8D02301 Қазақ филологиясы в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақ филологиясы саласында инновациялық технологияларды қолдану негізінде ғылыми-зерттеу және педагогикалық жұмыстар үшін отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары мектеп қызметкерлеріне қойылатын заманауи талаптарға сай PhD докторларын дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D060 Филология
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Академиялық хат
Пән докторанттарға академиялық хат негіздерін меңгертуге арналған. Бұл пәнде академиялық хаттың құрылымы мен түрлері, әдеби басылымдармен жұмыс істеудің әдістері мен тәсілдері, ғылыми мәтіннің композициясы мен сегментациясы, ғылыми әдебиеттің функционалдық стилі қарастырылады. Докторанттар академиялық хатпен іс-жүзінде жұмыс істей білуді меңгеріп шығады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дискурс теориясы: дискурсивтік талдаудың әдістері және контент-талдау
Бұл пән дискурсты тілдік коммуникация түрінде, оның ауызша және жазбаша формаларын қарым-қатынас құралы және лингвистикалық категория ретінде қарастырады. Тіл біліміндегі дискурс теориясын зерттеуші қазақстандық және шетелдік ғалымдардың еңбектері сараланады. Докторанттар жасанды интеллектің тілдік модельдері арқылы мәтіндердің құрылымын анықтайды және мәтінді автоматты түрде сараптау жұмыстарын жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тілдік контакт және тілдік қақтығыс
Бұл пән жеке тұлғалар, елдер мен ұлттар арасындағы тілдік және мәдени, қоғамдық қарым-қатынастардың тілдік контактілер арқылы жүзеге асырылуын қарастырады. Тілді немесе тілдік тұлғаларды өзгертудегі белгілі бір факторлар жиынтығын талдайды. Тілдік байланыстар аясында өзгеріске ұшырағын тілдердің тарихы оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасырдың басындағы қазақ филологиясының ғылыми басымдықтары
Бұл пән бойынша ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасырдың басындағы филология ғылымындағы дәстүрлі бағыттар мен жаңашыл, басым бағыттардың тұжырымдамалары, қалыптасқан ғылымимектептері қарастырылады. Сонымен қатар қазіргі филолог-ғалымдардың ғылыми зерттеулерінде сөз болып жүрген ғылыми жетістіктер сарапталады. Филологиялық негізгі басымдықтар, дискуссиялық мәселелер ескеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аударма мәдениетаралық коммуникация ретінде
Пән бойынша мәдениетаралық қарым-қатынасты аударма мәселелері арқылы жүзеге асыру қарастырылады. Аударма жұмыстары мәдениетаралық коммуникацияның бір түрі екендігі сарапталады. Түрлі халықтардың мәдени салаларындағы ынтымақтастықтары тіл аясында талданады. Коммуникациялық теориялар тілдердің қатынасы, тілдік қатынастағы мәдениеттің маңызы психология, әлеуметтану шеңберінде түсіндіріледі. Докторанттарға мәдениет пен коммуникация тоғысындағы проблемалардың теориялық және практикалық мәселелері меңгертіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гендерлік лингвистика
Пән докторанттарға гендерлік лингвистиканың теориялық негіздерін меңгертуге арналған. Бұл курста «гендер» терминінің ғылымға енуі, гендерлік лингвистиканың қалыптасып дамуы, шетелдік және қазақстандық ғалымдардың гендерология жайындағы тұжырымдары, гендерлік лингвистиканың когнитивтік сипаты, гендерлік жіктелімнің тіл деңгейлеріндегі көрінісі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Ғылыми жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми эксперимент жүргізу және ғылыми-практикалық зерттеулер нәтижелерін өңдеу тәжірибесін, ғылыми таным әдіснамасын алу, ғылыми зерттеуді жоспарлау және жүргізу, гипотезаны, жаңа ұғымдарды қалыптастыру және тексеру; заңдылықтарды анықтау, теорияны құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық хат түрлерінің құрылымын білу, мәтін талдау әдістемесін меңгеру, мәтінді аналитикалық өңдеудің негізгі мақсаттарын анықтау, кәсіби тақырып бойынша мәтіннің стилистикалық және жанрлық мәнін ажырата білу; ғылыми жұмыстарды даярлаудың ғылыми-практикалық дағдыларын меңгеру
- Өзіндік зерттеушілік ұстанымдарын қалыптастыру; зерттеудің ғылыми әдіс-тәсілдерін кәсіби қызметінде пайдалана білу; филологиялық зерттеу нәтижелерін болжау және негіздеу, лингвистика және әдебиеттану теорияларының әдіснамалық негізін білу
- Билингвизмнің психолингвистикалық ерекшеліктерін білу; тілдерді қолданудың әлеуметтік-лингвистикалық, қоғамдық-саяси аспектілерін талдау
- Филологиялық зерттеулердің негізгі жетістіктерін, пікірталас мәселелерін, филологияның ғылыми басымдықтарын талдау, ғылыми тұжырымдар жасау, филологияның ғылыми жаңалықтарын өз зерттеулерінде тиімді қолдану
- Гендерлік лингвистиканың теориялық-практикалық негіздерін білу, ғылым мен қоғамдағы гендерлік мәселелерді шеше білу
- Ғылыми мәтін даярлау әдістерін білу, ғылыми коммуникация дағдыларын меңгеру және оны кәсіби қызметте қолдану
- Дискурс түрлерін зерттеу, зерттеу нәтижелерін ғылыми-практикалық тәжірибелерде қолдану, сондай-ақ мәтінді дискустық талдауда жасанды интеллект үлгілерін пайдалану дағдыларын меңгеру
- Тілдік қарым-қатынас мәселелерін ғылыми-теориялық тұрғыда зерттеу, тілдік тұлғаның мәдениетаралық және коммуникативтік параметрлерін білу