Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән докторантты зерттеу үдерісін түсіндіруге және ғылыми мәтіндерге талдау жасау, әдіснама жазу, зерттеу жоспарын құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән зерттеу дизайны, дерек жинау, сапалық және сандық әдістер, зерттеу этикасы мен деректерді талдау бойынша кешенді білім береді, нәтижесінде докторанттың ғылыми жұмысын жүйелі жазуына негіз қалайды.

    Несиелер - 5
  • Статистикалық талдау әдістерін терең зерттеу

    Бұл пәннің мақсаты – статистиканың ғылыми зерттеулердегі рөлін түсіндіре отырып, деректерді талдаудың заманауи статистикалық әдістерін меңгерту. Статистикалық талдау түрлі саладағы күрделі міндеттерді шешуге арналған тиімді құрал, сондықтан пән іріктеме негізінде объектілер жиынтығы туралы қорытынды жасау, олардың сипаттамаларын анықтау, айнымалылар арасындағы байланыстарды талдау, болжам жасау және шешім қабылдау үдерістеріне қажетті әдістемелік негіздерді үйретуге бағытталған. Пән аясында докторанттар статистикалық тәсілдерді ғылыми-зерттеу жұмыстарына тиімді қолдануды үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Ақпаратты математикалық және графикалық өңдеудің заманауи әдістері

    Пәннің мақсаты – эксперимент нәтижелерін бағалауға көмектесетін, компьютерлік технологияларды қолдана отырып, ақпаратты өңдеудің тиімді заманауи математикалық және графикалық әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру. Нәтижелер: ақпаратты өңдеудің заманауи математикалық және графикалық әдістерін біледі; эксперимент нәтижелерін математикалық бағалауды біледі және теориялық қорытынды жасай алады; математикалық модельдеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде командада жұмыс істей алады.

    Несиелер - 5
  • Функционалдық сауаттылықты бағалау моделі

    Пәннің мақсаты-функционалдық сауаттылықтың негізгі компоненттерінің идеясы мен құралдарын: математикалық сауаттылықты, оқу сауаттылығын, жаратылыстану сауаттылығын, қаржылық сауаттылықты, жаһандық құзыреттілікті және креативті ойлауды зерделеу арқылы функционалдық сауаттылықты бағалау модельдерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант ұсынуы керек: функционалдық сауаттылық бойынша зерттеулерді дамытудың халықаралық контексті туралы, функционалдық сауаттылықты қалыптастыру мониторингі туралы, негізгі мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын бағалаудың жалпы тәсілдері туралы, функционалдық сауаттылықты бағалау үшін өлшеу материалдарының спецификациясын және тапсырмаларға қойылатын талаптарды әзірлеу туралы. Докторант функционалдық сауаттылықты бағалаудың белгілі бір моделін қолдану барысында жеке блоктардың мазмұнын нақтылай және толықтыра алады.

    Несиелер - 6
  • Шеткі есептерді шешуді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты – докторанттарды шеттік есептерді шешуді оқытудың заманауи әдістемелерімен таныстыру, шеттік есептерді және олардың қолданылуын шешу әдістері бойынша әдебиеттерді өз бетінше зерттеу дағдыларын қалыптастыру, шеттік есептерді шешудің тиімді сандық әдістерін таңдау дағдыларын дамыту. Нәтижелер: шеттік есептерді шешудің аналитикалық әдістерін біледі; есептеудің негізгі ұғымдары мен әдістерін қолдана отырып, шеттік есептерді шешу үшін сандық әдістер мен алгоритмдерді таңдау әдісін меңгерген; зерттеу арқылы алынған нәтижелерге сүйене отырып, шеттік есептердің шешімдеріне талдау жасай алады.

    Несиелер - 6
  • Математиканың философиялық негіздері

    "Математиканың философиялық негіздері" пәнінде таным теориясының элементтері, танымның философиялық және математикалық формаларының байланысы қарастырылады, қазіргі математиканың әдіснамасы мен метафизикасының мәселелері талданады, әдіснамалық негізі бар математика дидактикасының таңдалған сұрақтары баяндалады. Докторант біледі: математика, философия және математиканың философиялық негіздері туралы; математика негіздері мен негіздемелерінің мәселелері, математика-дағы рационалды және иррационалды математикалық объектінің мәселелері; математикалық білімнің ерекшеліктері, математикалық ғылымның қалыптасуы мен дамуы және математикалық білім құрылымдарымен математикалық таным-ның ерекшеліктері жайлы. Докторант техникалық ақпараттарды қазіргі математикадағы жаңа зерттеу әдістерінің әдіснамалық мәнін түсіндірудегі қажеттілігіне талдау жасай алады.

    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Пән ғылыми бағыттағы әртүрлі мәтіндерді (ғылыми мақала, баяндама, пікір, әдеби шолу, эмпирикалық зерттеу және т.б.) жазу дағдыларын қалыптастыруға және олардың құрылымы мен ерекшеліктерін терең меңгертуге бағытталған. Пән мазмұнына ғылыми жазылым үдерісінің барлық кезеңдері – тақырып таңдаудан бастап, мақаланы халықаралық басылымда жариялауға дейінгі кезеңдердегі өзекті мәселелер кіреді. Докторанттар сыни ойлау, жүйелі және дәлелді жазу, ғылыми дискурсты қалыптастыру, мәтінді талдау, бағалау және ғылыми стильде оқи білу дағдыларын дамытады. Халықаралық деңгейдегі рейтінгісі жоғары журналдардағы ғылыми мақалалардың құрылымымен, стильдерімен танысады.

    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Халықаралық академиялық стандарттарға сай ғылыми мәтіндер құрастырады.
  • Академиялық жазылым талаптары мен өзінің ғылыми саласының ерекшеліктеріне сәйкес жеке зерттеу жоспарын жобалайды.
  • Ғылыми қорытындылар жасау үшін статистикалық әдістерді қолданып, зерттеу нәтижелерін ұсынады.
  • Ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдаланады.
  • математикалық білім беру саласындағы зерттеулердің барлық негізгі түрлерін сыни тұрғыда бағалап ғылыми пікірталастарға қатысады;
  • Ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жазу ережелері мен қағидаларын сақтай отырып, ғылыми жұмыстарды жариялау үшін халықаралық рецензияланатын деректер базасы мен ресурстарды пайдаланады.
  • Математика саласында алған теориялық білімін тереңдетіп, жетілдіру арқылы зерттеу қабілеттерін практикалық тұрғыда тиімді пайдаланады.
  • Жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістері мен стратегияларын ескере отырып математика саласындағы ғылыми-әдістемелік мәселелерді шешеді.
Top