсілдерін анықтайды. Ауытқулардың әртүрлі түрлері мен формаларын сипаттайды. Ауытқулардың Әлеуметтік және әлеуметтік-психологиялық себептерін, факторлары мен механизмдерін ажыратады. Оқыту мен тәрбиелеу қиындықтарын, жеке түзету жұмыстарының нәтижелерін талдай отырып, оқушыларға сипаттама жасайды. Балалардың мінез-құлқындағы бұзушылықтарды тану саласында және осындай балаларға психологиялық көмек ұйымдастыру мәселелерінде негізгі дағдыларды меңгерген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұрақты даму мақсаттары контекстінде қоғам және оның даму тенденциялары туралы өзекті білімдерін көрсету; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларына ие болу. Қосылу, құқықтық, экономикалық, әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық салаларда жұмыс істеу; икемді дағдылар мен одан әрі оқу қабілеттерін көрсету, кәсіби қызметте жасанды интеллект мүмкіндіктерін тиімді пайдалану.
- Психология ғылымының негізгі және концептуалды тұжырымдамаларына сүйену және гендерлік және этникалық факторларды ескере отырып, әлеуметтік саладағы психологиялық қызметті жүзеге асыру.
- Балалар мен жасөспірімдерді оқытуды, тәрбиелеуді және тұлғалық дамытуды психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін қолдану.
- Дағдарыс кезінде балалармен жұмыс жасауда психологиялық әрекеттерді жүзеге асыру.
- Қалыпты және патологиялық жағдайларда балалардың психикалық процестерін, психологиялық қасиеттерін және физиологиялық дамуын диагностикалау және түзету дағдыларын меңгеру.
- Психологтың кәсіби этикасына сәйкес туындайтын психологиялық мәселелерді дәлелді шешу дағдыларын меңгеру.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу дағдыларын көрсету; психодиагностикалық әдістерді тиімді пайдалану және деректерді математикалық және статистикалық өңдеу мен түсіндіруді жүргізу.
- Оқыту және кеңес беру форматында жұмыстың жеке және топтық нысандарын енгізу.
- Кеңес беру қызметі арқылы отбасының психологиялық мәселелерін шешу дағдыларын меңгеру.
- Балалар мен жасөспірімдермен жұмыс істеу кезінде психотерапия әдістері мен әдістерін қолдану.