Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06105 Data Science в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Математика

    Пәннің мақсаты: сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін зерттеу, Математикалық талдау негіздері, дифференциалды және интегралды есептеу, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы инженерлік есептерді шешу үшін математикалық аппаратты қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, жеке салықтарды есептеуге және салық есептілігін толтыруға, қаржылық ақпаратты талдауға және қаржы өнімдеріне бағдарлануға үйренеді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы білім алушының танымдық қана емес, практикалық қызметін де белсендіретін тәжірибеге бағытталған оқытуды, іскерлік ойынды өткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәі студенттердің экономиканың қызмет етуі және кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде негізгі экономикалық категориялар, нарықтық экономика тетіктері, бизнесті ұйымдастыру қағидалары, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, салық салу, қаржылық жоспарлау және ресурстарды басқару оқытылады. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, кәсіпкердің экономикадағы рөлін түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика

    Пәннің мақсаты: физиканың барлық салаларының негізгі заңдарымен, ұғымдарымен таныстыру. Нәтижесінде физикалық заңдар туралы білім қалыптасады, зерттеу және технологиялық мақсаттар үшін әртүрлі құрылғылар мен құрылғыларды қолдана білу қабілеті дамиды, жалпыланған типтік мәселелерді шешу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоримдер, деректер құрылымы және программалау

    Пәннің мақсаты - алгоритмдері әзірлеу теориясын, әдістері және Python тілінде практикалық және ғылыми есептерді шешудің технологияларын меңгеру болып табылады. Алгоритмдер. Мәліметтер құрылымы. Алгоритмдерді өңдеу принциптері. Деректер құрылымын өңдеу алгоритмдері.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шоқантану

    Пән қазақтың көрнекті ғалымы, ағартушы, саяхатшы Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғылыми мұрасын жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс студенттерді оның ғылымға, мәдениетке, этнографияға, шығыстануға қосқан үлесімен, сонымен қатар қоғам мен мемлекеттілік туралы озық көзқарастарымен таныстырады. Шоқан Уәлиханов идеяларының призмасы арқылы тарихи ойлауды, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән мемлекеттік құрылымның және құқықтық мемлекеттің негіздерін қарастырады. Конституциялық, отбасылық, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, қаржылық құқықтың жалпы ережелерін зерделейді. Құқық қолдану және құқықтарды қорғау тетіктері туралы түсініктерді қалыптастырады. Белсенді азаматтық ұстанымды, заңға бағынатын азаматтың құқықтық мәдениеті мен құқықтық санасын қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер

    Операциялық жүйелердің түсінігі мен сипаттамалары. ОЖ классификациясы. Түрлері интерфейстер. ОЖ машиналық-тәуелді қасиеттері. Үзіктерді өңдеу. Процестерді жоспарлау. Енгізу-шығару қызметін көрсету. Виртуалды жадыны басқару. Файлдармен жұмыс. Ресурстарды бөлу. Тәсілдері құрылғыларды қолдау, жабдықтың драйверлері. Желілік операциялық жүйелер. Таратылған жүйелердегі процестер мен жіптер. ОЖ баптау, пайдалану және басқару. Отбасы ОС MS Windows, LINUX. Білім беру платформасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оңтайландырудың теориясы мен әдістері

    Пән математикалық бағдарламалау, вариациялық есептеу және оңтайлы басқару міндеттерінде оңтайлы шешімдерді іздеудің математикалық әдістері теориясының негіздерін зерттеуге арналған. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу. Студенттердің дербес жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет нысанын пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау I

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздерін меңгеру: инкапсуляция, мұрагерлік және полиморфизм. С++ (С#) бағдарламалау тілін қолдану арқылы практикалық есептерді шешудің, объектілі-бағытталған бағдарламалау технологиясын қолданудың, мәліметтерді өңдеу алгоритмдері мен әртүрлі құрылымдарды қолданудың дағдыларын меңгеру.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу формасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық технологиялардың математикалық негіздері

    Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері; ақпарат теориясының элементтері; кодтау теориясының негіздері; детерминирленген және ықтималдық автоматтар; ақпараттық процестердің физикалық принциптері. Деректерді регрессивті және корреляциялық талдау әдістерімен өңдеу. Экспериментті жоспарлаудың математикалық теориясы. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қорын басқару жүйелері

    Деректер қорының және деректер қорын басқару жүйелерінің негіздері зерттеледі. Студенттер реляциялық деректер моделінің принциптерін, деректер қорын басқару жүйелерімен жұмыс істеу негіздерін, реляциялық алгебра және реляциялық есептеуді білуі тиіс.Деректер қорын құруды, ДҚБЖ басқаруды, деректерді мұрағаттауды, SQL –сұраныстарды орындауды, деректерді таңдауды, іздеуді білуі керек. Деректер қорын жобалау және әзірлеу дағдылары болуы тиіс.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректер ғалымдарына арналған Python

    Курс болжамды модельдерді құру, деректерді визуализациялау және нейрондық желілермен жұмыс істеу үшін бағдарламалау дағдыларын қалай қолдану керектігін көрсетеді. Курстың мазмұны: Python тілінде бағдарламалау негіздері. Деректерді визуализациялау. Зерттеу нәтижелерін ұсыну. Мәтіндік мәліметтермен жұмыс. Машинамен оқытуға кіріспе. Sklearn модулі. Классификация және сызықтық модельдер мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Динамикалық бағдарламалау

    Курс динамикалық бағдарламалау есептерінің математикалық талдаудың классикалық есептерінен айырмашылығы мен артықшылықтарын ашады, динамикалық бағдарламалау бөлімдерін жіктейді; есептерді құрастырады және есептерді шешу әдістерін жіктейді. Толық ашылған әдістерге шартты экстремумды анықтаудың классикалық әдісі және Лагранж көбейткіштері әдісі жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту алгоритмдері

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің машиналық оқыту негіздері бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамыту, машиналық оқытудың құралдарын, модельдерін және әдістерін меңгеру, сонымен қатар математикалық мәліметтерді зерттеуші және әзірлеуші дағдыларын меңгеру болып табылады. деректерді талдаудың модельдері, әдістері және алгоритмдері. Курста алгебра, статистика элементтері, математикалық талдау элементтері (мысалы, градиенттік түсу), сандық әдіс және талдау элементтері, оңтайландыру есептеріне кіріспе, векторлық кеңістік элементтері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

    Компьютер архитектурасына кіріспе. Архитектураның дамуы және есептеудегі параллельділік. Компьютер жұмысының көппрограммалық режимі. Есептеу жүйелерінің архитектурасы. Микропроцессорлардың негізгі түрлеріне шолу. Компьютерлік желілердің архитектурасына кіріспе. Сымсыз байланыстар. Желілердегі қауіпсіздік. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер

    Курста компьютерлік желілер, олардың компоненттері мен технологиялары, жергілікті және жаһандық компьютерлік желілердің түрлері, олардың құрылымының, компоненттерінің ерекшеліктері және қолдану әдістері қарастырылады; компьютерлік желілердің қауіпсіздігі мәселелеріне ерекше назар аударылады. Компьютерлік жүйелер мен желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері. Есептеуіш техника жұмысының ерекшеліктері. Желілік хаттамалар. Желілік операциялық жүйелер.Компьютерлік презентацияларды қолдана отырып, интерактивті дәрістер, зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүйелік бағдарламалау

    Ең аз шығындармен күрделі логикалық құрылымы бар қазіргі заманғы бағдарламаларды алуға мүмкіндік беретің, бағдарламаларды әзірлеу деңгейіндегі жүйелік бағдарламалаудың негізгі теориялық және практикалық аспектілері:Ағындарды және процестерді басқару. Ағындар мен процестерді синхрондау. Жадты басқару. Файл жүйесін басқару. Динамикалық түрде қосылатын кітапханалар. Консоль қосымшаларын бағдарламалау. Ерекшеліктерді құрылымдық түрде өңдеу. Параллель процестер арасындағы деректермен алмасу. ОЖ-де қауіпсіздікті басқару. Деректерді асинхронды өңдеу. Аппараттық құралдарды бағдарламалау. Интерактивті дәрістер өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау

    Ақпаратты қорғаудың негізгі ұғымдары мен анықтамалары; компьютерлік жүйелер мен желілердегі ақпараттық қауіпсіздік қатерлері; қауіпсіздік саясатының негізгі ұғымдары мен принциптері; компьютерлік ақпаратты қорғаудың негізгі криптографиялық әдістері мен алгоритмдері; кең таралған операциялық жүйелерде ақпаратты қорғау; деректермен желіаралық алмасуды қорғаудың базалық технологиялары; антивирустық қорғау әдістері мен құралдары. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты-жасанды интеллект мәселелерін шешудің проблемалары мен әдістерін, соның ішінде шешім қабылдауды қолдау мәселелерін зерттеу және дамыту. "Жасанды интеллект ғылыми бағытының негізгі ұғымдары, тұжырымдамалары, әдістері мен перспективалары туралы білім алу. Зияткерлік жүйелерді құру және бағдарламалық іске асыру, білім базаларын қалыптастыру технологиялары мәселелері қаралды, жасанды интеллект жүйелерін іске асырутілдері және оларды пайдалану әдістері сипатталған. Бағдарламалық кешенді әзірлеу, жасанды интеллект құру мәселесін шешу алгоритмін құру. Компьютерлік технологиялар өмірлік мәселелерді шешу үшін ұсынатын мүмкіндіктерд ісаналы және ұтымды пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Веб бағдарламалау

    Кәсіби мәселелерді шешуге арналған Веб-бағдарламалау; HTML белгілеу тілінің негіздерін, CSS стильдерін, CSS стильдерінің HTML беттерінде қолдану технологияларын, РНР бағдарламалау тілін үйрену: веб-қосымшаларды әзірлеу технологиясына кіріспе. Сервлеттер. Java Server Page. Сессиялар, оқиғалар және сүзгілер. JSP STANDARD TAG LIBRARY. Жеке тегтер. Компьютерлік презентацияларды қолдана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейрондық желілердің негіздері

    Пәннің мақсаты нейрондық желілер теориясының негізгі ережелерін және оларды есептерді шешуде қолдану әдістерін оқып үйрену. Бұл курста мыналар қарастырылады: жасанды нейрон түсінігі, оның құрылымы, нейрон түрлері; нейрондық желі туралы түсінік, нейрондар арасындағы байланыс түрлері; нейрондық желілердің түрлері, олардың архитектурасы; перцептрон, радиалды желі, Кохоненнің өздігінен ұйымдастырылатын картасы, қайталанатын желілер; нейрондық желілерді баптау (үйрету) әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машиналық-бағытталған программалау

    Регистрлердің негізгі түрлері, микропроцессордың пайдаланушы және жүйелік регистрлерін пайдалану принциптері; микропроцессорлар командаларының жүйесін қолдану салалары; жүйелік функциялар және олардың параметрлері; операциялық жүйелерде орындалатын ағындар мен процестер; қателерді өңдеу механизмдері. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау ІІ

    Java тілінің және объектіге-бағытталған бағдарламалау концепциясының негіздері; Java тілі кластарының кітапханаларын қолдану аспектілері, соның ішінде файлдар, коллекциялар, желілік және көп ағынды қосымшалар, сондай-ақ ХМL-мен өзара іс-қимыл; сервлеттерді, JSP және әзірлеушінің жеке тегтерін қолданумен таратылған ақпараттық жүйелерді бағдарламалау негіздері; жобалау шаблондарын практикалық қолдану. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді құрылғыларды бағдарламалау

    Мобильді қосымшаларды әзірлеу контексінде білім алу, қосымшаларды жобалау және пайдаланушы интерфейсін әзірлеу дағдыларын бекіту, соның арқасында студенттер заманауи интеграцияланған даму ортасын қолдана отырып, мобильді қосымшалардың білікті дамуын жүзеге асыра алады, бейімделгіш пайдаланушы интерфейсін жасай алады, шектеулі ресурстар жағдайындаархитектураны жобалай алады, нәтижесінде мобильді платформада жұмысістейтін тұтас қосымшаны алады; қабылданған шешімдерді өзбетінше бағалау. Интерактивті дәрістер өткізу, заманауи АТ және Интернет-ресурстарды пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Big Data және жоғары өнімді есептеулер

    Курс үлкен деректермен жұмыс істеу негіздерін, жоғары өнімді есептеу принциптерін, оларды тиімді өңдеу және пайдалы ақпаратты алу үшін құралдарды таңдауды үйренуге арналған. Курстың/пәннің мазмұны: Үлкен деректердің негізгі түсініктері және жоғары өнімді есептеулерді қолдану салалары Математикалық зерттеулерде өнімділігі жоғары есептеулерді қолдану мысалдары. Жоғары өнімді есептеу жүйелерінің архитектурасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар

    Мақсаты: идеяны іздеуден бастап, өнімнің нарыққа шығуына дейін Стартапты құрудың бүкіл процесін қамту. Оқыту нәтижесі-дайын нақты MVP-минималды өміршең өнім, осы өнімді іске қосу және оны бизнес-инкубаторға енгізу. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік саласындағы практикалық міндеттер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі мақсатында экономикалық көрсеткіштерді талдау, кәсіпорынды дамыту үшін бизнес-жоспардың өндірістік, коммерциялық және қаржылық бөлімдері. Жобалау әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердің сенімділігі

    Ақпараттық жүйелер сенімділігінің негізгі ұғымдары. Қалпына келтірілмейтін жүйелердің сенімділігінің негізгі сипаттамалары. Сенімділік теориясының математикалық модельдері. Бағдарламалық қамтаманың сенімділігі. Резервтелген жүйелердің сенімділігін есептеу әдістері. Ақпараттық жүйелердің сенімділігі мен киберқауіпсіздігін талдаудың заманауи үрдістері.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ақпарат теориясы

    Ақпарат теориясына кіріспе. Ақпаратты өлшеу. Ақпараттың статистикалық шаралары. Кодтау алгоритмдері. Котельников теоремасы және оны қолдану. Деректерді беру арналары. Сандық ақпаратты беру тәсілдері. Байланыс арнасының өткізу қабілеті. Теорема Шеннонның. Деректерді беру мен қабылдаудың шуылға қарсы иммунитетін және шуылға қарсы тұрақтылығын арттыру әдістері. Криптографиялық алгоритмдерді құру принциптері. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Академиялық хат

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Деректердi интеллектуалдық талдау

    Деректерді интеллектуалды талдаудың негізгі есептерін шешу туралы білімді меңгеру; Rapid Miner құралын пайдалану көмегімен деректерді талдау үлгілерін құрастыратын техниканы меңгеру; алынған нәтижелерді талдай және түсіндіре білу: деректерді интеллектуалды талдаудың есептері - жіктеу және регрессия есебі, ассоциативті ережелерді іздеу есебі, кластерлеу есебі. Деректерді визуалды талдау. Мәтіндік ақпаратты талдау.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік жүйелерді оңтайландыру

    Аппараттық құралдар олардың жүйелік бағдарламалық қамтамамен өзара әрекеттесуін ескере отырып қарастырылады.Курста компьютерлік жүйелердің архитектурасы, ЭЕМ құрылғылары жұмысының негізгі принциптері мен ұйымдастырылуы, оның ішінде есте сақтау құрылғылары, процессорлар және жалпы есептеу кешендері туралы жүйеленген ақпарат ұсынылған.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректер қорының қаупсіздігі

    Мәліметтер базасының тұжырымдамасы, құру және пайдалану негіздері. Деректер базасының қауіпсіздігі: мәселелер, перспективалар, шешімдер.Деректер қорын қорғау әдістері. Қорғалған деректер қорын жобалау принциптері. Таратылған деректер қорының архитектурасы. Таратылған деректер қорын қорғау әдістері.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын қызметін жоспарлау және болжау

    Пәннің мақсаты: кәсіпорын дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жоспарлау және болжау процестерінің мәнімен, нарықтық қатынастар жүйесімен және нарықтық қатынастарды дамытудың әлеуметтік-экономикалық жағдайларымен; экономиканы болжау мен жоспарлауды ұйымдастыру саласындағы негізгі тәсілдермен; мақсат қою қағидаттарымен, болжау мен жоспарлаудың түрлерімен, әдістерімен, принциптерімен, құралдарымен; әртүрлі кезеңдердегі болжау мен жоспарлаудың қазіргі даму тенденцияларымен танысу басқару шешімдерін қабылдау деңгейлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұлтты есептеу қосымшалары

    Пәнді меңгерудің мақсаты – бұлтты есептеу парадигмалары, бұлттық жүйе архитектурасы саласындағы білім мен дағдыларды алу. Курстың мазмұны: Бұлтты орналастыру үлгілері. Бұлтты есептеу қызметтерін ұсынудың негізгі үлгілері: Бағдарламалық қамтамасыз ету қызмет ретінде (SaaS) (қызмет ретіндегі бағдарламалық құрал), қызмет ретінде платформа (PaaS), қызмет ретінде инфрақұрылым (IaaS), басқа бұлттық қызметтер (XaaS). Жетекші жеткізушілер шешімдеріне шолу - Microsoft, Amazon, Google. Microsoft бұлттық қызметтерінің мысалдары. Google бұлттық қызметтерінің мысалдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Операцияларды зерттеу

    Міндеттері – экономикалық жүйелерді зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру; әртүрлі деңгейдегі экономикалық жүйелердің математикалық модельдерінің қазіргі жағдайын және дамуының негізгі бағыттарын зерттеу; модельдер мен модельдеу алгоритмдерін экономикалық талдауды тәжірибеге енгізу және құрастыру бойынша өз бетінше жұмыс істеу үшін қажетті дағдыларды меңгеру; ойлаудың жүйелі түрін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Курстың мақсаты мен міндеттері-ақпараттық технологияларды құру және қолдау саласында іске асырылатын жобаларды басқару саласында білім алушыларды даярлауды қамтамасыз ету. Білім алушыларды жобалық циклдің әртүрлі кезеңдерінде білікті шешім қабылдауға, IT жобаларын басқару функцияларын сауатты орындауға, жобалық топ құруға және жоба құрылымын құруға, сондай-ақ жобалық шешімдерге сараптама жүргізуге мүмкіндік беретін жобалық басқарудың мәні мен құралдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бұлттық технологиялар негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты: бұлтты технологиялардың сәулеті, бұлтты сервистерді жобалау тәсілдері мен ерекшеліктері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, сонымен қатар негізгі бар бұлтты платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу дағдыларын алу. Бұлтты технологиялардың негізгі сипаттамаларын зерттеу; серверлік технологиялар негізінде шешімдерден негізгі айырмашылықтарды анықтау; бұлтты есептеулерді пайдалану мен байланысты артықшылықтар мен тәуекелдерді бағалау. Интерактивті дәрістер өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздерін қарастыруға бағытталған. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Деректер туралы терең білім

    Курстың мақсаты - оқыту үлгілері үшін топтамалық эксперименттерді құру және бақылау, нақты уақытта модельдердің өнімділігін салыстыру, кез келген терең оқыту ортасын пайдалану, пәрмен жолын, Python кітапханасын немесе интерактивті интерфейсті пайдаланып терең оқыту эксперименттерін басқару, нейрондық желілерді жобалау. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Терең оқу және бейнелеуді меңгеру дегеніміз не. Негізгі абстракциялар. Қолдану салаларына қысқаша шолу және сурет пен мәтінді талдаудың қарапайым есептерін шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік көру

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: бейнелер мен бейне тізбегін талдаудың және танудың заманауи әдістерін қолдану үшін база құру. Бұл курс келесі сұрақтарды қарастырады: компьютерлік көру бағытының пайда болу тарихы; сурет пен бейне тізбегін қалыптастыру; сурет пен бейне ретін анықтау, олардың құрылымы; бейнелер мен бейне тізбектерін сақтауды ұйымдастыру; кескінді сегменттеу түрлері және олардың тану процесіндегі рөлі; бейне ағынындағы объектілерді талдау; динамикалық объектіні анықтау; қозғалатын объектілерді іздеу және таңдау; объектіні қадағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән заңнаманың даму динамикасын, сыбайлас жемқорлықтың түсінігін, себептері мен түрлерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес модельдерін зерттейді. Сыбайлас жемқорлық деңгейін бағалаудың рейтингтік жүйесінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық стандарттарды, ұйымдарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы және Қылмыстық жолмен алынған ақшаны жылыстатуға бағытталған халықаралық нормативтік құқықтық актілерді қарайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивке кіріспе: негіздер мен тәжірибе

    «Инклюзияға кіріспе: негіздер мен практика» пәнінің мақсаты - студенттерде инклюзияның негізгі принциптері мен әлеуметтік практикалары туралы түсінік қалыптастыру, бұл барлық азаматтарға, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған. Пән инклюзивті тәсілдің теориялық аспектілерін, сондай-ақ болашақ мамандарға өз мамандықтарына байланысты инклюзивті принциптерді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ML және құралдарды жобалау

    Пәнді меңгеру мақсаты: машиналық оқытуда (Machine learning, ML) қолданылатын деректерді жинау, өңдеу және визуализациялау үшін қолданылатын құралдарды жобалау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу. Пәннің мазмұны: Машиналық оқытудың негіздерін оқу, машиналық оқытудың құралдарын, модельдерін және әдістерін меңгеру, сонымен қатар мәліметтерді зерттеуші (деректерді зерттеуші) және математикалық модельдерді, деректерді талдау әдістері мен алгоритмдерін әзірлеуші дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи тілді тану

    Курс табиғи тілді өңдеу жүйелерін (NLPS) жобалауға бағытталған. Пәннің мақсаты студенттердің теориялық білімдер жүйесін және табиғи тілде берілген ақпарат пен компьютердің өзара әрекеттестігіне байланысты есептерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Морфологиялық және синтаксистік талдаудың негіздері, тілдік модельдер мен сөздердің мағынасын модельдеу қарастырылған. Танымал қолданбалар ақпарат пен сұрақ-жауап іздеу, автоматты қорытындылау, сезімді талдау, ақпаратты алу және машиналық аударма салаларында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді басқару құралдары

    Пәнді меңгерудің мақсаты – мәліметтер банкі және білім туралы негізгі түсініктерді оқып-үйрену, сонымен қатар ақпаратпен және мәліметтермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Бұл курс мыналарды қамтиды: деректер банкінің пәндік аймағы; ақпараттық жүйелердегі деректер банктерінің рөлі мен орнын; пәндік облыстың ақпараттық моделі ретінде деректер базасы; деректер банкінің архитектурасы; ақпараттық мәліметтер базасын жобалау; файлдық жүйелерді құрудағы ағымдағы тенденциялар; өнеркәсіптік ДҚБЖ шолуы; деректер банкінің даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүйелер теориясы және жүйелік талдау

    Пәнді меңгеру мақсаттары жүйе теориясы мен жүйелік талдаудың әдістері мен үлгілерін оқу, жүйелік талдау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру Пәннің мазмұны: Жүйелердің классификациясы. Үлкен және күрделі жүйелер. Жүйелік талдаудың негізгі әдістемесі. Жүйелік талдау пәні. Жүйені талдау кезеңдері. Жүйелік талдау мәселелерін формализациялау әдістері: сарапшылардың тәжірибесі мен интуициясын пайдалану әдістері және жүйелерді формальды көрсету әдістері. Жүйелер және олардың қызмет ету және даму заңдылықтары. Жүйелердің құрылымы мен қызметін сипаттайтын негізгі түсініктер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Желілік қауіпсіздік

    Желілік қауіпсіздікке кіріспе. Шабуыл түрлері. Желілік қауіпсіздік моделі. Криптография және шифрлау жүйелері. Коммутацияланатын жергілікті желілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету механизмдері. Сымсыз жергілікті желілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету механизмдері. Желіаралық қауіпсіздік механизмдері. Туннелдеу жүйелері. Қашықтан басқару қауіпсіздігі. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән тірі ағзалардың, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, барлық биосфераның жұмыс істеу заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын, зерттеу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, қоршаған ортаға антропогендік (техногендік) әсерге байланысты мәселелерді талдайды. Пән табиғатты қорғау қызметі, тұрақты дамудың тұжырымдамасы, стратегиясы мен практикалық міндеттері туралы түсінік қалыптастырады – бұл мәселелер әлемнің түрлі елдерінде және Қазақстан Республикасында қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • IT-инфрақұрылым

    Ақпараттық инфрақұрылымды басқару теориясы мен тәжірибесінің негіздерін зерделеу, кәсіпорынның қазіргі даму үрдістері туралы, олардың қозғаушы күштері туралы, кәсіпорынның архитектурасына ақпараттық-телекоммуникациялық технологиялардың көпжақты әсер етуі туралы, кәсіпорынның ұйымдық-басқару және ақпараттық жүйелерін құрудың ұйымдастырушылық және заңнамалық аспектілері туралы, стратегиялық жоспарлау әдістері туралы теориялық білім алу. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес қосымшаларды бағдарламалау

    «Бизнес қосымшаларды бағдарламалау» пәні бағдарламалау бойынша негізгі білімі бар соңғы курс студенттеріне арналған. Курс жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері, web-әзірлеу шеңберлері, деректер базасы және клиент-сервер қосымшалары мен көп қолданушы жүйелерін әзірлеу принциптері арқылы нақты бизнес-міндеттерді шешуге бағытталған бағдарламалық қосымшаларды жобалау, әзірлеу және енгізу принциптерін терең зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Data Science саласындағы мәселелерді шешу үшін негізгі құралдар мен шеңберлерді пайдалана білу, нейрондық желілердің заманауи архитектурасын түсіну және есептерді шешу үшін оларды тәжірибеде қолдану, Computer Vision / Natural Language Processing есептерін шешу
  • өз бизнесін құру және дамыту үшін бірлескен талдау, жобалау және шешім қабылдау әдістемелерін қолдану; басқару шешімдерін әзірлеу және оларды тәжірибеге енгізу бойынша ұйымдастыру жұмыстарын жүргізу; басқалармен тиімді қарым-қатынас жасай білу, өз ойын жазбаша да, ауызша да жеткізе білу
  • жаратылыстану ғылымдары, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық және құқықтық пәндер саласында эрудициясы мен ойлау мәдениеті жоғары, кәсіби біліктілігіне сәйкес жан-жақты білімді тұлғаны қалыптастыруға және дамытуға ықпал ететін базалық және қолданбалы білімге ие болу
  • кәсіби қызметте ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазу дағдыларын және инклюзия принциптерін пайдалану, сондай-ақ денсаулықты сақтау және еңбекке қабілеттілікті арттыру үшін дене шынықтыру және спорт құралдарын қолдану
  • математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеулер әдістерін қолдана отырып, жаратылыстану ғылымдарының негізгі заңдылықтарын кәсіби қызмет барысында қолдана білу; кәсіптік қызмет барысында туындайтын мәселелердің жаратылыстану ғылымының мәнін анықтауға, оларды шешуге тиісті физика-математикалық аппараттарды тарта білу
  • тұлғааралық қарым-қатынас және топта жұмыс жасау технологияларын қолдану, топты дамытуда жұмысты басқару; ақпараттық жүйелер мен желілерді жобалау, әзірлеу, өндіру, енгізу және қолдау үшін мемлекеттік ережелерді, бұйрықтарды, бұйрықтарды, стандарттарды, ережелерді, математикалық үлгілерді, әдістерді, әдістер мен технологияларды тәжірибеде пайдалану;
  • техникалық тапсырманы әзірлеу, есептердің оңтайлы шешімін таңдау, жобаның кезеңдерін жоспарлау, пәндік саланың құрылымын модельдеу; жүйе құрамдастарына функционалдық және өнімділік талаптарын анықтау
  • әртүрлі шешімдерді (модельдерді, әдістерді) бағдарламалау және сынау, барлық жоспарланған дамудың өмірлік циклдерінің жүйелерін әзірлеуге және басқаруға қатысу
  • қазіргі заманғы стандарттарға сәйкес машиналық оқыту мәселелерін шеше білу, негізгі машиналық оқыту және математикалық бағдарламалау алгоритмдерін қолдану, үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істеу кезінде тұжырымдамалар мен құралдарды қолдану
  • кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында шетел (ең алдымен ағылшын) тілін меңгеру; мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде Талдамалық құжаттаманы ресімдей және ұсына білу
  • деректерді талдаудың бағдарламалық құралдарын, сондай-ақ бағдарламалық жүйелерді әзірлеу, деректерді тиімді талдау және деректерден білім алу үшін талап етілетін алгоритмдерді, модельдер мен әдістерді талдау және жобалау
  • компьютерлердің архитектурасы мен түрлері, операциялық жүйелер, бағдарламалау тілдері, бағдарламалау технологиялары, деректер базасының үлгілері, есептеу жүйелерінің өзара әрекеттесу хаттамалары, мәліметтерді талдау үлгілері мен түрлері, жасанды интеллект принциптері мен үлгілері, модельдеу әдістері, жүйелердің композиция мен декомпозициясы, ақпараттық қауіпсіздік, жүйелілік пен тұтастық принциптері, жүйелік/құрылымдық талдау әдістері, бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі туралы білімдерін практикада қолдану
Top