Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01507 Математика-Физика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әрбір білім алушы даярлау кезінде білім беру бағдарламасының барлық негізгі құзыреттіліктерін меңгереді және ашық пен көпмәдениетті ортаның жағдайында одан әрі үздіксіз білім алуға, кәсіби білімді, іскерлікті, дағдыларды жетілдіруге, шығармашылық потенциалын дамыту мен іске асыруға қабілетті болады
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математикалық талдау 1
Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
Кинематика, динамика, статика (ағылшын тілінде)
Кәсіпкерлік дағдылар негіздері
Community Service
Құқық және парасаттылық негіздері
Механика (ағылшын тілінде)
-
2 Оқу жылы
Ағылшын тілі
Молекулалық-кинетикалық теория және термодинамика (ағылшын тілінде)
Математикалық талдау 2
Макросистемалар физикасы (ағылшын тілінде)
Педагогика
Электр тізбектерінің теориясы (ағылшын тілінде)
Электр және магнетизм (ағылшын тілінде)
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
Математикалық талдау 3
Сызықтық алгебра және геометрия
Алгебралық есептерді шешу практикумы
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Аналитикалық геометрия
-
3 Оқу жылы
Қисынды есептер шығару
Ли алгебраның теориясына кіріспе және оның көрсетілімі
Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
Математиканы оқыту әдістемесі
Алгебра және сандар теориясы
Толқындық, геометриялық және кванттық оптика (ағылшын тілінде)
Физиканы оқыту әдістемесі
Оптика (ағылшын тілінде)
Кездейсоқ процестер теориясы
Инклюзивті білім беру
Теориялық механика, классикалық электродинамика және салыстырмалықтың арнайы теориясы
Стохастика және ықтималдықтар теориясы
Атом, атом ядросыжәне элементар бөлшектердің физикасы
Мектептегі физикалық эксперимент техникасы
Aтомдық және ядролық физика
Математикалық физика теңдеулері
Дифференциалдық теңдеулер
Классикалық механика, электродинамика және салыстырмалықтың арнайы теориясы
Мектептегі физикалық практикум
-
4 Оқу жылы
Стандарттық емес есептерді шешудің әдістері
Оқушылардың ғылыми-зерттеу іс-әрекеті
Олимпиадалық есептерді шешудің әдістері
Жалпы астрономияның курсы
Астрономия
Анализ және комбинаторика
Олимпиада есептерін шығару әдістемесі
Физикалық есептерді шешу бойынша практикум
Кванттық механика, статистикалық физика және физикалық кинетика
Академиялық жазу
Классикалық және кванттық статистика
Mатематикалық қисын және дискреттік математика
Геометриялық есептерді шешу практикумы
Планиметрия бойынша есептерді шешу әдістері
Оқыту нәтижелері
- критериалды бағалау технологияларын меңгерген, формативті және жиынтық бағалауды ұйымдастыру сыни ойлауды дамытуға ықпал ететін оқыту және бағалау стратегиясын қолданады
- математика және физика бойынша эксперименттік, зерттеу, олимпиадалық есептерді және startup-жобаларды ұйымдастыру, қою және шешу кезінде кәсіби дағдыларды қолданады
- кәсіби терминология мен академиялық хатты меңгерген; ана, екінші (Т2), шет тілдерін пайдаланады және физика мен астрономияны мектепте оқыту үшін оларды пайдалану әдістемесін меңгерген; оқушылардың тыңдаудың – сөйлеудің – оқудың – жазудың, пән бойынша сөйлеу, лингвистикалық қабілеттерін қалыптастырады
- математикалық және сандық сауаттылыққа ие, кәсіби қызметте АКТ-ны біледі және қолданады, есепті шешу проблемасын бір түрден екіншісіне (мысалы, алгебрадан-геометриялық немесе функционалдық түрге) трансформациялайды (аударады); физикалық аспаптардың жұмыс істеу принциптерін түсінеді, физикалық экспериментті қою және жүргізу әдістерін, сондай-ақ эксперименттік деректерді алу, өңдеу және талдау тәсілдерін меңгергереді
- математикалық сауаттылықты меңгерген, АКТ-ын және қашықтықтан оқыту технологиясын пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының талаптарына сәйкес математиканы және физиканы оқытуды ұйымдастырады, оқушылардың жеке қажеттіліктерін, төзімділікті, моральдық құндылықтарды ескере отырып, оқыту процесін түрлендіреді және дамытады
- қазіргі ғылымның тұжырымдамалық философиялық идеяларын меңгерген, сыни және шығармашылық ойлауға қабілетті, өзінің оқу қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыруға қабілетті, көшбасшылық қасиеттерге ие, өмір бойы оқуға дайын
- барлық деңгейдегі білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, математиканы және физиканы оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады
- мәдениеттану, әлеуметтану, жаратылыстану, экология, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсінеді және пайдаланады; волонтерлік қызметке қатысады; парасаттылық және академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды