6B05220 География в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6B05220-«География» БББ бойынша география саласында терең теориялық және практикалық кәсіптік даярлыққа ие, азаматтық ұстанымы бар, білім, ғылым және мәдениет саласындағы заманауи мәселелерді тұжырымдай және іс жүзінде шеше алатын, басқарушылық, ғылыми және зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын жаратылыстану бакалаврларын даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B052 Жер туралы ғылым
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта
Пәндер
-
Географиялық қабық туралы ұғым
Мақсаты: Географиялық қабықтың құрамын, құрылымын, динамикасы мен қызмет ету және даму заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: Географиялық қабық туралы түсінік. Физикалық географияның тұтастығы: жалпы география, ландшафттану және палеогеография. Негізгі идеялардың даму тарихы: сипаттау, түсіндіру және болжау кезеңдері. Физикалық географияның маңызды мәселелері. Физикалық географиядағы зерттеу әдістері. Әдістердің классификациясы. Географиялық қабықтың жоғарғы және төменгі шекаралары. Ландшафт сферасы мен географиялық қабықтың қатынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы жертану
Мақсаты: жалпы географиялық қабықтың құрылымын, даму заңдылықтарын, оның құрылымдарының құрамдас бөліктері мен әртүрлі деңгейдегі табиғи кешендерін зерттеу. Мазмұны: Жалпы Жер туралы ғылымның тарихы. Оның құрылымдық және сипаттамалық ерекшеліктерінің географиялық қабығы. Кеңістікті дифференциациялау. Географиялық қабықтағы жалпы планеталық факторлардың әсері. Географиялық қабықтағы зат пен энергияның айналымы. Жердің қатты қабаты, су қабаты және ауа қабаты. Жер шарының ландшафттық сферасы туралы білім беру. Табиғи аудандастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: болашақ мамандығы, тарихи даму бағыттары, география ғылымының өзекті мәселелері мен болашағы туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Географияның ғылым ретінде қалыптасу және даму тарихындағы кезеңдері. Географияның негізгі ұғымдары, көздері, зерттеу әдістері мен әдістері. Географияның негізгі бағыттары: «Физикалық география», «Экономикалық, әлеуметтік-саяси география», «Топырақтану», «Халықтар географиясы» т.б.География ғылымының қазіргі өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: Таным әдістемесі мен оның жеке тәсілдеріне сүйене отырып, жалпы ережелер мен әдістерді, кәсіби оқу, академиялық жазу және ауызша баяндау дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Академиялық оқу және жазу дағдылары, ғылыми және кәсіби мәтіндердің тілі мен құрылымы. Конспект жазу, реферат, реферат жазу, ғылыми талдау нәтижелерімен танысу, ғылыми және кәсіби мәтіндерді оқу. Академиялық лексикада қолданылатын ғылыми және кәсіби ортаға тән тілдік қайтарымдар арқылы студенттердің сөздік қорын молайту. Ғылыми және кәсіби пікірталастарға қатысу және кәсіби бағытталған жобаларды ұсыну дағдыларын дамыту. Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геология
Мақсаты: Жердің құрылымы мен құрамы және геологиялық процестер, жер бетіндегі әртүрлі рельеф формаларының қалыптасу заңдылықтары мен таралу заңдылықтары туралы түсініктерді, білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Жердің ішкі құрылысын зерттеу әдістері. Жер қыртысы, мантия, ядро. Экзогендік және эндогендік процестер. Жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері және олардың даму заңдылықтары. Қазіргі тектоникалық түсінік. Жер қыртысының материалдық құрамы: минералдар мен тау жыныстары және олардың пайда болуы мен эволюциясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Топография және жергілікті жерді бағдарлау
Пәннің мақсаты: ауданды картаға түсіру және бағдарлау және топографиялық картадағы орнын анықтау бойынша жүйеленген білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Карталардың мазмұны бойынша жіктелуі. Топографиялық картаның негізгі қасиеттері. Топографиялық карта, жер бедерінің жоспары, сызбалар. Топографиялық карталардың мазмұны, шартты белгілер, рельефті топографиялық карталарда көрсету ерекшеліктері. Орналасу бағыты. Жердегі және картадағы қашықтықты өлшеу әдістері. Картаны, аумақтық жоспарды немесе туристік маршрутты құру үшін жерді өлшеу және олардың масштаб атауы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Геотектоника негіздері
Пәннің мақсаты – Жердің ішкі құрылысын, терең геодинамикалық процестерді және оларды зерттеу әдістерін білу Мазмұны: Жер қыртысы мен литосфераның негізгі құрылымдық элементтері. Олардың пайда болу және даму заңдылықтары Тектоникалық аудандастырудың негізгі принциптері Тектоникалық карталарды құру әдістері. Тектоносфераның және жалпы Жердің құрылымы. Тектоникалық қозғалыстар және оларды зерттеу әдістері Литосфераның негізгі құрылымдық элементтері. Тектоникалық аудандастыру принциптері және тектоникалық карталар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Картография топография негіздерімен
Мақсаты: Жалпы географиялық және тақырыптық карталарда табиғат объектілері мен құбылыстарын бейнелеудің картографиялық әдістерін қалыптастыру, карталар мен атластарды жалпылау, классификациялау. Мазмұны: Картография және оның құрамдас бөліктері. Географиялық карта және глобус туралы жалпы мәліметтер. Жердің пішіні мен көлемі. Карта проекциялары. Карта номенклатурасы. Топографиялық карталар және олардың қолданылуы. картографиялық генерализация. Тақырыптық карталар мен географиялық атластар, олардың түрлері мен ерекшеліктері. Карталарды пайдалану. Картография және жасанды интеллект. Жасанды интеллект көмегімен карталар мен атластарды құрастыру және оларды қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Гидрология
Мақсаты: гидрологиялық құбылыстар мен процестердің физикалық негіздерін, жер үсті және жер асты суларының пайда болу заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: Гидросфера: құрылысы және шығу тегі. Табиғи сулардың химиялық және физикалық қасиеттері. Табиғи сулардың гидрологиялық зерттеулерін жүргізудің әдістері мен құралдары. Табиғаттағы су айналымы және жердің су ресурстары. Су объектілерінің таралу географиялық заңдылықтары. Мұздықтардың гидрологиясы. Жер асты суларының гидрологиясы. Өзен гидрологиясы. Көлдердің гидрологиясы. Су қоймаларының гидрологиясы. Батпақтардың гидрологиясы. Теңіздер мен мұхиттардың гидрологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жер климаты
Мақсаты: Жер шарының әртүрлі аймақтарындағы климаттық процестер мен олардың атмосфералық айналымға әсері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Қоңыржай және биік ендіктердегі ауа райы. Атмосфераның құрылымы. Ылғалдың булану және конденсациялану процестері. Қауіпті метеорологиялық құбылыстар және олармен күресу шаралары. Климат түрлері. Климат ерекшеліктері.Метеорологиялық элементтердің ұзақ мерзімді режимі, олардың түрлері. Жердің әртүрлі аймақтарындағы климаттық процестер және олардың атмосфералық айналымы туралы идеялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері, кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі, оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар, мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі, ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру, болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері қарастырылады. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері, кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі, оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар, мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі, ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру, болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биогеография
Мақсаты Өсімдіктер мен фаунаның алуан түрлілігі, түрлердің таралу заңдылықтары, түрлер мен түрлердің ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Биогеографияның екі саласы: организмдер географиясы және жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің жалпы географиясы (микробоценоз, фитоценоз және зооценоз географиясы). биогеографиялық аймақтар. Өсімдіктер мен жануарлардың географиялық ерекшеліктерін жалпылау және талдауды білу; Құрлықтағы флора мен фаунаның ірі патшалықтары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топография геодезия негіздерімен
Мақсаты: Жер бетін зерттеу және оны план мен карталарда бейнелеуге байланысты жұмыстардың әдістері, тәсілдері және ұйымдастыру туралы білім негіздерін оқып үйрену. Мазмұны: геодезияда қолданылатын координаттар мен биіктіктер жүйелері және олардың арасындағы байланыс. Топографиялық карталардың математикалық негіздері және пайдаланылған картографиялық проекциялар. Топографиялық карталардың классификациясы, олардың мазмұны. Топографиялық карталар мен пландарды құруға арналған геодезиялық өлшемдердің түрлері мен әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Топырақ географиясы
Мақсаты: Топырақ жамылғысының географиялық таралуы мен қалыптасуы, жіктелуі, ауыл шаруашылығы айналымындағы жер ресурстарын пайдаланудың химиялық қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Топырақтың экологиялық қызметі, құрамы, қасиеттері. Топырақтардың жіктелуі.Таралу заңдылықтары және эволюциялық даму кезеңдері. Топырақ жамылғысын қазіргі географиялық аудандастыру.Топырақ географиясын зерттеу мониторингі. Топырақты сот-сараптамалық зерттеудің мәні, объектісі және міндеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда ЖИ қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Далалық географиялық зерттеу әдістері
Мақсаты: далалық физикалық-экономикалық географиялық зерттеудің әмбебап әдістерімен, далалық зерттеулердің негізгі кезеңдерімен таныстыру. Мазмұны: Географиялық зерттеудің негізгі түрлері мен әдістері. Далалық зерттеу әдістері. Географиялық зерттеу әдістерінің саны мен сапасын арттыру. Далалық географиялық зерттеулердің құрылымы мен ұйымдастырылуы. Далалық жұмыс. Далалық зерттеулерді кеңселік өңдеу. Далалық материалдарды өңдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Метеорология және климатология
Мақсаты: Атмосфераның құрамы мен құрылысын, атмосферадағы физикалық процестердің негізгі заңдылықтарын және Жер климатының қалыптасуын оқып білу. Мазмұны: Негізгі атмосфералық процестер. Жердің радиациялық және жылу балансы. Атмосферадағы ылғал айналымы. Атмосферадағы циркуляциялар. Метеорологиялық бақылау әдістері. Климат және ауа райын болжау. Атмосфера және онда болып жатқан физикалық-географиялық процестер туралы негізгі білім. Астрономиялық, геофизикалық және географиялық факторларды зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстанның су ресурстары
Мақсаты: Қазақстанның су объектілерін және оның Қазақстан аумағында таралуын зерттеу. Мазмұны: Су объектілерінде болатын процестер.Су объектілерінің сипаттамаларының кеңістіктік-уақыттық өзгерістері. Гидрологиялық процестер мен құбылыстардың заңдылықтары. нақты су объектілерін зерттеу және сипаттау, Қолданбалы гидрология.Әртүрлі гидрологиялық сипаттамаларды есептеу және болжау әдістері, Қазақстанның табиғи суларын зерттеудегі гидрометрия, өлшеу және бақылау әдістері..
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М.Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық географияның экологиялық мәселелері
Мақсаты: Жер туралы ғылымдар жүйесіндегі қоршаған орта жағдайларының теориялық және әдістемелік негіздері, экологиялық проблемалары және физикалық географияның құрылымы туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Адам әрекеті және жердің геосферасы. Атмосфера, гидросфера, литосфера және биосферамен, ластанудың негізгі көздерімен, шешу және қалпына келтіру жолдарымен, аймақтық экологиялық проблемалармен және олардың негізгі сипаттамаларымен таныстыру; республикадағы номенклатура, экологиялық проблемалар және жалпы ережелер
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі дүние географиясы
Мақсаты: қазіргі әлемде болып жатқан процестердің географиялық аспектілері туралы білімдерін қалыптастыру, қазіргі табиғи, әлеуметтік, саяси және экономикалық жағдайды географиялық ойлау тұрғысынан бағалаудың негізін қалыптастыру. Мазмұны: Дүние жүзі елдері туралы жалпы мәліметтер.Саяси картадағы мемлекеттердің егеменді дамуы.Әлеуметтік-экономикалық даму деңгейлері. Қазіргі әлемдегі саяси, діни, әлеуметтік жағдайлардың идеясы. Әлемнің әртүрлі елдеріндегі дамудың жаңа тенденциялары мен үлгілеріне көзқарастар. Халықаралық экономикалық қатынастардың даму формалары мен құндылық тенденциялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Геогрфия және қоғам
Мақсаты: география ғылымының қоғамдағы орны, маңызы, қызметі туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: География ғылымының қоғамдағы негізгі қызметтері, ерекшелігі. Белгілі бір тарихи кезеңдегі әлеуметтік тәжірибеге сұранысы. Әлеуметтік, табиғи, техникалық, рекреациялық, мәдени, демалыс, экономикалық және саяси географиялық бағыттардың қазіргі заманғы даму процестері. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, аумақтық табиғи кешендердегі ландшафт ерекшеліктері. Зерттеу объектілері және қолдану әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрғындар географиясы
Пәннің мақсаты: Халықтың қоныс аудару процестері және оның дүние жүзіндегі ұдайы өндірісі, еңбек ресурстары, сонымен қатар демографиялық, діни құрамы, миграциясы, тілдік ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Халықтың ұдайы өндірісі. Көші-қоны және еңбек ресурстары. Дүние жүзі халықтарының құрамы мен құрылымы, этникалық тобы. Урбанизация тенденциялары және көші-қон. Халықтың қоныстану ерекшеліктері. келешегін бағалау. халықтың дүние жүзіне таралуы үшін
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстан рельефінің алуан түрлілігін, орографиялық ерекшеліктерін және табиғи жағдайларын, географиялық заңдылықтарын және олардың таралу ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайы мен шекарасы. Қазақстан территориясының зерттелу тарихы. Тектоникалық-геологиялық құрылымы, рельефі. Климат, климат түзуші факторлар. Ішкі сулар. Топырақ – өсімдіктер мен жануарлар дүниесі. Қазақстанның табиғат зоналары, таралу заңдылықтары. Физикалық-географиялық аудандастыру. Экологиялық жағдайы, геоэкологиялық аудандастыру. Жеке аймақтардың физикалық-географиялық ерекшеліктеріне сипаттама.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық географияға кіріспе
Мақсаты: Қазақстан тұрақтылығының заманауи тенденциялары туралы білім мен түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі қоғам дамуының негізі ретінде қабылданған әлемдік қауымдастықтың тұрақты даму тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасының тұрақты дамуға көшу тұжырымдамасы. Тұрақты дамудың географиялық негіздері. Демографиялық дағдарыс және тұрақты даму. Тұрақты дамудың аймақтық аспектілері. Тұрақты дамудағы институционалдық фактордың рөлі. Тұрақты дамудың халықаралық аспектілері. Жер шарындағы жаһандық өзгерістер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық мониторинг
Мақсаты: қоршаған ортаны бақылау, қорғау және тиімді пайдалану туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Қоршаған орта мониторингінің құрылымы. Экологиялық мониторинг объектілері. Бақылау түрлерінің объектілері бойынша жіктелуі, қадағалау әдістері. Экологиялық мониторингтің мәні, ерекшелігі және қасиеттері. Қоршаған ортаны бақылаудың қазіргі әдістері мен құралдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Мақсаты: Қазақстанның және оның жекелеген экономикалық аудандарының халық санымен, экономикасының даму заңдылықтарымен және орналасу заңдылықтарымен таныстыру, Қазақстанның қазіргі әлемдегі рөлі мен орнын анықтау. Мазмұны: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы, табиғи жағдайлары мен ресурстары, халық және еңбек ресурстары, экономиканың салалық құрамы және олардың сипаттамасы, дүние жүзі елдерімен экономикалық байланыстары, республиканың экологиялық проблемалары, туристік және рекреациялық ресурстары, көлік және логистика, Қазақстанның әлемдік ынтымақтастықтағы рөлі, Қазақстанның геосаясаты, Қазақстанның экономикалық-географиялық аудандастырылуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Географиялық ақпараттық жүйелер
Пәннің мақсаты: Жер туралы ғылымдардағы географиялық ақпараттық жүйелерді құру және пайдалану принциптерімен, заманауи әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Геоақпараттық картографиялаудың мақсаттары мен міндеттері. Геоақпараттық тұжырымдама. ГАЖ құру принциптері. Стандартты ГАЖ функциялары. Кескінді өңдеу. ГАЖ сипаттамасы. ГАЖ-ға қойылатын жалпы талаптар. Жалпы географиялық талдау. Кеңістіктік-уақыттық талдау. ГАЖ қолданудың әдістемелік аспектілері. ГАЖ артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстыру және оларды пайдалану деңгейін бағалау.Виртуалды картографиялауда жасанды интелект бағдарламаларын пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өлкетану
Мақсаты: Өлкетану негіздерін оқып-үйрену, өз өлкесін зерттеу дағдыларын меңгеру, туған өлке, оның тарихы мен географиясы туралы білімдерін кеңейту және жүйелеу. Мазмұны: Өлкетану ғылымының қалыптасу тарихы. Қазақстан өлкетануының негізгі даму кезеңдері. Қазақстандағы өлкетану жұмыстарын ұйымдастыру формалары. Өлкетану пәнінің тәрбиелік және тәрбиелік мәні. Өлкетануды зерттеудің әдістері мен тәсілдері. Өлкетану материалдарының негізгі көздері. Туған өлкені табиғи географиялық зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Мақсаты: Жердің табиғи жағдайларының ерекшеліктері мен заңдылықтарын және табиғаттың тұтастығы мәселелерін және оның саралану факторларын зерттеу. Мазмұны: Материктердің физикалық географиясында қолданылатын негізгі тәсілдер. Әртүрлі эмпирикалық байланыстар. Теориялық қорытындылар. Салыстырмалы географиялық (соның ішінде картаны талдау), жүйелік және тарихи, сонымен қатар математикалық әдістер. Табиғатты жалпы шолу. Солтүстік және оңтүстік материктер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топонимика
Мақсаты: топонимдердің жасалу принциптерімен, сондай-ақ олардың оқу және зерттеу процесінде қолданылуымен таныстыру. Мазмұны: Географиялық терминдер және олардың қалыптасуы. Пәні, міндеттері, зерттеу әдістері. Топонимика бөлімдері. Топонимиканың басқа пәндермен байланысы Топонимдердің топтар бойынша бірігуі. Оронимдер. Спелеонимдер. Гидронимдер Гляционимдер. Дримонимдер. Хоронимдер. Носонимдер. Ойконимдер. Урбанонимдер. Дромонимдер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геоэкология және табиғатты қорғау
Мақсаты: қоршаған орта мен кеңістік экологиясын зерделеу арқылы табиғи және антропогендік геожүйелердің қолайлы экологиялық жағдайын сақтау және қалпына келтіру туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Геоэкологияның пәні, мақсаты мен міндеттері. Зерттеу әдістері және жалпы құрылымы. Жер туралы ғылымдар жүйесіндегі геоэкология. Геоэкологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Адамның іс-әрекеті және жердің геосферасы. Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыру. Аймақтық экологиялық проблемалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Рекреациялық зерттеу әдістері
Мақсаты: Рекреациялық-географиялық зерттеу әдістерін меңгеру және қолдана білу, аумақта туристік-рекреациялық аудандастыруды жүргізу. Мазмұны: Негізгі ұғымдар мен терминдер. Зерттеудің картографиялық әдісі. Рекреациялық қызметтің ресурстық потенциалы. Туризмнің дамуына рекреациялық ресурстардың әсері. Рекреациялық ресурстардың ерекшеліктері. Рекреацияның экономикалық потенциалы. Рекреацияның табиғи алғышарттары. Рекреациялық жер пайдалану және оның түрлері. Рекреациялық ресурстар және оларды бағалау. Рекреациялық дизайн негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғаламдық география
Мақсаты: дүние жүзінің, оның аймақтары мен ірі елдерінің географиялық ерекшеліктерімен және жаһандық мәселелерімен таныстыру. Мазмұны: Табиғат ресурстарын ұтымды пайдалану. Қоршаған ортаны қорғау. Экологиялық мәселелерді шешу жолдары. Географиялық, геосаяси және геоэкономикалық жағдайдың өзгеруі. Экономиканың қазіргі даму кезеңінің сипаттамасы және олардың салдары. Халықаралық мамандану салаларының географиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтану
Мақсаты: қазіргі әлемдегі саяси және экономикалық процестердің, жаһандану мен аймақтандырудың тенденциялары, заңдылықтары мен өзара байланыстары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Аймақ –кешенді, біртұтас және әлеуметтік-экономикалық объекті ретінде. Кешенді өлкетану және оның функциялары. Халықаралық қатынастарды аймақтандыру. Кешенді өлкетану және оның функциялары. Саяси география және геосаясат. Әлемнің мәдени-тарихи аймақтары. Еуропалық аймақшылдық. ТМД және посткеңестік кеңістіктегі аймақтық ынтымақтастық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географиялық моделдеу
Мақсаты: Географиялық модельдеу туралы түсініктерін қалыптастыру, географиялық объектілерді, құбылыстар мен процестерді модельдеу ерекшеліктерімен және әдістерімен және оны қолданумен таныстыру. Мазмұны: Географиядағы модельдеу ұғымдары. Картографиялық модельдеу. Болжамды модельдеу. Бағыт жазбаларын модельдеу. Қолдау схемалары арқылы модельдеу. орналасу үлгілері. Геолаборатория: онлайн модельдеу. Аналитикалық модельдеу. Экстремалды интернет. Әлеуметтік модельдеу Экскурсия немесе жорық: саяхат үлгісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Кәсіби салада шет тілінде жоғары сөйлеу қарым-қатынасын қалыптастыру, студенттерге нақты сөйлеу контекстінде грамматикалық, лексикалық және құрылымдық модельдерді қолдануға бағынатын ережелерді түсінуге көмектесу. Мазмұны: Мамандықтың арнайы пәндерімен интеграцияда шет тілін үйренуді қарастырады. Кәсіби бағдарланған шет тілін үйренуге арналған оқу-әдістемелік жиынтықтар негізінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде коммуникативтік дағдыларын жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ландшафттану
Мақсаты: Табиғи-мәдени ландшафттардың қалыптасуын, олардың құрылымын, байланыстарын, орналасуы мен даму заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: Ландшафттану ғылымының қалыптасу тарихы. Ландшафттардың аймақтық және жергілікті дифференциациясы. Ландшафт құрамдас бөліктері және ландшафт түзуші факторлар. ландшафт морфологиясы. Жергілікті деңгейдегі геожүйелер. Ландшафттың динамикасы мен дамуы. Табиғи ландшафттардың функционалдық және динамикалық қасиеттері. Ландшафттық геохимия және геофизика. Ландшафттардың классификациясы және систематикасы. Ландшафтты зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстан ландшафттары
Мақсаты: Қазақстан территориясының табиғи ландшафттары мен ландшафттық аудандастыруының орналасуы мен құрылымының ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Табиғи-аймақтық кешендердің құрылымы. Табиғи-аумақтық кешендердің ерекшеліктері. Динамикасы мен эволюциясы. Табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттардың тұрақтылығы. Қазақстан ландшафттарының классификациясы мен систематикасы. Қазақстанның жазық аймақтарының ландшафттары. Таулы аймақтардың ландшафттары. Қазақстанның ландшафттық аймақтары. Қазақстанның ландшафтық картасы. Қоршаған ортаның өзгеруі контекстіндегі ландшафттар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Климаттың өзгеруі және "Жасыл Экономика"
Мақсаты: экономикалық белсенділік пен климаттың өзгеруінің тығыз байланысы туралы түсініктерді қалыптастыру, «жасыл» экономиканы енгізу. Мазмұны: Климаттың өзгеруі және оның табиғи және экономикалық жүйелерге әсері, климаттың өзгеруі бойынша нормативтік құжаттар. Қазақстандағы тұрақты даму және жасыл экономика тұжырымдамасының қалыптасу тарихы. Қазақстан Республикасының жасыл экономикаға көшу тұжырымдамасының негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Түркістан облысының киелі жерлер географиясы
Мақсаты: Түркістан өлкесінің киелі нысандары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: «Қасиетті» таулар, үңгірлер, өзендер, трактаттар. Ежелгі қоныстар.Табиғаттың ерекше құбылыстары. Ата-баба киелі орындары, қорғандар мен қорымдар. Діни ғибадат ету объектілері, есте қалатын шайқастар мен ерліктердің орындары. Ұлы тұлғалардың өмір сүрген орындары, кесенелер, храмдар және табиғи мәдени-тарихи мұраның басқа да ескерткіштері. Табиғи мәдени-тарихи мұра ескерткіштері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның киелі жерлер географиясы
Мақсаты: Қазақ халқының жадында мәңгілік құндылығы бар, ұлттық бірлік пен жаңғырудың символы ретіндегі ерекше киелі табиғи және мәдени мұра ескерткіштерінің мәні туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Ата-баба қорымдары, қорғандар мен жерлеу орындары. Діни ғибадат ету объектілері.Есте қалатын шайқастар мен ерліктердің орындары.Ұлы адамдардың өмір сүрген орындары.Табиғат және мәдени мұраның бірегей ескерткіштері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Саяси география геосаясат негіздерімен
Мақсаты: Әлемдік саяси карта, әртүрлі мемлекеттердің әлемдік саяси аренадағы өзара іс-қимылының ерекшеліктері, мүмкін және бар қақтығыстар, сондай-ақ оларды шешудің ықтимал жолдары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ғылымдар жүйесіндегі саяси географияның орны. Саяси география саласындағы зерттеулерде қолданылатын әдістердің ерекшеліктері. Саяси география пәні. Саяси географияның объектісі. Геосаясат және оның ерекшеліктері. Әлемнің қазіргі саяси картасының өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның туризм географиясы
Мақсаты: Рекреациялық ресурстар, туризм түрлері, инфрақұрылымы, ұйымдастыру, жоспарлау және Қазақстандағы туризмді дамытудың қазіргі тенденциялары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы туризм географиясының зерттеу объектілері. Туризм классификациясы. Даму бағыттары, тарихы. Туризм түрлеріне шолу. Туризм түрлерінің қалыптасуы. Ерекшеліктері бар туристік-рекреациялық аймақтардың инфрақұрылымы. Туризмді дамыту аспектілерінің экономикалық маңызы. Қазақстанда діни, тарихи, мәдени, табиғи, экологиялық туризмді ұйымдастыру және жоспарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету географиясы
Мақсаты: қызмет көрсету саласы, оның дамуының аумақтық ерекшеліктері және зерттеудің географиялық тәсілдері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны:Қызмет көрсету саласының дамуын сипаттайтын көрсеткіштер. Қызмет көрсету инфрақұрылымы. Мемлекеттік қызмет көрсетуді аумақтық ұйымдастыру тиімділігінің критерийлері мен көрсеткіштері. Мемлекеттік қызметтерді аумақтық ұйымдастырудың тиімділігін бағалау әдістемесі. Дүниежүзілік қызмет саудасы. Мәдениет және өнер географиясы. Байланыс қызметінің географиясы. Туристік қызмет көрсету географиясы. Тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық географиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дүние жүзінің туризм географиясы
Мақсаты: Халықаралық туризмнің әлемдік бейнесін, оның жекелеген елдер мен аймақтарда дамуы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Әлемдік туризмнің қалыптасуы мен дамуы. Қазіргі әлемдегі туризмнің экономикалық мазмұны мен рөлі. Туризм, туристік-рекреациялық, экскурсиялық туризм географиясындағы ғарышты ұйымдастырудың негізгі түсініктері. ТМД елдеріндегі негізгі туристік бағыттар, қазіргі жағдайы, Қазақстандағы туристік аймақтардың рөлі, туризмнің дамуы. Туризмді дамытудың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоморфология
Мақсаты: Рельефтің қалыптасу процестері, жер бедері пішіндері және олардың табиғи процестерге әсері, оның пайда болуы, эволюциясы, динамикасы туралы білім. Мазмұны: Жер бедерінің ерекшеліктері. Экзогендік және эндогендік факторлар. Рельефтің қалыптасу процестері. Жер бедері және олардың табиғи процестерге әсері. Шығу тегі, эволюциясы, динамикасы. Жер бетінің рельефін зерттеудің камералық және далалық әдістері мен жолдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі заманғы экзогенді процестер
Мақсаты: жер беті рельефінің морфологиясының қазіргі заманғы түсініктерін оқып-үйрену, осы білімді геоморфологиялық карталарды, геологиялық-геоморфологиялық кесінділерді дайындауда, рельефтің қалыптасу кезеңдерін морфографиялық талдауда және қалпына келтіруде тәжірибе жүзінде қолдану. Мазмұны: Жер шарының негізгі бедері. Геологиялық және геоморфологиялық процестер. Флювиальды рельеф. Рельеф түзілудің экзогендік және эндогендік процестерінің құрылымы мен мазмұны..
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық мәселелері
Мақсаты: географиялық ғылымдар жүйесіндегі экономикалық және әлеуметтік географияның рөлі, өзекті аймақтық және ғаламдық мәселелерді шешудегі экономикалық географияның маңызы туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Экономикалық және әлеуметтік географияның объектісі, пәні. Құрылымы, негізгі ілімдері мен теориялары. Әдістері, қазіргі мәселелері. Экономикалық-географиялық зерттеулерде картографиялық, сандық, салыстырмалы географиялық, теориялық әдістермен ақпаратты жинау. Есеп беру және талдау. Теориялық білімді практикада қолдану әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Мақсаты: Дүние жүзінде және жекелеген аймақтарда, елдерде экономика салаларының орналасу принциптерін, ерекшеліктерін, факторларын және жалпы шарттарын зерттеу. Мазмұны: Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясының объектісі. Пәні, құрылымы. Негізгі ілімдері мен теориялары, әдістері. Қазіргі мәселелері. Экономикалық-географиялық жағдайы. Табиғи жағдайлары мен ресурстары. Халқы және еңбек ресурстары. Экономиканың салалық құрамы және олардың сипаттамасы. Дүние жүзі елдерімен экономикалық байланыстары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҚР экологиялық мәселелері
Мақсаты: Қазақстан биосферасының құрамдас бөліктерінің өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын және адамның шаруашылық әрекетінің салдарын білу. Мазмұны: Биосфераның даму заңдылықтары. Экологиялық тепе-теңдікті сақтау. Қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігі. Қазақстандағы экологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары. Қоршаған ортаны қорғау. Қазақстанның экологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның тұрақты дамуының географиялық негіздері
Мақсаты: Қазақстанның тұрақты дамуының заманауи тенденциялары туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру, әлемдік қауымдастықтың тұрақты даму тұжырымдамасымен таныстыру. Мазмұны: Тұрақты даму тұжырымдамасының тарихи формациялары. Қазақстан Республикасының тұрақты дамуға көшу тұжырымдамасы. Тұрақты дамудың географиялық негіздері. Талдау және бақылау. Демографиялық дағдарыс және тұрақты даму. Тұрақты дамудың аймақтық аспектілері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
География бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау, нәтижелерді талдау және жалпылау, мақалалар, баяндамалар дайындауды үйрету. Мазмұны: Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау пәні. Танымдық іс-әрекетті дамытудың әдістемесі. Әдістері, бақылау және басқару құралдары. Ғылыми еңбек жағдайларын білу. Ақпараттық технологияны пайдалануға үйрету. Жинақталған материалды тасымалдау. Оқушыға бағытталған оқыту моделін енгізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қорықтар ісі
Мақсаты: ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың негізгі түрлері және олардың жұмыс режимінің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Дүние жүзіндегі табиғатты қорғауды ұйымдастыру ерекшеліктері. Ұлттық саябақтар, қорықтар. Мемлекеттік табиғи қорықтар, табиғат ескерткіштері. Жұмыс режимінің ерекшеліктері. Бұқаралық және экологиялық-танымдық туризмді ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның өнеркәсіп географиясы
Мақсаты: Қазіргі даму деңгейіне сәйкес Қазақстан өнеркәсібінің сипатты ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Қазақстан Республикасының жетекші салалары. Көмір өнеркәсібі. Металлургия. Отын және мұнай-химия өнеркәсібі. Жеңіл өнеркәсіп. Құрылыс материалдарын өндіру. Ауыр өнеркәсіптің дамуы. Табиғи ресурстық потенциал. Пайдалы қазбалардың әртүрлі түрлерін өндірудің географиялық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
География ғылымының қазіргі мәселелері
Мақсаты: физикалық, әлеуметтік-экономикалық және саяси географияның алдында тұрған негізгі проблемалары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Негізгі географиялық ғылыми мектептер. Географиялық зерттеулердің қазіргі бағыттары. Географиялық процестер мен құбылыстардың мәні. Ғылыми білімнің негізгі деңгейлері. Географиялық есептерді шешудің мүмкін жолдары. Географиялық ғылымдар жүйесін одан әрі дамытудың жаңа өзекті мәселелері мен бағыттары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Географиялық зерттеулердегі әдістер мен құралдар
Мақсаты: әртүрлі географиялық әдістерді, құралдарды және олардың салалық және кешенді географиялық зерттеулерде қолданылуын зерттеу. Мазмұны: Геоморфологиялық, топырақтық, геоботаникалық, кешенді физикалық-географиялық, геофизикалық, геохимиялық, ландшафттық-экологиялық және қолданбалы физикалық-географиялық зерттеулердің негізгі әдістерін талдау. Күрделі географиялық станцияларда далалық физикалық-географиялық зерттеулер мен құралдарды ұйымдастыру және қолдану, дамыту. Физикалық-географиялық зерттеулерді жүзеге асыратын заманауи әдістер мен құралдар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
География ғылымы дамуының жаңа концепциялары
Мақсаты: Физикалық, экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық негіздері мен негізгі идеяларын қалыптастыру. Мазмұны: «Табиғат-халық-шаруашылық» жүйесіндегі аумақтық өзара байланыстар. Халықтың кеңістіктік құрылымдары, табиғатты пайдалану және шаруашылық. Әлемдік деңгейдегі географиялық (территориялық) еңбек бөлінісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.
- Идеялық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде жаратылыстану-ғылыми, әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілеттерін меңгеру.
- Табиғаттың даму заңдылықтары, халық пен шаруашылықтардың таралуы, географиялық кеңістікте орын алатын динамика мен аумақтық ерекшеліктер туралы материалды беру және нәтижелерді әзірлеуде геоақпараттық технологияларды қолдана білу.
- Зерттеу есептерін шешу және әртүрлі табиғи зоналардың ландшафттары мен климаттық жағдайларының типологиясын анықтау.
- Әртүрлі деңгейдегі аумақтардың экономикалық-географиялық, әлеуметтік, саяси және кешенді даму мәселелерін бағалау және шешу.
- Қоршаған ортаны қорғау және геожүйелерді сақтау саласындағы нормативтік құқықтық актілерді, оларды қалпына келтіру жолдары мен оларды ұтымды пайдаланудың ұтымды шараларын қолдану.
- Қазіргі заманғы құрал-жабдықтарды пайдалана отырып, топырақ географиясы саласындағы далалық зерттеулерде тәуелсіз ғылыми зерттеулер мен өзара шолулар жүргізу.
- Кәсіби қызметте әртүрлі ақпараттық ресурстарды, дайын бағдарламалық-әдістемелік кешендерді, компьютерлік және мультимедиялық технологияларды, жасанды интеллектті, цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану.
- Кәсіби салада өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті зерттеушілік, практикалық және оқу дағдыларын қолдану.
- Жеке тұлға ретінде және топ мүшесі ретінде өз көзқарасын дұрыс қорғай отырып, өз іс-әрекетін түзетіп, әртүрлі әдістерді қолдана отырып нәтижелі жұмыс жасау.