6B02101 Хореография в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру және мәдениет ұйымдарында үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайларда, қазіргі заманғы қосымша білім берудің жаңартылған мазмұнына, сондай-ақ еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес инновациялық деңгейде қызметті жүзеге асыруға, хореографиялық ұжымды басқаруды жүзеге асыруға қабілетті хореография маманының әлеуметтік және мәдени дамыған, кәсіби құзыретті тұлғасын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Классикалық бидің орындау әдістемесі I
Пәннің мақсаты-Классикалық бидің мәнерлі құралдары;апломбты,созылуды,бұралуды,икемділікті,жоғарықадамды,жоғарысекіруді,үйлестіруді,икемділікті,орындалатын стильдің мәнерлілігін, музыкалықты әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі I
Пәннің мақсаты-Орындаушыларды даярлау жүйесіндегі Халық биі. Бишінің орындау техникасын жетілдірудегі халық биін жаттықтырудың рөлі. Халық биін жаттықтырудың ерекшеліктері. Машинадағы Экзерсис қозғалыстарының реттілігі. Терминология
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ биін орындау әдістемесі I
Пәннің мақсаты- Қазақбиінің ерекшеліктері: қол, аяқ, дене қалпы мен қалпы. Педагогтардың жүйесі бойынша Қазақ биін орындау техникасы Ш.Жиенқұлова, Д.А.Хабиров, Г.Н.Бейсенова қазақ биінің элементтерін, қозғалыстарын орындау сипаты, мәнері. Икемділікті, мәнерлілікті, музыкалық шеберлікті дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Классикалық бидің орындау әдістемесі II
Пәннің мақсаты"Позалармен би қадамдары","жартылай Бұрылыстар мен бұрылыстар "бөлімдеріндегі қозғалыстар."Байланыстырушы қозғалыстар" .Аяқталған бөлімдерден қозғалыстарды біріктіру әдісі. Екі аяғынан бір-біріне, бір-екіден секіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі II
Пәннің мақсаты-Халықбиініңэкзерсисініңқұрылысы. МашинадағыЭкзерсисқозғалыстарыныңреттілігі. Терминология. Орындаушылардың күш-жігерін, төзімділігін, кәсіби ерік-жігерін дамыту. Қолды, аяқты, корпусты, басты қою.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі ІІІ
Пәннің мақсаты-Орындаушылық сапасын дамыту: күш, тұрақтылық, үйлестіру, музыкалылық. Байланыстырушы қозғалыстар мен элементтер, қарапайым фракциялар, жартылай зарядтар. Ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, машинаның жанында және залдың ортасында қозғалысты зерттеу әдісі. Залдың ортасында эскиздер салу. Орыс, белорус және украин билерінің элементтері. Дәстүрлі қозғалыстар, крекерлер. Ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, орыс, украин биінің элементтері мен би суреттерінің негізінде этюдтер қою. Балтық елдері мен Польша билері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық бидің орындау әдістемесі III
Пәннің мақсаты-Классикалықбимектебініңқимылдарынорындауқарқынынжеделдетуарқылықиындату.Классикалық би сабағында жүктемені бөлу. Оқушылардың физиологиялық және Психологиялық қайта құрылуының жеке ерекшеліктері. Классикалық би бөлімдерінің Қозғалысын одан әрі зерттеу. Классикалық би мектебінің бөлімдерінен қозғалыс үйлесімі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ биін орындау әдістемесі ІІ
Пәннің мақсаты-"Қолдың ерекше жағдайы","қазақ биінің негізгі қол қимылдары","жүрістің негізгі түрлері"бөлімдеріндегі қозғалыстарды зерттеу әдістемесі. Пластиканың қазақтардың үй тұрмыстық қолөнер элементтерімен байланысы, Киіз басу, ұршық, алашатоқ би пластикасының негізі ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнер тарихы
Пәннің мақсаты- Әр түрлі кезеңдерде өнердің даму ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. өнерді қабылдау; - өнердің шығу тегі;-өнер түрлері бойынша жіктеу; - Ежелгі әлем өнері;-Ежелгі өнер;-Орта ғасырлар өнері;-Ренессанс өнері;-Ежелгі Ресей өнері;-БатысЕуропаөнері 17-18 ғасырлар;-орыс өнері.17-18 ғасырлар;-19 ғасырдағы еуропалық өнер;- 19 ғасырдағы орыс өнері;- 20 ғасырдағы өнердегі негізгі бағыттар;- 20 ғасырдың екінші жартысындағы өнер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ және шетел хореографиясының тарихы
Пәннің мақсаты-Би өнер түріретінде. Музыкалық бағыттардың даму тарихы және олардың хореографияға әсері. Хореографиялық өнердің пайда болуы және дамуы. Кәсіби бидің даму тарихы. Қазақ биінің этно мәдени негіздері. Ұлттық балет театрының дамуы. Д.Абиров, З. Райбаев, М. Тілеубаев, Б. Аюхановтың Шығармашылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі IV
Пәннің мақсаты-Ұлттық және бейнелі орындау мәнерінің мәнерлілігін тәрбиелеу. Залдың ортасында этюдтерді қалыптастыру үшін лексикалық материалдарды іріктеу. Венгр және испан кейіпкерлеріндегі залдың ортасындағы эскиздер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ биін орындау әдістемесі ІІІ
Пәннің мақсаты- Концертмейстер мен жұмыс істеу әдістемесі, музыкалық материалды таңдау. Станокта оқу комбинацияларын, залдың ортасындағы экзерсистегі би эскиздерін құрастырудың теориясымен әдістемесі: ерлер, әйелдер. Қазақ биінің қазіргі даму тенденциялары. "Нео-қазақша хореография".
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Классикалық бидің орындау әдістемесі IV
Пәннің мақсаты-Қозғалыстарды игеру en tournant, шұлы қүшін, pirouette үйрену. Мәнерлілік және орындаушылық шеберлік. Үлкен қалыптарда жартылай башпайда тұрақтылықпен жұмыс істеу; үлкен қалыптарда айналу. Ауада айналу және айналу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хореографиялық пәндерді музыкалық безендіру
Пәннің мақсаты-Би музыкасының тарихи дамуы .Алғашқы қауымдық жүйенің би музыкасы. Ренессанс би музыкасы. Би музыкасы 16-18 ғғ. батыс және Шығыс Еуропаның би музыкасы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка теориясы
Пәннің мақсаты-Музыка өнер түрі ретінде. Музыкалық композициялардың негізі. Музыкалық дыбыс және оның қасиеттері. Музыкалық тілдің компоненттері: метр және ырғақ, әуен, үйлесімділік. динамика, қарқын, құрылым. Аралас өлшемдер мен өлшемдер. Музыкалық-экспрессивті құралдардың өзара әрекеттесуі. Музыка мен би қозғалысының байланысы. Музыкалық стиль және музыкалық жанр. Музыкалық форма және оның би композициясымен байланысы. Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқуға болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі мекемелердегі ритмика және хореография
Пәннің мақсаты-Балалардағы музыкалық-эстетикалық қабылдауды және қозғалыстардың пластикалық экспрессивтілігін дамыту .Дж.Э.Далкроздың әдістемелік жүйесі. Музыканы тыңдау және ән айту, музыкалық қабілетін дамыту, музыкалы қесту, музыкалық есте сақтау, ырғақ сезімі. Музыкаға эмоционалды жауап беруге тәрбиелеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық бидің орындау әдістемесі V
Пәннің мақсаты-Станок жанында және залдың ортасында үйлестіру міндеттерінің күрделілігі. Комбинациялардағы музыкалық-ырғақты суреттің өзгеруі. Үлкен секірулер мен бұрылыстарменadagio-ныңкүрделі формасы. Музыкалық-хореографиялықкомпозициялардағыэмоциялық-мағыналықмәнерлілік. Сабақты өзбетінше әзірлеу, жазу және өткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ биін орындау әдістемесі IV
Пәннің мақсаты-Студенттерді әйелдер мен ерлер сыныптарының элементтерін орындау әдістемесіне оқыту; практикалық дағдыларды дамыту; Болашақ хореография бакалаврының кәсібилігімен жеке жұмыс стилін қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі V
Пәннің мақсаты - Сыған, испан, Мексика билерінің, Закавказье халқының билерінің негізгі қимылдарын зерттеу. Халықтық және классикалық би синтезінде құрылған халық биінің стильдік ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықтық-сахналық би негіздері I
Пәннің мақсаты- Халықтық сахналық биде аяқ-қол позициялары. Қадамдар, ауысулар, бұрылыстар және айналулар. Машинадағы Экзерсистізбегі. Халықтық-сахналық бидегі Терминология дтерде орындаудың стилистикалық ерекшеліктері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ биді оқытудың негіздері I
Пәннің мақсаты-Қазақ әйелдер биінің қолдары мен аяқтарының қимылдарын үйлестіру ережесі. қазақ ерлер биінің қолы мен аяқтарының негізгі қимылдары. Қолды, өзекті, аяқты үйлестіру. Иілу, иілу, бұрылу, айналу, секіру. Биді орындау техникасын, оның музыкамен, бейнемен, пластикпен үйлесімділігін қалыптастыру. Станокта Экзерсис құру теориясы мен әдістемесі. Әдістеме концертмейстермен жұмыс, музыкалық материалды таңдау. Станокта оқу комбинацияларын құрастыру теориясы мен әдістемесі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі I
Пәннің мақсаты- Қазақ әйелдер биінің қолдарымен аяқтарының негізгі қимылдары. Станокта Экзерсис құрудың теориясымен әдістемесі. Музыкалық сүйемелдеуді таңдау бойынша концертмейстермен жұмыс. Станокта оқу комбинацияларын, залдың ортасындағы би этюдтерін құрастырудың теориясы мен әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі I
Пәннің мақсаты- Халықтық-сахналық хореография формаларының пайда болуы, олардың қазіргі мәдени кеңістікте дамуы. Халықтық-сахналық бидің орындаушылық мәдениеті. Кәсіби қабілеттерді қалыптастыру және дамыту заңдары және халық биінде орындаудың экспрессивтілігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хореографиялық мұра
Пәннің мақсаты-Хореографиялық мәтінді, стильді, мәнерді және бастапқы дерек көздің сипатын жеткізу, сақтау Және болашақ ұрпаққа жеткізу. Қазақстанның балетмейстерлері мен хореографтарының хореографиялық мұрасы. Әлемдік және Ұлттық мұра репертуарындағы балет спектакльдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Классикалық биді оқып-үйенудің теориясы мен әдістемесі I
Пәннің мақсаты-Классикалық би мектебінің пайда болуы. Классикалық биді оқытудағы негізгі ұғымдар (категориялар): оқыту, білім беру, тәрбиелеу. Классикалық бидегі Терминология. Сабақтың құрылымы. Сабақтың негізгі және екінші бөліктері. Сабақтың бөліктері арасында уақытты бөлу (циклограмма). Сабақта жүктемені бөлу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи хореографиядағы инклюзивті бағыттар
Пәннің мақсаты-Жеке дамудың өсуіне және адамның физикалық , интеллектуалдық және эмоционалдық денсаулығын жақсартуға ықпал ететін заманауи хореографиядағы инклюзивті бағыттар. Би арқылы қозғалыс пен адамның байланысын терең түсінуді қалыптастыру. Стихиялық би және шынайы қозғалыс практикасы, импровизация және соматика әдістері, эмоциялар мен қатынастармен жұмыс. Еркін Би. Жеке және шығармашылық әлеуетін ашу үшін еркін биді пайдалану. Стихиялық және еркін бидің әртүрлі формалары мен тәсілдері: Ecstatic dance, Rhythms, Dynamic meditations және басқа форматтар. Келісімшарттың ерекшеліктері және сабақтарды өткізу. Сабақтарды музыкалық сүйемелдеу. Шығармашылық дамудың бір түрі ретінде Импровизация және орындау. Импульстармен, даму стратегияларымен және өзара әрекеттесумен жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Классикалық би негіздері I
Пәннің мақсаты-Классикалық биді оқытудың негізгі педагогикалық аспектілері "қарапайымнан күрделіге дейін","pas схемалық формасынан мәнерлі биге дейін". Н. Тарасовты оқыту әдістемесі. Классикалық бидің нақты сабағын қалыптастыру принциптері. Сабақтың құрылымы. Сабақтың негізгі және қосалқы бөліктері. Сабақтың бөліктері арасындағы уақытты бөлу (сабақ циклограммасы). Классикалық бидің қимылдарын көрсету принциптері -белгілі бір қозғалыстың мақсаты, орындаудағы еңбастысы және екіншіреттік. Сабақтың музыкалық дизайнының принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты- Әртүрлі тарихи дәуірлердегі би және тұрмыстық мәдениеттің ерекшеліктері; әлемдік хореографиялық өнерді дамытудағы өткен ғасырлардағы ең көптаралған тұрмыстық билердің орны мен рөлі; курс бағдарламасы шеңберінде тұрмыстық би техникасында орындаушылық дағдыларды қалыптастыру; күнделікті билерді орындаудың мәнері мен стильдік ерекшеліктерін меңгерудің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ серіктес пен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру; тарихи-тұрмыстық биді оқыту әдістемесі саласында білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру; әртүрлі дәуірлердегі тұрмыстық би мәдениеті саласында шынайы ақпаратты іздеу бойынша тұрмыстық би мәдениеті және озық технологиялар туралы мәліметтер көздерімен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі II
Пәннің мақсаты-Студенттердің қазақ биінің негіздерін, өзіндік ерекшеліктерін тереңдетіп оқу, терминологияны, образды, мінезді, орындау мәнерін меңгеру, музыкалық – көркемдік талғамын тәрбиелеу. Қазақ биінде қолмен аяқ қозғалысының теориясымен әдістемесін, элементтердің алуа нтүрлілігімен пластикалық ерекшеліктерін, әрбір қозғалыстың мәнін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II
Пәннің мақсаты-Классикалық би мектебінің қалыптасуы. Классикалық биді оқытудың аспектілері: қарапайымнан күрделіге, кіші формалардан үлкенге дейін. Оқыту әдістері. Классикалық бидің эстетикалық қабылдауын дамыту принциптері классикалық би сабағында тәрбие принциптері. А. Ваганованың оқыту жүйесі. Қазақстан Республикасында классикалық биді оқыту әдістемесі: Селезнева А.В., Сабирова Д.Т., Аюханова Б. Г.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ биді оқытудың негіздері II
Пәннің мақсаты-Қазақ халқының ежелден өзіндік би мәдениеті болған. Ұлттық өнердің басқа түрлері сияқты би көшпенділер-малшылардың тұрмысында болды және би образдарында оның барлық ерекшеліктерін берді. Олардың арасында еңбек (орман би — тоқаш биі), аңшылық (Қоян би — бүркіттің қоянға аң аулау, құсбеги — дауылпаз-аң аулауды үйрету), би — сайыс (үйрек би), әзіл-сықақ, әзіл — сықақ (Насыбайшы), жануарларға еліктеу биі (ортеке-Қозы — секіру, Қара жорға, тепенкок — секіріс биі, ителге жүгіру, -Аю биі).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық би негіздері II
Пәннің мақсаты-Классикалық бидің экзерсисі. Классикалық бидің қарапайым қозғалысы және олардың үйлесімі. Классикалық бидегі Терминология. Залдың ортасында шағын пішіндер: adagio, allegro, Бұрылыстармен айналулар, қозғалысты байланыстырушы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Би ансамблі
Пәннің мақсаты-Қазақстан хореографтары қойылымдарының көркемдік құндылықтары. Авторлық мәтін, орындаушылық дәстүрлер, хореографиялық қойылымдардың музыкалық - бейнелік құрылымы. Ұлттық шығармалардағы хореографиялық шығармашылықтың ерекшеліктері. Композиторлармен, режиссерлермен және орындаушылармен жұмыс әдістері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-Хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесінің негізгі түсініктері (категориялары): тәрбие, білімберу, оқыту. Классикалық және халықтық биде орындаушылық шеберлікті оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Аспектілері: қарапайымнан күрделіге, кіші формалардан үлкенге дейін. Хореографиялық өнерді оқытудың негізгі принциптері мен әдістері. А. Я. Ваганова жүйесінің әдістемелік негіздері. А.Селезневтің, Ш. Жиенқұлованың, Д. Абировтың, Б. Аюхановтың педагогикалық мұрасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық-сахналық бидің негіздері II
Пәннің мақсаты-Қозғалыстарды үйлестіруді, төзімділікті дамыту. Музыкалық және мәнерлі орындау. Халықтық-сахналық би сабақтарында концертмейстермен және музыкалық материалдармен жұмыс істеу әдістемесі. Зал ортасындағы халықтық-сахналық бимен этюдтердің экзерсисін жүргізудің практикалық дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хореографиялық ұжыммен жұмыс жасау әдістемесі
Пәннің мақсаты-Ұлттық спектакльдердегі балетмейстер мен режиссерлық тәсілдер. Қойылымдық топпен және орындаушылармен әдістемелік жұмыс жасауды игеру. Орындаушылар ансамблімен дайындық жұмыстарының практикалық дағдыларын қалыптастыру, немесе солистермен жеке концерттік номерлерді, хореографиялық шығарма үзіндісімен жұмыс жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем халық билері
Пәннің мақсаты- Еуропа, Америка, Орта Азия халықтарының хореографиялық мәдениеті. Шығыс елдері. Негізгі элементтерді орындау әдістемесі, ӘЛЕМ ХАЛЫҚТАРЫНЫҢ БИЛЕРІНЕ тән және стиль ерекшеліктері. Білуі керек: әлем халықтарының би сабақтарында практикалық сабақтар мен этюдтер құрудың әдістемелік талаптарын орындау. Венгр, поляк, Аргентина, Үнді билерінің негізгі элементтерін орындау әдістемесі. Пластикалық экспрессивтілік техникасын жетілдіру; - сахналау,репетиторлық және сахналаудың негізгі нысандарын, құралдары мен әдістерін меңгеру; педагогикалық қызмет, орындаушылардың кәсіби шеберлігін арттыру бойынша сабақтар өткізу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балетмейстер шеберлігі І
Пәннің мақсаты-Хореографиялық өнердің түрлері, формалары мен жанрлары. Балетмейстердің қызмет саласы. Композициялық жоспар. Бидің суреті (хореографиялық сурет). Хореографиялық қойылымды көркем безендіру. Балетмейстердің балалар хореографиялық ұжымдағы жұмысы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II
Пәннің мақсаты-Халықтық сахналық биді оқытудағы педагогикалық технологиялар мен әдістердің ерекшеліктері. Қимылдармен комбинацияларды орындау және оқыту ережелері станокта және залдың ортасындағы этюдтерде лексикалық материалдың стилистикалық ерекшеліктері. Орындаушылардың кәсіби және көркемдік-шығармашылық қабілеттерін дамыту принциптері. Сабақ өткізу әдістері. Экспрессивтілікті дамыту құралдары мен әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балетмейстер шеберлігі ІІ
Пәннің мақсаты- Хореографиялық бейне. Балалар биі. Балаларға арналған бидің ерекшеліктері.Хореографиялық бейнені бейнелеу. Бидегі кейіпкер (батыр). Драматургия. Хореографиялық шығарманы қоюда драматургия заңдарын қолдану. Қазіргі тақырып. Би композицияларының тән формалары (құрылымдары). Балет-хореографиялық өнердің ең жоғары "театр" түрі. Балет түрлері (сюжеттік, сюжеттік емес, бағдарламалық). Балеттегі Режиссура: режиссура өнер ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Би қойылымының композициясы
Пәннің мақсаты-Хореографиялық шығармалардың сюжетін құрудың композициялық элементтері. Қойылымның композициялық жоспары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Ғылыми теория мен көркемдік практиканың жетістіктерін үйлестіре отырып, хореографиялық және теориялық пәндерді оқыту қабілетін меңгеру. Хореографиялық өнер саласындағы ғылыми-зерттеу ізденісіне қызығушылық таныту. Оқушылардың көркемдік іс-әрекетке қызығушылығын дамыту қабілетін көрсетеді.
- Педагогикалық, гуманитарлық, білім беру, классикалық, халықтық, қазақ және қазіргі заманғы би мәдениеті мен өнері саласындағы зерттеулер нәтижелерін кәсіби қызметте пайдаланады
- Білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолданады, өнер хореография бағытындағы дәлелдер мен тұжырымдама проблемаларды шешу. Көпшілік алдында сөйлеуге дайын және қабілетті екенін көрсетеді, тілдік құзыреттіліктерді меңгереді, дәлелдер келтіреді, пайымдау шығарады
- Жалпы әлемдік ғылыми, білім беру және мәдени-ақпараттық кеңістікті қалыптастыруға, ондағы Қазақстан Халықтарының мәдени мұрасын, көркем шығармашылықтың әртүрлі түрлеріндегі жетістіктерді таратуға және сақтауға қатысу. Заманауи хореографиядағы инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білімге тең қол жетімділікті ескеру
- Ғылыми-зерттеу ізденісіне қызығушылық танытады, ғылыми жаңалықтар ашуға қабілетті. Оқушылардың іздеу-зерттеу қызығушылығын дамыту қабілетін көрсетеді. Хореография саласында орындаушылық шеберлік дағдыларын меңгерген.
- Педагогикалық іс-әрекет туралы тұтас көзқарас білімін көрсету, олардың қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында тұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыруға бағытталған і-әрекеттерді білу; білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін және мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
- Кәсіби қызмет түріне (түрлеріне) сәйкес келетін кәсіби білім мен технологиялардың басым болуы: білім беру қызметі, балетмейстерлік қызмет, репетиторлық қызмет, ұйымдастыру-басқару қызметі, әдістемелік қызмет, Эксперименталды-зерттеу қызметі, мәдени-ағарту қызметі және хореографияның мамандандырылған бағыттарындағы ақпараттық-коммуникациялық қызмет саласында