Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

Пәндер

  • Абайтану

    Қазақ әдебиеттану ғылымында ұлы ғұламаның әдеби мұрасын танытудың іргелі саласы қаланғандығы мәлім. Студенттер Абайдың өмірі мен шығармашылығы төңірегінде алған білімдерін одан әрі тереңдете түсіп, ақын өлеңдерін, қарасөздерін, поэмаларын және көркем аудармаларын талдату барысында ақын шығармаларының даналық тағылымын оқытып, Абай мұрасының зертелу тарихы және Абайдың адамгерішілік ілімі тұжырымдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілінің фонетикалық жүйесі

    Пән орыс тілінің фонетикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқып-үйрену алынған білімді білікті және толық фонетикалық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Ол қазіргі орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерін ұйымдастыру және оған байланысты ішкі жүйелер, олардың қызмет ету ерекшеліктері, сонымен қатар лингвистикалық терминология туралы білім алуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәшеневтану

    Қоғамдық сананы жаңартудағы және қазіргі заманның жаһандық міндеттерін шешудегі «Тәшеневтану» пәнінің аясында білім алушылардың тұлғалық, көшбасшылық идеяларын және тарихты саралау негіздерін игереді. Негізгі тарихи ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тіл біліміне кіріспе

    Тіл білімінің негізгі тарауларын, қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық тіл білімінің даму тенденциялары мен бағыттарын зерттейді; тіл білімінің ұғымдары мен терминдері; тіл таңбалар жүйесі мен деңгейлік жүйе ретінде, тілдің құрылымы, оның негізгі бірліктері, олардың парадигматикалық және синтагматикалық қасиеттері, грамматикалық және синтаксистік категориялары, тілдердің жазылуы, генеалогиялық және типологиялық жіктелуі; тілдің дамуы мен қызмет ету механизмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттану пәніне кіріспе

    Әдебиеттануды ғылыми пән ретінде енгізеді. Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі мәні туралы түсінік береді. Әдеби-көркем шығарма мәтінін оқытуда сипаттау, талдау, түсіндіру. Әдеби стиль. Әдеби-көркем шығарманың формасы мен мазмұнының мәселелері. Әдебиеттің ұлттық ерекшелігін нақтылау және әдеби процесті нақты тарихи кезеңге бөлу мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің лексикалық жүйесі

    Пән орыс тілінің лексикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалы-птастырады; орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі ту-ралы. Пәннің басқа лингвисти-калық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерек-шеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқу кез келген жанрдағы мәтінге білікті және толық лексикалық-лексикографиялық талдау жа-сау үшін алынған білімді пай-далануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқытудың әдісі мен технологиялар

    Пән оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуге дайындығын және оларды жоспарлауда, оқытуда және бағалауда нақты педагогикалық жағдаяттарға, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен қолдану қабілетін дамытады. Білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары

    Пән емле мен пунктуацияны тану қабілетін дамытады, анықтамалық материалмен жұмыс істеуге үйретеді, әдеби тілдің жазбаша түрінде еркін сөйлеу дағдыларын жетілдіреді, мәтінге құрылымдық-семантикалық, лингвистикалық талдау жасау қабілетін дамытады. мәтінді қабылдауға байланысты жазбаша сөйлеудің тыныс белгілерінің ең қолайлы нұсқаларын таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пән қазіргі психологиялық теориялар мен модельдер туралы, сондай-ақ тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттері туралы білімді меңгеруге бағытталған. Бұл білімді әртүрлі білім беру контекстінде өзінің оқу іс-әрекетінде қолдануды үйретеді. Оқу үрдісінде диалогты, өзара әрекеттестік пен қарым-қатынасты дамыта отырып, оқушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Студенттердің отбасымен қарым-қатынас жасау, өзара әрекеттесу және ынтымақтасу қабілеттерін дамытады, сонымен қатар серіктестіктің әртүрлі түрлері арқылы өзінің педагогикалық іс-әрекетін дамытуға қолайлы жаңа қарым-қатынастар құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер (Бейіндік)

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық орыс әдебиеті (18 ғ.)

    Болашақ мұғалімдер орыс әдебиеті мен мәдениетінің та-рихы саласындағы негізгі ере-желер мен тұжырымдамаларды білудің маңыздылығын түсінеді және олардың даму келешегі туралы түсінікке ие. Олар әдеби үдерістің заңдылықта-рын, әдеби шығарманың көркемдік мәнін қоғамдық жағдай және дәуір мәдени-етімен байланыстыра білуін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам

    Курс қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесін зерттейді. Қазіргі орыс тілі морфологиясының теориялық негіздері туралы заманауи зерттеулер негізінде терең білім беріледі. Орыс тілінің нормалары туралы білімдерін белсендіру мен жетілдіруге, жағдаяттық есептерді шешуде және оқыту процесінде алған білімдерін интеграциялауға бағытталған тіл фактілерін өз бетінше шығармашылықпен түсіну, морфологиялық талдау, ойлау дағдыларын дамытады орыс тілі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Курс бизнес-жоспар құру-дың әдіснамалық негіздері, өткізу нарығын талдау әдістерін үйрену, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзір-леу және ұсыну, маркетингтік жоспар мен ұйымдастырушылық жоспарды әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарлау, студенттердің брендинг, маркетинг, желілер құру және бизне-сті басқару дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пән тірі организмдер опуляцияларының жай-күйін, эко жүйелердің бұзылу дәрежесін, популяциялардың құрылымымен динамикасын, тірі организмдердің қоғамдастықтағы өзара әрекеттесу тетіктерін, қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемаларын, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимылын, аса қауіпті жағдайларда теріс факторлардан қорғауды, тұрмыстық, әлеуметтік, өндірістік салалардағы ықтимал төтенше жағдайларды болжауды қарастырады, табиғи және техногендік сипаттағы ТЖ туындауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениеті негіздері

    Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, оның құрылымы, міндеттері мен функцияла-ры туралы білімді қалыптасты-ру мақсатында оқытылады. Шет мемлекеттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік, қазіргі қазақстандық заңнаманың негізгі құқықтық нормала-рын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін зерделеу мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым және академиялық жазудың метатілі

    Жазбаша академиялық дискурстың әртүрлі жанрларын қолданудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастырады. Академиялық ортада жазбаша қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгеруге көмектеседі. Орыс тілінде филологиялық тақырыптар бойынша жазбаша академиялық мәтіндер құру қабілетін дамытады; ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу-зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика және құқық негіздері

    Курс Қазақстан Республикасындағы әкімшілік құқық негіздері, азаматтық және отбасы құқығы, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мемлекеттік басқару институттарының жүйесі және олардың өкілеттіктерінің көлемі. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері. Мемлекеттік сектордың экономикадағы рөлі. Қаржы құқығы және қаржы. Материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер

    Курс тілдің қоғамдағы адамдар арасындағы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу құралы ретіндегі маңыздылығын түсінуге бағытталған. Курс әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-этикалық жағдаяттарды бағалау, ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынаста орыс тілінің нормаларын сақтау, ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде ойларды логикалық және стилистикалық тұрғыдан негізделген баяндау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Классикалық орыс әдебиеті (19 ғ.)

    19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен белгілері игерілді, зерттелетін кезеңдегі ақын-жазушылардың рухани-шығармашылық даму жолдары айқындалды, орыс романының типологиясы жасалды, тарихи және дәуірінің әдеби контексі қарастырылады, зерттелетін кезеңдегі орыс әдебиетінің аса көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың әртүрлі салаларда практикалық қолданылуымен таныстыру болып табылады. Студенттер болашақ кәсіби қызметіне сәйкес машиналық оқыту, нейрондық желілер, сондай-ақ жасанды интеллект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғы-лыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттану негіздері

    Пән көркем әдебиеттің өнер түрі ретіндегі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Әдеби шығарманың мазмұны мен формасы, мазмұн категориялары, көркемдік форма категориялары, әдеби пәннің типологиясы қарастырылады. Ол көркемдік кеңістік пен көркем уақыт мәселелерін, әдебиеттің жалпы белгілері мен әдеби процестің кезеңдерін түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауыл мектебінің педагогикасы және менеджменті

    Бұл пән ауыл мектептеріндегі педагогикалық қызмет пен білім беру үдерісін басқарудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Негізгі назар ауылдық аймақтардың ресурстарының шектеулігіне, әлеуметтік-мәдени ерекшеліктеріне, сондай-ақ кадрлық және ұйымдастырушылық қиындықтарға аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу мәдениеті мен стилі

    Айтылым нормаларын, теориялық стилистиканың принциптерін және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесін зерттеу. Тілдің бейтарап және стильдік бояу құралдарын өзін-өзі тану дағдылары, сөйлеу мәдениетінің негіздері қалыптасады. Теориялық стилистиканың принциптерін меңгеру және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Лингвистика негіздері

    Пән этнолингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге ықпал етеді; вербалды және бейвербалды мінез-құлықтың этномәдени стереотиптерін талдаудың практикалық дағдылары; орыс және қазақ тілдеріндегі фактілерді этнолингвистикалық түсіндіру дағдылары. Орыс тілін оқыту тәжірибесінде этнолингвистиканың фактілерін пайдалана білуге үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәтіннің лингвомәдени талдауы

    Курс лингвомәдениеттанулық талдауды меңгереді, оның мәтінді талдау және түсініктеме беру саласында қолдану мүмкіндіктерін көрсетеді. Мәтінге тұтас көзқарас, лингвомәдениеттану негіздері, мәтінді лингвомәдениеттанулық талдаудың принциптері, логикасы мен әдістері қалыптасуда.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі

    Пән орыс әдеби тілі тарихының негізгі кезеңдері бойынша білімдерін орыс тілін оқытуда қолдану дағдыларын қалыптастырады; тілдік құбылыстың шығу тегі мен табиғатын түсіндіру, тарихи сөздіктерді пайдалану, орыс тілінің өмір сүруінің әртүрлі кезеңдерінің жарияланған жазба ескерткіштеріндегі деректер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінің практикалық курсы

    Пән орыс тілін білуді жүйелейді және тереңдетеді; әртүрлі жанрлар мен стильдегі мәтіндерді түсінуді, қабылдауды және шығаруды, ауызша және жазбаша түрде клишеленген сөйлеу формулаларын қолдануды, әртүрлі жанрдағы іскерлік құжаттаманы зерттеуді, талдауды және құрастыруды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалау және дамыту

    Пән оқу үдерісіндегі бағалаудың маңыздылығын те-рең түсінуді және оқу про-цесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және студенттерді бағалауға тарту қабілетін дамытады. Өз білім саласы бойынша бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, бағалау құралдарын (оның ішінде қалыптастырушы, жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау т.б.) анықтауға, ажыратуға және қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Этнолингвистика негіздері

    Пән этнолингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге ықпал етеді; вербалды және бейвербалды мінез-құлықтың этномәдени стереотиптерін талдаудың практикалық дағдылары; орыс және қазақ тілдеріндегі фактілерді этнолингвистикалық түсіндіру дағдылары. Орыс тілін оқыту тәжірибесінде этнолингвистиканың фактілерін пайдалана білуге үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау

    Курс көркем мәтінді лингвистикалық талдау туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Көркем мәтін лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі. Лингвистикалық талдау әдісі. Көркем мәтінді түсіну стратегиялары. Драмалық шығарманы талдау. Эпикалық мәтінді талдау. Лирикалық мәтінді талдау. Эстетикалық формалар мен көркем тілдердің өзгеруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психолингвистика

    Пән психолингвистиканың негізгі ұғымдарымен және терминдерімен жұмыс істеуге, нақты қарым-қатынас жағдайында сөйлеу процестерін модельдеуге, сөйлеуді тудыру және қабылдау процестеріне психолингвистикалық талдау жүргізуге, адамның әртүрлі контексттеріндегі тіл дамуының қиындықтарын талдауға үйретеді. өмір, сөйлеуді дамыту туралы заманауи идеяларды ескере отырып, психолингвистиканың фактілерін пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи грамматика және орыс әдеби тілінің тарихы

    Орыс тілінің қазіргі синтаксистік жүйесінің фонетикалық жүйесінің дамуының негізгі заңдылықтары, лексика мен сөзжасам, сөйлеу мүшелерінің жасалу тарихы, формалары, даму және қатпарлану процестері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. , тіл дамуының негізгі тенденциялары; қазіргі орыс тілінің құбылыстарына тарихи түсініктеме.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шағын жинақты мектептегі оқыту мен тәрбиенің ерекшеліктері

    Бұл пән шағын жинақты мектептердегі (оқушы саны аз, біріктірілген сыныптары бар мектептер) білім беру үдерісінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курста педагогикалық, ұйымдастырушылық, әдістемелік және психологиялық аспектілер қарастырылады. Шектеулі кадрлық, материалдық және техникалық ресурстар жағдайында білім беру мен тәрбиелеудің тиімді жолдары талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)

    Пән әлемдік көркемдік процестің тұтас бейнесі және ондағы орыс әдебиеті мен өнерінің орны туралы түсінік қалыптастырады. Әлемдік көркем әдебиет шығармаларының эстетикалық және тәрбиелік мүмкіндіктерін және оның мәдениетпен байланысын түсінуге ықпал етеді. Әлемдік әдебиет пен мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдері туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы

    Пән тіл мұғалімінің біліктілігін арттыру үшін әдебиетті оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Әдістемелік және педагогика зерттеулерінің нәтижелері негізінде оқушылардың сұранысын ескере отырып, орыс және орыс емес тілдерде оқытатын заманауи мектепте орыс әдебиетін оқыту процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін меңгеру. Орыс әдебиеті сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексияны жүзеге асыру қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Курс кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптері мен қиылысатын тақырыптарымен таныстырады. Жалпы педагогикалық және арнайы зерттеулерге сүйене отырып, оқыту үрдісінде оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия принциптерін ескере отырып, дараландыруға үйрету және оқыту технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи оқу стратегиялары

    Ол оқуды әмбебап оқу дағдысы, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілі және оқушыларды тәрбиелеу мен дамыту құралы ретінде түсінеді. Оқушылардың оқу мәдениетін арттырудың бір жолы ретінде заманауи білім беру технологияларын меңгеру; барлық оқу пәндері бойынша көркем, танымдық, ғылыми, танымдық, ғылыми мәтіндерді оқу процесінде ақпаратты талдау, түсіну және түсіндіру дағдылары; мәтінді толық және сыни тұрғыдан түсінуді талап ететін оқу-танымдық және оқу-тәжірибелік міндеттерді шеше білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиеті (1 жартысы)

    Пән 20 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс жазушылары шығармашылығының көркемдік және әлеуметтік мәнін, көркем шығарманың эстетикалық тұтастығын және Қазақстанның орыс тілді әдебиетінің әлемдік әдебиеттегі орнын терең түсінуге ықпал етеді. процесс. Орыс әдебиеті шығармаларын түсіндіру, талдау дағдыларын қалыптастырады. Орыс әдебиетінің тарихы, қазіргі жағдайы және даму болашағы туралы түсінік береді. Дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әдеби фактілерді жинау және талдаудың қарапайым дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Риторика және спичрайтинг негіздері

    Бұл курс болашақ мұғалімдердің бойында қарым-қатынастың педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға және дамытуға көмектеседі және болашақ филологтардың көпшілік алдында сөз сөйлеу үшін мәтіндерді кәсіби дайындау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер бұқаралық халықпен тиімді сөйлеу әрекетінің дағдыларын, сонымен қатар сөйлеу мәтіндерін құрастырудың стандартты әдістерін және дайындалған мәтінді көпшілік алдында жеткізе алу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі

    Пән қазіргі орыс тілі стилінің теориялық негіздері туралы түсінікті дамытады; қазіргі орыс тілінің функционалдық стильдерінің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктері. Тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін қарым-қатынастың әртүрлі салаларында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары

    Пән орыс тілі ана тілі болып табылмайтын балаларға орыс тілі мен әдебиетін оқытудың ерекшеліктерін білуге ықпал етеді. Орыс тілінің қазіргі жағдайы және оны қазіргі қазақ көпмәдениетті мектебінде оқытудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады, бұл мәдениетаралық байланысты нығайту үшін орынды. Ұлттық мектепте орыс тілін оқытудың дәстүрлі әдістерінің негіздерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады; Қазақстандағы тілдік жағдайды түсінуге ықпал етеді; Қазақстанда орыс тілі мен әдебиеті бойынша заманауи бағдарламаларды, оқулықтарды құру принциптерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)

    Пән мифологиядан қазіргі әлемдік әдебиетке дейінгі әдеби-тарихи процестердің маңыздылығын түсінуді қалыптастырады. Мифология, мәдениеттану, тарих және әлем әдебиетін білу саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы түсініктерін дамытады; белгіленген кезеңдегі жазушылар шығармашылығының әдістері мен тенденциялары; әдебиеттану ғылымының ұғымдық-терминологиялық аппаратын меңгеру. Әдеби материалды мәдениетаралық диалог ретінде оқудың маңыздылығын түсінетін шығармашыл оқырманды және әлем әдебиеті мен мәдениетін білуші етіп тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің тәжірибесіндегі цифрлық технологиялар

    Курс орыс тілі мен әдебиетін оқытуда қолдану шарттарына қойылатын талаптарға сәйкес АКТ құралдарын таңдау қабілетін дамытады; студенттерге электрондық білім беру ресурстарын жоспарлау және құру; орыс тілі мен әдебиетін қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы

    Пән тілдердің дамуы мен өзара байланысын жүйелі түрде қарастыруды, синтетикалық және аналитикалық тілдерді салыстырмалы зерттеу мәселелерін зерттеуді көздейді. Тілдік жүйенің ерекшеліктері, әр түрлі құрылымдық тілдердің (орыс, қазақ және ағылшын) тілдік материалдардың негізінде тілдік жүйенің барлық деңгейлерінде тілдік материалдардың негізінде студенттердің білімін қалыптастыру, тілдердегі грамматикалық ерекшеліктер салыстырмалы аспект.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінің синтаксистік құрылысы

    Пән синтаксистік бірліктердің белгілері, құрылымы, жасалу құралдары мен тәсілдері, олардың компоненттерінің байланыстары мен қатынастары туралы білім мен түсінікті қамтамасыз етеді; CE функциялары және оларды пайдалану шарттары; тілдің синтаксистік деңгейінің жүйелік сипаты, оның бірліктерінің көп өлшемділігі, олардың арасындағы деңгей ішілік және деңгей аралық қатынас. Мәтінді талдау мақсатында әртүрлі типтегі коммуникативтілікке дейінгі (сөз тіркесі) және коммуникативті деңгейдің (жай және күрделі сөйлемдер) синтаксистік бірліктерін құруға үйретеді. Сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде орыс тілінің синтаксистік құбылыстарын сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс әдебиеті (21-ғасырдың басы)

    Пән қазіргі әдеби процестің жанрлық әртүрлілігі туралы білім мен түсінікті қалыптастырады; шығарманың жанрлық ерекшеліктерін өз бетінше анықтай білу. Қазіргі әдеби процеске тұтас көзқарас қалыптастырады; көркем мәтінге аналитикалық түсінік беру, көркем мәтіннің жанрлық ерекшелігін тану; көркем мәтінді оның эстетикалық, жанрлық және стильдік ерекшелігі тұрғысынан тұтас талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу

    Курс мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын дамытудың тиімді технологиялары мен әдістерімен танысуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеудің заманауи технологиялары мен әдістерін жетік меңгерген. Қосымша әдістемелік әдебиеттермен және дидактикалық материалдармен жұмыс істеу дағдысы бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көркем мәтіннің герменевтикалық талдауы

    Курс әдеби шығармаларды кең әлеуметтік-мәдени ауқымда талдау дағдыларын дамытуға арналған. Болашақ мұғалімдер көркем мәтінді түсіну туралы ғылым ретінде герменевтиканың негізгі тұстарын және талдаудың герменевтикалық әдісін және көркем шығармалардың эстетикалық мәнін бағалау әдістерін меңгереді. Олар гуманитарлық ғылымдардың әртүрлі салалары арасында параллельдер жүргізу және осы дағдыларды орыс әдебиеті саласындағы білімдерін пайдалана отырып, өздерінің пәнаралық зерттеулерінде қолдану дағдыларына ие. Шығармашылық оқырманды оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде диалогтік кеңістікті ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)

    Пән екінші жартысындағы орыс әдебиеті тарихының тұтас тұжырымдамасы туралы білім мен түсінік береді. 20 ғасыр Пән көркем құбылысты тарихи-әдеби тұрғыдан түсіндіре білуге үйретеді. Әдеби процеске тұтас көзқарас қалыптастырады; әдеби шығарманың эстетикалық үлгісіне сәйкес көркем мәтінге ауызша және жазбаша талдау жасай білуге үйретеді. Көркем мәтінге әдеби талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Курс орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын жүйелі түрде салыстырмалы сипаттауға, салыстырылатын тілдердің құрылымы мен қызметінің әртүрлі деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған. Болашақ мұғалімдер орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық жүйелерін салыстырмалы тұрғыдан жетік меңгерген. Олар орыс және қазақ тілдерінің лингвистикалық терминологиясын пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пән тіл мұғалімінің кәсіби дамуы үшін орыс тілінде тілдік қарым-қатынас құралдарын оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Оқу орыс және орыс емес тілдерде жүргізілетін заманауи мектепте орыс тілін оқыту үдерісін оқушылардың қажеттіліктері мен әдістеме мен педагогика бойынша зерттеу нәтижелерін ескере отырып ұйымдастыру қабілетін дамытады. орыс тілі сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексия жасай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пән өзектілігін сақтау және өзінің және кәсіби іс-әрекетінің үздіксіз даму мүмкіндігін сақтау үшін жаңа біліммен қамтамасыз етеді, болашақ мұғалімдер ғылыми зерттеулер негізінде жаңа білімді меңгереді және білім беру мен педагог мамандығын дамытуға байланысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан тәжірибелік зерттеулер жүргізеді. , оқудағы инновациялық тәсілдер, сонымен қатар оқушыларды оқыту және бағыттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
  • Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
  • Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
  • Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
  • Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
  • Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
  • Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
  • Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті.
  • Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
  • Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
  • Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады.
  • Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.

Ұқсас БББ

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top