7M11113 Мейманхана ісі және мейрамхана бизнесі в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қонақжайлылық индустриясы саласына білікті, тәжірибеге бағытталған, ғылыми-зерттеу, педагогикалық және кәсіби қызметтерінде өзекті мәселелерді талдауға және шешуге қабылетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Туризм және қонақжайлылықтағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі
Пән магистранттарда ғылыми зерттеулер методологиясын кешенді түсіну мен зерттеу құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлау, дайындау және жүргізу әдістері, қазіргі заманғы ғылыми талдау, деректерді интерпретациялау және жүйелеу әдістері (модельдеу, салыстыру, жалпы қорытынды жасау, рефлексия және алынған нәтижелерді экстраполяциялау) қарастырылады. Бұл жұмыстар педагогикалық және зерттеу қызметіне қойылатын талаптарға сәйкес жүзеге асырылады. Сонымен қатар, қорытындылар мен ұсыныстарды формулирлеу және негіздеу, туризм және қонақжайлылық саласындағы зерттеу және аналитикалық жұмыстарды сыни бағалау ерекшеліктері оқытылады. Курс аясында ғылыми қызметтің этикалық қағидалары, академиялық адалдық, ғылыми жарияланымдарды рәсімдеу және зерттеу тобының жобалық жұмысы мәселелері де қарастырылады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы кәсіби шет тілі
Пән шетел тіліндегі коммуникацияны, ғылыми және кәсіби қызметтегі ағылшын тілін пайдалану дағдыларын меңгеруге және оны шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста еркін қолдануға, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі біліммен қамтуға бағытталған. Курс аясында магистранттар өз көзқарасын дәлелді түрде білдіру, сыни ойлау қағидаттарына негізделген коммуникация, әдістемелік жұмыстар, білім алушылардың әлеуметтенуі мен ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін кәсіби тұрғыдан жеткізу тақырыптарын меңгереді. Пән шетел тілін кәсіби қызметте, ғылыми және зерттеу жұмыстарында, сыни тұрғыдан ойлау қабілетінде, іскерлік хат-хабар жүргізуде, келісімшарттар мен басқа да ресми құжаттарды құрастыруда, арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуде, кәсіби ақпарат алуда тиімді қолдануға үйретуге бағытталған. Сонымен қатар, пән магистранттардың жалпы мәдени деңгейін көтеруге, кәсіби қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытуға, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділікпен және құрметпен қарауға тәрбиелеуге ықпал етеді.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты – басқару психологиясының заманауи бағыттары мен негізгі тәсілдерін, сондай-ақ психологиялық басқарудың базалық заңдылықтарын ашып көрсету. Курс аясында басқарушылық қызметтегі мақсат қою мәселелері, басқару міндеттерін жоспарлау мен шешудің психологиялық ерекшеліктері, басқарушылық бақылаудың психологиялық мәні, оның қателіктері мен тиімділігі қарастырылады. Сонымен қатар, ұйымды басқарудың нәтижелілігі мен тиімділігі, өндірістік ұйымдар мен психологиялық ахуалды этномәдени тұрғыдан басқарудың әлеуметтік-психологиялық негіздері, әдістемелік жұмыс, білім алушылардың әлеуметтенуі және ғылыми-зерттеу қызметі мәселелері де қамтылады.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандық маркетинг және электрондық коммерция
Бұл курстың мақсаты түлектерде цифрлық маркетинг пен электрондық коммерцияны ұйымдастырудың жалпы принциптері бойынша теориялық білімді қалыптастыру болып табылады. Курс контент маркетингі, іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO), әлеуметтік медиа маркетингі, электрондық пошта, төлем жүйелері және Тұтынушы деректерін басқару сияқты онлайн ортадағы жарнамалық стратегиялар мен жарнамаларды зерттеуді қамтиды.Цифрлық сату арналарын, электрондық коммерцияны басқару бағдарламалық құралын тиімді пайдалану принциптеріне және цифрлық науқандарды талдау мен басқарудың практикалық дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.Курстың заманауи бағыты жасанды интеллект құралдарын цифрлық маркетингке біріктіру болып табылады, соның ішінде мазмұнды жекелендіру, тұтынушылардың мінез-құлқын болжау, тұтынушылардың тәжірибесін Автоматтандыру және маркетингтік стратегияларды оңтайландыру үшін нейрондық желілер мен машиналық оқыту алгоритмдерін пайдалану.Пәннің маңызды бөлігі сонымен қатар цифрлық маркетинг пен электрондық коммерцияның этикалық және құқықтық аспектілерін, соның ішінде жеке деректерді қорғауды, цифрлық ашықтықты және AI пайдалану жауапкершілігін зерттеу болып табылады.
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Адам ресурстарын басқарудағы инновациялық технологиялар
Пән туризм саласындағы адами ресурстарды басқарудың заманауи қағидаттарын зерттеуге бағытталған. Курс барысында қызметті бағалау әдістемесін және басқарушылық шешімдерді қабылдау тәсілдерін қолдану, әдістемелік жұмыс, білім алушылардың әлеуметтенуі мен ғылыми-зерттеу қызметі, сондай-ақ туристік кәсіпорындарда магистрлік диссертация жазуға қажетті зерттеу мәселелері қарастырылады. Курс шеңберінде адами ресурстар аудиті, кадрларға деген қажеттілікті анықтау және олардың біліктілік талаптарына сәйкестігін сыни тұрғыдан талдау, ұйым имиджін жақсарту бойынша іс-шаралар әзірлеу, сондай-ақ смарт-технологияларды қоса алғанда, заманауи технологияларды енгізу тақырыптары қамтылады.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курстың мақсаты – ғылым философиясын, оның пәні мен мәртебесін, қазіргі дүниетанымдық парадигмадағы тәсілдердің эволюциясын қарастыру. Курста қазіргі ғылым тарихының философиялық негіздері, ғылыми танымның құрылымы, оның туризм индустриясындағы даму әдістері мен формалары, ғылыми ұтымдылық және оның түрлері, әдіснамалық принциптердегі әлеуметтік-мәдени және құндылық бағдарлау рефлексиясы, әлеуметтік-гуманитарлық таным мен зерттеу шешімдерінің онтологиялық негіздері, сондай-ақ сыни ойлауды қалыптастыру және ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асыру мәселелері ашылады білім беру ортасында.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби бағытталған)
Осы курс болашақ мамандардың кәсіби қажеттіліктеріне бейімделген арнайы тілдік дайындауды жүзеге асыруға бағытталған. Курс аясында туризм индустриясына қатысты лексика, грамматика және мәдени аспектілерді меңгеру, кәсіби контексттегі қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру, шетелдік клиенттермен, әріптестермен және мүдделі тараптармен тиімді қарым-қатынас жасау үшін шетел тілін пайдалану мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, мәдениаралық өзара әрекеттестікті практикалық қолдану, жастардың әлеуметтенуі, әдістемелік жұмыс және ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру мәселелері қамтылады. Бұл курс болашақ мамандардың кәсіби және академиялық ортада нәтижелі жұмыс істеуіне қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақжайлылық индустриясының тұрақты дамуы мәселелерін ұйымдастыру және басқарудың заманауи тәсілдері
Пән туризм және қонақжайлылық саласындағы ұйымдастыру және басқару мәселелерін анықтау мен шешуге бағытталған. Курс аясында туристік нарықтағы проблемалық жағдайларды диагностикалау және оларды сыни тұрғыдан талдау, заманауи технологиялар мен жобалау әдістерін (STEM-ассоциациялар, цифрландыру, Fidelio, Front Office, Amadeus және т.б. бағдарламалар) қолдану, ұйымдастырушылық және басқарушылық міндеттерді шешу, жаңа туристік өнімдер мен қызметтерді әзірлеу мәселелері қарастырылады. Курста туризм индустриясын тұрақты дамыту мәселелеріне, басқарудың экологиялық, әлеуметтік және экономикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Сондай-ақ туристік өнімнің ұзақ мерзімді сапасын қамтамасыз ету және аумақтардың ресурстық әлеуетін сақтау бағытында жобалар мен басқарушылық шешімдерді әзірлеу, инновациялық ойлау қабілетін дамыту қамтылады. Магистранттар стратегиялық жоспарлау, ресурстық әлеуетті талдау және туризм саласындағы кәсіби стандарттар мен жоғары мектеп педагогикасына сәйкес шешімдер әзірлеуді көздейтін қолданбалы жобалармен айналысады.
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Академиялық бағытталған шет тілі
Курстың мақсаты – ғылыми мәтіндер мен коммуникативтік тапсырмалар кешені негізінде жазбаша және ауызша коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Курс аясында академиялық ақпаратты талдау, жалпылау, классификациялау мәселелері, лексикалық және грамматикалық тақырыптарды дамыту мен жетілдіру қарастырылады. Сонымен қатар, аннотация жасау, рефераттау және интерпретациялау сияқты тілдік және академиялық стратегияларды меңгеру, әдістемелік қолдау көрсету, академиялық сөйлеуді дамыту және білім беру қызметі шеңберінде коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақүй өнімдерін қалыптастыру және насихаттау стратегиялары
Бұл курс мейрамхана және қонақ үй өнімін әзірлеу мен ілгерілетудің ерекшеліктерін, қонақжайлылық қызметтері нарығын талдауды, қалыптастыру технологиялары мен құралдарын, қызметтерді ілгерілетуге әсер ететін факторларды зерттеуге бағытталған. Курс аясында мақсатты нарықты және бәсекелестік ортаны талдау, қонақүй-мейрамхана өнімін қалыптастыру технологиялары, ілгерілету құралдары, ілгерілету стратегияларын әзірлеу, сервисті жетілдіру шаралары, маркетингтік үдерістерді цифрландыру, қызметті бағалау және басқарушылық шешімдер қабылдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің педагогикалық кәсіби стандартының талаптарына байланысты стратегиялық басқару, цифрлық ілгерілету және басқару міндеттерін іске асыру саласындағы құзыреттерді қалыптастыруға аударылады.
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курстың мақсаты – жоғары мектеп педагогикасының заманауи іргелі теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, отандық және шетелдік педагогикалық тұжырымдамалар мен теорияларды, оқыту технологияларын ашып көрсету. Курс барысында жоғары білім беруді дамыту мәселелері, тұлғаға бағытталған және құзыреттілікке негізделген оқыту тұжырымдамалары, тұтас педагогикалық үдеріс теориялары, кредиттік оқыту жүйесінің мәні, жоғары оқу орындарын басқару, жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу қызметі, оның тарихы, сондай-ақ жоғары оқу орнындағы ғылыми-педагогикалық қызметтің әдістемесі және оқытудағы инновациялық технологиялар және оқу үдерісін педагогикалық жобалау әдістері ашылады.
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Ұйымдастырушылық жобалау және дизайн
Курс магистранттарда дизайн саласындағы ұйымдық жобалау және жобаларды басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында жобаның мақсаттары мен талаптарын айқындау, бюджет пен ресурстарды жоспарлау, тапсырмаларды бөлу, уақытты басқару, жұмыс үйлесімділігін қамтамасыз ету, сапаны бақылау, ұйымдық жобалаудың әдістері мен құралдары, жобалық шешімдерді жүзеге асыру және сүйемелдеу мәселелері қарастырылады. Ерекше назар қызметті бағалау, басқарушылық шешімдерді әзірлеу, көшбасшылық пен жобалық үдерістерді үйлестіру дағдыларын дамытуға, стратегиялық басқару мен білім беру жобалық қызметі саласындағы еңбек функцияларына сәйкес жұмыс істеуге бағытталған.
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Туризм және қонақ үй бизнесінің кластерлік моделін дамытуды жоспарлау және болжау әдістемесі
Бұл курс магистранттарға туристік-қонақ үй бизнесі контексінде кластерлік тәсілдің тұжырымдамасын терең меңгеруге мүмкіндік беруге бағытталған. Оқыту барысында магистранттар зерттеу, жоспарлау және болжау әдіснамасын, кластерлік дамудың үлгілік ерекшеліктерін, сондай-ақ кластерлік модель шеңберінде туристік-қонақ үй бизнесін дамыту стратегияларын зерделейді. Сонымен қатар, курс аясында нарықтық ортаны және тұтынушылардың қажеттіліктерін талдау әдістеріне де ерекше назар аударылады.
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Мейрамхана және қонақүй бизнесінің даму тенденцияларын талдау
Курс мейрамхана және қонақ үй индустриясындағы заманауи үрдістерді талдауға бағытталған. Оған тұтынушылардың талғамындағы өзгерістер, технологиялық жаңалықтар мен заңнамалық өзгерістер кіреді. Курс аясында мейрамхана және қонақ үй бизнесін дамыту стратегияларын қалыптастыру, салалық кәсіпорындардың қызметін бағалау, басқарушылық шешімдер қабылдау, қонақ үй-мейрамхана саласындағы инновациялық тұжырымдамаларды әзірлеу және нарықтық сұраныстың өзгерістеріне бейімделу тақырыптары қарастырылады. Ерекше назар стратегиялық талдауды, жобалық қызметті және инновацияларды тәжірибеге енгізуді үйлестіруге, қонақ үй кешенін дамытуды басқару функцияларына және оқытуға білім беру әдістемелік даярлық мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Семестр - 3
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қонақжайлылық индустриясында қоғамдық өмір мен кәсіби қызметке белсенді және жауапты қатысуға дайындыққа бағытталған мәдени-ағартушылық қабылдауды қалыптастырады, қонақүй кешені мен қонақүй желілерінің стратегиялық дамуына әсер ететін жаһандық және жергілікті үрдістерді түсіну және талдау қабілетін дамытады, сондай-ақ жоғары оқу орнының оқытушысы ретінде әлеуметтік бейімделу мен педагогикалық бағыттылықты қамтамасыз етеді.
- Қонақжайлылық индустриясының трансформация жағдайында стратегиялық талдау әдістерін және басқарушылық шешімдерді әзірлеуді қолданады, бизнес ортаның және жаһандық трендтердің факторларын ескере отырып, туристік нарықтың кластерлік ерекшеліктерін зерттейді. Сондай-ақ білім алушылардың туристік қызметтер кластерлік нарығын зерттеу барысында талдау жасау және шешім қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл ретте бизнес-ортаның ерекшеліктері мен қонақжайлылық индустриясының даму бағыттары ескеріледі.
- Қонақүй кешенінің операциялық қызметін оңтайландыру үшін интернет-маркетинг пен электрондық сауданың цифрлық құралдарын қолданады, бизнес ортаны, ресурстық қамтамасыз етуді және департаменттер мен қызметтердің тиімділігін талдау негізінде инновациялық шешімдерді енгізуді басқаруға бағытталған.
- Нарықтық ортаны талдау, инновациялық маркетингтік зерттеулер, тұрақты даму қағидаттары және мінез-құлық экономикасы негізінде қонақүй және мейрамхана кәсіпорындарын басқару стратегияларын жоспарлайды және жүзеге асырады. Бәсекеге қабілеттілікті арттыру және тұрақты даму мақсатында бірегей құндылық ұсыныстарын қалыптастырып, жобаларды бастамашылықпен жүзеге асыруға бағытталған.
- Қонақжайлылық индустриясындағы әлемдік, өңірлік және ұлттық тәжірибені жүйелеп, қорытындылайды; стратегиялық талдау және бағалау әдістерін, сондай-ақ көпмәдениетті ортада конструктивті өзара әрекет тәсілдерін қолданады. Қонақүй және мейрамхана кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру әдістемесі мен тәсілдерін талдап, бағалайды, экономикалық саясатты іске асыру мен қонақүй кешені мен желісінің стратегиялық дамуын басқару құралдарын тиімді қолдануға бағытталған.
- Қонақжайлылық индустриясындағы стратегиялық проблемалық жағдайларды диагностикалап, анықтайды; оларды алдын алу және еңсеру шараларын әзірлейді. Заманауи ғылыми әдістер мен технологияларды қолданудың негіздемесін ұсынады; инновациялық шешімдерді жобалап, енгізеді. Қонақүй және мейрамхана кәсіпорындарының тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған жаңа қолданбалы өнімдер мен қызметтерді зерттеу және әзірлеуге белсенді қатысады.
- Қонақжайлылық индустриясының негізгі даму көрсеткіштерін сыни тұрғыдан талдап, бағалай отырып, әдістемелік тәсіл арқылы алынған білім мазмұнын іске асырады. Стратегиялық және тактикалық жоспарлау мәселелері бойынша басқарушылық шешімдерді негіздейді. Туристік және қонақүй нарығының даму перспективаларын болжай отырып, заманауи талдау әдістері мен стратегиялық басқару құралдарын тиімді пайдаланады.
- Аймақтың әлеуметтік, экономикалық және саяси жағдайларын ескере отырып, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының тұрақты дамуына бағытталған бизнес-идеяларды қалыптастыру мақсатында нарықтық мүмкіндіктерді талдау және бағалау негізінде бағдарламалар, ұсыныстар мен жобаларды әзірлейді. Қонақүй бизнесінде стратегиялық жоспарлау және өзгерістерді енгізу үшін инновациялық-аналитикалық және қолданбалы технологиялардың қолданылу нәтижелерін жүйелеп, талдайды.
- Шетел тілін қазіргі экономикалық, әлеуметтік және халықаралық жағдайларды сыни тұрғыдан талдау, олардың даму тенденцияларын бағалау және салыстыру үшін, сондай-ақ ғылыми құжаттамаларды (диссертациялар, есептер, баяндамалар, мақалалар және т.б.) ғылыми және іскерлік стиль талаптарына сәйкес дайындау және ресімдеу үшін қолданады. Сонымен қатар, шетелдік серіктестермен өзара іс-қимыл кезінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті көрсетеді, бейінді басылымдарды интерпретациялайды және стратегиялық талдау нәтижелерін халықаралық контексте ұсынады.
- Қонақжайлылық саласындағы зерттеу тапсырмаларын ғылыми зерттеу әдістемесі мен инновациялық процестердің тиімділігіне әсер ететін факторларды талдау және синтездеу арқылы анықтайды және шешеді. Сыни ойлау негізінде негізделген ұсыныстар мен қорытындыларды қалыптастырады. Сонымен қатар кәсіпорындардың жобалық және аналитикалық қызметіне, сондай-ақ кәсіби білім беру және қонақжайлылық индустриясы саласындағы ғылыми зерттеулерге белсенді қатысады.
- Өзінің оқытушылық практикасын және әріптестерінің тәжірибесін талдау (рефлексия) арқылы оқу-әдістемелік материалдардың сапасын арттыруға, курстардың мазмұны мен оқыту әдістемесін жетілдіруге бағытталған жұмыс жүргізеді. Сонымен қатар қазіргі заманғы білім беру ортасының талаптары мен кәсіби стандарттарға сәйкес оқу бағдарламалары мен жоспарларын әзірлеу және жаңарту процесіне белсенді қатысады.
- Білім беру үдерісінде оқыту мен тәрбиелеудің жалпы қағидаттары мен заңдылықтарын рефлексиялап, олармен жұмыс істейді, оның ішінде тәрбие беру компонентін жүзеге асыру стратегиясын әзірлеу және талқылау барысында педагогика, психология және әдістеме салаларындағы теориялық және практикалық дағдыларды қолдана отырып, кәсіби пікірталастар ұйымдастыруды, ата-аналармен/заңды өкілдермен сенімді қарым-қатынасты қолдауды және жастарды әлеуметтендіруді ескереді.