Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04134 Global Executive MBA в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономиканың трансформациясы, халықаралық бәсекелестік және технологиялық өзгерістер жағдайында тиімді әрекет ете алатын жоғары және орта буын басшыларына стратегиялық ойлау, көшбасшылық қасиеттер және жаһандық басқарушылық құзыреттерді қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Iскерлік зерттеулер

    Курс негізделген басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қажет заманауи деректерді жинау, талдау және интерпретациялау әдістерін қамтиды. Курстың мақсаты – тыңдаушылардың зерттеушілік ойлау қабілетін қалыптастырып, нақты бизнес-мәселелерді шешуде сапалық және сандық әдістерді қолдана білу дағдыларын дамыту. Курс құрылымына гипотезаларды жасау, зерттеуді жобалау, сауалнама мен сұхбат жүргізу, деректерді талдау және аналитикалық есептерді дайындау кіреді. Бұл курс сенімді ақпаратқа сүйене отырып стратегиялық шешімдер қабылдағысы келетін, компаниядағы аналитикалық мәдениетті нығайтып, бәсекеге қабілеттілігін арттырғысы келетін басшылар үшін маңызды.

    Несиелер - 3
  • Жеке даму бағдарламасы

    Курс басқарушылық өзін-өзі тануды, көшбасшылықты және эмоционалдық интеллектіні қалыптастыруға арналған. Құрылымы жеке тректерден, топтық кері байланыстан және коучтермен жұмыс істеуден тұрады. Мазмұнына өзін-өзі басқару дағдылары, жеке тиімділік, мотивация және көшбасшылық әлеуетті дамыту кіреді. Курс тұрақты кәсіби өсу мен көшбасшы ретіндегі сенімді мінез-құлықтың негізін қалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқарушылық экономика

    Курс басқарушылық міндеттерді шешу үшін экономикалық құралдар мен модельдерді қолдануға бағытталған. Мазмұнына микроэкономикалық және макроэкономикалық тәсілдер, сондай-ақ бизнес шешімдерінің салдарын бағалауға арналған сандық талдау құралдары кіреді. Курс болжау, оңтайландыру және стратегиялық жоспарлау үшін экономикалық модельдерді пайдалануға үйретеді. Ол басшыларға бизнестің тиімділігі мен тұрақты дамуын арттыруға бағытталған ұтымды шешімдер қабылдауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Корпоративтік қаржының негіздері

    Курс компанияның қаржылық басқару саласындағы негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған MBA бағдарламасындағы іргелі пән болып табылады. Негізгі назар компания құнына әсер ететін қаржылық шешімдерді түсінуге, инвестициялардың тиімділігін бағалау, капитал мен тәуекелдерді басқару құралдарын меңгеруге аударылады. Мазмұнына бухгалтерлік есеп, қаржылық есептілікті талдау, инвестициялық жобаларды бағалау және бюджеттеу кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • 1-халықаралық семинар: Көп мәдениетті ортадағы іскерлік келіссөздер. Global Marletplakes: MENA

    Курс MENA өңірінің халықаралық және мәдени жағынан алуан түрлі ортасында іскерлік келіссөз жүргізу дағдыларын дамытуға арналған. Бағдарлама симуляциялар, кейстер және бизнес өкілдерінің қатысуымен өтетін интерактивті сессияларға негізделген. Мазмұнына мәдениетаралық коммуникация, келіссөз жүргізу стильдері, сенім қағидаттары және мәдени контекске бейімделу кіреді. Курс халықаралық серіктестермен тиімді өзара іс-қимыл жасау және жаһандық іскерлік ортада келіссөздер жүргізу құралдарын ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Корпоративтік қаржы (жоғары деңгей)

    Курс қаржылық стратегияларды, инвестициялық шешімдерді және бизнестің құнын бағалауды терең талдауға арналған. Мазмұнына инвестициялық жобаларды бағалаудың озық әдістері, қаржылық шешімдерді модельдеу, деривативтер, бірігулер мен жұтылулар, сондай-ақ корпоративтік қаржының халықаралық аспектілері кіреді. Курс стратегиялық қаржылық ойлауды дамытады және тыңдаушыларды топ-менеджмент немесе бизнес иелері деңгейінде негізделген шешімдер қабылдауға дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • 3-халықаралық семинар: Тұрақты трансформация форумы. Халықаралық бизнес симуляциясы

    Курс жаһандық контексте тұрақты даму қағидаттары мен стратегиялық модельдеуді меңгеруге бағытталған. Бағдарлама семинарларды, панельдік пікірталастарды және көпфункционалды командалық жұмыспен бірге бизнес-симуляцияны біріктіреді. Мазмұнына ESG-тәсілдер, тұрақты бизнес-модельдер, цифрлық трансформация және ұзақ мерзімді құндылық кіреді. Курс тұрақты өзгерістерді енгізу және нақты уақытта стратегиялық шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • 2-халықаралық семинар: Жеткізу тізбегі: стратегиялық шеберлікті дамыту. Жаһандық нарықтар: АҚШ

    Курс халықаралық бизнес аясында жеткізу тізбектері мен логистиканы стратегиялық басқаруды сипаттайды. Құрылымы АҚШ-тың жетекші компанияларына сапарлардан, кейстерді талдаудан және жобалық жұмыстан тұрады. Мазмұнына жеткізу тізбектерін цифрландыру, тұрақтылық, шығындарды оңтайландыру және жеткізудің инновациялық модельдері кіреді. Курс жаһандық стандарттарды түсінуге және тиімді supply chain-стратегияларды құру қабілетін дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Инновация және кәсіпкерлік

    Курс кәсіпкерлік ойлау қабілетін дамытуға және инновациялық бизнес-шешімдер жасауға арналған. Бағдарлама жобалық жұмысты, MVP әзірлеуді, менторлықты және стартап-идеяларды таныстыруды қамтиды. Мазмұнына agile-тәсілдер, customer development, бизнес-модельдеу және тәуекелдерді басқару кіреді. Курс жаңа жобаларды іске қосу және ұйымдарда инновацияларды енгізу үшін қажетті құралдарды ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Іскерлік әдістер

    Курс бизнестегі практикалық міндеттерді шешуде қолданылатын зерттеу және аналитикалық әдістерді меңгеруге бағытталған. Бағдарлама гипотезаларды тұжырымдау, деректерді жинау және интерпретациялау, әдістемені таңдау және бизнес-есептерді дайындау модульдерін қамтиды. Мазмұнына сандық және сапалық әдістер, оның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар, трендтер мен мінез-құлық үлгілерін талдау кіреді. Курс негізделген басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қолданбалы талдау құралдарын пайдалануға үйретеді. Алынған білім қатысушыларға мәселелерді жүйелі түрде анықтауға және тиімді стратегиялар әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 1
  • Сатуды басқару тәжірибесі

    Курс компанияда сату жүйесін ұйымдастыру мен басқаруға стратегиялық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Ол сату жүйесін құру, сату воронкасын басқару, KPI, жоспарлау, мотивация және команда дамуы бойынша модульдерді қамтиды. Назар сату мен маркетингтің интеграциясына, клиенттік тәжірибеге және цифрлық автоматтандыру құралдарына аударылады. Курс сату арналарының тиімділігін талдауға, B2B және B2C процестерін құруға және нарық талаптарының өзгеруіне бейімделуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Маркетингті басқару

    Курс клиенттер үшін құндылық пен тұрақты бәсекелік артықшылық жасауға бағытталған маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыруға арналған. Бағдарлама нарықты талдау, сегменттеу, позициялау, брендті басқару, баға белгілеу және ілгерілету бойынша негізгі бөлімдерді қамтиды. Тыңдаушылар маркетингті басқарудың заманауи тәсілдерін, оның ішінде цифрлық маркетинг, тұтынушылық тәжірибе және деректерге негізделген шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Адам ресурстарын басқару

    Курс персоналды басқару мен ұйымды дамытуға стратегиялық көзқарасты қалыптастыруға үйретеді. Курс құрылымы кейстерді талдауды, топтық жұмыс, рөлдік ойындар және HR-метрикаларды талдауды қамтиды. Мазмұнына кадрларды іріктеу, дамыту және ұстап қалу, таланттарды басқару және корпоративтік мәдениетті қалыптастыру кіреді. Курс тиімді командалар құруға және орнықты HR-стратегия әзірлеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Стратегиялық бизнес көшбасшылығы

    Курс стратегиялық көрегендікті қалыптастыруға, трансформацияларды басқаруға және белгісіздік жағдайында шешім қабылдауға үйретеді. Бағдарламаға көшбасшылық стильдері, команданы басқару, ықпал ету, коммуникация, сондай-ақ ұйымның көрінісі мен мәдениетін қалыптастыру кіреді. Курс мазмұны көшбасшылықтың мінез-құлықтық аспектілерін стратегиялық басқару мен трансформациялық дамудың құралдарымен біріктіреді. Ерекше назар дағдарыс кезіндегі көшбасшылыққа, тұрақтылыққа және корпоративтік жауапкершілікке аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • АТ стратегиялық бизнес драйвері ретінде

    Курс цифрлық технологияларды тұрақты бәсекелік артықшылықтың көзі ретінде пайдалануға үйретеді. Курс кейстерден, цифрлық трансформацияларды талдаудан және ІТ-стратегияларды әзірлеуден тұрады. Мазмұнына ІТ-архитектура, автоматтандыру, инновациялар, киберқауіпсіздік және ІТ-басқару кіреді. Курс технологиялық өзгерістерді басқаруға және цифрлық шешімдер арқылы бизнестің тиімділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Бизнеске арналған Data Science

    Курс деректерді талдау құралдарын меңгеруге және оларды басқарушылық шешімдерде қолдануға бағытталған. Бағдарлама деректермен жұмыс істеу тәжірибесін, модельдеуді және визуализацияны қамтиды. Мазмұнына машиналық оқыту, болжау, кластерлеу және деректерге негізделген шешім қабылдау кіреді. Курс процестерді оңтайландыру және стратегиялық жоспарлау үшін аналитиканы пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қаржы саясаты және стратегиясы

    Курс тәуекелдер, мақсаттар және сыртқы орта ескерілген жағдайда компанияның қаржылық саясаты мен стратегиясын әзірлеуге үйретеді. Бағдарлама қаржылық модельдерді талдауды, кейстерді қарастыруды және стратегияларды әзірлеу бойынша топтық жобаларды қамтиды. Мазмұнына капиталдық шығындар, ресурстарды бөлу, ұзақ мерзімді жоспарлау және қаржылық бақылау кіреді. Курс қаржыны тұрақты өсім мен бәсекеге қабілеттілікті арттыру үшін қалай пайдалану керектігін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • 4-халықаралық семинар: Халықаралық бизнесті басқару. Жаһандық нарықтар: Азия

    Курс Азия нарықтарында мәдени және экономикалық ерекшеліктерді ескере отырып, бизнесті стратегиялық басқаруға үйретеді. Бағдарлама дәрістерді, кейс-анализді және жергілікті компаниялармен өзара әрекеттесуді қамтиды. Мазмұнына нарыққа кіру стратегиясы, өнімді бейімдеу, серіктестік және халықаралық ортадағы тәуекелдер кіреді. Курс қарқынды дамып келе жатқан экономикаларда бизнес жүргізу үшін жаһандық ойлау мен практикалық дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Біріктірілген өнімділікті басқару

    Курс корпоративтік тиімділікті стратегиялық жоспарлау және мониторинг арқылы басқару тәсілдерін сипаттайды. Курс KPI, BSC және ынталандыру жүйелерін құру тәжірибесін, сондай-ақ цифрлық есептілікті қамтиды. Мазмұнына мақсаттарды каскадтау, орындалуын бақылау, кері байланыс және нәтижелілікті арттыру құралдары кіреді. Курс нәтижелерді ашық басқару арқылы бизнес-мақсаттарға қалай қол жеткізуге болатынын жүйелі түрде түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Кәсіпкерлік құқық және этика

    Курс бизнесті жүргізудің ұлттық және халықаралық контексттегі құқықтық нормалары мен этикалық қағидаттарын сипаттайды. Курс құқықтық кейстерді талдау, жағдайларды модельдеу және пікірталастарға негізделген. Мазмұнына корпоративтік құқық, менеджерлердің жауапкершілігі, комплаенс және іскерлік этика кіреді. Курс заңды тұрғыдан дұрыс және этикалық тұрғыдан орнықты басқарушылық шешімдер қабылдауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Стратегиялық менеджмент

    Курс тыңдаушыларды тұрақсыз ортада ұйымды басқарудың жүйелі тәсілі мен стратегиялық ойлауды терең түсінуге бағыттайды. Мақсаты – басшылардың ұзақ мерзімді бәсекелестік артықшылықты қамтамасыз ететін тұрақты стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Курс құрылымы теориялық негіздерді, салалық және бәсекелік талдауды, стратегиялық шешімдерді модельдеуді және жетекші компаниялардың кейстерін талдауды қамтиды. Бұл курс белгісіздік жағдайында шешім қабылдайтын, көшбасшылыққа ұмтылатын және өз ұйымын трансформациялауға ниетті басшылар үшін аса маңызды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Бітіруші заманауи бизнес-әдістерді меңгеріп, халықаралық ортада бизнес-процестерді талдау мен жетілдіру үшін жүйелік тәсілді қолдана алады.
  • Бітіруші қолданбалы бизнес-зерттеулер жүргізіп, гипотезалар жасап, стратегиялық шешімдер қабылдау үшін деректерді жинап, талдай алады.
  • Бітіруші компаниялардың тұрақты дамуын қамтамасыз ететін стратегияларды әзірлеп, ғаламдық сыртқы орта мен ESG талаптарына бейімделе алады.
  • Бітіруші көшбасшылық қасиеттерін көрсетіп, тиімді командалар құрып, цифрлық трансформация жағдайында адами ресурстарды басқара алады.
  • Бітіруші басқарушылық шешімдер қабылдауда, соның ішінде трансұлттық бизнес-операцияларда да, этикалық және құқықтық нормаларды қолдана алады.
  • Бітіруші нарықтық және салалық үрдістерді талдап, экономикалық саясаттың бизнеске әсерін бағалау үшін басқарушылық экономика құралдарын пайдаланады.
  • Бітіруші әртүрлі географиялық және мәдени нарықтарға арналған маркетингтік және сату стратегияларын әзірлеп, бейімдей алады.
  • Бітіруші инновацияларды іске қосып, оларды басқара алады, кәсіпкерлік бастамаларды дамытып, бизнес-модельдерді өзгерте алады.
  • Бітіруші стратегиялық қаржылық басқару дағдыларын, соның ішінде капиталды жоспарлау, тәуекелдерді басқару және компания құнын арттыруды меңгерген.
  • Бітіруші көпмәдениетті іскерлік ортада тиімді әрекеттесіп, халықаралық келіссөздер жүргізіп, жаһандық жеткізу тізбектерін басқара алады.
Top