Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02302 Шетел филологиясы в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Коммуникативтік-функционалдық грамматика

    Пәннің мақсаты – грамматикалық құрылымдардың нақты коммуникативтік контекстерде қалай жұмыс істейтінін жан-жақты түсіну мүмкіндігін қамтамасыз ету. Курс аясында тілдің мағынаны жеткізу, коммуникативтік мақсаттарға жету және әртүрлі жағдаяттарда сөйлеушінің ниетін білдіру құралы ретінде қолданылуы, форма, мағына және контекст арасындағы өзара байланыс, мәтіннің мазмұндық және формалық ерекшеліктерін анықтау, сондай-ақ грамматикалық тұрғыдан дәл әрі коммуникативтік жағынан тиімді тіл негізінде мәтіндерді талдау және құрастыру мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мәтін мен дискурс

    Курс жанрлық-стилистикалық нормаларға, сондай-ақ тілдің ішкі және сыртқы формаларына сәйкес дискурс жанрларының ерекшеліктерімен, дискурс теориясымен (типтік және прагма-функционалдық түрлері), түпнұсқа құжат мәтіндерінің жанрларымен және ауызша есеп беру компоненттерімен таныстыруды қамтамасыз етеді. Оқу барысында әртүрлі дискурс түрлерін сипаттау мақсатында концептуалды әлем бейнесінің мағынасын түсінудің негізі ретінде мазмұндық-интенционалдық талдау дағдыларын меңгеру жүзеге асырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттарға арналған тіл

    Курс ғылыми мәтіндер мен коммуникативтік тапсырмалар кешені негізінде жазбаша және ауызша коммуникацияны жетілдіруге бағытталған. Курс аясында лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамыту, тілдік және академиялық біліктілікті – аннотациялау, реферат жазу, интерпретация жасау, сондай-ақ негізгі оқытылатын тілдің жазба және редакциялау нормалары мен ережелеріне сәйкес рәсімдеу – меңгеру қарастырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі

    Пәннің негізгі мақсаты – кәсіби бағыттағы қарым-қатынас саласына қатысты сөйлеу тақырыптары шеңберіндегі кәсіби маңызды терминологияны меңгеру болып табылады. Оқыту түпнұсқа дереккөздермен, бейінді лексикамен және ғылыми әрі кәсіби дискурстарға тән сөйлеу жанрларымен жұмыс істеуге бағытталады. Ерекше назар сөйлеудің дәлдігіне, стильдік рәсімделуіне, сондай-ақ жазу нормалары мен ережелерін сақтай отырып, мамандандырылған мәтіндерді ауызша және жазбаша түрде қабылдау мен интерпретациялауға аударылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас

    Пән іскерлік қарым-қатынастың негіздерін, іс жүргізудің нормативтік базасын, ресми құжаттардың жазбаша және ауызша түрлеріндегі ерекшеліктері мен сипаттамаларын, Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік тілде іс жүргізу мен оның қызмет ету ережелерін, сондай-ақ тілдің лексикалық және терминологиялық бірліктерін қолдану ерекшеліктерін оқып-үйренуге бағытталған.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тұлғалық даму негіздері

    Курс студенттердің бойында жеке және кәсіби өсу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламада тіршілік қауіпсіздігі және экология мәселелері, кәсіби этика негіздері, адамгершілік және жанжалды жағдайларды шешу тәсілдері, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін білуді қоса алғанда, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқықтық сауаттылықты дамыту мәселелері қаралады. Қаржылық сауаттылықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады: студенттер жеке бюджетті құруды және жүргізуді, ақша жинақтау және инвестициялау, несие алуды және өтеуді, сондай-ақ қаржы саласындағы құқықтарын қорғауды үйренеді. Сонымен қатар, курс экономика мен кәсіпкерліктің негіздерін зерттейді, бұл нарықтық орта жағдайында практикалық дағдыларды дамытуға және кәсіби қызметке дайындыққа ықпал етеді. Курс жеке дамуға жауапкершілікпен қарауды қалыптастыруға көмектеседі, студенттердің құқықтық және экономикалық мәдениетін арттырады, сонымен қатар қазіргі қоғамдағы рөлін түсінуді дамытады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Лингвистика теориясының салыстырмалы-тарихи эволюциялық дамуы

    Курс ежелгі және ХХ ғасырдың басына дейінгі әдебиеттану ойының дамуын тұтас түрде қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында әдеби-эстетикалық көзқарастардың негізгі эволюция кезеңдері, әдеби теорияның ғылыми пән ретінде қалыптасуына ықпал еткен негізгі бағыттары, мектептері мен тұжырымдамалары қарастырылады. Негізгі назар ұғымдық аппаратты талдау, әртүрлі ілімдердің мұрагерлігі мен полемикалық қарым-қатынасын анықтауға, сондай-ақ теориялық тұжырымдарды мәдени-тарихи контекстпен сәйкестендіруге аударылады. Курстың негізгі аспектісі – жанрлық-стилистикалық нормаларға сәйкес мәтінмен жұмыс жасау, мазмұнын адекватты интерпретациялау дағдыларын қалыптастыру. Нақты дискурс түрімен белгіленген лингвистикалық әрі коммуникациялық ұстанымдарды сақтауда қамтамасыз етіледі. Курс әрі қарай заманауи әдеби теорияны меңгеру мен аналитикалық тәжірибені қалыптастырудың негізін құрайды.

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шет тілі

    Курс Pre-Intermediate (A2–B1) деңгейінде шет тілінде сөйлеу дағдысын дамытуға және күнделікті әрі академиялық қарым-қатынас үшін негізгі тілдік құралдарды жетілдіруге бағытталған. Шет тілін ауызша және жазбаша түрде қолдануға, жазбаша мәтінді тілдік нормалар мен талаптарға сай рәсімдеуге, белсенді сөздік қорды кеңейтуге және грамматикалық құрылымдарды бекітуге ерекше назар аударылады. Оқыту коммуникативтік тәсілге негізделеді және сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша тұрақты тәжірибені қамтиды. Тілді мәдениетаралық өзара әрекет құралы ретінде тұтас қабылдауды қалыптастыру мақсатында заманауи оқу материалдары мен мультимедиялық ресурстар пайдаланылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Лексикология

    Курстың мақсаты – студенттерде ағылшын тілінің лексикалық жүйесі, оның құрылымы, қызметі мен даму динамикасы туралы жүйелі және терең түсінік қалыптастыру. Курс лексикалық бірліктерді, олардың мағыналарын, сөзжасам үдерістерін, семантикалық өзгерістерді және тілдегі сөздердің өзара әрекеттестігін зерделеуге бағытталады. Оқу барысында лексикологияның негізгі тұжырымдамаларын меңгеру, лексикалық бірліктер арасындағы байланыстарды талдау арқылы мәтіннің мазмұндық және формалық ерекшеліктерін анықтау, сондай-ақ сөз қолданысына әсер ететін мәдени және социолингвистикалық аспектілерді ашу қамтамасыз етіледі.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Білім беру менеджменті

    Курс қазіргі жағдайдағы білім беру ұйымдарын басқарудың негіздерімен таныстырады. Оқу бағдарламаларын дамыту стратегиялары, кадрлар мен ресурстарды басқару мәселелері, сыртқы стейкхолдерлермен өзара әрекеттесу, сондай-ақ білім беру үдерісін ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі тәсілдері қарастырылады. Ерекше назар заманауи білім беру менеджменті үлгілеріне, білім беру сапасын қамтамасыз ету принциптеріне және педагогикалық көшбасшылықтың рөліне аударылады. Курс ұғымдарды теориялық тұрғыда түсіндіруді білім беру саласындағы практикалық case-терді талдаумен ұштастырады және тілдік нормаға сай беріледі.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Оқытылатын тіл әдебиеті

    Курс оқытылып жатқан тіл елінің көркем әдебиетімен оның тарихи-мәдени дамуы аясында таныстыруға арналған. Әдеби шығармаларды зерделеу ұлттық әдеби үдерістің ерекшеліктерін, поэтикасы мен дүниетанымдық бағдарларын талдаумен қатар жүргізіледі. Негізгі авторлардың шығармалары мен жанрлары, әдеби ағымдар және олардың мәдени бірегейліктің қалыптасуына ықпалы талқыланады. Ерекше назар түпнұсқа мәтіндерді оқуға, оларды тілдік және мәдени ерекшеліктерді ескере отырып интерпретациялауға, сондай-ақ мәтінді өңдеу негіздеріне аударылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми мәтіндер мен іскерлік құжаттарды өңдеу

    Курс студенттердің шетел тіліндегі ғылыми және ресми-іскерлік стильдердің қазіргі талаптары тұрғысынан ғылыми мәтіндер мен іскерлік құжаттарды редакциялық талдау әдістерін меңгеруіне, сондай-ақ ғылыми мәтіндер мен іскерлік құжаттарды өз бетінше өңдеу/редакциялау және рефераттау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курс психология-педагогика саласындағы заманауи ғылым мен практиканың жетістіктерімен, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жүргізілетін дамытушы жұмыстың инновациялық әдістерімен, арнайы оқыту әдістемелерімен, қазіргі арнайы педагогикалық технологиялардың түрлері мен тәсілдерімен, сондай-ақ оқу бағдарламаларын әзірлеумен таныстырады. Курс аясында мәтінді ана тілі нормаларына сәйкес рәсімдеу мәселелері де қарастырылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Шетел тілін оқыту әдістемесі

    Пән шетел тілін оқытудағы заманауи әдіснамалық ұстанымдарды, инновациялық технологияларды және бағалау жүйелерін меңгеруге бағытталған. Пән мазмұны инклюзивті білім беру талаптарына сай құрылып, әртүрлі білім алушылардың қажеттіліктерін ескеретін оқыту тәжірибесін дамытуға жағдай жасайды. Инклюзия қағидаттары оқыту үдерісінде негізгі басымдықтардың бірі ретінде қарастырылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Теориялық фонетика

    Курстың мақсаты – студенттерде ағылшын тілінің дыбыстық жүйесі, оның құрылымы, қызмет етуі мен вариативтілігі туралы жүйелі әрі теориялық тұрғыдан негізделген түсінік қалыптастыру. Курс дыбыстардың артикуляциялық, акустикалық және функционалдық сипаттамаларын, просодиялық құралдар мен интонациялық үлгілерді, сондай-ақ әртүрлі қарым-қатынас түрлеріндегі сөйлеуді фонетикалық интерпретациялаудың ерекшеліктерін зерделеуге бағытталады. Ағылшын және ана тілінің фонетикалық жүйелерін салыстыруға, фонетикалық сауаттылықты дамытуға, айту дағдыларын жетілдіруге және фонетиканың мәдениетаралық коммуникациядағы рөлін түсінуге, сондай-ақ мәтінді оның коммуникативтік бағыттылығын анықтау мақсатында талдауға ерекше назар аударылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі

    Курс негізгі оқытылатын тілде әлеуметтік және академиялық қарым-қатынасты қамтамасыз етуге бағытталған. Курс аясында сөздік қорды байыту, сөйлеу еркіндігі мен саналы қолдануды дамыту, тақырыптық тұрғыда құрылымдалған ауызекі тілді меңгеру, сөйлеу мен грамматиканы жетілдіру, сөйлеу әрекеттерінің түрлерімен жұмыс жүргізу, кәсіби тыңдау мен оқуды игеру, сондай-ақ мәтінді негізгі оқытылатын тілдің жазу және редакциялау нормалары мен ережелеріне сай құрастыру мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 10
  • Әлем әдебиеті

    Әлемдік әдебиеттің негізгі шығармаларын салыстырмалы-тарихи және мәдени контекстте зерттеуге бағытталған. Әртүрлі елдердің әдеби дәстүрлерін талдауға, мәдениеттердің өзара әрекеттесуіне және әмбебап сюжеттер мен бейнелердің трансформациясына ерекше назар аударылады. Әдеби процестің дамуына елеулі әсер еткен мәтіндер қарастырылады, сондай-ақ шығармаларды интерпретациялау және өңдеу әдістері мәдениетаралық тұрғыдан талданады. Курс кең әдеби көзқарасты қалыптастыруға және әлемдік әдеби деректерді динамикалық әрі өзара байланысқан кеңістік ретінде түсінуге ықпал етеді.

    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мәтін интерпритациясындағы ЖИ

    Курс әдеби және өзге де мәтіндерді талдау мен интерпретациялауда жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктерімен таныстыруға бағытталған. Цифрлық гуманитаристика саласының теориялық негіздері, мәтінмен жұмыс істеуге арналған компьютерлік бағдарламаларды қолдану, мәтінді компьютерлік өңдеу әдістері, тақырыптық модельдеу, семантикалық талдау және интерпретацияға арналған идеяларды генерациялау алгоритмдері қарастырылады. Мәтінге гуманитарлық және технологиялық тәсілдердің өзара байланысына, сондай-ақ автоматтандырылған оқу мен талдау әдістерін сыни тұрғыдан түсінуге ерекше назар аударылады. Курс аясында әдебиеттану және мәдениеттану салаларындағы ЖИ қолдану мысалдары талқыланып, мәтін корпустары мен цифрлық құралдармен жұмыс істеуге арналған практикалық тапсырмалар орындалады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі

    Курс екінші шет тілінде сөйлеу дағдысын жүйелі түрде қалыптастыру мен дамытуға бағытталған — бастапқы деңгейден бастап B2 деңгейіне дейін. Оқыту тілді меңгерудің негізгі аспектілерін қамтиды: фонетика, лексика, грамматика, сондай-ақ жазбаша және ауызша коммуникация негіздері тұрмыстық, оқу және мәдени типтік жағдаяттарда қарастырылады. Курс аясында күнделікті қарым-қатынасқа қатысты негізгі тақырыптар, тілді қолдану ерекшеліктері және сол тілде сөйлейтін елдердегі тілдік мінез-құлық үлгілері, сондай-ақ мәдениетаралық өзара әрекет элементтері зерделенеді. Белсенді сөздік қорды кезең-кезеңімен кеңейтуге, грамматикалық құрылымдарды меңгеруге және тұрақты тілдік негіз қалыптастыруға, еркін сөйлеу мен түпнұсқа мәтіндерді түсінуге, сондай-ақ жазбаша мәтінді тілдік нормалар мен талаптарға сай рәсімдеуге назар аударылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 16
  • Шет тілінің практикалық курсы

    Курс аясында ауызша және жазбаша сөйлеу дағдысын жетілдіру, сондай-ақ оқытылатын негізгі тілді жалпы, лингвистикалық және елтанымдық дүниетанымды кеңейту құралы ретінде қолдану қарастырылады. Курс тілдік, сөйлеу және мәдениетаралық жағдаяттарды оқытылатын тақырыптар аясында шешуге бағытталған. Шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетін, кәсіби коммуникацияға барынша жақын нұсқада меңгеру, сонымен қатар мәтінді тілдік нормалар мен талаптарға сәйкес рәсімдеу қамтамасыз етіледі.

    Семестр - 5
    Несиелер - 12
  • Тіл мен сөйлеу стилистикасы

    Курстың мақсаты – оқытылатын тілдің стилистикалық жүйесін, оның қызмет ету ерекшеліктері, стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістері, тілдегі стилистикалық құралдардың лингвистикалық табиғаты, олардың функционалдық мүмкіндіктерін айқындау, қазіргі ағылшын тілінің функционалдық стильдерінің сипаттамалық белгілерін талдау және сипаттау, сондай-ақ мәтіндермен жанрлық-стилистикалық нормаларға сәйкес жұмыс жүргізу және таныстыру.

    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Медиа мәтіндерді өңдеу

    Курс мәтінді ерекше коммуникация түрі ретінде қарастыруға негізделген. Курс аясында әртүрлі функционалдық жанрдағы медиамәтіндерді жасау, аннотациялау және өңдеу, сондай-ақ мәтіндердің әр түрін рефераттау мен түзету бойынша түсінік беріледі.

    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Кәсіби-салалық коммуникация

    Курс кәсіби ортада, атап айтқанда лингвистика, аударма ісі және филологиялық білім беру салаларындағы қарым-қатынас ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Курс аясында халықаралық-құқықтық салада қабылданған жанрлық-стилистикалық нормаларға сәйкес мәтінді өңдеу, кәсіби коммуникацияның түрлері мен форматтары, соның ішінде академиялық, іскерлік және мәдениетаралық тәжірибеде қолданылатын ауызша және жазбаша жанрлар қарастырылады. Ерекше назар кәсіби өзара әрекеттесу міндеттеріне сай баяндау стилі, құрылымы және стратегиясын қалыптастыруға аударылады. Оқыту барысында сөйлеу әрекетінің үлгілерін талдау, типтік қарым-қатынас жағдайларын үлгілеу және салалық мәтіндермен жұмыс істеу қамтылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Теориялық грамматика

    Курстың мақсаты – студенттерде қазіргі лингвистикалық теориялар негізінде ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Курс морфологиялық және синтаксистік заңдылықтарды, грамматикалық бірліктердің құрылымдық ерекшеліктері мен функционалдық қызметін, сондай-ақ тілдік жүйенің өзара байланысты деңгейлер иерархиясы ретінде ұйымдастырылу қағидаттарын зерделеуге бағытталады. Сонымен қатар, мәтінді оның коммуникативтік бағыттылығын анықтау мақсатында талдау жүзеге асырылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Іскерлік шет тілі

    Курс кәсіби және іскерлік ортада қолданылатын тілдік құралдарды дамыту мен жетілдіруге бағытталған. Негізгі назар шет тілін ресми қарым-қатынас жағдайларында, келіссөздер жүргізуде, іскерлік хат-хабар мен презентациялар дайындауда қолдануға дайындықты қалыптастыруға, іскерлік этикет пен кәсіби коммуникация талаптарын ескеруге, түпнұсқа материалдар мен тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды пайдалануға, сондай-ақ мәтінді негізгі оқытылатын тілдің жазу және редакциялау нормалары мен ережелеріне сәйкес рәсімдеуге аударылады. Оқыту іскерлік жағдаяттарды модельдеуді, белсенді өзара әрекеттестікті және мәдениетаралық кәсіби ортаға тән тілдік стратегияларды интеграциялауды қамтиды.

    Семестр - 7
    Несиелер - 8
  • Зерттеу әдістері мен мәтінді талдау (филологиялық талдау)

    Курс әдеби мәтінді филологиялық дәстүр аясында зерттеудің базалық тәсілдерін меңгеруге бағытталған. Көркем шығармаға талдау жүргізудің қағидаттары мен кезеңдері, соның ішінде оның жанрлық және тілдік ерекшеліктері, композициялық құрылымы, бейнелік жүйесі және интертекстуалдық байланыстары қарастырылады. Ерекше назар мәтінді интерпретациялаудың әртүрлі әдістерін қолдануға және зерттеудің ғылыми аппаратымен жұмыс істеуге аударылады. Курс филологиялық талдаудың ұғымдары мен санаттарын теориялық тұрғыда түсінуді, әдеби шығармаларды интерпретациялауға арналған практикалық жұмыстармен ұштастыра отырып жүзеге асыруды көздейді. Мәтіндерді жанрлық-стилистикалық нормаларға сәйкес редакциялау ерекшеліктері зерделенеді.

    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Пән әдеби мәтіннің табиғатын, құрылымын және функцияларын зерделеуге бағытталған. Курс әдебиеттанудың негізгі ұғымдары, әдебиеттің түрлері жанрларымен, поэтикамен, стильмен, баяндау құрылымдарымен, сондай-ақ әдеби ойдың даму кезеңдерімен таныстыруды қамтамасыз етеді. Көркем мәтінді түрлі теориялық-әдеби тәсілдер арқылы талдауға ерекше назар аударылады — формализм мен структурализмнен бастап постструктурализм мен заманауи интерпретациялық тәжірибелерге дейін, жанрлық-стилистикалық нормаларға сәйкес.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Заманауи тіл білімі

    Курс әлем тілдерінің әртүрлілігімен және олардың тарихи дамуының негізгі заңдылықтарымен таныстырады және болашақ шет тілі маманын даярлауда маңызды құрамдас бөлік болып табылады. Оқу курсы аясында контрастивті лингвистиканың теориялық мәселелері, тіл білімінің ғылым ретіндегі мазмұны мен тарихи түсінігі, оның ғылыми әдістемесі мен терминологиясының қалыптасу ерекшеліктері, лингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдік жүйесі, сондай-ақ мәтінді оның коммуникативтік бағыттылығын анықтау мақсатында талдау мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Мәдениетаралық коммуникацияның теориясы мен практикасы

    Пән студенттерге түрлі мәдениеттер өкілдері арасындағы өзара түсіністікті, қарым-қатынасты және диалогты терең түсінуге мүмкіндік береді. Бұл пән жаһандану жағдайында әлеуметтік жауапкершілікті арттыруға және тұрақты даму қағидаттарын сақтауға бағытталған құндылықтар жүйесін қалыптастырады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Когнитивті семантика

    Курстың мақсаты – когнитивтік семантика пәні ретінде оның мақсаттары, әдістері, категориялық аппараты, әлемді категоризациялау және концептуализациялау формалары мен тәсілдері, сондай-ақ оларды адамның түрлі коммуникативтік қызметінде қолдану жолдарын меңгеру. Курс мәтіннің мазмұндық және формалық ерекшеліктері арасындағы тепе-теңдікті когнитивтік-лингвомәдени аспектіде анықтауға назар аударады.

    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Халықаралық құқық саласында қабылданған жанрлық-стилистикалық нормаларға сәйкес мәтінді өңдеу және тиімді іскерлік коммуникация мен тұрақты дамуды жүзеге асыру стратегиялары мен тактикаларын қолдану қамтамасыз етіледі.
  • Мәтін корпустарымен жұмыс істеу және оларды өңдеу үшін компьютерлік бағдарламалар, жасанды интеллект және заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану жүзеге асырылады.
  • Жанрлық-стилистикалық нормаларға сәйкес мәтінмен жұмыс жасау барысында әдебиеттанудың теориялық негіздерін қолдану, сондай-ақ әдеби-критикалық ойлау, интерпретация, компрессия және көркем шығармалардың концептуалдық талдауын жүргізу қамтамасыз етіледі.
  • Филологиялық талдау әдістерін қолдана отырып, жанрлық-стилистикалық нормаларға сай әртүрлі мәтіндер мен дискурс түрлерінің негізгі ерекшеліктерін анықтау жүзеге асырылады.
  • Оқытылатын шет тілдерінің функционалдық түрлерінде қызмет ету заңдылықтарын ескере отырып, фонетикалық, лексикалық, грамматикалық және сөзжасамдық құбылыстарды қамтитын лингвистикалық көзқарастар жүйесімен мәтінді талдау арқылы оның коммуникативтік бағытын анықтау қамтамасыз етіледі.
  • Мәтіндердің әртүрлі түрлерін жасау, өзіндік өңдеу/өңдеу, рефераттау және түзету бойынша базалық дағдыларды қолдану жүзеге асырылады.
  • Сөздік эквиваленттерді қолданып, тілдік нормалар мен социомәдени коммуникация ерекшеліктеріне сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында тілдік мінез-құлық бағдарламаларын құрастыру қамтамасыз етіледі.
  • Оқытылатын тілдің нормалары мен талаптарына сәйкес мәтінді рәсімдеуді қоса алғанда, жазбаша және ауызша коммуникацияның негізгі әдістері мен тәсілдерін қолдану жүзеге асырылады.
  • Стилистикалық және функционалдық талдау мен мәтін редакциялау мақсатында стилистикалық тәсілдер мен бейнелі құралдарды, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдестерін жанрлық-стилистикалық нормаларға сай қолдану қамтамасыз етіледі.
  • Шет тіліндегі коммуникацияны жүзеге асыруда негізгі тіл мен әдебиет теориясы, коммуникация және интерпретация негіздері, сондай-ақ мәтінді өңдеу/өзіндік өңдеу қағидаттарын қолдану жүзеге асырылады.
  • Шет тілін оқыту тәжірибесіне және әріптестер тәжірибесіне рефлексия жасау арқылы оқу-әдістемелік материалдардың сапасын арттыру инклюзия қағидаттарын ескере отырып курс мазмұны мен әдістемесін жетілдіру, сондай-ақ мәтінді қабылданған нормаларға сай рәсімдеу қамтамасыз етіледі.
  • Классикалық және қазіргі тіл білімінің әдістері мен тілдік материалды салыстырмалы талдау тәсілдерін қолдану арқылы тілдік фактілерді бағалау және мәтіннің мазмұндық әрі формалық ерекшеліктерін анықтау жүзеге асырылады.
  • Кәсіби ақпаратты лингвистикалық және анықтамалық әдебиеттер негізінде интерпретациялау, зерттеу нәтижелерін тарату және білім беру тәжірибесін жетілдіру мақсатында мәтінді жазу мен өңдеу нормаларын сақтау қамтамасыз етіледі.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, тіршілік қауіпсіздігі қағидаттарын, экологиялық факторлардың денсаулыққа әсерін, кәсіби этика нормаларын және адамгершілік жанжалдарды шешу тәсілдерін, қаржылық қауіпсіздік мәселелерін, бюджеттің базалық көрсеткіштерін, ұтымды қаржылық мінез-құлық негіздерін, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін, еңбек, азаматтық және әкімшілік заңнама элементтерін білу, жеке және кәсіби қызметтің құқықтық негіздерін меңгереді, сондай-ақ экологиялық тұрақтылықты қамтамасыз етудегі мемлекеттік және қоғамдық институттардың рөлі, құқықтық және қаржылық сауаттылық, экономика мен кәсіпкерлікті дамыту негіздерін меңгереді.
  • Медиамәтіндерді жасау, өзіндік өңдеу/ өңдеу үшін редакторлық жұмыс тәсілдерін қолдана отырып, оларды баспаға дайындау және филологиялық талдау жүргізу қамтамасыз етіледі.
Top