Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01507 Математика және физика в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық қызмет саласындағы тұрақты өзгерістерге тез бейімделе алатын, кәсіби құзыреттілігі жоғары, математика және физика пәндерін терең меңгерген, заманауи білім беру талаптарына сай келетін бәсекеге қабілетті мұғалімді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Механика
Аналитикалық геометрия
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Молекулалық физика және термодинамика
Математикалық талдау
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Электр және магнетизм
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Элементарлық математика
Мектеп математика курсындағы қолданбалы есептер
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Оптика
Ғылыми зерттеу әдістері
Физиканың цифрлық зертханалары
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Мектеп физика курсы
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Математикалық есептерді шешу практикумы
Алгебра және сандар теориясы
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Физиканы оқыту әдістемесі
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Математиканы оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру ортасы
Мектептегі физикалық эксперименттің әдістемесі мен техникасы
Физика есептерін шығару практикумы
Атом ядросы және элементар бөлшектер теориясы
Мектеп физика курсындағы демонстрациялық эксперименттер
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
-
4 Оқу жылы
Теориялық физика негіздері
Радиоэлектроника және интегралды микросхемалар
Космология мәселелері
STEM-білім
Астрономия
Математикалық логика және дискретті математика
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Математикалық физика теңдеулері
Робототехника негіздері
Дифференциалдық теңдеулер
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Академиялық жазу және Action Research
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Математикалық ұғымдар мен фактілердің өзара байланысын, математикалық тұжырымдардың дәлелдеуін, басқа ғылыми салалармен байланысын, айнымалы шамалардың дифференциалдық және интегралдық есептеулерін, дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін, қатарлар теориясының қолданысын есептер шығаруда қолданады;
- Алгебраның негізгі ұғымдары мен әдістерін, пәндер арасындағы байланысын, математикалық модельдеу және абстрактілі ойлау қабілетін кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастырады.
- Геометрияның негізгі теоремаларын, кеңістіктегі құбылыстар мен процестердің моделдерін, қисықтар мен беттер теориясын дәлелдейді;
- Элементар математиканың стандартты және стандартты емес, логикалық және статистикалық, қолданбалы есептерін шеше алады;
- Жалпы және теориялық физика заңдылықтарын, аспан денелерінің табиғатын біледі, құбылыстар мен процестерді талдай алады;
- Физика курсының зертханалық жұмыстарын жасайды, физика есептерін шығарады, есептеу нәтижесін талдап, математикалық есептеулер жүргізу дағдыларына ие болады;
- Математика және физиканы оқыту әдістерін, жаңартылған білім беру бағдарламасының мазмұндық ерекшеліктерін, мектеп курсы есептерді шешудің жолдарын, сандық білім беру ресурстарын, инклюзивті білім беру жүйесін, бағалау жүйесінің критерилерін тиімді қолданады;
- Психологиялық теориялар мен тұлға ерекшеліктерін, педагогикалық қызметте ғылыми әдістердің қолдануын, педагогикалық зерттеулер әдістерімен заманауи инновациялық тәсілдерін, зерттеу барысында этикалық принциптерін, білім беру процесін жетілдіруге қажетті дағдыларды игереді;
- Экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениеті және тұрақты даму дағдыларын, кәсіпкерлік саласындағы білімді және қаржыны тиімді басқару қабілетін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің аспектілерін, құқықтық құндылықтарды қалыптастырады;
- Оқушылардың психикалық дамуын және жас ерекшеліктерін ескере отырып, математикалық идеялардың пайда болуын, академиялық жазылым мен ғылыми зерттеу-жұмыстарын жүзеге асырады;
- Математика және физикадан алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолдану үшін жүйелеу және жалпылау, зерттеу, эксперимент жүргізу және олардың нәтижелерін алу үшін оқу процестерін модельдеу; жасанды интеллектіні пайдалана отырып, оқу процесіндегі негізгі инновациялық технологияларды қолданады.