6B03110 Психология в Орталық Қазақстан академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Адам жайлы кешенді білімнің бір бөлшегі ретінде психология саласындағы жоғары білікті, жоғары сапалы, кәсіптік білім алу үшін жағдай жасау кәсіби құзыреттілігін, жан жақты білімі ажырамас бөлігі ретінде алу үшін жағдай жасау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Қазақстан академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Жалпы психология
Пәннің мақсаты-білім алушыларда психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялар, іргелі теориялар, психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы тұтас білім жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мамандыққа кіріспе
Пәнді игеру психолог мамандығының пайда болу тарихын, ғылыми және практикалық салалардағы кәсіби психологтардың негізгі қызметін, сондай-ақ кәсіби психологтарды даярлау жүйесін және психологиялық қоғамдастықты ұйымдастыру принциптерін негізгі түсіну саласында білім алушылардың құзыреттілігін қалыптастыруды көздейді. Пәнді игерудің мақсаты: ғылым мен практикада психологиялық білімнің жинақталу тарихын, сондай-ақ психологтың негізгі салаларын, психологтың қызметін ұйымдастыруды, психолог кәсібінің жалпы сипаттамасын, психологтың кәсіби қызметін, қызмет құрылымын, психологтың кәсіби құзыреттілігін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психофизиология
Студенттерді физиологиялық механизмдер туралы түсініктермен, ғылымның қазіргі даму деңгейіне сәйкес келетін психикалық әрекет пен адамның мінез -құлқының заңдылықтарымен таныстыру және олардың физиологиялық және психофизиологиялық деректерді талдауда осы білімді қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Антропология
Студенттерді антропологияның кәсіби әлеуметтанулық, психологиялық және жалпы гуманитарлық дайындықтың маңызды құрамдас бөлігі болып табылатын негізгі бөлімдері мен мәселелерімен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ОЖЖ анатомиясы және ЖЖӘ физиологиясы
Пәннің мақсаты - адамның орталық жүйке жүйесінің құрылымы, оның жұмысының физиологиялық механизмдері, орталық жүйке жүйесінің әртүрлі бөлімдерінің функциялары, онтогенездегі және филогенездегі орталық жүйке жүйесінің құрылымдық және функционалдық өзгерістерінің ерекшеліктері, адамның психикалық белсенділігі үшін орталық жүйке жүйесінің маңызы туралы білімдерді игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бұқара психологиясы
Бұл пән әлеуметтік-психологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуы туралы идеялар саласындағы мамандардың негізгі құзыреттерін қалыптастырады, Қоғам психологиясы, әлеуметтік құбылыстар туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады. Бұл пәнді оқу барысында студент кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастырады, атап айтқанда: студенттер қоғам психологиясының жұмыс істеу процесін түсінеді, кәсіби ойлау мен практикалық жұмыс дағдыларын игереді. Әлеуметтік топтардың маңызды ерекшеліктері және олардың адамға әсері туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саяси психология
Пәнді оқудың мақсаты: қазіргі қоғамның саяси мәдениетінің қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері, әр түрлі саяси құбылыстар, олардың барысы мен басқару заңдылықтары туралы түсініктерді дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясына кіріспе
Курстың мақсаты: Студенттерді тұлға психологиясының негізгі ұғымдары мен проблемаларымен таныстыру және тұлғаның қазіргі заманғы түсінігін ашу, тұлғаның психикалық және әлеуметтік құбылыстар жүйесіндегі орнын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Курстың мақсаты: онтогенездегі адамның психикалық даму ерекшеліктерін зерттеу, адамның жас ерекшелік динамикасын, өмір жолында әртүрлі жас сатыларындағы тұлғаның дамуы мен қалыптасуының басты заңдылықтары мен факторларын оқып-үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
"Дифференциалды психология" курсын оқытудағы мақсат - адамдардың дара айырмашылықтары мен олардың қалыптасу негіздері, дара айырмашылықтардың құрылымы мен көріну тәсілдері туралы білімдерді жүйелеу. Практикалық тұрғыдағы мақсаты - бакалаврлардың психологиялық мәдениетін арттыру, оларды дара айырмашылықтардың әртүрлі топтарымен және оларды диагностикалаудың түрлі әдістерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теорияның негіздері
Нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің негізгі принциптері мен заңдары, жеке шаруашылық субъектілері - фирмалар, кәсіпорындар, кәсіпкерлер деңгейінде де, тұтас ұлттық экономиканың деңгейінде де нарықтық үдерістерді зерттеу; экономикалық мәнін, негізгі терминдер мен түсініктердің мазмұнын ашып көрсету. Бұл пәнді оқып-үйренудің негізгі міндеті студенттердің заманауи экономикалық талдаудың негізгі принциптеріне қарқынды оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Психологияның ғылым ретінде қалыптасуы. "Психология тарихы" пәнін (модулін) меңгерудің мақсаты адамзат эволюциясының барлық белгілі кезеңдерінде психологиялық білімнің мазмұнын жинақтау және зерделеу болып табылады. Психология тарихы тек танымдық ғылым ғана емес, сонымен қатар практикалық маңызы бар: "білім жинап" қана қоймай, оларды адам өмірінің әртүрлі салаларында "жұмыс істеуге" итермелейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психологияға кіріспе
Мақсаты - студенттерде әлеуметтік психологияның қолданбалы аспектілері бойынша ғылыми білім жүйесін, осы білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Ол студенттердің дәйекті оқуына бағытталған. Әлеуметтік психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесуінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары, үлкен және кіші топтардың психологиясы, Әлеуметтік психологиядағы жеке мәселелер, сонымен қатар қазіргі жағдайда әлеуметтік психологиялық білімдерді практикалық тұрғыда қолданудың негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері және эксперименталды психология
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологиялық мектептерде қалыптасқан психологиялық экспериментті ұйымдастыру тәсілдерін айқындайды. Зерттеуді ұйымдастыру деңгейлерін ажыратады. Эксперименттік (және эмпирикалық) психологиялық зерттеулерге шолу жасайды. Ғылыми ойлау нормативтерін, жалпы және эксперименттік психологияның категориялары мен ұғымдар жүйесін меңгерген. Психологиялық зерттеу деректерін өңдеу және түсіндіру әдістерін қолданады. Ғылыми мақалалар мен есептерді ресімдейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы математикалық әдістер
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологияда математикалық әдістерді қолданудың теориялық негіздерін жинақтайды. Өлшеу шкалалары туралы білімі бар; белгінің таралуы және таралу параметрлері, статистикалық гипотезаларды тексеру туралы. Психологиялық эксперимент нәтижелерін объективті бағалауда психологиялық деректерді статистикалық өңдеудің рөлін анықтайды. Гипотезаларды тұжырымдайды және статистикалық өңдеу нәтижелерін түсіндіреді. Эксперименттік деректерді талдау үшін компьютерді пайдаланады. Алған білімдерін тәжірибеде қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән мемлекет және құқық ұғымдарын игеруге бағытталған, Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының, құқық қорғау органдары мен соттың негіздері зерделенеді, әкімшілік, азаматтық, еңбек және отбасы құқығының ерекшелігі анықталады, әлеуметтік қамсыздандыру нормаларымен танысу жүзеге асырылады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психодиагностика негіздері
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психодиагностиканың даму тарихын, Психодиагностика әдістерінің жіктелуі мен негізгі сипаттамаларын біледі. Психодиагностикалық батареяны кәсіби түрде қалыптастырады. Психологиялық зерттеуді ұйымдастырады және жүргізеді, зерттеу нәтижелерін дұрыс рәсімдейді және ұсынады. Зерттеу деректерін өңдеудің қарапайым математикалық процедураларын жүргізеді. Психодиагностиканың тұжырымдамалық аппаратын және психодиагностикалық процедураларды барабар жүргізу үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пәннің мақсаты-студенттерді табиғи жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтары, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен, практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экологияның қорытындыларымен таныстыру, сондай-ақ табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға қабылдау ұтымды қаржылық шешімдер, қаржылық мәселелерді шешу және қаржылық алаяқтықты уақтылы тану. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы білім алуға және басқару саласындағы дағдылар жеке қаржы. Курстың мақсаты-ұтымды қаржылық мінез-құлықты, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру соның ішінде Цифрлық технологиялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес және кәсіпкерлік психологиясы
Экономикалық қатынастардың субъектісі ретінде кәсіпкердің қызметі мен жеке басының психологиялық заңдылықтары туралы негізгі идеяларды жүйелі түрде ұсыну. Бизнес-қызметтің психологиялық компоненттері, бизнес-мәдениеттің ерекшеліктері. Кәсіпкерлік қызметтің негізгі түрлері. Бизнестегі сәттілікке ықпал ететін және кедергі келтіретін жеке ерекшеліктер. Бизнес-процестерді басқарудың тиімділігін арттыру жолдары. Табысты бизнес жүргізу үшін топ құрудың психологиялық негіздері. Табысты сатудың психологиялық принциптері. Тиімді өзара әрекеттесу және іскерлік этикет негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдық психология
Ұйымдастыру психологиясы ғылыми пән ретінде. Заманауи психологиядағы билік мәселесі. Көшбасшылық. Билік және ұйымдастыру. Билік және топ. Ұйымдағы байланыс. Ұйымдастыру мәдениеті мен дамуы. Тұлға және ұйым. Іс-әрекеттің жеке стилі. Қабілеттіліктер мен олардың ұйым талаптарына сәйкестігі. Ұйымдастыру мінез-құлқына әсер ететін тұлғалық қасиеттер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы басқару психологиясының ғылым ретіндегі негізгі теориялық ережелері мен негізгі ұғымдарын жүйелейді. Басқарушылық еңбек шеңберіндегі ұжымдағы қатынастарды реттеудің психологиялық әдістерін анықтайды. Ұйымдардың адами ресурстарын басқару стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлайды және жүзеге асырады. Басқарушылық міндеттерді шешу үшін мотивацияның, көшбасшылықтың негізгі теорияларын қолданады. Ұжымда жұмыс істеуге дайындық дағдыларын меңгерген. Тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Девиантты мінез-құлық психологиясы
Девиантты мінез-құлықтың жалпы сипаттамалары. Қылмыстық және агрессивті мінез-құлық психологиясы. Тәуелділік мінез-құлық психологиясы. Суицидтік мінез-құлық психологиясы. Девиантты мінез-құлыққа әлеуметтік-психологиялық әсер ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аддиктология
Есірткі және улы заттардың ағзаға әсер етуінің негізгі механизмдері туралы студенттердің түсінігін қалыптастыру, салауатты өмір салтын ұстануға ынтасын қалыптастыру, тәуелділікті жою, теориялық және әдістемелік негіздерді меңгеруге ықпал ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Төтенше жағдайларда психологиялық көмек көрсету
Төтенше жағдайлардағы адам мінез-құлқының теориялық және практикалық негіздерін зерделеу. Төтенше және төтенше жағдайларды ажыратудың негізгі принциптері. Төтенше жағдайлардың типологиясы: қолданыстағы факторлардың мазмұны, пайда болу сипаты, әрекет ету ұзақтығы, шешу мүмкіндігі, салдары. Төтенше жағдайлардағы қызметті зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ситуациялық эксперимент және ситуациялық модельдеу. Төтенше жағдайлардың негізгі түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзия негіздері
Курстың мақсаты студенттерге жеке тұлғаларға қатысты кез келген кемсітушілікті болдырмайтын идеологияға негізделген шетелдік және отандық тәжірибелер туралы түсінік беру; барлық адамдарға тең қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды әзірлеу және жүзеге асыру және ерекше қажеттіліктері бар адамдар үшін ерекше жағдайлардың қажеттілігі туралы; инклюзивті білім беруді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы мүмкіндігі шектеулі адамдардың психикалық даму заңдылықтарын анықтауы керек. Мүмкіндігі шектеулі жандарды оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін қолданады. Арнайы білім беру технологияларын меңгерген. Онтогенетикалық даму принципін ескере отырып, мүмкіндігі шектеулі адамдарды психологиялық тексерудің әдістері мен әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдардағы қызметкерлермен практикалық психология
Қызметкерлерді іріктеу, диагностика және ұйымдардағы персоналмен тренингтік жұмыс дағдыларын меңгеру. Кәсіби модульдерді оқу кезінде және кәсіби қызметте менеджмент білімін, персоналды басқару негіздерін қолдану. Персоналды және тұтастай ұйымды қазіргі заманғы басқарудың функциялары, мәні және өзіне тән белгілері; басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру процесі; Жанжалдарды басқару тәсілдері; стратегиялық басқару функциялары: негізгі ұғымдар, функциялар және қағидаттар; басқарушылық бақылаудың кезеңдері, түрлері және қағидалары; мотивацияның теориясы мен элементтері, жеке және топтық мотивацияның формалары; бастапқы және қайталама қажеттіліктер, делегация ережелері; ауызша және жазбаша ақпарат алмасу ерекшеліктері, іскерлік келіссөздер жүргізу әдістері; жеке тұлғаның психологиясы туралы негізгі мәліметтер, қызмет көрсету саласының қызметкерлеріне қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суицидология негіздері
Пәннің мақсаты-суицидтік мінез-құлықтың негізгі теорияларын зерттеу, суицидтік тәуекелді зерттеудің негізгі әдістерін қарастыру, суицидтік мінез-құлықтың систематикасы мен типологиясының әртүрлі нұсқалары туралы түсінік қалыптастыру, суицидтің жетекші себептерін, себептерін, болжаушылары мен қоздырғыш факторларын талдау, суицидтік мінез-құлықты түзету және алдын алу әдістерін нақтылау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Мақсаты - студенттерде психологиялық кеңес берудің жеке стилін дамыту үшін қажетті білім жүйесін қалыптастыру, қиын өмірлік жағдайларда психологиялық көмектің өнімді моделін құру тәсілдерін үйрету, практикалық дағдылар мен кеңес беру техникаларын үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәмелетке толмағандармен әлеуметтік психологиялық жұмыс
Студенттердің кәмелетке толмағандармен әлеуметтік-психологиялық жұмыс негіздерін зерделеу. Пәнді игерудің мақсаты-қауіпті балалармен (атап айтқанда жасөспірімдермен) байланыс орнату, олардың психологиялық проблемалары мен оларды тудыратын себептерін диагностикалау, осы санаттағы балалар мен жасөспірімдердегі әртүрлі мәселелерді шешу, даму диалогы, интерактивті оқыту, психологиялық кеңес беру, топтық талқылау және т. б. технологиялары негізінде психологиялық мәселелерді шешуде жобалау құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғааралық қатынастар психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы тұлғааралық қарым-қатынас негіздерін, тұлғааралық қарым-қатынас кедергілерін және оларды еңсеру тәсілдерін; әртүрлі топтар мен жағдайларда іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерін; тиімді коммуникацияның ережелері мен заманауи технологияларын біледі. Қарым-қатынастың тиімділігін талдайды, әртүрлі қарым-қатынас жағдайларында барабар тұлғааралық қатынастарды орнатады. Ұлттық, мәдени және діни айырмашылықтарға төзімділікті көрсетеді. Қазіргі қоғам жағдайында тиімді кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық психология
Медициналық психология мамандар даярлауда маңызды болып табылады. Осы пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студенттерде науқастарды психологиялық тұрғыдан тексеру, психологиялық мәртебесін сипаттау, психикалық бұзылулардың психотерапиясын ұйымдастырудың принциптері бойынша маңызды деген кәсіби білік-дағдылары қалыптасады. Медициналық психологияны оқытудың мақсаты - студенттерге дәрігер мен пациенттің қарым-қатынасы психологиясының аспектілері, мінез-құлық және қарым-қатынас дағдылары туралы білім беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық практикум
Студенттерді психологиялық-педагогикалық Психодиагностика әдістерімен және әдістерімен таныстыру. Пәнді игеру мақсаттары: әр түрлі жас кезеңдерінде педагогикалық өзара әрекеттестіктің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ашу; психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесудің ұйымдастырушылық формаларын көрсету (іскерлік ойындар, консультациялар, тренингтер, оқыту тренингтері және т. б.); диагностика технологиялары мен әдістерін қолдану кезінде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жобалау ерекшеліктерін түсіндіру; психологиялық-педагогикалық қызметті жобалау, жобалау және модельдеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Бұл пән психологияны оқу пәні ретінде зерттейді, сонымен қатар жоғары мектепте психологияны оқытудың теориялық және әдіснамалық негіздерін оқиды. Өзінің кәсіби қызметіндегі негізгі құқықтық және нормативтік құжаттар. Психологияны оқыту әдістері мен әдістері, сондай-ақ білімді тексеру және бағалау әдістері. Оқу процесін ұйымдастыру принциптері. Психология сабақтарын өткізу әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология және психодиагностика бойынша практикум
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы мәтіндік конструкцияларды, тестілеу нұсқаулықтары мен рәсімдерін, жұмыстың әдістемелік қағидаларын, Құжаттамалық-әдістемелік сүйемелдеуді, тестілеу нормалары мен валидация топтарын, бейімделу және қайта стандарттау нұсқаларын бөліп көрсетеді. Диагностика нәтижелерін дифференциалды және болжамды деңгейде түсіндіреді. Интеллект диагностикасы және танымдық процестерді зерттеу әдістемелерін, темперамент пен мінезді зерттеу әдістемелерін, тұлғаның функционалдық жай-күйін бағалау тесттерін, тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтау диагностикасының әдістемелерін қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дін психологиясы
Дін психологиясының әдіснамалық негіздері мен пәні. Дін психологиясын ғылыми пән ретінде қалыптастыру. Психикалық күйлер және дін. Діни тәжірибе. Діни тұлға туралы түсінік. Діни тұлғаның қалыптасуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психотерапия негіздері
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологиялық кеңес берудің, психокоррекция мен психотерапияның негізгі ережелерін сипаттайды. Білім беру психологиясының кәсіби қызметінде негізгі психотехникалық әдістерді қолданады. Кәсіби қызметте әртүрлі психотерапиялық әдістерді қолданады. Психологиялық жағдайды игеру мақсатында кеңес беру заңдылықтарын зерттеу үшін психотерапияның теориялық және практикалық дағдыларын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологтың кәсіби этикасы
Студенттерде психологтың кәсіби қызметі, оның шынайы мақсаты мен этикалық нормалары туралы шынайы ғылыми түсінікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дағдарыстық күй психологиясы
Пәннің мақсаты студенттерді дағдарыс жағдайлары психологиясының пәні мен міндеттерімен, дағдарыс психологиясының негізгі ұғымдар жүйесімен, дағдарыс тұлғасына психологиялық көмек көрсету принциптерімен, психологиялық жарақатты жеңу стратегияларымен таныстыру болып табылады. Дағдарыстық кеңес беру және психотерапияның ерекшеліктері. Төтенше жағдайлардың зардап шеккендердің психикалық денсаулығына әсері. Жарақаттан кейінгі стресстің бұзылуы, клиникалық көрінісі, ағым түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ӘПТ және топтық психокоррекция
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламаларын әзірлейді. Бірлескен қызметтің әртүрлі міндеттерін шешуде топта өзара әрекеттеседі. Топпен психологиялық жұмыс істеу және тренингтік топты ұйымдастыру дағдыларын меңгерген. Адамға психологиялық әсер етудің негізгі механизмдері мен әдістерін салыстырады. Әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламаларын өз бетінше әзірлеуге қабілеттілігі мен дайындығын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клиникалық психология
Курстың мақсаты: клиникалық психология саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер туралы, осы ғылымның мүмкіндіктері, оның әдіснамасы, теориялық негіздері мен эмпирикалық міндеттері туралы идеяларды қалыптастыру. Курстың міндеттері: клиникалық психологияны қолдану объектісімен, пәнімен және саласымен, оның теориялық негіздерімен және категориялық аппаратымен таныстыру, клиникалық психологияның негізгі әдіснамалық мәселелері мен әдістемелік қиындықтарына мазмұнды сипаттама беру; психологиядағы психикалық бұзылуларды зерттеуге биопсихоәлеуметтік көзқараспен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология бойынша практикум
Курстың мақсаты - практикалық психология саласында жүйеленген білім мен дағдыларды қалыптастыру; практикалық қызметте психологиялық зерттеу әдістерін қолдану. Психикалық құбылыстардың жеке және топтық вариацияларына, адамның психикалық өмірінің қасиеттері мен көріністеріне қатысты психодиагностика, жалпы психология, физиология, жас психологиясы, әлеуметтік психологияның негізгі ұғымдары игерілген. Проекциялық әдістерді қолдана отырып, зерттеуді жоспарлау және жүргізу, алынған нәтижелерді талдау және психологтың қорытындысын қалыптастыру дағдылары алынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы сындарлы өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті санаттар мен әдістердің негізгі жүйесін жинақтайды. Қарым-қатынас жағдайына бағдарланған. Байланыс процестерін талдайды. Әр түрлі коммуникативті технологияларды қолданады. Сындарлы қарым-қатынас құру дағдыларын және коммуникация саласында өзін-өзі дамыту қабілетін меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы арттерапиялық бағыт
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы арт-терапияның мәні мен ерекшелігін анықтайды. Арт-терапияның формалары мен әдістерін анықтайды. Практикалық жұмыста арт-терапевтік әдістерді қолданады. Клиенттердің әртүрлі санаттарымен арт-терапиялық жұмыс әдістерін қолданады. Психотерапиялық теорияның талаптарына сәйкес авторлық арт-терапиялық сабақтарды өткізу қабілеті мен дайындығын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту және тәрбие психологиясы
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады. Балалардың әртүрлі қызмет түрлеріне мотивациясын қалыптастыру, балаларды мақсат қою процесіне, жоспарларды жоспарлау мен іске асыруға, өзін-өзі бақылау, интроспекция және қызмет нәтижелерін өзін-өзі бағалау процесіне қосу қабілетін көрсетеді. Тұлғаның әлеуметтену теориясы, білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау процесін психологиялық қолдау теориясын жалпылайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорт психологиясы
Спорт психологиясы бұқаралық спортпен, жоғары жетістіктер спортымен және коммерциялық спортпен шұғылданушылардың психикалық қасиеттерін, процестері мен жағдайларын дамыту және актуализациялау заңдылықтарын зерттейді.Спорт психологиясының пәні-жаттығу және бәсекелестік іс-әрекеттің психологиялық факторлары, сонымен қатар спорттағы жеке тұлғаның көрінісі. Психологтар жаттығу және бәсекелестік жүктемелердің спортшының психикасына әсерін, спорттық маңызды жағдайларда оның, командалармен өзара әрекеттесу, спортшылардың жаттықтырушылармен байланысы және т. б. зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент психологиясы
Психологиялық Менеджмент, білім беру жүйелерін басқару, олардың қалыптасуы, жұмыс істеуі және дамуы туралы білім жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопсихология
Этнопсихология және ғылым жүйесіндегі орны. Этнопсихологияның тарихи дамуының қысқаша шолуы, қазіргі этносаралық қатынастардың психологиясы, қазіргі этнопсихологияның қолданбалы аспектілері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Танымдық іс-әрекет психологиясы
Танымдық процестерді, танымдық қабілеттерді зерттеу. Рефлексия формаларының ішкі құрылымы-танымдық процестер..Сезім әлемді танудың негізгі кезеңі ретінде. Сезімдердің жіктелуі. Қабылдау әрекет ретінде. Қабылдаудың селективтілігі. Қабылдау қасиеттері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық кеңес берудегі отбасы психологиясы
Пәнді меңгерудің мақсаты: оқушылардың отбасылық тәрбие және отбасылық қатынастар мәселелеріндегі психологиялық-педагогикалық білімдерін жүйелеу және таныстыру; оқушылардың отбасылық-неке және бала-ата-ана қатынастарының негізгі проблемалары мен даму үрдістері туралы түсініктерін қалыптастыру; отбасындағы психологиялық диссонанстың себептерін, отбасылық қатынастардың бұзылуының тұжырымдамалары мен нысандарын ашу; отбасындағы тәрбиенің психологиялық-педагогикалық феномені және психологиялық-педагогикалық факторлары ретіндегі ата-ана туралы түсініктерін қалыптастыру.; отбасымен диагностикалық және түзету жұмыстарының ерекшеліктерімен және отбасылық шағын зерттеулер жүргізу қабілеттерімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп психологиялық қызметінің өзекті мәселелері
Оқу пәнінің мақсаты: студенттерді білім беру саласындағы психологиялық жұмыстың теориясы мен практикасымен таныстыру. Пән бойынша оқу сабақтарын өткізу кезінде білім алушылардың командалық жұмыс, тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту қамтамасыз етіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы
Бұл курстың мақсаты отбасылық мәселелер бойынша халықпен психоәлеуметтік жұмыс саласында бакалаврлардың кәсіби қызметін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заң психологиясы
Құқықтық психологияның пәні, әдістері мен салалары. Құқықтың психологиялық феноменологиясы және құқықтық сана мәселесі. Адвокаттың кәсіби қызметінің психологиясы. Қылмыстық психология.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты – кәсіби қызметте және күнделікті өмірде жасанды интеллектті пайдалану құзыреттерін меңгеру. Курсты оқу барысында интеллектуалды жүйелердің теориялық негіздері мен алгоритмдері, жасанды интеллект жүйелерінде ақпаратты ұсыну және өңдеу әдістері игеріледі. Курс ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану құзыреттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы педагогикалық психологияның пәнін, міндеттерін, әдістерін, құрылымын бөліп көрсетеді. Табысты оқытудың факторлары мен психологиялық компоненттерін, оқу мотивтерінің түрлері мен деңгейлерін анықтайды. Педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасын сипаттайды. Психологиялық білімнің негізгі категорияларымен жұмыс істейді. Оқу процесін ұйымдастырудың жай-күйі мен тиімділігін талдайды. Педагогикалық психологияның тұжырымдамалық аппаратын жүйелейді. Оқушының жеке басына және сынып ұжымына психологиялық-педагогикалық сипаттамаларды жазу кезінде педагогикалық практикада психологиялық білімді қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы және отбасылық қарым-қатынас психологиясы
Отбасы психологиясының негіздері. Отбасылық және неке қатынастары. Бала-ата-ана қарым-қатынасы. Әлеуметтік жұмыстың отбасымен жұмыс жасайтын функционалдық қызметі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұрақты даму мақсаттары контекстінде қоғам және оның даму тенденциялары туралы өзекті білімдерін көрсету; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларына ие болу. Қосылу, құқықтық, экономикалық, әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық салаларда жұмыс істеу; икемді дағдылар мен одан әрі оқу қабілеттерін көрсету, кәсіби қызметте жасанды интеллект мүмкіндіктерін тиімді пайдалану.
- Адамдардың анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін жүйелі талдауды қолдану; психикалық қызметтің даму нормасы мен патологиясы бар адамдармен іс-әрекет жасау; психологтың функционалдық міндеттерін орындау; клиенттердің психикалық денсаулығын, психогигиенаны қолдау.
- Психологиялық диагностика, психодиагностикалық зерттеу, психологиялық диагноз қою, психодиагностикалық қорытынды жасау, психодиагностикалық құралдарды бейімдеу дағдыларын меңгеру; жеке және топтық жұмыстарды ұйымдастыру және жүзеге асыру.
- Кәсіптік қарым-қатынас, оқыту және тәрбиелеу түрлеріне сәйкес келетін педагог пен оқушылардың өзара әрекеттесуінің психологиялық әдістерін меңгеру; ғылыми зерттеулер негізінде психологияны оқыту әдістерін әзірлеу және енгізу.
- Психологиялық тренингтерді ұйымдастыру және өткізу технологияларын қолдану; психопрофилактика және психокоррекция бағыттарын кейіннен шешу арқылы психологиялық диагноз қою әдістемесін меңгеру; психологтың кәсіби этикасына сәйкес туындайтын кәсіби мәселелерді жедел шешу.
- Жастық психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі ғылым жетістіктерін қолдану; ұйымдастыру процестерін психологиялық негізде ұйымдастыру және басқару: ғылыми зерттеулер жүргізу.
- Психологияның қазіргі жетістіктерін ескере отырып, психикалық процестер мен құбылыстарды талдау; адамның психикалық құбылыстар әлемін зерттеуде жалпы психология әдістерін, психикалық процестерді, қасиеттер мен күйлерді зерттеу және дамыту әдістерін тиімді пайдалану.
- Ата-ана мен бала қарым-қатынасын талдау және жақсарту, отбасылық психодиагностика және отбасылық кеңес беру дағдыларын меңгеру.
- Спорт саласындағы психологиялық құбылыстарды талдау және болжау; діни сана мен культтік тәжірибенің психологиялық аспектілерін зерттеу дағдыларын меңгеру.
- Психологиялық кеңес беруде заманауи технологияларды қолдану; психодиагностика, түзету дағдыларын және практикалық психолог жұмысының басқа түрлерін меңгеру.
- Құқықтық сана туралы, әлеуметтену нәтижесінде және құқықтық мәдениеттің психологиялық құрамдас бөлігі ретінде, заңгер ғалымдар қызметінің психологиялық ерекшеліктері туралы, қылмыстық психология, әлеуметтік-психологиялық профилактика және оңалту психологиясы туралы білімдерді практикалық қызметке біріктіру.