Жаңа білім беру бағдарламасы

8D03122 Аймақтану в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 8D03122 – «Аймақтану» білім беру бағдарламасының мақсаты - әлемді әртүрлі блоктарға бөлшектеу жағдайында, іргелі ғылыми-теориялық және қолданбалы дайындығы бар , шет тілдерін, заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген, облыста тұжырымдамалық және практикалық мәселелерді тұжырымдауға, шешуге қабілетті, өңірлік ғылым саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау бойынша жоғары тиімді ғылыми-әдістемелік платформа құру халықаралық қатынастар және әлемдік саясат. Білім беру бағдарламасы өңірлік саясат және өңірлік интеграциялық процестер саласындағы ғылыми-зерттеу, болжамды-талдамалық құзыреттерді қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, нәтижесінде докторанттар осы процестерді зерттеу мен талдауда Құзыретті болады.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D065 Аймақтану
  • Дайындық бағыты 8D031 Әлеуметтік ғылымдар

Оқыту нәтижелері

  • Оның өңірлік интеграциясын ғылыми болжау, ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізу үшін қазіргі өңірлік салада Орталық Азияны зерттеудің негізгі ғылыми-әдістемелік тәсілдерімен, тұжырымдамаларымен жұмыс істейді
  • Қойылған проблема бойынша ғылыми-негізделген сараптамалық қорытынды жасауда оқыту әдістемесін және зерттеу дағдыларын меңгерген және аймақтану мәселелері бойынша сараптамалық қоғамдастықта өз ұсынымдарын дәлелді қорғайды
  • Ұлттық және халықаралық жобалар бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра отырып, оның жетекші тенденцияларын болжау және модельдеу үшін регионалистиканың заманауи мәселелері мен перспективаларын талдайды.
  • Әлем елдерін талдау нәтижелерін өңірлік және жаһандық процестерде, олардың континенттік өңірлік бірлестіктердің тиімділігін және оқытушылық, зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызметтегі даму перспективаларын қолданады.
  • Өңірлік интеграцияны ғылыми болжау және өңіртанушылардың жоғары оқу орындарындағы даярлығында әдістемелік пайымдау үшін қазіргі өңірлік ғылымда Орталық Азияны зерттеудің негізгі ғылыми-әдіснамалық тәсілдерімен, тұжырымдамаларымен жұмыс істейді
  • Шет тілінде еркін қарым-қатынас жасауды, дайындық бағыты бойынша академиялық немесе кәсіптік дауларға қатысуды көздейтін өңірлік міндеттерді шешу үшін оқытушылық практикада ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауға бастамашылық етеді, басшылық етеді және қатысады.
  • Ол аймақтанудағы заманауи тенденцияларды баяндайды, ғылыми-зерттеу және оқытушылық қызметте ғылыми-әдістемелік негіздерді қолдана отырып, жоғары деңгейдегі аймақтанушы маманның талаптарына сәйкес шешім жолдарын табады.
  • Әлемдік трендтерге және ғылыми-әдістемелік негіздерге сәйкес білім беру процесіне педагогикалық инновацияларды енгізеді.
Top