Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D03122 Аймақтану в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 8D03122 – «Аймақтану» білім беру бағдарламасының мақсаты - әлемді әртүрлі блоктарға бөлшектеу жағдайында, іргелі ғылыми-теориялық және қолданбалы дайындығы бар , шет тілдерін, заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген, облыста тұжырымдамалық және практикалық мәселелерді тұжырымдауға, шешуге қабілетті, өңірлік ғылым саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау бойынша жоғары тиімді ғылыми-әдістемелік платформа құру халықаралық қатынастар және әлемдік саясат. Білім беру бағдарламасы өңірлік саясат және өңірлік интеграциялық процестер саласындағы ғылыми-зерттеу, болжамды-талдамалық құзыреттерді қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, нәтижесінде докторанттар осы процестерді зерттеу мен талдауда Құзыретті болады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D065 Аймақтану
-
Білім беру саласы 8D03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 8D031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оның өңірлік интеграциясын ғылыми болжау, ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізу үшін қазіргі өңірлік салада Орталық Азияны зерттеудің негізгі ғылыми-әдістемелік тәсілдерімен, тұжырымдамаларымен жұмыс істейді
- Қойылған проблема бойынша ғылыми-негізделген сараптамалық қорытынды жасауда оқыту әдістемесін және зерттеу дағдыларын меңгерген және аймақтану мәселелері бойынша сараптамалық қоғамдастықта өз ұсынымдарын дәлелді қорғайды
- Ұлттық және халықаралық жобалар бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра отырып, оның жетекші тенденцияларын болжау және модельдеу үшін регионалистиканың заманауи мәселелері мен перспективаларын талдайды.
- Әлем елдерін талдау нәтижелерін өңірлік және жаһандық процестерде, олардың континенттік өңірлік бірлестіктердің тиімділігін және оқытушылық, зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызметтегі даму перспективаларын қолданады.
- Өңірлік интеграцияны ғылыми болжау және өңіртанушылардың жоғары оқу орындарындағы даярлығында әдістемелік пайымдау үшін қазіргі өңірлік ғылымда Орталық Азияны зерттеудің негізгі ғылыми-әдіснамалық тәсілдерімен, тұжырымдамаларымен жұмыс істейді
- Шет тілінде еркін қарым-қатынас жасауды, дайындық бағыты бойынша академиялық немесе кәсіптік дауларға қатысуды көздейтін өңірлік міндеттерді шешу үшін оқытушылық практикада ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауға бастамашылық етеді, басшылық етеді және қатысады.
- Ол аймақтанудағы заманауи тенденцияларды баяндайды, ғылыми-зерттеу және оқытушылық қызметте ғылыми-әдістемелік негіздерді қолдана отырып, жоғары деңгейдегі аймақтанушы маманның талаптарына сәйкес шешім жолдарын табады.
- Әлемдік трендтерге және ғылыми-әдістемелік негіздерге сәйкес білім беру процесіне педагогикалық инновацияларды енгізеді.