Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01721 Шетел тілі педагогтарын даярлау в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «8D01721–Шетел тілі педагогтарын даярлау» білім беру бағдарламасының мақсаты – мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында шет тілін оқыту әдістемесінің теориясы мен практикасы саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауда жоғары тиімді ғылыми-әдістемелік платформа құру, қазіргі заманғы шет тілдерін оқыту әдістемесі-мәдениеттану концепциясы саласында іргелі ғылыми, заманауи ақпараттық технологияларды жетік меңгерген және шет тілін оқыту мен тұжырымдай алатын және шет тілін оқыту саласындағы таным теориялары және концептуалды мәселелерді шеше алатын т.б. Білім беру бағдарламасы болашақ мамандардың шет тілінде білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу құзіреттілігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, соның арқасында докторанттар шетел тілінде білім беру әдіснамасы мен педагогикалық технологияларды жетілдіру бойынша заманауи көзқарастарды зерттеу және талдау жұмыстарын жүргізеді.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу жұмыстарында шет тілін оқыту әдістемесінің теориялық ережелерін және танымдық-категориялық аппараттың жұмыс істеу құралдары мен әдістерін мақсатты түрде қолдана отырып, педагогикалық және әлеуметтік ортада кәсіби қарым-қатынастарды дамытуға негізделген мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілікке ие болады.
- Басқа әлеуметтік-мәдени қоғамдастықтың жеке тұлғасының когнитивтік-концептуалды бірлескен оқуын және оқытудың маңыздылығын, серіктестің тілдік мінез-құлқын түсіндіру үшін қарым-қатынастың кәсіби саласында қабылданған сөйлеу және сөйлеуден тыс мінез-құлық нормаларын бағалау және жас студенттердің әлеуметтену процесінде мәдениетаралық диалогты қолдауға бастамашылық ету маңыздылығын мойындайды.
- Педагог кадрлардың кәсіби даярлығында мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырудың лингводидактикалық тұжырымдамалары негізінде шет тілін оқытудың білім беру мақсаттары мен стратегияларына сәйкес жас студенттерді ғылыми зерттеулер жүргізу және әлеуметтендіру үшін жағдай жасау үшін заманауи инфокоммуникациялық және цифрлық технологиялар негізінде шет тілін оқыту әдістемесі саласындағы оқу және кәсіби міндеттерді шешуде теориялық және практикалық дағдыларды қолдану.
- Мәдениетаралық қарым-қатынаста коммуникацияларға тән жанрлық-стилистикалық нормалар арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды таба отырып, бірлесе оқытылатын (байланыстағы) қауымдастықтардың әлеуметтік немесе лингвомәдени нормаларының бұзылуын анықтау және кәсіби коммуникация үрдісіндегі стереотиптердің дұрыс жүріс-тұрысын көрсету үшін ақпараттық-психикалық құрылымдарды, академиялық жазу дағдыларын және диссертациялық зерттеу пәні мен объектісіне сәйкес ғылыми зерттеу және ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыруда жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдану.
- Диссертациялық зерттеу шеңберінде өзіндік ғылыми-зерттеу экспериментін жүргізу және ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру мақсатында тиімді ғылыми және кәсіби коммуникация негіздеріне, сыни және аналитикалық ойлау дағдыларына, сондай-ақ эксперименттік ғылыми қызмет дағдыларына ие ғылыми пікірталастарды жүргізудің әдістері мен нысандарын қолданады.
- Жеке когнитивтік және метакогнитивтік зерттеу стратегияларын жетілдіру және тиімді пайдалану, терең лингвистикалық және психологиялық механизмдер мен концептуализация алгоритмдеріне қатысты когнитивтік ғылымның негізгі іргелі ережелерін іске асыру арқылы ғылыми зерттеулерді жүргізу процесінде өзінің ғылыми қызметін басқарады.
- Зерттеу қызметінің процесін мониторингтеу үшін теориялық және эмпирикалық әдістерді меңгеріп, шетел тілін оқыту саласындағы қазіргі және дәстүрлі теориялық концепцияларды талдау, бағалау және салыстыру негізінде ғылыми мамандандырылған коммуникацияда ойларды логикалық реттілікте ұсынуда жүйелі түрде оларды ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану, өзекті теориялық және қолданбалы тапсырмаларды шешуге бағытталған.
- Ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыруда жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеуге, өзіндік жаңа ғылыми идеяларды тудыруға, өз білімі мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа жеткізуге, ғылыми білім мен кәсіби мүмкіндіктер шекарасын кеңейтуге негізделген шет тілін оқыту әдістемесі саласындағы заманауи зерттеу әдістемесін тиімді пайдаланады.