8D01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және кәсіби қызмет саласындағы Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктерді меңгерген бастауыш білім беру саласында бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Бастауыш білім берудің теориялық-әдіснамалық мәселелері
Ғылыми танымдық іс-әрекеттердің түзілу принциптері, формалары, тәсілдері, ұғымдары жөнінде білімін қалыптастырады. Бастауыш білім берудің заңдылықтарын жүйелі түрде түсінуін, зерттеу әдістерін, дағдыларын меңгеруін көрсетеді, жаңа, күрделі идеяларды сыни талдайды, бағалайды, синтездейді, халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өздерінің ерекше зерттеулерін енгізеді, білімдерін, жетістіктерін қоғамдастыққа жеткізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
«Педагогика философиясы мен әдістемесі» курсының мазмұны «педагогикалық әдістеме» ұғымының мәні мен қызметі туралы мағлұмат береді; әдістемелік мәдениетті біліммен, біліммен және дағдымен қаруландырады, докторанттардың ғылыми және практикалық зерттеу қызметінде әдістемелік заңдылықтарды, принциптерді, зерттеу әдістерін дұрыс қолдана білуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беру процесінде жасанды интеллектті оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Пән бастауыш білім беру мазмұнында жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолданудың ғылыми-әдістемелік негіздерін қарастырады. Білімалушылар ЖИ ұғымы мен оның білім беру жүйесіне әсері, бастауыш білім беруде ЖИ құралдарының қолданылу мүмкіндіктері, педагогикалық тәсілдер мен оқыту әдістемелері жөнінде терең білім алады. ЖИ-ді білім беру процесіне интеграциялау жолдарын зерттеп, оны практикалық түрде іске асыруды меңгереді. Пән болашақ пәндік мамамдандырылмаған педагогтерді даярлауда сандық технологияларды тиімді пайдалана отырып, инновациялық оқыту әдістерін жобалауға бағыттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық педагогика
Цифрлық педагогика білім алушыларды компьютер құрылғысы, ақпаратты ұсыну және өңдеу, интернет желісінде жұмыс істеу, есептік ойлау мәселелері бойынша заманауи ақпараттық технологияларды практикада пайдалану үшін базалық біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қамтамасыз етеді. Жасанды интеллект (ЖИ) – адамның ойлау процесін компьютерлік жүйелермен модельдеуді үйретеді. Пәнаралық байланыстарды интеграциялайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастырады, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми-ақпараттық мәтіндермен жұмыс жасау жолдарын меңгертеді. Пән докторанттардың жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан мен әлемдік білім кеңістігіндегі білім беру мен педагогика ғылымының дамуы
Әлемнің түрлі елдеріндегі білім реформалары мен білім берудің даму тенденцияларымен, білім беру саласындағы мониторинг жүйесі, сараптама бағыттарымен қазіргі жай-күйін салыстырып таныстырады. Жаңа, күрделі идеяларды сыни талдайды, бағалайды, синтездейді, ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өздерінің ерекше зерттеулерін енгізеді, өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа жеткізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты - білім алушыны ғылыми зерттеу жұмыстарымен айналысуға дайындау және болашақ кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарын тиімді ұйымдастыруға кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұнында ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы білімдер, ғылыми зерттеу әдістері мен логикасы туралы түсініктер, деректерді жинау мен ғылыми ақпаратты өңдеу, мұғалімнің іс-әрекеті мен сабақты зерттеуді ұйымдастыру принциптері және зерттеу нәтижелерін ресімдеу мәселелері қамтылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулердегі кешенді үдерісте сыни ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсетеді;
- Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік–конструкторлық жұмыстар / шығармашылық жобалар мен жұмыстарды талдайды.
- Цифрлық педагогиканың пәнаралық салаларын зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде туындайтын әдіснамалық мәселелерді талдау дағдыларын меңгереді;
- Бастауыш білім саласының жүйелі мазмұнын, қолданылатын дағдыларын, зерттеу әдістерін түсінеді;
- Әлеуметтік-кәсіби және ұлттық құндылықтарды қалыптастырады, кәсіби іс-әрекетіндегі құндылықтарды ілгерілету тұжырымдамаларын, стратегияларын, тетіктерін зерделейді.
- Қоғамның технологиялық, әлеуметтік, мәдени дамуына қажетті академиялық құзіретті маман дайындайды;