6B02196 Вокалдық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Вокалдық өнер" білім беру бағдарламасының мақсаты - опера әншісі, концерттік-камералық әнші, вокал оқытушысы ретінде кәсіби-шығармашылық қызметке құзыретті мәдениет және өнер саласындағы жоғары білікті бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B100 Вокалдық өнер
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау І
Фонетикалық вокалдық аспектіні зерттеу: халықаралық фонетикалық алфавитке сүйену, ән айтудағы орфоэпияны пысықтау. Артикуляциялық аппаратты белсендіру жаттығулары. Монофтонгтар, дифтонгтар, трифтонгтар. Ағылшын тілінде вокалдық бөліктерді орындау үшін ұсынылған бейтарап айтылымның үш нұсқасын зерттеңіз. Буындар мен сөздерді азайту. Ағылшын тілінде академиялық ән айтудың негізгі әдісі ретінде "жұмсақ шабуыл".
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейстерлік класс I
Курсты меңгеру мақсаты: сүйемелдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, серіктестік, эмпатия, жауапкершілік сезімін тәрбиелеу; әр дәуірдегі, стильдегі және жанрдағы сәйкес музыкалық әдебиеттермен танысу; парақтан оқу, транспозициялау дағдыларын дамыту; жалпы көзқарасын кеңейту, дыбысты қабылдау және жою кезінде синхрондылыққа жету жолдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Міндетті фортепиано I
Пән фортепианода ойнау арқылы өзінің кәсіби қызметінде фортепианоны қолдана алатын маманды даярлауға және дайындауға бағытталған. Студенттерде фортепиано өнері және орындаушылық шеберлік саласында базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; студенттерде фортепианода орындау үшін қажетті музыкалық қабілеттер кешенін дамыту; беттен оқу дағдыларын меңгеру, Қарапайым фортепиано репертуарын меңгеру, әртүрлі стильдер мен авторлардың шығармаларымен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Сахна тілі
Бұл пән тілдік қарым-қатынас заңдары мен сөйлеу логикасын; қарым-қатынас пен интонацияны; тыныс белгілерін және олардың сөйлеудегі рөлін зерттейді. Сөйлеу техникасы – артикуляция, дикция, тыныс алу, дауыс беру. Орфоэпия. Сөйлеу логикасы. Сөйлеу сипаты. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Тыныс алу. Сөйлеу дауысын қою. Дикция. Дауыс пен сөйлеуді жаттықтыру және дамыту үшін жаттығулардың кешенді жүйесі. Әдеби норма және сөйлеу. Дауыстардың айтылуы. Үнсіздердің айтылуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы фортепиано I
"Жалпы фортепиано I" пәні фортепианолық өнер мен орындаушылық саласындағы базалық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыруға, фортепианода ойнау арқылы орындаушының көркемдік талғамын қалыптастыруға, музыкалық мәтінді сауатты оқу, сүйемелдеу және ансамбльдік музыканы ойнау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән шетелдік және отандық композиторлардың сан алуан репертуарын зерттеуге, музыкалық және теориялық пәндер бойынша білімдерін бекіту және тереңдетуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Итальян тілінің воклдық фонетикасын талдау І
Курс опералар мен концоналардың вокалдық үзінділері арқылы итальян тілінің негізгі фонетикалық және грамматикалық ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Оқушылар фонетикалық қабылдау және сөйлеу дағдыларын дамытады, сонымен қатар орындалатын музыканы тереңірек түсінуге және қарапайым коммуникативті жағдайларда байланыс орнатуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық І
Оқу курсы барысында білім алушының жеке музыкалық қабілеттерін ашуға ерекше көңіл бөлінеді. Курс аясында вокалдық-техникалық жаттығулар өткізіледі, оның ішінде вокализ және экзерсис бойынша жұмыс жасалады, сондай-ақ 17-18 ғасырлардағы композиторлардың шығармаларын зерттеу. Студенттер регистрді теңестіру, әнмен тыныс алу және интонация сияқты негізгі аспектілерді меңгереді, сонымен қатар олардың вокалдық дағдыларының үйлесімді дамуына ықпал ететін итальян тілінің вокалдық фонетикасының ерекшеліктерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау І
Курс француз тілінің айтылуының негізгі ерекшелігі болып табылатын дыбыстардың дыбыстан әріпке артикуляциясын зерттеуге бағытталады. Оқушылар дұрыс сөйлеуді меңгеріп, Француз фразасының ырғақтық және әуезді үлгісін үйренеді. Сондай-ақ, курс фонетиканы түсінуді тереңдетуге және француз тілінде вокалды орындауды жақсартуға ықпал ететін транскрипцияны жазуды үйретуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық ІІ
Курс барысында вокализ, ескі ариялар, орыс композиторларының романстары және қазақ халық әндері сияқты шағын формадағы вокалдық шығармалармен практикалық жұмыс аясында өзіндік ойлау қабілетін тәрбиелеуге баса назар аударылады. Студенттердің есту қабілеті және өзін-өзі бақылау дағдылары дамиды, бұл вокалдық шығармалармен өзіндік жұмыс істеу негіздерін қалыптастыруға ықпал етеді және білім алушылардың сенімділігін арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІI
Вокалды ағылшын тілінің сапасына қол жеткізу: мәнерлілік, мәнерлілік, дикция. Арнайы фонетикалық сөздік бойынша вокалдық фонетиканы пысықтау (The Cambridge EDP). "Мұрынға" ән айтудың айқын айырмашылығы және бас резонатордағы дауыстың дыбысы, соноран дыбыстарында мұрын қоңырауының астын сызудың болмауы. (Орындаушының ана тілімен салыстырмалы талдау). Жұмыс Mid-Atlantic dialect, опералық шығармаларды және британдық емес еуропалық композиторларды орындау үшін ұсынылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІI
Дыбыстық және интонациялық дағдыларды корреляциялауға және жетілдіруге бағытталған фонетикалық жаттығулар. Жеке Француз дауысты дыбыстарын тану бойынша жұмысты бастау, ең маңызды және күрделі міндеттердің бірі. Француз операсының декламациялық сипатын түсінуге және ескеруге үйренеді, яғни айқын және айқын дикцияны үйретеді (с.Спонтинидің алғашқы Француз операсы "Весталки"мысалында).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы фортепиано II
Пән: дирижердің пианисттік шеберлігінің деңгейін арттыруға; сүйемелдеу, транспозициялау, парақтан оқу, вокалдық-техникалық жаттығулар ойнау дағдыларын жетілдіруге; музыкалық ойлау деңгейін дамытуға; әртүрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды зерделеуге, атқарушы техника мен дағдыларды дамытуға, фортепиано, оркестрлік музыка бойынша орындаушылық және ноталық әдебиет тарихын зерделеуге; оркестрлік шығармаларды сүйемелдеуді орындауға, вокалдық-техникалық жаттығулар ойнауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІ
Пән орындалатын шығармаларда да, ауызекі тілде де жеке сөздер мен қарапайым сөйлемдерді түсінуге мүмкіндік беретін тілді меңгерудің базалық деңгейіне жетуге бағытталған. Оқушылар шағын вокалдық музыка үзінділердін талдау және диалогтық жағдайларды құру үшін қажетті вокалдық, фонетикалық және грамматикалық құзыреттіліктерге ие болады. Бұл олардың жалпы тілдік дайындығы мен орындаушылық дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігінің негізі
Ішкі және сыртқы техникаларды, өзіне және рөлге жұмыс істеу әдісін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын сақтайтын, заманауи талаптарға сай келетін, вокалистің актерлік шығармашылығына қойылатын, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын вокалист-актердің тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Міндетті фортепиано II
Пән Балалар, Әйелдер және ерлер дауыстарының барлық түрлері үшін вокалдық-техникалық жаттығулар мен вокализдер мен вокалдық экзерсистердің сүйемелденуін ойнау біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Вокалды-техникалық жаттығулар мен вокализдердің әуезді желісінің ойын ерекшеліктерін зерттеу. Вокалдық-техникалық жаттығуларды транспозициялау. Сүйемелдеу парағынан оқу және оларды шағын және үлкен секундқа тасымалдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Концертмейстерлік класс II
Курсты игерудің мақсаты: темпо-ритмикалық жалпы сезімі, дыбыс шығару әдістері мен орындау динамикасын үйлестіру, дауысты серіктестен серіктеске беру, общақты импульстің ортақтығын сақтау, үзілістерді санау (әсіресе ұзақ), оның барысында студент жеке партияны естуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазіргі заман музыкасының тарихы
"Қазіргі заман музыкасының тарихы" пәні ХХ-ХХІ ғасырлардағы музыкалық мәдениеттердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курста 20 ғасырдағы музыканың негізгі бағыттары мен көркемдік тенденциялары, сондай-ақ музыкалық өнердің ең жарқын үлгілері қарастырылады. Оқыту барысында қазіргі музыканың ерекшеліктері туралы білім қалыптасады; қызметті орындауда пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу; музыкалық әдебиеттермен жұмыс істеу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлем музыкасының тарихы
Пән ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі музыкалық өнердің даму кезеңдерін талдауға бағытталған. Білім алушылар стильдер мен жанрларды салыстырып, тарихи контексті түсініп, композиторлар шығармашылығын бағалап, вокалдық репертуардың мәнін терең ұғынуға және интерпретациялық қабілеттерін жетілдіруге үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ауқымды шығармалардың сүйемелдеуімен жұмыс I
Пән полифониялық түрдегі пьесаларды, этюдтерді, ансамбльді меңгеруге бағытталған. Полифониялық формадағы шығармаларды, классикалық ән-би сипатындағы пьесаларды, ансамбльді зерделеу. Күрделі формадағы қарапайым пьесаларды меңгеру, гаммаларды, этюдтарды, шетел және қазақ классиктерінің пьесаларын ойнау. Фортепианода ойнау барысында дыбыс шығарудың, фразировка және т.б. сынды әүртүрлі тәсілдерді меңгеру деңгейін арттыру және техникалық репертуарды меңгеру көзделеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІІ
Курс таныс сөздер мен қарапайым сөйлемдерді түсіну дағдыларын дамытуға, сондай-ақ ұсынылған мәтіндер мен вокалдық үзінділердің негізгі мағынасын түсінуге бағытталған. Білім алушылардың таныс тілдік құрылымдарды қолдана отырып, коммуникативті жағдайларға қатысу дағдыларын дамиды, бұл олардың қарым-қатынасқа деген сенімділігіне ықпал етеді және музыкалық контексте тілді қабылдауды жақсартады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІII
Курс вокалдық шығармаларды дұрыс орындау үшін қажетті француз тілінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылуын, сондай-ақ нақты артикуляциялық әдістерді талдайды. Бұл француз тіліндегі вокалдық репертуардың орындалуы мен интерпретациясының дәлдігін жақсартуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орыс музыкасының тарихы
Пән білім алушыларды опера сахнасының негіздерімен таныстырады. Рольдерді музыкалық және драмалық тұрғыда игеріп, сахналық қозғалысты, артикуляция мен мимиканы үйлестіруді үйренеді. Сахнада өзін еркін ұстау, көркем бейне жасау, серіктеспен әрекеттесу дағдыларын дамытады. Қарапайым көріністерді талдай отырып, сахналық мінез-құлықты бағалайды және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шағын үлгідегі шығармаларды сүйемелдеу бойынша жұмыс I
Гаммаларды ойнау, жаттығулар жасау, заманауи және шетелдік композиторлармен танысу. Заманауи және көне музыка шығармалары, әндерді өңдеу, мұғаліммен ансамбльде ойнау. Заманауи және шетелдік композиторлардың шығармалары, ән-би сипатындағы пьесалар. Көркемдік бағдарлама шығармаларының орындалуын меңгеру және одан әрі жетілдіру. Қарапайым фортепианолық шығармалардың эскизін салу және парақтан оқу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Опера-сахналық дайындық І
Пәннің міндеттері сахналық мінез - құлық заңдарын-актердің ішкі техникасының элементтерінен бастап көркем бейнені жасауға дейінгі оқу және тәжірибелік қолдану болып табылады. Актерлік ансамбльде жұмыс істеу. Дұрыс-сахналық миниатюралар мен ансамбльдік көріністер болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІII
"Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІІ" курсы вокалды орындау үшін маңызды ағылшын тілінің фонетикалық ерекшеліктеріне бағытталған. Оқушылар дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылуын, сондай-ақ интонациялық және ырғақтық құрылымдарды үйренеді. Бұл ағылшын тіліндегі вокалдық репертуардың интерпретациясын жақсарту арқылы орындаудың айқындылығы мен мәнерлілігі дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық ән салу
17-19 ғасырлардағы орыс композиторларының камералық-вокалдық музыкасын зерттеу негізінде камералық репертуар туралы білімді қалыптастыру. Концерттік орындау дағдыларын дамыту, камералық ән айту дағдысы мен кәсіби шеберлігін тәрбиелеу. Студенттердің көркемдік тәрбиесі, студенттердің жалпы және музыкалық ой-өрісін кеңейту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Вокал өнерінің тарихы
Оқу курсы вокалдық орындаушылықтың дамуының негізгі тарихи кезеңдері, заңдылықтары, үрдістері, әр түрлі қоғамдық формациялар мен халықтардың музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, орындаушылық мектептердің даму кезеңдері және вокалдық өнердің эволюциясын қарастырады. Батыс-еуропалық және орыс вокалдық педагогика тарихы зерттеліп, әртүрлі елдердің вокалдық мектептеріне салыстырмалы талдау жүргізіледі; заманауи вокалдық мектеп тұрғысынан тарихи әдістерді бағалау; белгілі бір дәуірдің вокалдық музыкасын орындауға қойылатын талаптар және ән айтуды оқыту әдістемелерінің эволюциясы мен арасындағы байланыстар зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Вокалдық сольфеджио және музыка теориясы I
Музыкалық естуді, стиль сезімін, кәсіби музыкалық қабылдауды, музыкалық шығармаларды бағалауды, ансамбльдік ән айту дағдыларын дамыту. Құрылым, фрейт түрлері, октавадағы Интервалдардың барлық түрлері, тұрақсыз интервалдарды шешу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Гармоникалық қойманың бір және көп дауысты музыкалық туындыларын парақтан сольфеджирлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепиано I
Пән студенттердің көркем-бейнелі ойлау мен шығармашылық бастамасын дамытуды, сол арқылы кәсіби қызметінде фортепиано аспабын қолдана алатын маман дайындауға бағытталған. Оқу пәні фортепианода ойнау, сүйемелдеу және ансамбльдік музыкалау дағдыларын игеруге, сондай-ақ болашақ мамандардың сәтті орындаушылық және педагогикалық қызметі үшін қажет түрлі жанрлар мен стильдегі шығармаларды зерттеуге бағытталған практикалық пән болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мамандық ІІІ
Курс білім алушылардың вокалдық техникасын дамытуға бағытталған. Орындалатын шығармалармен байланысты білім алушылардың әртүрлі вокалдық-техникалық қиындықтарын жеңу әдістері мен білімдері қалыптасады. Бағдарлама студенттердің жеке вокалдық-техникалық дайындығын ескере отырып, әр түрлі формадағы және жанрдағы шығармаларды қамтиды, бұл олардың шығармашылық қабілеттерінің дамуы мен сахнадағы сенімділігіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі
«Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі» курсының мақсаты тұрақты даму мақсаттары контекстінде студенттердің өмірі мен денсаулығын қорғау, экологиялық сауаттылығын дамыту дағдыларын дамыту. Курс өмір қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаудың барлық аспектілерін, соның ішінде экологиялық проблемаларды, оларды шешу жолдарын және төтенше жағдайларда адамдарды қорғауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Барокко вокалдық музыкасының интерпретациясы
Дауысты мәтінді түсіндірудің негізгі принциптері; барокко вокалдық шығармаларының басылымдары мен редакторлары; барокко вокалдық музыкасын интерпретациялау мәселесіне әртүрлі көзқарастарды дамыту тенденциялары, барокко және шынайы музыканың қазіргі орындаушылары, барокко вокалдық музыкасын түсіндіру мәселесіне әртүрлі көзқарастардың даму тенденцияларын бағдарлау, редакторлар мен редакторларды білу вокалдық шығармалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Интерпретация тарихы
Пән вокалист-студенттердің интерпретациялық қызметі жөніндегі теориялық базасын қалыптастырады. Орындаушылық типологиясы, тарихи тұлғалар, вокалдық редакциялар мен интерпретация қағидаттары қарастырылады. Музыкалық мәтінді ұғынудағы заманауи тәсілдер, сондай-ақ вокалдық стильдерді талдау, орындаушылық трактовкаларды салыстыру үшін жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдану меңгеріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ауқымды шығармалардың сүйемелдеуімен жұмыс II
Ансамбльдік орындауда серіктестік, эмпатия, жауапкершілік сезімін арттыру: солист-концертші; Бұл курсты оқу дыбысты қабылдау және өшіру, музыканы бірге ойнау кезінде бір қарқынды сезіну, жалпы ырғақ сезімін, дыбыс шығару техникасы мен орындау динамикасын үйлестіру кезінде синхрондылыққа жету жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Мамандық IV
Курс концерттік-камералық және опералық шығармаларды қоса алғанда, вокалдық репертуарды шебер орындауға бағытталған. Білім алушылар вокалдық орындаудың негізгі типологиялық ерекшеліктерін және жанрлық бағытын анықтайды. Сондай-ақ, курс кәсіби концерттік қойылымдарды өздігімен ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға және түрлі дәуірлер мен стильдер композиторларының шығармаларын, соның ішінде түпнұсқа тіліндегі вокалдық мәтіндермен жұмысты зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІV
Курс британдық ағылшын тілінің артикуляциялық базасына сәйкес дауыссыз дыбыстардың дұрыс айтылуын қамтамасыз ететін дауыссыз дыбыстардың ережелеріне бағытталған. Оқушылар ағылшын тілінде орындалатын шығармаларды дұрыс қабылдау үшін маңызды болып табылатын фразаның екпінді-ырғақтық құрылымындағы семантикалық сөздерді бөліп көрсетуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фортепиано IІ
"Фортепиано II" оқу пәні интерпретация, парақтан оқу және орындау техникасы сынды үш негізгі салада студенттердің практикалық және шығармашылық дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқушылар музыкалық есте сақтау мен орындау техникасын жақсартуға ықпал ететін күрделі репертуармен жұмыс істейді. Бұған қоса, курс студенттердің тәжірибесін байытатын және бірлескен орындау дағдыларын дамытатын ұжымдық (ансамбльдік) орындау сабақтарын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІV
Партитураларды оқу кезінде фонетикалық қиындықтарды шешуді үйрену. Тілдік құзыреттіліктің қарапайым деңгейінде ән айту және сөйлеу дағдыларын дамытуға және орындалатын шығарманың мазмұнын толық түсінуді қамтамасыз етуге арналған лексикалық-грамматикалық жаттығулар. Француз декламациясының итальяндық кантиленамен үйлесуін үлкен Француз операсы дәуірінің басы ретінде түсінуге үйрету, (көмейдің икемділігі және тыныс алудың икемділігі), Дж. Меербайер Les Huguenots, "Роберт-дьявол").
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән Қазақстан Республикасындағы саяси жүйенің негіздерін және азаматтардың құқықтық жағдайын, сондай-ақ мемлекеттік және басқару органдарының қызметін зерттеуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатқа, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктеріне және оның пайда болуына ықпал ететін факторларды талдауға ерекше назар аударылады. Студенттер сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарын талдау, сыбайлас жемқорлықты өлшеу әдістерін қолдану, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің ұлттық заңнамасымен және халықаралық стандарттарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын үлгідегі шығармаларды сүйемелдеу бойынша жұмыс II
Бұл пән фортепианода вокалдық сүйемелдеу арқылы солист-вокалисттің көркемдік талғамын қалыптастыруға бағытталған; музыкалық және теориялық пәндер бойынша білімдерін бекіту және тереңдету; вокалдық сүйемелдеудің өтуі, фортепиано педагогикалық репертуарын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Би I
Курс студенттерді шығармашылыққа баулудың жалпы жүйесінің құрамдас бөлігі болып табылады, оқу жоспары би өнерінің шығу тегі мен халықтың тарихы туралы бірқатар білімдерді, ансамбльде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын, сахналық дистрибуция және би өнерін қалыптастыруды қамтамасыз етеді. орындау мәдениеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Курс әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студенттер экономика және кәсіпкерлік негіздері бойынша теориялық және практикалық білім алады. Бизнес, кәсіпкерлік түрлері, қаржы жүйесі, тайм-менеджмент, жобаны басқару, келіссөз жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу және қаржылық сауаттылық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Вокалдық сольфеджио және музыка теориясы II
Сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз камералық-вокалдық шығармаларды парақтан оқу; сатылар тізбегін Ладаға, диатоникалық, хроматикалық секвенцияларға бір дауысты интонациялау; ладтарды, интервалдарды, аккордтарды, гармоникалық реттіліктерді есту арқылы анықтау; гармоникалық, мелодиялық реттіліктерді, музыкалық шығармаларды транспонирлеу; бір және көп дауысты музыкалық диктанттарды жазу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Опера-сахналық дайындық ІІ
Вокалдық техникаларды, сөйлеу, би техникасын, актерлік шеберлікті, сахналық қозғалысты меңгерген Опера сахнасында студенттерді вокалдық-орындаушылық қызметке дайындау. Опералық-сахналық мінез-құлық заңдарын зерттеу және практикалық қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау IV
Пән итальян тілдік құзыреттілікті меңгеруге, яғни итальян тіліндегі қарапайым сөздер мен сөйлемдерді түсіну және коммуникативті жағдайларға қатысу дағдыларын дамытуға бағытталады. Білім алушылар кәсіби лексиканы қолдана отырып, өздері үшін маңызды тақырыптар бойынша коммуникативті жағдайларды өз бетінше қалыптастыруды үйренеді. Сонымен қатар, олар қысқа әңгімелесу дағдыларын дамытады, бұл кәсіби қарым-қатынасқа деген сенімділікті арттырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық ән салу II
Батыс Еуропа композиторларының музыкасын зерттеу мысалында камералық-вокалдық музыканың орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Неміс Lied, романтизм камералық музыка негізі ретінде. Камералық вокалдық музыкадағы Импрессионизм және классицизм. Камералық репертуардың түрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Орындаушылық өнер тарихы
"Орындаушылық өнер тарихы" курсы XVI-XXI ғасырлардағы музыкадағы стиль процестерін талдауды; музыкалық және жеке авторлық стильдердің диалектикасын зерттейді. Білім алушылар музыкалық композицияның негізгі категорияларын үйренеді, әртүрлі дәуірлердегі шығармаларды талдау әдістерін меңгереді, Оқу пәні студенттердің музыка және мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын дамытады, сондай-ақ негізгі әдебиеттермен жұмыс істеуге бағдарлайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Опера театрының шеберханасы III
Пән толық сахналық көріністердің күрделі интерпретациясына бағытталған. Білім алушылар психологиялық мазмұнды ашуға, күрделі партияларды орындауға және сахналық тұтастықты қалыптастыруға машықтанады. Музыка мен драматургияны үйлестіре отырып, көркем бейнені терең талдайды. Жетекші кейіпкерлерді сахнада сенімділікпен бейнелеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Опера театрының шеберханасы I
Пән білім алушыларды опера сахнасының негіздерімен таныстырады. Рольдерді музыкалық және драмалық тұрғыда игеріп, сахналық қозғалысты, артикуляция мен мимиканы үйлестіруді үйренеді. Сахнада өзін еркін ұстау, көркем бейне жасау, серіктеспен әрекеттесу дағдыларын дамытады. Қарапайым көріністерді талдай отырып, сахналық мінез-құлықты бағалайды және қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Опералық дайындық І
Екінші жоспардың партияларын зерттеу және орындау, опералық ансамбльде жұмыс істеу, дене қимылдарының икемділігін көрсету және музыкалық спектакльде партияларды орындау процесінде сахналық кеңістікте бағдарлануы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Курс вокал оқытудағы педагогикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Әр түрлі дауыс типтерімен, жас ерекшеліктерімен және дайындық деңгейлерімен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру. Вокалды диагностикалау, жаттығулар және түзету әдістерін, соның ішінде цифрлық құралдар мен жасанды интеллектті қолдануды үйрену. Жеке сабақ жоспарын әзірлеу. Оқыту барысында талдау, интерпретация және кері байланыс дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық класс I
Циклдік камералық репертуарды орындау біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Камералық-вокалдық репертуардың әртүрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялаудың ерекшеліктері. Шығармаға кешенді талдау жүргізу негізінде вокалдық-техникалық қиындықтарды және негізгі орындаушылық ерекшеліктерді анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мамандық V
Курс вокалдық шығармаларда өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге ықпал ететін кеңейтілген ариялар мен басқа шығармалармен жұмыс істеуге бағытталған. Білім алушылар вокалдық-техникалық және орындаушылық қиындықтарды анықтай отырып, орындалатын шығармаларға кешенді талдау жүргізуді үйренеді. Вокалды-техникалық орындау мен көркемдік инкарнацияның бірлігіне ерекше назар аударылады, бұл олардың көркемдік қасиеттері мен интерпретация тереңдігін дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Камералық ән айту шеберханасы I
Курс ансамбльдік вокал негіздерін меңгеруге бағытталған. Интонация, дикция, тыныс және дауыстар теңдігін сақтау үйретіледі. Әріптесті тыңдау, дуэт және триода ән айту машықтары дамиды. Әртүрлі дәуірлерге тән қарапайым камералық шығармаларды сахнада көркем жеткізу мен музыкалық үйлесімділікке көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Оперетта жанрының даму тарихы
Курс оперетта жанрының пайда болу кезеңі мен даму жолын зерттейді. Француз, австриялық, орыс және кеңестік мектептердің стильдік ерекшеліктері қарастырылады. Әдеби, музыкалық және сахналық құрамдастар талданады. Әлемдік репертуардағы классикалық туындылар арқылы жанрдың тарихи және көркемдік ерекшеліктері зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Би II
Әртүрлі ұлттық би мәдениеттерінің шығу тегімен, сондай-ақ белгілі бір халықтың тұрмыс-тіршілігімен, тарихымен таныстырады, халық биі мен музыкасының байлығымен таныстырады. Хореографиялық лексиканы нақты және практикалық орындау; әлем халықтарының билерінің мәнерлілігі мен мәнері. Кейіпкерлердің билері арқылы классикалық мұраның ең жақсы қойылымдарын зерттеңіз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Опера жанрының даму тарихы
Курс опера жанрының пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейінгі даму тарихын қамтиды. Студенттер стильдік кезеңдер мен композиторлық мектептерді зерттейді. Музыкалық және драмалық компоненттердің эволюциясы, тарихи контекст, көркемдік бағыттар мен сахналық қойылымдар талданады. Опера өнеріне терең теориялық база қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оперетта шеберханасы I
Пән оперетта жанрының ерекшеліктерімен таныстырады. Білім алушылар қарапайым сахналық көріністерді орындау арқылы музыка мен мәтіннің өзара байланысын түсінеді. Рөлдерді интонациялық, ритмдік және сахналық жағынан зерттеп, көркем бейнені сахнада көрсете білуге алғашқы қадамдар жасайды. Диалогтық жұмыс пен ансамбльдер меңгеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау V
Пән бейімделген мәтіндерді (көркем үзінділер, либретто, сценарий) түсінуді дамытады. Білім алушылар мұғалім, студенттер және тіл иесінің сөйлеуін тыңдайды. Жасанды интеллект арқылы айтылымды түзетуді үйренеді. Таныс тақырыпта еркін сөйлеу арқылы тілдік сенімділік пен коммуникативтік дағды қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау V
Пән итальян тіліндегі бейімделген мәтіндерді түсіну, айтылымды тыңдау және диалог жүргізу дағдыларын дамытады. Жасанды интеллект негізінде айтылым, дикция, интонацияны түзету бағдарламаларын қолдануды қамтиды. Оқушы нақты уақытта кері байланыс алып, дұрыс дыбыстау мен акцентті меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық вокал жанрының тарихы
Курс камералық вокал жанрының қалыптасуы мен дамуына арналған. XVIII ғасырдан бастап бүгінгі күнге дейінгі стильдер, формалар мен ұлттық ерекшеліктер қарастырылады. Шығармаларды, орындаушыларды және көркемдік бағыттарды талдау. Камералық вокал өнерінің репертуары мен эстетикасын тарихи-көркемдік тұрғыда түсіну көзделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Опера репертуарын зерттеу I
Курс опера репертуарының негіздерін меңгеруге бағытталған. Стиль, кезең, композитор және вокалдық мүмкіндіктерге қарай шығармаларды іріктеу жолдарын үйретеді. Ария үзінділерін орындау арқылы интонация, дикция, тыныс және көркем ойлау дағдыларын дамыту. Тыңдау, талдау және сахналық бейімделу машықтарын қалыптастыру мақсат етіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау V
Пән ағылшын тіліндегі вокалдық сөйлеу ырғағын баяулату мен созуға бағытталған. Білім алушылар екпінді сөздерді таңдауды, интонациямен жұмыс істеуді меңгереді. Жасанды интеллект көмегімен дыбысталу мен интонациялық үлгіні талдайды. Дауысты дыбыстарды үнемді қолдану арқылы вокалдық нақтылықты жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Опера өнері сыныбы I
Курс опера ән айтуының негіздерін үйретеді. Тыңдаушы тыныс, дикция, интонация, дыбыс қоюмен жұмыс істейді. Қарапайым ариялармен танысып, сахнада алғашқы қозғалыстарды орындайды. Опера әншісіне қажетті бастапқы вокалдық және сахналық дағдылар қалыптасады. Репертуар таңдау мен көркем бейнелеу элементтері енгізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Балаларға арналған классикалық камералық вокалдық репертуарды зерттеу
Курс балаларға арналған классикалық камералық репертуармен таныстырады. Жас ерекшелігіне, тілге және техникалық деңгейге сай шығармаларды талдау. Интонация, фразировка және көркемдік бейнелеу машықтарын дамыту. Камералық музыка арқылы балаларға вокал өнерін оқытуда музыкалық талғам мен стильді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Балалар дауысымен вокалдық жұмыстың әдістемесі
Курс балалар дауысының ерекшеліктерін және қауіпсіз вокалдық жұмыс әдістерін зерттейді. Жас ерекшеліктеріне сай тыныс алу, дикция, диапазон мен дыбысты қою тәсілдері қарастырылады. Дыбыс жаттығулары мен есту қабілетін дамыту жолдары үйретіледі. Студенттерді педагогикалық жұмысқа кәсіби дайындықтан өткізу мақсат етіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау VI
Пән білім алушылардың француз тілінде жаңа және таныс тақырыптарда еркін сөйлеу дағдысын дамытады. Авторлар мен классикалық шығармалар арқылы мәдениетке бойлайды. Ритмика мен интонация ерекшеліктерін ИИ көмегімен талдайды. Бұл вокалистердің бәсекеге қабілеттілігін арттырып, кәсіби өзін-өзі дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Опера театрының шеберханасы IV
Пән дипломалды сахналық жұмыстарға арналған. Білім алушылар күрделі қойылымдарда жетекші партияларды орындайды, өз бетінше режиссерлік тұжырымдама жасап, сахнада шығармашылық шешімдерді жүзеге асырады. Сын тұрғысынан бағалау, сценографиялық тұжырымдама және вокалдық шеберлік негізінде көркем бейнені кәсіби деңгейде ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау VI
Пән ағылшын тілінде ән айтудағы жиі кездесетін қателерді түзетуге бағытталған: дыбыстың ұзақтығы, артикуляция, интерполяция. Студенттер опера мәтіндері арқылы фонетикалық және грамматикалық материалды меңгереді. Жасанды интеллект құралдары сөйлеу нақтылығын жетілдіруге ықпал етіп, вокалдық және педагогикалық қызметте тілді кәсіби қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Опера өнері сыныбы II
Курс күрделірек вокалдық шығармалар мен дуэттер орындауға бағытталған. Тыңдаушы сахналық серіктеспен жұмыс істеп, көркем бейнені толық жеткізу жолдарын меңгереді. Музыкалық драматургия, сахналық қозғалыс, эмоциямен жұмыс жасалады. Опералық сахнада сенімділік пен шынайы артистік ойлау қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау VІ
Пән білім алушылардың итальян тілінде еркін сөйлесуін, либретто мен партитураны өздігінен оқуын жетілдіреді. Студенттер түрлі тақырыптағы коммуникациялық жағдайларда сенімді әрекет етеді. Жасанды интеллект негізіндегі платформалар арқылы айтылымды, интонацияны, мәтін құрылымын жетілдіруге бағытталған практикалық жұмыс жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық VІ
Оқу курсы студенттердің вокалдық-техникалық және орындаушылық дағдыларын жетілдіруге, концерттік-орындаушылық және сахналық іс-шараларға баса назар аударуға бағытталған. Білім алушылар концерттік қызметке дайындықтың басым бағыттарын анықтайды. Әртістік, эмоционалдылық және дыбыс шығару мәдениеті кәсіби қызметке практикалық дайындықты қамтамасыз ете отырып, академиялық орындаушы үшін кешенді негіз болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оперетта шеберханасы II
Пәнде күрделі сахналық эпизодтар меңгеріледі. Білім алушылар сахнада рөлдің дамуын талдайды, мимика, пластика, би элементтерін қолдана отырып бейнені нақты көрсетеді. Сюжеттік және эмоционалдық байланыстар зерттеліп, партнёрлік әрекет арқылы сахналық шынайылыққа қол жеткізіледі. Музыкалық көріністер тұтастай орындалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Опера репертуарын зерттеу II
Бұл курс опера репертуарын тереңірек меңгеруге бағытталған. Ария, дуэт, ансамбльдерді орындау арқылы вокалдық шеберлікті арттыру, эмоциялық жеткізу және кейіпкер бейнесін ашу дағдыларын жетілдіру көзделеді. Тыныс, диапазон, дикция мен сахналық сенімділікті дамыту. Драматургиялық тұтастықты сезініп, сахнаға бейімделу дағдыларын нығайту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі педагогикалық технологиялар
Курс қазіргі білім беру саласындағы инновациялық әдістерге арналған. Заманауи әдістемелер, цифрлық құралдар, сараланған оқыту мен инклюзивтік тәсілдер қарастырылады. Сабақ құрылымдау, студенттерді ынталандыру және кері байланыс беру дағдылары дамытылады. Болашақ мұғалім заманауи білім беру ортасына бейімделуге үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Опера театрының шеберханасы II
Пән опералық ариялар мен ансамбльдерді сахналауда күрделі дағдыларды қалыптастырады. Білім алушылар рөлдің драматургиялық дамуын талдайды, серіктеспен әрекеттесу және сахналық пластика әдістерін қолданады. Шығарманың стильдік ерекшеліктерін зерттеп, сахналық бейнені нақты режиссерлік тапсырма арқылы тереңірек жүзеге асыруға машықтанады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық ән айту шеберханасы II
Курс стильдік нақтылық пен көркем интерпретацияға баса назар аударады. Ансамбльдегі өзара әрекеттесу, динамика және сахналық шеберлік дамиды. Мінезі әртүрлі күрделі шығармалармен жұмыс жүргізіледі. Вокалдық икемділік, эмоцияны жеткізу және шығармашылық жауапкершілік қалыптастырылады. Камералық концерттер мен оқу көрсетілімдеріне дайындық жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ музыка тарихы
Оқу пәні барысында қазақ музыка мәдениетінің ерте кезеңнен қазіргі заманға дейінгі тарихи даму үдерісі қарастырылады; музыкалық дәстүрлердің тарихи-мәдени жағдайларын зерделенеді; салттар-дәстүр және тұрмыстық фольклор шығармалары қарастырылады; фольклорлық және ауызша-кәсіби туындылардың жанрлық жіктелуі айтылады; жеке композиторлық стильдерді және көрнекті тұлғалардың өмірбаяны зерттеледі; дәстүрлі музыканың классикалық үлгілерінің, қазақстандық кәсіби композиторлар шығармаларының түрлі жанрларымен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Опералық дайындық ІІ
Вокалдық партияларды өз бетінше талдау және зерттеу. Бірінші жоспардың партияларын зерттеу және орындау. Ансамбльдік қойылымдар мен моносценттерге қатысу. Сахнада әріптеспен жұмыс істей білу. Режиссермен және дирижермен жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық класс II
Батыс Еуропа композиторларының музыкасын зерделеу мысалында камералық-вокалдық музыканың орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Неміс Lied, романтизмнің камералық музыкасының негізі ретінде. Камералық вокалды музыкадағы Импрессионизм және классицизм. Камералық репертуардың әртүрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Вокалдық шығармаларды талдау
Пән вокалдық шығармалардың құрылымын, стильдік ерекшеліктерін және тарихи контексттерін талдауға бағытталған. Білім алушылар музыкалық мәтінді, эмоциялық мәнерлілікті зерттейді. Жасанды интеллект негізінде вокалдық интерпретацияларды салыстырып, орындау стильдерін таниды. Курс вокал музыкасын терең түсінуге және кәсіби талдауға баулиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Дирижермен және режиссермен жұмыс І
Әншіні интонацияның дәлдігіне де, вокалды орындаудың көптеген басқа қасиеттеріне де қатысты түзету. Дирижер әншінің әуеннің дыбыстық және ырғақты суретін дәл ойнауын, дикцияның анықтығын, мағыналы фразаны, тыныс алудың орынды орналасуын бақылауы керек. Мазмұны, композициялық құрылымы, Текстураның сипаты, поэтикалық мәтіннің ерекшелігі, сөз бен дыбыстың өзара байланысы бойынша режиссерлік жұмыс. Зерттелетін опералық репертуарды режиссерлік экспликациялау бойынша жұмыс және құрастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дипломдық жұмысты жазу I
Курс студенттердің ғылыми жұмысты жазудағы зерттеушілік және әдістемелік дағдыларын, жинақталған материалды қорытындылау кезінде жүйелі ойлауды және ғылыми зерттеу процесінде ғылыми тілде сөйлесу қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пән зерттеу қызметінің дағдыларын, педагогиканың, әдістеменің, ғылымның, техника мен өндірістің қазіргі теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер музыка тарихы мен теориясының әртүрлі салалары туралы; зияткерлік-шығармашылық, мәдени-ағартушылық қызметтің стратегиялық даму процестері туралы білім алады. Олар ғылыми танымның формалары мен әдістерімен, зерттеу қызметін ұйымдастыру принциптерімен, ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, пайдалану әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дирижердің партитурамен жұмысы I
Бұл пәнді оқу мақсаты – пәнді меңгеру нәтижесінде студент дирижер ым-ишарасының құрылымын, дирижер схемаларын, арнайы оқу-әдістемелік әдебиеттерді білуі керек; түрлі стильдегі және жанрдағы шығармалардың музыкалық-лингвистикалық және интерпретациялық-орындаушылық ерекшеліктері, опера партиясын/партитурасын дирижерлік интерпретациялаумен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогикалық дайындық
"Арнайы педагогикалық дайындық" пәні вокалдық шеберлікті оқытуға қажетті педагогикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер оқыту әдістемелерін, вокалдық педагогика және психология негіздерін үйренеді, сондай-ақ оқушылармен жұмыс істеуде практикалық дағдыларға ие болады. Бұл олардың кәсіби дамуына және педагогикалық қызметке дайын болуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандық VІІ
Пән концерттік-сахналық және вокалдық-педагогикалық білім мен дағдыларды қалыптастыра отырып, әншіні кәсіби қызметке практикалық дайындауға бағытталған. Білім алушылар концерттік бағдарламаны орындаудың вокалдық мәдениетін меңгеру дағдыларын дамытады, сондай-ақ орындалатын шығармалардың сахналық бейнесін ашуды үйренеді, бұл олардың көркемдік және кәсіби өсуіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Курс ерекше білім беруді қажет ететін балалардың ерекшеліктерін анықтау және оқуға қолайлы жағдай жасау дағдыларын қалыптастырады. Мүгедектіктің түрлері, коммуникация тәсілдері, бағдарламалар мен ортаны бейімдеу әдістері үйретіледі. Ата-аналармен, мамандармен жұмыс істеу және инклюзивті білім беру жүйесінде балаларды қолдау машықтары дамытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық ән айту шеберханасы III
Камералық репертуарды тереңдетіп меңгеру. Вокалдық және көркемдік күрделілігі жоғары шығармаларды орындау. Сахналық еркіндік, стильдік нақтылық және жеке орындаушылық мәнер қалыптастырылады. Интонациялық дәлдік пен музыкалық ересектік дамиды. Концерттік бағдарламада өзіндік орындаушылық даралықты таныту мақсат етіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Опера бөлігін режиссерлік интерпретациялау I
Пәннің міндеттері студенттердің сахналық мінез-құлық логикасын режиссерлік экспликацияға сәйкес меңгеру, зерттелетін опералық көріністердің музыкалық бейнелерін актерлік және сахналық бейнелеуге деген қызығушылықтарын қалыптастыру; шығармашылық сахналық міндеттерді өз бетінше шешуге қабілетті әнші-суретші тәрбиелеу. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент музыкалық қойылымдағы және жеке сахнадағы рөлде жұмыс істеудің негізгі принциптерін білуі керек; нақты сахналық образдарды жасауға көшу үшін сахналық әрекет дағдыларының болуы; шығармашылық ойлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оперетта шеберханасы III
Пән толық сахналық көріністерді орындауға бағытталған. Білім алушылар драмалық шиеленістерді, ирония мен пародияны сахнада жеткізе отырып, жанрдың комедиялық сипатын ашады. Рөлдердің стилистикалық ерекшеліктері бағаланып, көркемдік тұтастыққа қол жеткізу үшін музыкалық және сахналық құралдар кешенді түрде қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Опера өнері сыныбы III
Тыңдаушылар ансамбль құрамында жұмыс істейді. Толық сахналық көріністер қойылады. Кейіпкердің драмалық эволюциясы, психологиялық логикасы мен эмоционалдық шиеленісі зерттеледі. Вокалдық техника, сахналық пластика және кәсіби сахналық этика үйлесімді дамиды. Шығарманы тұтас көркемдік құрылым ретінде қабылдау машығы қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық класс III
19-20 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс және Батыс Еуропа композиторларының камералық-вокалдық музыкасын зерделеу негізінде камералық репертуар және вокалдық циклдер туралы білімді қалыптастыру. Камералық-вокалдық шығармаларды кешенді талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дипломдық жұмысты жазу II
Курс дипломдық жұмысты жазу процесінде әдістемелік және әдістемелік аспектілерді зерттеуді қамтиды, студенттерге арналған өзіндік ғылыми жұмысты жазудың соңғы кезеңі болып табылады, әзірленген тақырып аясында жеке зерттеу нәтижелерін көрсетуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Опера өнері сыныбы IV
Курс дипломдық деңгейде репертуармен жұмыс істеуге бағытталған. Тыңдаушы жеке сахналық бағдарламасын орындайды. Стильдік нақтылық, сахналық импровизация, режиссермен жұмыс машықтары дамиды. Артистік тұтастық, сахнадағы еркіндік пен кәсіби шеберлік негізінде опералық образ толық ашылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оперетта шеберханасы IV
Пән дипломалды дайындыққа бағытталған. Білім алушылар күрделі сахналық қойылымдарды өз бетінше орындайды, рөлді кәсіби деңгейде ашады. Әртістік еркіндікпен бірге режиссерлік талаптарды үйлестіріп, шығармашылық шешім қабылдайды. Опереттаның стильдік шеңберінде сахналық тұтастық пен көркемдік идеяны толық жүзеге асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық VIІІ
Оқу пәні вокалдық шығармалардың сахналық және актерлік көрінісіне баса назар аудара отырып, білім алушыларды концерттік-орындаушылық қызметке арналған. Білім алушылар камералық және опералық репертуардың вокалдық шығармаларын өз бетінше талдау және интерпретациялау әдістерін меңгере отырып, вокалдық орындаушылық мәдениетті дамытады, бұл олардың сахнадағы көркемдік бейнені көрсетіп, сахнадағы сенімділігіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дирижердің партитурамен жұмысы II
Пәннің міндеттері: дирижер «қолымен» орындаушылық шеберлікті арттыру, солист-дирижер-концертмейстер бірлескен жұмысында музыкалық бейнелерді сахналық бейнелеуге студенттердің қызығушылығын қалыптастыру; жеке орындаудағы дирижерлік түзетулерге сәйкес музыкалық материалды (сахна, опера бөлімі) кәсіби білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық класс ІV
Концерттік-камералық орындау дағдыларын жетілдіру. Қазақстан композиторларын қоса алғанда, 20-21 ғасырлар композиторларының вокалдық циклдарын зерделеу және орындау. Орындалатын шығармалардың бейнелі мазмұнын интонациялау, вокалдық фонетика және көркемдік бейнелеу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дирижермен және режиссермен жұмыс ІI
Ансамбльде өзара әрекеттесу қабілеті: режиссер-дирижер-концертмейстер-вокалист. Әншіні оқу процесінде де, сахналық қызметте де түзету. Орындалатын шығарманың музыкалық мәтінін бірлесіп оқу және ойнату дәлдігі. Зерттелетін материалдың музыкалық мазмұны бойынша жұмыс, музыкалық оқудың дәлдігі және оны түсіндіру. Көркем бейнемен, сахналық бейнемен, әртістікпен жұмыс. Қорытынды аттестаттауда орындалатын музыкалық көріністердің (опералық үзінділердің) қойылымдық бөлігі бойынша режиссерлік жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық ән айту шеберханасы IV
Курс камералық концерттік бағдарламаға толық дайындықты қамтиды. Жеке және ансамбльдік шығармалар толық интерпретациямен орындалады. Артистік шеберлік, кәсіби дайындық пен вокалдық шеберлік танытылады. Концерт, емтихан не диплом жұмысына дайындық жүргізіледі. Камералық ән айтуда сахналық кемелдік пен шығармашылық дайындық бекітіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Академиялық ән айту мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
Курс вокал пәні мұғалімінің орындаушылық шеберлігін жетілдіруге бағытталған. Дұрыс тыныс алу, интонация, дикция және стильдік нақтылық мәселелері қарастырылады. Репертуармен жұмыс, сахнада сенімді болу және студенттерге үлгі болу дағдылары дамытылады. Вокалдық орындау мен педагогикалық әдісті ұштастыру көзделеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Опера бөлігін режиссерлік интерпретациялау II
Пәнді меңгеру нәтижесінде студент музыкалық қойылымдағы және жеке сахнадағы рөлде жұмыс істеудің негізгі принциптерін білуі керек; көркемдік тапсырмалардың мәнін түсіну; сахналық бейненің психофизикалық күйін беру, оның эмоционалдық күйін шынайы беру дағдыларын меңгеру Курсты аяқтаған соң бітіруші кәсіби терминологияны білуі, операны жеке интерпретациялауда режиссерлік ниетін іске асыра білуі керек. батыр.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Вокал өнері саласында ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру, ақпаратты талдау, іріктеу және жүйелеу әдістерін қолдану. Музыкалық стильдер мен жанрлардың тарихи-мәдени контекстін түсіну. Музыкалық дереккөздермен жұмыс барысында ғылыми тәсілдерді қолдану және зерттеу нәтижелерін жалпылау.
- Вокал шығармасын сахналық шеберлікпен және көркемдік интерпретациямен орындау. Композитор ойын вокал техникасы, актерлік шеберлік және сахнада болу арқылы жеткізу. Орындаушылық дағдыларды түрлі жанрларға бейімдеу. Көркем бейне қалыптастыру үшін көркемдік құралдарды басқару.
- Кәсіби вокал-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру: оқу үдерісін жоспарлау және іске асыру, жеке оқыту әдістерін бейімдеу, студент деңгейіне сәйкес репертуар таңдау. Студенттердің вокалдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту, олардың жетістігін талдау және педагогикалық ойлау қалыптастыру.
- Кәсіби қызметте шет тілдерінің (итальян, француз, ағылшын) вокалдық фонетикасын талдап, қолдану. Дыбыстау, дикция, лексика дағдыларын дамыту. Фонетикалық сауаттылықты арттыру және нақты уақытта интонация, акцент, артикуляция бойынша кері байланыс алу үшін ЖИ бағдарламаларын пайдалану.
- Вокал шығармаларын интерпретациялау кезінде музыкалық-теориялық және мәдениеттанулық білімдерді қолдану. Тарихи контексті, редакциялар мен орындаушылық дәстүрлерді түсіну. Ноталық мәтін мен стильдік интерпретацияны талдау үшін ЖИ құралдарын пайдалану. Композитор – орындаушы – тыңдаушы жүйесінде стильдерді салыстыру.
- Актерлік шеберлік пен сахналық қозғалыс негіздерін меңгеру, дене пластикасы мен мимиканы басқару. Вокал интерпретациясына хореографиялық элементтерді енгізу. Сахналық жағдайларға бейімделу, серіктестермен жұмыс істеу, режиссерлік тұжырымдамаларды түсіну және іске асыру. Қимыл және ишара арқылы көркем бейне жасау.
- Концертмейстермен, дирижермен, режиссермен және сахналық серіктестермен кәсіби өзара әрекеттесуді ұйымдастыру. Репетиция үдерісін жоспарлап, сахналық және вокалдық үйлесімділікті қамтамасыз ету. Орындаушылық ортада серіктестік мәдениеті мен кәсіби жауапкершілікті дамыту.
- Кәсіби қызметте құқықтық, этикалық және басқарушылық нормаларды қолдану, академиялық адалдық пен орнықты дамудың қағидаларын сақтау. Инклюзивті білім беру ортасын қолдау және білім алушылардың алуан түрлілігін құрметтеу. Мәдени салада басқару дағдыларын қолдану және артистердің әлеуметтік жауапкершілігін түсіну.
- Құқықтық реттеу және антикоррупциялық мәдениеттің негізгі қағидаларын меңгеру, экономикалық және қаржылық процестерді талдау, сондай-ақ тұрақты даму және экологиялық қауіпсіздік қағидаларын түрлі өмір салалары мен бизнесте тиімді қолдану.