Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04102 Менеджмент в Сулейман Демирель атындағы университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент саласындағы бакалавриат бағдарламасы кәсіпорын мен басқарушы ұйымның экономикалық қызметінің практикалық мәселелерін кәсіби түрде шеше алатын және тиімді нұсқаларын таңдай алатын, кәсіпорынды басқару және кәсіпкерлікті ұйымдастыру саласындағы мамандарды терең теориялық және практикалық дайындауға бағытталған ұйымды дамыту, персоналды ынталандыру, кәсіпорынды бақылау үшін; қызметкерлерді тиімді жұмыс топтарына біріктіру, инновациялық қызметті күшейту, қолайлы психологиялық микроклимат құру; басқару есебін білу және шоғырландырылған кәсіпкерлік қызмет аясында басқару шешімдерін қабылдау дағдылары, сондай-ақ экономика, талдау және кәсіпорынды басқару саласында зерттеулер жүргізу.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Түрік тілі 1

    Курс аяқталған соң, студенттер курстық, сөйлеу, оқу, түрік тілін тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге, түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін үйренеді, сөздерді тәрбиелеу саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздердің және сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексиканы кеңейтеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономикаға арналған математика

    Бұл курс студенттерге бизнес пен экономикадағы кей мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін негізгі математикалық түсініктерді қамтуға арналған. Курстың соңында студенттер сызықтық және сызықты емес теңдеулерді шешу әдістерін қолдана алады, бизнес пен экономикадағы сөзжасамдық есептерге негізделген сызықтық және сызықты емес теңдеулер құра алады, сөздік есептерді сызықтық бағдарламалау жүйесіне айналдырады және шешеді, графикалық шешімдерді және симплекс әдісін қолдану арқылы мәселелерді оңтайландырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жетілдірілген MS Excel

    Жоғары оқу орны деңгейіндегі Excel бағдарламасының алдыңғы қатарлы курсы студенттерге деректерді талдау және манипуляциялау үшін Microsoft Excel бағдарламасын тиімді пайдалану үшін қажетті дағдылар мен білімдермен қамтамасыз етуге арналған. Ол деректерді талдау үшін қажетті уақытты оңтайландыру үшін MS Excel пернелер тіркесімдерін, функцияларын және MACROS-тарды үйренуге бағытталған. Ол сондай-ақ MS Excel арқылы деректерді визуализациялауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика негіздері

    Курстың мақсаты - микро- және макроэкономика бойынша іргелі білім беру; оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамыту. Курстың негізгі бағыты - жеке және топтық талқылаулар және экономикалық мәселелерді шешу сияқты белсенді оқыту әдістерін қолдану арқылы оқушыға бағытталған оқыту. «

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Курстың аяқталғаннан кейін студенттер концептуалды басқару теорияларын, қазіргі заманғы ұйымда басқару әдістерін, әдістері мен принциптерін біледі; Ақпаратты өңдеу және басқару функциялары арқылы оңтайлы шешім қабылдауды үйрену; басқару идеяларын ұсынуға және көтермелеуге; қазіргі кезеңде басқарудың негізгі заңдарын түсіну. Курстың аяқталғаннан кейін студенттер концептуалды басқару теорияларын біледі; қазіргі заманғы ұйымда басқару әдіснамасы, әдістері мен принциптері; Ақпаратты өңдеу және басқару функциялары арқылы оңтайлы шешім қабылдауды үйрену; басқару идеяларын ұсынуға және көтермелеуге; қазіргі кезеңде басқарудың негізгі заңдарын түсіну. Пән әртүрлі оқыту әдістері мен белсенді үлестірмелі материалдарды қолдануды қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түрік тілі 2

    Курс аяқталған соң, студенттер курстық, сөйлеу, оқу, түрік тілін тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге, түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін үйренеді, сөздерді тәрбиелеу саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздердің және сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексиканы кеңейтеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микроэкономика

    Бұл курс микроэкономика студенттерге әлемде не болып жатқанын түсінуге қалай көмектесетініне және оны шешім қабылдаудың практикалық құралы ретінде қалай пайдалануға болатынына бағытталған. Бұл қызықты және динамикалық пән, егер сіз микроэкономиканы сыныптан тыс жерде қалай қолдануға болатынын түсінбесеңіз. Теорияны практикамен байланыстыра отырып, студенттерге шешім қабылдауға, стратегиялық жоспарлауға және мүдделі тараптарды өздерінің нақты ұйымдастырушылық жағдайларына тартуға өкілеттік беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Бұл курстың негізгі мақсаты - статистикаға қарапайым, бірақ толыққанды енгізу. Статистикалық сауаттылық - адамдарға сандық ақпараттарды талдау негізінде түсінуге және ақылға қонымды шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін маңызды дағды. Бұл курс статистикалық түсініктерді түсінуге, сондай-ақ статистикалық талдаудың нәтижелерін түсіндіруге және таратуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Бұл курс студенттерді макроэкономиканың негізгі қағидаларымен таныстырады және экономиканы тұтас жүйе ретінде қарастыруға бағытталған. Негізгі тақырыптар: ұлттық табысты есептеу, жиынтық сұраныс пен жиынтық ұсыныс, үкіметтің фискалдық және ақша-несие саясатының рөлі, инфляция, жұмыссыздық және экономикалық өсім. Студенттер ЖІӨ, инфляция және жұмыссыздық сияқты макроэкономикалық көрсеткіштердің қалай өлшеніп, талданатынын үйренеді. Сондай-ақ, курс әртүрлі макроэкономикалық айнымалылар арасындағы өзара байланыстарды және саясат шешімдерінің жалпы экономикаға әсерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп негіздері

    Курс студенттерді бухгалтерлік есептің негізгі принциптерімен, бухгалтерлік есеп тұжырымдамаларымен және қаржылық есеп берумен таныстырады. Курс сонымен қатар негізгі қаржылық есеп беру, екі жақты бухгалтерлік есеп, бухгалтерлік есеп циклі және қаржылық есеп принциптері сияқты тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетинг негіздері

    Курс басқарудың заманауи маркетинг жүйесіне бағытталған және қазіргі заманғы бизнес әлемінде маркетинг принциптерін белгілеуге көмектесетін ағымдағы оқиғалардың құрамдас бөлігін қамтиды. Тақырыбы тұтынушыларға, маркетингтік зерттеулерге және мақсатты нарықтарға, маркетингтік талдау, өнімдерге, жылжытуға, тарату арналарына, баға белгілеуге, халықаралық маркетингке және маркетингте технологияларды пайдалануға қатысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Бұл курс студенттерге стратегиялық басқарудың негізгі қағидалары мен тәжірибесін жан-жақты түсінуді ұсынады. Сабақ барысында бәсекелік талдау, стратегиялық жоспарлау, ресурстарды бөлу және күрделі бизнес ортада шешім қабылдау сияқты маңызды тақырыптар қарастырылады. Кейстік зерттеулер мен нақты мысалдар арқылы студенттер ұйымның мақсаттарымен үйлесетін және ұзақ мерзімді табысты қамтамасыз ететін тиімді стратегияларды әзірлеу мен іске асыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қаржылық есеп

    Курс қаржылық операцияларды тіркеу, қорытындылау және есеп беру принциптері мен тәжірибелерін зерттейді. Студенттер қаржылық есеп беруді дайындауды, қаржылық коэффициенттерді талдауды және бухгалтерлік ақпараттарды түсіндіруді үйренеді. Теориялық оқыту және практикалық қолдану арқылы олар ұйымның қаржылық жағдайын түсіну және жеткізу үшін қажетті дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржы менеджментінің негіздері

    Бұл курс студенттерге қаржылық менеджменттің негізгі ұғымдары мен практикалық дағдыларын үйретуге бағытталған. Ұйымдағы қаржылық шешім қабылдау, ақша ағындарын басқару, инвестицияларды бағалау, тәуекелді талдау және капитал құрылымын жоспарлау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті

    Бұл курс студенттерді сапа менеджментінің негізгі принциптері мен тұжырымдамаларымен таныстыруға арналған – сапа менеджменті теорияларымен және олардың қолданылуымен айналысатын зерттеу саласы, бұл жеке тұлғаларға ұйымдардағы/кәсіпорындардағы/корпорациялардағы адамдарды, өндірісті және сапаны тиімді басқаруға мүмкіндік береді.. Бұл курста (1) ұйымдардағы сапаны бақылау және бақылау үшін қолданылатын негізгі құралдар мен әдістер және (2) сапаны жақсарту жолдары қарастырылады. Курстың мақсаты студенттерге өнімді және/немесе қызмет көрсету / өңдеу сапасын жақсарту үшін қажетті білім мен әдістерді ұсыну болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Персоналды басқару

    Бұл курс студенттердің персоналды басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздері туралы білім алуға бағытталған; ұйымның персоналын қалыптастыру процесі; персоналды дамыту мен оқытудың негізгі әдістері; персоналды ынталандыру әдістері; персоналды басқаруды ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздері; Курсты аяқтағаннан кейін студенттер басқару терминологиясы, қызметкерлер арасындағы ұйымдағы қатынастарды реттейтін заңнамалық база саласында құзырлы болады. Пән әртүрлі оқыту әдістері мен белсенді үлестірмелі материалдарды қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Деректер туралы ғылымға кіріспе

    Пән оқушының макро және микро деңгейлердегі қосылған құн логистикасының рөлін түсінуіне бағытталған. Бұл курста ғаламдық желінің жеткізу тізбегінің мерзімі, жеткізудің бәсекелі тізбегі үшін шешілуі тиіс мәселелер, жеткізу тізбектерінің түрлері және олардың маңыздылығы, жеткізу тізбегіндегі ақпараттық технологиялардың рөлі, тапсырыстар мен клиенттердің қызметтері арасындағы өзара байланыс түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Бұл курс үшінші курс студенттерін сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске байланысты негізгі ұғымдар мен тәжірибелермен таныстырады. Сыбайлас жемқорлықтың табиғаты мен себептері, оның қоғамға әсері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың маңыздылығы қарастырылады. Студенттер халықаралық және ұлттық сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес механизмдері, заңдық тетіктер және сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен онымен күресудің ең үздік тәжірибелері туралы біледі. Курс сондай-ақ жеке және кәсіби адалдықты дамыту, этикалық шешім қабылдау және азаматтық қоғамның ашықтық пен есеп берушілікті арттырудағы рөліне баса назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инвестициялық портфельді басқару (CFA)

    Бұл курстың мақсаты студенттерге инвестициялар портфелін басқарудың негіздерін үйрету, тәуекел мен бір тәуекелсіз құралдармен портфельді қайтару арасындағы іргелі ымыралықтан бастап, тәуекелі екі немесе одан да көп активтерді қамтитын күрделі портфельге өту. Инвестордың сипаты мен оның қалауларын ескере отырып, қолайлы инвестициялық портфельді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Активті және пассивті инвестициялық портфельді басқарудағы айырмашылықтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Бұл курс студенттерге кәсіпкерлік туралы терең түсінік беруге арналған. Курс АТ-мен байланысты кәсіпорындарды ашу және басқару кезінде туындайтын бірегей қиындықтар мен мүмкіндіктерге бағытталған және студенттерге саланың серпінді ландшафтын кәсіпкер ретінде сәтті шарлау үшін қажетті білім, дағдылар мен ойлауды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тұтыну мінез-құлық

    Нарықтық экономикадағы тұтынушылық мінез-құлық тұтынушылардың сұраныстың белгілі бір мөлшеріне қалай және қалай өзгеретініне негізделген сұраныс теориясына негізделеді, тұтынушы қаншалықты қанағаттандыратындығын таңдауда көптеген артықшылықтардан қалай пайда болады? Тұтынушылардың мінез-құлқы - қолданыстағы бағалар негізінде жеңілдіктерді таңдауға мүмкіндік беретін тұтынушылардың нарықтық сұранысын қалыптастыру үдерісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және өзгерістерді басқару

    Курс студенттерге заманауи ұйымдардағы көшбасшының рөлі мен жауапкершілігін түсінуге және бөлімдер мен командаларды басқарудағы практикалық дағдыларды дамытуға арналған теориялық білім негіздерін береді. Жоспарланған оқыту нәтижелері: Көшбасшылық саласындағы негізгі ұғымдарды, теориялық тәсілдер мен тұжырымдамаларды білу, Қазіргі заманғы менеджменттегі көшбасшылық мәселелерін білу,Көшбасшылық қасиеттерді бағалау әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру, көшбасшылық қасиеттерді дамыту жолдары туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ұйымдық іс-әрекет

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - ұйымдағы адамның мінез-құлқы, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, ұйымдағы топтық мінез-құлық, сондай-ақ бәсекелі нарықтағы кәсіпорындардың жетістіктері мен өркендеуін қамтамасыз етуге қабілетті жоғары білікті менеджерлерді даярлау. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Өндірістік менеджмент

    Бұл курс процесті оңтайландыру, сапаны бақылау, қорларды басқару және жеткізу тізбегін үйлестіру сияқты тақырыптарды қамтитын өндірісті басқару принциптеріне шолу жасайды. Студенттер ресурстарды тиімді пайдалану, өнімділікті арттыру және өндіріс пен қызмет көрсету салаларында тиімді шешімдер қабылдау стратегияларын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Құқық

    Курс Қазіргі заманғы негізгі құқықтық жүйелер; Құқық және құқықтық қатынастар нормалары; жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі; еңбек, отбасылық және азаматтық құқықтар және азаматтардың міндеттері; Сот төрелігі; құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік туралы негізгі құқықтық ұғымдар мен базалық мәліметтер теориялары бойынша қажетті білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылықты басқару

    Бұл курс студенттерді қонақжайлылықты басқарудың негізгі ұғымдары мен тәжірибелерімен таныстырады. Сабақ қонақ үйлер, мейрамханалар және туризм қызметтерін тиімді басқаруға бағытталған. Студенттер клиенттерге қызмет көрсету, қонақжайлылық маркетингі, адами ресурстарды басқару және тұрақты туризм сияқты тақырыптарды зерттейді. Салалық үрдістер мен кейстерді талдау арқылы студенттер осы қарқынды дамып келе жатқан салада табысқа жету үшін қажетті практикалық дағдылар мен стратегиялық түсініктерге ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Есеп қағаздарын жүргізу (ACCA)

    «Шығындардың есепке алу курсы кəсіпорындардың өздерінің күнделікті өміріндегі шығындарын түсіндіруге жəне одан əрі талдауға бағытталған.Куралдар түрлі құндық концепцияларды, шығын жүйелері жобаларын, сапаны басқаруды, пайдаға шығындар коэффициентін, айнымалы шығындарды жəне кірісті жоспарлауды қамтиды. Курс құндылық терминдерінің қарапайым анықтамаларымен басталады және шығындар-көлемді қатынас, айнымалы шығындар және пайда табуды жоспарлау сияқты қызықты тақырыптармен аяқталады. «

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері

    «Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері» курсы жоғарғы оқу орындарында болашақ мамандарға қауіпсіз және қалыпты жұмыс жағдайын жасауды, ТЖ жағдайында халықты және шаруашылық объектілеріндегі адамдарды апаттан және авариялардан қорғау жұмыстарын дұрыс орындау мен болжауды, өндірістік травматизмді және кәсіби ауруларды болдырмайтын жаңа техника мен технологияларға байланысты сұрақтарды дұрыс шешім қабылдаудың теориялық және тәжірибелік дағдыларын оқып үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономика

    Курста қоғамдағы тауарлар мен қызметтерді өндіруді, бөлуді және тұтынуды реттейтін принциптер, жүйелер және динамика жан-жақты қарастырылады. Макроэкономика, микроэкономика, нарықтық құрылымдар және экономикалық саясат сияқты тақырыптарды зерттеу арқылы қатысушылар жергілікті, ұлттық және жаһандық деңгейде экономикалардың жұмыс істеуі туралы түсінік алады. Бұл курстың мақсаты студенттерді экономикалық құбылыстарды түсінуге, негізделген шешімдер қабылдауға және экономикалық даму мен өркендеуге үлес қосуға қажетті біліммен және аналитикалық құралдармен қаруландыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экология

    Экология курсы экология және қоршаған ортаны қорғау ғылымдарының негіздері, биоалуантүрлілік және оны сақтау сияқты тақырыптарды қамтиды. Сонымен қатар, Т Популяция және қауымдастық экологиясы, жойылып кету қаупі төнген әлем және Қазақстан түрлері, Ластану түрлері, жергілікті түрлерді сақтау сияқты тақырыптарды қамтиды. Бұл курстың мақсаты студенттерді экологиялық теориямен және оның қолданылуымен таныстыру. Курстың соңында студенттер қазіргі дәуірдегі биоәртүрліліктің өзгеруінің ғылыми дәлелдерін келтіреді және әртүрліліктің жоғалуының қазіргі себептерін егжей-тегжейлі сипаттайды, әртүрліліктің жоғалуының экологиялық, әлеуметтік және экономикалық салдарын түсінеді және жеткізеді, сондай-ақ басқару принциптері мен құралдарын қолданады.гендерден ландшафттарға дейінгі деңгейлерде әртүрлілікті сақтау үшін қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бренд менеджмент

    Бұл брендтің құрылуы мен жетілдірілуіне, оның дамуының барлық кезеңінде жүзеге асырылатын кешенді басқару. Брендті басқару - брендті маркетингтік басқарудың дербес нысанына айналдыру және маркетингтік қоспаны (4P) компанияның бүкіл нарықтық ұсынысына емес, белгілі бір түрде немесе басқаша топтастырылған өнімдерге емес тікелей брендке қолдану. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Бұл курс үшінші курс студенттеріне жеке қаржыны тиімді басқару үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды береді. Тақырыптар бюджеттеу, жинақтау, инвестициялау, несие басқару және қаржылық өнімдер мен қызметтерді түсінуді қамтиды. Курс студенттерге негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, болашақты жоспарлау және қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізу құралдарын ұсынады. Қаржылық қағидаларды түсіну мен қолдануды жақсарту үшін практикалық жаттығулар мен нақты мысалдар қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Басқару экономикасы

    Курс студенттерге компанияны тиімді басқару үшін микроэкономикалық талдауды үйретеді. Экономикалық теорияны, статистикалық талдауды және оңтайландыру әдістерін қолдана отырып, студенттер баға белгілеуге, өндіруге және таратуға, инновациялық және технологиялық өзгерістерге және өнімнің немесе қызметтің құнын анықтауға байланысты басқару мәселелерін шешеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Іскерлік этика

    Іскерлік этика курсының мақсаты студенттерді іскерлік әлемде этикалық дилеммаларды шешуге қажетті білім мен дағдылармен жабдықтау болып табылады. Бұл курс әртүрлі іскерлік контексттерде этикалық принциптерді түсінуге және қолдануға, іскерлік тәжірибелердің моральдық негіздерін талдауға және іскерлік шешімдердің мүдделі тараптарға әсерін бағалауға бағытталған. Студенттер этикалық мәселелерді анықтауға, этикалық негіздемелерді қолдануға және құқықтық стандарттарға және моральдық принциптерге сәйкес келетін жауапты шешімдер қабылдауға қабілетті болуы керек. Бұл кешенді тәсіл болашақ бизнес көшбасшыларының кәсіби өмірінде кездесетін этикалық қиындықтарды жеңуге дайын болуын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Деректерді визуализациялау және сипаттау

    Бұл курс визуализация және әңгімелеу арқылы деректерді тиімді ұсыну әдістерін зерттейді. Студенттер деректерден алынған түсініктерді жеткізу үшін Tableau және әңгімелеу әдістері сияқты құралдарды пайдаланып, тартымды визуализация жасауды үйренеді. Күрделі ақпаратты әртүрлі аудиторияға түсінікті және тартымды етіп жеткізуге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік қаржы (CIMA)

    Курс студенттерді корпорацияның қаржылық жағдайын талдау және бағалау әдістерін, капитал мен бағалы қағаздардың құны мен құрылымын есептеуді; инвестициялық жобалардың тиімділігін анықтау; қаржылық ресурстарды, ақша ағындарын, активтер мен міндеттемелерді, бағалы қағаздар портфелін, қаржылық тәуекелдерді бағалау және басқаруды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бизнес зерттеу әдістері

    Бұл курс студенттерге бизнес саласында қатаң зерттеулер жүргізу үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды ұсынады. Ол сапалық және сандық әдістерді, деректерді жинау әдістерін, деректерді талдау және интерпретациялау сияқты әртүрлі зерттеу әдістемелерін қамтиды. Тақырыптарға зерттеуді жобалау, үлгілеу, сауалнама құрастыру, кейс-стади талдау және статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану кіреді. Студенттер тәжірибелік жобалар мен тапсырмалар арқылы зерттеу ұсыныстарын әзірлеуді, әдебиеттерді шолуды, деректерді жинау мен талдауды және нәтижелерін тиімді ұсынуды үйренеді. Курстың мақсаты - студенттерді академиялық зерттеулер мен бизнес мәселелерін практикалық шешуге дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Басқарушылық есеп (ACCA)

    Курстың аяқталғаннан кейін студенттер басқару шешімдерін қабылдау кезінде менеджерге ақпаратты қабылдау және беру тәртібін біледі;   баға және шығындарды басқару әдістерін; шығыстық драйверлерге арналған шығыстарды бөлу қағидаттары (шығындар); бюджеттеу әдісін қолдана білу және олардың орындалуын бақылау;   икемді бюджеттеу әдістерін қолдануға;   инвестицияларды бағалауды жасау. Шешімдерді талдау және инвестициялық шешімдерді талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту және AI

    Бұл курс регрессия, классификация, кластерлеу және ықтималдық классификациясының кейбір негізгі модельдері мен алгоритмдерін қамтиды. Сызықтық және логистикалық регрессия, регуляризация, ықтималдық (Байес) қорытынды, SVM және нейрондық желілер, кластерлеу және өлшемді азайту сияқты тақырыптар. Модуль негізінен Python бағдарламалау тілін пайдаланады және сызықтық алгебрамен, ықтималдықтар теориясымен және Python тіліндегі бағдарламалаумен танысуды болжайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару

    Студенттер жобаны басқаруға қажетті білімді, дағдыларды және негіздерді, сондай-ақ жобаларды басқару стандарттарымен қамтамасыз ететін тиімді жобаларды басқарудың негізінде жатқан принциптермен таныстырылады. Қамтылған тақырыптарға жобаның өмірлік циклі, мүдделі тараптарды басқару, ресурстарды бөлу, шығындарды басқару, жоспарлау әдістері және жобаны басқарудың адами ресурстар аспектілері кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Келіссөздер мен қақтығыстарды басқару

    Бұл курс кәсіби және тұлғааралық контексте келіссөз жүргізу мен қақтығыстарды басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін қарастырады. Студенттер қақтығыс жағдайларын талдауды, келіссөз жүргізу тактикаларын әзірлеуді және әртүрлі жағдайларда қақтығыстарды тиімді шешуге арналған практикалық құралдарды қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Клиенттермен қарым-қатынасты басқару

    Бұл курстың мақсаты-клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың стратегиялық және тактикалық аспектілері туралы біртұтас түсінік беру. Деректер мен аналитикалық әдістер CRM-де басты орын алғанымен, курстың негізгі бағыты Ақпараттық технологиялар емес. Деректердің кілті олардың мөлшері емес, оларды басқару шешімдерін қабылдау үшін қолдану болып табылады. Ол үшін біз CRM стратегиясының процесін, алғышарттары мен салдарын зерттейміз: • CRM теориялық және тұжырымдамалық негіздері; • клиенттерді бағалау және басымдық беру; • клиенттердің сатып алу тәртібі мен кетуін болжау.; • Клиенттердің қанағаттануы мен адалдығының олардың құндылығымен байланысы; • клиенттерді тарту, сақтау және дамыту үшін ресурстарды бөлу; және * CRM құралдары мен тұжырымдамаларын әр түрлі бизнес жағдайында қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Agile Development, Scrum және Kanban-ға кіріспе

    Бұл курс Жобаны Басқару жалғасы болып табылады. Студенттер Agile әдістерімен толығырақ танысады, олардың негізгі принциптері мен құндылықтарын үйренеді. Бұл курс келесі тақырыптарды қамтиды: Agile көзқарасын қабылдау, Agile тәсілі мен дәстүрлі әдістер арасындағы негізгі айырмашылықтар , Scrum, бүгінде іскерлік әлемде жиі қолданылатын Agile әдістемесі, Scrum әзірлеу циклі, Kanban әдістемесі, сіздің командаңыздың мақсаттарға жету барысын бағалау және т.б. Қатысушылар жобаны дәстүрлі басқаруды Agile ортасына бейімделуге көмектесетін икемді тәжірибелерге сәйкестендіретін нақты әлемдегі модельдеу жаттығулары арқылы практикалық кеңес алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қаржыны басқару (ACCA)

    Бұл курстың негізгі мақсаты студенттерді теориялық біліммен қамтамасыз ету, сонымен қатар корпоративтік қаржыны басқару саласындағы практикалық дағдыларды кеңейту. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер мыналарды біледі: 1. қаржылық менеджмент функциясының рөлі мен мақсаты; 2. Экономикалық ортаның қаржылық басқаруға әсері. 3. Айналым капиталын басқару әдістері. 4. Тиімді инвестициялық бағалауды қалай жүргізу керек. 5. Бизнесті қаржыландырудың балама көздерін анықтау және бағалау. 6. Бизнесті және активтерді бағалау принциптерін қолданыңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бизнеске арналған ESG қағидаттары

    Бұл курс студенттерді ESG (экологиялық, әлеуметтік және корпоративтік басқару) қағидаттарымен және олардың қазіргі бизнес шешімдер мен стратегиялардағы маңыздылығымен таныстырады. ESG факторларының компания көрсеткіштеріне, мүдделі тараптармен қарым-қатынасқа, инвестициялық шешімдерге және реттеу талаптарына қалай әсер ететіні қарастырылады. Курс аясында ESG стандарттары, тұрақты даму туралы есеп беру және бизнестің әлеуметтік-экологиялық өзгерістерге ықпалы талданады. Нақты мысалдар мен жобалар арқылы студенттер ESG тәуекелдерін бағалауды және тұрақты тәжірибелерді бизнеске енгізуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Көпшілікпен қарым-қатынас

    Бұл курс корпоративтік және мемлекеттік саладағы қоғаммен байланыс (PR) принциптері мен стратегиялары бойынша терең білім береді. Студенттер ұйымдардың өз беделін қалай басқаратынын, БАҚ-пен қалай байланыс орнататынын, дағдарыс жағдайларына қалай әрекет ететінін және дәстүрлі әрі цифрлық арналар арқылы мүдделі тараптармен қалай жұмыс істейтінін үйренеді. Нақты кейстер мен симуляциялар негізінде студенттер стратегиялық PR-кампанияларды жоспарлап, жүзеге асыру және бағалау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бизнес және экономика деректерді талдау

    Курс болашақ деректер талдаушыларына бизнесте, экономикада және мемлекеттік саясатта тиімді шешімдер қабылдау үшін нәтижелерді визуализациялау және түсіндіру үшін құралдармен, әдістермен және дағдылармен қамтамасыз етеді. Stata, R және Python тілдерінде деректерді өңдеу, зерттеу және регрессия талдаулары сияқты тақырыптарды жан-жақты қамтылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сатуларды басқару

    Курс сату және сатуды басқарудың кәсіби саласында мансапқа қызығушылық танытқан студенттерге арналған. Курс тиімділік пен тиімділік тұрғысынан жалпы сату тиімділігін арттыру үшін сату бөлімін қалай басқаруға бағытталған. Кәсіпорындар арасындағы сатуды басқаруға баса назар аударылады.Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Үлкен мәліметтерді талдау

    Бұл курс үлкен деректерге және онымен байланысты сандық зерттеу әдістеріне негізгі кіріспе ұсынады. Курстың мақсаты - студенттерді негізгі зерттеу сұрақтарын шешу құралы ретінде үлкен деректерді талдаумен таныстыру. Курс үлкен деректерге негізгі кіріспеден басталады және осы деректерді талдау нені қамтитынын, онымен байланысты техникалық, тұжырымдамалық және этикалық мәселелерді талқылайды. Үлкен деректерді зерттеудің артықшылықтары мен шектеулері нақты мысалдармен егжей-тегжейлі талқыланады. Курс үлкен деректер аналитикасы нені құрайтыны туралы негізгі түсінік алуға қызығушылық танытатындарға арналған нұсқаулық ретінде жасалған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жеткізу тізбегін және көлік логистикасын басқару

    Бұл курстың мақсаты студенттердің макро және микро деңгейлердегі қосылған құн логистикасының рөлін түсіну болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер компанияның жаһандық желісінің жеткізу тізбегін сипаттауды және жеткізу тізбегінің бәсекеге қабілетті болуы үшін қандай мәселелерді шешу керектігін түсінуді үйренеді. Олар сондай-ақ жеткізу тізбегіндегі қарым-қатынас түрлері және олардың маңыздылығы, жеткізу тізбегінің тиімділігін өлшеудің маңыздылығы, жеткізу тізбегіндегі ақпараттық технологиялардың рөлі және тапсырыстар мен тұтынушыларға қызмет көрсету арасындағы байланыс туралы біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік және бизнестік құқық (ACCA)

    Бұл курс студенттерді әртүрлі құқықтық жүйелердің негізгі элементтерін анықтауға үйретеді; халықаралық бизнес нысандарының әртүрлі түрлерін тану; компаниялардың капиталы мен қаржыландыру түрлерін тану және салыстыру; төлем қабілетсіздігі туралы заңмен байланысты құқықтық салдарларды мойындау. Курс мазмұны ACCA принциптеріне сәйкес құрастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Іскерлік этика саласында кәсіби қызмет барысында білімді қолдану, кең көзқарасы бар, жоғары адамгершілік құндылықтары қалыптасқан, этикалық тұрғыдан ойлай білетін және жауапты шешім қабылдау дағдыларына ие зиялы тұлғаны қалыптастыруға ықпал ету;
  • Қазақ, орыс, шетел (ағылшын, түрік) тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай білу;
  • Аналитикалық ойлау қабілеті бар бәсекеге қабілетті тұлғаны дамытуға ықпал ететін экономика, маркетинг, менеджмент, қаржы, бухгалтерлік есеп саласындағы білімдерін кәсіби қызметте қолдана білу;
  • Экономикалық мәселелерді шешуге арналған математикалық анализ, статистика, эконометрика негіздерін қолдану және басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде ақпаратты сандық және сапалық талдау дағдыларын меңгеру, оларды нақты басқарушылық міндеттерге бейімдеу арқылы экономикалық, қаржылық, ұйымдастырушылық және басқарушылық модельдер құру;
  • Ақпаратты жинау, сақтау, өңдеудің заманауи әдістерін, ақпараттық технологиялардың негіздерін және аналитикалық (статистикалық) бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана білу.
  • Іскерлік этика қағидаттарына сәйкес өз бетінше шешім қабылдай білу, менеджмент, инновация, өндірістік және стратегиялық басқару, персоналды басқару, Жобаларды басқару, өзгерістерді басқару, сапа менеджменті, сондай-ақ қаржылық менеджмент салаларында жоғары біліктілікке ие болу;
  • Қаржылық басқарудың негізгі әдістерін – активтерді бағалау, айналым қаражатын басқару, инвестициялық және қаржыландыру шешімдері, дивидендтік саясатты қалыптастыру және капитал құрылымын оңтайландыру – ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ), жасанды интеллект (AI) және бизнес-аналитика құралдарын біріктіру арқылы операциялық тиімділікті арттыруға бағытталған бизнес-процестер мен цифрлық жобаларды жобалау және басқару барысында қолдану, сонымен қатар тұтынушылармен өзара әрекеттесуді, нарықтағы орнын және құндылықты жеткізуді жақсарту үшін стратегиялық маркетинг қағидаттарын енгіз;
  • Кәсіпкерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалау, нарықтың жаңа мүмкіндіктерін анықтау және жаңа бизнес модельдерін айқындау;
  • Өндірісті басқарудағы шешім қабылдау әдістерін және бизнес-процестерді модельдеу әдістерін ажырата білу;
  • Зерттеу дағдыларын дамыту және түрлі талдау түрлерін жүргізу мен жобалар жазу кезінде негізгі зерттеу әдістерін қолдану.
  • Қарым-қатынас, топтық жұмыс, көпшілік алдында сөйлеу, сыни ойлау, эмоционалды интеллект және т.б. сияқты жұмсақ дағдыларды дамыту.
  • Тұрақты даму, ESG (экологиялық, әлеуметтік және корпоративтік басқару) және инклюзивтілік қағидаттарын экономикалық және бизнес-стратегияларға біріктіру арқылы ұзақ мерзімді даму мен жауапты көшбасшылықты қамтамасыз ету.

Ұқсас БББ

6B04102 Менеджмент

Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)

6B04102 Менеджмент

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B04102 Менеджмент

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B04102 Менеджмент

Торайгыров университеті

6B04102 Менеджмент

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B04102 Менеджмент

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B04102 Менеджмент

М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті (ҚИНЭУ)

6B04102 Менеджмент

Қазақ-орыс халықаралық университеті

6B04102 Менеджмент

Инновациялық Еуразия университеті

6B04102 Менеджмент

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B04102 Менеджмент

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B04102 Менеджмент

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B04102 Менеджмент

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B04102 Менеджмент

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B04102 Менеджмент

«Тұран-Астана» университеті

6B04102 Менеджмент

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B04102 Саладағы менеджмент

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B04102 Менеджмент

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B04102 Менеджмент

М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті (ҚИНЭУ)

6B04102 Менеджмент

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Top