Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11111 Туризм в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Туризм мен қонақжайлылық индустриясының тұрақты дамуын ұйымдастыру және басқару мәселелерін зерттеудің заманауи тәсілдері

    Пән туризм және қонақжайлылық саласындағы ұйымдастыру және басқару мәселелерін анықтау мен шешуге бағытталған. Курс аясында туристік нарықтағы проблемалық жағдайларды диагностикалау және оларды сыни тұрғыдан талдау, заманауи технологиялар мен жобалау әдістерін (STEM-ассоциациялар, цифрландыру, Fidelio, Front Office, Amadeus және т.б. бағдарламалар) қолдану, ұйымдастырушылық және басқарушылық міндеттерді шешу, жаңа туристік өнімдер мен қызметтерді әзірлеу мәселелері қарастырылады. Курста туризм индустриясын тұрақты дамыту мәселелеріне, басқарудың экологиялық, әлеуметтік және экономикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Сондай-ақ туристік өнімнің ұзақ мерзімді сапасын қамтамасыз ету және аумақтардың ресурстық әлеуетін сақтау бағытында жобалар мен басқарушылық шешімдерді әзірлеу, инновациялық ойлау қабілетін дамыту қамтылады. Магистранттар стратегиялық жоспарлау, ресурстық әлеуетті талдау және туризм саласындағы кәсіби стандарттар мен жоғары мектеп педагогикасына сәйкес шешімдер әзірлеуді көздейтін қолданбалы жобалармен айналысады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туристік және қонақ үй бизнесінің кластерлік моделін дамытуды жоспарлау және болжау әдістемесі

    Бұл курс магистранттарға туристік-қонақ үй бизнесі контексінде кластерлік тәсілдің тұжырымдамасын терең меңгеруге мүмкіндік беруге бағытталған. Оқыту барысында магистранттар зерттеу, жоспарлау және болжау әдіснамасын, кластерлік дамудың үлгілік ерекшеліктерін, сондай-ақ кластерлік модель шеңберінде туристік-қонақ үй бизнесін дамыту стратегияларын зерделейді. Сонымен қатар, курс аясында нарықтық ортаны және тұтынушылардың қажеттіліктерін талдау әдістеріне де ерекше назар аударылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курстың мақсаты – ғылым философиясын, оның пәні мен мәртебесін, қазіргі дүниетанымдық парадигмадағы тәсілдердің эволюциясын қарастыру. Курста қазіргі ғылым тарихының философиялық негіздері, ғылыми танымның құрылымы, оның туризм индустриясындағы даму әдістері мен формалары, ғылыми ұтымдылық және оның түрлері, әдіснамалық принциптердегі әлеуметтік-мәдени және құндылық бағдарлау рефлексиясы, әлеуметтік-гуманитарлық таным мен зерттеу шешімдерінің онтологиялық негіздері, сондай-ақ сыни ойлауды қалыптастыру және ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асыру мәселелері ашылады білім беру ортасында.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – басқару психологиясының заманауи бағыттары мен негізгі тәсілдерін, сондай-ақ психологиялық басқарудың базалық заңдылықтарын ашып көрсету. Курс аясында басқарушылық қызметтегі мақсат қою мәселелері, басқару міндеттерін жоспарлау мен шешудің психологиялық ерекшеліктері, басқарушылық бақылаудың психологиялық мәні, оның қателіктері мен тиімділігі қарастырылады. Сонымен қатар, ұйымды басқарудың нәтижелілігі мен тиімділігі, өндірістік ұйымдар мен психологиялық ахуалды этномәдени тұрғыдан басқарудың әлеуметтік-психологиялық негіздері, әдістемелік жұмыс, білім алушылардың әлеуметтенуі және ғылыми-зерттеу қызметі мәселелері де қамтылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фдам ресурстарын басқарудағы инновациялық технологиялар

    Пән туризм саласындағы адами ресурстарды басқарудың заманауи қағидаттарын зерттеуге бағытталған. Курс барысында қызметті бағалау әдістемесін және басқарушылық шешімдерді қабылдау тәсілдерін қолдану, әдістемелік жұмыс, білім алушылардың әлеуметтенуі мен ғылыми-зерттеу қызметі, сондай-ақ туристік кәсіпорындарда магистрлік диссертация жазуға қажетті зерттеу мәселелері қарастырылады. Курс шеңберінде адами ресурстар аудиті, кадрларға деген қажеттілікті анықтау және олардың біліктілік талаптарына сәйкестігін сыни тұрғыдан талдау, ұйым имиджін жақсарту бойынша іс-шаралар әзірлеу, сондай-ақ смарт-технологияларды қоса алғанда, заманауи технологияларды енгізу тақырыптары қамтылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм мен қонақжайлылық саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі

    Пән магистранттарда ғылыми зерттеулер методологиясын кешенді түсіну мен зерттеу құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлау, дайындау және жүргізу әдістері, қазіргі заманғы ғылыми талдау, деректерді интерпретациялау және жүйелеу әдістері (модельдеу, салыстыру, жалпы қорытынды жасау, рефлексия және алынған нәтижелерді экстраполяциялау) қарастырылады. Бұл жұмыстар педагогикалық және зерттеу қызметіне қойылатын талаптарға сәйкес жүзеге асырылады. Сонымен қатар, қорытындылар мен ұсыныстарды формулирлеу және негіздеу, туризм және қонақжайлылық саласындағы зерттеу және аналитикалық жұмыстарды сыни бағалау ерекшеліктері оқытылады. Курс аясында ғылыми қызметтің этикалық қағидалары, академиялық адалдық, ғылыми жарияланымдарды рәсімдеу және зерттеу тобының жобалық жұмысы мәселелері де қарастырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы кәсіптік шет тілі

    Пән шетел тіліндегі коммуникацияны, ғылыми және кәсіби қызметтегі ағылшын тілін пайдалану дағдыларын меңгеруге және оны шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста еркін қолдануға, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі біліммен қамтуға бағытталған. Курс аясында магистранттар өз көзқарасын дәлелді түрде білдіру, сыни ойлау қағидаттарына негізделген коммуникация, әдістемелік жұмыстар, білім алушылардың әлеуметтенуі мен ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін кәсіби тұрғыдан жеткізу тақырыптарын меңгереді. Пән шетел тілін кәсіби қызметте, ғылыми және зерттеу жұмыстарында, сыни тұрғыдан ойлау қабілетінде, іскерлік хат-хабар жүргізуде, келісімшарттар мен басқа да ресми құжаттарды құрастыруда, арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуде, кәсіби ақпарат алуда тиімді қолдануға үйретуге бағытталған. Сонымен қатар, пән магистранттардың жалпы мәдени деңгейін көтеруге, кәсіби қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытуға, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділікпен және құрметпен қарауға тәрбиелеуге ықпал етеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг және электрондық коммерция

    Осы курс түлектерде цифрлық маркетинг пен электрондық коммерцияны ұйымдастырудың жалпы принциптері бойынша теориялық білімдерді қалыптастыруға бағытталған. Курс онлайн ортасында ілгерілету және жарнама стратегияларын, соның ішінде контент-маркетинг, іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO), әлеуметтік медиа маркетингі, электрондық пошта маркетингі, төлем жүйелері және клиенттер туралы деректерді басқару тақырыптарын қамтиды. Арнайы назар цифрлық сатылым арналарының тиімді қолдану принциптеріне, электрондық коммерцияны басқару бағдарламалық қамтамасыз етулеріне және цифрлық кампанияларды талдау мен басқару дағдыларын дамытуға аударылады. Курстың заманауи бағыттарының бірі — цифрлық маркетингте жасанды интеллект құралдарын интеграциялау, оның ішінде нейрондық желілер мен машиналық оқыту алгоритмдерін контентті жекешелеу, тұтынушылардың мінез-құлқын болжау, клиенттермен өзара әрекетті автоматтандыру және маркетингтік стратегияларды оңтайландыру үшін пайдалану. Сонымен қатар, қызметті бағалау және басқарушылық шешімдерді әзірлеу, стратегиялық басқару мен процестерді цифрландыру мәселелері де қарастырылады. Пәннің маңызды бөлігі ретінде цифрлық маркетинг пен электрондық коммерциядағы этикалық және құқықтық аспектілер, оның ішінде жеке деректерді қорғау, цифрлық ашықтық және жасанды интеллектті пайдалану кезінде жауапкершілік мәселелері зерттеледі.

    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Осы курс болашақ мамандардың кәсіби қажеттіліктеріне бейімделген арнайы тілдік дайындауды жүзеге асыруға бағытталған. Курс аясында туризм индустриясына қатысты лексика, грамматика және мәдени аспектілерді меңгеру, кәсіби контексттегі қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру, шетелдік клиенттермен, әріптестермен және мүдделі тараптармен тиімді қарым-қатынас жасау үшін шетел тілін пайдалану мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, мәдениаралық өзара әрекеттестікті практикалық қолдану, жастардың әлеуметтенуі, әдістемелік жұмыс және ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру мәселелері қамтылады. Бұл курс болашақ мамандардың кәсіби және академиялық ортада нәтижелі жұмыс істеуіне қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес ортасын және оның стратегиясын талдау

    Бұл курста бизнес-ортаның түрлі қырлары, соның ішінде экономикалық, әлеуметтік-мәдени, технологиялық және құқықтық факторлар талданады. Курс шеңберінде стратегиялық жоспарлау, қызмет стандарттарын әзірлеу және туристік ұйым бөлімшелерінің үйлесімді жұмысын ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, жаңа немесе жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарды құрудың тиімді стратегиялары, бизнес-ортаны талдау және нақты іс-қимыл жоспарларын әзірлеу, стратегияларды қалыптастыру, мақсаттар, міндеттер, ресурстар мен мерзімдерді анықтау, сондай-ақ басқарушылық шешімдерді білім беру және кәсіби ортада әдістемелік тұрғыдан пысықтау мәселелері зерделенеді. Бұған қоса, инфрақұрылымдық қамтамасыз етуді талдау мен бағалау және бизнес-ортаны ескере отырып, бәсекелік артықшылық стратегияларын қолдану да курс мазмұнына кіреді.

    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Нарық үрдістерін талдау және туристік өнімді әзірлеу

    Курс туризм және қонақжайлылық саласындағы өзекті үрдістерді талдау мен бағалауға, сондай-ақ түрлі талдау әдістерін қолдануға бағытталған. Курс аясында туризм нарығының даму перспективаларын болжау, болашақтағы өзгерістерді алдын ала анықтау және туристік өнімді әзірлеу стратегияларын бейімдеу мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, стратегиялық басқару, жағдайлық талдау және туризм саласындағы инновациялық шешімдерді қолдану, кәсіби және білім беру қызметіне қажетті зерттеу және әдістемелік құзыреттерді дамыту тақырыптары қамтылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты – жоғары мектеп педагогикасының заманауи іргелі теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, отандық және шетелдік педагогикалық тұжырымдамалар мен теорияларды, оқыту технологияларын ашып көрсету. Курс барысында жоғары білім беруді дамыту мәселелері, тұлғаға бағытталған және құзыреттілікке негізделген оқыту тұжырымдамалары, тұтас педагогикалық үдеріс теориялары, кредиттік оқыту жүйесінің мәні, жоғары оқу орындарын басқару, жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу қызметі, оның тарихы, сондай-ақ жоғары оқу ғылыми-педагогикалық қызметтің әдістемесі және оқытудағы инновациялық технологиялар және оқу үдерісін педагогикалық жобалау әдістері ашылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Демалыс және туристік өнімдерді жарнамалау және сату

    Курс туризм және демалыс саласындағы өнімдерді тиімді ілгерілету мен жүзеге асыруға арналған түрлі маркетингтік әдістерді талдауға бағытталған. Оқыту барысында магистранттар туризмдегі маркетингтік үлгілерді зерттеу және талдау, демалыс өнімдерін ілгерілету құралдарын әзірлеу сияқты тақырыптарды меңгереді. Бұл құралдарға интернет-жарнама, веб-талдау, digital-маркетинг стратегиялары, сондай-ақ ақпараттық сүйемелдеу ерекшеліктері, процестерді цифрландыру, туристік ұйымның тұрақты имиджін қалыптастыру, цифрлық орта жағдайында білім беру кейстерін әзірлеу мен жобалық қызметті ұйымдастыру және әдістемелік дағдыларды дамыту мәселелері жатады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсаттарға арналған тіл

    Курстың мақсаты – ғылыми мәтіндер мен коммуникативтік тапсырмалар кешені негізінде жазбаша және ауызша коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Курс аясында академиялық ақпаратты талдау, жалпылау, классификациялау мәселелері, лексикалық және грамматикалық тақырыптарды дамыту мен жетілдіру қарастырылады. Сонымен қатар, аннотация жасау, рефераттау және интерпретациялау сияқты тілдік және академиялық стратегияларды меңгеру, әдістемелік қолдау көрсету, академиялық сөйлеуді дамыту және білім беру қызметі шеңберінде коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу әдіснамасы, философиясы, педагогикасы және басқару психологиясы саласындағы білімге сүйене отырып, басқарушылық және педагогикалық жағдайларға арналған жаңа үлгілерді, іс-қимыл жоспарларын және сценарийлерді әзірлеу арқылы зерттеу ақпараты жүйеленеді, түрлі тәсілдер арқылы құрылымдалады.
  • Жинақталған тәжірибені сыни тұрғыдан бағалай отырып, кәсіби, әлеуметтік және ғылыми-зерттеу қызметін, сондай-ақ шет тіліндегі коммуникативтік мүмкіндіктерді ескере отырып, рефлексия жасайды; инновациялық тәсілдерді, тұжырымдамалар мен стратегиялар құру әдістерін, жұмыс үдерістерін жоспарлау және департаменттер арасындағы өзара әрекеттесу тәсілдерін қолдана отырып, міндеттер мен проблемаларды шешеді.
  • Академиялық, ғылыми-әдістемелік және кәсіби жағдайларды, сондай-ақ туристік кәсіпорынның жұмыс стандарттары мен ұйымдық құрылымын әзірлеуді сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды; туризмнің тұрақты дамуын басқару контекстінде шет тіліндегі ғылыми стиль мен академиялық қарым-қатынасты қалыптастырады.
  • Туристік кәсіпорындардың түрлі операциялық функцияларын цифрландыру үдерісін басқару мақсатында инновациялық технологияларды қолдана отырып, қызмет тиімділігінің көрсеткіштері мен шағымдарды өңдеу сапасын бақылау үшін электрондық коммерция және интернет-маркетинг құралдарын пайдаланады.
  • Туризм индустриясындағы түрлі проблемалық жағдайларды диагностикалап, анықтайды; соның ішінде департаменттердің мақсаттары мен қызмет нәтижелерінің орындалуын бақылау, көрсетілетін қызметтердің сапасын талдау арқылы оларды алдын алу және еңсеру шараларын әзірлейді.
  • Маркетингтің негізгі стратегиясын әзірлеудегі инновациялық үрдістер мен мақсаттарға қол жеткізу тактикасын ескере отырып, туристік кәсіпорынның стратегиясын әзірлейді; бұл ретте маркетингтік құралдар мен тұрақты даму қағидаттарын тиімді қолданады.
  • Кластерлік туристік қызметтер нарығын бизнес-ортаны талдау, жағдайлық талдау жүргізу және ұйымның экономикалық өсу бағыттарын айқындау мақсатында зерттейді; бұл үшін цифрлық деректерге негізделген инновациялық әдістерді, басқару және болжау технологияларын қолданады.
  • Нарықтың конъюнктурасын, қауіпсіздік талаптары мен сыртқы ортаның белгісіздігін ескере отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын болжау, нарықты маркетингтік зерттеулер жүргізу мақсаттарын негіздеу және маркетинг стратегиясын әзірлеу арқылы туризм және демалыс саласында тұрақты өнімдерді ілгерілету мен іске асыруды басқаруға арналған бірегей туристік өнімдер жасайды.
  • Ғылыми-зерттеу және жобалық міндеттерді әзірлеу мен іске асыру барысында жүйелі, әдіснамалық, сыни, шығармашылық және басқа да ойлау түрлерін дамытуды қамтитын кәсіби белсенділікті көрсетеді; шет тіліндегі коммуникативтік мүмкіндіктерді ескере отырып, туризм саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ғылыми әдістер мен технологияларды қолданудың мүмкіндігін негіздейді.
  • Туризм саласындағы ғылыми-зерттеу міндеттерін шешеді, ғылыми зерттеулер әдіснамасын қолданып, талдау және синтез жүргізеді, ғылыми жарияланымдарды әзірлейді және практикалық нәтижелерді жинақтайды; сыни ойлау негізінде ұсыныстар мен қорытындылар жасайды.
  • Өзінің оқытушылық практикасын және әріптестерінің тәжірибесін талдау (рефлексия) арқылы оқу-әдістемелік материалдардың сапасын арттыруға, курстардың мазмұны мен оқыту әдістемесін жетілдіруге бағытталған жұмыс жүргізеді. Сонымен қатар қазіргі заманғы білім беру ортасының талаптары мен кәсіби стандарттарға сәйкес оқу бағдарламалары мен жоспарларын әзірлеу және жаңарту процесіне белсенді қатысады.
  • Білім беру үдерісінде оқыту мен тәрбиелеудің жалпы қағидаттары мен заңдылықтарын рефлексиялап, олармен жұмыс істейді, оның ішінде тәрбие беру компонентін жүзеге асыру стратегиясын әзірлеу және талқылау барысында педагогика, психология және әдістеме салаларындағы теориялық және практикалық дағдыларды қолдана отырып, кәсіби пікірталастар ұйымдастыруды, ата-аналармен/заңды өкілдермен сенімді қарым-қатынасты қолдауды және жастарды әлеуметтендіруді ескереді.
Top