6B03214 Қоғаммен байланыс в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Талапты бакалаврларды PR-пен қазіргі заманғы әдістерге, жарнамаға және маркетингке ие ақпараттық және коммуникациялық саласындағы тәжірибелік дағдылармен дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Пән кәсіпкерлік қызмет пен бизнесті ұйымдастырудың теориялық, ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында нақты бизнес-міндеттерді тиімді талдауға және шешуге, сондай-ақ серпінді іскерлік ортаға бейімделуге мүмкіндік беретін кәсіпкерлік ойлауды қалыптастырудың нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздері қарастырылады. Пән мазмұнын меңгеру барысында алынған білім студенттерді бизнесті жүргізу және кәсіпкерлік жобаларды дамыту процесінде негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті құзыреттермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
5. ЖБП ТК ООД КВ GCD ЕК Ғылыми зерттеу негіздері Основы научных исследований Basics of scientific research 5 Пәннің мақсаты – әлеуметтік зерттеу әдістерін, ғылыми мақала, ғылыми жоба, жұмыс жазудың талаптары мен негіздерін үйрету. Ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық, жалпытеориялық әдістерін, олардың ерекшеліктерін, зерттеу нысанына қарай пайдалануды меңгеру. Эксепримент жасау, сауалнама құрастыру, сауаланаманың қорытындысын шығару, зерттеу жұмысында түрлі талдау әдістерін пайдалана отырып, интернет платоформалар көмегімен қорыту, ғылыми ақпараттық базалармен, халықаралық ғылыми басылымдар базаларымен жұмыс істеуге дағдылану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Журналистикаға кіріспе
Пәннің мақсаты – журналистиканың негізгі функциялары мен принциптері, БАҚ типологиясы, журналистік кәсіптің ерекшеліктері, журналистік шығармашылықтың спецификасы мен журналист жұмысының әдістерін оқыту. Сондай-ақ, журналистиканың қалыптасу үрдісі, журналистиканың басты элементтері мен қызметі, классикалық және күнделікті журналистиканың ерекшеліктерін үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазақ баспасөзінің тарихы
Пәннің мақсаты қазақ баспасөзінің қалыптасуы мен даму жолдарын, газет, журналдардың шығу тарихы мен сол кезеңдегі қоғамдық-саяси оқиғалардың баспасөзде жазылуы, редакция мен авторлар, басылымның бағыт-бағдары мен мазмұны туралы білім беру. Қазақ баспасөзі тарихын біледі, әр жылдардағы баспасөздің көтерген мәселелері мен өзекті тақырыптарына талдау жасайды. Белгілі публицистер мен жетекші тұлғалардың шығармашылық шеберліктері туралы біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жазу және редакциялау технологиясы
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жазу өнері мен редакциялауға үйрету. Ақпаратты баяндау, деректер мен сандарды қолдану, тақырып қою, маңызды ақпаратты таңдау, тұжырым жасау, мақаланың композициясын құру секілді шығармашылық тапсырмаларды орындау арқылы мақала жазуға және дайын мәтіндерді редакциялауды оқыту. Автордың ойын ұтымды жеткізудің теориялық мәселелері мен қоса редакциялаудың түрлерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ радиожурналистика тарихы
Пәннің мақсаты – радиожурналистиканың қалыптасуы мен даму жолдарын, радиодағы алғашқы хабарлар, олардың авторлары мен жанрлық ерекшеліктерін, радиожаңалық жүргізушілердің шеберлігін үйрету. Радиожурналистиканың қоғамдық санаға ықпалы мен әсерін, белсенді ақпараттық қызметіне қатысты мәліметтерді талдау, радиохабардың мазмұны мен пішінін, көркемдік сипатын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
PR теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты – қоғамдық байланыс саласын түсіну және бағалау үшін студенттердің ғылыми көзқарастарын қалыптастыру. Қоғамдық қатынастар теориялық негіздерін түсіндіре отырып, техникаларын жетілдіру әдістерін үйрету. Басқа жүйедегі орнын анықтау, пәнаралық ұқсастықтары мен ерекшеліктерін зерттеуге бағыттау. Қоғамдық байланыс саласының шығу тарихы мен даму ерекшеліктеріне тоқталу. Сонымен қатар, жасанды интеллектінің қоғамдық байланыс саласындағы рөлін және оның саланы жетілдірудегі мүмкіндіктерін қарастыру. Бұл пән жалпы қоғаммен байланыс саласына кіріспе болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазақ телевизиясының тарихы
Пәннің мақсаты – қазақ телевизиясының қалыптасуы мен даму жолдарымен таныстыру, ұлттық телевизия тарихындағы алғашқы хабарлар мен тележүргізушілердің шығармашылық мектебінен хабардар ету. Телевизияның ақпараттық, танымдық, тәрбиелік бағыттағы қызметін айқындайтын хабарлардың ерекшеліктерін, техникалық мүмкіндіктері мен шығармашылық ізденістерін білу. Білім алушылар пән барысында телевизия тарихыменғанаемес, оның тәжірибесін, шығармашылық шеберханасында меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу мәдениеті мен техникасы
Риторика, шешендік шеберліктің негіздерін меңгеру. Сөйлеу техникасын меңгеру, эмоцияны дамыту, шығармашылық туындыларды талдау, өзіндік эстетикалық бағалауды меңгеру дағдыларын игеру, білім көкжиегін кеңейту үшін дағдыларды пайдалану, мәдени ортаны саналы түрде қалыптастыру, базаны жүйелеу үшін мультимедиялық ресурстар мен компьютерлік технологияларды пайдалану. Дерек көздерін қолдана білуге дағдыландыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық коммуникация және PR-кейстер
Пәннің мақсаты – отандық және шетелдік медиакеңістіктердің әлеуетін, цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектіні қамту қабілетін зерделеу. Коммуникациялық ресурстар мен бренд позициялау мүмкіндіктерін арттыру жолдарын қарастыру, жинақталған тәжірибені талдау және тұтынушыларды тарту арналарын кеңейтуге ықпал ететін PR-кейстер мысалында олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін, рөлі мен тиімділігін саралау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR құқықтық және этикалық нормалары
Бұл пәннің негізгі мақсаты – болашақ PR мамандарын қоғаммен байланыс саласындағы кәсіби этика мен құқықтық нормаларымен таныстыру, осы саланың қоғамдық маңызын зерделеу, этикалық мінез-құлық кодексінің мазмұны мен оны қолдану аясын талдау, құқықтық білімдерін жетілдіру, сондай-ақ кәсіби этика талаптарына сай студенттердің практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR-дағы ақпараттық қауіпсіздік
Пәннің мақсаты – студенттерге медиасауаттылық пен медиаэтика негіздерін үйрету, сондай-ақ ақпаратты іздеу, алу, өңдеу, растығын тексеру және оны құқықтық нормаларға сәйкес тарату дағдыларын қалыптастыру. Студенттер фактчекинг пен верификацияның негізгі әдістерін меңгеріп, оларды тәжірибеде тиімді қолдануды үйренеді. Ақпаратты өңдеу және тасымалдау барысында жиі кездесетін қателіктердің алдын алу жолдары, жасанды интеллект көмегімен таралған жалған ақпаратты анықтау және оның түпнұсқасын айыру тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет пен өнердегі PR
Студенттерді мәдениет және өнер мекемелерінің PR-шараларына арналған бағдарламаны әзірлеуге дайындау; Мәдениет мекемелерінің қызметінде PR-технологияларын пайдалану өнерін түсіндіру. Студенттердің мәдениетін қалыптастыру үшін қоғамдық қатынастар саласында зерттеулер жүргізуді үйрету, өнер (бұқаралық ақпарат құралдарының экспресс-анализі, медиа-файлдар, интернет-ресурстар, PR-да аудиторияның әлеуметтанулық зерттеулері), медиа-жоспарлауды жүзеге асырады және бұқаралық ақпарат құралдарының қатысуымен іс-шараларды ұйымдастырады, мәдениет және өнер мекемелерінде имидждік жұмыстар жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Телерадиожурналистика жанрлары
Пәннің мақсаты – телевизия мен радио жанрларының құрылымы туралы білім беру. Телевизия мен радиожанраларына қойылатын талаптарды үйрету, сондай-ақ жанрлар трансформациясына қатысты ғылыми тұжырымдарды талдау, аталған жанрларда сюжет, хабар түсіру шеберлігін меңгеру. Жанрлардың түрленуі мен жаңа пішіндерін аңғара отырып, жанр құраушы элементтерді білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
PR-дағы жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – студенттерге ЖИ-дің жұмыс істеу принциптері туралы кешенді түсінік қалыптастырып, оларды заманауи PR тәжірибесіндегі қолдану тәсілдерін мәдени, этикалық және кәсіби контексте бағалай білуге үйрету. Жасанды интеллект технологияларының қазіргі қоғаммен коммуникация орнатудағы орны мен мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар ЖИ алгоритмдерінің PR стратегияларын жасау мен мазмұн өндірудегі рөлі, мақсатты аудиторияны зерттеу және цифрлық деректерді интерпретациялау әдістері, медиа мониторинг және коммуникация тиімділігін болжауда ЖИ құралдарының орны, PR саласындағы этикалық мәселелерін талқылап, заманауи құралдарды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл
Пәннің мақсаты – студенттердің мемлекеттік мекемелермен өзара әрекеттесу әдістемесін қалыптастыру, коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдар мен мемлекеттік органдар арасындағы қарым-қатынастарды қалыптастыру қағидаларын, мемлекеттік органдардың нормативтік-құқықтық жұмысын талдау әдістемесін түсіндіру. Студенттерді мемлекеттік органдармен өзара әрекеттесу және мемлекеттік органдар қызметінің коммерциялық қызметке әсер ету жағдайын талдауды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Саяси коммуникация жүйесі
Студенттер заманауи саясатты дамытудың негізгі үрдістері мен перспективаларын талдауды және түсіну үшін қажетті білімдер мен дағдыларды игереді. Студенттерге саяси коммуникациялық науқандарды жүзеге асырудың құрылымы мен шарттары туралы білім беру; саяси қарым-қатынас модельдерін, техникалары мен технологияларын, саяси және сайлау кампанияларында қолданылатын саяси коммуникациялардың арналары мен әдістерін, саяси жұмылдыру бағыттарын меңгерту
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі
Пәннің мақсаты - бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі жайлы білім беру. Теледидар, радио, баспасөз бетінде жарияланатын журналистік материалдың мәтінімен жұмыс жасау кезіндегі редакторлық кәсіптің теориялық, практикалық әдіс-тәсілдерін оқыту. Мәтінмен жұмыс жасаудың белгілі теориялық негіздемелері мен практикалық әдіс-тәсілдері, сонымен қатар редактордың қызметтік міндеттерін үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жарнама өнері
Жарнама шығармашылығы теориясының негіздері, жарнамалық өнім өндірісінің технологиясы бойынша студенттердің білімін қалыптастыру. Студенттерді графикалық өнімдерді жобалауға, көрнекі құралдарды құруға, жарнамалық өнімді өндіруге сілтеме жасау, жарнамалық өнімдердің сапасын бағалау. Шығармашылық ұғымдарды техникалық (шығармашылық) тапсырма бойынша дамыту. PR маманының кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, шығармашылық көркемдік дизайнды беру үшін жобалық объектінің нысанын көлемді және графикалық моделдеу әдістемесін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медиақұқық
Пәннің мақсаты медиадағы құқықтық мәселелер туралы білім беру, медиатұтынушының құқығын сақтауға үйрету. Медиадағы өз құқығын сақтаудың жолдарын меңгерту. Медиаға қатысты заңнамалық құжаттармен таныстыра отырып, нақты кейстерді талдау арқылы болашақ мамандарға құқықтық тәрбие беру. Ақпарат тарату мен ақпаратты тұтыну, талдау, құқықтық проблемалардың туындауына әсер ететін жағдаяттарды түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Имиджелогия
Пәннің мақсаты – имидж қалыптастыру технологиясы бойынша негізгі білімі бар маман дайындау. Курсты меңгеру барысында студенттер кәсіби имидж түрлерін, имидж қалыптастырудың қағидаларын және дағдыларын меңгереді. Компанияның және тұлғаның жеке қасиеттері мен қабілеттерін анықтау, олардың тұлғалық дамыту әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
БАҚ-пен өзара іс-қимыл
Қоғамдық қатынастардың ақпараттық негіздерін студенттердің әлеуметтік қызметтің ерекше және ерекше түрі ретінде теориялық түсінуін қалыптастыру; баспасөз қатынастарының қазіргі заманғы жүйесімен танысу, олардың ерекшеліктері мен жұмыс істеу ерекшеліктері; барлық түрдегі және деңгейдегі БАҚ өкілдерімен, сондай-ақ ішкі корпоративтік коммуникациялар контекстінде қоғамдық байланыс жөніндегі маманның практикалық іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәндерді зерттеу, сонымен бірге отандық БАҚ-тың барлық түрлерінің жұмыс істеуінің қазіргі заманғы жүйесі туралы жүйелі білімдерді алуды ұсыну; негізгі кәсіби әдебиетпен таныстыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бейне және аудио коммуникациялық өнім өндірісі
Қолданбалардың кең ауқымында заманауи аудио және бейне технологияларын зерттеу, әртүрлі байланыс арналарын және сақтау құралдарын пайдаланып, түсірудің, өңдеудің және берудің, цифрлық және аралас жүйелерді жобалауға, әзірлеуге және қолдануға дайындық жасау. Интернет-бейнетүсірілім саласындағы практикалық мәселелерді технологиялық шешу деңгейінде цифрлық бейнематериалдармен жұмыс істеудегі студенттердің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Паблисити негіздері
Пәннің мақсаты – PR теориясы мен практикасының негізгі қағидаларын коммуникативтік технология ретінде және оны практикалық қолдану тәсілі ретінде зерттеу. Аналитикалық, ақпараттық, сараптамалық-консалтингтік және өндірістік қызмет түрлерінде кәсіби дағдылар мен құзыреттілікті игеру. Әртүрлі салаларда қолайлы имиджді сақтау үшін жағымды қоғамдық пікір мен оң бейнені қалыптастырудың әдістері мен технологияларын, сондай-ақ паблисити мен жарнама әдістерін меңгеру. Ұйымның беделі мен танымалдығын арттыруға бағытталған стратегияларды құру, басқару құралдарын қалыптастыру қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғамдық пікірді зерттеу
Студенттердің ойлау қабілетін және дағдыларын қалыптастыру негізінде ғылыми-зерттеу жұмыстары арқылы, қоғамдық пікірді зерттеудегі негізгі проблемалар туралы идеяларды қалыптастыру. Олардың шешу жолдары; қоғамдық пікірдің әлеуметтік ірі тұжырымдамаларының мазмұнын ашу, қоғамның социологиялық теорияларының қалыптасу тарихы мен мәнін талдау, пікірлерді тоғыстыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сұқбат технологиясы
Студенттерді сұхбат алу құрылымымен таныстыру, оның мағынасын ашу, қоғаммен байланыс жөніндегі маманның жұмысының функциялары мен тәжірибеде қолдану әдісін меңгерту, негізгі сұхбаттасу әдістерін үйрену, соның ішінде психологиялық, этикалық және технологиялық стандарттар; әңгімелесудің типологиясы туралы қажетті білім көлемін қамту, журналистік жанрлар жүйесіндегі орны мен рөлін анықтау; интервьюердің практикалық дағдыларын кеңінен оқыту және практикалық қызметте сұхбат алуға арналған өтініштердің ауқымын қамту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиапсихология
Пәннің мақсаты – медиапсихологияны әлемдік мәдениеттің қарқынды дамып келе жатқан саласы ретінде таныстыра отырып, осы сала бойынша теориялық және практикалық білім беру. Сонымен қатар, тұлға мен бұқаралық ақпарат құралдарының өзара әрекеттесуінің психологиялық аспектілерін меңгерту. Студенттер медиаөнімдерді қабылдау ерекшеліктері мен олардың психологиялық әсерін түсінеді, ақпаратты беру, қабылдау және пайдалану тәсілдерін игереді. Пән аясында медианы тұтынудың әлеуметтік мәселелері де талқыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнама өнері
Пәннің мақсаты – студенттердің жарнама теориясының негіздері мен жарнамалық өнім өндірісінің технологиясы бойынша білімін қалыптастыру. Студенттер графикалық өнімдерді жобалау, көрнекі құралдарды қолдану, жарнама жасауға арналған әдістер мен технологияларды, сондай-ақ жарнама өндірісінде жасанды интеллектінің мүмкіндіктерін меңгереді. Пән аясында жарнамалық материалдарды автоматтандыру, мақсатты аудиторияны талдау және креативті контентті генерациялау үдерістерінде жасанды интеллект құралдарын тиімді пайдалану жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
PR жобаларын аналитиқалық қамтамассыз ету
Студенттерді жүйелі ойлауға дағдыландыру және іскерлік коммуникациялардың заманауи технологияларымен таныстыру; байланыс қызметін жоспарлау. Студенттердің өзекті тақырыптарды таңдауы, жарияланым проблемалары, ақпарат жинаудың өз әдісі, оны тексеру және талдау қабілеттерін қалыптастыру. БАҚ үшін материалдар жасау, PR-жобаларды талдау, бағалау және редакциялау және PR-ортасында қабылданған бюджет пен уақыт бойынша қабылданған нормалар мен стандарттарға сәйкес келтіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спичрайтинг
Студенттердің көпшілік алдында сөз сөйлеу, ауызша сөйлеу тəсілдері туралы білімін зерттеу. Сөзді жазу технологиясын және мамандық ретінде қарастыру, көпшілік алдында сөйлеу тәсілдерін және жанрларын зерттеу, сөйлеуге дайындық кезеңдерін меңгеру, әртүрлі құрылымдардың, жанр түрлері мен жанрлардың сөйлеу мәтіндерін құрастыруда тұрақты дағдыларды меңгеру, ауызша әңгімелесуді ұйымдастыру және спикер сөзін құру, сөйлеу дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиаменеджмент және маркетинг
Пәннің мақсаты - медиаменеджменті мен маркетингі тарихымен, теориясы, әлемдік медиадағы озық тәжірибелері жайлы білім беру. Интерактивті тәсілді меңгерту, менеджмент аясында проблемаларды шешу және жобалау-сараптамалық дағдыларын үйрену. Ұжымды басқарудың негізгі принциптерін, басқару түрлерін, әріптестермен байланыс жасау, бір мақсат, бір мүддеге жұмылдырудың тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Радио хабар жасау технологиясы
Пәннің мақсаты – болашақ мамандарға радиожурналистика саласында жұмыс істеудің теориялық және практикалық негіздерін үйрету. Студенттер радио хабар дайындау, ақпаратты жинау және тарату, репортаж жасау, бағдарламалардың сценарийін жазу және оларды көпшілікке ұсыну әдістерімен танысады. Сонымен қатар, жасанды интеллект құралдарын қолдану арқылы аудиоматериалдарды автоматтандыру, мәтінді дауысқа айналдыру, жаңалықтарды сараптау және тыңдарман аудиториясын талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақ үй бизнесіндегі PR
Пәннің мақсаты – туризм және қонақ үй бизнесінде PR-технологиялар мен жасанды интеллектіні тиімді қолдана алатын болашақ мамандарды даярлау. Студенттер инновациялық және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде туристік өнімдерді әзірлеу, ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгереді. Жасанды интеллект көмегімен қызмет сапасын арттыру, тұтынушы сұранысын болжау және шешім қабылдау процестерін оңтайландыру қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық PR
Студенттерді қаржы саласындағы қолданылатын жарнамалық және PR-технологиялардың жүйелік білімдерін қалыптастыру. Студенттер қаржы саласындағы коммуникациялық науқандарды дамыту технологиясын игеру; жарнама және PR тиімділігін талдау және есептеудің негізгі әдістерін қолдану; банк секторы үшін бағдарламалық және маркетингтік зерттеу құралдарын дамыту дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іс-шараларды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты – студенттерді кез-келген деңгейдегі іс-шараларды өткізу үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгеру. Баспасөз конференцияларын, брифингтерді, баспасөз турларын және басқа іскерлік іс-шараларды өткізу дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу дағдыларының әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR коммуникациядағы конфликтология
Тәрбие құралы арқылы қоғаммен байланыс жөніндегі маманға қоғамдағы қақтығыстың басқарылуын және конфликттерді шешудің негізгі жолдарын түсіндіру, жанжал туындаған жағдайда қажеттіліктердің, мүдделердің, құндылықтардың болуымен қатар және ұйымдық қақтығыстың тетіктерін жақсы түсіну кезінде командаларға жұмысты ұйымдастыру үшін қажет екенін түсіндіру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мультимедиалық журналистика
Пәннің мақсаты – болашақ журналистерге түрлі компьютерлік қосымшалар мен бағдарламаларды, сондай-ақ жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Мақалаларды өңдеу, сюжеттер жасау, жұртшылыққа ақпарат тарату тетіктерін анықтау, тың интерфейс пен дизайнды қолдану, сонымен қатар ЖИ құралдары арқылы мәтін, бейне және аудионы өңдеу, деректерді талдау, аудиторияның сұранысын болжау сияқты мүмкіндіктерді үйрету. ЖИ технологияларын қолдана отырып, медиаконтент өндірісінің тиімділігін арттыру және заманауи журналистиканың талаптарына сай жұмыс істеу дағдыларын дамытуды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар контентін дамытудағы PR технологиялар
Пәннің мақсаты – балаларға арналған сапалы контент дайындау және оны таратудағы PR технологияларды меңгеру. Отандық және шетелдік балалар журналистикасының тарихы мен даму кезеңдері, балаларға арналған өнімдерді дайындау және тарату ерекшеліктері, ақпаратты алу, өңдеу, тарату, аудитория санын арттыру, аудитория сұранысын зерттеу, тартымды, өтімді контент жасау ерекшеліктерін меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау саласындағы PR
Пәннің мақсаты – кәсіби қызмет саласында тиімді жұмыс істеу үшін болашақ маман дайындау. Курс арқылы студенттер денсаулық сақтау саласында PR-технологияларды қолдану дағдыларын, коммуникациялық стратегияларды қалыптастыру және денсаулық сақтау саласында дағдарысқа қарсы іс-шараларды жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар контентін даярлау ерекшеліктері
Пәннің мақсаты – балаларға арналған сапалы контент дайындау және оны таратудағы ерекшеліктерді меңгеру. Отандық және шетелдік балалар журналистикасының тарихы мен даму кезеңдері, балаларға арналған өнімдерді дайындау және тарату ерекшеліктері, ақпаратты алу, өңдеу, тарату, аудитория санын арттыру, аудитория сұранысын зерттеу, тартымды, өтімді контент жасау ерекшеліктерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиаэтика
Пәннің мақсаты - медиа саласындағы этикалық мәселелер мен оларды шешудің жолдарын үйрену. Жарнама, жаңалықтар, қоғамдық қатынастар саласында кездесетін түрлі қиындықтар мен кедергілерді талқылау. Моральдық тұрғыдан кемелденген кәсіби медиа маманының құзыреттіліктері жайлы түсінік қалыптастыру. Сақтық және әлеуметтік желі, иммерсивті журналистикадағы этика, жеке бас құпиясын сақтау әдебі, қоғамдық құқық, сөз бостандығы, этикалық нормалардың қақтығысына қатысты мысалдардан тәжірибе жинақтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Подкаст жасау теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты – подкаст жасау және өңдеу процесінде заманауи аудио-бейне технологиялармен, соның ішінде жасанды интеллект құралдарымен жұмыс істей алатын мамандарды даярлау. Студенттер тақырып таңдаудан бастап сценарий жазу, сұхбат жүргізу, бейнежазба түсіру, монтаждау және жариялауға дейінгі барлық кезеңдерді, соның ішінде препродакшн мен постпродакшн ерекшеліктерін меңгереді. Подкаст мазмұнын талдау, дыбысты тазарту, жасанды интеллектінің көмегімен автоматты транскрипциялау және аудиториялық ұсыныстар жасау әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндетін шешу үшін коммуникацияға ауызекі және жазбаша түрде қазақ, орыс және шетел тілдерінде кіру. Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, түрлерін және оған қарсы тұрудың құқықтық әрі моральдық тәсілдерін түсініп, адалдық пен жауапкершілік құндылықтарын тәжірибеде қолдану.
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана біледі, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдайды, ғылыми зерттеу әдістерін меңгереді.
- Қаржылық тәуекелдердің, дағдарыстардың, алаяқтықтың әсерін бағалау негізінде меншікті ақша бюджетін басқару, жеке бюджетті жоспарлау, қаржы өнімдері мен инвестициялау құралдарын қолдану бойынша талдамалық қабілеттерін дамыту; қаржы заңдары мен ережелерін, цифрлық және қаржылық технологияларды, оның ішінде мобильді қосымшаларды қолдану негізінде ұтымды қаржылық мінез-құлыққа кепілдік беретін қазіргі заманғы қаржы құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру; салықтарды есептей және оңтайландыра білу, міндетті зейнетақы жарналары мен басқа да төлемдерді есептеу дағдыларын қолдану, сақтандыру өнімдерін пайдалану.
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
- Инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау.
- Отандық және шетелдік БАҚ пен PR тарихын оқу, зерттеу, заманауи бұқаралық коммуникацияларда қоғаммен байланыс материалдарын жобалау, журналистиканың қоғамдағы рөлі мен атқаратын міндеттерін анықтау, дереккөздермен жұмыс істеу, мәселелерді талдау, тақырып таңдау, жасанды интеллект көмегімен деректерді сұрыптау, журналистиканың жанрлық ерекшеліктерін меңгеру, мәтінді редакциялау және әртүрлі жанрларда жазу дағдыларын игеру.
- Мәдениетаралық қарым-қатынас тәсілдерін зерттеу және талдау, мақсатты аудиторияны анықтау, сұранысқа сай әрекет ету, бұқара алдына сөйлеу, сторителлинг әдістерін қолдану және мәтін жазу ерекшеліктерін меңгеру.
- PR - жобаларды басқаруға арналған кəсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттарды қою жəне тапсырмаларды қалыптастыру.
- Бейне және аудио өнімдерді жасау құралдарын меңгеру. Жарнама, PR және BTL науқандарында интернет-маркетинг әдістерін қолдану, жасанды интеллектке негізделген платформаларды игеру. Бағдарлама сценарийін жазу, редакциялау және эфирге дайындау дағдыларын дамыту.
- Мәдениетаралық байланыс дағдыларын игеру, имидждік стратегиялар жазу және халықаралық іс-шараларды ұйымдастырудағы PR құралдарын меңгеру.
- Қоғамдық пікірлерді зерттеу, мақсатты аудиторияны анықтау, трендтерді талдау, тәуекелдерді анықтау және талдау, дағдарысқа қарсы шараларды жоспарлау және ақпараттық манипуляциядан қорғау әдістерін меңгеру.
- PR жобалардың әдістерін қолдану, ақпаратты жинау, жүйелеу және өз бетінше талдау, жоспарлаудан бастап нарықта ілгерілеуге дейінгі консалтингтік қызмет көрсету, өнімдерін дайындау және жариялау үшін қажетті деректерді өңдеу, жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану дағдыларын меңгеру.
- Қоғаммен байланыс қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін түсіну. Ұйымдар мен жеке тұлғалар үшін имидждік және жарнамалық стратегиялар әзірлеу. Ақпараттық жүйелер, саяси коммуникациялық үдерістер және PR науқандарды талдау дағдыларын меңгеру.
- Тәуекелдерді анықтау және бюджеттік жобаларды басқару, PR-дың заманауи әдістері мен жасанды интеллектіні қоғаммен байланыс саласында қолдану, бизнес мәселелерін шешу үшін маркетинг, имидж және жарнама стратегияларын әзірлеу, брендинг әдістерін меңгеру.
- PR және байланыс саласындағы заңнаманы және нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алу.