Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03211 Журналистика в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бұқаралық коммуникация, әлеуметтану және масс-медиа психологиясы салаларындағы бәсекеге қабілетті, шет тілін, журналистиканың инновациялық ақпараттық, операциялық және ұйымдастырушылық технологияларын, медиа зерттеулердің заманауи әдістерін, журналист коммуникативті қызметінің негізгі модельдерін, сондай-ақ БАҚ психологиялық және әлеуметтік әсерін зерттеу, БАҚ мақсатты аудиториясының әлеуметтанушылық сараптамасын жүзеге асыру дағдыларын меңгерген, заманауи медиакеңістіктің жаһандануы мен цифрлануы жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті магистранттарды, мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс

Пәндер

  • Коммуникативті әрекетті модельдеу

    Пән коммуникациялық қызметтің табиғатын оның барлық түрлерінде зерттеуге, коммуникацияның негізгі үлгілері мен механизмдерін анықтауға, коммуникация типологиясы мен семиотикасын зерттеуге бағытталған. Әртүрлі сценарийлерге – тұлғааралық өзара әрекеттесуден кәсіби, іскерлік, медиа, ғылыми және білім беру коммуникацияларына дейін қолданылатын коммуникация үлгілерін құру мен талдауға ерекше назар аударылады. Курс медиа-жобаның тұжырымдамасын әзірлеу принциптерін, соның ішінде модельдеу, жобалау, сондай-ақ медиаконтентті талдау және түзету әдістерін, сондай-ақ жариялауға және эфирге шығаруға материалдарды жоспарлау мен дайындауға, бөлімдерді, беттерді және жинақтарды шығару кестелерінің сақталуына байланысты редакциялық жұмысты ұйымдастыру мәселелерін зерттейді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән ауызша және жазбаша шет тілінде сөйлеуді жетілдіруге, өз көзқарасын білдіруге және оны әртүрлі нысандарда: баяндамалар, хаттар, тезистер, мақалалар, аналитикалық мақалалар түрінде ұсынуға, сонымен қатар күнделікті, әлеуметтік-мәдени, кәсіби және ғылыми салаларда тілдік және коммуникациялық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курста редакциялық жұмысты ұйымдастыру және материалдарды басып шығару мен эфирге шығаруға уақтылы және сапалы дайындауды жоспарлау, сондай-ақ шет тілінде басылым кестесінің сақталуын бақылау мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән психологиялық аспектілерді зерттеуге және түсінуге, бұқаралық ақпарат құралдарын ұйымдастыру жағдайында тиімді басқаруға бағытталған. Пән аясында мотивация, коммуникация, көшбасшылық, конфликтология және басқа да психологиялық аспектілер қарастырылады, персоналды табысты басқару және ұйымдастыру процестері, еңбек өнімділігін арттыру, қызметкерлерді ынталандыру және кәсіби ортада жастарды әлеуметтендіру негізінде ұйымның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу мәселелері зерттеледі.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми медианы зерттеу әдістемесі

    Пән әдістерді, тәсілдер мен құралдарды зерттеуге, медиа саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге бағытталған. Пән мәліметтерді жинау мен талдауды қоса алғанда, медиа зерттеулерді жобалау және жүргізу аспектілерін зерделеуді, сондай-ақ медиа өнімдерінің сапасын бағалау критерийлерін әзірлеуді қарастырады. Магистранттар медиа саласындағы әртүрлі әдістемелік тәсілдерді, статистикалық әдістер мен теориялық тұжырымдамалар мен құбылыстарды қолдану, заманауи технологиялар мен құралдарды пайдалану, сапалы және сандық медиа зерттеулерін және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүргізу, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мүдделі тұлғаларымен өзара әрекеттесу мәселелерін қарастырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Журналистиканың заманауи жедел, ақпараттық және ұйымдастыру технологиялары

    Пән журналистика саласындағы технологияларды қолданудың заманауи аспектілерін зерделеуге, БАҚ-тың ақпараттық саясат жобаларын жүзеге асырудағы күшті және әлсіз жақтарын талдауға және анықтауға бағытталған. Курс шеңберінде магистранттар операциялық процестерді, жаңалықтарды құру, редакциялау және тарату мәселелерін, заманауи ақпараттық технологияларды, құралдар мен технологияларды тиімді пайдалануды, жарияланымдарды, айдарларды, беттерді, жинақтарды қабылдау кестесін бақылау және орындау мәселелерін зерттейді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы кәсіби шет тілі

    Пән халықаралық ортада кәсіби қызметте лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттерді дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Курс аясында магистранттар арнайы кәсіби лексика мен терминологияны меңгереді, іскерлік және ғылыми контексте ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын жетілдіреді. Шет тілінде кәсіби мәтіндерді талдауға, түсіндіруге және жасауға, сондай-ақ кәсіби салада тиімді коммуникацияға, оның ішінде редакциялық процестерді жоспарлау мен ұйымдастыруға, жарияланым мерзімдерін бақылауға және этикалық нормаларға сәйкес тақырыптық материалдарды шығаруды үйлестіруге ерекше назар аударылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пән ғылыми білімнің эволюциясын түсінуге, ғылымның философиялық негіздерін және оның қоғам дамуындағы маңызын зерттеуге бағытталған. Ғылыми парадигмалардың дамуының негізгі кезеңдері, ғылыми танымның әдістері, ғылыми қызметтің логикасы мен этикасы қарастырылады. Пән оқу және қолданбалы салаларда ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асыру үшін әдістемелік негізді қамтамасыз етеді.

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік пәндерді оқытудың инновациялық әдістері

    Пән болашақ мұғалімдер мен мамандарды білім беру саласындағы педагог, ассистент ретінде кәсіби білімді неғұрлым тиімді және қызықты меңгеруге ықпал ететін оқытудың озық әдістерімен таныстыруға бағытталған. Курс барысында магистранттар заманауи технологияларды, белсенді оқыту әдістерін, сонымен қатар сыни ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға ықпал ететін стратегияларды меңгереді. Сондай-ақ курста инновациялық әдістерді білім беру ортасында қолдануға, болашақ журналистика пәні мұғалімдерінің кәсіби іс-әрекетіне табысты енгізу мәселелерін оқыту әдістері мен технологияларының көмегімен шешуге бағытталған практикалық сабақтар да қарастырылған.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан мен Орталық Азиядағы БАҚ қалыптасуының саяси, экономикалық және әлеуметтік аспектілері

    Пән аймақтағы бұқаралық коммуникациялар мен саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің өзара байланысын зерттеуге, саяси құрылымдар, экономикалық трансформациялар мен әлеуметтік-мәдени өзгерістер жағдайында бұқаралық ақпарат құралдарының эволюциясын талдауға бағытталған. Пән медиа саласына әсер ететін заңнаманы зерделеуді, БАҚ-ты иелену және қаржыландыру үлгілерін талдауды, сондай-ақ Қазақстан мен Орталық Азиядағы медиа-ландшафттың қалыптасуына ықпал ететін инклюзия және тұрақты даму мәселелерін қамтитын әлеуметтік-мәдени факторларды қарастыруды, сондай-ақ басылымға арналған материалдарды уақтылы және сапалы дайындауды жоспарлау, сондай-ақ трансляциялау материалдарын уақытылы және сапалы дайындауды жоспарлау бойынша редакциялық жұмысты ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. басылымдарды, айдарларды, беттер мен жинақтарды алу.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дата-журналистика және B2B маркетингі

    Пән деректерді жинаудың, талдаудың және визуализацияның заманауи әдістерін меңгеруге, іскерлік коммуникациялар саласындағы ақпараттық және аналитикалық материалдарды дайындауға бағытталған. Дата-журналистиканың B2B маркетингінің тәжірибесіне интеграциялануына, тиімді контент стратегиясы мәселелеріне, бренд сенімін нығайтуға және деректер бойынша басқару шешімдерін қолдауға ерекше көңіл бөлінеді. Курс деректермен және цифрлық платформалармен жұмыс істеудің теориялық тәсілдерін, жарияланымдарды, айдарларды, беттерді, жинақтарды қабылдау кестесінің орындалуын бақылауды, B2B сегментінде коммуникацияларды құрудың практикалық аспектілерін қарастырады. Оқу барысында магистранттар деректерді талдау құралдарын, деректер негізінде әңгімелеу әдістерін меңгереді, B2B ортасында мақсатты аудиторияны талдайды және корпоративтік веб-сайттар мен презентациялардан бастап аналитикалық кейстерге, ақ қағаздар мен салалық есептерге дейін әртүрлі B2B платформалары үшін көрнекі экспрессивті және маңызды мазмұнды әзірлейді.

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Масс-медиа саласындағы жасанды интеллект құралдары

    Пән журналистика, PR, цифрлық маркетинг және бұқаралық ақпарат құралдарының басқа салаларында жасанды интеллект (ЖИ) құралдарының мүмкіндіктері мен практикалық қолданылуын зерттеуге бағытталған. Курс машиналық оқыту технологияларын талдауға, табиғи тілді өңдеуге, генеративті ЖИ және автоматтандыруға, өндірісті түрлендіруге, медиа контентті таратуға және тұтынуға бағытталған. Курс мәтіндерді, кескіндерді, бейнелерді жасау, деректерді талдау, материалдарды басып шығару және эфирге шығару үшін уақтылы және сапалы дайындау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларымен, медиа ландшафтты өзгертетін технология ретінде ЖИ-ті теориялық түсінудің комбинациясын ұсынады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бұқаралық коммуникация психологиясы

    Пән бұқаралық коммуникациялар қызметінің психологиялық негіздерін, БАҚ мазмұнын қабылдауды және аудиторияның санасы мен мінез-құлқына медианың әсерін зерттеуге бағытталған. Курс коммуникацияға әсер ету процестері, қоғамдық пікірді қалыптастыру, ақпараттық ортаның құндылықтарға, көзқарастарға және мінез-құлық үлгілеріне әсері сияқты медиа психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын қарастырады. БАҚ-тың және олардың мақсатты аудиториясының медиа-ортасында әсер ету және өзара әрекеттесу механизмдерін түсіну үшін психологиялық талдау әдістері мен әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді. Сондай-ақ бұқаралық коммуникация саласында ғылыми зерттеулер мен ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүргізу, оның ішінде БАҚ мазмұнына аудит жүргізу, коммуникация стратегияларының тиімділігін бағалау және медиадағы манипуляциялық әдістерді анықтау мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Жоғары білім беру педагогикасы

    Пән жоғары білім беру педагогикасының жалпы мәселелерімен, әдістемелік және теориялық негіздерімен, сондай-ақ оқыту мен тәрбиелеу үдерістерін талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың заманауи технологияларымен таныстыруға бағытталған. Курс психологиялық-педагогикалық технологиялар саласындағы заманауи ғылым мен тәжірибенің жетістіктерімен, оқытудың инновациялық әдістемелері және әдістерімен және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерімен таныстырады. Арнайы білім беру технологияларын қолдану, жас студенттерді әлеуметтендіру аспектілері, заманауи арнайы педагогикалық технологиялардың түрлері мен әдістемелері, сондай-ақ білім беру саласында оқытушы немесе ассистент ретінде журналистика пәндерін оқытудың оқу бағдарламаларын жасау мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазіргі бұқаралық ақпарат құралдарының қызмет етуінің социологиялық аспектілері

    Пән инклюзивті білім беруді ұйымдастыру және тұрақты дамуды қамтамасыз ету әдістерін жетілдіруге социологиялық көзқарастар призмасы арқылы медиа құбылыстарын зерттеуге және талдауға бағытталған. Курста бұқаралық ақпарат құралдарының қоғамдық пікірдің қалыптасуына, әлеуметтік-мәдени процестердің өзгеруіне ықпалы, сондай-ақ медиа құрылымдардың қоғаммен өзара әрекеттесу ерекшеліктері қарастырылады. Әлеуметтік стереотиптердің қалыптасуы мен өзгеруіндегі бұқаралық ақпарат құралдарының рөлі, саяси процестерге қатысуы, қазіргі медиакеңістік жағдайында әлеуметтік идентификация механизмдеріне әсері сияқты аспектілер қарастырылады. Жастарды әлеуметтендіру, сондай-ақ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінің мүдделі тараптарымен тиімді өзара іс-қимыл жасау мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсаттарға арналған тіл

    Пән академиялық тілдің ерекшеліктерін, оның ішінде академиялық мәтіндердің құрылымын (мысалы, конспектілер, баяндамалар, эсселер, ғылыми жобалар, диссертациялар) және оқу жұмысының басқа да нысандарын зерттеуге бағытталған. Курс ақпаратты ұсынудың ғылыми стилі, мәтінді сканерлеу, түйінді сөздер мен негізгі идеяларды іздеу, мәтіндерді абстракциялау және жинақтау, ауызша және жазбаша сөйлеудің академиялық сауатты құрамы, білім беру саласындағы оқытушы және ассистент ретінде мәтіндерді талдау және оларды талқылау кезінде сыни тұрғыдан ойлау, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және жобалық қызметке қатысу мәселелерін қамтиды.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктер мен зерттеулерді сыни тұрғыдан талдап, бағалай отырып, қоғам өміріндегі ғылымның функцияларын айқындайды, сондай-ақ ғылыми-әдістемелік жұмысты жүргізу кезінде этикалық мәселелерді білуді ескере отырып, ғылыми зерттеулер жүргізеді.
  • Эмпирикалық және жалпы ғылыми зерттеу әдістері және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мүдделі тұлғаларымен өзара әрекеттесу арқылы медиа саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін пайдалана отырып, коммуникациялық және ғылыми зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады.
  • Өзінің оқыту тәжірибесін және әріптестерінің тәжірибесін саралап, оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларын әзірлеуде танымдық/білім беру үдерісінің принциптеріне негізделген үздік педагогикалық технологияларды зерттейді, сондай-ақ журналистика пәндерін оқыту үдерісін жүзеге асыру мен тәрбиелеу жұмыстарын қауіпсіз, қолайлы білім беру және дамыту ортасында жүргізіп, журналистика пәндерін оқыту әдістемесі саласындағы құзыреттерді қалыптастыру мен оқушы жастарды әлеуметтендіруді қамтамасыз етеді.
  • Басқару шешімдерін қабылдау, жас студенттерді әлеуметтендіру кезінде тұлға типологиясының принциптеріне негізделген басқарудың формаларын, әлеуметтік-психологиялық әдістерін жүзеге асырады.
  • Масс-медиа саласындағы ақпаратты өндіру мен таратуда тиімділікті, дербестендіру мен шығармашылықты арттыруға бағытталған әртүрлі цифрлық форматтарда медиаконтентті жинау, талдау және визуализациялау процестерін автоматтандыру және баспа және эфирге шығару үшін материалдарды жоғары сапалы дайындауда инновациялық медиа шешімдерін анықтау үшін жасанды интеллект құралдары мен технологияларын қолданады.
  • Деректер мен көрнекі материалдарды өңдеу, баспа және электронды БАҚ-та (баспасөз, теледидар, радио) редакциялық жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ қолданбалы коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, медиа жобаларды іске асыру және жарияланымдарды, айдарларды, беттерді, жинақтарды қабылдау кестесін бақылау үшін заманауи техникалық және бағдарламалық құралдарды пайдаланады.
  • Бизнес аудиторияларының қажеттіліктері мен мінез-құлқын анықтау үшін дата журналистика әдістерін, кәсіби медиа ортасында мақсатты контентті құруға және таратуға бағытталған маркетингтік стратегияларды, сондай-ақ материалдарды баспаға және эфирге шығаруға уақтылы және сапалы дайындауды жоспарлау үшін редакциялық жұмысты ұйымдастыру үшін медиа деректерін талдайды.
  • Білім беру саласында оқытушы, ассистент ретінде заманауи оқыту әдістеріне негізделген оқу үдерісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалана отырып, кәсіби қызметте оқытудың инновациялық әдістерін дамыту тенденцияларын ескере отырып, жоғары оқу орындарында коммуникацияларды оқытудың заманауи стандарттарын жүзеге асырады.
  • Шет тілін кәсіби коммуникацияға, шетелдік ақпаратты аналитикалық өңдеуге, сондай-ақ ғылыми және жобалық бастамаларға тиімді қатысуға, оның ішінде редакциялық процестерді жоспарлауға, жариялау мерзімдерін бақылауға және белгіленген сапа стандарттарына сәйкес тақырыптық материалдарды шығаруды үйлестіруге қажетті деңгейде меңгерген.
  • Шет тілінің ғылыми, іскерлік және кәсіби сөздік қорын кәсіби коммуникацияны, түсінуге, ғылыми және арнайы дискурс мәтіндерін талдауға және аударуға жеткілікті көлемде, шет тіліндегі материалдарды дәлелдеу, реферат жасау және аннотациялау дағдыларын дамыту мақсатында, оның ішінде ғылыми-зерттеу және жобалық қызметке қатысу кезінде білім беру саласындағы оқытушы мен ассистент функцияларын орындау шеңберінде жұмыс істейді.
  • Кәсіби коммуникативті құзыреттілігін дамыту және коммуникативті тұлғаны дамыту мақсатында ғылыми коммуникация қызметінің сипатын, құрылымын және ерекшелігін, сондай-ақ оны коммуникацияларды жоспарлау және басқару процестеріне тиімді енгізуді қамтамасыз ететін негізгі үлгілер мен механизмдердін талдап, оның ішінде оқу және ғылыми-зерттеу ортасында баспаға және эфирге материалдарды дайындауды уақтылы және сапалы жоспарлау, сондай-ақ басылымдарды, айдарларды, беттер мен жинақтарды қабылдау кестелерінің орындалуын бақылау бойынша редакциялық жұмысты ұйымдастырады.
  • Басып шығаруға және эфирге шығаруға материалдарды уақтылы және сапалы дайындауды жоспарлау бойынша редакциялық жұмысты ұйымдастыруды, сондай-ақ басылымдарды, айдарларды, беттер мен жинақтарды қабылдау кестелерінің орындалуын бақылауды, инклюзия және тұрақты даму құралдарын қоса алып, ақпарат көздерімен жұмыс істеу қағидаттарына, мәліметтерді жинау әдістеріне сүйене отырып, қоғамның саяси, экономикалық және әлеуметтік мәселелерін шешуге бағытталған түрлі форматтағы және жанрдағы медиа жобалар мен ғылыми өнімдерді жасаудағы заманауи БАҚ және коммуникациялық модельдердің даму тенденцияларын талдайды.
  • Қоғамдық пікір мен қоғамдық сананы қалыптастыру мен зерделеу үшін, сондай-ақ жас студенттерді әлеуметтендіруге жәрдемдесу және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мүдделі тұлғаларымен өзара іс-қимылды ұйымдастыру үшін әлеуметтік-психологиялық құралдарға сүйене отырып, бұқаралық коммуникация қызметін әлеуметтік-психологиялық талдаудың әдістері мен әдістерін қолданады.
  • Бұқаралық ақпарат құралдарын және олардың мақсатты аудиторияларын психологиялық талдаудың әдістері мен әдістерін БАҚ ортасындағы әсер ету және өзара әрекеттесу механизмдерін түсіну және талдау үшін, соның ішінде бұқаралық коммуникация саласында ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды орындау үшін пайдаланады.
Top