Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
  • Әртүрлі интерактивті полимәдени қарым-қатынас пен қауымдастықтарда конструктивті қарым-қатынасты жүзеге асырады; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөз қақтығысы мәселелерін және аудитория ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі жанрлар мен стильдерде мәтіндер құрастырады; нақты сөйлеу тәжірибесінде риторика ережелерін қолданады.
  • Өзінің құндылықтарын, ұстанымдарын, этикалық қағидаттары мен кәсіби қызмет әдістерін анықтайды; педагогикалық дамудың, білім беру ұйымының дамуы мен кәсіби әл-ауқаттың бағыттарын анықтайды.
  • Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
  • Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
  • Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
  • Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда тұлғаға бағытталған тәсілдің ғылыми-әдістемелік құралдарын меңгерген; орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде оқу процесін жобалап, жүзеге асырады. Білім беру процесін ұйымдастыру, бағалау және мониторинг жүргізу үшін офлайн және онлайн ортада IT-технологияларды, веб-ресурстарды, инновациялық және жасанды интеллект негізіндегі тәсілдерді (NLP, чат-боттар, адаптивті технологиялар) қолданады; сыни ойлау, рефлексия және жекелендірілген оқыту жүйелеріне сүйене отырып, мұғалім мен оқушы арасындағы өзара әрекетті қамтамасыз етеді.
  • Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
  • Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
  • Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
  • Кәсіби қызметінде әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, экологиялық білім мен қаржылық сауаттылықты қолданады; тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін, сондай-ақ кәсіпкерлік дағдыларын көрсетеді.
  • Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.

Ұқсас БББ

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top