Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03119 Жаңа әлемдік тәртіп шарттарындағы халықаралық қатынастар в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Кәсіби және ғылыми қызметке кіріспе

    Мақсаты: кәсіби және ғылыми ойлаудың негіздері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мамандықты қалыптастырудың барлық кезеңдерін қарастырыңыз. Дипломат мамандығының кәсіби талаптары, ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру және академиялық терминологияны қолдану, дипломатияға кіріспе, дипломаттың портреті. Халықаралық қатынастардың тарихы мен теориясы, әлемдік саясат. халықаралық қауіпсіздік негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Француз тілі А1.1

    Мақсаты: сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) қатысымдық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Тапсырмалар: A1 деңгейінде коммуникативті дағдыларды қолдану, коммуникативті және мәдениаралық құзыреттілікті қалыптастыру. Дағдылар: әңгімелесуге, түпнұсқа мәтіндерді оқуға, шетелдік сөйлеуді құлақпен түсінуге, сонымен қатар А1 деңгейінде нәтижелі жазбаша сөйлеуге мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Француз тілі А1.2

    Лингвистикалық және әдіснамалық құрамдас бөлігі (лекцияларды түсіну, конспектілерді жүргізу үшін қажетті лингвистикалық білім (лексика, грамматика және т. б.), ал коллоквиумға қатысу, мақала жазу, проблематиканы анықтау, магистрлік жұмысты жазу және т. б. үшін әдіснамалық болып табылады.). Француз тілінде Қазақстан Республикасының заңнамасына және халықаралық нормаларға сілтеме жасай отырып өз ұстанымын дәлелдеу, эссе, баяндама, ғылыми жұмыстар жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты

    Мақсаты: сыртқы саяси сипаттағы ағымдағы проблемаларды шешуде Қазақстан Республикасының сыртқы саясатын дамытудың бастаулары мен негізгі кезеңдері туралы білімді пайдалану. Мазмұны: Аналитикалық дағдылар, Қазақстанның халықаралық аренадағы бастамаларын талдай білу, практикалық қызметте ҚР сыртқы саясатының принциптері мен негіздерін қолдана білу. Құзыреттері: Қазақстан Республикасының сыртқы саясатын қалыптастырудың бастаулары. Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының мақсаттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Француз тілі А2.1

    Мақсаты: А 2.1 - A 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту, зерттелетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т.б. туралы пайымдауларды қалыптастыру міндеттері: өз ойларын білдіру және тілдің сөйлеу нормаларына сәйкес шет тілінде сөйлеу, сұрақтар қою және оларға жауап беру, зерттелген тақырып көлемінде француз тілінде сөйлесуді қолдау. Түйіндеме жазу. Мазмұны: дүкендер, дүкендер. Кафелер, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алыңыз. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша оқу. Сұхбатты қалай өткізуге болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қытай тілі HSK1

    Мақсаты: қытай тілінің негіздерін біледі, негізгі ауызекі сөз тіркестерін біледі. Бірінші кезеңдегі жалпы сөздік қоры 150-300 сөзден тұрады. Бұл деңгейде студент грамматика бойынша негізгі білімге ие, қарапайым қарым-қатынас үшін жеткілікті қарапайым сөздер мен сөз тіркестерін түсінеді, үйренген иероглифтерді жаза және оқи алады. Қытай тілін меңгерудің бірінші деңгейі CEFR жалпыеуропалық тілдік құзыреттілік жүйесінің A1 деңгейіне сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дипломатиялық құжаттама, этикет және хаттама

    Мақсаты: дипломатиялық құжаттардың, этикет пен хаттаманың барлық кешенін игеру. Мазмұны: Дипломатиялық құжаттама мен хат алмасудың түрлері мен түрлері. Дипломатиялық этикеттің рөлі мен функциялары және дипломатиялық практикадағы хаттаманың ерекшеліктері. Ұлттық пункцияның ерекшеліктері. ҚР дипломатиялық қызметі туралы заң. Қабылдау. Отыру. Елшіліктер мен консулдықтар. Дипломатиялық және консулдық қызмет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҰЙЫМДАР

    Мақсат-халықаралық ұйымдардың қазіргі қатынастардағы актор ретіндегі рөлі мен маңызы. Мазмұны: халықаралық үкіметаралық ұйымдардың қызметі. Халықаралық үкіметтік емес ұйымдар және олардың қазіргі халықаралық саясаттағы рөлі. Халықаралық ұйымдар және олардың қақтығыстарды шешудегі рөлі. Халықаралық ұйымдарды реформалау үдерістері. Қазіргі әлемдегі жанжалды жағдайларды шешудегі халықаралық ұйымдардың рөлі. Құзыреттілігі: аналитикалық ойлау, әкімшілік және саяси қызметті жүзеге асыру дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Халықаралық қатынастар тарихы

    Мақсаты: халықаралық қатынастар тарихындағы маңызды мәселелерді зерттеу. Мазмұны: XVII ғасырдағы халықаралық қатынастар және Вестфалия халықаралық қатынастар жүйесінің қалыптасуы. МО XVIII ғасырда. ХVІІІ ғасырдың аяғы мен ХІХ ғасырдың басында Версаль конференциясынан қазіргі уақытқа дейін халықаралық процестер; әлемнің тарихи-саяси картасын, халықаралық дипломатияның рөлі мен орнын пайдалану. Халықаралық қатынастардың биполярлық жүйесі. Батыс-Шығыс Қақтығысы. Қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 7
  • Француз тілі (А 2.2)

    Пәні француз тілі А2.2 неғұрлым күрделі грамматикалық құрылымдарды зерттеуге және француз тілінің лексикасын толықтыруға бағытталған, бұл таныс немесе тұрмыстық тақырыптарға қарапайым ақпарат алмасуға байланысты міндеттердің орындалуын қамтамасыз етеді, сонымен қатар қарапайым сөздермен өздері туралы, туыстары мен жақындары туралы сөйлесуге, күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін сипаттауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қытай тілі HSK2

    Мақсаты: оқу және кәсіби қызметтің мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін теориялық және практикалық білімді пайдалану. Мазмұны: Уақыт. Күн тәртібі. Қытай тағамдары. Қытайдың Көрікті Жерлері. Дәрігердің қабылдауында. Бос уақыт. Қытай мифтері мен аңыздары. Қытайлық досына бару. Ұлы Қытай жазушылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Француз тілі В1. 1

    Мақсаты: В 1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Міндеттері: Кәсіби бағытталған француз тілінің лексикалық-грамматикалық негізін кеңейту, ой-өрісін кеңейту, монологиялық тұжырымның негізгі түрлерін меңгеру, шет тіліндегі сөйлеуді есту арқылы түсіну. Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қытай тілі HSK3

    Мақсаты: шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде әлеуметтік-коммуникативтік және оқу-кәсіби міндеттерді шешу үшін жеткілікті көлемде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: әлем елдері. Халықтың географиялық жағдайы. Әлем елдерінің мемлекеттік және саяси құрылымы. Ұлттық конституция. Мемлекетаралық қатынастар. Саяси партиялар мен қоғамдық ұйымдар. Халықаралық ұйымдар. Қақтығыстар мен соғыстар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған. Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қатынастардың қазіргі мәселелері

    Мақсаты: жаһанданудың әлемдік процестерінің дамуына байланысты қазіргі заманғы халықаралық қатынастардың проблемаларын, халықаралық қатынастардың негізгі проблемалары мен заңдылықтарын ашу. Мазмұны: халықаралық қатынастардың заманауи мәселелері. Әлемдік қоғамдастықтың қазіргі заманғы проблемаларды шешу жөніндегі қызметі. Халықаралық мәселелерді шешудегі халықаралық институттар мен актерлердің рөлі. Халықаралық деңгейде саяси шешімдер қабылдау үдерісіндегі жаңа үрдістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 7
  • Дипломатиялық келіссөздерді жүргізудегі заманауи тәсілдер

    Мақсаты: сыртқы саясат мәселелерін шешуде дипломатиялық келіссөздер жүргізу әдістері мен әдістерін қолдану. Мазмұны: келіссөздер халықаралық ынтымақтастықты дамыту құралы, келіссөздер стратегиясы мен тактикасы ретінде. Келіссөз жүргізушілердің жеке қасиеттері. Ұлттық ерекшеліктер және олардың келіссөздерге әсері. Келіссөздер процесіндегі медиаторлардың рөлі. Құзыреттілігі: келіссөздерге әсер ету механизмдерінің мазмұнын білу және түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Француз тілі в1.2

    Мақсаты: практикалық және ғылыми жұмыс үшін, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау үшін лингвистикалық құзыреттерді дамыту және тереңдету. Міндеттері: оқытылған кәсіби бағдарланған тақырыптар шеңберінде сөйлеу, француз тіліндегі мамандық бойынша шынайы жазбаша және ауызша мәтіндердің негізгі мазмұнын түсіну. Мазмұны: еуропалық кеңістік, Француз университеттеріндегі Әлеуметтік лингвистика, БАҚ, дипломатиялық кездесулер, кәсіби алмасу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қітай тілі hsk4

    Мақсаты: күнделікті, студенттік және кәсіби өміріңізде, сондай-ақ Қытайға саяхатта қытай тілінде негізгі деңгейде сөйлесуді үйрету. Мазмұны: студенттер келесі кезеңді, 1000 жиі қолданылатын сөздерді және олармен байланысты грамматикалық құрылымдарды игере алады. Бұл жалпыеуропалық тілдік құзыреттілік жүйесінің (CEFR) B1 деңгейінің аналогы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дипломатиялық және консулдық қызметтің теориялық және қолданбалы негіздері

    Мақсаты: дипломатиялық және консулдық қызметтің негізгі ұғымдарын, мазмұнын ашу. Мазмұны: дипломатиялық және консулдық қызметтің даму кезеңдері. дипломатиялық өкілдіктердің иммунитеттері мен артықшылықтары; Қазақстан Республикасының дипломатиясы мен дипломатиялық қызметінің принциптері; дипломатиялық жұмыстың негізгі нысандары мен әдістері. Қазақстан Республикасының дипломатиялық және консулдық қызметі. Құзыреттілігі: аналитикалық дағдыларды дамыту, дипломатиялық жұмыс дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дипломатиялық ағылшын тілі

    Мақсаты: дипломатиялық тілдің ерекшеліктерін анықтау. Мазмұны: халықаралық ұйымдар , халықаралық конференциялар және күнделікті дипломатиялық қызмет шеңберінде халықаралық аренада өзара қарым-қатынасты жеңілдетуге бағытталған қызмет саласы. Дипломатиялық қарым-қатынас мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру: сөйлеу этикеті, халықаралық кездесулердегі сөйлеу тәртібінің ұлттық-мәдени ерекшеліктері. Құзыреттері: Ғылыми конференциялар ұйымдастыру. Ауызша баяндау. Конференцияда сөйлеген сөз. Дипломатиялық ортадағы БАҚ. Іскерлік хат алмасу. Мақала жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттердің халықаралық бәсекелік артықшылықтары

    Мақсаты: халықаралық бәсекелестік және ынтымақтастық саласында кәсіби эрудицияны қалыптастыру. Мазмұны: халықаралық аренадағы мемлекеттердің бәсекелестігі. Мемлекеттегі ішкі және сыртқы саясаттың өзара байланысы. Мемлекеттердің бәсекеге қабілеттілігін дамытудағы сыртқы экономикалық институттардың рөлі. Әлемдік экономика мен саясаттағы ТҰК. Халықаралық бәсекелестіктегі мемлекеттер экономикасының рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Көпвекторлы дипломатия: оның қазіргі жағдайдағы ерекшеліктері

    Мақсаты: халықаралық даулар мен жанжалдарды шешуде қолайлы шешімдерді әзірлеуде көпжақты дипломатияның әдістері мен тетіктерін пайдалану. Мазмұны: халықаралық қақтығыстарды реттеудегі көпжақты дипломатияның рөлі. Аймақтық қақтығыстар және көпжақты дипломатия. Жаңа әлемдік тәртіп жағдайында көпвекторлы дипломатияны анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жаһандық трансформация жағдайындағы еуразиялық интеграция

    Мақсаты: жаһандық трансформация жағдайында интеграцияның негізгі түсініктері мен себептерін қалыптастыру. Мазмұны: еуразиялық интеграцияның себептері мен алғышарттары. Еуразиялық интеграцияны дамытудағы сыртқы факторлардың рөлі. Қазақстанның сыртқы саясатындағы еуразиялық вектор. Халықаралық қатынастар жүйесінің жаһандық трансформациясы. Құзыреттіліктер: жаһандық, аймақтық және мемлекетаралық деңгейде халықаралық мәселелердің фактілерін, заңдылықтарын және құбылыстарын талдау. Аналитикалық ойлау, жаһандық трансформация жағдайында әкімшілік және саяси шешімдер қабылдау дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия елдерін дамытудағы инновациялық әлеует

    Мақсаты: Қазақстанда, Өзбекстанда, Тәжікстанда және Түрікменстанда белсенді және жауапты азаматтық қоғамды дамыту, сондай-ақ азаматтық қоғамның прогрессивті көшбасшыларының жаңа буынын қалыптастыру. Мазмұны: институционалдық даму және тұрақтылық. Құзыреттері: азаматтық қоғам ұйымдарының қаржыландыру көздерін әртараптандыру және қоғамның өзара іс-қимылын кеңейту жөніндегі дағдыларын, құралдары мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Цифрландыру және халықаралық қауіпсіздік

    Мақсаты: халықаралық қатынастар мен заманауи коммуникациялардың өзара іс-қимылы саласындағы тұтас түсініктер. Мазмұны: төртінші технологиялық революция және оның халықаралық қатынастарға әсері. Халықаралық қатынастардағы ақпараттық қауіпсіздік мәселелері. Ақпараттық соғыстар. Құзыреттілігі: халықаралық қатынастардағы заманауи технологияларды зерттеу. Ақпараттық қауіпсіздік туралы түсініктерді қалыптастыру. Ақпараттық қауіпсіздік құралдарын меңгерудің практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазіргі дипломатия институттары

    Мақсаты: дипломатия негіздерін, нормативтік-құқықтық базаны, дипломатиялық қызметтің принциптері мен құрылымын зерттеу. Мазмұны: елшіліктердің міндеттері мен функциялары, олардың практикалық қызметі, сыртқы саяси шешімдерді әзірлеу, қабылдау және іске асыру тәртібі туралы. Сыртқы қатынастардың мемлекеттік органдары, олардың құзыреттері, СІМ-нің елдің сыртқы саяси бағытын әзірлеу мен жүзеге асырудағы рөлі мен орны туралы нақты түсінік. Құзыреттері: сыртқы қатынастар органдарында дипломатиялық қызмет атқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қытай: көпполярлы әлемдегі ықпал ету стратегиясы

    Мақсаты: жаңа әлемдік тәртіптің пайда болуы кезеңінде Қытайдың қазіргі әлемдегі стратегиясының басымдықтарын анықтау. Мазмұны: Қытай әлемдік аренадағы жаңа супер держава ретінде. Қытайдың сыртқы саясатының негізгі күш орталықтарына әсері. Қытайдың көрші мемлекеттерге қатысты әлемдік көшбасшы ретіндегі қазіргі саясаты. "Бір белдеу-бір жол" мега жобасында Қытайдың Еуразиялық мемлекеттермен қарым-қатынасы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • АТР-дағы Халықаралық қауіпсіздік және ынтымақтастық құрылымы

    Мақсаты: әлемдік қоғамдастықта АТР-ға жан-жақты талдау және геосаяси маңыздылық беру. Мазмұны: халықаралық-саяси жағдайды талдау, АҚШ-тың экономикалық үстемдігін кеңейту, АСЕАН+3, АӨСШК, Корей түбегіндегі әскери қауіпсіздік мәселесі, Ресей-Жапон ынтымақтастығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Француз тілі В2

    Мақсаты: академиялық ортада табысты бейімделу үшін қажетті коммуникативтік және функционалдық құзыреттіліктерді дамыту. Міндеттері: Академиялық қарым-қатынас мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру: сөйлеу этикеті, академиялық ортадағы сөйлеу мінез-құлқының ұлттық-мәдени ерекшелігі, ауызша және жазбаша шет тілді академиялық қарым-қатынас ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: ғылыми конференцияларды ұйымдастыру. Ауызша презентация. Конференцияда сөз сөйлеу. Дипломатиялық топтардағы БАҚ. Іскерлік хат алмасу. Мақала жазу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлем өңірлеріндегі цифрландыру

    Мақсаты: әлемнің жекелеген өңірлерінде цифрландыруды тарату мәселелерін қарастыру. Мазмұны: цифрландыру, әлемнің басқа елдерімен салыстырғанда Қазақстандағы цифрландыру процесі. Цифрландыру жаһандық ауқымдағы технологиялық революцияның жаңа кезеңі ретінде. Құзыреттері: қоғамдық дамудың барлық салаларына цифрлық технологияларды енгізу және оны Қазақстан Республикасында қолдану ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Жаңа әлемдік тәртіп жағдайындағы халықаралық терроризм

    Мақсаты: Қазіргі әлемдегі терроризмнің табиғатын, формалары мен тәжірибесін зерттеу. Мазмұны: терроризм құбылысы және оның маңызды сипаттамасы мәселесі. Еуропадағы Терроризм. Солтүстік Ирландия және Оңтүстік Еуропа. Таяу Шығыс пен Солтүстік Африкадағы Терроризм. Орталық және Оңтүстік-Шығыс Азиядағы Терроризм. Қазіргі халықаралық терроризм және оған қарсы күрес. Терроризмнің жіктелуі, оның әртүрлі түрлерінде жалпы және ерекше, терроризмге қарсы халықаралық қоғамдастықтың қызметі.і табу, ұғымдық аппаратты пайдалану, терроризмге қарсы күрес жөніндегі халықаралық қоғамдастықтың қызметін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қауіпсіздік пен әлемдік саясатқа заманауи қатерлер

    Мақсаты: әлемдік саясат аясында халықаралық қауіпсіздік мәселелерін ашу. Мазмұны: ядролық қауіпсіздік мәселелері. Қазіргі заманғы қауіпсіздік қатерлері және оларға қарсы тұру. Төртінші технологиялық революция оның халықаралық қауіпсіздік жүйесіне әсері.Әлемдік қоғамдастықтағы энергетикалық қауіпсіздік мәселесі және оны шешу жолдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • AI халықаралық қауіпсіздік мәселелерін шешу

    Мақсаты: халықаралық қауіпсіздік мәселелерін шешуде жасанды интеллектті қолдану. Мазмұны: гуманитарлық білім беру саласында жасанды интеллект пен нейрожеліні, атап айтқанда халықаралық қауіпсіздік мәселелерін шешуде халықаралық қатынастарды пайдалану. Құзыреттіліктер: нейрондық желіні практикалық қолдану, халықаралық қауіпсіздік саласындағы идеяларды талдау және генерациялау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Жаңа жағдайдағы халықаралық қатынастардың архитектурасы

    Мақсаты: СҚО-ға дейінгі және одан кейінгі халықаралық қатынастарды компаративті талдау, әлемдік экономиканың салдарын түсіну. Мазмұны: жаңа әлемдік тәртіптің табалдырығындағы бейбітшілік, Батыстың санкциялары және Орталық Азия аймағы. С5+1: АҚШ, Қытай, Германия. Азық-түлік дағдарысы жаһандық қауіп ретінде. Жанжалды шешудегі халықаралық институттардың рөлі. Әлемдік қоғамдастықтың дағдарысты еңсеруге күш салуы. Ықпал ету салаларының бөлімі. Қытай-АҚШ-ЕО: ынтымақтастық перспективалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Әлемдік саясатты зерттеудегі нейротехнология

    Мақсаты: нейротехнология жаңа әлеуметтік мәселелерді шешудің жаңа технологиялық құралы ретінде. Мазмұны: әлемдік қоғамдастық елдерін цифрландырудың басымдықтары мен негізгі бағыттары. Әлемдік халықаралық білім беру жүйесіндегі технологиялық серпіліс. Қазақстанның цифрландырудағы орны мен рөлі. Құзыреттіліктер: гуманитарлық сананы заманауи қабылдауда нейрондық желіні қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Геосаяси шындықтағы Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының заңдылықтарына талдау жасайды;
  • Келіссөздер үдерісінің әдістемесін, шет тілдеріндегі дипломатиялық хат алмасуды пайдалана отырып, халықаралық ынтымақтастық мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады;
  • Академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын сақтай отырып және қолдай отырып, этномәдени және діни ерекшеліктер мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті реттейді және жүзеге асырады;
  • Халықаралық ұлттан жоғары құрылымдарда Қазақстан Республикасының сыртқы саясатын іске асыру үшін дипломатиялық және консулдық қызметтің теориялық және қолданбалы негіздерін қолданады;
  • Жаһандық, аймақтық және мемлекетаралық деңгейде халықаралық проблемалардың фактілерін, заңдылықтарын және құбылыстарын талдайды;
  • Халықаралық қатынастар саласында одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын дамытады;
  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін таңдайды және оларды кәсіби қызметте қолданады;
  • Дипломатиялық қызметте халықаралық қауіпсіздік фактілері, құбылыстары, теориялары және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білімі мен түсінігін қолданады;
  • Сандық және жасанды интеллект көмегімен стандартты емес кәсіби жағдайларды шешеді;
  • Халықаралық қатынастардағы цифрлық дипломатияның заңдылықтары, фактілері мен құбылыстарын талдайды.
Top