8D03122 Аймақтану в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 8D03122 – «Аймақтану» білім беру бағдарламасының мақсаты - әлемді әртүрлі блоктарға бөлшектеу жағдайында, іргелі ғылыми-теориялық және қолданбалы дайындығы бар , шет тілдерін, заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген, облыста тұжырымдамалық және практикалық мәселелерді тұжырымдауға, шешуге қабілетті, өңірлік ғылым саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау бойынша жоғары тиімді ғылыми-әдістемелік платформа құру халықаралық қатынастар және әлемдік саясат. Білім беру бағдарламасы өңірлік саясат және өңірлік интеграциялық процестер саласындағы ғылыми-зерттеу, болжамды-талдамалық құзыреттерді қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, нәтижесінде докторанттар осы процестерді зерттеу мен талдауда Құзыретті болады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D065 Аймақтану
-
Білім беру саласы 8D03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 8D031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән ғылым туралы білім жүйесі, ғылыми зерттеу әдістері, зерттеу жұмысының нысандары мен мазмұны, өз бетінше зерттеу іс-әрекеті, сыни талдау, сыни ойлау дағдыларын дамытуға арналған зерттеудің әдістемелік және әдіснамалық аппараты ретінде жан-жақты түсінік қалыптастыруға бағытталған. Болжау және талдау әрекеттері және АКТ қолдану арқылы жағдайды модельдеу.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі регионалистикадағы Орталық Азияны зерттеудің ғылыми-әдістемелік негіздері
Пән негізгі ғылыми-әдіснамалық тәсілдерді, қазіргі өңірлік саладағы Орталық Азияны зерделеу тұжырымдамаларын, интеграцияға ықпал ететін де, интеграцияға кедергі келтіретін де фактілерді, геосаяси ойдың дамуын, Орталық Азия өңірінің өңірлік интеграциясының перспективаларын зерделеуге бағытталған
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өңірлік және жаһандық процестердегі әлем елдері: сыни талдау
Пән континенттер бойынша әлем елдерінің экономикалық, саяси, әскери, әлеуметтік-мәдени өлшемдер бойынша аймақтық және жаһандық процестерге қатысуын, континенттік өңірлік бірлестіктердің тиімділігін және олардың даму перспективаларын ғылыми негізделген сыни талдауға бағытталған.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
21 ғ-дағы өңірлік дамудың өзекті мәселелері.
Пән өңірлік дамудағы қазіргі заманғы үрдістер мен трендтерді, өңірлендіру процестерінің күшеюіне әсер ететін факторларды, өңірлендіру процестерінің ерекшеліктерін зерделеуге, осы процестерді талдауға, өңірлік интеграцияның жаңа форматтарын зерттеуге бағытталған
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пән аналитикалық мәтіндік қызмет ретінде жоғары деңгейдегі кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға және коммуникативтік құзыреттілікті кеңейтуге бағытталған. Академиялық ағылшын тілінде сөйлейтін ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті докторанттарды даярлаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін жазбаша ғылыми коммуникацияның академиялық жанрларының ерекшеліктерін зерттейді
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оның өңірлік интеграциясын ғылыми болжау, ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізу үшін қазіргі өңірлік салада Орталық Азияны зерттеудің негізгі ғылыми-әдістемелік тәсілдерімен, тұжырымдамаларымен жұмыс істейді
- Қойылған проблема бойынша ғылыми-негізделген сараптамалық қорытынды жасауда оқыту әдістемесін және зерттеу дағдыларын меңгерген және аймақтану мәселелері бойынша сараптамалық қоғамдастықта өз ұсынымдарын дәлелді қорғайды
- Ұлттық және халықаралық жобалар бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра отырып, оның жетекші тенденцияларын болжау және модельдеу үшін регионалистиканың заманауи мәселелері мен перспективаларын талдайды.
- Әлем елдерін талдау нәтижелерін өңірлік және жаһандық процестерде, олардың континенттік өңірлік бірлестіктердің тиімділігін және оқытушылық, зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызметтегі даму перспективаларын қолданады.
- Өңірлік интеграцияны ғылыми болжау және өңіртанушылардың жоғары оқу орындарындағы даярлығында әдістемелік пайымдау үшін қазіргі өңірлік ғылымда Орталық Азияны зерттеудің негізгі ғылыми-әдіснамалық тәсілдерімен, тұжырымдамаларымен жұмыс істейді
- Шет тілінде еркін қарым-қатынас жасауды, дайындық бағыты бойынша академиялық немесе кәсіптік дауларға қатысуды көздейтін өңірлік міндеттерді шешу үшін оқытушылық практикада ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауға бастамашылық етеді, басшылық етеді және қатысады.
- Ол аймақтанудағы заманауи тенденцияларды баяндайды, ғылыми-зерттеу және оқытушылық қызметте ғылыми-әдістемелік негіздерді қолдана отырып, жоғары деңгейдегі аймақтанушы маманның талаптарына сәйкес шешім жолдарын табады.
- Әлемдік трендтерге және ғылыми-әдістемелік негіздерге сәйкес білім беру процесіне педагогикалық инновацияларды енгізеді.