Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01521 Математика-Информатика в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

  • Элементар математика

    Студенттердің бойында білімді жүйелеуге және оларды қарапайым математиканың әртүрлі бөлімдеріндегі жаңа қызықты фактілермен толықтыруға ықпал ететін жалпы мәдени, жалпы кәсіптік, кәсіби және арнайы құзіреттіліктерді қалыптастыру, сонымен қатар студенттерге курс теоремаларын дәлелдеуге және мектеп математикалық есептерін әртүрлі тәсілдермен шешуге үйрету, бұл математиканың пәнаралық және пәнаралық байланыстарын көруге мүмкіндік береді.тұтас бөлік ретінде математика бөлімдері туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология

    Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика және информатика мұғалімі мамандығына кіріспе

    Пән педагогикалық қызмет және оның қоғамдағы ролімен танысуға, педагогикалық қызметке байланысты нормативтік-құқықтық құжаттарды, педагогтің құқықтарын, әлеуметтік кепілдіктерін және шектеулерін, міндеттері мен жауапкершілігін белгілейтін «педагог мәртебесі» туралы заңды қарастыруға арналған. Математика және информатика мұғалімдерінің кәсіби қабілеттері мен әдебі қарастырылады. Кәсіби құзыреттілік және білім деңгейіне қойылатын талаптар тұжырымдалады. Жалпы білім беретін орта мектептерде математика мен информатиканы оқыту ерекшеліктері тұжырымдылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Пән есептеу техникасын қолдана отырып, ақпаратты өңдеудің теориялық негіздерімен байланысты мәселелерде дайындықты қалыптастырады, білім алушылар болашақта өз кәсіби қызмет процесінде пайда болатын деректерді өңдеудің практикалық мәселелерін анықтауға және шешуге көмектесетін мәліметтер типтері мен құрылымдары туралы түсінік алады. Информатиканың негізгі ұғымдарының тұжырымдамалары анықталады, атап айтқанда ақпарат теориясының негіздері, алгоритмдер теориясы, информатиканың семантикалық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнің мақсаты- білім алушылардың жеке қаржысын басқарудағы негізгі білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс негізгі экономикалық түсініктерді, ұтымды бюджеттеу, инвестициялау, жинақтау және қаржылық тәуекелдерден қорғау принциптерін қамтиды. Несиелеу, инвестициялау, қаржылық қызмет көрсету мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Бұл курсты аяқтау білім алушыларға негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға, қарыз тұзақтарынан, қаржылық пирамидалардан аулақ болуға және өз қаражаттарын тиімді басқаруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл негізгі экономикалық принциптерді, нарықтық тетіктерді, меншік нысандарын және экономикалық қызмет заңдылықтарын зерттейтін пән. Курс сұраныспен ұсыныстың, бәсекелестіктің, салық салудың, қаржыландырудың, инвестициялаудың және бизнесті жоспарлаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, тәуекелдерді талдауға және бизнесті басқару стратегияларына ерекше назар аударылады. Бұл пәнді оқу бизнес жүргізудің, экономикалық негізделген шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Бұл пән өмірдің әртүрлі салаларында қауіпсіздік негіздерін оқытуға, сондай-ақ адамның табиғатпен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Ол қоршаған ортаны қорғау мәселелерін қамтиды және жаһандық экологиялық және әлеуметтік қиындықтарды шешу үшін стратегияларды бағалау мен әзірлеу дағдыларын қамтиды. Курстың аясында су ресурстарының, ауа сапасының, жердің деградациясының, азық-түлік қауіпсіздігінің, сондай-ақ адам әрекетімен туындаған табиғи және техногендік апаттардың қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады және олардан қорғау әдістері тұрақты даму мақсаттары контекстінде талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және антикоррупциялық мәдениет

    Пәннің мақсаты-негізгі құқықтық ұғымдарды , қағидаттар мен нормаларды, азаматтардың құқықтарын қорғау тетіктерін зерделеу, сондай-ақ құқық бұзушылықтардың алдын алу мақсатында қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыру. Курс заңнаманы талдауды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетігін және этикалық стандарттарды қамтиды. Құқықтық сауаттылықты дамытуға және әрбір азаматтың құқықтық тәртіп пен әділеттілікті сақтаудағы рөлін түсінуге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері

    Пән алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін оқуға бағытталған. Пәнді оқу кезінде студенттер алгоритм, алгоритмді орындаушы ұғымдармен, негізгі басқару құрылымдарымен (түзу, тармақталу, циклдік) танысады, алгоритмдерді өңдеуді зерттейді, есептердің күрделілік кластарын және күрделілігін анықтауды үйренеді. Деректер құрылымдарымен танысады: бір өлшемді және екі өлшемді массивтер. Есептерді шешу алгоритмдерін алгоритмдік тілде және блок-схема түрінде құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық анализ 1

    Пән өзгеру, қозғалыс үрдістерін, шамалардың арасындағы тәуелділіктерді, олардың сандық қатынастары тұрғысынан зерттеу әдісіне үйрететін математиканың бөлімі. Пәнді оқытуда функциялық тәуелділіктердің жалпы теориясы қарастырылып, мектеп математика курсын оқытуға қажетті нақты сандар жиыны, сан тізбегі, тізбек шегі, функция ұғымы, функцияның нүктедегі шегі, функцияның туындысы, функцияны туындының көмегімен зерттеп, графигін салу тәсілдері қарастырылады. Білімалушы дифференциалдық есептеулер теориясы бойынша іргелі білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті қоғам құндылықтарын қалыптастыру

    Пән студенттердің инклюзия құндылықтарын, әртүрлілікке құрметпен қарау, мүмкіндіктер мен білім алуға қолжетімділікте теңдік қағидаларын түсінуін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар инклюзивті тәжірибе қағидаттарын меңгеріп, инклюзияның құқықтық және этикалық аспектілерін талдайды, сондай-ақ мультимәдениетті және инклюзивті ортада тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдыларын қалыптастырады. Бағдарлама әлеуметтік жауапкершілік пен төзімділікті негізгі кәсіби құзыреттер ретінде дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұны технологиясы және критериалды бағалау

    Курс білім алушыларды жаңартылған білім беру мазмұны технологиясы және критериалды бағалау ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Курсты оқып-үйрену барысында жалпы орта білім беретін мектепке арналған негізгі құжаттармен танысып, дүниежүзіндегі көптеген мұғалімдердің іс-тәжірибесінен тұрақты орыналған оқыту жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі қағидаттарын қолдану жолдары қарастырылады. Білім алушылар критериалды бағалау түрлері және олардың ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЭЕМ архитектурасы және үлестірілген жүйелер

    Осы пәнді оқу барысында білім алушылар есептеу жүйелері мен желілерін ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері туралы білім алады, бөлінген есептеулер технологиясымен танысады, бөлінген қосымшаларды әзірлеу және құру негіздерін меңгереді, сонымен қатар бөлінген есептеулердің архитектурасы, әдістері мен технологиялары мәселелерін зерттейді. Олар алгоритмдерді жасауда және таратылған есептеу орталарында қолданбалы есептерді шешуде практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер және желілер

    Пәнді оқу шеңберінде студенттер компьютерлік жүйелер мен желілердің негіздерін, компьютерлерді логикалық қосу жолдарын оқып, ISO OSI және TCP/IP желілік хаттамалар стектерін ұйымдастыруды қарастырады, адрестеу және маршруттау мәселелерімен, сонымен қатар DNS домендік атау жүйесімен танысады. Пәннің практикалық компоненті желіні орнату және диагностикалау, серверлермен жұмыс істеу, доменді сипаттау және серверде Интернет қызметтерін құру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық анализ 2

    Пән бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі мен көпайнымалы функцияның дифференциалдық есептеуін оқытуға арналған. Пәнді оқып-үйрену барысында білімалушылар алғашқы функция ұғымы, анықталмаған және анықталған интеграл, әртүрлі функцияларды интегралдау тәсілдері, анықталған интегралдың қолданысын меңгеріп, мектепте математика курсынан алған теориялық білімдері тереңдетіледі. Көпайнымалы функция туралы негізгі ұғымдар, үзіліссіздігі, туындылары мен дифференциалдары тақырыптарымен ұштасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Векторлық және евклид кеңістіктері

    Негізгі мақсат - оқушыларға геометриялық аппаратты тек үш өлшемді кеңістікте ғана емес, сонымен қатар n- өлшемді кеңістікте де еркін қолдануға үйрету. Курс барысында кеңістіктің базисі мен өлшемі, векторлық кеңістіктің изоморфизмі және т. б. сияқты негізгі сипаттамалары келтірілген. Евклид кеңістігіндегі скаляр көбейтінді, ортогональды базис, ортогональды проекция қарастырылады. Екінші реттік гипербеттердің Аффиндік классификациясымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және графикалық пакеттер

    Пәнді оқу барысында студенттер графикалық редакторларда векторлық және растрлық кескіндерді өңдеу әдістерін меңгереді. Сонымен бірге олар мәліметтерді өңдеу процесін бейнелеуді, объектілер арасындағы байланыстарды орнатуды үйренеді. Сондай-ақ студенттер заманауи графикалық пакеттердегі жұмыс істеу мүмкіндіктерімен және принциптерімен танысады, әртүрлі күрделіліктегі кескіндерді құру және өңдеуді үйренеді, векторлық және растрлық графиканы өңдеудің әртүрлі әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Осы пәнді оқу кезінде студенттер екінші және жоғары ретті анықтаушылар, матрицалар теориясының элементтері сияқты тақырыптарды игереді, олар практикалық сипаттағы есептерде кеңінен қолданылады, Крамер, Гаусс, Джордано-Гаусс әдістерін қолданады. Сонымен қатар курс барысында негізгі алгебралық құрылымдар қарастырылады: топтар, сақиналар, өрістер, алгебралар. Осы бөлімдерді игеру барысында білім алушылар қолданбалы математикалық бағдарламаларды белсенді қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютер жүйелерінің архитектурасы және операциялық жүйелер

    Пәнді оқу барысында білім алушылар танымал операциялық жүйелердің, заманауи компьютерлер мен компьютерлік желілердің архитектуралық ерекшеліктерімен танысады, компьютердің элементтерін, түйіндерін және логикалық блоктарын құру және жұмыс істеу принциптерінің негіздерін меңгереді. Пәнді оқу шеңберінде студенттер компьютерлік желілерді жобалау және енгізу, желілік құрылғыларды конфигурациялау және операциялық жүйелердің дұрыс және толық жұмыс істеуін қамтамасыз етуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Пәннің мазмұнында жазықтықтағы түзулердің теңдеулері мен екінші ретті қисықтар теориясы қарастырылады. Кеңістіктегі түзулер мен жазықтықтардың теңдеулері, екінші ретті беттер және олармен байланысты ұғымдар оқытылады. Векторлық алгебра элементтеріне тоқталып, әртүрлі есептер шешудегі қолданысын меңгереді. Пәнді меңгеру барысында білім алушылардың мектеп математика бағдарламасына сәйкес қажетті тақырыптар бойынша білімдері тереңдеп, есептер шығара білу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызықтық алгебра

    Мектеп бағдарламасының математика курсын толық меңгерген білім алушыларға негізделіп құрылған. Пәнді оқу нәтижесі математикалық логика және дискретті математика, программалау тілдері сияқты пәндерге негіз бола алады. Сызықтық алгебра ұғымы мен есептерді шешу әдістерімен таныстырылады. Алгебраның негізгі ұғымдарымен таныстыру, сызықтық кеңістік ұғымы, ондағы сызықтық тәуелсіздік пен сызықтық тәуелділік, өлшем, базис, ранг ұғымдарымен қоса, көпмүшелер сақинасында кездесетін сызықтық алгебра есептерін шығаруға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтарға арналған генеративті жасанды интеллект

    Пән білім алушыларды генеративті жасанды интеллект негізіндегі заманауи сервистер мен платформалардың мүмкіндіктерімен таныстыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер білім беру мазмұнын генерациялауға арналған платформалар мен сервистерді, оның ішінде презентацияларды, әдістемелік әзірлемелерді, графикалық және бейнематериалдарды, үш өлшемді объектілерді зерттейді және болашақ кәсіби қызметінде жасанды интеллект негізіндегі заманауи сервистердің мүмкіндіктерін тиімді пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық анализ 3

    Пән қатарлар теориясы және оның қолданысын оқытуға арналған. Пәнді оқыту үрдісінде білімалушылар сан қатары және оларды жинақтылыққа зерттеу белгілері, функциялық және дәрежелік қатарлар, олардың жинақтылық облысын анықтау, қатарлардың шек есептеудегі, кейбір интегралдардың мәнін есептеуде, жуықтап есептеулердегі қолданысы тақырыптарын меңгереді. Жұп және тақ функцияларды Фурье қатарына жіктей білу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көп айнымалы функциялар теориясы

    Бұл курс бірнеше айнымалылардың функцияларын зерттеуге арналған. Осы курсты оқу барысында студенттер анықталу облысы мен мәндер жиыны сияқты негізгі ұғымдардан басқа, шектер теориясының ерекшеліктерімен, сондай-ақ осындай функциялардың дифференциалдық есептеулерімен танысады. Көп айнымалы функцияның экстремумдарын қарастырады. Бұл курста қолданбалы сипаттағы есептерге көп айнымалылар функцияларын қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту теориясы

    Курс болашақ математика мұғалімінің математиканы оқытудың жалпы заңдылықтарын, мақсаты мен мазмұнын, әдістемелік зерттеулерді, оқытудың әртүрлі әдіс-тәсілдерін қолдана білуді меңгеруіне арналған. Білімалушылар математиканы оқытудың жалпы мәселелерімен, мектеп математика курсын оқытудағы ғылыми таным әдістері, математикалық ұғымдар және олармен жүргізілетін жұмыстар, есептердің математиканы оқытудағы орны және міндеттерімен, математиканы оқытуды ұйымдастыру жолдарымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Пәнді оқып-үйрену барысында білім алушылар есеп түрлері, есептерді жіктеу, оның маңызымен танысады. Мазмұнды есептердің оқыту үрдісінде атқаратын дидактикалық функциялары, есептерді шығару жолдары оқытылып, қозғалысқа, жұмысқа, қоспа мен қорытпаға берілген есептерді шешу ерекшеліктерін меңгереді. Білімалушылар белгілі шама мен ізделінді шамаар асында байланыс орнатып, теңдеу мен теңдеулер жүйесі арқылы есептің моделін құрып, шешімін табуды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық сауаттылық

    Практикалық мазмұныды есептерді шешуді іздестірумен байланысты қазіргі теорияларды оқып үйренеді. Студенттердің практикалық мазмұны бар әртүрлі тапсырмаларды шешу жолдарын табу дағдыларын қалыптастырады. Студенттердің мектептегі математика курсы бойынша алған білімідерің, машықтарын, икемділіктерін жүйелейді. Математикалық сауаттылық есептерін шешу әдістерін оқытады. Практикалық есептерді шешу әдістерін зерттейді. Білім алушының математиканы әртүрлі контексте тұжырымдау, қолдану және түсіндіру қабілетін: математикалық пайымдау, құбылыстарды сипаттау, түсіндіру және болжау үшін математикалық ұғымдарды, фактілер мен құралдарды пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік модельдеу негіздері

    Пән аясында студенттер компьютерлік модельдеудің негізгі ұғымдарымен танысады, ақпаратты, математикалық, имитациялық модельдерді құру мәселелерін зерттейді. Олар кездейсоқ процестер мен кездейсоқ сандар генераторларының модельдерін құру мәселелерін зерттейді, фракталдар түсінігімен және классификациясымен танысады. Пәннің негізгі бөлігі әртүрлі қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу және әртүрлі типтегі және күрделіліктегі модельдерді құру бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абай әлемі

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық логика

    Осы курсты оқубарысында тыңдаушылар гипотезаларды тұжырымдауды, логикалық тұжырымдар жасауды ғана емес, сонымен қатар мәлімдемелер логикасының заңдылықтары мен формулалары негізінде логикалық ойлаудың дұрыстығын тексеруді және бағалауды үйренеді. Сонымен қатар, курс функционалды элементтердің схемаларын өңдеуге және жеңілдетуге мүмкіндік беретін логикалық функциялар мен жұмыс істеу дағдыларын береді. Сондай-ақ курс тыңдаушыларды кодтау теориясының элементтерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдегі заманауи математика

    Пән заманауи математиканың әлемдегі маңызын, орны мен ролін, ғылымдағы жаңалықтарды қарастырады. Заманауи математика қоршаған шындықты зерттеу үшін жалпы және айқын логикалық модельдерді ұсынады. Кез келген экономикалық, транспорттық, медициналық, жаратылыстану сипатындағы есептерді математикалық тілге аударып, оның моделін құрып, шешу жолдары қарастырылады. Білімалушылар математикалық мектептердің жетістіктерімен, әлем ғылымындағы орнымен, әртүрлі халықтарда математиканың даму ерекшелігі және сипатымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пән оқытуды оңтайландыру және оқу нәтижелерін жақсарту үшін әртүрлі жасанды интеллект әдістерін қолданудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу білім беруде жасанды интеллект технологияларын қолдануға қатысты студенттердің сыни ойлауын дамытуға ықпал етеді, сондай-ақ оларды заманауи үрдістер мен технологиялық инновацияларды ескеретін білім беру бағдарламалары мен құралдарын әзірлеу саласындағы жұмысқа дайындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика тарихы және методологиясы

    Пән математика дамуының объективтік заңдылықтары қарастырады. Пәнді оқыту барысында білімалушылар математика тарихы мен, математиканың даму дәуірлері, белгілі математиктердің өмірі және еңбектерімен танысып, математикалық ұғымдардың қалыптасу тарихын меңгереді. Фундаментальдық курстарда оқытылатын математиканың негізгі ұғымдары мен идеяларының эволюциясын көрсету арқылы математика классиктерінің еңбектерін оқуға қызығушылықтары артады. Қазақстан математикасының дамуы, мектеп математика курсының әр мазмұндық-әдістемелік жолдарының тарихи дамуы баяндалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еселі интегралдар

    Студент интегралдық есептеу туралы, атап айтқанда бірнеше айнымалы функцияның интегралдық есебі туралы білімдерін кеңейтеді. Қос интеграл арқылы кеңістіктегі дене көлемін, үш еселі интеграл арқылы дене массасын, беттік интегралдар арқылы кеңістіктегі бет ауданын, қисық сызықты интеграл арқылы доғаның массасын табу дағдыларын алады. Одан әрі білім алушы еселі интегралдар бойынша алған білімдерін векторлық талдау теориясында қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика және дискретті математика

    Бұл курс жиындар теориясын, логикалық функцияларды, кодтау мен алгоритмдерді, пікірлер мен предикаттар алгебрасының формулаларын және тавтологияларын зерттеуге, қазіргі математика негіздерін игеруге, формальды аксиоматикалық теорияны меңгеруге, білім алушылардың логикалық ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Логикалық операцияларды, логика алгебрасының формулалары мен заңдылықтарының басқа математикалық пәндерді оқытудағы қолданысын, математикалық логика тілінде әртүрлі есептерді тұжырымдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы графтар теориясы

    Бұл курс күнделікті өмірде пайдалану үшін графтар теориясының негізгі ұғымдарымен танысуды, графтар теориясының негізгі міндеттерін және оларды шешу әдістерін, графтар құрылымының негізгі сипаттамаларын табуға арналған алгоритмдерді зерттеуді, графтар теориясының негізгі әдістерін үйретеді, қолданбалы есептерді шешу үшін алгоритмдерді тиімді пайдалану, графикалық алгоритмдерді жүзеге асыру үшін заманауи аспаптық және есептеу құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп математикасын оқытудағы өзекті мәселелері

    Пәнді оқыту мазмұнында жалпы білім беретін мектептерде математиканы оқытудың кейбір мәселелерін қарастырады. Оқытудың озық ақпараттық, инновациялық технологиялар әдістерін қолдану арқылы математикалық білім жүйесін дамыту баяндалады. Білімалушылар математиканы тереңдетіп оқыту мәселелері, модульді коқыту технологиясының маңызы, саралап оқыту әдісінің ерекшеліктерін меңгереді. Мектеп оқушыларының шығармашылық белсенділігін тәрбиелеу және ғылыми ізденімпаздығын дамыту жолдары қамтылған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі

    Пән болашақ мұғалімдерді бастауыш сынып оқушыларының цифрлық сауаттылығын тиімді оқытуға дайындауға бағытталған. Оқыту барысында студенттер балалардың жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, цифрлық сауаттылықты оқытудың негізгі принциптері мен әдістерін үйренеді, сабақтар мен оқу материалдарын әзірлейді, сондай-ақ информатика саласындағы білім мен дағдыларды тиімді игеруге ықпал ететін инновациялық тәсілдер мен технологияларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Бұл пән білім алушыны кездейсоқ оқиғалардың, жаппай кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарымен таныстырады. Кездейсоқ құбылыстардың ықтималдық моделін құру үшін негізгі ықтималдық теоремалары (қосу және көбейту теоремалары, толық ықтималдық, сынақтардың қайталануы және т.б.), Үлкен сандар заңдары қолданылады. Математикалық статистиканың мектеп негіздерін игере отырып, білім алушы корреляциялық-регрессиялық және дисперсиялық талдау әдістері бойынша білімін кеңейтеді. Ұсынылған гипотезаларды тексеру кезінде Пирсонның, Стьюденттің әртүрлі критерийлерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мазмұнында мектеп математика курсының бағдарламасына сәйкес тақырыптарды оқыту әдістемесі қарастырылады. Білім алушыларға мектеп математика оқулықтары мен қосымша дидактикалық материалдарға талдау жасау, оқулықтағы теорияның баяндалу мазмұнымен танысып, берілген күрделі деңгейдегі жаттығулар жүйесін орындау ұсынылады. Пәнді оқып-үйрену барысында білім алушылардың сабақ жүргізу мен сыныптан тыс іс-шараларда оқу үрдісін жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік, дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрондық білім беру ресурстары

    Бұл пән студенттерді электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерімен, олардың түрлерімен және болашақ кәсіптік қызметінде оқу құралы ретінде де, оқу үдерісін басқару ретінде де пайдалану ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Сондай-ақ, пәнді оқу барысында студенттер заманауи құралдарды пайдалана отырып, өз мамандығы бойынша білім беру ресурстарын әзірлеудің практикалық дағдыларын және олардың негізінде оқу қызметін ұйымдастыру әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қатарлардың қолданыстары және векторлық талдау

    Бұл пән алынған білімді векторлық өріс теориясында бірнеше интегралдар бойынша қолдануға, сондай-ақ дәрежелік қатарлардың функцияның жуық мәндеріне жинақтылығын, анықталған интегралдарды, шектерді, дифференциалдық теңдеулерді жуықтап есептеуге жақындауын анықтауға мүмкіндік береді. Жоғары ретті туындылар. Векторлық талдау элементтерін физика және механика есептеріне қолданады. Скаляр және векторлық өрістер ұғымдарына әкелетін есептерді шешеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және физика есептеріндегі дифференциалдық және интегралдық есептеулер

    Дифференциалды және интегралды есептеу экономика мен жаратылыстану ғылымдарында жүретін процестерді модельдеу мен зерттеудегі бай математикалық аппаратты көрсетеді. Бұл пәнді оқу үрдісінде физикада жәнеэ кономикада болатын түрлі құбылыстар туралы, дифференциалды және интегралды есептеулер саласында да, оның математикалық және нақты ғылымдар жүйесіндегі рөлі, экономикалық және физикалық қолданыстары туралы жүйелі білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық анализ 4

    Пән көп айнымалы функцияның интегралдық есептеуін оқытуға арналған. Пәннің мазмұнында екі және үш еселі интегралдар, қисық сызықты интегралдар мен беттік интегралдар теориясы қарастырылады. Білімалушылар аталған ұғымдардың негізгі қасиеттері, интегралдардың типтері, бір-бірімен байланысымен танысып, интегралдарды есептеу әдістерін меңгереді, жазықтықта және кеңістікте берілген интегралдау облысы бойынша сызбасын салу арқылы графиктік сауаттылықтары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Бұл курста функцияны, оның туындыларын және тәуелсіз айнымалыны байланыстыратын қатынастар, дифференциалдық теңдеулердің әртүрлі есептерді шешуде қолданысы қарастырылады. Пәнді оқу барысында студенттерге теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының математикалық аппараты беріледі, сондай-ақ шешілетін есептерді математикалық дұрыс тұжырымдауға және олардың шешімдерін табуға мүмкіндік беретін логикалық ойлауды дамыту меңгеріледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEM оқытудың формалары мен әдістері

    Пән STEM білім берудің әртүрлі нысандары мен әдістерін қолдануда білім мен дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ оларды қолданудың тиімділігін бағалауға бағытталған. Студенттер STEM аясында негізгі ұғымдарды, оқу мақсаттарын меңгереді. Пәнді оқу барысында студенттер STEM білім беруді жүзеге асыру шеңберінде заманауи білім беру технологияларын қолдануды үйренеді, жобалық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заттар интернеті

    Курс заттар интернетінің (IoT) негіздері мен принциптерін, сондай-ақ оның әртүрлі салаларда қолданылуын зерттеуге бағытталған. Білім алушылар смарт құрылғыларды, желілерді және жүйелерді құру және басқару технологияларын үйренеді, сонымен қатар IoT жүйелерінің, соның ішінде сенсорларды, деректер желілерін, бұлтты есептеулерді және олардың интеграциясын қоса, жұмыс істеу принциптерін меңгереді. Сондай-ақ объектілерді қосу, деректерді өңдеу және оларды смарт кеңістіктерді ұйымдастыруда қолдану әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мультимедиа өңдеу технологиясы

    Пәнді оқу аймағында студенттер мультимедиялық технологиялар саласындағы жалпы ұғымдар мен анықтамалармен, мультимедиялық технологиялардың қолданылу аясымен, даму тарихымен, бағыттарымен және қолданылуымен танысады. Анимацияны құрудың заңдылықтары мен принциптері, хронометраж ережелері, анимация фрагментін ойнату уақытын есептеу, дыбысты қабаттастыру мен бейне, анимация және дыбысты қамтитын мультимедиялық клиптерді құрастыру ережелері оқытылады. Мультимедиялық дизайнның стильдік тұтастығының құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехникалық жүйелер мен комплекстер

    Осы пәнді оқу шеңберінде студенттер механикалық және роботтық кешендерді басқару мен бағдарламалауды меңгереді, бұл студенттерге манипуляцияның келесі түрлерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді: электр қозғалтқышын, оның ішінде сатылы қозғалтқышты және сервожетекті басқару, PWM сигналын жасау және оны басқару. Сондай-ақ студенттер C/C++ тілінде Arduino, Raspberry Pi, Python және Assembler мехатрондық және роботтық кешендері үшін басқару платформаларының заманауи түрлерін бағдарламалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп геометриясының стандарт емес есептері

    Бұл пән мектептен тыс геометрия бағдарламасының мәселелерімен танысуды қарастырады. Пәнді оқу барысында жалпы интеллектуалды дамуға ықпал ететін логикалық ойлауға байланысты геометриялық есептер қарастырылып талқыланады. Пән тақырыптарының мазмұны әріқарай қолдануға жарамды математикалық терминдерді игеруге, геометриядан күрделі есептерді шешуге және білім алушыларға түрлі конкурстар мен олимпиадаларға қатысуға көмектесетін мәселелерді шешуге бағытталып құрылған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытуда мектептегі информатиканы оқыту әдiстемесінiң жалпы мәселелерi қарастырылады. Білім алушылар компьютер бiлiмi, программалаудың негiздерiн және алгоритмдік тiлдердi оқыту әдiстемесі, компьютерде есептердi шешудің ортақ әдiстемесiн меңгеріп, оқу барысындағы есептеушi техника, дербес компьютерi бар қарым-қатынастың құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Пәнді оқыту білім алушылардың информатикалық әдістемелік іскерліктерін қалыптастырып, компьютерлік сауаттылықтарын дамытуға бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python тілінде программалау

    Пәнді оқу барысында студенттер консольдық программаларды құруды үйренеді, тілдің синтаксисін қарастырады, енгізу/шығару операторларымен және олардың параметрлерімен танысады, сызықтық, тармақталған және циклдік алгоритмдерді программалаудың көптеген есептерін шешеді. Әртүрлі деректер түрлерімен, соның ішінде жолдық деректер түрімен, бір өлшемді және көп өлшемді массивтермен жұмыс істейді, алгоритмді тестілеу мәселелерін зерттейді, 2D ойындарын жасауға арналған PyGame кітапханасымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фурье түрлендіруі және оның қолданысы

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдарда математикалық моделі периодты функциялармен өрнектелетін әртүрлі тербелістік, толқындық процестерді зерттеуде Фурье түрлендіруі кең қолданылады. Фурье түрлендіруін меңгеру үшін білім алушы Фурье қатары мен Фурье интегралын, оның қасиеттерін білуі талап етіледі. Нақты облыстағы Фурье түрлендіруінің және кері түрлендіруінің анықтамасы мен негізгі қасиеттері дәлелдеу арқылы беріледі. Білім алушы кез келген функцияның Фурье түрлендіруін, косинус және синус түрлендірулерін табады. Осы түрлендірулерді математикалық физиканың есептерін шығаруда және зерттеуде қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мехатроникадағы және робототехникадағы ақпараттық құрылғылар мен жүйелер

    Осы пәнді оқу барысында студенттер СИ тілінде Microchip ATmega8 микроконтроллерін бағдарламалау негіздерін меңгереді, бұл студенттерге роботтар мен мехатрондық жүйелерді модельдеу және бағдарламалау бойынша қажетті құзыреттілік болып табылады. Пәннің мазмұны микроконтроллерді бағдарламалаудың келесі тармақтарын қамтиды: микроконтроллердің жадысын басқару, микроконтроллердің сыртқы әлеммен кірістірілген перифериялық модульдер арқылы әрекеттесуі, жарықдиодты дисплейді, қозғалтқыштарды және басқа құрылғыларды басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәжірибелік нәтижелерді өңдеудің статистикалық әдістері

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушы ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтері бойынша алған білімдерін математикалық статистика есептерін шешуде қолданады, атап айтқанда корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдау, әр түрлі модельдерді құру кезінде біз тек бір факторлы есептерді ғана емес, сонымен қатар көп факторлы статистикалық деректерді статистикалық өңдеуді қарастырамыз. Студент тек сызықтық емес, сонымен қатар сызықтық емес модельдерді құру бойынша зертханалық жұмыстарды орындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Параметрлі теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу

    Курстың бағдарламасы студенттердің теориялық білімін нығайтып, математикалық заңдылықтарды терең біліп, дәлелдей алуға ,өздігінен іздендіру арқылы шығармашылық дамуын шыңдау мақсатында құрылған. Бағдарлама бойынша параметр ібар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді, теңдеулер мен теңсіздіктерді, бөлшек-рационал теңдеулер мен теңсіздіктерді, рационал теңдеулер мен теңсіздіктерді, иррационал теңдеулер мен теңсіздіктерді, параметрі бар тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді, көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктерді, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу арқылы математикадан терең білім алуға мүмкіндігі мол.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет-технологиясы негіздері

    Бұл пән білім алушыларға заманауи интернет-технологиялар туралы түсінік қалыптастыруға, желілік технологиялардың негіздерін және желілік хаттамаларды құру принциптерін оқуға, Arpanet-пен танысуға, Интернет топологиясын, TCP/IP, DNS, HTTP домендік атаулар қызметін қарастыруға мүмкіндік береді. Пән сонымен қатар HTML/XHTML және CSS қолдануды, статикалық және динамикалық сайттарды әзірлеуді, JavaScript-те клиенттік бағдарламалауды, PHP арқылы серверлік бағдарламалауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және геометрияның кіріктірілген сабақтарын оқыту ерекшеліктері

    Мектеп математика курсындағы алгебра және геометрияның кіріктірілген сабақтарын оқыту ерекшеліктерін, пәнаралық байланыстардың мәнін көрсете отырып, оның теориялық негіздерін, іске асыру жолдарын, практикалық ерекшеліктерін көрсетеді. Студенттердің алгебра және геометрияның кіріктірілген сабақтарын оқыту ерекшеліктерін іске асырудағы білім, білік, дағдыларын тереңдетеді. Сондай-ақ, білім алушылардың әртүрлі тапсырмаларды шешу жолдарын табу дағдыларын қалыптастырады, тақырыпқа сай есептеулер жүргізе білуге үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • C++ тілінде программалау

    Пән жоғары деңгейлі С++ тілінде программалаудың негізгі принциптерін қалыптастырады, бағдарламалау тілінің әдістемесі туралы білім береді. Оқыту барысында консольдық бағдарламаларды жазу, кодтау және кодты оңтайландырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Пәнді оқу C++ бағдарламалау тілінде есептерді шешу алгоритмдерін дайындау және бағдарламалық кодтарды жазу саласында шарлауға мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешу практикумы

    Пәнді оқып-үйрену барысында болашақ математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдердің-студенттердің нақты білімдерін, практикалық дағдыларын қалыптастырумен оны үздіксіз тексеру және олардың педагогикалық-кәсіби ой-өрісінің дамуына көмектесу болып табылады. Курс барысында студенттердің рационал және иррационал өрнектерді түрлендіру; көрсеткіштік-логарифімдік өрнектерді тұрлендіру; теңсіздіктерді дәлелдеу; тригонометриялық өрнектерді түрлендіру; тақырыптарына есептер шешу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • C# тілінде программалау

    Бұл пән C# тілінде бағдарламалаудың негізгі принциптерін, технологияларын, құрылымдарын және модельдерін оқуға мүмкіндік береді. Студенттер объектілі-бағытталған бағдарламалау тілдерінің негізгі түсінігін, объектілердің қасиеттерін, әдістерін және айнымалыларын меңгереді, қайта пайдалануға болатын бағдарлама модульдерін, соның ішінде байланысты деректер мен процедураларды құруды қарастырады. Пәннің практикалық бөлімі C# жоғары деңгейлі объектілі-бағытталған бағдарламалау тілінің мүмкіндіктерін пайдалана отырып, бағдарламалар жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Java тілінде программалау

    Пәнді оқу барысында студенттер Java тілінде программалау негіздерін меңгереді, бағдарламаның құрылымымен, тілдің алфавитімен және деректер түрлерімен танысады, арифметикалық және разрядтық операторлармен жұмыс істеу негіздерін меңгереді. Білім алушылар күрделілігі әртүрлі алгоритмдерді жазуды, массивтермен жұмыс істеуді, бағдарламалауда әдістер мен объектілерді пайдалануды, ішкі бағдарламаларды құруды үйренеді, сонымен қатар оператордың шамадан тыс жүктелуін және рекурсивті функцияларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көпмүшелер алгебрасы

    Көпмүшелермен жұмыс істеудің негізгі ұғымдары мен әдістері, стандартты қолданбалы есептерді шешуде оларды қолданады. Әртүрлі практикалық есептерді шешуде көпмүшелік алгебрасының қолданылуын көрсете біледі. Алгебра бойынша негізгі математиканың бастапқы деңгейінен дайындық алған, жоғары математиканың басқа бөлімдерін және ғылыми жұмыстарды оқу үшін жеткілікті математикалық мәдениеті қалыптасқан. Олимпиадалық, конкурстық және қолданбалы есептерді шешудегі дәлелдерді, алған білімдерін рационализацияланған есептеулерде, теңдеулерді шешуде қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Frontend әзірлеу негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер frontend-әзірлеу негіздерін меңгереді, веб-бет макеттерін орналастыруға арналған HTML және CSS мүмкіндіктерімен танысады, веб-сайттар қалай жұмыс істейтінін біледі, веб-беттерге дизайн жасауды үйренеді, өз веб-беттерін құрастырады және оларды интернетте орналастыруға үйренеді. Сондай-ақ, курс аясында студенттер JavaScript тілінің негіздерімен танысады, Canvas-пен жұмыс істеуді қарастырады және веб-бет элементтерін басқаруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдық есептерін шешудің әдістемелік негіздері

    Комби-наторика элементтері ықтималдықтың классикалық және статистикалық анықтамалары. Ықтималдықтарды қосу теоремасы, толық оқиғалар тобы. Күнделікті тұрмыста жолығатын көптеген әртүрлі кездейсоқ оқиғалар мен шамалардың заңдылығын ашу әдістерін үйретумен бірге оларды практикада қолдану, келешекте даму бағдарламаларын анықтау есептеледі. Ықтималдықтар теория саласын-да қалыптастырылған базалық мағлұматтарды игертіп, оларды есеп шығаруға қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Web әзірлеу негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер веб-әзірлеу негіздерін меңгереді. HTML көмегімен веб-беттерді құру принциптерімен танысады, көптеген тегтерді, атрибуттарды, HTML интерпретациясының мүмкіндіктерін зерттейді, HTML құжатының құрылымымен, код редакторымен танысады, тізімдермен, суреттермен, адрестермен, сілтемелермен, анкерлермен және құрама элементтермен жұмыс жасайды. CSS және кеңейтілген макет негіздерін үйренеді. Псевдосыныптармен, өтпелі анимациялармен, медиа сұраулармен және адаптивті тормен жұмыс істеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үлкен деректерді өңдеу және талдау

    Курс барысында білім алушылар білім беру саласында үлкен деректермен жұмыс істеу негіздерімен танысады, сонымен қатар білім сапасын арттыру үшін деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін қарастырады. Тәжірибелік бөлім білім беру үдерістерін бағалау, оқу үлгерімін бақылау және дербестендірілген білім беру бағдарламаларын әзірлеу үшін заманауи аналитикалық құралдарды қолдануға, сондай-ақ алынған мәліметтер негізінде шешім қабылдауды үйренуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру деректерін талдау

    Пән білім беру процесінің сапасын жақсарту мақсатында білім беру ортасындағы деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерімен танысуға бағытталған. Студенттер әртүрлі деректер түрлерімен жұмыс істеу дағдыларын алады, мысалы, студенттерді бағалау, тестілеу нәтижелері, сауалнама деректері және т.б., сонымен қатар трендтерді анықтау, ұсыныстар әзірлеу және білім беру тәжірибесінде негізделген шешімдер қабылдау үшін статистикалық әдістер мен деректерді талдау құралдарын қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер

    Бұл пән студенттердің мәліметтер қоры мен ақпараттық жүйелер саласындағы білімін қалыптастыруға мүмкіндік береді, студенттерді ДҚБЖ жұмыс істеудің негізгі ұғымдарымен және принциптерімен таныстырады. Білім алушылар мәліметтер қорының негізгі құрамдас бөліктерін меңгереді, мәліметтер қоры қолданбаларының өмірлік циклін анықтауды үйренеді, ақпараттың үлкен көлемімен жұмыс істеу үшін пайдаланушы интерфейсін құру және теңшеу бойынша практикалық дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Менеджменттің жалпы ұғымдарын, оның функциялары мен басқару теориясы мен практикасын дамытудың тарихи аспектілерін, ұйымдастырушылық құрылымдардағы көшбасшы тұлғасының орны мен рөлін зерттеу. Педагогикалық менеджменттің жалпы сипаттамасын қарастыру; педагогикалық менеджменттің негізгі ұғымдары, мақсаттары, міндеттері, функциялары мен принциптерін айқындау. Педагогикалық менеджмент әдістері: экономикалық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, психологиялық-педагогикалық әсерін талдау. Педагогикалық менеджменттің тиімділігін анықтайтын факторлар; педагогикалық менеджмент субъектілері қызметінің нәтижелері және оларды бағалауды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Java-да мобильді қосымшаларды бағдарламалау

    Пән әр түрлі операциялық жүйелер үшін қосымшаларды құру үшін практикалық білімді қалыптастырады, графикалық пайдаланушы интерфейсі бар бағдарламаларды құру туралы логикалық түсінік қалыптасады. Пәнді оқу барысында білім алушылар клиент-сервер архитектурасы бар, графикалық интерфейсі бар, сондай-ақ деректер базасымен жұмыс істеу үшін көп ағынды, желілік құрылғыларға арналған әртүрлі мобильді қосымшаларды әзірлеуде практикалық тәжірибе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшалар жасау

    Пән смартфондарға арналған қосымшаларды құру және жобалау саласындағы негізгі ұғымдар мен қабілеттерді алу үшін бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар негізгі мобильді операциялық жүйелермен танысады, сондай-ақ мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы құрудың әртүрлі құралдарымен танысып олармен іс-жүзінде жұмыс жасауды үйренеді. Іс жүзінде мобильді қосымшаны құру бойынша іскерліктер мен дағдылар алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометрияны оқытудың проблемалық тәсілдері

    Геометрияны оқытудағы проблемалық тәсіл пәні мектеп геометриясының барлық тарауларын қамтиды. Оқу бағдарламасына “Geometry Pad” қосымшасын пайдалануды үйрету кіреді. Геометрия пәнін оқып зерттеу барысында таптырмас қосымша болып табылады. Проблемаларды шешуге дайын тәсіл болмағандықтан, проблемалық ситуация пайда болады, осындай мәселені шешу үшін оқушының ізденушілік әрекетімен ынтасы күшейе түседі. Есептер шешу барысында пайда болған мәселелерді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геометриялық салу есептері

    Бұл пәнді оқыту кезінде мектеп бағдарламасы тақырыбының барлық түрлері қарастырылады. Олар сонымен қатар әр түрлі күрделі талданған мысалдарын, өз бетінше шешуге арналған тапсырмаларды және мұғалімге арналған әдістемелік нұсқаулықтарды зерттейді және талдайды. Бұл курста қосымша түрлендіру әдістеріне, алгебралық әдіске, нүктелердің геометриялық орналасу әдісіне, салу есептерін шешудің кезеңдерін нақты көрсетуге, сондай-ақ конструктивті геометрияның аксиомаларына қосымша көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік желілердегі ақпараттық қауіпсіздік

    Пән білім алушыларды ақпаратты қорғау жүйелерін құру, қолдану және компьютерлік желілер мен жүйелерде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық мәселелерімен таныстырады. Білім алушылар әртүрлі қауіпсіздік технологияларын меңгереді, деректерді қорғау және хабарламаларды шифрлау үшін арнайы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істейді, сонымен қатар желілер арқылы деректерді беру кезінде оның қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін ақпаратты криптографиялық қорғаудың әртүрлі әдістерін тәжірибеде қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тригонометриялық есептерді шешу практикумы

    Тригонометриялық функциялар. Кері тригонометриялық функциялар және олардың графиктері. Негізгі тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері мен графикасы. Негізгі кері тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері мен графикасы. Тригонометриялық өрнектерді бірдей түрлендіру. Тригонометриялық және кері тригонометриялық функциялармен байланысты негізгі сәйкестіктер мен қатынастар. Тригонометриялық сәйкестіктер мен теңсіздіктерді дәлелдеу. Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу формулалары. Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу жолдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпаратты қорғау

    Бұл пән студенттерге ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау түсінігін меңгеруге мүмкіндік береді. Сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздік қатерлері және оларды жүзеге асыру әдістері мен ақпаратты қорғаудың заңнамалық және құқықтық аспектілерін қолдана алу мүмкіндіктерін береді. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің криптографиялық әдістерін, ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары туралы үйреніп қана қоймай ұйымдастыру және техникалық қорғау құралдарын пайдалана алуына жағдай жасалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі білім беру робототехникасы

    Робототехниканың негізі оқушылардың физикалық білімдері аясында қарастырылады. Базалық білім электротехника және электроника саласында беріледі, оқушылар мектептегі физика курсында өтеді, сол арқылы робототехника мен физиканы байланыстырады. Пән аясында Atmega және STM микроконтроллерлері зерттеледі, бұл оларды қолданудың қарапайымдылығымен және тәжірибеде кең таралуымен түсіндіріледі. Студенттердің микроконтроллердің жад және ADC сияқты маңызды перифериялық құрылғыларымен таныса алуы ерекше маңызды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мазмұнын құруға арналған сандық құралдар мен қызметтер

    Пәнді оқу барысында студенттер білім беру контенттінің түрлерімен, атқаратын қызметтерімен, құру кезеңдері мен технологиясымен, сапаға қойылатын талаптармен, сонымен қатар болашақ кәсіби қызметінде қолдану әдістерімен танысады. Пәннің практикалық компоненті заманауи құралдарды (дыбыс және бейне өңдеу құралдары, инфографика, онлайн тапсырмаларды құруқызметтері, курстар жәнет.б.) пайдалана отырып, толық қанды білім беру контентін құру дағдыларын алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометриялық есептерді шешу әдістемесі

    Бұл пән мектеп геометриясының барлық тарауларын қамтып оқытады. Студенттердің педагогикалық ой-өрісін кеңейтіп, сызбаларды дұрыс сыза білуге, есептерді шешудің әдістерін дұрыс пайдаланаалуға, оқушылардың оқу-әдістемелік іс-әрекетін ұйымдастырудың түрлерін меңгеруге үйретеді және жалпы ережелерді есеп шешу барысында дәлелдейді, есептеулерде қарастырады. Сонымен қатар “GeometryPad” қосымшасы геометриялық аксиомалар мен теоремаларды пайдалана отырып және фигураларды салу кезінде сабақта қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқу барысында білім алушының әдеби тіл нормалары туралы білімі қалыптасады, фразеологиялық құрылыстарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы сөйлеу мәдениеті, ауызша және жазбаша сөйлеу дамиды, тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынаста тілді қолдану дағдылары қалыптасады. Оқу барысында білім алушылар ғылыми стильдің тілдік құралдарын меңгере алады, өз ғылыми мәтіндерін жасау және ресімдеу дағдыларын жетілдіру жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Программалау есептерін шешу

    Бұл пән білім алушылардің программалау есептерін шешу саласындағы білімдерін қайталауға және жүйелеуге бағытталған. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар қарапайым және күрделі деректер құрылымдарын пайдалана отырып есептерді шешу принциптерін қарастырады, ықтималдық және амортизациялық сияқты алгоритмдерді талдау әдістерін зерттейді, сонымен қатар мәліметтерді сұрыптау, сүзу және деректерді іздеу алгоритмдерін қолдана отырып есептерді шешеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тригонометрияның арнайы курсы

    Бұл пәнді оқу тригонометриялық функциялар және кері тригонометриялық функциялар сияқты мәселелерді қарастырады. Тригонометриялық функцияның қасиеттері мен графигі тригонометриялық функцияларды зерттеудің теориялық негізі болып табылады. Тепе-тең түрлендіруді, бір аргументтің тригонометриялық өрнектерін игеру тригонометриялық түрлендірудің мәнін түсінуге мүмкіндік береді. Осы курсты меңгеру кезінде білім алушы теңсіздіктерді, теңдеулерді, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесін шешуге, дәлелдеулер жүргізуге үйренеді. Курс барысында оқытушы GeoGebra, MatCad қолданбалы бағдарламаларды қолдануға ерекше назар аударады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Java тілінде нысанды-бағдарланған программалау

    Пәнді оқу барысында студенттер әртүрлі салаларда қолданылатын ең танымал Java тілінде объектіге бағытталған тәсілдің теориялық аспектілерін зерттейді. Студенттер математикалық есептеулерді шешуде қолданбалы есептерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу арқылы НББ әдістерін қолдануды үйренеді. Студенттер сонымен қатар графикалық интерфейсі бар бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуді қарастырады, оны кейінірек ойындар жасау үшін пайдалануға болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • С++/C# тілінде нысанды-бағдарланған программалау

    Осы пән бойынша оқыту шеңберінде студенттер бағдарламалаудың негізгі парадигмаларының бірі – C++/C# тілінде объектіге бағытталған бағдарламалауды оқиды. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу Eclipse және Visual Studio бағдарламалау орталарында ортаның мүмкіндіктерін кеңейтетін және әзірлеу процесін жылдамдататын арнайы кітапханалар мен плагиндерді пайдалана отырып жүзеге асырылады. Сондай-ақ студенттер НББ көмегімен топтық жұмысты және GitHub репозиторийлерімен жұмыс істеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Олимпиадалық және конкурстық есептерді шешу

    Студенттерді стандартты емес есептерді шеше білуге, мектептің математика курсында есеп шешуге үйрету мақсатын көздеп ұйымдастырылған математикалық үйірмелер мен тақырыптық кештердің, математиканы тереңдетіп оқитын сыныптардың және есеп сайыстарның жұмыстарында пайдалана білу дағдыларын қалыптастырады. Математикалық олимпиадаға қатысу үшін оқушыларды жанжақты даярлауға қажетті білімді береді. Математикалық конкурс және әртүрлі олимпиадада кездесетін есептер қарастырылып, оны шешудің тиімді әдістері талданады. Математикалық есептердің шығару алгоритімін құру, тұжырымын сауатты дәлелдей алу. Қарастырылған есептер бойынша еркін пікір білдіру көзделеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді құрылғыларды бағдарламалау

    Пән мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу мәселелерін қарастырады және білім алушылар мобильді технологиялар туралы, операциялық жүйелердегі бағдарламалау ерекшеліктері туралы білім алады. Пәнді оқу барысында мобильдік құрылғыларға арналған бағдарламаларды бағдарламалау және орнату әдістері зерделенеді, бағдарламаларды жасау дағдылары меңгеріледі. Сондай-ақ, білім алушылар мобильді құрылғылардың аппараттық және бағдарламалық құралдарының даму перспективаларымен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдылық зандылықтар және статистикалық мәліметтерді өңдеу әдістері

    Студент ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы оқу кезінде алған білімдерін математикалық-статистикалық модельдерді құруда қолданады. Сызықтық модельді, параболалық және индикативті модельді құру, олардың сәйкестігін тексеру үшін зертханалық жұмыстарды орындайды. Ол үшін Пирсон, Романовский, Стьюденттің келісім критерийлерін қолдануды үйренеді. Ықтималдық әдістерін қалыпты, индикативті үлестірудің теориялық жиіліктерін құруда қолданады. Ұсынылған гипотезаларды тек аналитикалық түрде ғана емес, сонымен қатар график салу арқылы да дәлелдейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python тілінде нысанды-бағдарланған программалау

    Осы курс аясында студенттер Python тілінде объектіге-бағытталған бағдарламалаудың негізгі парадигмаларын оқиды, онда негізгі ұғымдар объектілер мен сыныптар болып табылады. Осы тәсіл арқылы студенттер өздерінің деректер түрлерін (сыныптарын) құрып, олардың әдістерін анықтай алады. Сонымен қатар, Python бағдарламалау тіліне арналған көптеген даму орталары ендірілген нысандарды пайдалануға мүмкіндік береді, бұл бағдарламалық жасақтаманы жасау процесін әлдеқайда жеңілдетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика бойынша қолданбалы бағдарламалар

    Оқытуға инновациялық тәсілдерді іске асыру негізінде математиканы оқыту әдістемесінің жай-күйі, сондай-ақ математика сабақтарында оқытудың белсенді әдістерін пайдалану тәжірибесі. Математиканы оқытудың белсенді әдістерін қолдану мүмкіндігі мен орындылығы, оларды қолданудың ұйымдастырушылық - педагогикалық жағдайларын анықтайды. Кәсіби қызметте оқытудың белсенді әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеру бойынша болашақ мұғалімдерді тиімді даярлайды. Теориялық білімді практикада қолдану дағдыларын тексереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика сабақтарында оқытудың белсенді әдістері

    Оқытуда инновациялық тәсілдерді іске асыру негізінде математиканы оқыту әдістемесінің жай-күйі, сондай-ақ математика сабақтарында оқытудың белсенді әдістерін пайдалану тәжірибесі. Математиканы оқытудың белсенді әдістерін қолдану мүмкіндігі мен орындылығы, оларды қолданудың ұйымдастырушылық - педагогикалық жағдайларын анықтайды. Кәсіби қызметте оқытудың белсенді әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеру бойынша болашақ мұғалімдерді тиімді даярлайды. Теориялық білімді практикада қолдану дағдыларын тексереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп математика курсында стохастикалық бағытты оқыту ерекшеліктері

    Мектептегі математика курсында стохастикалық бағытты зерттеу туралы білімді қалыптастыру. Кездейсоқ процестердің ықтималды-статистикалық заңдылықтары. Кездейсоқ оқиғалардың түсінігі мен мысалдары; оқиғаның жиілігі мен ықтималдығы; тең мүмкін болатын оқиғалар және олардың ықтималдығын есептеу; геометриялық ықтималдылық туралы түсінік; кестелер, диаграммалар, графиктер түріндегі деректер; өлшеудің орташа нәтижелері; іріктемеге негізделген статистикалық қорытынды туралы түсінік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері

    Пән студенттерді ақпаратты криптографиялық қорғау саласындағы негізгі түсініктермен, криптографиялық қорғаудың даму тарихымен, оның түрлерімен және құрылу принциптерімен таныстырады. Пәннің практикалық құрамдас бөлігі деректерді криптографиялық қорғаудың техникасы мен әдістерін қолдану, криптоталдау жүргізу, криптографияда деректерді қорғаудың математикалық модельдеуін жүзеге асыру дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән сонымен қатар сақтық көшірме жасау және деректерді шифрлау үшін арнайы құралдарды пайдалану мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стандарт емес есептерді шешу

    Бұл курс стандартты емес есептердің жіктелуін, сондай-ақ оларды шешудің ұқсас есептерді іздеу, кері жүру, графтар теориясын қолдану, инвариант, Дирихле принципі, сандар теориясының элементтері сияқты негізгі әдістерін қарастыруға арналған. Материалды меңгеру барысында студенттер оларды шешу әдісін анықтау үшін стандартты емес мәселелерді талдауға үйренеді. Курс әртүрлі деңгейдегі математикалық конкурстарды өткізу үшін материалды іріктеуде жетекші рөл атқарады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.
  • Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.
  • Математика және информатика саласында іргелі білімдерге ие, білім беру процесін талдау, жоспарлау және рефлексия жасау дағдылары бар математика және информатика пәндерінің мұғалімі ретінде кәсіби қызметке дайын екенін көрсету.
  • Жоғары математика бойынша теориялық және әдістемелік деңгейдегі есептерді талдау және шешу жұмыстарын жүзеге асыру, педагогикалық білімді көрсету, заманауи мектеп жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыруда әртүрлі әдістер мен тәсілдерді бейімдеп қолдану.
  • Математикалық идеяларды әртүрлі заманауи білім беру ресурстары мен тәсілдерді қолдана отырып, пән ішінде және әртүрлі пәндер арасында математикалық ұғымдардың интеграциясын қамтамасыз ету.
  • Бағдарламалық өнімдерді талдау, тестілеу және сүйемелдеу дағдыларын көрсету арқылы заманауи бағдарламалау технологияларын, дерекқорларды, веб және мобильді әзірлемелерді пайдалана отырып, бағдарламалық шешімдерді жобалау мен әзірлеуді жүзеге асыру.
  • Жобаларды тиімді оқыту және іске асыру үшін инновациялық тәсілдер мен құралдарды біріктіре отырып, кәсіби және білім беру қызметінде цифрлық және ақпараттық технологияларды қолдану.
  • Жоғары математика, математикалық статистика және ықтималдық талдау әдістерін қолдану арқылы зерттеу қызметі мен нәтижелерді түсіндіру қабілетін көрсете отырып, қолданбалы және теориялық есептерді талдау және шешу.
  • Ақпаратты заманауи криптография, ақпараттық қауіпсіздік және цифрлық технологиялар әдістерін қолдану арқылы қорғауды және қауіпсіз өңдеуді қамтамасыз ету, ғылыми зерттеулер жүргізу, логикалық және сыни ойлауды білім беру және кәсіби қызметте қолдану қабілетін көрсету.
  • Білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыру және білім беру процесінің тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект технологияларын, цифрлық құралдар мен оқыту әдістемелерін пайдалану.
Top