Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02101 Хореография в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру және мәдениет ұйымдарында үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайларда, қазіргі заманғы қосымша білім берудің жаңартылған мазмұнына, сондай-ақ еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес инновациялық деңгейде қызметті жүзеге асыруға, хореографиялық ұжымды басқаруды жүзеге асыруға қабілетті хореография маманының әлеуметтік және мәдени дамыған, кәсіби құзыретті тұлғасын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Классикалық бидің орындау әдістемесі I
Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі I
Қазақ биін орындау әдістемесі I
Классикалық бидің орындау әдістемесі II
Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі II
-
2 Оқу жылы
Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі ІІІ
Классикалық бидің орындау әдістемесі III
Қазақ биін орындау әдістемесі ІІ
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Өнер тарихы
Қазақ және шетел хореографиясының тарихы
Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі IV
Қазақ биін орындау әдістемесі ІІІ
Классикалық бидің орындау әдістемесі IV
-
3 Оқу жылы
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Хореографиялық пәндерді музыкалық безендіру
Музыка теориясы
Мектепке дейінгі мекемелердегі ритмика және хореография
Классикалық бидің орындау әдістемесі V
Қазақ биін орындау әдістемесі IV
Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі V
Халықтық-сахналық би негіздері I
Қазақ биді оқытудың негіздері I
Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі I
Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі I
Хореографиялық мұра
Классикалық биді оқып-үйенудің теориясы мен әдістемесі I
Заманауи хореографиядағы инклюзивті бағыттар
Классикалық би негіздері I
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі II
Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II
Қазақ биді оқытудың негіздері II
Классикалық би негіздері II
Би ансамблі
Хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Халықтық-сахналық бидің негіздері II
Хореографиялық ұжыммен жұмыс жасау әдістемесі
Әлем халық билері
Балетмейстер шеберлігі І
Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Балетмейстер шеберлігі ІІ
Би қойылымының композициясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Ғылыми теория мен көркемдік практиканың жетістіктерін үйлестіре отырып, хореографиялық және теориялық пәндерді оқыту қабілетін меңгеру. Хореографиялық өнер саласындағы ғылыми-зерттеу ізденісіне қызығушылық таныту. Оқушылардың көркемдік іс-әрекетке қызығушылығын дамыту қабілетін көрсетеді.
- Педагогикалық, гуманитарлық, білім беру, классикалық, халықтық, қазақ және қазіргі заманғы би мәдениеті мен өнері саласындағы зерттеулер нәтижелерін кәсіби қызметте пайдаланады
- Білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолданады, өнер хореография бағытындағы дәлелдер мен тұжырымдама проблемаларды шешу. Көпшілік алдында сөйлеуге дайын және қабілетті екенін көрсетеді, тілдік құзыреттіліктерді меңгереді, дәлелдер келтіреді, пайымдау шығарады
- Жалпы әлемдік ғылыми, білім беру және мәдени-ақпараттық кеңістікті қалыптастыруға, ондағы Қазақстан Халықтарының мәдени мұрасын, көркем шығармашылықтың әртүрлі түрлеріндегі жетістіктерді таратуға және сақтауға қатысу. Заманауи хореографиядағы инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білімге тең қол жетімділікті ескеру
- Ғылыми-зерттеу ізденісіне қызығушылық танытады, ғылыми жаңалықтар ашуға қабілетті. Оқушылардың іздеу-зерттеу қызығушылығын дамыту қабілетін көрсетеді. Хореография саласында орындаушылық шеберлік дағдыларын меңгерген.
- Педагогикалық іс-әрекет туралы тұтас көзқарас білімін көрсету, олардың қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында тұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыруға бағытталған і-әрекеттерді білу; білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін және мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
- Кәсіби қызмет түріне (түрлеріне) сәйкес келетін кәсіби білім мен технологиялардың басым болуы: білім беру қызметі, балетмейстерлік қызмет, репетиторлық қызмет, ұйымдастыру-басқару қызметі, әдістемелік қызмет, Эксперименталды-зерттеу қызметі, мәдени-ағарту қызметі және хореографияның мамандандырылған бағыттарындағы ақпараттық-коммуникациялық қызмет саласында