Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02101 Хореография өнерінің педагогикасы в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ЖОО-да білім беру және тәрбие ортасын қалыптастыру; заманауи қазақстандық қоғамның талаптарына жауап беретін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие хореография өнері педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау; Қазақстан Республикасының барлық өңірлерінде және одан тыс жерлерде оқу орындарын, кәсіби би ұжымдарын және қосымша хореографиялық білім беру мекемелерін ұлттық кадрлармен қамтамасыз ету; ұлттық би мәдениетін сақтау және насихаттау; қазақстандық хореографиялық білім беруді дамыту және оны халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінде тану.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Төменгі сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 - оқу жылы)

    1 оқу жылы бойынша классикалық биді оқыту теориясы мен әдістемесін меңгеру. Бағдарлама төменгі сыныптарда классикалық бидің болашақ педагогтарын жүйелі, дәйекті, әдістемелік тұрғыдан біртұтас оқытуға арналған нұсқаулық болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Төменгі сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (1 - оқу жылы)

    Төменгі сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздерімен (1 оқу жылы) танысу, бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздерін оқыту курсы білім алушылар меңгеруі тиіс білім мен дағдылардың мазмұнын, көлемін белгілейді және бастауыш сыныптарда классикалық бидің болашақ педагогтарының жұмысын ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы I

    Әр түрлі хореография мектептерінің негізгі эстетикалық және техникалық бағыттарын оқып, білу. Батыс Еуропа, Орыс хореография өнерінің тарихи даму кезеңдерін, көркем бағыттардың қалыптасуы мен эстетикалық және теориялық негіздерінің даму жолдарын қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар хореографиясындағы музыкалық-ырғақты тәрбие

    Пән практикалық сабақтарды музыкалық-ырғақты және дене тәрбиесін қамтитын музыкалық сүйемелдеу арқылы жүргізуді білдіреді. Қимыл арқылы, музыкалық шығармалардың көлемі мен шапшаңдығына сәйкес вариативтік санды (есеп) жүргізе білу шеберлігі арқылы музыкалық ұғымын қалыптастырады, музыкалық, шығармашылық, физикалық қабілетін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балет гимнастикасы мен ырғақты оқыту әдістемесі

    Білім алушыларда жалпы дамыту жаттығуларын, жүру және жүгіру түрлерін, заттармен жаттығуларды, хореографиялық мектептердің негізінен төменгі және орта сыныптарының музыкасына қимылды ойындарды өткізу білімдері, біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Музыкалық сүйемелдеумен әр түрлі жаттығулар жүргізе білу. Оқу процесінде музыкалық сауаттылықты, бидегі ырғақтық қозғалыстарды, олардың үйлесімін зерделеу жүзеге асырылады: физикалық деректерді дамыту, классикалық, халықтық және балдық би элементтерін зерделеу; этюдтермен, композициялармен жұмыс. Балет гимнастикасының негізгі міндеті – оқушылардың қимыл дағдыларын дамыту мен жақсарту, қимылдар мен шыдамдылықты және дененің үйлесімді дамуын қалыптастыру./

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахналық практика I

    Пән стилі мен мәнерін, қимыл-қозғалысты орындау техникасы мен сипаты сынды басты ұғымдарды меңгертуге бағытталған. Білім алу процесінде білім алушылар терминдерді меңгерумен қатар көріп қабылдау түсінігі мен кеңістік ұғымы дами түседі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық кызметiнiң практикумы I

    Курс би қойылымдарын үйрету процесінде оның суреттемесін орналастыра отырып, музыкалық материалдар мен образды бере білу және бидің көңіл-күйін жеткізу құралдарымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка тарихы мен теориясы

    Музыкалық өнердің тарихи дамуын, оның жанрлары мен формаларын, стильдік үрдістер мен жеке шығармашылық құбылыстарды зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Төменгі сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (2 - оқу жылы)

    Пән екінші жылдық оқу бағдарламасы бойынша классикалық би қимылдарын оқытудың теориясы мен әдістемесін қамтиды. Болашақ ұстаздардың оқушылардың бойында қимылды орындау техникасының үйлесімділігін, мәнерлілігін, оқушылардың жас ерекшелігі мен деңгейіне сай оқу мысалдарын сауатты түрде құра білу мен жүргізе білу дағдыларының дамуын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы II

    Әр түрлі хореография мектептерінің негізгі эстетикалық және техникалық бағыттарын оқып, білу. Кеңестер Одағы мен Қазақстан және заманауи хореография өнерінің тарихи даму кезеңдерін, көркем бағыттардың қалыптасуы мен эстетикалық және теориялық негіздерінің даму жолдарын қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық кызметiнiң практикумы II

    Білім алу процесі кезінде студенттер би репертуарын оқу жолдары арқылы орындаушылық қызметін жетілдіріп, педагогикалық және репетициялық (дайындық) қызмет дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахналық практика II

    Пән би репертуарын орындау кезінде сауатты практикалық қойылымды көрсете отырып, бидің түрлі суреттері мен ережелері туралы білімін қолданып, мінез пен образды берудің жеке шығармашылығын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 оқу жылы)

    «Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 оқу жылы)» курсы аясында білім алушылар халық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің педагогикалық технологиялары мен оқыту әдістемесін зерделейді. Оқу барысында студенттер хореографиялық ұжымдарда халық биін оқыту әдістемесі бойынша білім алады, сондай-ақ халық билерін орындау техникасы бойынша практикалық дағдылар мен дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ансамбль I

    Курс күрделілік деңгейі әртүрлі хореографиялық мәтіндердің көркем-мәнерлі бояуларын бере отырып, көпшілікпен орындау кезіндегі негізгі қимылдар мен элементтердің кәсіби шеберлігі мен дағдыларын меңгеруге арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (1-оқу жылы)

    Білім алушылар халықтық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің әдістемелік негіздері мен педагогикалық технологияларын зерделейді. Бағдарлама болашақ халықтық-сахналық би педагогтарын жүйелі, дәйекті, әдістемелік тұрғыдан біртұтас оқытуға арналған нұсқаулық болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық ұжымдағы жұмыс практикумы I

    Пән түрлі жанр мен стильдердегі хореографиялық мәтіндерді сауатты түрде көрсетуге бағытталған. Білім алушылар би композицияларын құру әдістерін игеріп, қойылым жұмыстарының дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Төменгі сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі» (3-оқу жылы)

    Курс үшінші оқу жыл бағдарламасы бойынша классикалық биді оқытуға, оқушылардың табиғи қабілетін, аяғының күшін, тұрақтылықты дамыту шеберлігін меңгертуге, сабақтарды құру, жүргізу мен нәтижелерін бағалау дағдыларын меңгертуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік

    Курс жеке қаржыны басқаруды, инвестицияларды, бюджеттеуді, сондай-ақ кәсіпкерлік негіздерін қоса алғанда, қаржылық сауаттылықты зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың концертмейстермен жұмысы

    Музыкалық сабақтың, дайындықтың, концерттік нөмірлердің маңыздылығын оқыту. Музыкантпен және орындаушылармен кәсіби қарым-қатынас дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хореография педагогикасының негіздері

    Хореография білімінің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Қазіргі заманғы хореографиялық педагогика процестерін түсіну және бағалау. Инклюзивті педагогиканың негіздері. Қосымша хореографиялық білім беру жағдайындағы инклюзивті оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиялық пәндерді музыкалық безендіру

    Қимыл, этюд және музыкалық образ үшін музыкалық материалды іріктеу. Сабақтың нақты мақсаттары үшін музыкалық фрагментті пайдалану. Арнайы пәндер бойынша сабақтарды музыкалық көркемдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика және құқық

    Курс нарықтық экономиканың, меншіктің, кәсіпкерліктің және мемлекеттің экономикадағы рөлінің негізгі ұғымдарын қамтиды. Азаматтық, еңбек және қаржылық құқықты қоса алғанда, экономикалық қызметті реттеудің құқықтық негіздері зерделенеді. Қазіргі заманғы қоғам жағдайындағы экономика мен құқықтың өзара іс-қимылына, сондай-ақ бизнес жүргізудің және тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың құқықтық аспектілеріне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі мен экологияны қамтамасыз ету

    Курс экология негіздерін, адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, сонымен қатар өмір қауіпсіздігі қағидаттарын, соның ішінде денсаулықты сақтау және өмірдің әртүрлі салаларындағы қауіптердің алдын алуды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық ұжымдағы жұмыс практикумы II

    Курс негізіне білім алушылардың кәсіби даярлығы мен жеке шығармашылығын ашу, бидің стильдік ерекшеліктері мен техникасын еркін меңгеру, алынған білім мен дағдыларды қойылымдық-репетициялық қызмет аясында қолдану енеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (2-оқу жылы)

    Екінші оқу жылында халықтық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің педагогикалық технологиялары мен оқытудың әдістемелік негіздерін үйрену. Оқу барысында студенттер хореографиялық ұжымдарда халық биін оқыту әдістемесі бойынша білім алады, сондай-ақ халық билерін орындау техникасы бойынша практикалық дағдылар мен дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының билері

    Пән студенттердің шығармашылық дайындығының жалпы жүйесінің маңызды бөлігі болып табылады, оқу бағдарламасы бидің шығу тегі мен халық тарихы туралы бірқатар білімді, ансамбльде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын, сахна алаңын игеру және орындау мәдениетін қалыптастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық хореография мұрасы

    Балетмейстерлердің үздік хореографиялық туындыларын үйрену, Классикалық хореография мұраларының үлгілері. Бастапқы дереккөздің хореографиялық мәтінін, мәнерін, стилі мен сипатын сақтау. Хореографиялық өнердің бірегей туындылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (4 -оқу жылы)

    4-оқу жылы барысында бағдарламалық материал оқытылады. Станок жанында және зал ортасында әдістемелік және музыкалық талдау меңгеріледі: adagio, allegro, аяқ ұшында тұру («пальцевой») техникасы мен айналу тәсілдері. Оқу мысалдарын құрастыру және орындаушылармен сабақты жүргізу меңгеріледі. Қателерін түзету жұмыстары мен талдау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ансамбль II

    Білім алу процесі кезінде академиялық стильді, әсем мәнерлілікті, шеберлікті, музыканың эмоциялық мазмұны мен сипатын, ансамбльдің көңіл-күйін аша білу шеберлігін қатаң сақтай отырып, өтілген материалды жоғары орындаушылық мәдениетпен көркем түрде іріктей білуді меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (2-оқу жылы)

    Екінші оқу жылының бағдарламасы бойынша станок жанында жаттығулар мен қозғалыстардың күрделі түрлерін зерттеу. Станок жанында оқу комбинацияларын және зал ортасындағы күрделі емес би этюдтерін өз бетінше құрастыру. Бағдарлама болашақ халықтық-сахналық би педагогтарын жүйелі, дәйекті, әдістемелік тұрғыдан біртұтас оқытуға арналған нұсқаулық болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (3-оқу жылы)

    Курс аясында білім алушылар оқытудың үшінші жылында халықтық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің оқыту әдістемесі мен педагогикалық технологияларын зерделейді. Кәсіби хореографиялық мекемелерде 3 жылдық оқу бағдарламасы бойынша теориялық және практикалық негіздер оқытылады. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі және орындаушыларда, соның ішінде қателермен жұмыс істеу тәжірибесі игеріледі./

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқыту теориясы мен әдістемесі (5 - оқу жылы)

    5-ші жылдың бағдарламасында станок жанында экзерсисте айналу айналу техникасын меңгеру; зал ортасында адажионың күрделі формасын енгізу; allegro бөлімінде en tournant секірулер мен үлкен секірулерді орындау. Оқытылатын қимылдарды әдістемелік талдау; жасына сәйкес оқу комбинацияларын құрастыру және өткізу дағдыларын жетілдіру; сабақ өткізу үшін концертмейстермен бірге музыкалық материалды таңдау; практика жүзінде бағдарламалық қозғалыстарды сауатты орындау; кәсіби педагогикалық деректерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи-тұрмыстық билерді орындау техникасы

    Курс тарихи-тұрмыстық билердің элементтері мен композицияларын орындау техникасын меңгеруге арналған. Студенттердің оқушыларға нақты тарихи кезеңнің тұрмыстық билерінің стильдік ерекшеліктері, сипаты мен орындау мәнері, би техникасының жетілуі мен эмоционалды айқын орындаушылық шеберлікті игергені туралы білімді жеткізе білу дағдысы қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент және маркетинг

    Ұйымдастырушылық даму заңдылықтары және өнер саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктері туралы негізгі білімді зерттеу. Кәсіби менеджерлердің мінез-құлық этикасы. Өнер саласындағы қызметтерді маркетингтік зерттеу, талдау және жылжыту әдістемесі. Өнер саласындағы басқарудың заманауи әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамамен және халықаралық тәжірибемен таныстыра отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды үйретеді. Ол сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға бағытталған этикалық нормаларды, жеке жауапкершілікті және сын тұрғысынан ойлауды дамытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ биінің мұрасы

    Болашақ педагог-хореографтар мен балетмейстерлерді даярлаудағы бейіндік пән. Қазақстанның көрнекті хореографтарының мәнерін, стилистикалық ерекшеліктерін, пластикалық тілін, хореографиялық композицияларының дәл мәтінін үйрену және меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық бал билерінің практикумы I

    Курс еуропалық және латынамерикалық би негіздерін орындау әдістемесі көлеміндегі білімді, "Е" сыныбы билеріндегі фигуралардың білік және практикалық дағдыларын алуды көздейді: Баяу вальс, Квикстеп, Ча-ча-ча, Самба. Базалық байланыстарды оқу-жаттығуларды біріктіру мен композицияларды құру және орындау дағдыларын, сабақ жүргізудің практикалық тәсілдерін меңгеру және пысықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Тарихи-тұрмыстық бидің бағдарламалық қимылдары мен би элементтерін, қарапайым комбинациялар мен би этюдтерін үйрену. Жұптаса билеу мәдениетінің дағдылары мен берілген суреттемені орындай білу. Орта ғасырлардағы би композициясын үйрену. XVI-XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық би элементтері, XVI ғасырдың кавалерінің реверанс және салюті. XVII ғасыр билерінің композициялық құрылымының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер тарихы

    Өнер тарихының негізгі кезеңдерін, олардың хронологиясын, жекелеген елдер мен аймақтардың өнерін зерттеу. Фактілер, оқиғалар, негізгі өнер ескерткіштері және шеберлер. Тарихи үрдістің және әлемдік мәдениеттің даму процесінің өзара әсері. Өнердегі стильдің негізгі сипаттамалары және оның көріністері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (5 -оқу жылы)

    Курс негізінде tours техникасын меңгеру, станоктың экзерсисінде координацияны дамыту, комбинациялардың ішінде ауыспалы қарқыны бар адажионың күрделі формасын енгізу, залдың ортасында орындаудың мәнерлілігімен, музыкалығымен, әртістігімен жұмыс істеу; en tournant бірқатар секірулерін орындау және аllegro бөлімінде үлкен секірулерде элевацияны дамытудың басталуы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық бал билерінің негіздері

    Курс еуропалық және латынамерикандық би негіздерін орындау әдістемесі бойынша "Е" класындағы фигуралар көлемінде еуропалық және латынамерикалық би негіздерін орындау әдістемесі бойынша білім, білік және практикалық дағдылар көлемін алуды көздейді: Баяу вальс, Квикстеп, Ча-ча-ча, Самба. Базалық байланыстарды, оқу-жаттығуларды біріктіру композицияларды құру және орындау дағдыларын, сабақ жүргізудің практикалық тәсілдерін меңгеру және пысықтау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (3-оқу жылы)

    Халықтық-сахналық би бойынша хореографиялық ұжымдарда сабақ өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру, болашақ хореограф-мамандарды халықтық-сахналық хореография және педагогика саласындағы кәсіби қызметке даярлау. Станок жанында жеке оқу комбинацияларын, зал ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың әдістемелік тәсілдері; сабақты сүйемелдеу үшін музыкалық материалды таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (қыздар сыныбы)

    Қыздар қазақ биінің негізгі бағдарламалық қимылдары мен элементтерін үйрену әдістемесі. Қыздар биінің характерінде станок жанында оқу мысалдары мен экзерсисін құрастыру әдістемесі. Өткен бөлімдер бойынша этюдтерді құрастыру әдістемесі. Орындаушыларда практикалық тапсырма немесе сабақ көрсету және өткізу; концертмейстермен жұмыс, қазақ биінің бөлімдері бойынша музыкалық материалды іріктеу./

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (4-оқу жылы)

    Халықтық-сахналық би бойынша хореографиялық ұжымдарда сабақ өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру (4-оқу жылы), Болашақ хореограф-мамандарды халықтық-сахналық хореография және педагогика саласындағы кәсіби қызметке даярлау. Станок жанында жеке оқу комбинацияларын, залдың ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың әдістемелік тәсілдері; сабақты сүйемелдеу үшін музыкалық материалды таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері (қыздар сыныбы)

    Қазақ биі (қыздар сыныбы) бойынша хореографиялық ұжымдарда сабақ өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру, болашақ хореограф-мамандарды ұлттық хореография және педагогика саласындағы кәсіби қызметке даярлау. Станок жанында жеке оқу комбинацияларын, залдың ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың әдістемелік тәсілдері; сабақты сүйемелдеу үшін музыкалық материалды таңдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы

    Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңдерімен танысу, мысалы: зерттеу міндетін қою, материалдарды әдеби пысықтау, аудит, талдау, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды (электрондық деректер базасы, интернет, жасанды интеллект) пайдалана отырып, ішкі бақылау; ғылыми ақпаратты жинаудың, талдаудың, модельдеудің және өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін зерделеу және пайдалану; қазіргі заманғы әдістерді қолдану зерттеулер және оларды жетілдіру; алынған зерттеу нәтижелерін ұсынудың сапасы мен тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект көмегімен материалдарды дайындау әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық билердің тарихы, теориясы мен практикасы

    Білім алушылар тарихи-тұрмыстық хореографияның пайда болу тарихын, қалыптасу мен даму тарихын, француз терминологиясын, би мәдениетінің сипатын, стильге музыканың, костюмдердің қалай әсер ететінін, орындаудың ерекшелігі мен мәнерін оқып-үйренеді, тарихи-тұрмыстық билерді практика жүзінде орындауға арналған теориялық білімді қолдана білу дағдысын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (6-оқу жылы)

    Бағдарламалық материалды зерделеу және меңгеру – қимылдардың музыкалық және әдістемелік орналасуы; 6-оқу жылы бойынша бағдарламалық материалды әдістемелік талдау; классикалық би бөлімдері бойынша оқу мысалдарын құрастыру; оқу мысалдарын әдістемелік талдау, орындаушыларға өздігінше практикалық көрсету және оларды практика жүзінде өткізу; музыкалық материалды іріктеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (6-оқу жылы)

    Пән практикалық материалды дәйекті игеруді ескере отырып, оны теориялық ұстанымдармен нығайтып оқытылады және үш бөлімнен тұрады: - классикалық би теориясы мен әдістемесі (теориялық сабақтар); - классикалық бидің қозғалысын зерттеу әдістемесі (практикалық сабақтар); - педагогикалық жұмыс әдістемесі (практикалық сабақтар)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дипломдық жұмыстарды жазу бойынша ұсыныстар

    Дипломдық жұмысты (жобаны) ресімдеу әдістерін зерделеу. Ғылыми және әдістемелік әдебиеттерді зерделеу, ақпаратты іздеу және талдау үшін жасанды интеллект негізінде интернет-ресурстармен және құралдармен жұмыс істей білу; жасанды интеллект көмегімен мақалалар жазу, жұмыстар мен презентациялар ресімдеу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи биді оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Заманауи би техникаларын зерттеу: модерн би, байланыс импровизациясы, контепорари, Грэхэм, Лимон, Канингем, Хортон және т.б. техникалар. Сауатты көрсетілім бойынша жұмыс. Би қимылдарының лексикасын үйрену. Барлық бөлімдер бойынша заманауи би сабағын оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың әдістемелік негіздері

    Тарихи-тұрмыстық бидің элементтерін, қарапайым комбинациялары мен этюдтерін үйрену. Жұптаса билеу мәдениетінің дағдылары, көркем билеу және музыкалық орындау, берілген суреттемені орындау қабілеті. Орта ғасырлар дәуірі және тұрмыстық билердің композициясы. Шаруа бранлі, сарай бранлі. Халық және сарай билерінің композициялық құрылысының ерекшеліктері. Шеңбер -халық билерінің композициялық құрылымының негізі. Орта ғасырлардағы би композициясын үйрену. Композицияларды талдау: Фарандола, Бурре, Ригодон, Павана. Бассдансы, Вольта, Монтаньяр. Қайта өрлеу дәуірі. Классикалық мұра билерінің композициясы. «Романеска» композициясын үйрену. Орындау стилі мен тәсілі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (4- оқу жылы)

    Халықтық-сахналық би сабағының теориялық-әдістемелік талдауын және жеке оқу комбинацияларын, музыкалық сүйемелдеуді таңдауды, оқу материалының әдістемелік орналасуын, халықтық-сахналық бидің комбинацияларын, жекелеген қимылдарын, төртінші оқу жылындағы халықтық-сахналық би бөлімдерінің әдістемелік-құрылымдық және мазмұндық талдауын үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дуэтті-классикалық би техникасын оқыту әдістемесі

    Дуэтті-классикалық бидің негізгі бағдарламалық қимылдарын жұптаса орындауды үйрену. Қимылдар мен жұптаса орындауды дамыту принциптері; оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі; жұптаса орындауды үйрену кезінде оқу мысалдарын күрделендіру әдістемесі; жұптаса орындау тәсілдерін меңгеру әдістемесі; концертмейстермен жұмыс; музыкалық материалды іріктеу. Реквизиттермен және атрибуттармен жұмыс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (ерлер сыныбы)

    Қазақ ерлер биінің негізгі элементтерін оқыту теориясы мен әдістемесін меңгеру. Қазақ би сабағын жүргізудің педагогикалық принциптерін меңгеру (ерлер сыныбы). Қолдың, аяқтың, бастың, дененің негізгі нақты қимылдарын үйрену әдістемесі. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, практикалық көрсетілім және бағдарламалық материал негізінде орындаушылармен тапсырма /сабақ өткізу және қателермен аналитикалық жұмыс./

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дуэтті-классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері

    Дуэтті-классикалық би бойынша хореографиялық ұжымдарда сабақ өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру, болашақ хореограф-мамандарды дуэтті-классикалық хореография және педагогика саласындағы кәсіби қызметке даярлау. Жеке оқу комбинацияларын, залдың ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың әдістемелік тәсілдері; сабақты сүйемелдеу үшін музыкалық материалды таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (7-оқу жылы)

    Оқуды бітірер алдындағы курстың классикалық бидің бағдарламалық материалдарын оқуы мен меңгеруі: музыкалық материалды таңдай білу, классикалық бидің тараулары бойынша практикалық қойылым мен оқу мысалдарын жинақтап, әдістемелік талдау жүргізе білу және орындаушылармен өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (5-оқу жылы)

    Оқытудың әртүрлі оқу кезеңдерінде халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесін, станок жанында жеке оқу комбинацияларын құрастырудың әдістемелік тәсілдерін, 5-оқу жылының бағдарламасы бойынша залдың ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді меңгеру. Барлық бөлімдер бойынша оқу материалдарын практика жүзінде көрсете білу, халықтық-сахналық биді оқыту және орындау әдістемесінің бағытын анықтай білу, оқу комбинациялары мен тұтас сабақтарды құрастыру, сабақты сүйемелдеуге арналған музыкалық материалды таңдай білу. Халықтық-сахналық би сабағын және жеке оқу комбинацияларын теориялық-әдістемелік талдау, музыкалық сүйемелдеуді таңдау, оқу материалын, комбинацияларды, халықтық-сахналық бидің жекелеген қимылдарын әдістемелік орналастыру, халықтық-сахналық би бөлімдерін әдістемелік-құрылымдық және мазмұндық талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (7 оқу жылы)

    Пәнді оқыту барысында білім алушылар оқытудың теориясы мен әдістемесін игереді, қойылымды практикалық түрде сауатты қоя білуді меңгереді, оқу мысалдарын әдістемелік тұрғыда сенімді түрде құрастыра біледі және музыкалық материалды іріктей алады, сабақ жүргізеді және 7-оқу жылының бағдарламасына сай нәтижелерін бағалай алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығыс биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Шығыс халықтарының би мәдениетін зерделейді. Курс барысында білім алушылар шығыс биін оқыту әдістемесін үйренеді, сондай-ақ шығыс биінің теориялық, практикалық негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи хореография практикумы

    Заманауи бидің қимылдары мен техникасын практикалық игеру. Техникалық тәсілдердің күрделенуі, импровизация техникасы және сабақтың музыкалық сүйемелдеуін таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері (ерлер сыныбы)

    Қазақ биі (ерлер сыныбы) бойынша хореографиялық ұжымдарда сабақ өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру, болашақ хореограф-мамандарды ұлттық хореография және педагогика саласындағы кәсіби қызметке даярлау. Станок жанында жеке оқу комбинацияларын, залдың ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың әдістемелік тәсілдері; сабақты сүйемелдеу үшін музыкалық материалды таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (5-оқу жылы)

    Халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесін меңгерудің соңғы кезеңін, 5-оқу жылдық бағдарламасын зерделеу. Орындау, оқыту, практика жүзінде жүргізу әдістемесі жетілдіріледі. Халық биінің күрделендірілген элементтерімен әр түрлі кезеңдерге арналған би жаттығуларының мысалдары мен этюдтерін құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістемесі, заманауи бидің композициясы мен практикасы

    Негізгі бағдарламалық қимылдар әдістемесін және заманауи би элементтерін зерттеу; терминология және орындау техникасы; негізгі ұғымдар; оқу комбинацияларын және этюдтер мен вариацияларды құрастыру. Импровизация. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, бағдарламалық материал негізінде және орындаушылармен тапсырма /сабақты өз бетінше практикалық көрсету және өткізу. Қателермен аналитикалық жұмыс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Заманауи биді оқытудың әдістемелік негіздері

    Заманауи би бойынша сабақ жүргізудің педагогикалық технологиялары мен оқытудың әдістемелік негіздерін үйрену. Оқу барысында студенттер хореографиялық ұжымдарда қазіргі заманауи биді оқыту әдістемесі бойынша білім алады, сондай-ақ заманауи би қимылдарын орындау техникасы бойынша практикалық дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығыс биін оқытудың теориясы мен практикасы

    Шығыс халықтарының би мәдениетін зерделеу. Курс барысында білім алушылар шығыс биін оқытудың теориясы мен әдістемесін үйренеді, сондай-ақ шығыс биінің лексикасы мен музыкалық мәдениетін практика жүзінде меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (8-оқу жылы)

    Бітіруші курстың бағдарламасы бойынша классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздерін оқыту. Сабақты сауатты құрастыра білу мен жүргізу бойынша меңгерген педагогикалық дағдыларын қолдана білу, оқушылардың орындаушылық, әртістік шеберлігі мен жеке тұлғалық қасиетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дуэтті-классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Негізгі бағдарламалық қимылдар мен дуэтті-классикалық би элементтерін үйрену әдістемесі. Дуэтті-классикалық бидің оқу үлгілері мен экзерсисін құрастыру әдістемесі. Өткен бөлімдер бойынша этюдтерді құрастыру әдістемесі. Орындаушылармен практикалық тапсырма немесе сабақ көрсету және өткізу; концертмейстермен жұмыс, музыкалық материалды іріктеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шығыс биін оқытудың теориялық негіздері

    Шығыс халықтарының би мәдениетін оқытудың теориялық негіздерін зерделеу. Курс барысында білім алушылар шығыс биін оқыту әдістемесін үйренеді, сондай-ақ шығыс биінің теориялық негіздерін оқып меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ақпараттық көз-қараспен жұмыс

    Google, Яндекс және т.б. іздеу жүйелерін, электрондық кітапханалық жүйелер мен платформаларын қолдана білу; алынған ақпаратты талдау, өзіндік ой қорытындыларын өңдеп тұжырымдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дуэт биінің теориясы мен практикасы

    " Дуэтті-классикалық бидің аппаратын түсініп, зерделеу; дуэтті-классикалық бидің жұптаса орындалу кезіндегі қимылдардың қауіпсіздік талаптарын талдау; дуэтті-классикалық биіндегі практикалық дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (8-оқу жылы)

    Оқуды бітіру кезеңінде классикалық бидің 8-оқы жылы бағдарламасының әдістемесін қамтиды. Сабақтар білім алушыларға болашақ хореограф мамандардың практикалық қойылым, музыкалық сүйемелдеуді іріктей білу, оқу мысалдарын және емтихан комбинацияларын құру мен жүргізудің әдістемелік тәсілдері сынды кәсіби қасиеттерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік сауаттылық

    Microsoft word, Microsoft excel, Powerpoint, canva және т.б. компьютерлік бағдарламаларды меңгерудің қарапайым дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, хореографиялық және музыкалық өнердің қалыптасуын, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау және талдау; өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын қалыптастыру
  • Тұлғаны оқыту және тәрбиелеу процесіне дәстүрлі тәсілдерді қолдана отырып, кәсіби және қосымша білім беру оқу орындарында хореографиялық өнер бейіні бойынша классикалық хореография пәндерін оқыту; білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоциялық және қимыл әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілетіне ие болу; хореографиялық пәндер сабақтарының сауатты музыкалық безендірілуін анықтау
  • Тұтас дүниетанымды, азаматтық бірегейлікті, сыни ойлау мәдениетін және әлеуметтік коммуникацияға қатысушылардың іс-әрекеттері мен мінез-құлық стратегияларын бағалау қабілетін дамыту негізін қалыптастыратын әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар, экономика және құқықтық мәдениет негіздері саласында базалық білімге ие болу.
  • Теориялық және әдістемелік білімді практикада қолдана білу (хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі (қосымша хореографиялық білім беру жағдайында инклюзивті оқытуды қоса алғанда); лексикалық материалдың стилистикалық ерекшеліктерін игеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); өнер мен мәдениеттің адам өміріндегі рөлін түсіну, өзінің көркемдік қабылдауы мен талғамын дамыту, адамгершілік және эстетикалық дамуға үнемі ұмтылу
  • Теориялық және әдістемелік білімді практикада қолдана білу (халық-сахналық және тарихи-тұрмыстық би пәндерін оқыту әдістемесі; хореография мұрасынан бидің стилистикалық ерекшеліктерін, лексикалық материалын және нақты хореографиялық мәтінін игеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); кәсіби қызметте ұлттық хореография блогынан пәндерді жүргізу дағдыларын орындауға және қолдануға дайын болу
  • Классикалық және заманауи, спорттық бал билерін оқытудың әдістемелік тәсілдері мен қағидаттарын, балет сыныбында жеке тұлғаны оқыту мен тәрбиелеу процесінің дәстүрлі тәсілдерін (оның ішінде инклюзивті педагогика негіздерін), білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру қабілетін пайдалана отырып, орта кәсіптік және қосымша білім беретін оқу орындарында хореографиялық пәндерді (практикалық және теориялық) оқыту жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоционалдық және қозғалыс әрекеттерін әдістемелік сауатты қалыптастыру; хореографиялық шығармаларды, олардың композициялық құрылымын, хореографиялық мәтін принциптерін талдай білу, шығарманың идеясын, көркемдік бейнесін таныстыру; балетмейстермен нәтижелі жұмыс істеу; оқыту мен тәрбиелеудің жеке бағдарланған стратегияларын әзірлеудің негізгі тәсілдерін меңгеру
  • Ұлттық хореографияны оқытудың әдістемелік аспектілерін түсіну; хореографиялық пәндерді оқытудың жалпы жүйесіндегі ұлттық хореографияның рөлі мен маңызын анықтау; станокта және залдың ортасында оқу үлгілерін құрастыру дағдыларын көрсету; орындаушылармен педагогикалық және репетициялық жұмысты жүзеге асыру, әдістемелік қиын тәсілдерді түсіндіру, орындаушылар алдында хореографиялық композициялардың мағынасын, бейнелілігі мен музыкалығын ашу; әр түрлі елдердің ұлттық билерін оқытудың әдістемелік қағидаттары мен педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, орта кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында ұлттық би мәдениеті бөлімінен хореографиялық пәндерді оқыту
  • Орта кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында оқу процесін ұйымдастыру әдістемелерін әдістемелік әзірлеуге және енгізуге қатысу; педагогикалық практикада хореографиялық материалды орындаудың өзіндік практикалық тәжірибесін қолдану; кәсіби қызмет үшін әдістемелік және ғылыми әдебиеттерге және электрондық ақпараттық-білім беру ресурстарына шолулар дайындау қабілеті; хореографиялық білім беру әдістемесі мен технологиясы саласындағы ұғымдық аппаратты меңгеру, заманауи білім беру технологиялары мен педагогикалық инновацияларды ескере отырып, классикалық және заманауи хореография элементтерін зерделеу бойынша тұтас білім беру процесін ұйымдастыру
  • Әр түрлі этностардың ұлттық билерінің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, Шығыс елдерінің хореографиялық өнері мен шығармашылығын дамытудың ерекшеліктері мен перспективаларын талдау; бәсекеге қабілеттілікті арттыру мақсатында өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілетіне ие болу; ғылыми теория мен көркемдік-шығармашылық практиканың жетістіктерін үйлестіре отырып, би және теориялық пәндерді оқыту қабілеті
  • Өнер тарихы, менеджмент және маркетинг саласындағы білімді қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің міндеттерін шешу; заманауи интернет-кеңістіктің компьютерлік технологияларымен және бағдарламаларымен жұмыс істеу, ақпаратты іздеу және талдау үшін жасанды интеллект негізінде құралдарды меңгеру; бітіру біліктілік жұмысын орындау жөніндегі талаптарды түсіну
Top