7M02313 Шетел филологиясы в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық, редакторлық, аудармашылық, мәдени және ұйымдастырушылық қызметті жүзеге асыруға арналған этносаралық, конфессияаралық, халықаралық қатынастар жағдайында сындарлы, кәсіби диалог жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Көркем мәтін интерпритациясы
Курс ғылыми зерттеу барысында әдеби шығармаларды эстетикалық, мәдени және тарихи контекстте талдау және түсіндіруге бағытталған. Курста мәтін мен оқырманның өзара әрекеттесуін зерттеуге, көркем сөздің символизмін, тұспалдауын және терең мағыналарын анықтауға ерекше көңіл бөлінеді. Автордың поэтикасын талдау шығарманың көркемдік құрылымы мен идеялық мазмұнын тереңірек түсінуге ықпал етеді. Курсты меңгеру көркем мәтінмен жұмыс істеу кезінде аналитикалық ойлауды және ғылыми дәлелдеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу тәжірибесі
Курстың мақсаты – магистранттарды академиялық жазудың негізгі қағидалары мен әдістемелерімен таныстыру, дұрыс құрылымдалған, дәйекті және дұрыс пішімделген жазба жұмыстарын жасау. Академиялық коммуникацияны дамытуға, оның ішінде ойды нақты тұжырымдау мен жеткізуге, ақпаратты сыни талдауға және жазба жұмыстарында академиялық стандарттарды сақтауға баса назар аударылады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа мәтіндерін лингвистикалық және дискурсивті талдау
Курс ғылыми зерттеу барысында әртүрлі жанрлар мен форматтағы медиамәтіндердің лингвистикалық және дискурсивтік ерекшеліктерін талдауға бағытталған. Курс медиа дискурстағы мағыналардың қалыптасу механизмдерін, сөйлеу стратегияларының ерекшеліктерін, бұқаралық ақпарат құралдарында қолданылатын стильдік құралдар мен коммуникативті қатынасты зерттейді. Медиа мәтіндерін сыни дискурстық талдау, прагматика және әлеуметтік лингвистика тұрғысынан зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді. Курсты меңгеру магистранттарға аналитикалық және сыни ойлауды дамыта отырып, лингвистикалық әдістерді заманауи медиа тәжірибеде қолдануға мүмкіндік береді.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Когнитивті лингвистика және ғылыми зерттеулердің заманауи бағыттары
«Когнитивті лингвистика және ғылыми зерттеудің заманауи бағыттары» пәні когнитивті лингвистиканың теориялары мен әдістемелерін, сонымен қатар тіл біліміндегі қазіргі тенденцияларды тереңдетіп оқытуды қамтамасыз етеді. Магистранттар когнитивті грамматика, семантика және басқа да аспектілер ұғымдарын зерттейді, сондай-ақ бар ғылыми мектептер мен тенденцияларды талдайды. Бағдарлама ғылыми зерттеу барысында зерттеу әдістерін, соңғы ғылыми мақалаларды талдауды және талдау дағдыларын дамытуды қамтиды.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістері
Курс магистранттардың ғылыми танымның әдіснамалық негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін дамытуға бағытталған. Ол ғылыми зерттеудің кезеңдерін, сәйкес тақырыпты таңдауды, мақсатты, міндеттерді, гипотезаны тұжырымдау және ғылыми аппаратты құру әдістемесін қарастырады. Гуманитарлық ғылымдардағы заманауи тәсілдерге, лингвистикалық және әдеби талдаудың ерекшеліктеріне, академиялық жазуға, дәйексөзге, ғылыми жұмыстарды ресімдеуге қойылатын талаптарға ерекше көңіл бөлінеді. Пән өз бетінше ғылыми іс-әрекетке қажетті зерттеушілік құзыреттілік пен сыни ойлау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-лингвомәдени шет тілі
Пән шет тілін қолданудың әлеуметтік, тілдік және мәдени аспектілерін ескере отырып, оны жан-жақты зерттейді. Пән магистранттарға тілді әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде терең түсінуді қамтамасыз етуге, сондай-ақ оны қолданудың мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас пен шет тілін оқыту дағдыларын дамытуға арналған.
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Жоғары оқу орындарында шет тілінде білім берудің заманауи әдістемесі
Бұл курс шет тілдік ортада шет тілін оқыту және мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін зерттеуге бағытталған. Курс шетелдік мәдениетті оның барлық көріністерімен қабылдау, коммуникациялық кедергілерді еңсеру, әлеуметтік-мәдени ақпаратты пен әлемнің жаңа ғылыми бейнесін салыстырылатын отандық мәдениет бейнесін жүйелі түрде түсіну, сондай-ақ ғылыми-әдістемелік жұмыс пен мамандарды даярлау мәселелерін қарастырады.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел филологиясының когнитивтік-лингвомәдени парадигмасы
Курс магистранттардың қазіргі тіл ғылымының негізгі лингвистикалық теориялары туралы ғылыми-теориялық білімдерін меңгеруге және ғылыми зерттеулер жүргізуге бағытталған. Курс мәтіндік талдаудың түрлі лингвистикалық теориялары мен шығармашылық зерттеу әдістерін мәтіндік, когнитивтік-семантикалық, прагматикалық, социолингвистикалық, психолингвистикалық, лингвомәдени және дискурсивті-лингвистикалық аспектілерде салыстыру мәселелерін қарастырады.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Бұл курс жоғары білім беру психологиясының әдістемелік негіздері мен құралдарын игеруге және оларды кәсіби іс-әрекетте қолдануға бағытталған. Пән педагогикалық іс-әрекеттің әлеуметтік-психологиялық табиғатын, танымдық іс-әрекетке кіретін психикалық процестердің қасиеттерін, сонымен қатар ғылыми-әдістемелік жұмыстарды және студенттерге инклюзивті оқытуды жүзеге асыру мәселелерін зерттейді.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
IT - лингвистика
Курс лингвистикалық зерттеулерде заманауи ақпараттық технологияларды қолдануда теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс тілдік деректерді талдау, өңдеу және визуализациялау үшін қолданылатын цифрлық құралдар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қамтиды. Корпус лингвистикасы, компьютерлік лексикография және мәтінді автоматты өңдеу мәселелеріне ерекше назар аударылады. Курсты меңгеру студенттерге ғылыми зерттеулер жүргізу және цифрлық лингвистика және гуманитарлық ғылымдар саласында тиімді жұмыс істеу үшін пәнаралық дағдыларды дамытуға көмектеседі.
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми танымның эволюциясын, ғылыми танымның әдіснамасын және философиялық негіздерін жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс ғылыми теориялардың, әдістер мен концепциялардың дамуы мен өзгеру мәселелерін, сонымен қатар ғылыми таным мен оқудың философиялық аспектілерін талдауды қарастырады.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел филологиясының қазіргі тенденциялары
Бұл курс когнитивтік-филологиялық ғылыми зерттеулердің негізгі әдіснамалық принциптерін, атап айтқанда, лингвистикалық концептуализация мен лингвистикалық категориялаудың қазіргі теориясының негізгі ережелері мен бастапқы принциптерін, тілдегі білімді бейнелеудің жалпы теорияларын, лингвистикалық интерпретация теорияларын меңгеруге бағытталған.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Лингвоелтанымдык шет тілі
Пән шет тілін лингвистикалык талдауда және оны колданудың мәдени-аймактық ерекшеліктеріне бейімделген кешенді зерттеу больп табылады. Пән магистранттарды оқытылатын шет тілін, оның мәдени-аймактық мәнмәтінін терең түсінумен камтамасыз етуге, сондай-ақ оларды халықаралық ортада тіл мен мәдениетті оқытуга немесе лингвистика мен медениетаралық коммуникация саласындағы болашақ ғылыми зерттеулерге дайындауға арналған.
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Салыстырмалы әдебиет
Курс салыстырмалы әдебиеттің қалыптасуы мен дамуын зерттеуге, көркем шығарма мен әдеби процесті ұйымдастырудың маңызды мәселелерін түсінуге, сондай-ақ шығарманы көркемдік тұтастығында салыстырмалы талдаудың принциптерін меңгеруге және ғылыми зерттеулер жүргізуге бағытталған. Салыстырмалы әдебиеттің тарихи, әдеби, теориялық және әдіснамалық мәселелері қазіргі заманғы концепциялар мен шетелдік филологиялық салыстырмалы зерттеулердің даму тенденцияларына баса назар аудара отырып қарастырылады.
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Жоғары білім беру педагогикасы
Бұл курс жоғары білім берудегі оқыту принциптерін, әдістері мен тәжірибелерін кешенді зерттеуге бағытталған. Білім саласы университет контекстіндегі педагогикалық қызметтің әртүрлі аспектілерін қамтиды және жоғары білікті оқытушылар мен ғылыми қызметкерлерді дайындауды мақсат етеді. Инклюзивті білім берудің инновациялық технологиялары, лингвистикалық пәндерді оқытудың дидактикалық түсінігі және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асыру және кадрларды даярлау мәселелері қарастырылады.
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Креативті оқу және жазу
Курс мәтінді талдау және шығармашылық өзін-өзі көрсету дағдыларын дамытуға бағытталған, әдеби шығармаларды түсіндіру, авторлық әдістерді анықтау және оларды өз жазуында қолдану мәселелерін қарастырады және ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде сөздік қорын кеңейтуге, жазбаша және ауызша сөйлеу сауаттылығын дамытуға көмектеседі.
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шет тілі (Кәсіби)
Курстың мақсаты – тілдік қатынастың жоғары деңгейін және халықаралық ортадағы кәсіби қызмет аспектілерін дамыту. Шет тілін кәсіби жағдайда қолдануға, сонымен қатар студенттердің лингвистикалық сауаттылығын кеңейтуге және ғылыми зерттеулер жүргізуге басты назар аударылады.
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Когнитивті лингвистика
Бұл курс ғылыми зерттеу барысында магистранттардың лингвистикалық көкжиегін кеңейтуге және оқуға дайындалуға бағытталған мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайындағы әлемнің лингвистикалық картинасының негізі ретінде тұжырымдамалар, мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен практикасындағы когнитивтік лингвистиканың қалыптасу кезеңдері мен міндеттерін зерттеу, лингвомәдени тұжырымдама, концептосфера, сонымен қатар концепт құрылымы және оны сипаттау әдістерін меңгеруге көңіл бөледі.
Семестр - 3
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қарым-қатынасқа, терминологияны терең түсінуге және ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен тиімді жұмыс істеуге, ғылыми зерттеулер жүргізуге және оқытуға қажетті коммуникативті дағдыларды меңгереді.
- филологиялық зерттеулер контекстінде философиялық аспектілерді талдау үшін сыни ойлауды, ғылыми таным мен білім берудің дамуының негізгі кезеңдерін түсінуді дамытады.
- педагогика ғылымының негізгі заңдылықтарын зерттеп, талдап, олардың педагогикалық технологияларды жаңа жағдайда пайдалану жолдары туралы тұжырымдар мен жалпыламалармен байланысын белгілейді, оқу-тәрбие процесін жетілдіруге инновациялар енгізеді.
- Өзінің кәсіби өсуін басқаруда және тиімді педагогикалық іс-әрекет құзыретін дамытуда, ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыруда және білім беру процесіндегі психологиялық-педагогикалық құбылыстарды талдай отырып, психологияның ең маңызды теориялық тұжырымдамаларын, эмпирикалық зерттеулерін және іргелі қағидаларын жан-жақты түсінеді.
- Мәтінді құрылымдау және дәлелдеу, академиялық ортада тиімді жазбаша коммуникацияны қамтамасыз ету және оқу тәжірибесі мен ғылыми зерттеулерде психологиялық-педагогикалық және пәндік білімдерді интеграциялау дағдыларын қолданады.
- Ғылыми-зерттеу және оқу-әдістемелік жұмыстарды жүргізу кезінде ғылыми құзыреттілік пен тілдік және әдеби құбылыстарға талдау жүргізу үшін шет тілін зерттеудің заманауи әдістерін меңгерген.
- Үздіксіз кәсіби дамуға ұмтыла отырып, мәдениетаралық қарым-қатынастағы тіл, когнитивтік лингвистика, мәдени ерекшеліктер және ғылыми зерттеу арасындағы байланысты түсінеді.
- Әдеби дәстүрлер мен олардың әртүрлі мәдени контексттердегі эволюциясын салыстырмалы талдау, кәсіби саланың инновациялық жетістіктерін оқу қызметі мен ғылыми зерттеулерге экстраполяциялау дағдыларын қолданады.
- Тілдік деректерді жинау, өңдеу және талдау үшін цифрлық құралдар мен технологияларды қолдану, сонымен бірге ғылыми өнімділік пен ғылыми зерттеулер жүргізу үшін жариялау белсенділігін арттыру.
- Оқытудың инновациялық технологиялары мен ғылыми зерттеулерді пайдалана отырып, әртүрлі мәдени және дискурсивті шеңберлерде медиамәтіндерді қабылдау және интерпретациялау ерекшеліктерін ескере отырып, мәдениетаралық коммуникация контекстінде медиаконтентке талдау жасайды.
- Пәнаралық қолданбалы және ғылыми жобаларға қатыса отырып, қазіргі теориялық тәсілдерді пайдаланып, тілдік құбылыстар мен когнитивтік процестердің байланысын зерттейді.
- Оқу-тәрбие процесін жоспарлау мен жүзеге асыру және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүргізу кезінде мамандық ерекшеліктерін ескере отырып, тұлғаға бағытталған білім берудің маңызды принциптерін анықтайды.
- Көркем мәтіннің мағыналық деңгейлерін, авторлық стратегиялары мен көркемдік ерекшеліктерін анықтай отырып, интерпретациялайды, сонымен қатар оқу-әдістемелік жұмысын жүргізіп, әдістемелік құзыреттілігін дамытады.