Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01506 География педагогтерін даярлау в ОҚМПУ

Пәндер

  • Географияны оқытудағы цифрландыру, STEM және ЖИ технологиялары

    Пәнде географияны оқытуда цифрлық құралдарды, STEM тәсілдерін және жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын пайдаланудың теориялық және практикалық негіздері қарастырылады. Білім алушылар географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ), виртуалды шындық (VR), үлкен деректермен (Big Data) жұмыс істеу әдістерімен танысады. STEM арқылы оқытудың интеграциялық әдістерін қолдану арқылы заманауи педагогикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ географтарын даярлаудың әдістемесі: инновациялық стратегиялар және ЖИ

    Бұл пән болашақ география педагогтерін дайындауда инновациялық оқыту стратегияларын қолдануға бағытталған. Заманауи әдістемелік тәсілдер, белсенді және интерактивті оқыту технологиялары қарастырылады. Географиялық білім беруде жасанды интеллекттің мүмкіндіктерін қолдану жолдары талданады. Педагогикалық практикада креативті және сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамытатын оқу ортасын ұйымдастыру жолдары үйретіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиядағы жаһандану, аймақтандыру және тұрақты даму

    Жаһандану мен аймақтандыру үдерістерінің географиялық аспектілері, олардың өзара байланыстары мен қайшылықтары талданады. Тұрақты даму тұжырымдамасы тұрғысынан экономикалық, экологиялық және әлеуметтік факторлардың өзара әрекеті мен географиялық көрінісі зерттеледі. Аймақтық дамудың инновациялық модельдері мен географиялық жоспарлау тәсілдері қарастырылады. Географиялық ғылымның заманауи әдістемелік бағыттары мен зерттеу әдістері меңгеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: мазмұнды зерттеулер жүргізудің сандық және сапалық әдістерін зерделеу; зерттеу мақсаты, әдістемесі мен техникасы, жиі қолданылатын статистикалық әдістерді пайдалана отырып деректерді басқару және талдау туралы терең білім беру. Мазмұны: Зерттеу дизайны. Деректерді жинау әдістері. Үлгіні таңдау әдістері. Деректерді талдау әдістері. Этикалық аспектілер, негізділік және сенімділік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогиканың философиясы және әдіснамасы

    Пән ғылыми жетістіктердің қалыптасу үдерісін және адамзаттың философиялық ойларының дамуын зерттейді."Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнін зерттеудің негізгі теорияларын, зерттеу әдістерін, сондай-ақ философия ғылымындағы онтологиялық және эпистемологиялық бағыттарды толық қамти отырып, зерттеу әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық өзгерістер жағдайындағы географиялық зерттеулер

    Заманауи жаһандық өзгерістер аясында географиялық зерттеулердің теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдері қарастырылады. Табиғи, әлеуметтік-экономикалық және экологиялық үдерістердің өзара әрекеттесу механизмдері талданады. Ғаламдық климаттық өзгерістер, урбанизация процестері, ресурстарды тиімді пайдалану мәселелері мен олардың географиялық салдары туралы білімдер қалыптасады. Пәнаралық зерттеулер жүргізудің заманауи әдістері мен құралдары игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Мақсаты: халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес ғылыми жобаларды іске асыруға дайындығы мен қабілеттерін қалыптастыруға және олардың нәтижелерін жазбаша нысанда ұсынуға бағытталған құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Академиялық дискурстың ерекшеліктері: стилі, жанрлары, мәселелері. Зерттеу сұрағын қою. Кіріспе құрылымы және оның ғылыми жұмыс нәтижелерін ұсынудағы рөлі. Библиография мен анықтамалық аппаратты ресімдеу. Аннотациялардың түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері. Ғылыми мәтінге шолу. Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи география ғылымының іргелі және қолданбалы бағыттарын терең түсініп, педагогикалық зерттеулерге инновациялық әдістерді қолданады.
  • География пәнін оқыту үдерісінде STEM технологияларын, цифрлық құралдар мен жасанды интеллект жүйелерін тиімді түрде біріктіреді.
  • Халықаралық және ұлттық білім стандарттарын ескере отырып, география саласында жаңа білім беру бағдарламалары мен курстарын әзірлеп, жүзеге асырады.
  • Тұрақты даму, аймақтандыру және жаһандану мәселелеріне қатысты пәнаралық зерттеулер жүргізіп, педагогикалық шешімдер ұсынады.
  • Географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ), қашықтықтан зондтау және үлкен деректерді талдау арқылы ғылыми зерттеулерді жоспарлап, іске асырады.
  • Экологиялық және кеңістіктік ойлауды қалыптастыру мақсатында оқу үдерісін жобалап, педагогикалық басқаруды тиімді жүзеге асырады.
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер нәтижелерін халықаралық деңгейде еркін таныстырып, жетекші ғылыми журналдарда жариялайды.
  • Географиялық білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік материалдардың сапасына сараптама жасап, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар береді.
  • Ұлттық және халықаралық білім жобалары аясында ғылыми-зерттеу командаларына басшылық етіп, әріптестермен тиімді ынтымақтастық орнатады.
  • Студенттердің сын тұрғысынан ойлау, креативтілік және зерттеу құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған педагогикалық технологияларды меңгереді.
  • География мұғалімдерінің кәсіби дамуына ықпал ететін заманауи педагогикалық стратегиялар мен әдістерді жүзеге асырады.
  • Ғылыми-педагогикалық қызметтің этикалық нормаларын сақтап, кәсіби құзыреттіліктерін тұрақты түрде дамытып отырады.
Top