Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01518 Химия-Биология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология

    Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Металдар және бейметалдар химиясы.

    Бұл пән металдар мен бейметалдардың қасиеттерін және олардың қосылыстарын, өте құнды физика-химиялық қасиеттері бар химиялық қосылыстардың жаңа кластарын жарықтандыратын химияның жеке бөлімдерін тереңдетіп оқытуды ұсынады. Курсты оқу кезінде білім алушыларда металдар мен бейметалдар химиясына қатысты жалпы, бейорганикалық химияның теориялық негіздері туралы терең білім және периодтық заң, химиялық байланыс туралы ілім негізінде металдар мен бейметалдардың, олардың қосылыстарының қасиеттеріне салыстырмалы шолу қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері

    Бұл курс бейорганикалық химияның қазіргі теориялық принциптерін қарастырады. Бейорганикалық химияның өзекті мәселелері, периодтық заң мен периодтық жүйенің қазіргі жағдайы, бейорганикалық реакциялардың химиялық байланыстары мен кинетикасы, сонымен қатар бейорганикалық заттар мен бейорганикалық материалдар технологиясының қазіргі жағдайы туралы ақпарат береді. Курс барысында студенттер молекулалық бейорганикалық қосылыстардың кеңістіктік және электрондық құрылымы және бейорганикалық қосылыстардың өзара әрекеттесуінің маңызды заңдылықтары туралы заманауи түсініктерді дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химия және биология мұғалімі мамандығымен таныстыру

    Бұл пән білім, тәрбие жұмысын ұйымдастыру дағдыларын дамытады және студенттердің педагогикалық шеберлігін арттырады. Пән бойынша педагогикалық тәсілдер мен әдістемелік материалдарды тиімді пайдалануды қамтамасыз етеді. Студенттер химия-биология пәні мұғалімі бейнесінің негізгі ерекшеліктері туралы, үздіксіз білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастырады. Сондай-ақ курсты оқу барысында Қазақстан Республикасының қазіргі білім беру жүйесінің негізгі тенденциялары, мәселелері, ерекшеліктері ашылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауыр металдар химиясы

    Бұл пән ауыр металдар туралы ұғымды, олардың қасиеттері мен жіктелуін, миграциясын және олардың негізгі қоршаған орта объектілеріндегі мөлшерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу кезінде білім алушыларда ауыр металдар туралы, олардың қоршаған орта объектілерінде болу формалары туралы, олардың түсуінің табиғи және техногендік көздері туралы, ауыр металдардың қоршаған орта объектілерінде жинақталу факторлары мен механизмдері туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктердің эволюциялық адаптациясы

    Бұл пән алғашқы су өсімдіктерінің, жалпы өсімдіктердің, алғашқы құрлықтағы өсімдіктердің, тамырлардың, сабақтардың, жапырақтардың, гүлдердің, тұқымдардың шығу тегі, бейімделуі, эволюциялық дамуын зерттейді. Пәнді оқу барысында студенттер су өсімдіктерінің балдырларының құрылысымен, олардың көбею процесінің ерекшеліктерімен танысады, сонымен қатар өсімдік тұқымдарының көбеюінің әртүрлі әдістерінің біртіндеп бейімделуіне тәуелділігін анықтайды және табиғат құбылыстарының өзара әсерлік байланыстар себебін түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл негізгі экономикалық принциптерді, нарықтық тетіктерді, меншік нысандарын және экономикалық қызмет заңдылықтарын зерттейтін пән. Курс сұраныспен ұсыныстың, бәсекелестіктің, салық салудың, қаржыландырудың, инвестициялаудың және бизнесті жоспарлаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, тәуекелдерді талдауға және бизнесті басқару стратегияларына ерекше назар аударылады. Бұл пәнді оқу бизнес жүргізудің, экономикалық негізделген шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнің мақсаты- білім алушылардың жеке қаржысын басқарудағы негізгі білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс негізгі экономикалық түсініктерді, ұтымды бюджеттеу, инвестициялау, жинақтау және қаржылық тәуекелдерден қорғау принциптерін қамтиды. Несиелеу, инвестициялау, қаржылық қызмет көрсету мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Бұл курсты аяқтау білім алушыларға негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға, қарыз тұзақтарынан, қаржылық пирамидалардан аулақ болуға және өз қаражаттарын тиімді басқаруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Периодтық жүйе элементтерінің химиясы

    Бұл пән сулы және сусыз ерітінділердегі бейорганикалық заттардың химиясын, күрделі қосылыстардың, өтпелі элементтердің, металлорганикалық қосылыстардың, галогендер және т.б. химиясын зерттейді, сонымен қатар олардың қасиеттерімен және алу әдістерімен таныстырады. Пәнді оқу барысында студенттерде материалды жүйелеу; периодтық жүйедегі орнына байланысты химиялық элементтердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіну; элементтер мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттерін болжау дағдылары қалыптасады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы

    Бұл пән студенттерді өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігімен таныстырады, өсімдіктер құрылысының анатомиялық-морфологиялық ерекшеліктерін зерттейді, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің құрылысындағы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды және олардың қоршаған ортамен өзара терең тәуелділігін түсіндіреді. Өсімдіктердің макро- және микроскопиялық құрылысы туралы қазіргі ғылыми зерттеулерге сүйеніп, курс құрылымдық ерекшеліктерін ескере отырып, онтофилогенез тұрғысынан әрбір мүшенің құрылысының ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық негіздері және антикоррупциялық мәдениет

    Пәннің мақсаты-негізгі құқықтық ұғымдарды , қағидаттар мен нормаларды, азаматтардың құқықтарын қорғау тетіктерін зерделеу, сондай-ақ құқық бұзушылықтардың алдын алу мақсатында қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыру. Курс заңнаманы талдауды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетігін және этикалық стандарттарды қамтиды. Құқықтық сауаттылықты дамытуға және әрбір азаматтың құқықтық тәртіп пен әділеттілікті сақтаудағы рөлін түсінуге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасы

    Бұл пән мүктәрізділер, плаун тәрізділер, қырықбуын тәрізділер, жалаңаш тұқымдылар және жабық тұқымдылар бөліміне жататын жоғарғы сатыдағы өсімдік түрлерінің анатомиялық-морфологиялық құрылыс ерекшеліктеріне, көбею ерекшеліктеріне байланысты классификациялануын оқытады. Сонымен қатар жоғарыда аталған бөлім өсімдіктерінің бауыр тәрізді мүктер класына, жапырақты мүктер класына, плаундар класына, тұқымды папоротниктер класына, саговниктер класына, дара жарнақтылар класына және қос жарнақтылар класына жататын өсімдіктердің жүйеленуін және толық сипаттамасымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химияның таңдаулы тараулары

    Бұл курста периодтық заң, гомоатомдық қосылыстар, радиоактивті және синтетикалық элементтер, металдар химиясы және күрделі супрамолекулалық заттарды қарастырады. Курс бейорганикалық химияның іргелі мәселелері бойынша білім мен оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Студенттердің ғылыми-материалистік дүниетанымын қалыптастыруға, олардың ой-өрісін дамытуға, іргелі және бейіндік пәндерді оқудың берік негізін құруға ықпал ететін білім беріледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Комплексті қосылыстардың химиясы

    Бұл курс комплексті қосылыстардың физика-химиялық қасиеттеріне қатысты мәселелерін қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер координациялық химияның теориялық негіздерімен және координациялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін сипаттау әдістерімен танысады. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде химиялық байланыс, стереохимия, тұрақтылық, координациялық қосылыстардың реактивтілігі, олардың классификациясы мен номенклатурасы, сонымен қатар орталық иондардың тотығу дәрежелері туралы қазіргі заманғы түсініктер қалыптасуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Бұл пән өмірдің әртүрлі салаларында қауіпсіздік негіздерін оқытуға, сондай-ақ адамның табиғатпен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Ол қоршаған ортаны қорғау мәселелерін қамтиды және жаһандық экологиялық және әлеуметтік қиындықтарды шешу үшін стратегияларды бағалау мен әзірлеу дағдыларын қамтиды. Курстың аясында су ресурстарының, ауа сапасының, жердің деградациясының, азық-түлік қауіпсіздігінің, сондай-ақ адам әрекетімен туындаған табиғи және техногендік апаттардың қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады және олардан қорғау әдістері тұрақты даму мақсаттары контекстінде талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті қоғам құндылықтарын қалыптастыру

    Пән студенттердің инклюзия құндылықтарын, әртүрлілікке құрметпен қарау, мүмкіндіктер мен білім алуға қолжетімділікте теңдік қағидаларын түсінуін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар инклюзивті тәжірибе қағидаттарын меңгеріп, инклюзияның құқықтық және этикалық аспектілерін талдайды, сондай-ақ мультимәдениетті және инклюзивті ортада тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдыларын қалыптастырады. Бағдарлама әлеуметтік жауапкершілік пен төзімділікті негізгі кәсіби құзыреттер ретінде дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект көмегімен эксперименттерді модельдеу және талдау

    Пән химия-биологиялық бейіндегі білім алушыларға бағытталған және математикалық модельдеу әдістеріне жасанды интеллект көмегімен эксперименттік деректерді талдауға арналған. Химиялық және биологиялық процестерді сипаттау әдістері, нәтижелерді өңдеу, заңдылықтарды анықтау және болжау үшін бағдарламалық оқытуды қолдану қарастырылады. Зерттелетін әдістер эксперименттердің дәлдігін арттыруға, талдауды автоматтандыруға және зертханалық тәжірибеде зерттеу процедураларын оңтайландыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық эксперимент негіздері

    Бұл курс студенттерге тәжірибеде әртүрлі физикалық құбылыстармен танысуға, әртүрлі физикалық заңдылықтарды эксперименталды түрде зерттеуге, теориялық білімдерін тереңдетуге, физикалық экспериментті жоспарлау, дайындау, жүргізу, талдау және түсіндіру саласында жаңа практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді. Курсты оқу студенттерге зертханалық жабдықтармен жұмыс істеудің практикалық тәжірибесін алуға және физикалық шамаларды өлшеу нәтижелеріндегі қателерді бағалау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиядағы математикалық статистика

    Курста талдаудың оңтайлы шарттарын табу үшін экспериментті факторлық жоспарлау әдістері қарастырылады. Студенттер әртүрлі эксперимент түрлеріне жоспар құру, талдау нәтижелерін өңдеу және шешім қабылдау тәсілдерін меңгеру дағдыларын игереді. Курс эксперимент жүргізу және мәліметтерді өңдеу (эксперименттің сенімділігін әртүрлі әдістермен тексеру және т.б.) әдістерін таңдау құқығын, математикалық модельдерді құрастыруды, объектілерді анықтауды және зерттеу деректерінің репрезентативтілігін қамтамасыз етуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клетканың цитохимиясы

    Бұл пән цитология, гистология, эмбриология, жалпы және органикалық химия салаларын қамтиды. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарында бірқатар биологиялық зерттеу, яғни морфологиялық, гистохимиялық, морфометрикалық, гистологиялық, цитохимиялық әдістерін пайдалануға дайындығын және қабілетін арттырады. Цитохимия пәні жасуша құрылымының химиялық табиғатын, құрылымын, жасушаішілік химиялық қосылыстарының таралуын, олардың жасуша және оның компоненттерінің функциясының өзара байланыстарына айналуын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі замандағы ағзаның жасуша және ұлпаны өсіру аспектілері

    Бұл курс тәжірибелік биология негіздерін, өңдеу әдістерін, өсіру тарихын, жағдайлары мен жетістіктерін, даму биологиясын, өсірілген жасушалардың зат алмасу ерекшеліктерін оқуға бағытталған. Сондай-ақ олар тіндердің өсуіне сыртқы және қоректік ортаның әсерін, құрамын, жасуша өндірісінің көздерін, инфекциядан қорғау әдістерін, жасуша суспензияларын және криоконсервация әдістерін қарастырады.Пәнді меңгеру болашақ мамандардың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаратылыстанудағы математика

    Студенттер математиканың таңдаулы тараулары бойынша қажетті білімге ие болады. Пәнді оқу процесінде студенттер ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың, математикалық талдаудың және графиктер теориясының негізгі мәселелерін қарастырады. Студенттер математикалық білімдерін бір және екі белгісізі бар теңдеу құруда, сандарды дөңгелектеуде, бір және екі айнымалы функциялардың дифференциалдық есептерін затты сандық анықтауға байланысты есептеуде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапалық анализ

    Бұл курста 1-6 аналитикалық топтың катиондарының және 1-3 аналитикалық топтың аниондарының сапалық талдау жүйесі, сипаттамалық аналитикалық реакциялардың теңдеулері қарастырылады. Сапалық талдау білім алушыларда химиялық құбылыстарды зерттеудің ғылыми көзқарасын дамытуға және болашақ мұғалім үшін химиялық құбылыстарды олардың өзара әрекеттесуі мен байланысында қарастыруда, олардағы себептер мен салдарды дұрыс анықтауға, логикалық қорытынды жасау қабілетін және қажетті дағдыларды дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер систематикасы

    Бұл курс өсімдік жамылғысын зерттеудің классикалық және заманауи әдістерін оқып-үйренуге, өсімдіктердің түрлік ерекшеліктерінің таксономиясымен, таралу аймақтарымен, түрлердің өзара байланысымен танысуға, студенттерге өсімдіктердің систематикасы туралы теориялық білімдерін сіңіруге, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Өсімдіктердің қоршаған ортамен өзара байланысын қарастырады, өсімдіктердің маңызын және оларды қорғау жолдарын анықтайды. Курсты оқу барысында студенттер табиғи фитоценозда өсімдіктерді зерттеу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заттарды бөлу және тазарту әдістері

    Зертханада қолданылатын қондырғылар, құралдар,,зертханалық жұмыстардың жалпы әдіс тәсілдері,техникалық каіпсіздік ережелері органикалық заттарды бөлу және тазарту әдістері .Кристалдау, еріткіштерді таңдау , сублимация,экстракция, айдау, фракциялық айдау, ректификация,азеотропты қоспаларды бөлу, су буымен айдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физика және жаратылыстану

    Пән жаратылыстанудың негізі болып табылатын іргелі физика мәселелерін зерттейді. Курс физиканың барлық бөлімдеріне ортақ ұғымдарға шолу жасайды. Сонымен қатар оның негізгі бөлімдері – механика, термодинамика, электромагнетизм, салыстырмалылық теориясы, кванттық механика қарастырылады. Оқыту процесінде студенттер дүниенің жаратылыстану-ғылыми суретінің әртүрлі аспектілерін зерттеу үшін, олармен кәсіби салада айналысуға қажет танымның негізгі әдістерін (бақылау, ғылыми эксперимент) меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физикалық химия

    Бұл пән химиялық термодинамика, химиялық кинетика, электрохимия, газдарды, ерітінділерді, химиялық және фазалық тепе-теңдіктерді, катализді зерттеу сияқты бөлімдерді, сондай-ақ физикалық заңдар мен принциптерге негізделген химиялық құбылыстардың жалпы заңдылықтарын қарастырады. Бұл курс мамандарға физика заңдары негізінде химиялық тәжірибелерді орындау тәсілдерін үйретуде, физикалық және химиялық процестердің жылу әсерлерін анықтауда және процестердің бағытын және олардың пайда болу жылдамдығын анықтай білуде білімдерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Хроматографиялық анализ әдістері

    Физикалық әдістердің теориялық негіздері, химияда қолданылатын қазіргі заманғы зерттеу әдістерінің құралдары және сызба құрылымы. Хроматографиялық анализдің негіздері ,түрлері, ұстанымдары. Газдық хроматография, сандық және сапалық хроматографиялық талдау , сұйықтықтағы хроматография, қағаздағы хроматография, сорбенттердің жұқа бетіндегі хроматография.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сандық анализ

    Бұл курста сандық химиялық анализдің негізгі ұғымдары, ерітінділерді дайындау әдістері, талдау нәтижелерін есептеу формулалары; титриметриялық талдау әдістерінің теориясы: бейтараптандыру, редоксиметрия, комплексометрия, тұндыру, гравиметрия, талдаудың физика-химиялық әдістері, сонымен қатар заттардың химиялық құрамын анықтау әдістері қарастырылады. Пәнді оқу барысында студенттер титрлеудің соңғы нүктесін (индикаторлық, потенциометриялық, амперометриялық) орнату, заманауи әдістермен ерітінділердің рН анықтау, талдаудың фотоколориметриялық әдісімен жұмыс дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Омыртқалылардың салыстырмалы анатомиясы

    Бұл пән омыртқалы жануарлардың әртүрлі жүйелі топтарында салыстыру арқылы мүшелер мен мүшелер жүйесінің құрылымы мен дамуының жалпы заңдылықтарын зерттеуді қамтиды. Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар жануарлардың салыстырмалы анатомиясының даму тарихы туралы, жануарлардың жүйеленуі мен жіктелуі туралы, ағзалар жүйесінің сыртқы және ішкі құрылымы мен функцияларының ерекшеліктері туралы, омыртқалы жануарлар топтарын зерттеудің заманауи әдістері туралы кәсіби құзерттіліктермен толысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы талдау әдістерінің метрологиялық негіздері

    Көрсетілген пән химиялық шамаларды өлшеуге, олардың бірлігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдарына, химиялық талдау нәтижелерінің сапасын бақылауға және қамтамасыз етуге байланысты химиялық метрологияның жалпы мәселелерін қарастырады. Химиялық метрологияны білу, химиялық талдау нәтижелерін дұрыс өңдеу, бағалау және интерпретациялау қабілеті химикті дайындаудың маңызды құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады. Сондай-ақ, пәнді оқу барысында студенттер ГОСТ және техникалық құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Омыртқалылар және омыртқасыздар зоологиясы

    Бұл пән жануарлар әлемінің биологиялық әртүрлілігінің негізгі мәселелерді зерттеуді қамтиды. Курсты игеру барысында білім алушылар омыртқасыздар мен омыртқалылардың шығу тегінің жалпы заңдылықтары туралы, жануарлардың қоршаған орта мен адам өміріндегі рөлі туралы, органдар мен жүйелер құрылысының принциптері, ағза функцияларының саралануы мен интеграциясы туралы, жануарлардың көбеюі мен дамуының негізгі заңдылықтары туралы терең білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиялық кинетика

    Бұл пән химиялық термодинамика, катализ, электрохимия сияқты ұғымдарды зерттейді. Курс студенттердің химиялық реакциялардың жылдамдығы, олардың жүру динамикасын сипаттау жолдары туралы ғылым ретінде химиялық кинетика негіздері туралы заманауи түсініктерін дамытуға бағытталған. Одан кейінгі практикалық есептерді шешуге, нәтижелерді өңдеу кезінде есептеулерді орындауға қажетті химиялық кинетикамен тығыз байланысты физикалық химияның басқа салаларымен байланысы зерттелді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коллоидты химия

    Курс коллоидтық химияның негіздерін, дисперсті жүйелерді алу принциптері мен әдістерін, олардың қасиеттері мен құрылымын қарастырады, сонымен қатар дисперсті жүйелердің қасиеттерін зерттеудің негізгі әдістерімен және олардың практикалық қолданылуымен таныстырады. Бұл пәнді оқу нәтижесінде студенттер дисперсті жүйелерді алу үшін теориялық білімдерін практикада қолдана алады, олардың қасиеттерін және беткі қабаттың құрылымын зерттей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерітінділер теориясы

    Бұл пән ерітінділердің физикалық, химиялық және термодинамикалық теориясын қарастырады. Ерітінділердің физикалық теориясы бойынша заттардың еру процесінде олардың арасында өзара әрекеттесу болмайды, ал химиялық теориясы тұрғысында қарастырғанда химиялық заттардың еру процесі байқалады. Курсты оқу барысында студенттер ерітінділер теориясы, заттардың еру процестері, еру процестері кезінде болатын химиялық және физикалық құбылыстар туралы жүйелі білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абай әлемі

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоршаған орта объектілерінің аналитикалық химиясы

    Курс талдаудың ең маңызды химиялық және физика-химиялық әдістерін және оларды қоршаған ортаны қорғау мәселелеріне байланысты нақты практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану мүмкіндіктерін қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер ауаның, судың және топырақтың үлгілерін жинау, оларды талдауға дайындау және алынған үлгілерге сапалық және сандық талдау жүргізу, алынған нәтижелерді стандартты көрсеткіштермен салыстыру үшін ақпаратты табу дағдылары мен біліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Бұл пән кәсіпті меңгеруде кәсіби білім мен дағдыны қалыптастырады. Өсімдіктер физиологиясы жабайы табиғатты зерттеудің іргелі пәндерінің бірі болып табылады. Физиология өсімдіктердегі процестердің маңызын, олардың өзара байланысын, сыртқы ортаның әсерінен өзгеруін ашып, реттеу механизмдерін белгілейді, дақылдардың өнімділігін арттыруға бағытталған әдістерді жасайды. Тірі организмдермен эксперименттік жұмыстарды жүргізе білу. Бұл әсіресе студенттердің кәсіби-педагогикалық дайындығы үшін маңызды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пән бойынша сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі

    Бұл пән сабақтан тыс жұмыстың теориялық-әдіснамалық негіздерін, мазмұны, әдістері, формалары мен түрлерін қарастырады. Пәнді игеру барысында болашақ мұғалімдер сынып сабақтарынан тыс өткізілетін оқу-тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және оны өткізу әдістемесін игереді. Студенттерде Қазақстанның ұлттық басымдықтарын және оқу пәндерінің тәрбие әлеуетін ескере отырып, тәрбие процесін ұйымдастыруға қажетті практикалық білім мен дағды іс- əрекеттері, ұстаздық жұмысқа өзбетімен жəне шығармашылық жағынан дайындау жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химияны оқытудағы қазіргі заманғы технологиялар

    Бұл пән дидактика саласындағы қажетті білімдерді, оқыту технологиясын және оларды химияны оқыту процесінде қолдану ерекшеліктерін, оқушылардың химиядан білімдері мен дағдыларын бақылау және есепке алу әдістерін, жеке ерекшеліктеріне негізделген ауызша және жазбаша жұмыстарын бағалау критерийлерін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу іс-тәжірибеден өтуші машықкердің кәсіби дамуына қолдау көрсетуге, олардың тәжірибе мен кәсіби жұмысына ғылыми-зерттеу бағытын қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастырылуы

    Оқушылардың өздік жұмыстарын сабақтың әр түрлі кезеңдерінде, сабақтан тыс уақыттарда ұйымдастыру, түрлері,ұйымдастыру формалары және соған байланысты мәселері. Орта мектепте химияның мазмұнын, деңгейін және орнын негіздеу, оқу материалдарында өздік жұмыстарды ұйымдастырудың маңызы, олардың түрлері,өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның омыртқалылары

    Бұл пән организмнің қызметін, ондағы көптеген физиологиялық жағдайларды теориялық тұрғысынан түсіндіруді көздейді. Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар тірі организмнің, жекелеген жүйелердің, ағзалардың, ұлпалардың және жасушалардың тіршілік әрекеттері, бір-біріне әсері, өзара байланысы және сыртқы ортамен қарым-қатынасы, тіршілік үрдістерінің механизмдері мен реттелуі, көрсеткіштері және қасиеттері туралы мәліметтерді жүйелі түрде талқылайды және анализдейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Элементорганикалық қосылыстар химиясы

    Осы пән бойынша студенттер элементорганикалық қосылыстардың физика-химиялық қасиеттерімен және қолданбалы аспектілерімен танысады. Пәнді оқу барысында студенттер элементоорганикалық қосылыстардың құрылымдық ерекшеліктерін талқылайды, реакциялардың механизмдері мен жағдайларын және элементоорганикалық қосылыстардың практикалық құндылығын білдіретін синтез әдістерін қарастырады. Пәнді оқу кезінде білім алушыларда элементоорганикалық қосылыстардың химиясы, оның басқа химиялық ғылымдармен салыстырғанда рөлі мен маңызы туралы қазіргі заманғы түсініктер қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем флорасы мен фаунасы

    Бұл курста табиғи және жасанды экожүйелердің әртүрлі түрлерінің флора мен фаунасының ерекшеліктері, флора мен фаунаны, жердің тіршілік ету ортасы мен биомаларын аудандастыру әдістері мен әдістері қарастырылады. Пән биосфера тұрақтылығының механизмдерін, тірі ағзалардың негізгі таксономиялық топтарын ашады. Курс барысында студенттер планетаның флорасы мен фаунасы, қоршаған орта және оның барлық компоненттерін біртұтас тұтастыққа байланыстыратын факторлар туралы білімдерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаңартылған білім мазмұнының технологиясы және өлшемдік бағалау

    Курс «Бағалау», «Бағалау жүйесі», «Бағалау критерийлері» ұғымдарының мәнін ашады, құзыреттілік тəсілге негізделген жаңа білім беру стандартының мазмұнымен таныстыру жүзеге асады. Пәнді оқу барысында критериалды бағалау технологиясының ұйымдастырушылық-педагогикалық негіздері талқыланады. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында оқушылар оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыруға әсер ететін оқу мақсаттарына сүйене отырып, қалыптастырушы бағалау, рефлексия және жиынтық бағалау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алифаттық қосылыстардың органикалық химиясы

    Бұл курс студенттерге алифатты органикалық қосылыстардың негізгі кластарының құрылымы, реакциялық қабілеттілігі және практикалық қолданылуы туралы іргелі білім береді, сонымен қатар оқытуда эксперименттік дағдыларды табысты жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады. Курс байланыстың үзілу түрін, реагент пен субстраттың табиғатын, бағытын, молекулярлығын және реакция ретін ескере отырып, органикалық алифатты қосылыстардың химиялық қасиеттері туралы ой қорыту арқылы студенттердің логикалық ойлауын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Бұл курс болашақ химия мұғалімдерінің әдістемелік білімдері мен дағдыларын қалыптастыруды, мектептегі химиядан оқыту және тәрбие жұмыстарына дайындауды көздейді. Курс химияны оқыту әдістемесінің тұжырымдамалық және теориялық негіздері саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыруға арналған. Студенттер сабақ барысында химияны оқытудың әдістерін, тәсілдерін және технологияларын, байқаулар мен эксперименттердің нәтижелерін педагогикалық талдау әдістерін меңгереді, тәрбие жұмысының нәтижесіне бағытталған педагогикалық іс-әрекеттің алгоритмін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орталық жүйке жүйесінің және жоғары жүйке қызметінің физиологиясы

    Бұл пән организмнің қызметін, ондағы көптеген физиологиялық жағдайларды теориялық тұрғысынан түсіндіруді көздейді. Курсты оқу кезінде жоғарғы жүйке жүйесінің физиологиялық қызметінің түрліше формалары, оның ішінде ең жоғары психологиялық формалары туралы, орталық жүйке жүйесінің интеграциялаушы қызметі, шартты рефлекстер, сигналдық жүйелер, жоғарғы жүйке жүйесінің қызметінің бұзылуы мен реттелу механизмдері мен жоғарғы жүйке жүйесін зерттеу әдістері туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жаңа тәсілдемелер

    Бұл курс қазіргі білім беру тәсілдерінде негіз болып табылатын оқыту әдістерін, олардың жүйесін, өзара байланысын әдістемелік тұрғыдан негіздейді. Оқыту әдістері білім беру жүйесінің құрамдас бөлігі және пәнді оқытудың жалпы дидактикалық формасы болып табылады. Қолданыстағы принциптер мен логикаға сәйкес таңдау мүмкіндігі қарастырылады. Пән таңдалған білім беру стратегиясы туралы ақпарат беру, оқыту әдістерін таңдау және талдау мүмкіндігі үшін қызмет етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Табиғи қосылыстар химиясы

    Бұл курста тірі жасушалардың негізгі құрамдас бөліктері болып табылатын көмірсулардың, липидтердің, порфириндердің, витаминдердің және антибиотиктердің негізгі химиясы, оларды синтездеу және талдау әдістері қарастырылады. Курс студенттердің табиғатта кездесетін бірқатар қосылыстардың химиялық құрылымы мен қасиеттері туралы білімдерін кеңейтуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер табиғи қосылыстардың әртүрлі кластарының синтезін жоспарлауға және олардың мүмкін болатын биологиялық белсенділігін болжауға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ химиясы

    Бұл пән топырақтың химиялық құрамы мен құрылымын, топырақтағы химиялық реакциялардың жүруін зерттейді, бұл өз кезегінде минералды құрамға, органикалық заттарға, қоршаған орта факторларына байланысты. Студенттердің қоршаған ортадағы топырақтың химиялық құрамын қалай зерттеуге болатыны туралы білімдері ластаушы заттардың өзгерістерін, сондай-ақ олардың топыраққа алғашқы бастапқы түсу процестерін болжау үшін ең маңызды болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Адам анатомиясы

    Бұл пән адам ағзасының ішкі құрылысының ерекшеліктері туралы ғылыми түсінік қалыптастыруды қарастырады. Курс барысында білім алушылар адамның морфологиясы, жеке мүшелер мен жүйелердің анатомиясы, сонымен қатар адам ағзасындағы қозғалыс, ас қорыту, тыныс алу, қан айналымы, эндокриндік, несеп-жыныс, жүйке жүйесі және сезім мүшелерімен байланысы туралы жүйелі білімдерін дамытады. Курс білім алушылардың анатомиялық және морфологиялық білімдерін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық экология

    Бұл курс қоршаған орта химиясының негізгі принциптері және олардың жергілікті және ғаламдық ауқымдағы әсері туралы білім алуға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер қоршаған ортаға ластану әсерінің салдарын талқылайды және болжайды, физика, химия, жер туралы және биология саласындағы білімдерін процестерді ғылыми негіздеу үшін пайдаланады, атмосферада, гидросферада және топырақта ластаушы заттардың қатысуымен болып жатқан негізгі процестерді талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Бұл пән организмнің қызметін, ондағы көптеген физиологиялық жағдайларды теориялық тұрғысынан түсіндіруді көздейді. Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар тірі организмнің, жекелеген жүйелердің, ағзалардың, ұлпалардың және жасушалардың тіршілік әрекеттері, бір-біріне әсері, өзара байланысы және сыртқы ортамен қарым-қатынасы, тіршілік үрдістерінің механизмдері мен реттелуі, көрсеткіштері және қасиеттері туралы мәліметтерді жүйелі түрде талқылайды және анализдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Электрондық білім қорлары

    Бұл пәнді меңгеруде білім алушылар кәсіби міндеттерді шешуде электрондық білім беру ресурстарын және жасанды интеллектіні қолдану мүмкіндіктерін игереді. Курсты оқу кезінде студенттер цифрлық оқыту ресурстарын, білім беру сайттары мен электрондық курстарды құру үшін заманауи құралдар мен қызметтерді игереді. Сонымен қатар, білім беру платформаларымен, порталдармен және сайттармен жұмыс істеп, алған білімді оқыту процесінде қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Бұл курс мектеп бағдарламасында оқытылатын биология пәнін оқыту процесінде оқушылардың жаратылыстану туралы білімдерін қалыптастыруды көздейді. Курс білім берудің жаңартылған талаптарына, жаңа инновациялық технологияларға, студенттердің топтық жұмысына сәйкес құрастырылған. Дағдыларды студенттер жобаны қорғау, тест тапсырмаларын шешу және құрастыру, эссе жазу түрінде бағаланады. Курсты оқу барысында студенттер мұғалімнің іс-әрекетіне кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін білім мен тәжірибе жинақтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шағын жинақты мектепте химияны оқытудың ғылыми-әдістемелік негізі

    Ауылдық жерлердегі аз комплектілі мектептерде химияны оқытудың ұстанымдары, мақсаттары мен оқыту жүйесі; химия курсының мазмұнын ғылыми негізде анықтауды; қол жетерлік ұстанымына және логикасына сай оқу материалын оқыту процесіне ендіруді; химияны оқыту әдістерін; алгоритмдік оқыту; бағдарламалап оқыту; зерттеп оқыту және т.б. оқыту түрлері; химия курсының бағдарламасына қойлатын талаптарды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Агрохимия

    Бұл курс агрохимия пәні мен әдістерін, топырақтың агрохимиялық қасиеттерін, топырақтың органикалық заттарының түзілу, өзгеру процестерін, минералды және органикалық тыңайтқыштардың түрлерін, өсімдіктердің химиялық қорғау тәсілдерін қарастырады. Курсты оқу кезінде білім алушыларда топырақты, тыңайтқыштарды, өсімдіктерді, пестицидтерді агрохимиялық талдау негіздері туралы; минералды тыңайтқыштар дозаларын есептеу туралы, тыңайтқыштарды сапалы анықтау, тыңайтқыштарды негізді қолдану үшін картограмма жасау және пайдалану туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп химия курсындағы пәнаралық байланыстар

    Бұл курс қазіргі жаратылыстану біліміндегі пәнаралық интеграцияның мәні мен мазмұнын, сонымен қатар теориялық аспектілерін зерттейді.Курсты оқу барысында студенттерде пәнаралық байланысты жүзеге асырудың әдістемелік әдістері туралы жүйелі білім қалыптасады.Бұл пәнді игеру студенттерде зерттеушілік дағдыларды қалыптастыруға, химияны оқытудың тиімділігіне, пәнаралық интеграция негізінде студенттердің оқу деңгейін диагностикалауға қажетті негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химия есептерін шығару әдістемесі

    Бұл курс білімалушылардың алған білімдерін мектептегі химия курсының 7-11 сыныптардағы базалық деңгейдегі және күрделілігі жоғары есептерді шешуге қолдануға бағытталған. Әртүрлі күрделіліктегі сандық және эксперименттік есептерді, курстың бөлімдері мен тақырыптары бойынша есептерді шешудің әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Пәнді оқу барысында студенттер мектепте химияны оқыту процесінде оқушылармен химиядан есептерді шығаруды ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Популяция генетикасы

    Пән популяциялардың генетикалық әртүрлілігін, табиғи популяциялардағы тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтарын, эволюция факторларының әсерінен популяциялардағы Аллель жиіліктерінің таралуын зерттеуге бағытталған. Популяция генетикасының мақсаты-бір түрдің әртүрлі популяциялары арасындағы генетикалық вариацияны анықтау. Әр түрлі популяциялардың генетикалық құрамын салыстыру тірі организмдердің популяциясының тұрақтылығын сақтау үшін ген ағынының маңыздылығы туралы түсінік бере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биологиялық химия

    Бұл курс денедегі ең маңызды қосылыстар туралы білімді қорытындылайды; олардың реттелу механизмдерін және ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі рөлін қарастырады. Пәндерді оқу кезінде студенттер заттардың құрылысы мен қасиеттері туралы білімдерін тірі ағзалардағы зат алмасу процестерін түсіндіру үшін пайдаланады. Білімалушылар биохимиялық талдау әдістерін қолдана отырып, негізгі тағамдық және өнеркәсіптік шикізат болып табылатын заттардың құрамы мен құрылымын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Генетика

    Генетика-болашақ биология мұғалімдерін даярлаудағы негізгі пән. Бұл курсты игеру барысында студенттер тұқым қуалаушылық белгілері мен олардың өзгергіштігінің негізгі заңдылықтарын, моно - және дигибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін, аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттейді. Білім алушылар тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясының негізгі ережелерімен танысады, планетадағы тірі организмдердің эволюциясы үшін мутациялық процестердің себептері мен салдарын және популяциялардағы белгілердің шоғырлану ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепте генетикадан есеп шығару әдістемесі

    Курста генетиканың негізгі бөлімдері бойынша есептерді шешу әдістері, талдаушы будандастырудың ерекшеліктері, аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі, аутосомды және тіркесіп тұқым қуалау заңдылықтары, тіркесіп тұқым қуалауда кроссинговер механизмінің әсері, генетикалық карталарды есептеу және құру әдістері қарастырылады. Курсты игеру барысында студенттер теориялық білімді практикада қолдану дағдыларын дамытады, фенотиптік көріністер мен тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдары арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды табады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Терпен химиясының негіздері

    Курста терпенді көмірсутектер және олардың туындылары туралы жалпы мәліметтер, сонымен қатар терпендердің классификациясы берілген. Сонымен қатар, терпендер мен шайыр қышқылдарының, эфир майларының химиялық қасиеттерін, олардың алынуы мен қолданылуын қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер өсімдіктерден терпен тобының заттарын бөліп алу және олардың пайдалы қасиеттерін жақсарту мақсатында олардың химиялық түрленуін жүргізу бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бейінді сыныптарда химиядан элективті курстар

    Бұл курс негізгі мектепте бейінді таңдауға дайындықты да, орта мектепте бейіндік оқыту үдерісін де қамтамасыз етуі тиіс оқытудың арнайы жаңа нысаны – элективті курстарды ұйымдастыру туралы білім беруді көздейді. Элективті курстардың түрлері, міндеттері, оларға қойылатын талаптар туралы түсініктер қалыптасады.Курсты оқу кезінде студенттерде осындай курстардың оқу-әдістемелік кешенін құру принциптері туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп химия экспериментін жүргізу әдістемесі

    Бұл пән химиялық эксперименттің қызметі, оның түрлері, оған қойылатын талаптар туралы білім алуды қарастырады; химиялық экспериментке дайындық бойынша ұсыныстар беруді, химиялық тәжірибелерді қоюды және нәтжесін өңдеуді үйретеді; мектептегі химия курсының негізгі тақырыптары бойынша химиялық тәжірибені орындау әдістемесін пысықтауға мүмкіндік береді. Химиялық эксперименттің түрлері туралы олардың дидактикалық мақсатына, артықшылықтары мен кемшіліктеріне, оларға қойылатын талаптарға байланысты түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бояғыштар және бояулар химиясы

    Бұл пән бояғыштардың номенклатурасын, химиясын және бояғыштардың ақуыздық құрылымдармен әрекеттесуін, сондай-ақ бояғыш молекуласының құрылымы және олардың синтезі теориясынан алынған негізгі мәліметтерге сүйене отырып, жарықты қабылдаудың физикалық негіздерін зерттейді. Тәжірибелік курс барысында студенттер тоқыма өндірісінде қолданылатын органикалық бояғыштардың сапалық және сандық талдауын және бояумен байланысты зертханалық зерттеулерді жүргізудің нақты әдістерін қолдана отырып жұмысты ұйымдастырумен танысады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Циклді қосылыстардың химиясы

    Бұл курс циклдік қосылыстардың органикалық химиясының іргелі теориялық және практикалық негіздері туралы білім жүйесін құрайды. Курсты оқу нәтижесінде студенттер органикалық заттардың құрылысын, физикалық және химиялық қасиеттерін сипаттау дағдыларын меңгереді, пәнді оқу барысында олардың танымдық қызығушылықтары, интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттері артады, органикалық заттардың генетикалық байланыстары туралы тұтас түсінік қалыптасады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Күрделілігі жоғары химия есептері

    Пәнді меңгеру барысында студенттер есептердің негізгі түрлерімен танысады, күрделілігі жоғары химиялық есептерді шығару әдістемесін, оқушыларды әртүрлі типтегі және күрделілік деңгейіндегі есептерді шығаруға үйрету әдістемесін меңгереді. Бұл пәнді оқу студенттерді күрделілігі жоғары есептерді шешу, оларды жобалау, оқу нәтижелерін бақылау үшін біліммен, практикалық дағдылармен және біліктермен қаруландыруға мүмкіндік береді. Оқушылардың пәндік олимпиадасын өткізу және ұйымдастыруғақажетті кәсіби құзырлықтарға ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық химиядан есеп шығару әдісі

    Курс барысында студенттер физикалық химияның негізгі тараулары, электрохимия, бір жақты, қарапайым реакциялар кинетикасы және күрделі реакциялар кинетикасы бойынша тапсырмаларды орындайды. Есептерді шешу барысында білімалушылардың логикалық ойлауы дамиды, физикалық және химиялық құбылыстарды түсіндіру үшін әртүрлі дереккөздерді пайдалана отырып, ақпаратты өз бетінше таба білу, әртүрлі заттардың, құбылыстардың арасындағы байланысты табу, салыстыру, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу, талдау, жинақтау белгілерді анықтау қабілеттері дамиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сынамаларды алу және дайындау әдістері, биометрия негіздері

    Бұл пән сынамаларды іріктеудің және сынама дайындаудың негізгі әдістерін, сонымен қатар биометрия негіздерін зерттейді. Биометрика орташа мәндерді есептеуге және олардың сенімділік дәрежесін анықтауға, математикалық түрде көрсетілген жеке белгілердің фенотиптік және генотиптік өзгергіштік дәрежесін ашуға және тәжірибенің сенімділік дәрежесін белгілеуге мүмкіндік береді. Курсты оқу барысында студенттерде табиғи объектілерді талдау саласында сенімді ғылыми зерттеулер жүргізуге болатын білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ҚР химия өнеркәсібі

    Бұл пән Қазақстан Республикасы химия өнеркәсібінің қазіргі жай-күйін, оның даму перспективалары мен үрдістерін, химия өнеркәсібі өнімін халық шаруашылығында пайдалануды зерделеуді көздейді. Бұл пәнді игеру қазіргі химия өнеркәсібінің негізгі бағыттары туралы, әртүрлі процестерде ұқсас технологиялық әдістерді, заттарды өңдеу тәсілдері мен типтік аппаратураларды қолдану туралы, химия өнеркәсібінің негізгі салалары туралы жүйелі білімді қалыптастыру үшін қажетті негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық синтез

    «Химиялық синтез» пәні бейорганикалық және органикалық заттардың синтезінің негіздерін, олардың негізінде жатқан химиялық процестер мен құбылыстарды зерттейді. Теориялық бөлімде қосылыстарды алу әдістеріне қатысты мәселелер қарастырылады. Реакциялардың механизмдері, мүмкін болатын жанама әсерлер туралы сұрақтар және олардың алдын алу шаралары қарастырылады. Теориялық ақпарат синтездерді жүзеге асыру арқылы бекітіледі. Практикалық жұмысты теориялық негіздеумен ұштастыру студентке жұмысты саналы түрде орындауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық эксперимент және эксперимент мәліметтерін өңдеу

    Бұл курсты оқыту студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау, педагогикалық тәжірибе кезінде педагогикалық экспериментті қою саласындағы кәсіби даярлығын арттыруды көздейді. Пәнді оқу барысында студент педагогикалық зерттеу жүргізудің кезеңдерін жоспарлауды, мәселенің өзектілігін айқындауды, анықталған мәселенің зерттеу әдістерін тәжірибеде қолдана алуды,берілген педагогикалық зерттеулер бойынша білім беруді басқара алуды, тәжірибелік деректерді өңдеу дағдыларын меңгереді, кәсіби ақпарат көздеріне бағдарланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық технология

    Бұл пән табиғи қорларды, химиялық шикізаттың маңызды түрлерін өндіру, дайындау, тасымалдау және кешенді өңдеу тәсілдерін, негізгі химиялық өндірістердің теориялық негіздерін, технологиялық процестерін қарастырады. Курсты оқу кезінде білім алушыларда химиялық технологияның, шикізаттың, энергияның, судың жалпы мәселелері туралы; химиялық технологияның негізгі заңдылықтары, маңызды химиялық өндірістер туралы, отынды химиялық өңдеу, өнеркәсіптік органикалық синтез туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ҚР отындық ресурстары

    Бұл пән бойынша отын түрлері, олардың сипаттамалары, қатты отынның жоғары температуралы деструктивті қайта өңдеу кезінде оның компоненттерін кешенді пайдалану, мұнай мен мұнай өнімдерін, газ тәрізді отынды қайта өңдеу қарастырылады. Курсты оқу кезінде білім алушыларда отынның әр түрлі түрлерінің шығу тегі, мұнай мен мұнай өнімдерін өңдеу принциптері, мұнай өңдеу өнімдері, олардың құрамы, қасиеттері, газ тәрізді отындардың жіктелуі туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Микробиология

    Курсты оқу барысында студенттер микробтар дүниесін және микроорганизмдердің морфологиялық құрылымының, көбею процесінің және экологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың табиғаттағы және адамның экономикалық іс-әрекетіндегі рөлін біледі. Микроорганизмдерде болатын процестерді зерттеуде негізгі ұғымдарды қолдана алады. Морфологияға сәйкес микроорганизмдердің формаларын ажырата алады. Микроорганизмдердің метаболизмін жүзеге асыру механизмдерін зерттеу мақсатында эксперименттік жұмысты қою және негізгі ұғымдарды қолдану дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ЅТЕМ оқытуды ұйымдастырудың нысандары мен әдістері

    Бұл курс ең жақсы нәтижеге жету үшін кез келген салада және кез келген ортада пәнаралық білімді дәстүрлі емес қолдануға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер мектеп оқушыларының жобалық жұмысын ұйымдастыру, жаратылыстану-ғылыми сипаттағы эвристикалық тапсырмаларды әзірлеу және пайдалану және «қиылысатын тақырыптар» бойынша кіріктірілген оқытуды қарастырады. Студенттердің интеллектуалды STEM ойындары, 3D модельдеу, стандартты емес өмірлік жағдайларды шешу және т.б. арқылы көлемді-кеңістіктік ойлауы дамытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидроросфера химиясы

    Бұл пән жер шарының су объектілерінің химиялық құрамын қарастырады. Өзендердің, көлдердің және жер асты суларының химиялық құрамы көптеген әртүрлі факторларға байланысты, мысалы, тау жыныстарының бұзылуы және топырақтағы органикалық заттардың ыдырауы, биологиялық процестерге әртүрлі қатысуы және т.б. Курсты оқу барысында студенттер судың химиялық құрамын, тазарту әдістерін анықтау, сонымен қатар су объектілеріндегі ластаушы заттардың негізгі түрлерінің әрекетін болжау туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Табиғи объектілер анализі

    Бұл пән қоршаған орта объектілерін, зерттеу әдістерін және табиғи объектілердің элементтік құрамын; химиялық элементтердің жинақталу, таралу заңдылықтарын зерделеуді көздейді. Бұл пәнді игеру табиғи объектілердегі элементтердің мазмұны мен таралуы туралы, қоршаған орта объектілерінде элементтердің жиналуына әсер ететін факторлар туралы; әртүрлі табиғи факторлар мен антропогендік әсерлердің әсерінен химиялық ластағыштардың мінез-құлқын болжау туралы жүйелі білімді қалыптастыру үшін қажетті негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Молекулалық биология

    Молекулалық биология курсы тірі организмдердің олардың құрамына кіретін молекулалардың химиялық құрылымы, нуклеин қышқылдарының құрамы, құрылымы, ДНҚ репликациясы, транскрипция және РНҚ механизмдері және ақуыз биосинтезіндегі рибосомаларға генетикалық ақпаратты аудару тұрғысынан зерттеуге бағытталған. Пән тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық механизмдерін, жасушадағы негізгі метаболикалық процестерді және заттарды биологиялық мембраналар арқылы тасымалдауды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеудің физика-химиялық әдістері

    Бұл курс химиялық қосылыстарды зерттеудің кейбір физикалық әдістерінің принциптері және олардың химиялық қосылыстардың қасиеттерін, құрылымын және реактивтілігін зерттеу үшін химияда қолданылуы туралы негізгі түсінік береді. Физикалық қасиеттерге байланысты заңдылықтар мен негізгі ұғымдарды білу пәнді оқуға негіз болады және физикалық және химиялық зерттеу әдістерін терең меңгеруге, сонымен қатар химиялық қосылыстардың әртүрлі қасиеттерін анықтаудың эмпирикалық әдістерін жасауға әкеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімді, инклюзия, орнықты даму, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет құндылықтарын түсінуді, сондай-ақ тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етуді көрсету. Қоғамның қазіргі даму тенденцияларына сәйкес ақпараттық технологиялар мен коммуникативтік дағдыларды қолдану.
  • Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып оқытудың заманауи технологиялары мен бағалау әдістерін қолдану.
  • Нормативтік актілердің талаптарын және оқу пәнінің мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жобалау.
  • Қазіргі заманғы ақпараттық ресурстар мен технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект негізіндегі шешімдерді оқу үдерісіне енгізу.
  • Химия және биология пәндері бойынша алған білімдері мен практикалық дағдыларына сүйене отырып, кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру.
  • Ақпаратты іздеуге, сүзуге және сыни бағалауға сүйене отырып, оқу қызметін ұйымдастыру.
  • Биологиялық әртүрлілікті, тіршілік ету принциптерін және тірі табиғаттың деңгейлік ұйымдастырылуын түсіну негізінде кәсіби және оқу іс-әрекетінде биологияның дамуы туралы теориялық білімдері мен ғылыми идеяларын негіздеу.
  • Оқу эксперименттерінің нәтижелерін талдау және жазбаша және ауызша түрде дәлелденген қорытындыларды тұжырымдау.
  • Оқу-тәжірибелік мәселелерді талдау және шешуде құбылыстарды түсіндіру үшін негізгі химиялық заңдар мен түсініктерді сабақтас ғылымдардың деректерімен біріктіріп, түсіндіру және қолдану.
  • Пәнаралық түсіністік пен байланысты қамтамасыз ете отырып, әртүрлі жаратылыстану пәндеріндегі терминдер мен ұғымдарды кәсіби контексте қолдану.
Top