Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Оқыту нәтижелері

  • ғылым эволюциясындағы негізгі даму кезеңдері мен парадигмалардың ауысуын талдайды; түрлі ғылыми теориялар мен идеяларды бағалайды және салыстырады; жаһандану мен жоғары білім беруді интернационализациялау жағдайында Қазақстан Республикасында және әлемде педагогикалық ғылымның заманауи тенденцияларын, бағыттары мен даму заңдылықтарын біледі; бастауыш білім берудің теориялық-әдіснамалық тәсілдерін жүзеге асырады;
  • оқу курстарының бағдарламаларын жобалайды, оқу сабақтарын жүргізеді және талдайды; оқу-әдістемелік материалдарды жобалау саласында жаңа тәсілдер мен әдістемелік шешімдер әзірлейді; педагогикалық эксперименттік ғылыми зерттеулерді жүргізеді, олардың нәтижелерін талдайды және жалпылайды;
  • бастауыш білім берудің өзекті мәселелерін шешу жолдарын анықтайды; цифрлық технологияларды қолданып, өзінің ғылыми-педагогикалық және инновациялық қызметін жоспарлайды және іске асырады;
  • бағдарламалық құралдарды, деректерді визуализациялау мен талдау құралдарын қолданады; кәсіби қызмет нәтижелері үшін шешімдер қабылдайды және жауапкершілікті өз мойнына алады; ғылыми саланың шекарасын кеңейтетін және ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайықты түпнұсқа зерттеулер арқылы өз үлесін қосады;
  • білім беру және ойын бағдарламаларын, веб-ресурстарды, дағдыларды қалыптастыруға арналған тренажерларды өз бетінше әзірлейді; цифрлық білім беру ресурстарын талдайды; рөлдік ойындарды модельдейді, оқушылардың бірлескен жұмысын ұйымдастыру үшін желілік ресурстарды қолданады; жеке және топтық оқу жобаларын жоспарлау мен олардың орындалуын бағалауда АКТ қолданады;
  • бастауыш білім беру субъектілерімен (білім алушылармен, магистранттармен, педагогтармен) сабақтар, семинарлар, конференциялар ұйымдастыру, жаңа идеяларды шығаруға дербестігін, ғылыми және кәсіби бейілділігін көрсету;
  • қарым-қатынастың негізгі әдістерін, білім алушылардың, педагогтар мен ата-аналардың өзара қарым-қатынасы мен өзара іс-қимылының үлгілік жағдайларын модельдеу, бастауыш білім беру мазмұнын ескере отырып, жаңа курстар әзірлеу және оларға оқу-әдістемелік қамтамасыз ету, қазіргі заманғы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін пайдалану;
  • кәсіби және академиялық ортадағы бастауыш білім беру мәселелерін білікті түрде талқылау, қорытындыларды дәлелдеу, өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа таныстыру.
Top