7M04109 Маркетинг в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды, сондай-ақ сауда негізгі кәсіби функцияларды іске асыруға жоғары деңгейде дайын, өз қызметінің кәсіби салаларын дамыту сипаты мен бағытына конструктивті ықпал ете алатын, ұйымдастырушылық жұмыс пен басқару қызметінің дағдыларын меңгерген маркетинг саласындағы мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Коммуникациялық менеджмент
Курс магистранттарды жоспарлау, басқару және бақылау бойынша шешім қабылдау кезінде менеджерге қажетті коммуникациялық менеджменттің теориялық және практикалық аспектілерімен таныстырады. Пән ұйымдағы тиімді коммуникациялық процесті ұйымдастыру принциптерін зерделеуге мүмкіндік береді; қоғаммен байланыс процесінің мәні мен технологиясы; коммуникациялық менеджменттің негізгі функциялары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Брэнд - менеджмент
Пәнді оқу бренд-менеджмент саласындағы маркетологтардың кәсіби дайындығының өсуіне ықпал етеді. Бұл курс мынадай бағыттарды зерделеуді қамтиды: брендті заманауи түсіну; бренд менеджментін құру және дамыту; стратегиялық бренд-менеджмент; брендтер портфелін басқару және дамыту; бренд-коммуникация; брендті капиталдандыру, аудит және бағалау; жаһандық бренд-менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі жарнамалық бизнес
Пән аясында магистранттар жарнама кәсіпорны қызметінің тиімділігін арттыру және жарнама нарығындағы стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін заманауи басқару технологияларын үйренеді; сонымен қатар жарнама кәсіпорнының коммерциялық табысына қол жеткізу үшін бүйірлік бизнес-ойлау дағдыларын игеріп, тапсырыс берушілерді тарту және ұстап қалу технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Брэнд-маркетинг
Пән брендтерді құру және басқару дағдыларын қалыптастырады, бұл бәсекеге қабілетті және қорғауға қабілетті брендтерді дамытуға, олардың орналасуы мен имджін анықтауға, компанияның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, олардың дамуын басқаруға көмектеседі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәжірибелік маркетинг
Экономикалық және басқарушылық маркетингтік шешімдерді қабылдауда кәсіпкерлік этика қағидаттарын сақтай отырып, тиімді дағдылар мен біліктіліктерді қалыптастыру; маркетингтік зерттеулер мен шаруашылық субъектінің ішкі ақпараттары негізінде өндіріс көлемі мен сатылымды болжауды есептеу. Сонымен қатар, жасанды интеллект сияқты заманауи құралдар мен технологияларды меңгеруді қамтиды, олар үлкен деректерді талдау, тұтынушылардың артықшылықтарын болжау және маркетингтік стратегияларды оңтайландыру үшін қолданылады, бұл шешімдер қабылдаудың дәлдігі мен тиімділігін айтарлықтай арттыруға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Менеджмент және резиленттік көшбасшылық
Пән магистранттарда жоғары белгісіздік, өзгерістер мен дағдарыстар жағдайында ұйымдардың тиімді жұмыс істеуіне ықпал ететін басқару және көшбасшылық құзыреттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Стресс, турбуленттілік және тұрақсыз сыртқы орта жағдайында тиімділікті сақтауға және команданы қолдауға қабілетті заманауи көшбасшының негізгі сапасы ретінде қарсылықты (тұрақтылық пен бейімделуді) басқаруға және дамытуға ерекше назар аударылады. Білім беру процесі кейс-әдістерді, "Хамель пирамидасы" моделін, пәнаралық талдауды және өзекті басқару міндеттерін шешуге бағытталған тәжірибеге бағытталған жобаларды пайдалана отырып құрылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұйымдағы басшылық пен көшбасшылық
Курс көшбасшылық пен көшбасшылықтың теориялық және әдістемелік мәселелерін ашады, нарық жағдайында ұйымды басқару тиімділігін арттыру мақсатында топтық практика процестері және ұйымда басқарушылық шешімдер қабылдау жүйесінде топ құру принциптері туралы білім жиынтығын құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнестің бәсекеге қабілеттілігі
Пән бизнестің бәсекеге қабілеттілігінің негізгі теориялық ұғымдарын тұжырымдайды, бәсекелестіктің нысандары мен түрлерін жіктейді; бәсекелестер туралы ақпарат жинау, бизнестің бәсекеге қабілеттілігін талдау, нәтижелерді түсіндіру, сондай-ақ бәсекелестікті жүргізу және бәсекелестердің маркетингтік талдауын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Trade маркетинг
Теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәcіби коммуникацияны ана тілінде және шет тілінде жүзеге асыру;
- Маркетингтік қызметті стратегиялық және тактикалық басқару шеңберінде тиімді шешімдер қабылдау;
- Ұйымның маркетингтік қызметін басқару принциптерін, әдістерін және функцияларын білу;
- Баға белгілеудің әртүрлі әдістерін қолдану; баға белгілеу саласында маркетингтік құралдарды қолдану; баға стратегиясы мен тактикасын дұрыс анықтау;
- Материалдық өндіріс пен бөлудің нақты объектілерінде өз білімдерін жүзеге асыру, маркетингті басқару.
- Заманауи цифрлық құралдар мен жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, тауар ассортиментін қалыптастыру, оны өткізу және ілгерілету мәселелеріне қатысты маркетингтік проблемалар мен нақты нарықтық жағдайларға талдау жүргізу;
- Басқару стилдерері мен командаларды қалыптастыру тәсілдерін ескере отырып, ұйымдағы тиімді коммуникациялық процесті ұйымдастыра білу;
- Компанияның жалпы мақсатты бағыттарымен өзара байланыста маркетингтің стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін негіздеу; менеджмент әдістері мен процестері және маркетинг құралдары негізінде маркетингтік сипаттағы коммуникациялық іс-шараларды жүргізу
- Корпоративтік мәдениетті және ұйым туралы оң қоғамдық пікірді (имиджді) қалыптастыру саласында құзыретті.