Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11433 Әлеуметтік-мәдени жұмыс в Орталық Қазақстан академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтық сұраныс пен жұмыс берушілердің талаптарын ескере отырып, заманауи технологияларды қолдана отырып, халыққа қызмет көрсетуді ұйымдастыру саласында шығармашылық және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі бар әлеуметтік-мәдени қызмет саласында бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B090 Әлеуметтік жұмыс
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B114 Әлеуметтік жұмыс

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    «Мамандыққа кіріспе» оқу курсы қазіргі қоғам өміріндегі әлеуметтік-мәдени қызметтің рөлі мен маңызы туралы негіз қалауға және жалпы түсінік қалыптастыруға, болашақ мамандарды білім беру қызметінің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған, әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы маманды даярлаудың мемлекеттік стандартын қалыптастыратын пәндер курстары. Әлеуметтік-мәдени қызметтің негізгі теорияларымен танысу. Әлеуметтік-мәдени қызметтің әдіснамасы туралы идеялар блогын оқып үйрену. Әлеуметтік-мәдени қызмет мәселелерін ашу. Нәтижесінде студенттерде теориялар, ұғымдар, категориялар негізінде әлеуметтік-мәдени іс-әрекеттер туралы білім қалыптасуы керек. Мәдениеттің мәні мен ерекшелігі туралы теориялық идеялар негізінде мәдениеттегі нақты процестерді талдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысының тарихы

    Курс ұрпақтан-ұрпаққа жалғасатын білім мен тірі дәстүрлерді (салт-дәстүрлер, әдет-ғұрыптар, мерекелер, ауызша халықтық және жазбаша шығармашылық жанрлары, білім мен тәрбие нормалары, адамзаттың бейнелері, идеялары, мұраттары, көзқарастары) қалыптастыру мақсатында, сондай-ақ мәдени қабаттың даму кезеңдері мен мәдени бос уақыт туралы тарихи білімді қамтитын деректі көздер, мәдени-білім беру формалары мен құрылымдарының эволюциясы арқылы оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-мәдени қызмет этикасы

    Пән кәсіби әлеуметтік-мәдени қоғамдастықта мінез-құлықтың белгілі бір стандарттарының технологияларын меңгеруге мүмкіндік береді. Пәнді меңгерудің нәтижесі - адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға қатынасын реттейтін этикалық нормаларды күнделікті өмірде және кәсіби қызметте пайдалануға, әлеуметтік мінез-құлық нормаларын, адамның құқықтары мен бостандықтарын пайдалануға дайын болуымен байланысты құзыретті қалыптастыру. және азамат, іскерлік қарым-қатынас үлгілерін құру. Курс барысында мыналар игеріледі: кәсіби этиканың принциптері мен нормалары; іскерлік коммуникация этикасы және гендерлік этика; кәсіби имидж; құқықтық және әлеуметтік жауапкершілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас мәдениеті

    Курстың мақсаты студенттерді адамдармен жұмыс істеу және қарым-қатынас жасау, жанжалды жағдайларды дұрыс шешу және олардың алдын алуға ықпал ету, адамның реакциясы мен іс-әрекетіне сәйкес өзінің әрі қарайғы қызметін жобалау, іскерлік қарым-қатынас, көпшілік алдында сөйлеу, іскерлік дау мәдениетінің практикалық дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік және сөйлеу техникасы

    "Шешендік шеберлік және сөйлеу техникасы" курсы студенттердің классикалық және заманауи риториканың негізгі ережелерін теориялық білімдерін қалыптастыруға, олардың қарым-қатынас дағдылары мен шеберлігін дамытуға, сендіруге, іс-әрекеттің ерекшелігін ескере отырып, көпшілік алдында сөйлеуге дайындалуға және сөйлеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МТЖ-ның әдістемелік қамтамасыз ету

    Курс мәдени-тынығу жұмыстарын әдістемелік қамтамасыз етудің негізгі басым бағыттарын, әдістемелік кабинеттер мен мәдени-тынығу жұмыстары орталықтарының ішкі және сыртқы қызметін қалыптастыру мақсатында зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән мемлекет және құқық ұғымдарын игеруге бағытталған, Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының, құқық қорғау органдары мен соттың негіздері зерделенеді, әкімшілік, азаматтық, еңбек және отбасы құқығының ерекшелігі анықталады, әлеуметтік қамсыздандыру нормаларымен танысу жүзеге асырылады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Курстың мақсаты – нарықтық экономиканың жұмыс істеуі саласында қажетті құзыреттерді, жекелеген шаруашылық субъектілері - фирмалар, кәсіпорындар, кәсіпкерлер деңгейінде де, мемлекеттік деңгейде де болып жатқан нарықтық процестерді беру; бизнестің негізгі терминдері мен категорияларын меңгеру; кәсіпкерлік дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттерді табиғи жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтары, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен, практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экологияның қорытындыларымен таныстыру, сондай-ақ табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға үйрету. Тұрақты даму мақсаттары контекстінде өмір сүруге қажетті құзыреттер алынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем шығармашылық

    Курс мамандардың кәсіби шеберлігін қалыптастыру, оларды біртұтас тарихи-теориялық, педагогикалық және әдістемелік дайындықпен қамтамасыз ету мақсатында оқытылады. Көркем шығармашылықтың аса бай мұрасын оқып-үйрену және таныстыру, эстетикалық талғамды тәрбиелеу және баулу, көркемдік ұжымды, студияны, үйірме ұйымдастыру мен басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға қабылдау ұтымды қаржылық шешімдер, қаржылық мәселелерді шешу және қаржылық алаяқтықты уақтылы тану. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы білім алуға және басқару саласындағы дағдылар жеке қаржы. Курстың мақсаты-ұтымды қаржылық мінез-құлықты, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру соның ішінде Цифрлық технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Байланыс психологиясы

    Курс студенттерді психологиялық және әлеуметтік құбылыстарды талдауға, күнделікті өмірдегі оқиғалар мен жағдайларға психологиялық талдау жасай білуге қажетті негізгі психологиялық теорияларымен оқытуға арналған. Әлеуметтік шындық пен әлеуметтік танымның психологиялық сипаттамалары мен заңдылықтары туралы, әлеуметтік және топаралық қақтығыстардың себептері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметінің заманауи теориялары

    Курс мәдени-демалыс қызметінің заманауи теориялары, мәдени-демалыс мекемелерінің түрлері және олардың қызметінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, мәдени-демалыс жұмысының құралдары мен әдістерінің нысандарын шығармашылық, сыни саналы қабылдау қабілетін дамыту мақсатында оқытылады; мәдени-демалыс қызметінің ғылыми-зерттеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Социологиялық зерттеу әдістері

    Курс социологиялық зерттеулердің негізгі әдістері туралы білімді қалыптастыру және ғылыми зерттеулерді жүргізу және ресімдеу дағдыларын меңгеру мақсатында оқытылады. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы туралы ғылыми түсінікті қалыптастыру, социологиялық концептуалды-категориялық аппаратты меңгеру, қазіргі бағыттармен және классикалық социологиялық зерттеулермен танысу, социологиялық ақпаратты жинау, оны өңдеу және талдау және ғылыми зерттеулерде пайдалану бойынша жұмыстың негізгі аспектілерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • БАҚ маркетингі және менеджменті

    Курс БАҚ менеджменті саласындағы мамандардың кәсіби мәдениеті мен сындарлы ойлауының жоғары деңгейін қалыптастыру, бұқаралық коммуникацияның инновациялық саласын қазіргі заманғы басқарудың теориясы мен тәжірибесін меңгеру, басқарушылық және маркетингтік аспектілерді реттеу мақсатында оқытылады. оның жоғары технологиялық нарықта жұмыс істеуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру

    Курс бос уақытты ұйымдастырудың көркемдік және ойын-сауық әдістерінің негізгі ұйымдастырушылық аспектілерін зерттеуге арналған; күнтізбелік және ғұрыптық мерекелердің мазмұнын, олардың құрылымын және ұйымдастырудың әдістемелік ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты – кәсіби қызметте және күнделікті өмірде жасанды интеллектті пайдалану құзыреттерін меңгеру. Курсты оқу барысында интеллектуалды жүйелердің теориялық негіздері мен алгоритмдері, жасанды интеллект жүйелерінде ақпаратты ұсыну және өңдеу әдістері игеріледі. Курс ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану құзыреттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзия негіздері

    Курстың мақсаты студенттерге жеке тұлғаларға қатысты кез келген кемсітушілікті болдырмайтын идеологияға негізделген шетелдік және отандық тәжірибелер туралы түсінік беру; барлық адамдарға тең қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды әзірлеу және жүзеге асыру және ерекше қажеттіліктері бар адамдар үшін ерекше жағдайлардың қажеттілігі туралы; инклюзивті білім беруді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық психологиясы

    Курс студенттердің көшбасшылықтың теориялық және практикалық аспектілері, қазіргі жағдайда басшылық лауазымдарды жүзеге асыру мазмұны, көшбасшылық үлгілерді жүзеге асыру ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курс студенттерді оқытуда, тәрбиелеуде және дамытуда біртұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, субъекті мен субъектінің өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді дамыту мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық құзіреттілікті қалыптастыруға және педагогикалық қызметті жүзеге асыруда студенттердің кәсіби бағдарын дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Демалысқа арналған жасы педагогикасы

    Курс студенттерді әлеуметтік-педагогикалық және әлеуметтік-мәдени саладағы кәсіби қызметке дайындауға арналған; оларды педагогикалық бағыттағы бос уақытты ұйымдастыру саласында арнайы білім, білік және дағдымен қаруландыру; маңызды мәдени-ағартушылық құбылыс ретіндегі рөлін жүзеге асыруға көмектесу; практикалық тәжірибені талдау және мәдени бос уақытты өткізу мәселелерінің инновациялық шешімдерін іздеу дағдыларын беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру

    Курс мәдени-демалыс қызметінің педагогикалық, психологиялық және әлеуметтік әлеуеті туралы теориялық білімді қалыптастыру, сондай-ақ құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады, олардың болуы студенттердің білім беру саласындағы негізгі кәсіби міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз етеді. әртүрлі ұйымдарда мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастыру; шығармашылық ойлауын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнертану

    Курс пәнді оқуға арналған - өнер тарихын зерттеу арқылы адамзаттың рухани тәжірибесін түсіну, өнер туындыларын талдау дағдыларын дамыту, бейнелеу өнерінің тілін шығармашылықпен түсіну және бағалау мүмкіндігі үшін бейнелеу өнерінің тілін білу. өнер туындылары, олардың мазмұны, формасы және өзіндік ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Толеранттылық педагогикасының негіздері

    Курс толеранттылықты қалыптастыру негіздерін және болашақ кәсіби қызметте жалпы және жеке мәселелерді шешу үшін осы білімдерді, дағдылар мен дағдыларды тиімді қолдануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруге, проблемалық мәселелерді меңгеруге, концептуалды аппаратты меңгеруге арналған. бітірушінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған осы пәннің әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік басқару технологиясы

    Курс мәдениет мекемелерін көркемдік басқаруды, мәдени-демалыс мекемелеріндегі шығармашылық-өндірістік, конструкторлық, ғылыми-әдістемелік, ұйымдастырушылық-басқару қызметін өз бетінше жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктері бар бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауға арналған. мемлекеттік мәдени саясат.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті мәдениеттің негіздері

    Курс сөйлеу әрекетін талдау дағдыларын, өзінің сөйлеу әрекетін белгілі бір коммуникациялық жағдаймен корреляциялау қабілетін дамыту мақсатында оқытылады. Пәннің міндеттеріне лингвистикалық білім мен дағдыларды, коммуникативті дағдыларды практикалық қызметте қолдануды қамтамасыз ету кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметінің теориясы мен әдістемесі

    Курс студенттердің мәдени-тынығу қызметінің тұтас жүйесі туралы білімдерін теорияның, әдістеменің, ұйымдастыру принциптерінің бірлігінде қалыптастыру мақсатында оқытылады; мәдени-демалыс қызметінің қызметі, оның ұйымдық құрылымы, бос уақытты ұйымдастырудың негізгі бағыттары мен формалары туралы негізгі түсініктерді алу; мәдени-демалыс бағдарламаларын құру технологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-демалыс бағдарламаларының режиссурасы

    Курс демалыс бағдарламаларының жетекшісін меңгеру негіздерін, сондай-ақ оларды әртүрлі іс-шаралардың (спорттық-бұқаралық мерекелер, топтардың қойылымдары, тақырыптық концерттер, ойын-шоулар өткізу) жетекшісі ретінде практикалық жұмысқа дайындауға арналған. бағдарламалар және т.б.), соның ішінде радиостанциялар мен теледидардағы жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүргізуші шеберлігінің негіздері

    Курс кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру мақсатымен оқытылады: басшының жұмысының принциптері мен әдістерін білу, сонымен қатар кәсіптің этикалық және эстетикалық құрамдас бөлігін ескере отырып, іс-шаралар мен бағдарламаларды жүргізу дағдылары мен дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бос уақыт педагогикасы

    Курс бос уақытты жұмыстың даму тарихын зерттеуге, кәсіби қасиеттерді дамытуға, адамгершілік және эстетикалық қасиеттерді тәрбиелеуге арналған; клубтық мекемелердегі мәдени-тынығу жұмыстарының теориялық және әдістемелік негіздерін, оларды мәдени-тынығу жұмыстарында пайдалану ерекшеліктерін білу, жас классификациясы бойынша бос уақытты ұйымдастыру ерекшеліктерін білу (балалар, жастар, ересектер).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-мәдени анимация

    Курс әлеуметтік-мәдени анимацияның қалыптасуы, дамуы және мәні саласындағы теориялық білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс әлеуметтік-мәдени анимацияның даму тарихын, әлеуметтік-мәдени анимацияның негізгі технологияларын зерттейді, әлеуметтік-мәдени саладағы анимациялық қызметтің мәнін ашады, сонымен қатар анимациялық бағдарламаларды қою ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аула клубтарының жұмысын ұйымдастыру әдістемесі

    Курс бос уақытты мәдени және мазмұнды ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру, әлеуметтік белсенділікті, білімділікті, әр түрлі жастағы ұжымдарда шығармашылықты дамыту, коммуникативті дағдыларды, танымдық қызығушылықтар мен бейімделу қабілеттерін дамыту, психологиялық жайлылық атмосферасын құру, салауатты өмір салтының жалпы мәдениетін қалыптастыру, аула клубтарында топтық жұмыс дағдылары мен әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркемөнер ұжымдарындағы оқу-тәрбие жұмысы

    Курс студенттердің көркемдік-эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру, оқу-әдістемелік жұмыс арқылы тәрбиелеу және дамыту, клуб мекемелеріндегі мәдени-тынығу жұмыстарын жоспарлау, кәсіби қасиеттерді дамыту және адамгершілік-эстетикалық қасиеттерді тәрбиелеу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың мәдени-демалыс бағдарламаларын ұйымдастыру

    Курс әр түрлі жас топтары үшін сценарийлік балалардың мәдени-демалыс бағдарламаларын құру, жалпы драмалық концепциялар туралы түсінікке ие болу, жас ерекшеліктерін ескере отырып, сценарийлерді әзірлеуді іске асыру дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. әр түрлі бейнелеу құралдарын таңдап, оларды көркем өңдеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-демалыс жұмысындағы технологиялар

    Курс ойынның қызметін, оның әлеуметтік-мәдени мақсатын, түрлік алуандылығын (ойындардың классификациясы), оның табиғаты мен құрылымын ашу, стандартты емес жағдайда әртүрлі ойын түрлерін қолдану дағдылары мен дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеудің негізгі принциптерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сценарий шеберлігінің негіздері

    Курс театрландырылған қойылымның сауатты және көркем кәсіби сценарийін жасау дағдыларын қалыптастыру, сценарийлік оқыту (байқау, қиял, қиял, сондай-ақ драмалық көріністі дамытатын жаттығулар жүйесі) көмегімен студенттердің қабілеттерін дамыту мақсатында оқытылады. логика, диалог құру, субтекст құру, комедиялық жағдайды құру, көркемдік және деректі материалды құрастыру).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік мерекелерді ұйымдастыру

    Курс корпоративтік мәдениет туралы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы білімдерді қалыптастыру, корпоративтік іс-шаралардың нысандары мен функцияларын ашу, оларды дайындау мен өткізудің тұжырымдауындағы, технологиясының, әдістемесінің және ұйымдастырушылық негіздерінің ерекшеліктерін зерттеу үшін оқытылады. бұқаралық сипатқа ие болған оқиғалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар мерекелері

    Курс балалар мерекелерінің мәні туралы түсінік қалыптастыру, балалардың бұқаралық іс-шарасын ұйымдастырудың негізгі принциптері, әдістері, формалары туралы білім беру, балалардың мерекелік-демалыс іс-әрекетінің сапасы мен тиімділігін жетілдіру, сондай-ақ мәдени-демалыс қызметін ұйымдастырудың заманауи стратегиясын әзірлеу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ойын технологиясы

    Курс ойын бағдарламаларын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін зерделеуге, ойын қарым-қатынасының педагогикасы мен психологиясының ерекшеліктерін ашуға, ойын бағдарламалары мен ойын жарыстарына сценарий жазу дағдыларын қалыптастыруға, ойын материалын тақырыпқа және ойынға сәйкес түсіндіре білуге арналған. ойын бағдарламасының мазмұны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың мәдени бос уақытын ұйымдастыру

    Курс мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін тең мүмкіндіктер жасау негіздері туралы түсінік қалыптастыру мақсатында, әлеуметтік саясаттың бағыты ретінде білім мен еңбектің ғана емес, сонымен қатар мәдениеттің, мәдениеттің, мәдениеттің әртүрлі нысандарының қолжетімділігін қамтамасыз етуге байланысты оқытылады. және демалыс шаралары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтың түрлі санаттарымен әлеуметтік жұмыс

    Бұл курстың негізгі компоненті - халықтың әртүрлі категориялары бар әлеуметтік жұмыстың мақсатына, сипатына, мақсаттарына және қағидаттарына біртұтас көзқарас қалыптастыру; әлеуметтік жұмыс жасаудың нысандары, әдістері, технологиялары мен тенденциялары. Бұл болашақ әлеуметтік қызметкерлерді әлеуметтік қорғау, әлеуметтік қамсыздандыру, халықтың әлеуметтік әл-ауқаты, сондай-ақ әлеуметтік басқарудың қажетті дағдылары мәселелерінде жақсы бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептен тыс ұйымдарда бос уақытты ұйымдастыру

    Курс мектептің мектептен тыс процесінде мектеп оқушыларының мәдени және бос уақытын ұйымдастыру туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік саясат

    "Әлеуметтік саясат" пәнін оқу барысында студенттер мемлекеттің әлеуметтік функциясының мәнімен және оны іске асыру тетіктерімен, мемлекет, аймақ, ұйым деңгейінде әлеуметтік саясатты қалыптастырудың қағидаттары мен тәсілдерімен танысады. Дәріс материалдары әлеуметтік саясаттың мақсаттары мен функцияларын анықтайтын әдіснамалық тәсілдер мен тұжырымдамаларға негізделген. Тұрақты даму мақсаттары контекстінде әлеуметтік саясат пен әлеуметтік дамуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Демалыс қызметі процесінде мүгедектер мен олардың отбасыларын әлеуметтік-мәдени оңалту

    Курс студенттерде ересектер мен балалардың мәдени іс-шаралары арқылы мүгедектерді оңалту мәселелерін шешуге, оларды қоғамға бейімдеу мен интеграциялауға, сондай-ақ тиімді әдістерді әзірлеу мен енгізуге бағытталған біртұтас көзқарасты қалыптастыру мақсатында оқытылады. және шығармашылық белсенділікті дамыту технологиялары, әлеуметтік-мәдени оңалту бағдарламалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-мәдени қызметті басқару

    Курс студенттердің мәдениет және әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы экономикалық-басқару қатынастары мен процестерінің ерекшеліктері туралы түсініктерін дамыту, мәдениет саласындағы қызмет көрсетудің басқару объектісі ретіндегі ерекшеліктерін зерделеу мақсатында оқытылады; жеке мәдени қызметтер мен өнімдердің ерекшеліктерін ескере отырып, мемлекет пен мәдени нарық субъектілерінің рөлі мен қарым-қатынасын нақтылау, студенттерде әлеуметтік-мәдени қызмет саласында басқару технологияларын енгізуге дайындықты, мәдени құндылықтарға қол жеткізу және елдің мәдени өміріне қатысу құқықтарын жүзеге асыратын мәдениет мекемелерінің, қоғамдық ұйымдардың және азаматтық бірлестіктердің жұмысында құқықтық және нормативтік құжаттарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың бос уақыттағы шығармашылығы

    Курс негізгі ұғымдардың мәні мен мазмұны туралы білімді дамыту мақсатында оқытылады, балалардың бос уақытын және бос уақытын өткізу іс-әрекетінің категориялары және сыртқы әлеммен өзара әрекеттесу барысында үйлесімді дамуға, оқушылармен өнімді әрекеттесуге бағытталған көзқарастарды меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркемөнерпаздарды ұйымдастыру әдістемесі

    Курс студенттерде шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі, бос уақытты шығармашылық іс-әрекеттің мәні, функциялары және негізгі міндеттері бойынша концептуалды, әдістемелік және теориялық білімдердің тұтас жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік даму саласындағы саясат

    Әлеуметтік қорғаудағы ғылыми-теориялық қызметті саясат саласындағы әлеуметтік жұмыста да зерттеу. Әлемдік тәжірибенің, халықаралық интеграцияның және әлеуметтік саясат модельдерін таңдаудың өзара әсерін анықтау; мемлекеттің әлеуметтік саясаты контекстінде қоғамдағы әлеуметтік процестерді түсіндіру. Қазақстан Республикасының әлеуметтік саясатының бағыттары; Халықты әлеуметтік қорғау мәселелері жөніндегі нормативтік құжаттардың мазмұны; әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік саясатты дамытуға әсер ету себептері мен факторлары. Дағдыларға ие болу: болып жатқан процестер мен құбылыстарды талдау; әлеуметтік болжау, әлеуметтік жобалау, әлеуметтік жоспарлау. Құзыретті болу: әлеуметтік саясат контекстіндегі әлеуметтік әріптестік; демографиялық, көші-қон процестері; әлеуметтік-еңбек қатынастары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу

    Курс сала туралы білімді қалыптастыру және арнайы іс-шараларды жіктеу, оларды ұйымдастыру дағдылары, мәдени-демалыс жұмысы саласындағы іс-шараларды ұйымдастырушылық басқару саласындағы ғылыми және қолданбалы білім жүйесін меңгеру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернат үлгісіндегі мекемелердегі мәдени-тынығу жұмысы

    Курс мектеп-интернаттарда мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыруда оқушылардың білім, білік және дағдыларын дамыту, мектеп-интернатта тәрбиеленетін балалардың бос уақытын педагогикалық мақсатқа сай, эмоционалды тартымды ұйымдастыру үшін жағдай жасау мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептерде мәдени іс-шараларды өткізу әдістемесі

    Курс мектептегі мәдени-көпшілік іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі туралы оқушылардың жүйелі түсінігін қалыптастыру, балалармен жұмыс жасау саласындағы практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру

    Курс мәдени-демалыс жұмысында жан-жақты аспектілерді қамтитын шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыру, мәдени-демалыс бағдарламаларын жасау технологиясын меңгеру, сценарий, режиссура негіздерін, оның ерекшелігі мен мәнерлі құралдарын меңгеру, қарым-қатынастағы психологиялық-педагогикалық қатынас.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасөспірімдердің мәдени-тынығу қызметі арқылы әлеуметтік бейімделуі

    Курс студенттердің мәдени-бос уақытын ұйымдастырудың педагогикалық аспектісін қалыптастыру, мәдени-ағарту мәселелерін шешуге бағытталған жасөспірімдердің әлеуметтену және даралану процестерін реттеу мақсатында оқытылады. Бұл пән жасөспірімдердің әлеуметтік бейімделуін анықтайтын мотивтердің, құндылықтардың, көзқарастардың қалыптасуына ықпал ете отырып, әлеуметтік-мәдени әрекеттерді, жасөспірім тұлғасына әсерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тұрақты даму, рухани мұраны сақтау мақсаттары контекстінде қоғамды жаңғыртуды жүзеге асыруға ықпал ететін инклюзия, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өмір қауіпсіздігі, экономика мәселелері бойынша әлеуметтік-саяси, экономикалық, құқықтық, жаратылыстану пәндері бойынша өзекті білімдерін көрсету; кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер дағдыларын меңгеру, икемді дағдылар мен одан әрі оқу қабілетін көрсету.
  • Мәдени-демалыс жобаларында ақпараттық технологиялар арқылы қазіргі қоғамның мәдени құндылықтарын қолдану және тарату; балалар мен жасөспірімдердің жас психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, заманауи ғылымның жетістіктерін қолдану.
  • Педагогика мен шығармашылық психологиясының, мәдениет мекемелеріндегі педагогикалық қызметтің теориялық негіздері мен принциптерін қолдану; жаңа технологияларды пайдалана отырып, шығармашылық ұжымдардағы педагог қызметінің супер міндетін анықтау.
  • Менеджмент және маркетинг, бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыруға құқықтық қолдау көрсету дағдыларын меңгеру; ойын және мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарийлерін әзірлеу.
  • Әлемдік және отандық мәдениет құндылықтарын жинау, өңдеу және насихаттау бойынша ғылыми-зерттеу, іздестіру және мәдени-демалыс жұмыстарының теориялары мен әдістерін қолдану.
  • Халықтың әртүрлі санаттарымен, соның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында әлеуметтік-мәдени іс-шараларды ұйымдастыру; әлеуметтік бейімделу және оңалту дағдыларын меңгеру; өз қызметінде әлеуметтік саясатты ұстану.
  • Қоғамдық іс-шараларды модельдеу және режиссуралау; музыкалық дағдыларды меңгеру; шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру және өткізу; драматургияны талдау; театр өнерінің тарихын және хореография мәселелерін шарлау.
  • Топта табысты жұмыс істеу үшін әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның тиімді әдістерін көрсету; ақпаратты талдау және түсіндіру; цифрлық мәдениет пен жасанды интеллект дағдыларына ие болу; беделді басқару және имиджді қалыптастыру дағдыларына ие болу.
  • Өзін-өзі таныстыру, сөйлеу этикеті және коммуникативті мәдениет дағдыларын меңгеру; қарым-қатынас жағдайына сәйкес тілдік құралдарды таңдау, диалогтық қарым-қатынас ережелерін жүзеге асыру және әртүрлі салалар мен жанрларда сөйлеу тәртібі мен айтылуын бағалау.
  • Өнер ұжымдарында тәрбие жұмысын ұйымдастыру, аулалармен және басқа клубтармен жұмыс істеудің заманауи әдістерін қолдану.
  • Белгілі бір зерттеу мәселесінде социологиялық зерттеу әдістерін қолдану, әлеуметтік-мәдени зерттеу әдістері мен технологияларын жіктеу.
Top