6B04109 Сандық маркетинг в Халықаралық білім беру корпорациясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық ортада бизнесті басқаруда, өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуде, нарықты талдауда және тұтынушылар үшін инновациялық шешімдерді құруда алдыңғы қатарлы білімі мен дағдылары бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Халықаралық білім беру корпорациясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Кәсіптік бағдар беру модулі
Пән кәсіби өзін-өзі анықтау мен мансапты жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста еңбек нарығының ерекшеліктері, түрлі мамандықтарға шолу жасалады, жеке мансаптық жоспар әзірленіп, негізгі кәсіби құзыреттер дамытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Бұл пән құқықтың жалпы мәнін, Қазақстан Республикасының құқық жүйесінің негіздерін оқыту арқылы білім алушының құқықтық мәдениетін арттыруға және сыбайлас жемқорлықтың алдын алу жөнінде ақпараттар беруга арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән адам қызметінің экожүйелерге әсерін бағалау және тұрақты даму аясында қоршаған ортаны қорғау стратегияларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста экологиялық үдерістер, табиғи жүйелерге әсер ету ерекшеліктері және еңбек пен тұрмыстағы қауіпсіздік негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық
Пән студенттердің қаржылық жоспарлау және ұтымды қаржылық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста бюджетті құру негіздері, жеке қаржы мен инвестицияларды басқару, шығындарды жоспарлау, несие беру және қарыздарды басқару қағидаттары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент негіздері
Пән ұйымдардағы тиімді басқарудың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеруге бағытталған. Курста бизнес-ұйымдастыру негіздері, басқарушылық шешімдер қабылдау, іскерлік коммуникация, жоспарлау және персоналды дамыту мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлікпен таныстыру
Пән кәсіпкерлік қызметтің негіздерін меңгеру және табысты бизнес жүргізуге қажетті негізгі дағдыларды дамытуға бағытталған. Курста бизнес-идеяларды қалыптастыру, үдерістерді жоспарлау, маркетинг пен қаржылық есептің негіздері, сондай-ақ кәсіпкерліктің құқықтық аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері
Пән білім алушыларда экономикалық білімнің базалық негіздерін қалыптастыруға, жүйелі экономикалық ойлауды дамытуға және негізгі экономикалық ұғымдар, заңдылықтар мен өзара байланыстарды түсінуге бағытталған. Курс микро- және макродеңгейдегі экономикалық үдерістерді талдау, сондай-ақ кәсіби қызметте негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық және практикалық дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пән мемлекет, құқық және құқықтық жүйе туралы базалық білімді қалыптастырады. Негізгі құқықтық институттар, адамның құқықтары мен бостандығы, азаматтық, қылмыстық, еңбек құқығының негіздері зерттеледі. Курс қазіргі қоғамда өмір сүруге және болашақ кәсіби қызметке қажетті құқықтық ойлау мен құқықтық мәдениетті дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Академиялық жазу жазудың мақсаттары мен міндеттері, эссе жазу стилі мен оны ұйымдастыру бойынша білім қалыптастырады; эссе және басқа мәтіндерді жазу жоспарын құрастыру қабілеттерін, эссе мәтіндерінің құрылымы, тыныс белгілерін және жазбаша сөйлеудегі өтпелі сөздерді білу, абзац жазу, шығарма тұтастығын сақтау және «көркем» тілді қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ойлау-дизайні
Пәннің мақсаты: студенттерді жаңа тауарлар мен қызметтерді әзірлеудің клиентке бағдарланған әдістемелерінің теориялық принциптері мен практикалық дағдыларына үйрету. Пәннің мазмұны: Дизайн-ойлауды, дизайн-спринтті және эмпатикалық дамуды зерттеуді қамтиды. Студенттер осы әдістемелердің құралдарын қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік желі алгоритмдерінің жұмыс істеу негіздері
Бұл пән Meta (Facebook), TikTok және Google (YouTube) сияқты танымал онлайн платформалардың негізгі алгоритмдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер осы платформалардың алгоритмдерінің жұмыс істеу принциптерін үйренеді, сондай-ақ мазмұнды құру, аудиторияны тарту және онлайн ортадағы танымалдылықты басқару үшін қолданылатын трендтер мен стратегияларды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Бизнес жоспарлау
Бұл пән ұйымның бизнес-жоспарын негіздеу, әзірлеу және құру, осы қызмет түрін жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді дамыту бойынша білім мен дағдыларды меңгеруге көмектеседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі I
Пән академиялық ағылшын тілінің негіздерін меңгеруге бағытталған. Курста академиялық мәтіндердің лексикасы, стильдік ерекшеліктері мен құрылымы зерделенеді. Сондай-ақ студенттер ғылыми эссе жазу, құрылымды жазбаша және ауызша презентациялар жасау арқылы тиімді коммуникация дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дизайн және брендинг
Пәннің мақсаты студенттерді тиімді бренд стратегияларын әзірлеуге және нарықта брендті тануға және табысты позициялауға ықпал ететін шығармашылық шешімдерді жасауға үйрету. Пәннің мазмұны концепция мен бренд сәйкестігін әзірлеуден бастап брендті пайдалана отырып, нарықта өнімдерді немесе қызметтерді визуализациялау, орналастыру және жылжыту үшін тиімді құралдарды құруға дейінгі дизайн және брендинг негіздерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ноу-код құралдары
Бұл пән кодтауды мүлдем қажет етпейтін қолданбалар мен бағдарламаларды жасауға мүмкіндік беретін құралдар мен әдістерге кіріспе береді. Студенттер цифрлық өнімдерді кодсыз әзірлеуге арналған платформаларды, сондай-ақ күрделілігі төмен орталарда цифрлық шешімдерді жылдам жасауға және сынауға мүмкіндік беретін әдістемелерді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Статистика
Пән статистикалық талдаудың теориялық негіздері мен қолданбалы әдістерін зерттейді, оның ішінде деректерді жинау, жүйелеу, өңдеу және интерпретациялау қағидаттарын қамтиды. Курста құрылыс саласына тән статистикалық заңдылықтар мен үрдістер, сондай-ақ статистиканы кәсіби қызметте қолдану мүмкіндіктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инфлюенсерлермен жұмыс істеу
Пән студенттерге брендтің еліктіруін арттыру үшін әлеуметтік медиадағы ықпал етуші тұлғалармен қалай жұмыс істеу керектігін үйретуге бағытталған. Ол маркетингтік науқандарда ықпал етуші тұлғалармен сәтті серіктес болу үшін қажетті стратегияларды, этикалық түсінік пен практикалық дағдыларды қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі II
Пән ғылыми қызмет үшін ағылшын тіліндегі академиялық дағдыларды тереңдетуге бағытталған. Курс ғылыми мәтіндерге тән риторика мен ресімдеу ережелерін, академиялық сөздік қорды кеңейтуді, ғылыми жұмыстарды жазу және сенімді академиялық баяндама жасау дағдыларын жетілдіруді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару әдістері
Пән студенттердің жобаларды басқару бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс жобалық циклдің негізгі кезеңдерін — жоспарлау мен ұйымдастырудан бастап бақылау мен аяқтауға дейін — қамтиды, ерекше назар командалық жұмысқа, тәуекелдер мен ресурстарды басқаруға аударылып, жобалық басқару үдерістерін жан-жақты түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
Пәннің мақсаты: студенттерді ұйымдарда тиімді басқару стратегияларын әзірлеуге және іске асыруға дайындау. Пәннің мазмұны: стратегия мен миссияны қалыптастыру, сыртқы және ішкі ортаны талдау, стратегиялық жоспарлау, стратегияларды іске асыру және бағалау үдерістерін қамтиды. Пәнді меңгеру үшін менеджмент негіздері бойынша алдын ала білім болуы қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Маркетингтің экономикалық негіздері
Бұл курста студенттер экономиканың негізгі принциптерін үйренеді және маркетингтік стратегияларды қолданады. Олар тұтынушылардың мінез-құлқы, нарықтық тенденциялар және экономикалық көрсеткіштер маркетингтік шешімдерді қалай анықтайтынын зерттейді және тиімді маркетингтік жоспарларды әзірлеу үшін қажетті білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Деректерді визуализациялау және инфографика
Пәннің мақсаты: Студенттерді аудиторияға тиімді таныстыру және әсер ету үшін деректерді визуализациялау әдістеріне үйрету. Пәннің мазмұны: Анықтық пен әсерге назар аудара отырып, деректерді визуализациялау әдістерін зерттеуді қамтиды. Студенттер күрделі ақпаратты түсіну мен жеткізуді жақсарту үшін көрнекі әңгімелер құруды үйренеді. Сондай-ақ олар БАҚ пен қоғамдық пікірге әсер ету үшін деректерді пайдалану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Скринрайтинг негіздері
Пән медиаплатформалар үшін сценарий жазу негіздерін үйретеді. Студенттер сценарий құрылымының, сюжеттік құрылымының, кейіпкерлердің дамуының, диалогтың және оқиғаның суреттелуінің негізгі принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Шығармашылық жобалардың экономикасы
Пән шығармашылық жобалардың қаржыландыру және қаржылық үлгілері туралы жалпы түсінікті қалыптастырады. Жобаларды жүзеге асыру барысында қаржыландыруды тартуға, шығындарды жоспарлауға, кірістілік нормасына және қаржылық басқаруға қатысты барлық маңызды аспектілер ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік және шығармашылық жобаларды қорғау
Пән зияткерлік меншікті құқықтық қорғаудың негіздерін, әдістері мен механизмдерін қамтиды. Сондай-ақ студенттер креативті өнімдер мен жобаларды коммерцияландыру және монетизациялау стратегияларын үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мінез-құлық психологиясы
Пән адамдағы мінез-құлық процестері мен құбылыстарын зерттейді, түсіндіреді және болжайды. Ол адамдардың қоршаған ортамен қарым-қатынасын, шешім қабылдауын, сенімдерін қалыптастыруын және әртүрлі ынталандыруларға қалай жауап беретінін зерттейді. Бұл пән мінез-құлық және мотивация негіздерін түсінуге, сондай-ақ менеджмент пен маркетингте алынған білімді қолдануға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Іскерлік ағылшын I
Пәннің мақсаты: студенттерге кәсіби қызметтің бастапқы деңгейінде қажет болатын іскерлік ағылшын тілінде қарым-қатынас жасаудың базалық және орта деңгейдегі дағдыларын үйрету. Пәннің мазмұны: іскерлік хат алмасудың негіздерін, келіссөз жүргізудің базалық тәсілдерін, іскерлік құжаттарды құрастыру негіздерін және кәсіби презентацияларға кіріспені қамтиды. Сонымен қатар пән іскерлік ортадағы мәдениетаралық коммуникация негіздерін де қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Пәннің мақсаты: студенттерді стратегиялық маркетингтік шешімдерді негіздеу үшін нарықты талдаудың әдістеріне үйрету. Пәннің мазмұны: нарық тенденцияларын, тұтынушылардың мінез-құлқын және бәсекелестік ортаны талдауды зерттеуді қамтиды. Студенттер алынған мәліметтер негізінде стратегиялық маркетингтік шешімдерді негіздеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Стартап академиясы (технологиялық кәсіпкерлік негіздері 1.0)
Пән студенттерді жеке стартап жобасын құру және дамытуға дайындауға бағытталған. Курста стартап қызметінің негізгі кезеңдері қамтылады: бәсекеге қабілетті идеяларды қалыптастыру, гипотезалар мен өнімнің бастапқы нұсқаларын тестілеу, сондай-ақ инвестиция тарту және өнімді коммерцияландыру негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жарнама және қоғаммен байланыс негіздері
Пән студенттерде сыртқы және ішкі байланыстарды құру ерекшеліктерін, қоғамдық санаға әсер ету әдістерін, коммерциялық, саяси және әлеуметтік салаларда қоғамдық пікірді басқарудағы PR технологияларын қамтитын жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы бастапқы білімді дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Мобилография
Мобилография студенттерге мобильді құрылғылар арқылы мультимедиялық мазмұн жасауға үйретеді, инновациялық әңгімелеу үшін практикалық дағдылар береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Сатуды басқару стратегиялары
Курс стратегиялық сату тәсілдерінің дағдыларын дамыту үшін практикалық оқытумен бірге сатуды басқарудың теориялары мен әдістерін мұқият зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жауапкершілік және тұрақты даму
Пән корпоративтік және жеке әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарын, сондай-ақ қоғамның инклюзивті қажеттіліктерін ескере отырып, тұрақты даму тұжырымдамасын зерделеуге арналған. Студенттер тұрақты дамудың экологиялық, әлеуметтік және экономикалық аспектілерімен, халықаралық бастамалармен және ESG стратегияларымен танысады. Ерекше назар бизнестің, мемлекеттің және азаматтық қоғамның жаһандық сын-тегеуріндерді шешудегі және тұрақты болашақты қалыптастырудағы рөліне аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Операторлық жұмыс негіздері
Бұл пән композицияны, кадрлауды, жарықтандыруды және бейне және фототехникамен жұмысты қоса алғанда, операторлық шеберліктің негіздерін қалыптастырады. Осы пән аясында студенттер сапалы мультимедиялық контент құруда практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Маркетингтік зерттеулер
Ұйымдардың маркетингтік коммуникациясының негіздері қарастырылады. Бағдарламаны әзірлеу және интеграциялау процесіне ерекше орын беріледі Маркетингтік коммуникациялар, кәсіпорында маркетингтік коммуникациялық қызметті ұйымдастыру. Әр түрлі тест, ситуациялық, практикалық тапсырмалар ұсынылады. Коммуникациялық модель негіздерін, Маркетингтік коммуникациялардың мәнін және олардың маркетингтік қызметтегі рөлін қарастыру. Тікелей маркетингтік коммуникациялар. Интеграцияланған маркетингтік коммуникация мәселелері. Маркетингтік коммуникациядағы PR орны мен рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Іскерлік ағылшын II
Пәннің мақсаты: студенттерге жобаларды тиімді басқару және халықаралық деңгейде іскерлік қарым-қатынас жасау үшін қажетті іскерлік ағылшын тілінің жоғары деңгейдегі дағдыларын үйрету. Пәннің мазмұны: күрделі іскерлік хаттарды терең меңгеру, келіссөз жүргізудің жетілдірілген әдістері, бизнес-жоспарлар мен келісімшарттарды әзірлеу, сондай-ақ үлкен аудиторияға арналған кәсіби презентациялар дайындау. Пән сондай-ақ халықаралық іскерлік ортадағы мәдени айырмашылықтарды терең түсінуді және олардың іскерлік коммуникацияға әсерін қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Деректер мен аналитика негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді деректерді талдаудың негізгі ұғымдарына, құралдары мен әдістеріне үйрету. Пәннің мазмұны: мәліметтер типтерін, талдау әдістерін, визуалдауды, мәліметтер базасын және этикалық аспектілерді зерттеуді қамтиды. Студенттер деректермен жұмыс істеу және негізделген шешімдер қабылдау бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Киберқауіпсіздік негіздері
Пән студенттерде цифрлық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс киберқауіптерді анықтау және алдын алу, инциденттерге ден қою және оларды жою әдістерін, сондай-ақ жаңа қатерлерден қорғану үшін қолданылатын заманауи киберқауіпсіздік протоколдары мен технологияларын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Операциялық менеджмент және процесті басқару
Пәннің мақсаты: студенттерді компаниялардың тиімділігі мен өнімділігін оңтайландыру үшін тиімді жоспарлау және іске асыру стратегияларына үйрету. Пәннің мазмұны: ресурстарды бөлу қағидаттарын зерделеуді, жұмыс процестерін талдауды және сапаны бақылауды қамтиды. Жедел басқару практикасы туралы толық түсінік беруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Медиа талдау және медиа жоспарлау
Пән студенттерді медиа деректерді талдау негіздерімен, жарнамалық жоспарлау стратегияларымен және өнімдерді немесе қызметтерді тиімді байланыстыру және жылжыту үшін әртүрлі медиа платформаларды пайдаланумен таныстырады. Оқу процесі медиа және жарнама саласында жұмыс істеуге қажетті теория мен практикалық дағдыларды үйренуді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Медиакоммуникация негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді медиалық коммуникацияның қағидаттарына және әсерлі контент жасауға үйрету. Пәннің мазмұны: БАҚ-тың рөлін, контентті жасауды және таратуды, сондай-ақ оның қоғамға әсерін зерделеуді қамтиды. Сондай-ақ пән этикалық және құқықтық аспектілерді, медиапродукция түрлерін және медиа контентті бағалау әдістерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Стартап академиясы (технологиялық кәсіпкерлік негіздері 2.0)
Пән студенттерді технологиялық кәсіпкерлік саласындағы практикалық қызметке дайындауға бағытталған. Курс нақты кейстерді талдауды және индустриялық серіктестермен бірлескен жобаларды орындауды қамтиды, бұл практикалық тәжірибе жинақтауға және кәсіпкерлік міндеттерді шешуге дайындықты дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бизнес-процестерді модельдеу
Пәннің мақсаты: студенттерді бизнес-процестерді модельдеу мен басқарудың теориялық негіздеріне үйрету. Пәннің мазмұны: бизнес-процестерді талдау әдістерін зерделеуді және оларды басқару саласында білім алуды қамтиды. Бизнес-процестерді модельдеудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект пен цифрлық бизнес
Пәннің мақсаты: Студенттерді бизнес-процестерді оңтайландыру және инновациялық шешімдерді құру үшін ЖИ-ді қолдануға үйрету. Пәннің мазмұны бизнес-процестерді оңтайландыру және цифрлық шешімдерді әзірлеу үшін ЖИ пайдалану әдістерін қамтиды. Әр түрлі салаларда ЖИ енгізу және компания процесін басқаруды автоматтандыру стратегияларын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Нейромаркетинг
Пәннің мақсаты: тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін неврология мен психологияның тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін түсіну. Пәннің мазмұны: неврологияны, психологияны және маркетингті біріктіретін пәнаралық тәсілді қамтиды. Студенттер мидағы процестер тұтынушылардың шешім қабылдауына қалай әсер ететінін зерттейді және бұл білімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуге қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пән білім алушыларды қарапайым ғылыми-зерттеу қызметіне дайындауға бағытталған және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен басқарудың заңдары, принциптері, ұғымдары, терминологиясы, мазмұны, ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Білім алушыларды ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі әдістерімен, тәжірибелік деректерді статистикалық өңдеу ережелерімен, ғылыми жұмыс нәтижелерін ресімдеу және ұсыну дәйектілігімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Бизнесте машиналық оқыту
Дисциплинаның мақсаты: Студенттерді бизнеске қолдануға арналған машиналық оқытудың негізгі тұжырымдамалары мен тәжірибелерімен таныстыру. Дисциплинаның мазмұны: Курс машиналық оқытудың негізгі элементтері туралы білім беріп, бизнес-тапсырмаларды машиналық оқыту арқылы шешуге болатын жобалар түрінде құрылымдауды үйретеді. Студенттер машиналық оқыту командаларымен өзара әрекеттесуді меңгеріп, технологияларды бизнес-процестерді оңтайландыру және негізделген шешімдер қабылдау үшін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инновациялық бизнес-кәсіпорындарды құру және олардың зияткерлік, қаржылық, ақпараттық, адами және коммуникациялық ресурстарын тиімді басқару
- Интернет және цифрлық байланыстың басқа түрлері арқылы әлеуетті тұтынушылармен бизнесті біріктіру стратегиялары мен жобаларды әзірлеу
- Цифрлық, технологиялық және медиа өнімдерін құру және бренд тұжырымдамасын әзірлеуден бастап іске қосуға дейінгі негізгі процестер туралы біліктілікті көрсету
- Нарықтың басқа қатысушыларымен өзара әрекеттесіп, электрондық сауда алаңдары мен маркетплейстерде (мысалы, Amazon, Aliexpress, Ebay, Taobao және т.б.) бизнестің цифрлық нысандарын дамыту
- Сандық ортада бизнесті алға жылжыту және оның киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жасанды интеллект пен озық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
- Маркетингтік стратегияларды әзірлеу және бизнес-процестерді оңтайландыру үшін үлкен деректерді жинау, талдау, түсіндіру және көрнекі түрде көрсету
- Стратегияны әзірлеу, контентті құру, трафикті талдау және тұтынушылар мен инфлюенсерлермен әрекеттесу арқылы брендтің онлайн қатысуын үйлестіру және басқару
- Тұрақты және инклюзивті бизнесті дамыту үшін заңды, этикалық, экологиялық және құндылықтар нормаларына сәйкес кәсіпкерлік қызметті жүргізу
- Ағылшын (шет) тілін академиялық және кәсіби мақсаттар үшін жеткілікті деңгейде түсіну, сенімді түрде сөйлеу, оқу және жазу
- Сәйкес әдістемелер мен этикалық принциптерді пайдалана отырып, ғылыми жобаларды әзірлеу, жүргізу, талдау және есеп беру
- Еңбек нарығын талдау, мансаптық перспективаларды түсіну және болашақ мансап туралы негізделген шешім қабылдау