8D03204 Журналистика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Журналистика саласындағы жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды ғылыми-зерттеу, сараптамалық, шығармашылық және педагогикалық іс-әрекеттерде қолдануға қабілетті даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D067 Журналистика және репортер ісі
-
Білім беру саласы 8D03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 8D032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Электрондық бұқаралық ақпарат құралдары және жаңа технологилар
Пәннің мақсаты интерактивті телерадио және жаңа коммуникациялар, отандық журналистикадағы жаңа бағыт бойынша, хабарларын тарату жайында білім беру. Ғаламдық ақпараттық кеңістіктегі интерактивті теледидардың, радионың және жаңа коммуникациялардың жұмыс істеу процестерін зерттеуге, ғылыми талдауға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отандық және шетелдік медиа білім беру
Пәннің мақсаты – шетелдегі журналистика білімінің ерекшеліктерімен және өзіндік ерекшелігімен таныстыру; медиабілім берудің отандық және шетелдік үлгілеріне және отандық журналистік білім беру ерекшеліктеріне салыстырмалы талдау жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық медиа және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – цифрлық медиа және олардың қоғамға, қоғамдық пікірге әсері, ақпараттық кеңістіктегі цифрландыру мәселелері және олардың қоғам мен жеке тұлғаның санасын қалыптастыруға әсері туралы білім беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат....
Пәннің мақсаты академиялық деңгейде ғылыми мәтіндерді тиімді әрі сауатты жазу дағдыларын дамытуға байланысты білім беру, мәтіннің құрылымын құруға: кіріспе, негізгі бөлім, қорытындыны жазуға, сыни тұрғыдан ойлау мен жазу дағдысын дамыту: ақпарат көздерін сыни тұрғыдан бағалау және талдауға, тілдік дағдылар: грамматика, лексика, стилистиканы меңгеру, дереккөздермен жұмыс: сілтемені дұрыс жасау, библиографияны құру, плагиаттан аулақ болуға, редакциялау дағдысын қалыптастыру: өз мәтінін редакциялауға, түзетуге және сапасын жақсартуға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интерактивті телерадио хабарлары және жаңа коммуникациялар
Пәннің мақсаты интерактивті телерадио хабарларын тарату және жаңа коммуникацияларды зерттеу. Интерактивті теледидар мен радионың жұмыс істеу теориясын түсіне отырып, білім алушылар жаһандық ақпараттық кеңістіктегі процестердің ғылыми негіздерін талдауға, олардың оң әсерлері мен теріс салдарын ажыратуға, болжамдар жасауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиаэкология: медиаиммунитет және медиақұзыреттілік аспектілері
Пәннің мақсаты медиавирустердің жұмыс істеуі туралы ақпарат беру. Медиавирус таралуының теориясы мен практикасын, медиаиммунитетті қалыптастыру әдістерін, медиақұзыреттілік теориясы түсіну. Кез келген ақпаратты қызықты-қызықсыздығына, өзекті-өзекті еместігіне қарамастан, аудиторияға ықпалды етіп жеткізу мысалдары мен жаңа әдістерін меңгеру. Бір-біріне қатысы жоқ жағдайлардың ақпараттық, деректік, конфликтілік, медиапсихологиялық, медиавирустық тұрғыдан қалай байланысын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отандық БАҚ-ты ғылыми-практикалық зерттеу
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы отандық БАҚ проблемаларының зерттеу аспектісін оқыту. Сондай-ақ Қазақстандағы отандық БАҚ-тың даму тенденцияларын, мәселелерін зерттелуін талдайды, зерттеу әдістерін үйренеді. Отандық БАҚ даму үрдістері мен перспективасы туралы ғылыми еңбектермен танысады, жаһандық үрдістердің трансформациялануы, ақпарат таратудың, қоғамдық санаға ықпал етудің түрлі тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық коммуникацияның теориялары мен тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты – бұқаралық коммуникацияның теориялары, түсініктері, олардың классификациялары бойынша білім беру; бұқаралық ақпарат құралдарының әлеуметтік институттар мен электоратқа әсер ету сипатын, функциялары мен механизмдерін ашатын негізгі парадигмалар, зерттелген тәсілдерді бұқаралық коммуникацияларды ғылыми зерттеуде қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері туралы білім беру, белгілі бір зерттеу әдістерін таңдау, зерттеу дағдыларын меңгеру, кәсіби мәселелерді шешу, алған теориялық білімдерін пайдаланумен байланысты жобаларда іске асыру. зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық ақпарат құралдарының зерттеулерін дискурсивті талдау
Пәннің мақсаты – докторанттарға бұқаралық ақпарат құралдарын зерттеуді дискурсивті талдау бойынша білім беру, әлеуметтік маңызды мәселелерді талдау дағдыларын қалыптастыру, сәйкес кәсіптік салада ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Журналистиканың құқықтық негіздері және деонтологиясы
Пәннің мақсаты деонтологияның мәнін, журналистің қоғам алдындағы әлеуметтік жауапкершілігін сезініп, өз міндеттеріне мұқият болу дағдысын қалыптастыру. Кәсіби іс-әрекеттерін реттеуші құқықтық және этикалық нормалар жиынтығын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бакалавриат пен магистранттарға арналған журналистік пәндерді оқытудың теориясы мен әдіснамасына ие.
- Қоғамдық дебаттарды өткізу дағды-ларын меңгереді, дәрістер, тренингтер тү-рінде ақпаратты тарату және басқа ауди-ториямен қарым-қатынас жасау.
- Ғылым, журналистика, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласындағы инновацияларды іздестіру мен зерттеуге негізделген өзінің ғылыми және кәсіби көкжиектерін кеңейту дағдыларына ие.
- Оқытылатын пәндер бойынша оқу жоспарларын әзірлеу және өңдеу дағ-дыларына, оқу пәндерінің оқу-әдістемелік кешендерінің қажетті элементтеріне ие.
- Заманауи ғылыми әдістер мен ақпа-раттық-коммуникациялық технологиялар-ды пайдалана отырып, ғылыми және прак-тикалық зерттеулерді талдау, түсіндіру жә-не жазу дағдыларына ие.
- Қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен ақпараттық-коммуникациялық технология-ларды пайдалана отырып, интерактивті те-лерадио хабарларын таратудың және жаңа коммуникациялардың ағымдағы ақпарат-тық процестеріне талдау, бағалау жүргізеді.
- Талдау, әлеуметтану және басқа ғылы-ми әдістер арқылы алынған деректер негі-зінде талдаудың дағдыларын, қазіргі ақпар-аттық процестерді бағалауды, сондай-ақ ахуалды дамыту болжамын ұсынуды қамтиды.
- Ақпараттық және талдамалық ұйымдарда басқару функцияларын жүзеге асырады.
- Электрондық бұқаралық коммуника-ция құралдары мен жаңа технологиялар саласын талдау, бағалау жүргізу және инновацияларды іздеу мен зерделеу негізінде өзінің ғылыми және кәсіби көкжиегін кеңейтеді.
- Қоғамның әр түрлі сегменттерінің өкілдерімен (авторлармен және редакция-мен жұмыс істеу қабілеті, аудиториямен ин-терактивті қарым-қатынас жасау, әлеумет-тік желілер мен басқа да заманауи БАҚ-тар-ды пайдалану, жарияланымдарды қоғам-дық резонанстармен қамтамасыз ету, бұқа-ралық ақпарат құралдарына негізделген әлеуметтік маңызды іс-шараларға қатысу).