6B04109 Маркетинг в Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықты зерделеу және тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болу мақсатында маркетингтік құралдарды қолдануға қабілетті маркетинг саласындағы мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикалық теория
Пән нарықтық экономиканың жұмыс істеу заңдары мен тетіктері туралы жүйелі түсінік қалыптастырады. Негізгі экономикалық категориялар, шаруашылық жүргізуші субъектілердің өзара іс-қимыл принциптері, нарықтық баға белгілеу, Бәсекелестік және мемлекеттік реттеу ерекшеліктері зерттеледі. Сыртқы экономикалық қызмет саласында экономикалық теорияларды қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикадағы математика
Пән экономикалық процестерді талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық әдістер мен модельдерді зерттейді. Сызықтық және сызықтық емес бағдарламалау, ойын теориясы, оңтайландыру әдістері және статистикалық талдау сияқты математикалық модельдеудің әртүрлі түрлері қарастырылады. Бұл құралдар ресурстарды басқару, Экономикалық көрсеткіштерді болжау, тәуекелдерді бағалау және тиімді бизнес шешімдерін қабылдау мәселелерін шешу үшін қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроэкономика
Пән экономикалық агенттердің (фирмалар, тұтынушылар және өндірушілер) мінез-құлқын микро деңгейде зерттейді. Нарықтың жұмыс істеуінің негізгі принциптері, баға белгілеу тетіктері, сұраныс пен ұсыныстың нарықтық шешімдерге әсері, сондай-ақ тиімділікті талдау және ресурстарды оңтайландыру әдістері қарастырылады. Бәсекелестікті, монополияларды, сондай-ақ нарықтық бұзылуларды және оларды жою жолдарын талдауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пән ұйымды басқарудың мәнін, функциялары мен принциптерін зерттейді. Менеджменттің негізгі мектептері, басқару процестері, жоспарлау, ынталандыру, бақылау және шешім қабылдау қарастырылады. Сыртқы экономикалық және кедендік қызметті жүзеге асыратын құрылымдарда, сондай-ақ мемлекеттік органдар мен логистикалық компанияларда басқару әдістерін қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистика
Пән статистикалық деректерді жинау, өңдеу, талдау және түсіндіру әдістері туралы білімді қалыптастырады. Негізгі статистикалық көрсеткіштер, әлеуметтік-экономикалық процестердің заңдылықтары, іріктеп бақылау және индекстік талдау әдістері зерттеледі. Сыртқы экономикалық операцияларды органдарының қызметін бағалауда статистиканы қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп негіздері
Пән бухгалтерлік есепті жүргізудің негізгі принциптері мен әдістерін, соның ішінде қосарланған жазба жүйесін, активтерді, міндеттемелерді, капиталды және кірістерді есепке алуды қамтиды. Қаржылық есептілікті жасау ережелері, сондай-ақ шаруашылық операцияларды бағалау және талдау әдістері қарастырылады. Бухгалтерлік құжаттарды дайындау мен талдаудың практикалық дағдыларына, сондай-ақ кәсіпорынның қаржылық ағындарын басқарудағы бухгалтерлік есептің рөлін түсінуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектке кіріспе
Пән жасанды интеллект негіздерімен, оның әдістерімен және қосымшаларымен таныстырады. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, деректерді өңдеу алгоритмдері және интеллектуалды жүйелер қарастырылады. Сыртқы экономикалық операцияларды талдауда АИ қолдануға, логистиканы басқаруға және кедендік бақылау процестерін автоматтандыруға және тәуекелге бағдарланған тәсілге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Пән өндіріс көлемі, жұмыспен қамту, инфляция сияқты макроэкономикалық функцияларды қолданудың экономикалық талдауына кіріспе болып табылады. Макро пәннің маңызды элементтеріне макроэкономикалық өзгерістерді өлшеу, экономикалық өзгерістердің мінез-құлқын түсіндіру үшін модельдер мен теорияларды әзірлеу, әртүрлі модельдерді бағалау кезінде эмпирикалық деректерді пайдалану және макроэкономикалық нәтижелерде қолдануға ұмтылудағы мемлекеттік саясаттың рөлі жатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық-құқықтық және кәсіпкерлік білім модулі (құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Қаржылық сауаттылық)
Модуль экономиканың жұмыс істеуін, бизнесті жүргізудің құқықтық негіздерін терең түсіну және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру үшін қажетті негізгі аспектілерді қамтиды. Ол қазіргі экономикалық және құқықтық кеңістікте тиімді бағдарлауға, кәсіпкерлік дағдыларды дамытуға және тұрақты, этикалық бизнес-модельдерді құруға ықпал ететін білім береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психологиясы
Пән әлеуметтік психологияны психологияның әлеуметтік топтарға қосылуына байланысты адамдардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің заңдылықтарын, сондай-ақ топтардың психологиялық сипаттамаларын зерттеуге арналған саласы ретінде қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржы
Пән қаржы жүйесінің мәнін, функциялары мен құрылымын ашады. Мемлекеттік және корпоративтік қаржы, салық салу, бюджеттік жүйе, қаржылық бақылау зерттеледі. Сыртқы экономикалық қызметті қамтамасыз етудегі, кеден органдарының жұмыс істеуіндегі және мемлекеттік бюджеттің кіріс бөлігін қалыптастырудағы қаржының рөліне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Маркетинг
Пән жаңа өнімдер мен қызметтерді дамыту, баға белгілеу саясатын әзірлеу, тұтынушыларға өнімдерді ілгерілету және жеке тұлғалар мен ұйымдардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған дайын өнімдер мен қызметтерді сатуға арналған жоспарлау және басқару қызметін зерттеу және зерттеу жұмыстарын қарастырады және оқытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сандық маркетинг
Пән цифрлық маркетингтің негізгі құралдары мен стратегияларын, контекстік жарнаманы, SMM, трафикті талдау мен басқаруды қамтиды. Сандық арналар арқылы клиенттерді тарту және ұстап қалу әдістері, сондай-ақ аналитикалық құралдарды қолдана отырып, жарнамалық науқандардың тиімділігін бағалау қарастырылады. Интернетте брендті құруға және насихаттауға, сондай-ақ аудиторияның қатысуы мен конверсиясын арттыру үшін заманауи технологияларды қолдануға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнес ағылшын
Пән кәсіби қызметпен байланысты лексика мен грамматиканы, сөйлеу этикетінің реплик-клишесін, кәсіби терминологияны, бизнес серіктестермен немесе әлеуетті клиенттермен диалог жүргізу ережелерін, іскерлік хаттардың құрылымы мен дизайнын, іскерлік хаттардың түрлерін, шет елдердің бизнес-мәдениеттерінің ерекшеліктерін, бизнес түрлерін, коммуникация ерекшеліктерін және болашақта бизнесті дамытудың ықтимал бағыттарын, электрондық коммуникацияның тілдік және мәдени ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық саладағы құқық бұзушылықтар
Пән экономикалық қызмет саласындағы құқық бұзушылықтың қылмыстық-құқықтық сипаттамалары мен ерекшеліктерін зерттейді. Сондай-ақ қылмыстық-құқықтық жазаларды тағайындау түрлері мен тәртібі және қылмыстық жауаптылықтан босату тәртібі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Басқарушылық риторика және презентация дағдылары
Пән риторика мен тиімді көпшілік алдында сөйлеу негіздерін меңгеруді қоса алғанда, басқарушылардың коммуникативтік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Дәлелді дәлелдерді құру әдістері, іскерлік контекстегі ықпал ету және сендіру әдістері, сондай-ақ іскерлік презентацияларды дайындау және өткізу ережелері зерттеледі. Ақпаратты құрылымдаудың практикалық дағдыларына, әр түрлі аудиторияға сөйлеуді бейімдеуге және басқарушылық қызметте коммуникацияның тиімділігін арттыру үшін визуалды құралдарды қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Маркетингтік қызметтер
Пән өндіріс, тұтыну және қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып, қызметтер сияқты материалдық емес тауарларды жылжыту және сату ерекшеліктерін қамтиды. Қызмет көрсету брендін құру және жылжыту әдістері, баға, байланыс және тарату саясатының стратегияларын қалыптастыру, сондай-ақ клиенттердің сапасы мен қанағаттануын басқару қарастырылады. Мақсатты топтардың қажеттіліктерін талдауға және қызметтер нарығында жоғары бәсекелестік жағдайында жарнамаға және ілгерілеуге тиімді тәсілдерді әзірлеуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тұрақты даму және экология
Пән орнықты даму, Қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану қағидаттарын зерделейді. Ұйымдар қызметінің экологиялық аспектілері, халықаралық экологиялық келісімдер, нормативтік-құқықтық реттеу және экологиялық жауапкершілік қарастырылады. Сыртқы экономикалық қызметтегі экологиялық тәуекелдерге және тұрақты стратегияларды іске асырудағы Бизнестің рөліне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пән 1
Қосымша білім беру бағдарламасының каталогына сәйкес (Minor)
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеу
Пән нарық, тұтынушылар, бәсекелестер мен тенденциялар туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістерін зерттейді. Сауалнаманы, фокус-топтарды, статистикалық талдауды және басқа құралдарды қоса алғанда, сапалы және сандық зерттеу әдістері қарастырылады. Тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу, сұранысты бағалау, мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін анықтау және бәсекелестік ортаны бақылау үшін алынған деректерді қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пән кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру процесін, кәсіпкерліктің мәнін, мазмұны мен функцияларын, оны ұйымдастыру принциптерін, кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандарын және олардың ерекшелігін зерделейді, бизнес-жоспарларды жасау және әзірлеу әдістемесін, тәуекелдердің ұғымы мен түрлерін, оларды сыныптауды, кәсіпкерлік тәуекелдерді бағалау әдістерін қарайды, кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру және қаржыландыру көздерін, кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыруды, коммерциялық құпияның мәні мен оны қорғау тәсілдерін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы
Пән ресурстарды тиімді пайдалану, өндірісті ұйымдастыру және қаржылық нәтижелерге қол жеткізу тұрғысынан кәсіпорынның жұмыс істеуі мен басқару принциптерін зерттейді. Экономикалық қызметті бағалау, шығындарды, кірістер мен кірістерді жоспарлау және талдау әдістері қарастырылады. Өндірістік процестерді оңтайландыру, тәуекелдерді басқару және кәсіпорынның тұрақтылығы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін негізделген экономикалық шешімдер қабылдау мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық маркетинг
Пән - маркетингтік инновацияларға арналған негізгі маркетингтік құралдардың тұжырымдамасын, жаңа өнімдердің өндірісін ұйымдастыру және басқару әдістерін қарастырады, нарық жағдайында инновациялық жобалардың тиімділігін бағалаумен, сондай-ақ инновациялық менеджменттің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын, инновациялық маркетингтің ең тиімді технологияларын ашып көрсетеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық менеджмент
Пән ұйымға инновацияларды құру, әзірлеу және енгізу процестерін зерттейді. Инновацияларды басқару әдістері, соның ішінде идеяларды бағалау және іріктеу, инновациялық өнімдер мен технологияларды әзірлеу және инновацияларды коммерцияландыру стратегиялары қарастырылады. Инновациялық жобалармен байланысты тәуекелдерді басқаруға, сондай-ақ компаниядағы инновациялық қызметті ынталандыру және оның нарықта бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін жағдайлар жасауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингті басқару
Пән маркетингті басқаруды іс-қимыл процесі ретінде қарастырады (нарықтық мүмкіндіктерді талдау, перспективалық мақсатты нарықты анықтау, маркетингтік стратегияны қалыптастыру), бірге кәсіпорында маркетинг тұжырымдамасын жүзеге асыруды қамтамасыз етеді. Кәсіпорындағы маркетингті басқару материалдық, қаржылық және басқа ресурстарды барынша тиімді пайдалануды қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пән 2
Қосымша білім беру бағдарламасының каталогына сәйкес (Minor)
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тауартану негіздері
Пән – негізгі сауда-саттық түсінігін,сауда-саттық қызметінің объектілері,субъектілерін және әдістерін;сауда-саттық сипатының қалыптасуы және тауарлардың сақталуы фактроларын қарастырады. Өнім туралы ақпарат құралдарына: тауарға ілеспе құжаттар мен таңбалау, оның ішінде ақпараттық белгілерге ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Пән сатып алу шешімдерін қабылдау процесіне әсер ететін психологиялық, әлеуметтік және мәдени факторларды зерттейді. Тұтынушылардың мінез-құлық теориялары, шешім қабылдау модельдері, сондай-ақ жеке қалау, брендті қабылдау және қоршаған ортаға әсер ету сияқты тауарлар мен қызметтерді таңдауға әсер ететін факторлар қарастырылады. Тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесуді жақсарту үшін тұтынушылардың мінез-құлқы туралы білімді қолдануға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пән ғылыми қызмет туралы негізгі білімді қалыптастырады. Ғылыми зерттеулерді құру принциптері, мақсат пен міндеттерді қою, әдістерді таңдау, дереккөздермен жұмыс, нәтижелерді талдау және жобалау зерттеледі. Зерттеу мәдениетін, сыни ойлауды және ғылыми ақпаратпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нейромаркетинг
Пән - адам миының маркетинг пен жарнамамен байланысын зерттейтін іс -шаралар жиынтығын зерттейді. Зерттеу нәтижелері тұтынушының логикасын, оның ынталандыруға реакциясын мидағы процестерді өлшеу арқылы жақсырақ болжауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Азық -түлік және азық-түлік емес тауарларды тауарлық зерттеу
Пән қазіргі сауда жағдайында коммерциялық жұмыс үшін қажетті азық-түлік және азық-түлік емес тауарлар туралы ассортиментті қарастырады. Ассортименттік позицияларды талдау кезінде, тауарлар ассортиментін қалыптастыру кезінде сауда мамандарына қажетті маңызды тауар топтары туралы ақпаратты меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Маркетингтік коммуникация
Пән маркетингтік коммуникацияларды маркетингтік коммуникацияның негізгі құралдары ретінде қарастырады: қоғаммен байланыс жарнамасы, сатуды ынталандыру, тікелей маркетинг, сауда, оқиғалар маркетингі және т.б. коммуникациялық маркетингтік бағдарламаларды бюджеттеу саласында шешім қабылдау үшін талдау және база құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг
Пән халықаралық маркетингті халықаралық нарық субъектілерінің серіктестік қатынастардың өсуі мен кеңеюі, өндірістік мүмкіндіктердің артуы, тауар ассортименті мен нарықтық сұраныс құрылымының жылдам жаңаруы сияқты процестерге реакциясы ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәжірибелік маркетинг
Пән бизнестің нақты жағдайында теориялық білімді қолдануға бағытталған. Маркетингтің негізгі құралдары, мысалы, нарықты сегменттеу, брендті дамыту, Баға және жарнама стратегиялары, маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бағалау әдістері қарастырылады. Кәсіпорындар мен ұйымдардың әртүрлі типтері үшін практикалық маркетингтік шешімдерді әзірлеуге және енгізуге байланысты нақты маркетингтік мәселелерді шешуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаны басқару
Пән жобалық менеджменттің мәні мен құралдарымен таныстырады, бұл жоба тобын басқару, белгілі бір жобаны бюджет шегінде белгілі бір уақытта орындау үшін жабдықтарды, материалдарды, қаржы құралдарын және кестелерді үйлестіру және Тапсырыс берушінің (тұтынушының) қанағаттануы бойынша білікті шешім қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Стратегиялық маркетинг
Пән Стратегиялық маркетингті маркетингтік күш-жігерді ұзақ мерзімді перспективаға бағыттау ретінде қарастырады және нақты сатып алушылар топтарына арналған және оларды бәсекелестердің тауарларынан ерекшелендіретін және осылайша өндірушіге тұрақты бәсекелестік артықшылық беретін ерекше қасиеттері бар тиімді тауарларды әзірлеуге әкелетін нарық қажеттіліктерін тұрақты және жүйелі талдау болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тактикалық маркетинг
Пән компанияның жедел мақсаттарына жетуге бағытталған қысқа мерзімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуге және енгізуге бағытталған. Маркетингтік жоспарларды жүзеге асыру әдістері, соның ішінде жылжыту құралдарын таңдау, баға белгілеу, тарату арналарын басқару және сұранысты ынталандыру қарастырылады. Нарықтық жағдайға байланысты маркетингтік әрекеттерді бейімдеуге, тактикалық шешімдердің тиімділігін бағалауға және тұтынушылардың қалауындағы өзгерістерді бақылауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Маркетингті жоспарлау
Пән компанияның мақсаттарына жету үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу процесін қамтиды. Нарықты талдау әдістері, мақсатты аудиторияны анықтау, кешенді маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу және бюджеттеу қарастырылады. Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді жоспарларды құруға, нәтижелерді болжауға және маркетингтік әрекеттердің тиімділігін бағалауға, сондай-ақ құбылмалы нарықтағы тәуекелдерді басқаруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобаның жұмысының тиімділігін бағалау
Пән жобалық қызметтің құқықтық негізін зерттейді. Қарапайым бизнес идеялар мен ұсыныстарды бағалау. Инвестициялық жобалардың өміршеңдігін бағалау. Кірістілік, кірістілік және өтемақы. Инвестициялық жобаларды бағалау көрсеткіштері тәуекелдерді есепке алу. Инфляция инвестициялық жобаларды бағалау. Жоба жұмысының тиімділігін бағалау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандық маркетинг
Пән жаһандық маркетингті Халықаралық маркетинг тұжырымдамаларының бірі ретінде қарастырады. Жаһандық маркетинг стратегиясы әртүрлі елдердің нарықтарын сипаттайтын параметрлердің ұқсастығы негізінде жасалады. Осының арқасында маркетинг кешенін стандарттауға болады, бұл шығындарды айтарлықтай азайтуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтегі PR
Пән осы ұйымның табысын қалыптастыру мүмкіндігі бар,ұйым мен қоғам арасындағы екі жаққа тиімді тығыз байланысты орнатуға бағытталған басқару іс-әрекетін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммерциялық маркетинг
Пән клиенттердің қажеттіліктері мен бәсекелестік ортаның ерекшеліктерін ескере отырып, нарықта тауарлар мен қызметтерді құру және сату процестерін зерттейді. Сұранысты талдау, баға белгілеу, тарату арналары және сатуды ынталандыру сияқты өнімді коммерцияландырудың негізгі аспектілері қарастырылады. Серіктестермен, клиенттермен және Делдалдармен өзара әрекеттесудің тиімді стратегияларын әзірлеуге, сондай-ақ коммерциялық операциялар мен сатылымдарды оңтайландыру арқылы пайданы ұлғайту әдістеріне баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі (ағылшын)
Пән кәсіпорынның нарықтағы позициясын сақтау және жақсарту қабілетін анықтайтын факторларды зерттейді. Бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістері, оның ішінде бәсекелестік артықшылықтарды, маркетингтік стратегияларды, өнім сапасы мен технологияларды талдау қарастырылады. Бәсекеге қабілеттілікті арттыру стратегияларын әзірлеуге, инновацияларды басқаруға, сондай-ақ нарықтық ортаның өзгеруіне және тұтынушылардың талаптарына бейімделуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Индустриалдық маркетинг
Пән индустриялық маркетингті ұйымдарға экономикалық операцияларды кеңейту, нарықта алға жылжу, қазіргі жағдайда пайда табу үшін қажет маркетинг түрі ретінде қарастырады кәсіпорындар өнеркәсіптік нарықтардағы дербес экономикалық бірліктер болып табылады, әртүрлі өндірістік қажеттіліктер мен қажеттіліктер үшін өнімді сатады және сатып алады. Сатып алушы мен сатушы ретінде кәсіпорын жеткізушілерді таңдау, тауарлардың сапасы, жеткізілім көлемі, сақтау шарттары, тауарлық-материалдық құндылықтар деңгейі туралы көптеген шешімдер қабылдауы керек
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг жүйесіндегі жарнама
Пән насихаттау,алға жылжу элементі ретінде қарастырылады. Жарнаманы басқа элементтермен байланыстыру қажеттілігі туындайды. Маркетингтік коммуникациялар жүйесіндегі жарнама ақпарат функциясыны ғана емес, сонымен қатар коммуникативті жүйені атқарады. Осылайша, өнімнің «кері байланыс» нарығын қамту және жарнамаға жататын,тауарлар қозғалысын барынша бақылау
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқық, экономика, кәсіпкерлік, қаржы және бухгалтерлік есептің негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін түсіну, сондай-ақ бизнес-ортадағы психоәлеуметтік факторларды ескере отырып, олардың кәсіпорын қызметіне және экономикалық саладағы құқық бұзушылықтарға әсерін талдау.
- Маркетингтік коммуникация, жарнама, digital маркетинг және нейромаркетинг ерекшеліктерін ескере отырып, стратегиялық, тактикалық, коммерциялық, индустриялық және жаһандық маркетингті қоса алғанда, маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды әзірлеу және іске асыру.
- Тұтынушылардың мінез-құлқын талдау, маркетингтік зерттеулер жүргізу, жобалық қызметтің тиімділігін бағалау және бәсекеге қабілеттілікті арттыру және тұтынушы тәжірибесін жақсарту үшін маркетингтік процестерге инновациялар енгізу.
- Жобалар мен кәсіпкерлік бастамаларды әзірлеу және басқару, олардың тиімділігін бағалау, сондай-ақ кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін талдау және алынған деректерді бизнес-процестерді оңтайландыру және ұйымның тұрақтылығы мен табысын арттыру үшін пайдалану.
- Экономикалық деректерді талдау, қаржылық көрсеткіштерді бағалау және кәсіпорынның тиімділігі мен тұрақтылығын арттыруға бағытталған негізделген шешімдер қабылдау үшін қаржылық, статистикалық және математикалық әдістерді қолдану.
- Тауарлар мен нарықтарды талдау үшін жасанды интеллект және ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану, сондай-ақ бизнес-процестерді оңтайландыру және өнім сапасын арттыру үшін азық-түлік және азық-түлік емес тауарларды тауартану принциптерін меңгеру.
- Қаржылық есептілік пен бухгалтерлік есепті қоса алғанда, кәсіпорынды тиімді басқару үшін Менеджмент және экономикалық талдау (микро және макроэкономика) принциптерін қолдану, сондай - ақ тұрақты даму мен экологиялық аспектілердің бизнес-процестерге және стратегиялық шешімдер қабылдауға әсерін бағалау.
- Іскерлік келіссөздерді, презентацияларды және іскерлік ағылшын тілін пайдалануды қоса алғанда, Халықаралық бизнес ортасында тиімді қарым-қатынас жасау үшін тілдік және риторикалық дағдыларды дамыту, сондай-ақ идеяларды сәтті таныстыру және шешім қабылдау үшін басқарушылық риторика әдістерін меңгеру.
- Мақсатты аудиторияны бағалау және басқару, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу, әлеуметтік медианы жылжыту стратегияларын (SMM) қалыптастыру.
- Адалдық бағдарламаларын әзірлеу және енгізу, компанияның цифрлық арналарда болуын оңтайландыру және клиенттермен тиімді қарым-қатынасты қамтамасыз ету.