6B06150 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және қауіпсіздік в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық экожүйені дамыту үшін ресурстардың қорғалуын қамтамасыз ете отырып, ақпараттық-коммуникациялық жүйелердің бағдарламалық қамтамасыз етуін жобалауға, кодтауға, іске асыруға және сүйемелдеуге қабілетті зерттеу, кәсіпкерлік ойлау және мәдениеті бар тәжірибеге бағдарланған IT мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Кредиттік оқыту технологиясының ерекшеліктері қарастырылады. Акт және ақпараттық қауіпсіздік ұғымдары. Бағдарламалық жасақтаманы жобалаудың негізгі принциптерін таңдау және қолдану. Алгоритмдерді құрудың, оларды талдаудың заманауи әдістерін қолдану. Байланыс арналары бойынша ақпаратты өңдеу, беру кезіндегі қорғау рәсімдерінің (авторландыру, аутентификациялау) базалық қағидаттары. Жүйелерге қауіптер, бағдарламалық-аппараттық қорғау құралдары, қауіпсіздікті қамтамасыз етудің алдын алу шаралары зерттелуде. Санкцияланбаған әрекеттердің алдын алу қағидаттарында қауіпсіздік шараларын жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді. Кәсіпорынның АҚ жүйесін практикалық ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгебра және геометрия
Мақсаты: болашақ инженерлерге байланысты инженерлік пәндерді де, арнайы курстарды да оқуға қажетті математика бойынша белгілі бір білім беру; математикалық интуицияны және оқушының болашақ мамандығына байланысты қолданбалы сипаттағы есептерді шешуде үйренген математикалық әдістерді қолдану қабілетін дамыту. Мазмұны: сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі іргелі ұғымдары түсіндіріледі. Матрицалар теориясының, сызықтық теңдеулердің детерминанттары мен жүйелерінің, векторлық алгебраның, аналитикалық геометрияның, екінші ретті сызықтар мен беттер теориясының математикалық аппаратын меңгерген. Қауіптен қорғау әдістерін іске асыру кезінде АКТ саласындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; тілдің мәнерлі бірліктерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: академиялық салаға қатысты мемлекеттік, орыс және шет тілдерін қолдану саласындағы коммуникативтік құзыреттіліктерді кеңейтеді; мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің материалдарында прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің вариантты бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті таңдауды сауатты жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физика
Мақсаты: білім алушыларда білімнің ғылыми әдісін қалыптастыру, ол үшін болашақ маманның біліктілік сипаттамалары негізінде курсты баяндауды қамтамасыз ету, студенттің классикалық және қазіргі физика арасындағы қарым-қатынасты және белгілі бір теориялар мен заңдардың қолданылу шекараларын игеруін қамтамасыз ету қажет. Мазмұны: классикалық және қазіргі физика заңдары; қазіргі ғылыми аппаратура және физикалық зерттеу әдістері; Қазіргі физикалық эксперимент әдістері қарастырылады. Теориялық және эксперименттік зерттеулер нәтижелерінің сенімділік дәрежесі бағаланады; эксперимент жоспарланады және оның нәтижелері өңделеді. Алынған білім физиканың әртүрлі салаларындағы нақты есептерді шешу үшін қолданылады: механика, Термодинамика және молекулалық физика, электродинамика, оптика және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері (Python)
Мақсаты: Компьютердің логикалық, физикалық құрылымын, Алгоритмдеу негіздерін, Python алгоритмдік тілін қолдана отырып, Заманауи бағдарламалау технологияларының әдістерін меңгеруді үйренеді. Мазмұны: Ақпаратты өңдеу, берудің әртүрлі сыныптарының мәселелерін шешу. Деректерді анықтауға, талдауға, құрылымдауға, кейіннен бағдарламаларды әзірлеу, жөндеу, тестілеу кезінде мұрагерлікті қолдау үшін сыныпты анықтау дағдыларына мүмкіндік береді. Python-последу өнімділікті арттыру үшін пайдалану, кейінгі оқу әрекеттерінде бағдарламалық есептерді шешу кезінде кодтың оқылуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Математикалық талдау
Мақсаты: болашақ инженерлерге сабақтас инженерлік пәндерді де, арнайы курстарды да оқу үшін қажетті математика бойынша белгілі бір білім беру; - математикалық интуицияны және оқушының болашақ мамандығына байланысты қолданбалы сипаттағы есептерді шешуде үйренген математикалық әдістерді қолдану қабілетін дамыту; - математикалық мәдениетті және әдебиетпен жұмыс істеу қабілетін тәрбиелеу. Мазмұны: Математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдары қарастырылады: бір нақты айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу, анықталмаған интегралдар және интегралдау әдістерін, белгілі бір интегралдарды қолдану және оларды геометрияда, механика мен физикада, бағдарламалауда жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңінегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Операциялық жүйе негіздері
Мақсаты: ақпараттық құрылымның негізгі жүйесін, жұмыс істеу негіздерін, қауіпсіз ОЖ-ны пайдалануды, жүйелік бағдарламалық жасақтама мен компоненттердің архитектурасын, өзара әрекеттесудің бағдарламалық құралдарын зерттеу. Мазмұны: заманауи ОЖ және қабықшаларда жұмыс істеу дағдылары: Windows, Unix, MacOS, нақты уақыттағы ОЖ, мобильді құрылғылар ОЖ, ендірілген ОЖ. Операциялық жүйелерді орнатады және конфигурациялайды. Әкімшілік міндеттерін шешеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмнің қолданбалы теориясы
Мақсаты: Дискретті математика бойынша теориялық білім негіздерін меңгеру; дискретті математиканың негізгі қолданбалы есептерімен және әдістерімен танысу; студенттердің математикалық модельдер арқылы дискретті объектілерді сипаттау дағдыларын игеруі. Мазмұны: Алгоритмдер теориясының негізгі білімдерін зерттейді, практикалық есептерді шешуде алған білімдерін ұтымды және тиімді пайдалануға үйретеді; Алгоритмдер теориясының математикалық аппаратын, осы саланың тұжырымдарын дәлелдеу әдістерін, есептерді Алгоритмдеу дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Ықпал етеді: Алгоритмдер теориясының әртүрлі бөлімдерінен теориялық, қолданбалы сипаттағы есептерді шешу, мәлімдемелерді дәлелдеу, объектілердің, ұғымдардың модельдерін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпарат теориясы және кодтау
Мақсаты: ақпарат ұғымдары, оның көздері мен қасиеттері, ақпаратты ұсыну, жинақтау, өңдеу, мөлшерін өлшеу және беру әдістері зерттеледі. Мазмұны: шекті арақатынас, АЖ жобалау кезінде ақпараттық ағындардың талаптарын сақтау белгіленеді. Интерференциясы бар жүйелердегі кодтау дағдылары, кедергісіз, криптография мәселелерін шешу, байланыс желілері арқылы берілудің өткізу қабілеттілігін есептеу, берілген параметрлері бар сигналдарды аналогты-цифрлық түрлендіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Linux ОЖ негіздері
Мақсаты: операциялық жүйелерді (ОЖ) құрудың жалпы принциптерін, есептеу жүйесінің ресурстарын ұтымды бөлу арқылы есептеу процесін тиімді басқару құралы ретінде және ыңғайлы пайдаланушы интерфейсін құруға арналған бағдарламалық құралдарды зерттеу. Мазмұны: Linux операциялық жүйесінің негізгі ұғымдары суперкомпьютерлік кластерлік шешімдердің негізі, ондағы жұмыс дағдылары ретінде зерттеледі. X жұмысына қойылатын талаптарды Linux архитектурасына түрлендіреді. Жүйелік бағдарламалық жасақтаманы бағдарламалау, Linux жүйелерінің құрылымы мен құрамын басқару және конфигурациялау тілдерінде есептер шығару және шешу. Бағдарламалық-техникалық құралдардың қауіпсіздік шараларын жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
Мақсаты: ықтималдық ойлауды дамыту, статистикалық шешімдер теориясының терминологиясы мен тұжырымдамаларын игеру, кездейсоқ оқиғалар теориясының математикалық негіздерін және үлестірімдердің белгісіз параметрлерін бағалау шамаларын игеру, статистикалық гипотезаларды тексеру, корреляциялық және регрессиялық талдау элементтері. Мазмұны: ықтималдық теориясының асимптотикалық нәтижелерінің негізгі түрлері, өзара байланысы және әртүрлі асимптотикалық нәтижелердің қолданылу шарттары қарастырылады. Негізгі сандық сипаттамаларды есептеудің практикалық дағдылары қолданбалы есептерді шешуде қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық логика және дискретті математика
Мақсаты: студенттерге математикалық логиканың негізгі ұғымдарын, компьютердегі математикалық есептерді шешуде алгоритмдерді әзірлеу, талдау және негіздеу әдісін үйрету. Мазмұны: Дискретті математика, математикалық логика ұғымдары, анықтамалары сипатталған; тұжырымдарды тұжырымдау, дәлелдеу әдістері, сандық электроникада, компьютерлік желілерде қолдану. Жағдайларды, объектілерді модельдеу кезінде графиктер теориясын, логикалық функцияларды қолдану. Криптография мәселелерін шешудің перспективаларын, схемотехниканың (кванттық) заманауи элементтеріндегі ақпаратты кодтауды анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпаратты дискреттеу және кванттау
Мақсаты: ақпаратты цифрлық өңдеудің негіздері сипатталады: аналогтық, дискретті, цифрлық сигнал ұғымдары, олардың спектрлері, оларды беру, өңдеу жүйелері. Мазмұны: алгоритм модельдеріне негізделген Дискретті Фурье түрлендіруін есептеңіз. Берілген параметрлері бар әртүрлі типтегі, құрылымдардағы сандық сүзгілерді есептеңіз, жүйелердің тұрақтылығы мен өнімділігін анықтауда олардың сипаттамаларын бағалаңыз. Жобалау кезінде байланыс арналарының коэффициенттерін кванттаудың бұрмалануын анықтай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Мақсаты: А2 жеткілікті деңгейде және В1 базалық жеткіліктілік деңгейінде шет тілді білім беру процесінде студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Білім алушы жалпыеуропалық құзыреттіліктің В1 деңгейінен жоғары тілдік деңгей болған кезде жалпыеуропалық құзыреттіліктің В2 деңгейіне жетеді. Мазмұны: басқа жоғары оқу орындарының пәндерін оқу процесінде шет тілін білуді пайдалану үшін кәсіби бағдарланған шет тілінің технологиялары қарастырылады, шет тіліндегі құзыреттер одан әрі кәсіби қызметте қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қолданбалы математикалық статистика
Мақсаты: қолданбалы статистиканың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен танысу. Мазмұны: математикалық статистиканың негізгі ұғымдары, сызықтық емес динамика әдістері қарастырылады. Ақпаратты қорғау, Машиналық оқыту, деректерді өндіру міндеттерінің көпөлшемді статистикалық модельдерін құру және талдау дағдыларын меңгерген. Деректерді визуалды көрсету нәтижелерін бағалау, жүйелердің, желілердің қауіптерге тұрақтылығын болжау үшін заманауи есептеу құралдары мен қолданбалы бағдарламалардың математикалық пакеттерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандық электроника
Мақсаты: берілген шарттар бойынша электрондық схемалардың синтезі туралы білімді қалыптастыру, комбинациялық, дәйекті схемаларды әзірлеу. Мазмұны: Чип корпусының негізгі түрлері. Сандық электрониканың жұмыс принциптерін салыстыру. Жалпы мақсаттағы процессорлар мен микроконтроллерлер жүйелері. USB, Wi Fi, PCI Express интерфейстерінің сипаттамасы. Екілік кодтау дағдылары. Заманауи VHDL цифрлық схемаларын жобалау тіліне негізделген цифрлық құрылғыларды әзірлеу құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Объектіге-бағдарланған бағдарламалау (Java)
Мақсаты: бағдарламалық жүйелердің объектіге бағытталған құрылысының негізгі принциптерін сипаттайды. Мазмұны: Сыныптар, объектілер және олардың арасындағы қатынастар туралы түсініктерді түсіндіреді. Java-да ОP құралдарын пайдалану қабілетін дамытады; көп ағынды және үлестірілген бағдарламалау негіздерін іс жүзінде қолдану; Х және желілерді қорғау үшін ОP негізіндегі алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электроника және схемотехника
Мақсаты: қазіргі Интегралды микросхемалар негізінде функционалды блоктарды қолдану практикасы мен есептеу әдістерін зерттейді. Мазмұны: электрондық құрылғылардың физикалық процестерін сипаттайды. Микроэлектрондық құрылғылардың ерекшеліктерін, комбинациялық логика ережелерін талдау негізінде ол дизайн, схемалар құру үшін элементтік базаны дұрыс таңдайды, техникалық құралдардың даму перспективаларын анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің негіздері
Мақсаты: ақпараттық процестер ақпараттық жүйелердің (АЖ) негізі ретінде қарастырылады. Мазмұны: ақпарат көзі, қозғалыстың негізгі бірлігі, беру, АЖ-дағы өзгерістер. АЖ талаптарын, функционалдық сипаттамаларын, архитектурасын, іске асыру тәсілдерін анықтау. Белгілі бір АЖ ақпаратын, клиенттік қосымшалардың пайдаланушы интерфейсін сақтау үшін мәліметтер базасын әзірлеу мәселелерін шешу. Деректерді өңдеу логикасы, оларды стандартты қорғау негізінде Типтік бағдарламалық компоненттермен жұмыс істеу дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ішкі IT-қауіптерден қорғау
Мақсаты: Ақпаратты өңдеу, сақтау құралдарының қасақана, кездейсоқ қатерлері, іркілістері зерттеледі. Мазмұны: нормативтік үйлесімділік, құпиялылық мәселелері, ақпараттың тұтастығы талданады. Қорғаныс механизмдерін іске асыру міндеттері. Қорғаныс ПАС, ішкі қауіпсіздік парадигмаларын таңдау дағдылары. Қорғау іс-шараларының тиімділігін бағалау әдістерін, ағып кетудің алдын алудың кешенді DLP жүйесін, рұқсатсыз кіруді, бұрмалауды, жұмыс орындарын, басып шығару кезектерін, желі ресурстарына қол жеткізуді бақылау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Деректер қорын басқару жүйелері
Мақсаты: мәліметтер базасын жобалау туралы теориялық білім алу; мәліметтер базасын басқару жүйелерінің теориялық негіздерін зерттеу; мәліметтер базасын басқарудың заманауи жүйелерін компьютерде қолдану мен іске асырудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: ДБ, деректер модельдері туралы білімді қалыптастыру; ДБ басқару жүйесінің функциялары; деректерді сақтаудың, іздеудің заманауи технологиялары. Жобалау және басқару үшін SQL сұрауларын, MySQL әзірлеу әдістерін қолдану; деректерді іздеу және алу критерийлерін анықтау. Заманауи ДҚБЖ көмегімен клиенттік және серверлік бөліктерді әзірлеу дағдылары. ДБ пайдалану мониторингін жүзеге асыру. Мәліметтер базасын пайдалану кезіндегі оқиғаларды талдау. ДБ-ға қол жеткізуді бақылау құралдары мен әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы
Мақсаты: ақпараттық әсер ету объектісі ретінде есептеу жүйелерінің архитектурасының принциптері, құрылыс әдістемесі, даму перспективалары зерттеледі. Мазмұны: дәстүрлі, параллельді және дәстүрлі емес архитектурасы бар компьютерлердің Даму бағыттары; деректерді беру желілерін құру принциптері. ӘК сапасының өлшемдерін анықтау. Процессорлардың түрлерін ажыратыңыз. Жадқа қол жеткізу уақытын азайту мәселелері. Жүйелердің өнімділігін анықтау. Заманауи компьютерлердің, жүйелер мен желілердің архитектурасын таңдау және кешендеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер қорын құрастыру негіздері
Мақсаты: мәліметтер базасының тұжырымдамасында сақтау, өңдеу принциптері келтірілген. Х-ның қауіпсіз жұмыс істеу мәселелері, осы саладағы жаңа тәсілдер мен шешімдерді зерттеу. Мазмұны: қауіпсіздік шарттарына қойылатын талаптарды талдай отырып Х деректердің тұтастығын, құпиялылығын және қол жетімділігін, қол жетімділікті шектеу тетіктерін жобалайды. ДБ қорғау механизмдерін, схемаларын қолданады, бағалайды. ДБ жұмысындағы іркіліс тәуекелдерін болжау және бағалау. Мәліметтер базасын басқару жүйесін ұйымдастыру. ДҚБЖ ұйымдастырудың теориялық, практикалық мәселелерінің аспектілері зерттеледі. Реляциялық алгебраны, ДБ құрылымын қалыпты формаларға келтіру үшін ER-диаграммаларды қолдану, SQL-де деректерді өңдеу операцияларын орындау. ДҚБЖ үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету үшін жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы орнату, конфигурациялау. ДҚ қауіпсіздік шарттарын талдау, ДҚБЖ ағымдағы және перспективалық міндеттерін шешу. ДБ пайдалану кезінде туындайтын ақауларды анықтау және жою.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Желілік технологиялар
Мақсаты: компьютерлік желілердің физикалық, логикалық, бағдарламалық құрылымын зерттеу. КС жобалау кезінде талаптарды талдау, стандарттарды сақтау. Мазмұны: белгілері бойынша жіктеу, желіні құру принциптері. Желілік өзара әрекеттесу ережелері. Адрестеу әдістерін қолдану. КС базалық технологияларын зерттеу. Бағдарламалық жасақтаманы, аппараттық компоненттерді таңдау, негіздеу, олардың белгілі бір желілік технологияның сапасына сәйкестігі. Қауіптерді анықтайды және желіні қорғау шараларын қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Графиканың қолданбалы бағдарламалары
Мақсаты: компьютерлік графиканың әдістерін, құралдарын сипаттайды. Композиция теориясын, түстерді зерттеуді, мультипликацияны, математикалық, алгоритмдік, кескінді қалыптастырудың техникалық негіздерін білу. Мазмұны: реалистік көріністерді құрудың алгоритмдері мен математикалық негіздері; графикалық стандарттар мен кітапханаларды, мультимедияны қолдану әдістері мен технологияларын қолдана отырып, графиканың негізгі алгоритмдерін жүзеге асыру. Компьютерлік анимация әдістерін қолдану, дизайнды жобалау. Компьютерлік бағдарламалардың көмегімен веб және полиграфия үшін векторлық иллюстрациялар жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қолданушының графикалық интерфейсі
Мақсаты: пайдаланушының ОЖ-мен жұмыс істеуі үшін бағдарламалық жасақтаманы зерттеу. Мазмұны: графикалық модульдерді тиісті ата-аналық бағдарламаның жұмыс кеңістігіне орналастыру дағдылары. Ресурсқа қол жеткізуді синхрондау (мутекстер, семафорлар). GI негізгі элементтерін құру дағдылары: ақпаратты енгізу және шығару (түймелер, қосқыштар, combobox, label, edit field, listbox, menu және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Пән мен тілді біріктіре оқыту
Мақсаты: алгоритмдерді әзірлеу, бағдарламалау негіздері туралы идеялар мамандықтың басқа пәндерін оқуға жеткілікті және одан әрі кәсіби қызметте қолданылады. Мазмұны: Автоматтандырылған ақпараттық жүйелер туралы негізгі ұғымдар, іс-қимыл алгоритмдерінің, мәліметтер базасының, желілік технологиялардың, ақпаратты қорғау құралдарының ақпараттық өзара байланысының принциптері зерттеледі. GUI негізгі түсініктері. Python-да әртүрлі алгоритм схемаларының бағдарламаларын әзірлеу дағдылары. Заманауи фреймворктар, құралдар жинағы ортасында бағдарламалау; әзірленген бағдарламаны өз бетінше жөндеуді және тестілеуді жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биометриялық идентификациялауды басқару
Мақсаты: биометриялық жүйелердің негізгі сипаттамалары зерттеледі және қолданылады. Мазмұны: биометриялық сәйкестендіру әдістері (саусақ іздері, бетті анықтау, иристі сканерлеу, көз торын сканерлеу, дауысты талдау, геометриялық талдау әдістері), биометриялық үлгілерді қорғау. Қауіпсіздік саясатының критерийлеріне сәйкес биометриялық сәйкестендіру әдістерін басқару дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпаратты биометриялық қорғау технологиялары
Мақсаты: ақпаратты биометриялық қорғау технологиялары, биометриялық аутентификацияның статикалық және динамикалық әдістері, биометриялық қорғау жүйелері түсіндіріледі. Мазмұны: оларды АКЖ-дің қауіпсіздік саясатының критерийлеріне сәйкес қол жеткізуді басқару және бақылау жүйелерінде қолдану. Биометриялық деректерді өңдеу, талдау, жіктеудің биометриялық алгоритмдерін жобалайды және құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейнелерді тану негіздері
Мақсаты: студентті үлгіні тану бойынша алған білімдері мен практикалық дағдыларын жаңғыртуға үйрету, оған үлгіні тану бойынша бағдарламалық өнімдерді әзірлеуде заманауи тәсілдің негіздерін қолдануға үйрету, алған білімдерін шығармашылықпен қолдануға және пайдалануға үйрету. Мазмұны: үлгілерді белгілер бойынша танудың негізгі әдістері мен әдістерін түсіндіреді; бастапқы деректерді белгілі бір сыныпқа жатқызу. Жұмыс фазасының тапсырмаларының түрлерін анықтау. Жіктеу ережелерін қолдану. Тану мәселесін шешетін жүйелердің мысалдары. Сөйлеуді, суреттерді, мәтіндерді тану әдістерін қолдану. Тану есептерін шешуде қолданылатын математикалық және алгоритмдік аппаратты меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпараттық қауіпсіздік мәдениеті
Мақсаты: АҚ ережелері-БҰҰ конвенциясы негізінде ақпаратқа қатысушылардың мүдделерін құрметтеу. Мазмұны: қол жеткізу деңгейлерін ажырату. Мінез-құлық моделінің синтезі: орнату, ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларының жиынтығы. Ұйымдастыру шараларын жүргізу, тұрақты менеджмент, ағып кету қаупінің алдын алатын регламенттерді белгілеу, ақпаратпен қауіпсіз жұмыс істеу. АҚ мәдениетін қалыптастыру-стратегиялық перспективаның сенімді қарым-қатынасы, компанияның дамуы, тұрақтылығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Криптография
Мақсаты: құпиялылықты, деректердің тұтастығын, объектілердің аутентификациясын қамтамасыз ету әдістерін игеру. Мазмұны: қазіргі криптографияның математикалық негіздерін зерттеу; криптожүйелердің тұрақтылығының көрсеткіштері мен мәселелері. Криптографиялық алгоритмдерді-симметриялы, ассимитрлік, хэш функцияларын бағдарламалық қамтамасыз ету үшін аспаптық құралдарды қолдану. Негізгі криптографиялық есептерді шешу әдістерін негіздейді, криптожүйелердің тұрақтылығын талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпараттық қауіпсіздікті жоспарлау және басқару
Мақсаты: ұйымдағы ақпараттық қауіпсіздікті басқарудың негізгі әдістері мен құралдарын игеру. Мазмұны: белгілі бір объектінің ақпараттық қауіпсіздігін басқару жүйелерін әзірлеу, іске асыру, пайдалану, талдау, сүйемелдеу және жетілдірудің негізгі тәсілдерін зерттеу. Ақпараттық және кибержүйелердегі қауіпсіздік шарттарының талаптарын талдай отырып, АҚ саласында басқарушылық шешімдер қабылдау дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жүйелер мен желілердің архитектурасы
Мақсаты: стандарттарға сәйкес деректерді беру жүйесімен, байланыс жабдықтарымен және байланыс арналарымен байланысқан таратылған компьютерлік техника кешені қарастырылады. Мазмұны: компьютерлік желі архитектурасының көп деңгейлі жүйе ретіндегі принциптері. Ашық жүйенің стандартты моделі. Хаттамалар негізінде жүйелердің келісілген жұмысын зерттеу. Жүйелердегі процестерді параллельдеу міндеттері. Берілген функционалдық сипаттамалардағы жүйелердің өнімділігін, масштабталуын есептеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Компьютерлік ақпаратты қорғау технологиясы
Мақсаты: деректерді өңдеу жүйелеріндегі ақпараттың осалдығы мәселелері қарастырылады. Мазмұны: ақпараттың қауіпсіздігіне төнетін қатерлер талданады және олардың негізінде АЖ-ны, телефизикалық құрылғыларды қорғаудың бағдарламалық-аппараттық құралдары әзірленеді және таңдалады. Ақпаратты қорғаудың, қауіптердің алдын алудың әдістері, техникалық әдістері мен технологиялары қолданылады және олардың негізінде қауіпсіздік шараларын жетілдіру бойынша ұсыныстар жасалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы
Мақсаты: оқыту процесінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістерін, тәсілдері мен дағдыларын игеру, олардың шығармашылық қабілеттерін, дербестігін, оқудағы бастамасын және болашақ қызметін дамыту арқылы студенттердің дайындық деңгейін арттыру. Мазмұны: Зияткерлік белсенділік. Ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі. Ғылыми ақпаратты іздеудің негізгі әдістері. Баяндама мен презентацияларды дайындау әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпараттық жүйелерді алдын ала қорғау
Мақсаты: ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің кешенді тәсілін талдау. Ақпараттық қауіпсіздік ұғымы мен компоненттері. Мазмұны: ақпараттық жүйелердегі ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлер. Ақпараттық қауіпсіздіктің рәсімдік деңгейін әзірлеу. Ақпараттық қауіпсіздіктің бағдарламалық-техникалық деңгейі. Ақпаратты Техникалық арналар арқылы ағып кетуден қорғау. Ақпаратты рұқсатсыз кіруден қорғау. Антивирустық қорғаныс құралдары. Қорғау рәсімдерінің негізгі қағидаттарын (авторизация, аутентификация, ЭЦҚ) және қауіптердің алдын алу технологиясын, деректерді зияткерлік талдауды, желілік қауіпсіздікті, ДБ, мобильді құрылғыларды қорғау схемасын тиімді қолдану, осалдықтар мен статистикалық ақпаратты зерттеу негізінде жұмыс орындарының қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мобильді құрылғылардың қауіпсіздігі
Мақсаты: мобильді жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын игеру. Мазмұны: типтік қауіптерді анықтау, қорғаныс жүйесін құру үшін осалдықтарды анықтау; сервермен өзара әрекеттесуді зерттеу, қолданбалы аудит. Қорғаныс құралдарын таңдауды дәлелдейді, мобильді ОЖ үшін қауіпсіз бағдарламаларды әзірлеу үшін осы шараларды бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киберфизикалық жүйелерді жобалау негіздері
Мақсаты: интернет заттарының технологиялары, кибер-физикалық жүйе, таратылған жүйелер, пәнаралық тәсілдер, кибернетика теориясын біріктіру, мехатроника сипатталған. Мазмұны: жобалау және процестер туралы ғылымдар, CPS есептеу элементтері, робототехника тұжырымдамалары, интеллектуалды механизмдері бар сенсорлық желілер. Киберфизикалық жүйелердің құрамдас бөліктерінің интеграциясын жүргізеді және оларды қауіпсіздік шарттарына қойылатын талаптарды талдау арқылы жобалайды. Ақпаратты қорғаудың КҚҚ мониторингінің нәтижелерін бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік жобаларын басқару
Мақсаты: қауіпсіздік жүйесін жоспарлау мәселелері қарастырылады. Аналитикалық ойлауды және кәсіпорындарды осалдықтардың бар-жоғына жобалау алдындағы тексеруді жүргізу қабілетін көрсетеді. Мазмұны: қауіпсіздік саясатының модельдері, Ақпараттық жүйелерді, мобильді құрылғыларды қорғаудың бағдарламалық-аппараттық құралдарын таңдау принциптері. Жүйеде, компьютерлік желілерде ақпараттық ағындардың тұтастығына төнетін қатерлерді бейтараптандыру және азайту дағдылары. АҚ-ны үздіксіз басқару кезінде жобаларды болжау және тұрақтылық мәселелерін шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Bеб-бақылау технологиялары
Мақсаты: web technology қауіпсіз жұмыс жүйесінің компоненттері зерттелуде. Мазмұны: пайдаланушының компьютері мен шолғышының өзара әрекеттесу мәселелері, барлық компоненттер арасындағы байланыс арнасы, брандмауэр, IPS, WAF. Тұтастықты бақылау құралдарын қолдану, ПАС таңдау, кіріктірілген криптографиялық қорғаныс механизмдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері
Мақсаты: шифрлардың жалпы түрлері және оларды криптоанализдеу әдістері, ақпараттың тұтастығы туралы түсініктер, криптографиялық хаттамалар, электрондық қолтаңбалар сипатталған. Мазмұны: қауіп-қатерден қорғаудың криптографиялық әдістерін жүзеге асыруда х математикалық әдістер қолданылады (топ теориясы, жалған кездейсоқ тізбектер). Шифрлау және криптоанализ алгоритмдерін, физикалық байланыс арналарының бірегей қасиеттерін пайдалануға негізделген заманауи криптографиялық тәсілдерді енгізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Web-бағдарламалау
Мақсаты: web технологияларымен жұмыс істеу үшін бағдарламалау принциптері зерттеледі. Клиенттік және серверлік топ бағдарламасына қойылатын талаптарды анықтау. Мазмұны: клиенттік (JavaScript, CSS), серверлік (РНР тілі) қосымшаларға арналған бағдарламалау құралдарын қолдану (MySQL). ДҚБЖ-мен өзара іс-қимылды ұйымдастыру. Серверде веб-сайтты әзірлеу, қауіпсіз орналастыру, қолдау және сүйемелдеу дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ақпараттық қауіпті болжау
Мақсаты: қауіптердің алдын алу мәселелерін зерделеу, БҚ ықтимал осалдықтарын анықтау, АЖ жұмысының статистикалық деректерін талдау негізінде ықтимал залалды бағалау. Мазмұны: жүйелердің осалдығын анықтайтын құралдарға шолу. АҚ қауіптерін болжау және алдын алу әдістерін қолдану, ықтимал шабуылдар. Қауіпсіздік шараларын жетілдіру үшін АЖ жұмыс қабілеттілігінің мониторингі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехника негіздері
Мақсаты: білім алушыны робототехника негіздерін зерделеу кезінде алған білімдерін, практикалық дағдылары мен дағдыларын жаңғыртуға, сондай-ақ бағдарламалық өнімдерді әзірлеу кезінде алған білімдерін қолдануға және пайдалануға үйрету. Мазмұны: робототехникалық жүйелердің қолданылуы мен негізгі мүмкіндіктерін; РТС жобалау әдістері мен жұмыс істеу принциптерін қарастырады. РТС логикалық басқару объектілерін талдау; робототехникалық құрылғыларды әзірлеуге техникалық тапсырма жасау; РТС элементтерінің сипаттамаларын есептеу және таңдауды жүзеге асыру; әртүрлі роботтардың жұмыс алгоритмдерін бағдарламалау; басқару автоматтарын тұрақты әдістермен синтездеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы бағдарламалық қамтама
Мақсаты: студенттерде қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану саласында базалық құзыреттіліктерді қалыптастыру, олар болашақта ЕТ және БҚ бойынша маманның кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру кезінде дамиды. Мазмұны: технологиялық операция, өмірлік цикл, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу кезеңдері, бағдарламалық өнімге қойылатын талаптар ұғымын қарастырады. Бағдарламалық өнімге техникалық тапсырманы әзірлеу қабілетін дамытады; бағдарламалық жасақтаманың құрылымдық және функционалдық схемасын әзірлеу; бағдарламалық жасақтама құрылымын жобалау үшін қадамдық егжей-тегжейлі әдісті қолдану. БҚ құрылымдарын әзірлеу; әзірленген БҚ жөндеу және сынау; бағдарламалық құжаттаманы жасау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мобильді қосымшаларды құрастыру негіздері
Мақсаты: мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде сервистік бағдарламаларды, қабықтарды қолдану ерекшеліктері. Мазмұны: Мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде сервистік бағдарламаларды, қабықтарды қолдану ерекшеліктерін сипаттайды. Мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде сервистік бағдарламаларды, сервистік қабықтарды әзірлеу, пайдалану дағдыларын меңгеру. Қолданбалы мәселелерді шешу үшін бірнеше мүмкін болатын бағдарламалық өнімдерді, модельдерді таңдау дағдылары. Медиа объектісін бағдарламалау. Іске асырылатын мультимедиялық объектінің моделін құру үшін модельдеу принциптерін қолданыңыз. Мониторинг жүргізу және мультимедиялық ақпаратты модельдеу үшін бағдарламалық құралдарды таңдау. Мультимедиялық жобаны мобильді гаджет форматына импорттау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтаманы құрастыру технологиясы
Мақсаты: технологиялық операция, өмірлік цикл, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу кезеңдері, бағдарламалық өнімге қойылатын талаптар ұғымын қарастырады. Мазмұны: бағдарламалық өнімге техникалық тапсырманы әзірлеу; бағдарламалық жасақтаманың құрылымдық және функционалдық схемасын жасау; бағдарламалық жасақтама құрылымын жобалау үшін қадамдық егжей-тегжейлі әдісті қолдану қабілетін дамытады. БҚ құрылымдарын әзірлеу; әзірленген БҚ жөндеу және сынау; бағдарламалық құжаттаманы жасау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Киберфизикалық жүйелердің ақпараттық қауіпсіздігін жобалау
Мақсаты: ендірілген және киберфизикалық жүйелер, олардың физикалық әлеммен өзара әрекеттесуі зерттеледі. Мазмұны: КФЖ қорғаныс механизмдерін жобалау әдістемелерін, бағдарламалау құралдарын, киберфизикалық жүйелердің құрылымын талдауды қолданады. Ақырғы автоматтар сияқты логика мен дискретті модельдерді қолдана отырып есептеулерді модельдеу. Нақты уақыттағы кіріктірілген және кибер-физикалық жүйелердің қауіп көздерін анықтау және қорғау шаралары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Arduino және 3D Printing технологиялары
Мақсаты: студенттердің электроника мен есептеу техникасының қазіргі даму тенденцияларын ескере отырып, микроконтроллерлерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етудің берілген әдістемесін әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды игеруі. Мазмұны: Ардуиноны Инфрақұрылым, электронды, механикалық компоненттер бір құрылғыға жиналатын орта және осы компоненттердің мінез-құлқын бағдарламалау ретінде қарастырады. Аппараттық бөлікті зерттейді (микроконтроллері бар электронды тақталар, ілеспе элементтер-қуат тұрақтандырғышы, кварц резонаторы, құлыптау конденсаторлары). Микроконтроллерлерді (Ардуино) практикалық бағдарламалау, бағдарламаларды интеграцияланған бағдарламалық ортада құрастыру, оларды аппаратураға жүктеу; 3D-Printing пайдалану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды жүйелердің негіздері
Мақсаты: интеллектуалды жүйелердің блоктарын зерттеу: білім базасы, шешім шығару механизмі, интеллектуалды интерфейс. Мазмұны: тапсырмаларды табиғи және формальды тілдерде ұсыну. Бұлыңғыр жиындарды модельдеу, бұлыңғыр логика. Өнім жүйелері, семантикалық желілер, фреймдер арқылы интеллектуалды жүйелердегі білімді ұсыну; білімдегі логикалық қорытынды алгоритмдері. Суреттегі мәтінді тану кезінде интеллектуалды жүйелерді іс жүзінде қолдану. Сынақ деректер жиынтығын құру ережелерін, алгоритмдерін және технологиясын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киберфизикалық жүйелермен басқару
Мақсаты: кибер-физикалық жүйелердің архитектурасы есептеу ресурстарын физикалық нысандарға біріктіру ретінде қарастырылады. Мазмұны: болжау, өзгерістерге бейімделу үшін интернет-хаттамалар арқылы өзара әрекеттесудегі датчиктер, жабдықтар мен ақпараттық жүйелер кешенін зерттеу. Өнеркәсіптік жүйелерді, қосымшаларды қорғау және КФЖ стандарттау үшін қауіпсіз байланысты, есептік жазбаны басқару жүйесін, кіруді басқаруды (Identity and Access Management) таңдау, қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаратылыстану-ғылыми, математикалық, экономикалық ғылымдардың заңдары мен құралдарын пайдалану қабілетін көрсетеді, пәнаралық контексте ақпараттық жүйелердегі, web-кеңістіктегі кәсіби есептерді шешуді, сараптамалық және ғылыми зерттеу дағдыларын қолданады
- Стандарттарға сәйкес талаптарды талдайды және пайдаланушы мен жүйенің өзара іс-қимыл қауіпсіздігі қағидаттарын сақтай отырып, ақпараттық және кибер жүйелерге арналған БҚ компоненттерінің, желілердің (функционалдық мүмкіндіктері, сыртқы интерфейстер, деректерге, пайдаланушы құжаттамасына, пайдалануға және сүйемелдеуге қойылатын талаптар) сипаттамаларын айқындайды
- Жұмыс істеу талаптарын оның компоненттерінің құрамын анықтайтын архитектураға түрлендіреді, оларды сипаттайды, кейіннен кодтау, енгізу, тестілеу, Бағдарламалау технологиялары негізінде сүйемелдеу үшін олардың арасындағы интерфейстер
- Кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу үшін тиісті алгоритмдерді, деректер құрылымдарын, құралдарды және бағдарламалау тілдерін қолданады
- Бағдарламалық модульдерді құрастыру және деректерді түрлендіру (түрлендіру) рәсімдері негізінде БҚ компоненттерін интеграциялауды жүргізеді, алынған деректерден тиісті ақпаратты жасайды, ДБ-ға SQL сұраулар жасайды, БҚ-ны қажетті сапа өлшемдеріне сәйкестігін бағалайды
- Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклін біледі, әр түрлі ортадағы кітапханалардың стандартты жиынтығымен заманауи Объектілік бағдарламалау тілдерінің құралдарын және бағдарламалық жасақтаманың көп тапсырмасы жағдайында іске асыру ерекшеліктерін, интеллектуалды жүйелердің функционалдығын, сондай-ақ бағдарламалық жасақтама нұсқаларын жаңарту және мәліметтер базасын жаңа платформаларға көшіру ережелерін, ыңғайлылықты жақсарту технологияларын қолданады
- Стандарттарды, заманауи ОЖ және аппараттық жүйелерді таңдауды дәлелдей отырып, қауіпсіздік саясатын анықтайды және жаңартады, бағдарламалық жасақтаманы жүзеге асырады х, мобильді құрылғылар, Интернетке қауіпсіз қол жеткізудің негізгі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін Web ортасы
- Қорғау рәсімдерінің (аутентификация, ЭЦҚ, криптография), деректерді зияткерлік талдаудың, желілік қауіпсіздіктің, ДБ қорғау схемасының негізгі қағидаттарын және зерттеу, осалдықтарды сараптау және статистикалық ақпарат негізінде деректерді, мобильді құрылғыларды сақтауды ұйымдастырудың ерекшелігін қолданады
- Қолданыстағы жүйелер мен бағдарламалық-техникалық құралдар процестерінің мониторинг нәтижелерін талдай отырып, жүйелердің жұмыс істеуін қамтамасыз етеді, рұқсат етілмеген іс-әрекеттердің алдын алу, антивирустық базаларды жаңарту қағидаттарында қауіпсіздік шараларын жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлейді
- Бәсекеге қабілеттілікті арттыру үшін елде және шетелде ғылым мен техниканың жетістіктерін пайдалана отырып, БҚ әзірлеу және деструктивті ақпараттық әсерлерден қорғаудың әдістері мен бағдарламалық-техникалық құралдарын дамыту перспективаларын айқындайды
- Академиялық адалдық, қаржылық білім қағидаттарын сақтай отырып, кәсіби ортада және қоғамда мемлекеттік, орыс, ағылшын тілдерінде жазбаша, ауызша коммуникациялар құруға, БҚ жұмыс істеуін қамтамасыз ету жүйелерінің арнайы құжаттамасын ресімдеуге қабілетті
- Цифрлық шешімдерді жобалау мен іске асырудың барлық кезеңдерінде аналитикалық ойлау мен жауапты тұтыну мен өндірісті, орнықты даму мақсатындағы әріптестік дағдыларын, өмір бойы оқуға деген ұмтылысты көрсетеді